volvos έγραψε: |
πριν πεις κανεις αλλο τιποτα
βενζινη μισο ειδικο βαρος αρα 20 λιτρα = 10 κιλα... οποτε 1280 με το ζοριι αρα πολυ κοντα σε αυτα περιοδικων ... μενει να μετρηθει κανα ραλλακι-ρουσου να δουμε διαφορα αν και κατι μου λεει οτι δε θα ειναι τοση η διαφορα οσο νομιζουν καποιοι... |
volvos έγραψε: |
πριν πεις κανεις αλλο τιποτα
βενζινη μισο ειδικο βαρος αρα 20 λιτρα = 10 κιλα... οποτε 1280 με το ζοριι αρα πολυ κοντα σε αυτα περιοδικων ... μενει να μετρηθει κανα ραλλακι-ρουσου να δουμε διαφορα αν και κατι μου λεει οτι δε θα ειναι τοση η διαφορα οσο νομιζουν καποιοι... |
Jim207GT έγραψε: |
Το αμάξι γενικός δεν έχει τίποτα άλλο μη εργοστασιακό πάνω του. Έτσι ήθελα να το μετρήσω, ακριβώς όπως το οδηγώ κάθε μέρα. |
xrisa-xs έγραψε: | ||
Δημήτρη, δεν έχεις μπλοκέ στο αμάξι σου??? |
grpts έγραψε: |
οποτε τα 1356 που εδινε η peugeot ειναι με τον οδηγο μεσα και παλι στο περιπου... |
Jim207GT έγραψε: |
Λοιπόν μετά από πολλές συζητήσεις και άπειρα πόστ πάνω στο Θέμα επιτέλους αξιώθηκα να πάω στον Doctor-Πουπάκη και να κάνω μία special ευθυγράμμιση και με την ευκαιρία να το ζυγίσω.......
Το αμάξι ζυγίστηκε με την κανονική 17αρα ρεζέρβα+γρύλο τσουμπλέκια, με πυροσβεστήρα, κουτί πρώτον βοηθειών, τριγωνάκι, μπουφανάκι, και μερικά πραγματάκια στο ντουλαπάκι θηκούλες. Επίσης με μισό ρεζερβουάρ. Το αμάξι γενικός δεν έχει τίποτα άλλο μη εργοστασιακό πάνω του. Έτσι ήθελα να το μετρήσω, ακριβώς όπως το οδηγώ κάθε μέρα. Συνολικό βάρος: 1263 kg Αριστερός εμπρός τροχός: --399 kg ----- Δεξής εμπρός τροχός:-- 389Kg Αριστερός πίσω τροχός: -----243 Kg ----- Δεξής πίσω τροχός:---- 232 Kg Κατανομή βάρους ε/π: 62,39%/37,61% Από κατανομή και ζύγισμα πάντως είναι μια χαρά(για μπροστόβαρη παπάντζα) όπως τόνισε και ο Doc. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Πήγα λοιπόν χθές σε πλάστιγγα και γώ για ζύγισμα, το αμάξι είναι rallye facelift full ντυμένο αλλά χωρίς τη ρεζέρβα και με βενζίνη μια παύλα πρίν τα κόκκινα.
Αποτέλεσμα, 1166kg. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Πήγα λοιπόν χθές σε πλάστιγγα και γώ για ζύγισμα, το αμάξι είναι rallye facelift full ντυμένο αλλά χωρίς τη ρεζέρβα και με βενζίνη μια παύλα πρίν τα κόκκινα.
