android έγραψε: |
το ιδιο θα σταματαει...
ιδια δαγκανα θα χει ιδιο τακακι ... αρα ιδια δυναμη κ επιφανεια τριβης απλα θα χει μεγαλυτερο δισκο αρα κ βαρος... και απατητο σημειο στο δισκο... το μονο καλο θα ναι οπτικα... κ οτι θα κρυωνει πιο γρηγορα |
georgedar έγραψε: |
Να ρωτήσω βρε παίδες κατι??
Στα πόσα χιλιόμετρα πρέπει να αλαχτούν τα ταμούρα πίσω εχω ενα peugeot 207 |
makis106 έγραψε: | ||
Τα ταμπούρα??? Το πιθανότερο ποτέ (αντε απο τις 150000 και πάνω, αναλόγως της χρήσης) |
climbonice έγραψε: |
Και ν' αφήσεις τις μπροστινές ως έχουν; Για ποιο λόγο; Θα χαλάσεις την ισορροπία του συστήματος πέδησης. Ο πίσω άξονας λόγω του ότι σε αυτόν αναλογεί λιγότερο βάρος πρέπει πάντα να έχει πιο μικρής διάστασης δισκόπλακες απ' ότι ο μπροστινός. Αν κάνεις αυτό που λες το αποτέλεσμα νομίζω θα είναι να σου μπλοκάρουν οι πίσω τροχοί σε κάθε φρενάρισμα. Με άλλα λόγια θα είναι σαν να σηκώνεις χειρόφρενο κάθε φορά που στρίβεις. |
georgedar έγραψε: |
Να ρωτήσω βρε παίδες κατι??
Στα πόσα χιλιόμετρα πρέπει να αλαχτούν τα ταμούρα πίσω εχω ενα peugeot 207 |
vagelis207 έγραψε: |
Παιδες καλησπερα.
Ηρθε η ωρα για αλλαγη τακακια πισω.Τα μπροστα τα ειχα αλλαξει μονος μου.Πρεπει να προσεξω κατι ιδιαιτερο πισω η ειναι σαν τα μπροστα? Ευχαριστω! |
JDROGAS έγραψε: |
Εχω εγω τα 3000 εμπρος και πισω.
Δεν ξερω σε σχεση με τα μαμα τι λενε παντως σε σχεση με τα carbon lorraine της ps ειναι μαπα. Σιγουρα απο τα μαμα καλυτερα θα ειναι αλλα τελικα για μενα σε σχεση με το κοστος τους δεν αξιζουν. |
JDROGAS έγραψε: |
Στα σιγουρα τα μπροστινα ειναι RC-8R τα πισω δεν θυμαμαι αλλα θυμαμαι οτι ειχανε τα αυλακια που εχουνε μονο τα R νομιζω. |
JDROGAS έγραψε: |
Ενδεικτικα τα μπροστινα εδω βλεπω 229 χωρις μετφ.
http://www.camskill.co.uk/m49b0s4056p53818/FERODO_DS3000_BRAKE_PADS_-_FRP3107R_Ferodo_DS3000_Brake_Pads κι εδω τα πισω 201 παλι χωρις μεταφ. http://www.camskill.co.uk/m49b1459s4046p53710/FERODO_DS3000_BRAKE_PADS_-_FCP1469R_Ferodo_DS3000_Brake_Pads Μαλλον οι τιμες που λες ειναι για τα 2500 |
'Andy'-lag έγραψε: |
Πάντως τα RC6 που φοράω τώρα μπροστά σε σχέση με τα DS2500 που είχα πριν, είναι κλάσεις ανώτερα... Βέβαια αν ρωτήσεις τις δισκόπλακες θα έχουν αντίθετη άποψη.... |
android έγραψε: | ||
οχι απλα τo εψαξα οσο δεν παει και τα εμπρος τα πηρα d55 οχι d50 -30 ευρω http://prntscr.com/6f31ch ακομη σταματα να κοιτας αγγλικα site η λυρα ειναι στο θεο |
'Andy'-lag έγραψε: |
Πάντως τα RC6 που φοράω τώρα μπροστά σε σχέση με τα DS2500 που είχα πριν, είναι κλάσεις ανώτερα... Βέβαια αν ρωτήσεις τις δισκόπλακες θα έχουν αντίθετη άποψη.... |
JDROGAS έγραψε: | ||||
Εγω προσωπικα τα πηρα απο Αθηνα,οι τιμες που εδωσα ειναι ενδεικτικες γιατι δεν μπορουσα να ψαξω εκεινη τη στιγμη. Οπως και να χει οι τιμες που λες για τα 3000 δεν ισχυουν εχεις κανει λαθος. Οι διαφορες ειναι στο Η και στο R. Οι κωδικοι ειναι ιδιοι. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
ποτε τις εφαγες κιολας?
εσπ ή πολυ χειροφρενο? |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
ετσι ηταν κι εμενα τα πισω
το τακακι ηταν σχεδον καινουριο, αλλά η δισκοπλακα ειχε κανει λιγο δοντι αλλαξα τα τακακια καλου κακου δεν ελεγαν τα παιδια εδω μεσα, οτι δεν αλλαζει η πισω δισκοπλακα μονη της? δεν παει σετ με κατι αλλο ? |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
δλδ εσυ θα τα αλλαξεις υποχρεωτικά κι αυτα ? |
makis106 έγραψε: |
Επισης ρε παιδια βλέπω οτι πουλανε και δισκόπλακες χωρις τα ρουλεμαν και τους δακτυλίους του ABS. τι παιζει, τα αγοράζεις ξεχωριστά ή ξαναμπαινουν τα παλιά? |
puglover έγραψε: | ||
Γι'αυτο βγαλατε ακρη? Εγω δηλαδη που χρειαζομαι μονο το μουαγιε μπορουσα να επαιρνα δισκοπλακα χωρις ρουλεμαν και δακτυλιο και να εβαζα τα παλια? Επισης πιστευετε οτι θα εχω θεμα στο φρεναρισμα με μια δισκοπλακα καινουργια και μια παλια με πατουρα? Και το τακακι που εχει ψωμι ακομα μου ειπαν οτι θα το τριψουν, δε θα το αλλαξουν. Κανονικα αυτα σετ επρεπε να πανε αλλα δεν ειναι εποχες τωρα να αλλαζα κομπλε πισω φρενα.. |