PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Ανακατασκευή/συντήρηση/ευχαριστηση παλαιότερου αυτοκινητου..

MEMsound - Κυρ 18 Οκτ 2009, 22:53:31
Θέμα δημοσίευσης: Ανακατασκευή/συντήρηση/ευχαριστηση παλαιότερου αυτοκινητου..
Το ανοίγω για ολους αυτους σας που θέλετε να γράψετε/μοιραστείτε κάτι για τα (λιγότερο ή περισσότερο) "retro" αυτοκίνητα σας...
Lef205 - Κυρ 18 Οκτ 2009, 23:02:03
Θέμα δημοσίευσης:
φτιαξε τον τιτλο ρε, δεν υπαρχουν παλια αυτοκινητα!
Ιστορικα και κλασσικα υπαρχουν! Laughing
MEMsound - Κυρ 18 Οκτ 2009, 23:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
μουρμουρη...
δεν εγραψα παλιου
παλιότερου εγραψα

το σκεφτηκα και το "κλασικό" αλλα πχ ενα 13άρι (μιας και από εκείνη την αγγελια ξεκίνησε η κουβέντα) δεν ειναι ακόμα "κλασσικό"... κλπκλπ Wink Razz
Sinanai - Πεμ 01 Σεπ 2011, 15:54:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ας τα βάλω εδώ:

http://www.brucelee-jkd.com/links.htm

Τα πρώτα δυο αφιερωμένα στο Μάνθο, το τρίτο στην αφεντιά μου. Laughing
Octane - Πεμ 01 Σεπ 2011, 16:36:31
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Ας τα βάλω εδώ:

http://www.brucelee-jkd.com/links.htm

Τα πρώτα δυο αφιερωμένα στο Μάνθο, το τρίτο στην αφεντιά μου. Laughing

To μπλε...δικο μου , Μανθος παιρνει το αργο , γιατι ειναι πιο χερας Very happy
Κλεισαμε Cool

Υ.Γ. Εσυ την ξενερωτη πατατα... . Razz
MEMsound - Πεμ 01 Σεπ 2011, 16:52:53
Θέμα δημοσίευσης:
respect...
εντομεταξυ πηρα το τελευταιο τευχος burn-out που εχει ενα ανακατασκευασμενο ντριφταδικο MKII ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...

ισως το πιο ενδιαφερον ( - low butget + αδιαφορντας για καμπριο βολτες στην παραλιακη κλπ ειδιλιακα μρη -) παιχνίδι που αξιζει να φτιαξει καποιος αυτη την στιγμη ...
volvos - Πεμ 01 Σεπ 2011, 17:12:43
Θέμα δημοσίευσης:
soyrgelo moy
εσκορτ μκΙΙ

ψαλιδια 1300 το ενα
διαφορικο ατλα με αξονα 2500
αναρτηση απο 2 και πανω
σασι ενισχυσεις για να πατησει σοβαρη αναρτηση 1000
μη το ψαχνεις μιλαμε για 40+ για σοβαρο εσκορτ
οχι να προταγωνιστησει ουτε να γαμαει
απλα να πηγαινει σωστα και να μη καταριεσαι την ωρα και τη στιγμη

δε πλαευονται οι τυποι ουτε φεραρι να εφτιαχναν Evil
MEMsound - Πεμ 01 Σεπ 2011, 17:18:02
Θέμα δημοσίευσης:
αμα ειναι ετσι καραγκιοζη μου τοτε δεν ασχολουμαστε

αλλα μου φαινεται πολυ περιεργο να υπαρχει δυνατοτητα για πιο low butget προσσεγγιση - κι ας ειναι πολυ πιο κάτω σε χαρακτηριστικα
Sinanai - Πεμ 01 Σεπ 2011, 17:24:06
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
αμα ειναι ετσι καραγκιοζη μου τοτε δεν ασχολουμαστε

αλλα μου φαινεται πολυ περιεργο να μην υπαρχει δυνατοτητα για πιο low butget προσσεγγιση - κι ας ειναι πολυ πιο κάτω σε χαρακτηριστικα


Φιξ(ε)ντ Laughing
BTS - Πεμ 01 Σεπ 2011, 20:52:41
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
respect...
εντομεταξυ πηρα το τελευταιο τευχος burn-out που εχει ενα ανακατασκευασμενο ντριφταδικο MKII ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...

ισως το πιο ενδιαφερον ( - low butget + αδιαφορντας για καμπριο βολτες στην παραλιακη κλπ ειδιλιακα μρη -) παιχνίδι που αξιζει να φτιαξει καποιος αυτη την στιγμη ...