Αποτέλεσμα, 1166kg. |
drdino έγραψε: | ||
Η άδεια πόσο γράφει; |
android έγραψε: | ||
1225 ειναι με φουλ βενζινη και τα παντα μεσα |
drdino έγραψε: |
Γιατί πάντα είχα την απορία αν έχει ανταποκρίνεται καθόλου στην πραγματικότητα το νούμερο που αναγράφεται εκεί. |
nikolas206gti έγραψε: |
Με 60άρι ρεζερβουαρ που νομιζω πως εχουν και με ρεζερβα 17αρα, καπου στα 1250 θα ειναι |
android έγραψε: |
1225 ειναι με ρεζερβα αναγκης... 20 κιλα ειναι η 17αρα |
android έγραψε: |
Nαι βγαλε και το βιβλιο του κατασκευαστη γτ ειναι χοντρο κ εχει βαρος |
android έγραψε: |
Nαι βγαλε και το βιβλιο του κατασκευαστη γτ ειναι χοντρο κ εχει βαρος |
volvos έγραψε: |
TO EXOYME ΓΡΑΨΕΙ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΦΟΡΕΣ
ΖΥΓΙΣΜΑ ΣΤΟ ΠΛΑΣΤΙΓΓΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ POWER μη το ξαναναλυσουμε ψαξε παλιοτερα ποστ για βαρος... |
volvos έγραψε: |
ta rc-rallye περιπου 40κιλα κατω απο τα gt
συνηθως τα πιο πολλα παιδια εχουν μετρησει καπου 1280 πληρη τα gt και 1240 τα αλλα αν θυμαμαι καλα οι πλαστιγγες χανουν πολυ σε μικρα βαρη και γενικα κλεβουν ασυστολα........... 1160κιλα 207 δεν ειναι ουτε ξηλωμενο |
Gotcha έγραψε: |
Τελικα το ραλλακι με ενα οδηγο 70kg, ρεζερβα αναγκης και λιγη βενζινη μεσα (1-2 παυλες) ειναι γυρω στα 1280-1290 ? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Σωστά. Υ.Γ. Το προfacelift rallye. |
mechanic έγραψε: | ||||
Για βοηθα λιγο... τα "μετα" ειναι ποιο ελαφρια? τελικα ενα RC τελιως νορμαλ, και χωρις την ηλιοροφη, ποσο ζυγιζει? |
mechanic έγραψε: |
Ρε γα**το εμεις πηραμε τους ιπποποταμους?
Αληθεια ξερει κανεις γιατι αυτο? απο περικοπες? η απο χριση ποιο ελαφριων υλικων? |
salex έγραψε: |
Επίσης δεν έχουν όργανο θερμοκρασίας λαδιού.
Σίγουρα αυτό πρέπει να ζυγιζει 20-30 κιλά από μόνο του. |
volvos έγραψε: |
δε παιζει να εχει 50κιλα διαφορα απο εξοπλισμο που να χτυπιεσαι...
ειναι χαωδης διαφορα 50κιλα για το ιδιο αμαξι με παρομοιο εξοπλισμο και μη ακουω μαλ***ες για οργανακια και ταπετσαριες εδω το 206gti σε σχεση με τα πρωτα 206xs Που δεν ειχαν καν κλιμα και ειχαν κατω απο 30κιλα διαφορα... |
dimkeras έγραψε: |
Ένα 20άρικο ζυγίζει η κανονική ρεζέρβα πάντως που δε μπαίνει πια.
Η μικρή πόσο ελαφρύτερη είναι? |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
εσενα ειχε κανονικη ρεζερβα? εμενα που το πηρα το 09(προfacelift) ειχε τυπου αναγκης και οσα ξερω προfacelift τυπου αναγκης εχουν τα καινουρια νομιζω εχουν κανονικη |
android έγραψε: |
τεσπα με αυτο το θεμα παιζει μαιμουδια...καποιος πρεπει να κανε 4αδες 17αρες απο ρεζερβες |
android έγραψε: |
οχι στην αρχη ολα τα τουρμπατα ειχαν 17αρα...καπου του 08 και μετα δεν ειχαν,αλλα παλι οχι ολα.τεσπα με αυτο το θεμα παιζει μαιμουδια...καποιος πρεπει να κανε 4αδες 17αρες απο ρεζερβες |
android έγραψε: | ||||
οχι στην αρχη ολα τα τουρμπατα ειχαν 17αρα...καπου του 08 και μετα δεν ειχαν,αλλα παλι οχι ολα.τεσπα με αυτο το θεμα παιζει μαιμουδια...καποιος πρεπει να κανε 4αδες 17αρες απο ρεζερβες |
Gotcha έγραψε: |
Οχι 50, αν σκεφτεις πως η ρεζερβα αναγκης μαζι με γρυλλο και συμπραγκαλα ειναι κανα 15αρι . Γενικα παντως τα fl μου φενονται πιο "φτηνιαρικα" οσον αφορα τα εμπρος καθισματα. Τις πορτες δε τις θυμαμαι |
volvos έγραψε: |
1166 εσυ χωρις ρεζερβα
1210 ο αλλος με ρεζερβα που η ασφαλειας με εργαλειοθηκη ειναι 15κιλα χαραλα αρα 1195 ΑΡΑ 30 ΚΙΛΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΧΙ 50 πισω τζαμια τσεκαρατε παχη? |
salex έγραψε: |
Πρεπει να υπαρχουν διαφορες σε σημεια του πλαισιου που δεν φαινονται.
