Jim207GT έγραψε: |
Για να μην παιδεύεστε ορίστε(με την βοήθεια του φιλτατου Στελιου-Pughell)
Peugeot 207 GT normal, 120km @ 3.500rpm, max 225km @ 6.600rpm Peugeot 207 GT 5ft gear 44x35, 130km @ 3.500rpm, max 244 @ 6.600rpm Peugeot 207 GT 5ft gear 47x35, 140km @ 3.500rpm, max 262 @ 6.600rpm Σε RC είναι κατα τι μικρότερες οι ταχύτητες ανα σχέση πλίν τις 1ης. Για όσους(σαν εμένα) φοράνε 215/45/17 βάλτε άλλα 3-4χλμ. Επειδή από ροπή χαμηλά αυτό το μοτέρ να φάνε και οι κότες, και ουσιαστικά δεν με νοιάζει αν θα τα πιάνει ποτέ αλλά η οικονομία, υσηχία στο ταξίδι μάλλον προς το 47χ35 γέρνω περισσότερο. Άντε να ακούσω και τις γνώμες/προτάσεις σας |
Pughell έγραψε: |
...και αλλαζεις απο 4η σε 5η στα 100 χλμ και αναρωτιεσαι γιατι εσβησε... |
mechanic έγραψε: |
na vgazo tin 5i kai na psaxno gia allagi nomizontas oti exo 4i |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
και εσύ? |
207gtmx έγραψε: | ||||
και εσείς? |
recife_rallye έγραψε: | ||||||
Ασε με να μαντεψω...και συ? Και μεις! οι αλλοι...........? |
drdino έγραψε: |
To χαλβάδιαζε το BE μου τις προάλλες πάντως |
MEMsound έγραψε: |
παντως για να μπει το 6αρι του 306 στο καβουκι του 206 εχει καμποση διαδικασία και θελει λιγο "μαγκα" μηχανικο...
επίσης δεν υπάρχει δρόμος "επιστροφής" (μονο αλλο 5αρι) μιας και το 5αρι καβουβι χρειαζεται καποιες μετατροπουλες... |
Pughell έγραψε: | ||
Αυτο ειναι λιγο ακυρο καθως η χελωνα δεν θελει κατι το οποιο δεν ειναι αναστρεψιμο... Οσο για το κοστολογιο,νομιζω οτι τα(ουτε) 2 χιλιαρικα ειναι νουμερο πολυ προσιτο στους περισσοτερους πια μιας και αν αθροισεις τις χαζομαρες που πληρωνουμε με την παροδο του χρονου,τα ξεπερνανε κατα πολυ. |
NoDsl έγραψε: |
6άρι τελικά ε;... Πόσο θα έχει όμως; Μήπως να το δώσουμε το ρημάδι να πάμε σε σιτροέν;
Πάμε για DS3? αυτό που με προβληματησε είναι οτι αναφέρεται οτι ανεβάσανε τον EP6DT και όχι τον DTS... Απλά ήθελε να κάνει διαχωρισμό απο τα πιστόνια του S ή απλά το DS3 φοράει τα πιστόνια του DT? Τέσπα... Πιστεύω βρήκαμε καταλύτες, ιντερκούλερ, σαλίγκαρους... |
Παράθεση: |
Τέκνα μου γιατί σπάτε τα κεφάλια σας για κάτι που δεν χρειάζεται;
Θα πρέπει δηλαδή να σκάσω 2 χιλιάδες ευρώ για μια σαχλαμάρα, που όταν με το καλό τη βάλω θα αποκτήσω μια 6η εκεί που είχα την 5η μου; Τα 207 ΔΕΝ χρειάζονται 6άρι. Ένα σωστό 5άρι χρειάζονται. Δηλαδή ένα γρανάζι 5ης με μια σωστή σχέση overdrive για να είναι οικονομικά. Όλα τα άλλα είναι απλά οδοντόκρεμες. Γιατί δεν είναι ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που χρειάζονται