PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Υπολογισμός μπεκ ανάλογα με την ιπποδύναμη

Sidobre - Τετ 27 Οκτ 2010, 18:06:41
Θέμα δημοσίευσης: Υπολογισμός μπεκ ανάλογα με την ιπποδύναμη
Ψάχνοντας κάτι άλλο έπεσα πάνω σε ένα ωραίο άρθρο για τα μπεκ.

Αυτά που θα παραθέσω είναι λίγο το "ζουμί" :

In order to make maximum power, ideally what is needed is an injector which will deliver just enough fuel at 80 to 85per cent of the available operating time.

However, if this theoretically ideal sizing is for an engine with a lot of power the injector may be too big for idle conditions.

As a rough guide to power output, take the injector flow in cc/min and divide by 5 then multiply by the number of injectors.

Example: 220cc/min divide by 5 = 44 x 4 injectors = 176bhp
Steve - Τετ 27 Οκτ 2010, 18:53:52
Θέμα δημοσίευσης:
Και γιατί διά 5;
Sidobre - Τετ 27 Οκτ 2010, 19:10:06
Θέμα δημοσίευσης:
Προφανώς κάποιος χοντρικός τύπος....

Ο "ακριβής" τύπος είναι:


Injector Flow Rate (cc/min) = (Engine HP x BSFC x 10.5) / (Number of Injectors x Injector duty cycle)

Fuel injectors max HP (cc/min) = (Injector flow rate x Number of injectors x 0.8) / (BSFC x 10.5)

BSFC = 0,45 - 0,50 για ατμοσφαιρικά, 0,60 - 0,65 για Turbo

To 10.5, είναι για την μετατροπή των Lb/Hr σε cc/min

Και ένας χρήσιμος Calculator εδώ:

http://www.injector.com/injectorselection.php

Αυτό κανονικά ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ξεχωριστό θέμα στις Τεχνικές Συζητήσεις.
Steve - Τετ 27 Οκτ 2010, 19:25:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μου φαίνεται πολύ γενικευμένο...

Για 150hp δηλαδή, με 4 μπεκ, 0.50 B.S.F.C., και Max Duty Cycle 80%, θέλω 246.093 cc/min παροχή? Rolling eyes
Sidobre - Τετ 27 Οκτ 2010, 19:36:07
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Μου φαίνεται πολύ γενικευμένο...

Για 150hp δηλαδή, με 4 μπεκ, 0.50 B.S.F.C., και Max Duty Cycle 80%, θέλω 246.093 cc/min παροχή? Rolling eyes


Περίπου.. Με την διαφορά όμως ότι όλες οι τιμές είναι υπολογισμένες με 3.0 bar πίεση (ενώ εσύ τώρα έχεις 3.5).
Steve - Τετ 27 Οκτ 2010, 19:47:11
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Steve έγραψε:
Μου φαίνεται πολύ γενικευμένο...

Για 150hp δηλαδή, με 4 μπεκ, 0.50 B.S.F.C., και Max Duty Cycle 80%, θέλω 246.093 cc/min παροχή? Rolling eyes


Περίπου.. Με την διαφορά όμως ότι όλες οι τιμές είναι υπολογισμένες με 3.0 bar πίεση (ενώ εσύ τώρα έχεις 3.5).
Παράθεση:
http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4

Old Pressure : 43.5114psi (3 bar)
New Pressure : 50.7633 (3,5 bar)
Old flow rate : 246.093 cc/min
New flow rate : 265.810 cc/min Idea Question
Sidobre - Τετ 27 Οκτ 2010, 19:58:34
Θέμα δημοσίευσης:
Του 106 είναι 226 cc/min -> 21.52 lbs/h @ 3 bar (43.5 psi)\

Στα 3.5 bar θα είναι 23.25 lbs/h -> 246 cc/min

Που φτάνουν δηλαδή έως ~165 άλογα σε "εργοστασιακό μοτερ" (Χ 0,45 BSFC)

Επίσης για το BSFC:
http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_specific_fuel_consumption
από τον παραπάνω τύπο (μέσα στο wiki) μπορεί κάποιος να υπολογίσει με απόλυτη ακρίβεια τα μπεκ που χρειάζεται.
Steve - Τετ 27 Οκτ 2010, 20:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και offtopic, από προγραμματιστικής απόψεως, θα είναι πιο εύκολα του 206RC ή του 106 16v? Rolling eyes
Pugobios - Τετ 27 Οκτ 2010, 20:09:01
Θέμα δημοσίευσης:
η κατι κανετε λαθος η εγω δεν καταλαβα καλα...δηλαδη τα μπεκ του ραλλι με 3μιση μπαρ πιεση τελειωνουν στα 165 αλογα?
volvos - Τετ 27 Οκτ 2010, 23:28:31
Θέμα δημοσίευσης:
nai sta 4 omos...

steve 206rc poly pio eykola nomizo rota salex
Pugobios - Πεμ 28 Οκτ 2010, 00:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
εδω κατι δεν κολλαει...δηλαδη οποιος κανει 52αρι αλλαζει και μπεκ μαζι?
Sidobre - Πεμ 28 Οκτ 2010, 08:52:46
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
εδω κατι δεν κολλαει...δηλαδη οποιος κανει 52αρι αλλαζει και μπεκ μαζι?


Σχετικά είναι όλα... αν το BSFC μπορεί να υπολογιστεί τότε θα είμαστε πιο σίγουροι για το πόσα ακριβώς αντέχουν. Τώρα κάνουμε ψιλο-υποθέσεις.

Αν π.χ. το BSFC είναι 0.4 αντί 0.45, τότε τα μπεκ είναι για 170 άλογα αντί για... 153.


Πάντως μην ξεχνάς ότι με pt52 δεν δουλεύουν με 3 μπαρ, ούτε στο 80% τα μπεκ..... Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr