Διεθνείς Αγώνες - Twingo RS R2 Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 12:26:56 Θέμα δημοσίευσης: Twingo RS R2
No comments...
http://www.renault-sport.com/fr/rallye/twingo_r2/Steve - Πεμ 03 Δεκ 2009, 13:08:28 Θέμα δημοσίευσης: Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 13:20:44 Θέμα δημοσίευσης: sps - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:18:14 Θέμα δημοσίευσης:
παντως αν δεν αυξησουν αποδοση τα φιεστα και twingo το c2 θα το βλεπουν με τα κυαλια.
Απο την αλλη για εναν αρχαριο, ή καποιο ερασιτεχνη που δεν τον πειραζει το ξυλο που θα τρωει απο Ζαχους, ειναι τα ιδανικα αγωνιστικα. Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:24:31 Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι καταλαβα Σπυρο ειναι low budget κατασταση,κατι αναλογο με το Clio R3 Access δηλαδη...
Τα C2R2 Max ειναι αλλου απο δυναμη οποε δεν τιθεται θεμα.
Εκτος και αν το στριψιμο κανει την διαφορα αν και χλωμο να μπορεσει να καλυψει τα 40 αλογα που του λειπουν.
Το Fiesta παντως ειναι παμφθηνο καθωςε με σχεδον 30.000Ε το εχεις ετοιμο και τρεχεις...
Μακαρι να ειναι και το Twingo τοσο φτηνο.Ετσι και αλλιως περιπου 35.000Ε κανει το κιτ του R3 Access(λογικα καπου στα 40-45 μαζι με το αυτοκινητο) οποτε δεν συμφερει να το φτασουν ακομα ψηλοτερα το κοστολογιο. Πάνος - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:32:34 Θέμα δημοσίευσης: Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:43:00 Θέμα δημοσίευσης:
Κανενα χαρτομαντηλο ρε παιδιαααααααα!!! Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:45:46 Θέμα δημοσίευσης:
Να και τα χαρακτηριστικα του
Chassis Moteur
Type: monocoque acier, arceau SONAS soudé
Disposition: transversale avant
Type: Renault K4M RS, 4 cylindres 16 soupapes 1598 cm3
Alésage x course : 79,5 x 80,5
Alimentation / allumage: gestion intégrale Magneti Marelli boîtier SRA
Tableau de bord affichage digital couleur. Acquisition de données en option
Faisceau électrique_: spécifique
Puissance maxi: 118 kW (160 ch) à 7 000 tr/min
Couple maxi: 180 Nm (m.kg) à 5500 tr/min
Régime maxi: 7 500 tr/min
Transmission
Type: traction
Boîte de vitesses: Sadev 5 rapports séquentielle à crabots
Commande: joystick au volant
Différentiel: autobloquant type ZF à glissement limité
Embrayage: mono disque à commande hydraulique
Trains et suspensions
Avant: pseudo-McPherson, amortisseurs Öhlins réglables 2 voies, ressorts Masselin, carrossage réglable
Voie Av_: 1465 mm
Arrière: bras tirés, amortisseurs Öhlins réglables 2 voies, ressorts Masselin
Voie AR_: 1430 mm
Direction_: Hydraulique
Freins
Avant: disques ventilés ø 280 mm (asphalte et terre)
Arrière: disques pleins ø 240 mm
Roues
Jantes: Speedline monoblocs aluminium 6,5x16’’ (asphalte) et 6x15’’ (terre)
Pneumatiques: BF Goodrich 195/50 R 16 (asphalte) et 195/65 R 15 (terre)
Poids
Poids à vide: 1 030 kg volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:51:34 Θέμα δημοσίευσης:
1030kila 160ps....
καλα ουτε τα εννιαια με λεον... Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:54:51 Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει οριο απο την FIA ρε,δεν ειναι οτι δεν μπορει να παει χαμηλοτερα... MEMsound - Πεμ 03 Δεκ 2009, 16:00:58 Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρουλα...
και απο εικαστικης απόψεως volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 17:41:14 Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη Α6+ που ειναι τα r2 εχουν 1030 κιλα βαρος? bab2112 - Πεμ 03 Δεκ 2009, 17:59:44 Θέμα δημοσίευσης:
ηταν που ηταν μ@#%ρα το αμαξι τωρα με την σωστη ιπποδυναμη ηρθε κ εδεσε. και μου κανει εντυπωση που δεν χρειαζεται να στροφαρει στον θεο για τα 160 αλογατα... εκτος αν ειναι ψιλοπετσινα... χεχεε!! Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 18:07:10 Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
δηλαδη Α6+ που ειναι τα r2 εχουν 1030 κιλα βαρος?
Δεν ειναι Α6+,ειναι κανονικο Α6 πια. sps - Παρ 04 Δεκ 2009, 11:05:52 Θέμα δημοσίευσης:
Tα groupR εχουν περιορισμο στροφων στις 7.600, για το φιλο που ειπε παραπανω.
Γιαυτο τα R2 kai R3 δε θα γινουν ποτε s1600! Pughell - Παρ 04 Δεκ 2009, 11:14:49 Θέμα δημοσίευσης:
Σπυρο νομιζω ειναι λιγο πιο ψηλα ειναι ρε...
Και του Κοσμοπουλου αλλα και το C2 της Μακρη γυριζουν σιγουρα 8000.