κοντινές σχέσεις. Με τη ροπή που διαθέτουν, ακόμη κι ως εργοστασιακά, θα έπρεπε να έχουν κιβώτιο αντίστοιχο με του diesel. Στο Σάξο του Σταύρου έχει νόημα το 6αρι, γιατί θα δυναμώσει και θα βελτιωθεί η συμπεριφορά του στο δρόμο. Ειδικά αν το τρέχει σε αναβάσεις και θέλει να έχει συνέχεια δυναμη. Αλλά σε 207 turbo, γιατί; Ποιός ο λόγος; Ήδη με τις σχέσεις που έχουμε τα σπινιάρουμε όλα. Να τις κανουμε μακρύτερες θέλουμε, όχι κοντύτερες. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Επειτα και απο το καθιερωμενο αθηνα - πατρα ηρθε η ωρα να γραψω λιγα λογια για τις εντυπωσεις που μου αφησε το μακρυτερο γραναζι 5ης (47αρι):
Το αμαξι γινεται αρκετα πιο ξεκουραστο στη χρηση, χωρις να χανει πολυ σε 'φορτωμα'. Δηλαδη δεν εχεις κανενα προβλημα να πατησεις γκαζι με οσες στροφες και αν εισαι για να επυταχυνεις. Ενταξει αμα εισαι κατω απο 2k rpm φανταζομαι ουτος η αλλος θα κατεβαζες ταχυτητα για να επιταχυνεις.. Γενικοτερα πιστευω οτι δενει αρκετα με το ολο συνολο χωρις να φαινεται να υπαρχει καποιο ψεγαδι στην ολη συμπεριφορα του αυτοκινητου. Στα μπονους οι καταναλωσεις, ενδεικτικα σημερα ειδα (με cruise control εννοειτα) : 100km/h --> 2500rpm --> 5,2l/100km 130km/h --> 3250rpm --> 6,5l/100km 150km/h --> 3800rpm --> 9,5l/100km |
fynos έγραψε: |
Σε περίπτωση κατεβάσματος με 3000rpm φοβάμαι ότι θα κτυπάει 4-4500 . . . |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Να μας πεί λίγο ο λευτέρης τις στροφές με 47άρι 5η 2500 στροφές πόσο πάει κατέβασμα σε 4η. |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
+1000 rpm αν θυμαμαι καλα. |
salex έγραψε: |
Πάντως τα καινούργια 207 θα έρχονται με 6άρι κιβώτιο.
Ο κύβος ερίφθη μερικές εβδομάδες πριν, στην Αγγλία θα κυκλοφορήσουν όπου να'ναι. Αν τυχόν κάνει κανεις εγκατάσταση εκ των υστέρων, μπορεί να ενεργοποιηθεί το cruise control και για την καινούργια 6η του! |
Pughell έγραψε: |
Ξερουν,απλα δεν το ανακοινωνουν μιας και υπαρχει ακομα μεγαλο αποθεμα απο "ξεχασμενα" Le Mans τα οποια δεν θα πουληθουν με τιποτα αν "σκασει" στην αγορα το νεο με το 6αρι. |
manjokos έγραψε: |
αυτη ειναι η διαφορα με το μεγαλυτερο....στις 5500 που ειναι πιστευω το σημειο που μπορει το αυτοκινητο να παει ανετα εχω 225.
15 χιλιομετρα παραπανω δεν ειναι κ λιγο... |
p206Mike έγραψε: |
Στέλιο ότι ξέρουν ξέρουν, δεν νομίζω να χει να κάνει πάντως με τα Le Mans που επί εποχής μειωμένων τελών πουλήθηκαν σαν ζεστό ψωμί και νομίζω εξαντλήθηκαν πρώτα τα άσπρα και μετά τα μαύρα, άλλωστε γύρω στα 80 ήρθαν όλα κι όλα, Ελλάδα.