Γιατι στα πλαισια εγιναν μικρες αλλαγες κατα τη διαρκεια των ετων χωρις να ανακοινωσει κανεις τιποτα. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι οι πυροι που εχουν στις πορτες τους τα παλαιοτερα μοντελα (αυτα με την κλειδαρια στο ντουλαπακι) του 2007/αρχες 2008. Οι πυροι αυτοι μυστηριωδως εξαφανιστηκαν αργοτερα και εκτοτε κανενα 207 δεν τους εχει. Δεν αποκλειεται να εχουν κανει καμια αντιστοιχη τσιπια απο το εργοστασιο, οποτε ορθα τα μετρατε στις πλαστιγγες. |
volvos έγραψε: |
nai π.χ αν δεις c2 gt με c2 vts ειναι μισο βαρος τα πισω τους τζαμια και μισο παχος
το ξαναλεω οι πλαστιγγες εχουν τεραστιες αποκλισεις στη ταξη μεγεθους που μετρατε... τα 10-20κιλα σε μια πλαστιγγα που μετραει 50τονους ειναι μη μετρησιμο λαθος απο μετρηση σε μετρηση αν εχετε γνωστο και παιζετε δοκιμαστε να το κανετε εναλλαξ. δηλαδη ανεβαινεις μετρας ανεβαινει μετρα ξανα εσυ και ξανα αυτος και βγαζετε μεσο ορο 2-3μετρησεων ο καθε ενας... δεν υπαρχει κανενας πατρα ευθυγραμμισας με ζυγαριες ακριβειας? |
ilianos έγραψε: | ||
δεν το ήξερα αυτό. Καλά που το είπες. Είναι σφυρί. Θα έχει θέμα; |
bagosgt έγραψε: |
κ ο λογος που τα 207 ειναι καλυτερα σε κοντρα αποτι τα μινι,ενω τα 2α ειναι ελαφρυτερα,ποιος ειναι? Λογικο να ειναι καλυτερο απο πριν,αφου το δουλευεις 1.35 κ μη μου πεις παλι οτι δ δουλευει τοσο.το κακο με τα μπουστ κοντρολ κ τα avcr,ειναι οτι αλλη πιεση τα δουλευετε στη κοντρα,κ αλλη στη βολτα,κ το κακο ειναι οτι παντα ειστε με τη μικρη! πρεπει ναναι πολυ χαζος καποιος κ να πατησει με μικρη πιεση σε κοντρα,κ οχι με μεγαλη εδω εμενα ο κολητος με το κουπρα,ουτε καν πατησε με τη μικρη να δω πως παει!κατευθεια "γαζι" με την μεγαλη,να μην υπαρχει ουτε λογος προς αμφισβητιση! |
recife_rallye έγραψε: |
Ο στελιος (κωλαρας) εχει απολυτο δικιο σε οτι ειπε..πραγματικη δυναμη στα μπροστοκινητα και στριψιμο ειναι 2 δρομοι που δε συναντιουνται ποτε..ειδικα οταν αποτελειται το αμαξι απο ενα μπιγκ τουρμπο που σηκωνει ''καλη'' πιεση μετα τις 3500.Με λιγα λογια δε θα χρειαστουν ποτε και τα 300 αλογα απο ενα 207 για να στριψει στο βουνο σωστα και αντιθετως αν θες να το στριψεις σωστα,δε θα φτασεις ποτε στο φασμα στροφων που βγαζει 300 αλογα το αμαξι .Το rc θα σου κανει απλα πλακα στο βουνο. Αλλα οπως ειπε και ο θανασης περι ορεξεως...ειναι αναλογα του τι θελεις |
Pughell έγραψε: |
Με 150 αλογα απο τις 3000 παντως,λιγο απιθανο να στριβει...