Εξ' άλλου ήδη πωλείται στην Ελληνική αγορά και έχω δει και στους δρόμους το facelift 207 RC με 5αρη ακόμα, αρα καμία σχέση με Le Mans κατ εμε. |
gr_hunter έγραψε: | ||
δεν νομίζω να υπάρχουν "ξεχασμενα" LeMans γιατί όταν πήρα εγώ το δικό μου τα άσπρα είχαν τελειώσει και είχα μείνει τότε καμιά 10αρια..Επίσης το τελευταίο LeMans που πουλήθηκε είχε έρθει χωρίς bluetooth και πουλιόταν πολύ πιο φθηνά,έτσι μου είχαν πει... |
Lefter1s RC έγραψε: |
Εγω ειδα σημερα 210km/h @ 5500rpm σχετικα ανετα. Για πιο ψηλα εκτιμω θα θελει περισσοτερη υπομονη.. |
manjokos έγραψε: |
αυτη ειναι η διαφορα με το μεγαλυτερο....στις 5500 που ειναι πιστευω το σημειο που μπορει το αυτοκινητο να παει ανετα εχω 225.
15 χιλιομετρα παραπανω δεν ειναι κ λιγο... |
saikoe_39 έγραψε: |
με το 44....βλεπω πολυ ευκολα τα 220 χλμ...στις 6.000....αλλα απο εκει πανω...δεν........ |
Παράθεση: |
215km -> 5550-5600max |
vansak έγραψε: |
Στο γαλλικό site της peugeot ανακοινώθηκε το νέο 207 thp 156 BVM6 |
manosm3 έγραψε: |
Χτες εκλεισα ενα RC. Ρωτησα τον πωλητη αν υπαρχει κανενα pre facelift και μου απαντησε αρνητικα, οπως επισης και για το αν θα ερθει με 6αρι. Ειπε οτι υπηρχε φημολογια για 6αρι παλια αλλα τιποτα περισσοτερο.
Αν βγει με 6αρι θα παω να του το βαλω εκει που ξερει |
Octane έγραψε: | ||
βρε βρε βρεεεεεεεεεεε!!! Αυτα ειναι... Αυτα παθαινεις αν εχεις γυρω σου saiko k octane Γιατι δεν πηρες κανενα 116 ? Ειναι καλυτερο !! Με το καλο να σου'ρθει το σεσουαρ Μαον!!! Α,θα παω κ γω για γραναζι... |
manosm3 έγραψε: |
Ευχαριστω Παον! Πρεπει να περιμενω 15 εργασιμες για τον τουρμποκουβα μου και ειμαι σ' αναμμενα καρβουνα...
Κοιτα να ξεχασεις πανω το κινητο σου παλι |
manosm3 έγραψε: | ||||
Ευχαριστω Παον! Πρεπει να περιμενω 15 εργασιμες για τον τουρμποκουβα μου και ειμαι σ' αναμμενα καρβουνα... Το αστειο ειναι οτι δεν ξερω τι εξοπλισμο εχει, δεν πηρα φυλλαδιο. Κοιτα να ξεχασεις πανω το κινητο σου παλι |
fynos έγραψε: | ||||||||
RC
Rallye/GT
Rallye/GT
Rallye/GT
|
salex έγραψε: |
Αρχίζετε να με προβληματίζετε πολύ έντονα με τις τελικές σας... |
salex έγραψε: |
Αρχίζετε να με προβληματίζετε πολύ έντονα με τις τελικές σας.
Αφού είπαμε: Για οικονομία βάζουμε το μακρύτερο γρανάζι. Όχι για να απογειωθούμε και να πηγαίνουμε με 500χλμ/ώρα. Έχετε το νου σας στη μέγιστη ταχύτητα των ελαστικών σας και στα φρένα σας. Αν την ξεπεράσετε, θα πάτε κατευθείαν στα θυμαράκια. Το δεύτερο δεν το συζητώ καν. |
saikoe_39 έγραψε: |
καλα ο γιαννης απο φρενα δεν εχει αναγκη......αλλα το δικο μου απλα...δεν σταματαει με την καμια...πατησα στα 220...σχετικα ελαφρα... στα 160 ειχαν γινει σαλιο...και στα 110....απλα δεν υπηρχε φρενο....!!!!!!!!
το αυτοκινητο ειναι θανατος με τοσα χλμ...!!!! |
salex έγραψε: |
Προφανώς όχι αρκετοί για να τρομάξουν! |
Aero21 έγραψε: |
Ρε παιδιά εγώ με το rallye μαμά, που είμαι όλη την ώρα εθνική και μόλις παρήγγειλα cruise control για οικονομία, αν θελήσω να μακρύνω τη 5η με το 44 (επειδή έχω 215/45 ελαστικά και μου φαίνεται το 47 too much) το cruise control δε θα λειτουργεί στη 5η?
Κατάλαβα το μπέρδεμα που γίνεται στα δεδομένα που λαμβάνει για να κρατάει σταθερή ταχύτητα αλλά μου φαίνεται πως σε προηγούμενα posts είπαν πως έλυσαν το θέμα αυτό και δουλεύει μια χαρά με πιο μακρύ γρανάζι. Και κάτι τελευταίο ο κωδικός του 44 ποιός είναι? |
ironman02 έγραψε: | ||
Πάντως παρ'όλο που θα μπορούσε να έχει μια έκτη το αμάξι και θα ήταν πιο καλή η κλιμάκωση-κατανάλωση (έστω με αλλαγή γραναζιού), εγώ πήγαινε-έλα σε ταξίδι στην καλαμάτα με το μαμά γρανάζι είχα μέση κατανάλωση 7,1-7,2 για 800 περίπου χλμ που έκανα. Και στο ταξίδι συνήθως ήμουν κάπου 130-150. Ίσως δουλεύει λίγο πιο ψηλά απ'οτι θα μπορούσε με 6αρι αλλά η κατανάλωση είναι αρκετά καλή στο ταξίδι..
Νομίζω έχουν λύσει το πρόβλημα τα παιδιά (e-tuners) με κατάλληλο προγραμματισμό για την πέμπτη.. |
android έγραψε: |
αν βαλεις 47αρη θα σαι 2 λιτρα κατω ακομα 207 THP diesel |
saikoe_39 έγραψε: |
νομιζω οτι τα 2l ειναι υπερβολη....και το γραναζι να μπει...αν δεν μαθει καποιος να το πηγαινει ηρεμα και σωστα...παιζει να εχει μεγαλυτερη καταναλωση με το μακρυτερο γραναζι....!!!!!!
το γραναζι ειναι φοβερο οταν κανεις κρουιζ.....και μονο....!!! Σημερα ειχα στα χερια μου το Rc του κολλητου μου...και μπορω να πω οτι η κοντη 5η πλακα πλακα τα σπαει...ουτε κατεβασμα ουτε τπτ...τραβας μια σανιδα..και αντε γεια..!!! |
android έγραψε: | ||
σε καθε περιπτωση η μακρια 5η καιει λιγοτερο απο μαμα 5η...ειτε θες πεστο τερμα γκαζι η σταθερα...εκει που θα καιει το ιδιο το ενα με το αλλο θα χει το μακρυτερο 20χλμ παραπανω ...το θεμα ειναι ποσο καλυτερα παει μετα τα 180 το μακρυτερο απο το μαμα |
manaros έγραψε: |
ρε παιδια να κανω μια ερωτηση;;ανοιξα σημερα το καπακι για να αλλαξω το γραναζι της 5ης..απ οτι ειδα ειχε καποια κολλα γυρω γυρω.οταν μετα το εκλεισα(δεν αλλαξα το γραναζι τελικα γιατι δεν προλαβα...) αφησα το αμαξι λιγο και φαινονταν ολα καλα..μολις εβαλα μπροστα και το μερτακινησα λιγο αρχισε να σταζει βαλβολινη....μηπως γκουχ γκουχ επρεπε να βαλω καποια κολλα για να σφραγισει;;;;;;;;;; |
android έγραψε: |