Εδω σε RC βγαζει το ESP και αν η ασφαλτος δεν ειναι καλη,στο overboost σε βγαζει απεναντι οποτε μου ειναι πολυ δυσκολο να πιστεψω οτι θα στριβει με ακομα περισσοτερη δυναμη. |
Pughell έγραψε: |
Ισως στο Mini η διαφορετικη κατανομη να παιζει και αλλο ρολο αν και πολυ χλωμο με το μεταξονιο που εχει... |
bagosgt έγραψε: |
οχι κ ιδια τα κιλα,1150 το δινει σε βαρος το μινι κ με φουλ εξοπλισμο δε περναει το 1210 δλδ 100 κιλα ελαφρυτερο,που οπως καταλαβαινεις,κ ολα τα καθισματα να βγαλεις απο ενα 207,κ ο οδηγος να ειναι ελαφρυς κ με μποξερακι,παλι το μινι ειναι πιο ελαφρυ
οσο για το κουλερ κτλ κτλ,μη ξεχνας οτι εδω κ μερικα χρονια,τα μινι ειναι αυτα που φτιαχνονται κ βγαζουν αλογα κ οχι τα 207 επομενως ο ισχυρισμος οτι τα 207 ειναι κοντραμαξα (με 100 κιλα βαρος περισσοτερο) δεν ισχυει.με αυτη τη λογικη το ΤΤ ειναι πιο αεροδυναμικο απο το S3 αλλα τα πιο πολλα που κυκλοφορουν ειναι S παρα ΤΤ |
volvos έγραψε: |
μαλλον εχετε διαφορετικη ενοια της λεξης στριψιμο |
Pughell έγραψε: |
1240 ή 1280 ηταν τα πιστοποιητικα που ερχονταν απο το εργοστασιο στα χερια μας,πριν δωσουμε το αυτοκινητο για εκτελωνισμο.
Κατω απο αυτα τα νουμερα δεν ηρθε ποτε κανενα πιστοποιητικο. |
volvos έγραψε: |
xaxaxa
εδω το Mini works με τα 230 ποσα ειναι οταν το οδηγεις παει απεναντι ακομα και με 4ες και εσεις μιλατε και για τουρμπο κιτ με 300+αλογα? μαλλον εχετε διαφορετικη ενοια της λεξης στριψιμο |
Pughell έγραψε: |
Εστω οτι ο καθενας εχει την αποψη του,ο Τακης δεν ειναι ο τυχαιος φαφλατας που δεν ξερει να στριψει ή υποστηριζει κατι που διαβασε σε ενα περιοδικο,κατι που το ξερουμε σχεδον ολοι μας εδω μεσα...
Δεδομενου οτι εχει εμπειρια(αν δεν κανω λαθος και στα Μεγαρα) απο το 207 του Salex που ειναι πανω απο 250,με την ρυθμιζομενη αναρτηση του και με το Quaife του,τοτε το κριτηριο του ειναι ενα αξιολογα στημμενο 207 με ακομα λιγοτερη δυναμη απο αυτην που λες οτι στριβει,οποτε βαση λογικης θα επρεπε να ειναι αψογο... Οποτε αν οντως ειναι αυτο το κριτηριο του,εσυ τι επιχειρηματα εχεις για να το αντικρουσεις; |
Pughell έγραψε: |
Ωραια επιχειρηματα...
Κοιτα,επειδη και εσυ στριβεις,και εγω στριβω,και ο Τακης στριβει αλλα παραλληλα και ο Loeb στριβει,μπορεις να το προσδιορισεις λιγο περισσοτερο για να υπαρχει ενα κοινο αντικειμενο συζητησης; Δηλαδη εστω οτι πας Μεγαρα ή Σερρες,το αυτοκινητο ειναι ικανο να κανει πχ 1:09 ή 1:30; |
Pughell έγραψε: |
Δηλαδη εστω οτι πας Μεγαρα ή Σερρες,το αυτοκινητο ειναι ικανο να κανει πχ 1:09 ή 1:30; |
kostas207rc έγραψε: |
Στο RC τουλάχιστον με το που μπήκε το πρόγραμμα το αμάξι
ήτανε για πέταμα στο θέμα στριψήματος. Μετά με μπλοκέ και όλα τα συναφή έγινε πολύ καλίτερο Μιλάμε λοιπόν σε σχέση με το μαμα περίπου 30 άλογα πάνω + 10κιλά ροπής στο περίπου Τώρα πως γίνετε ένα αμάξι με 150 άλογα πάνω και 45+ κιλά ροπής να είναι το ίδιο καλό με το εργοστασιακό σετ απ δεν ξέρω... Επήσεις αν δεν έχεις μπλοκέ εκεί έχουμε κλάμα.... |
android έγραψε: | ||
Τι ψαχνεις τωρα...ενα τετοιο αμαξι ειναι κοντραμαξο...μεχρι εκει ολα καλα...αν αυτος που το χει κανει ξερει γιατι το κανει...βλεπε Βαγγελη.Ολα καλα και ωραια...τωρα αν νομιζει οτι στριβει ταπα καποιος κατι τετοιο,απλα ελπιζω να μην παθει κατι και παρει κ αλλους στο λαιμο του |
alkone έγραψε: |