λοιπον 5η μαμα με προγραμμα τερμα απο 3000 καταναλωση ευκολα κλειδωμενη 30
μαμα 5η παλι χωρις προγραμμα επαιζε 25-26 με το 47αρη και προγραμμα παιζει παλι στα 25-26 οποτε εχουμε κ στο τερμα γκαζι οικονομια |
Aero21 έγραψε: |
Παιδιά, χθες έβαλα το 44άρι αλλά με λάστιχα 214/45/R17. Όλα καλά αλλά τη στιγμή που πατάω και αφήνω το γκάζι στη 5η υπάρχουν αρκετές ταλαντώσεις που περνάνε στη καμπίνα, σαν μπερδέματα του κινητήρα. Δεν είχα παρατηρήσει τι γινόταν παλιότερα αλλά το ίδιο γίνεται και στη 4η σε πολύ μικρότερο βαθμό. |
Pughell έγραψε: |
Μπορει να ειναι και λογο γραναζιου...
Αν το βημα παραμακρυνει,το μοτερ δεν μπορει να υπερνικησει το φορτιο και δυσκολευεται αφανταστα να ανεβασει στροφες,χτυπωντας πυρακια,τρεμωντας ολοκληρο,συντονιζοντας,κλπ,κλπ... Ειναι σαν να πατας τερμα γκαζι με 5η και 50 χλμ. |
volvos έγραψε: |
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΕΣ ΣΕΛ. ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 6ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΡΩΝΟΠΗΝΙΑ???????????? |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
κάντε και ένα ελάφρωμα βολάν να ησυχάσετε! αλλα εδώ μιλάμε για 30+ ροπή από τις 2500 στοφές (λέω στα περίπου τώρα μάλλον και πιο κάτω έχει τόσο) δεν παίζει αυτό που λές στέλιο. Εντάξει 500 στροφές κάτω πέφτεις, εκεί που πας με 3000 100 χλμ, θα πας με 2500 (για το rc λεω πάντα και το 47άρι γρανάζι). |
fynos έγραψε: |
Σε εμένα το 44αρι δεν έκανε κίχ . . . μόνο την δουλεία του κάνει και τπτ άλλο |
Pughell έγραψε: |
Δεν καταλαβαινεις ενα πολυ βασικο πραγμα...
Γενικα το γεγονος οτι εχετε επιλεξει σαφως μακρυτερη 5η στην προκειμενη περιπτωση μπορει να ειναι προβλημα στις συγκεκριμενες στροφες οποτε απλουστατα το μονο το οποιο εχετε να κανετε ειναι να ανεβαζετε περισσοτερες στροφες στην 4η. |
android έγραψε: | ||
κ γω αναθεωρισα για δισκο αφου δεν πατιναρη με το 47αρη εχω ακομα... |
bagosgt έγραψε: |
ναι αλλα στις κοντρες???? ειδαμε κ παθαμε να κραταμε τα 2λιτρα βελτιωμενα βαγκ κ στις 5ες,που μεχρι πιο παλια μεχρι 4ες ημουν μπροστα κ οταν κουμπωνα 5η με περναγε σα σταματημενο.τωρα βεβαια κ μεχρι κοφτη 5ης δε με πιανουν,αλλα πολυ φοβαμαι μην αλλαξει αυτο με το γραναζι |
Pughell έγραψε: |
Τι αντιθετως ρε π@π@ρα και εσυ...Αν με την μαμα 5η υποθεσουμε οτι πηγαιναν μαζι,τωρα θα τρωει τον αμαζευτο μεχρι ο αλλος να φτασει στην τελικη του. |
Pughell έγραψε: |
Βαγγελη αστον ρε,δεν "νιωθει"... |
bagosgt έγραψε: |
κωστα με απλα λογια θα σου πω οτι ειναι σα να βαλεις διασταση ελαστικων απο 205/45/17 σε 215/50/17,τι λες να γινει,να απλωσει???1.6 εχουμε κ οχι 2λιτρα παντως αν δε πιστευεις βρες μια 4αδα λαστιχα 205/50/17 κ ανοιξε με ενα αμαξι που εχεις ξανανοιξει,να δεις που θα κλαις με μαυρο δακρυ |
bagosgt έγραψε: |
εσυ εχεις το γραναζι μακρυτερο η ο φιλος??? το αποτελεσμα πριν το γραναζι πιο ηταν? |
Alexis22 έγραψε: | ||
|
android έγραψε: |
ψηλα παει καλυτερα το 47...η μαμα 5η σκαει γρηγορα αλλωστε 4η εχουμε 190...οποτε ανοιγουμε μεχρι 175-180 4η...δεν νομιζω 5η μαμα με 180 να ανοιξει καλυτερα....τωρα αμα θες να κανεις ανοιγμα απο 120-130-140 ε οκ...εχεις 4η |
Alexis22 έγραψε: |
Mε 47 επιταχυνση απο χαμηλα σε ευθεια....(χωρις προγραμμα)
με προγραμμα πλεον δεν υπαρχει καμμια σχεση ανοιγει πολυ γρηγορα και χωρις να κρεμαει στην αλλαγη. |
manosm3 έγραψε: | ||
Θανατος αργος και βασανιστικος Το 206 της μανας μου φορτωνει πιο γρηγορα |
bagosgt έγραψε: | ||
ααααα,καλα,δε διαβασες τιποτα μου φιανεται εσυ.ρε καντε οτι θελετε αφου ουτε οι αποδειξεις σας πειθουν,κ οταν τον τρωτε,να νομιζετε οτι ειναι απο βενζινη νερωμενη,η ξεφουσκωτα λαστιχα,η επειδη ειχατε φαει πιο πολυ κ εισασταν πιο βαριοι στο μονο που ειναι πιο καλο ειναι στις τελικες,κ αυτες αντε να μαζεψεις το αλλο αμαξι οταν θα σου εχει φυγει 1 κμ.αν θελετε για οικονομια καυσιμου ειναι οτι πρεπει,αλλα για κοντρα...αντε να αποδειξετε οτι δεν ειναι ελεφαντας |
android έγραψε: |
ψηλα παει καλυτερα το 47...η μαμα 5η σκαει γρηγορα αλλωστε 4η εχουμε 190...οποτε ανοιγουμε μεχρι 175-180 4η...δεν νομιζω 5η μαμα με 180 να ανοιξει καλυτερα....τωρα αμα θες να κανεις ανοιγμα απο 120-130-140 ε οκ...εχεις 4η |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Πάντως και εγώ πιστεύω ότι στα χιλιόμετρα 100 έως 140, θα έχεις σοβαρό μειονέκτημα με την μακρια 5η, και ίσως θα πρέπει να ξεχάσεις την 5η σε στενούς δρόμους, όπου τα χιλιόμετρα δεν πάνε πάνω από 120χλμ (ρυθμούς γρήγορης βόλτας). θα δουλεύουμε την 4η πιο πολύ. Αναρωτιέμαι εκεί που θα πάει η κατανάλωση... |
p206Mike έγραψε: | ||