Φιλε γιωργο οταν λες ''βαζει'' μουτρα με 200 αλογα κ 35κ ροπης στην στροφη ολα αυτα γινονται με το μαμα ελευθερο διαφορικο κ την μαμα αναρτηση |
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: | ||||
Προσωπικα το δικο μου 207 με 35 κιλα ροπης και 200+ αλογα σε σχεση με το μαμα στριβει οχι απλα καλυτερα,δεν υπαρχει απλως καμια επαφη. Καταρχας οταν ηταν μαμα δεν ειχε την δυναμη να βαλει τα μουτρα μεσα στην στροφη(σε καλη ασφαλτο) τωρα απλα το κανει.. |
android έγραψε: | ||||||
Πρωτα εβαλα μπλοκε στο 150 αρη...το αμαξι εμπαινε τερμα γκαζι παντου...εβαζε μουρες μεσα...μετα ειχα και γω τετοιο καγκουρο προγραμμα με καπου στα 35 τοσα κιλα ροπης...το αμαξι στο τερμα γκαζι σπινιαρε και με τις 2 και το μονο που εκανε το μπλοκε ειναι να περιοριζει τα μουτρα...οχι να τα βαζει μεσα απλα να περιοριζει την υποστροφη..μετα στα 30-31 κιλα ειναι καπως οκ...ολα αυτα με μαμα αναρτηση |
Pughell έγραψε: |
Α,sorry,γραψε ακυρο,τα χρωμιομενα καπακια απο τους καθρεφτες του GT ειναι που χαλανε την κατανομη,για αυτο και το Rallye στριβει καλυτερα απο το GT μιας και το δευτερο γινεται μπροστοβαρο. |
Pughell έγραψε: |
1200 το κεφαλι σας...
Σας ειπα 200 φορες οτι ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΧΕΙ 1240 Ή 1280(δεν θυμαμαι ακριβως) ΚΙΛΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΓΓΑ ΤΟΥ ΜΑΣΤΡΟ ΜΗΤΣΟΥ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΡΒΟΥΝΑ. Τωρα αμα ολοι σας ξερετε καλυτερα απο το ιδιο το εργοστασιο,ναι,ΟΚ,80 κιλα διαφορα... Αμα προσθεσεις οτι ενας στριφτερος οδηγος εχει και πιο βαρια αρxιδια,τοτε τα 80 κιλα γινονται τουλαχιστον 110 υπερ του Rallye. |
Pughell έγραψε: |
1200 το κεφαλι σας...
Σας ειπα 200 φορες οτι ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΧΕΙ 1240 Ή 1280(δεν θυμαμαι ακριβως) ΚΙΛΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΓΓΑ ΤΟΥ ΜΑΣΤΡΟ ΜΗΤΣΟΥ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΡΒΟΥΝΑ. Τωρα αμα ολοι σας ξερετε καλυτερα απο το ιδιο το εργοστασιο,ναι,ΟΚ,80 κιλα διαφορα... Αμα προσθεσεις οτι ενας στριφτερος οδηγος εχει και πιο βαρια αρxιδια,τοτε τα 80 κιλα γινονται τουλαχιστον 110 υπερ του Rallye. |
kostas207rc έγραψε: |
Ρεζέρβα κανονική τώρα καύσιμα δεν θυμάμαι
ζυγισμένα Πουπάκη και τα 2 |
volvos έγραψε: |
ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΣΤΗ ΦΟΡΑ.
ΔΕ ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΕ ΓΕΡΑΝΟΓΕΦΥΡΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ αυτο το διαστημα παρακολουθω απο φιλοσοφικο ενδιαφερον μια γεφυροπλαστιγγα που φτιαχνουν σε ενα εργοταξιο για να μετρανε τα μπετα και τα σιδερα...προφανως μιλαμε για μεγαλο εργο για να κατσουν να φτιαξουν δικια τους.... ε αν κατσω να γραψω οσα μου λενε για το πως κλεβουν και πως τις καλιμπραρουν θα γελατε 2 μερες και πιθανολογω οτι μονο ο αλιεν θα καταλαβει τι παιζει |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Επειδή συζητήθηκε,
->mini cooper s r56 (ilianos) 1220kg (+-5kg). |
Παράθεση: |
Στέφανε μήπως ζυγίστηκε και με εσένα μέσα; |
Gotcha έγραψε: |
Ρε συ Πανο, εδω στο μηχανοστασιο χωραει ισα ισα να μπει ενα δοχιακι αναθυμιασεων. Η μπαταρια που να παει? |
android έγραψε: |
μονο μπρωστα μπορει να βγαλει αντιστρεπτικη η πισω ειναι μεσα στον αξονα...οποτε τι ψαχνετε? |