Κώστα δεν ξέρω αν το χεις φορέσει το γρανάζι, αλλά τις λίγες μέρες που το φοράω βάζω κανονικά και 5η όπως έβαζα σε πιο μικρούς δρόμους σαν αυτούς που περιγράφεις, χωρίς κανένα πρόβλημα, Ακόμα και με 2000 και κατι ψηλά να πατάς το γκάζι απαλά για να τσουλάει το αμάξι με 5η πάει μια χαρά και είναι και αθορυβο εντελώς, δεν πιστεύω πέρα των δοκιμών κάποιος να το συνηθίζει να βάζει 5η και να τσαρουχώνει το γκάζι από τις 2000. Τώρα σε προοδευτικούς πολιτισμένους ρυθμούς κύλισης μια χαρά κουμπώνεις 5η και πας, Βέβαια το χω δουλέψει με 2 άτομα + a/c δεν ξέρω κατα πόσο θα ανταποκρίνεται με 4 άτομα και a/c αλλά αντε το πολύ να θελει λίγες στροφές παραπάνω, |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
με 4η έχει τελειώσει και η κόντρα (όποιοι κάνουν) εκτός αν κάνουμε ταξίδι. στα πολλά χιλιόμετρα η μαμα 5η θα έχει "τελειώσει" την τουρμπίνα του rc ενώ η μακρύτερη 5η θα συνεχίζει. Αν και δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να κουμπώνεις 5η σε κόντρα. Το μεγαλύτερο συν είναι ότι πλέον δεν θα έχεις 130 στις 3900.... Πάντως και εγώ πιστεύω ότι στα χιλιόμετρα 100 έως 140, θα έχεις σοβαρό μειονέκτημα με την μακρια 5η, και ίσως θα πρέπει να ξεχάσεις την 5η σε στενούς δρόμους, όπου τα χιλιόμετρα δεν πάνε πάνω από 120χλμ (ρυθμούς γρήγορης βόλτας). θα δουλεύουμε την 4η πιο πολύ. Αναρωτιέμαι εκεί που θα πάει η κατανάλωση... Βέβαια αν θες να τα έχεις όλα σε "ίσες ποσότητες" βάζεις το 6άρι του προφήτη. Είναι πιστεύω η πιο σωστή λύση. |
giannis27 έγραψε: |
εγώ(RC) με 47άρι γρανάζι+πρόγραμμα κ ο φίλος μου με μαμά RC/μαμά γρανάζι.
ανοίξαμε με κουμπωμένες 5ες από τα 90! με το που πάτησα το γκάζι κατευθείαν άρχισε να ανοίγει η απόσταση κ όπως μου είπε κ ο φίλος μου μέχρι κ τα 190 που αφήσαμε γκάζι ακόμα τον άνοιγα. οπότε πιστεύω το ίδιο θα γίνεται μεταξύ gt με πρόγραμμα+47άρι vs gt μαμά. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
το θέμα είναι πόσο σου πετάγεται rc 42άρι με πρόγραμμα και παρόμια ιποδύναμη με εσένα. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
το θέμα είναι πόσο σου πετάγεται rc 42άρι με πρόγραμμα και παρόμια ιποδύναμη με εσένα. |
manaros έγραψε: |
το μονο που παρατηρησα ειναι οτι κοντα στις 2000 στροφες αν αφησω γκαζι νιωθω λες και κοπαναει λιγο το μοτερ,λες και εχουν μαλακωσει οι βασεις,κατι που δεν εκανε πριν την αλλαγη του γραναζιου.επισης δεν το κανει σε καμια αλλη ταχυτητα.επισης δεν το κανει κατω απο τις 1800 και πανω απο τις 2300... καποιοι ειπατε οτι μετα απο λιγες μερες στρωνει η να ανησυχω;; . |
manaros έγραψε: |
παντως απο τα 65(περιπου 1500 στροφες) και πανω φορτωνει κανονικα και σε ανηφορα |
recife_rallye έγραψε: |
To problhma με το κοπανημα λυνεται αν φτιαξετε το κρουζ κοντρολ...
Και γω το ειχα μεχρι που ρυθμισε ο στελιος το κρουζ.. |
drdino έγραψε: |
Tι σχέση μπορεί να έχει το cruise control με κάτι τέτοιο; Εκτός αν απλά εννοεί ο Λευτέρης πως θέλει ρύθμιση για να βλέπει σωστή ταχύτητα/στροφές ο εγκέφαλος. |
salex έγραψε: |
Πραγματικά ούτε κι εγώ έχω καταλάβει γιατί συμβαίνει αυτό το κολποσχέδιο με το κλώτσημα του μοτέρ όταν μπαίνει μακρύτερο γρανάζι.
Όντως εξαφανίζεται μετά την αναχαρτογράφηση του γραναζιού. Το γιατί υπάρχει είναι αναπάντητο ακόμα. Προφανώς πρέπει να σχετίζεται με τον προγραμματισμένο τρόπο αντίδρασης του κινητήρα στο άφημα του γκαζιού όταν έχεις 5η. |
N207r έγραψε: |
τα rallye που δεν εχουν κρουζ κοντρολ τοτε αν αλλαξουμε γραναζια τι θα κοπαναει το μοτερ καθε που θα αφηνουμε το γκαζι με 5η? |
N207r έγραψε: |
τα rallye που δεν εχουν κρουζ κοντρολ τοτε αν αλλαξουμε γραναζια τι θα κοπαναει το μοτερ καθε που θα αφηνουμε το γκαζι με 5η? |
Jim207GT έγραψε: | ||
Όχι...Γιατι πολύ απλά μπορεις να πάς στο Στέλιο και να στο δηλώσει στον εγκέφαλο και ας μην έχεις cruise. |
JarmenNick έγραψε: |
Εχω μια απορία ρε παιδια.Εβλεπα τα διαγραμματα και συγκρινοντας με το δικο μου 207 δε ταιραζουν με κανενα. Ουτε με το νορμαλ.Δηλαδή...125km/h @3500 και 130km/h @3650 περιπου. Επειδη το έχω παρει μετ/νο ή ο προηγουμενος ιδιοκτητης μπορει να έχει βάλει τίποτα custom γραναζι ή τα διαγραμματα δείχνουν πραγματικες ταχυτητες και οχι τις κοντερισιες. Γιατι 120@3500 δε βγάζει με τίποτα.Αλήθεια τωρα μεταξυ 44 και 47 ποιο θεωρείτε πιο καλο, απο την αποψη συνδυασμο καταναλωσης και επιδοσεων 5ης(οχι τελικες).Μιλαμε για νορμαλ 207gt που νορμαλ θα μείνει μάλλον.Γιατι απο οτι διαβασα και καταλαβα σε περιπτωση ΦΠΕ μάλλον αξιζει το 47αρι.Κλείνω περισσοτερο στο 44αρι φοβούμενος οτι με το 47αρι θα ψιλοκρεμασει. Βεβαια οτι γράφω τα γράφω με καθε επιφυλαξη μιας και το συγκεκριμενο αυτοκινητο το εχω μολις 1εβδομαδα και δε γνωριζω πολλα για αυτο. |
dimkeras έγραψε: |
Για GT/Rallye το 44άρι. Για RC το 47άρι λόγω διαφορετικού Κ/Π. Σε νορμάλ 150άρι το 44άρι θα σου ρίξει μεν την κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο αλλά σε στριφτερό θα κρεμάει. Οπότε θα είσαι συχνά με 4η αντί για 5η και θα ανεβάζεις κατανάλωση. |
JarmenNick έγραψε: |
Καλημερες!σε ευχαριστω για την απαντηση.Θα κινηθω προς το 44αρι και αμεσα μάλλον.Εκτος απο το καθημερινο πηγαινε ελα ελευσινα-παπαγος κατα τα αλλα δε με πειραζει τοσο η κατανάλωση.Τουρμπάτο 1,6 είναι. Κατι θα κάψει μωρε.Μη τα θέλουμε και όλα... |
reselie-206 έγραψε: |
με το μακρύ που έχω εγώ τι χρειάζεται να γίνει για να λειτουργη΄σει το cruise με 5η? |