Μάνθο μου ΜΚΙΙ καρότσα τρίπορτη δεν υπάρχει ούτε για δείγμα πλέον + ότι είναι πανάκριβο, αν θες να το κάνεις σωστά. Confused

Από τους κύκλους των Ιστορικών μαθαίνω ότι το καλύτερο value for money παιχνίδι είναι Starlet πισωκούνα. Exclamation

Ο ...βελτιωτικός οίκος στο Κερατέξας που σου έφτιαξε το μοτέρ του Σάνι, ετοιμάζει ένα τέτοιο στάρλετ με μοτέρ Σίλβια 6κύλινδρο!!! Shocked Laughing
Pughell - Πεμ 01 Σεπ 2011, 21:22:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ή κανενα Kadett Coupe... Question
volvos - Πεμ 01 Σεπ 2011, 22:12:17
Θέμα δημοσίευσης:
stelio και σεβτναλης για αυτο ξεκινησε το καντετ και τωρα εχει περασει τα 20...
αυτα τα αμαξια που συζητατε ειναι παρανοικα ακριβα για ριστορεσιον

εδω το μινι του λεφου περασε τα 10 τι λετε τωρα...

λυση για παλιο ειναι ΜΙΑ.
ΜΑΖDA MX-5 NA

TELOS
salex - Πεμ 01 Σεπ 2011, 22:31:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ε δεν λες παλιό πρότζεκτ για αποκατάσταση ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στο δρόμο.
Pughell - Πεμ 01 Σεπ 2011, 22:34:16
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω...
Με την ιδια λογικη,φτιαξε ενα Peugeot 205,πιο πολυ θα "τραβαει" στο ματι απο οτι ενα μουχουδακι 1ης γενιας. Confused
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Παρ 02 Σεπ 2011, 23:38:35
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
stelio και σεβτναλης για αυτο ξεκινησε το καντετ και τωρα εχει περασει τα 20...
αυτα τα αμαξια που συζητατε ειναι παρανοικα ακριβα για ριστορεσιον

εδω το μινι του λεφου περασε τα 10 τι λετε τωρα...

λυση για παλιο ειναι ΜΙΑ.
ΜΑΖDA MX-5 NA

TELOS


Mx5 1ης γενιάς με μοτεροκιβώτιο από S2k.... δεν ειναι βέβαια αναπαλαίωση ούτε ιστορικο αλλα καυλωτικό!
MEMsound - Σαβ 03 Σεπ 2011, 03:15:54
Θέμα δημοσίευσης:
ξεφευγουμε απο το θεμα του τοπικ...αλλα μιας και το ανεφερες αυτο, εννοω το ΜΧ5 ΝΑ με μοτερ Σ2000) εχει ενα πολυ μικρο νοημα ΜΟΝΟ αν εχει ηδη την καροτσα του ΜΧ5 απο παλιότερη αγορα...και να θες να το δυναμώσεις...

Αν δεν την εχεις την καροτσα, απλα "δεν μπλέκεις" με κάτι τετοιο...
1000 φορες να πάρεις ενα οποιασδηποτε καταστασης μαμα σ2000 και να συμμαζεψεις / επισκευασεις μιας κι εκει θα εχεις σωστη βαση χωρις αλχημίες

MEMsound - Σαβ 03 Σεπ 2011, 10:10:27
Θέμα δημοσίευσης:
σε αυτο το μηκος κυματος...
http://passionford.com/forum/restorations-rebuilds-and-projects/393897-grpa-spec-wrc-look-escort-cosworth-track-car-with-700bhp-2-2-harvey-gibbs-engine-3.html ...
ασχολιαστα τα φρενα στο τελος Laughing
Pughell - Σαβ 03 Σεπ 2011, 10:13:51
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλα τα λεφτα Μανθε... Laughing
MEMsound - Σαβ 03 Σεπ 2011, 10:15:02
Θέμα δημοσίευσης:
ΓΚΑμησε τα... Laughing Laughing Laughing
Sinanai - Σαβ 03 Σεπ 2011, 10:19:55
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1697005/ Love
sps - Σαβ 03 Σεπ 2011, 17:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
ωραια η εσκορτιά! Laughing
Lef205 - Τρι 11 Οκτ 2011, 02:06:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ασκορτι λεγεται το εργαλειο Σπυρο! Laughing
Αφου θελετε κλασσικα ξεκινηστε να μαζευετε κανενα 13αρι τωρα που αυτα που απλα στεκονται ειναι στο 1500αρικο. Τα 205 τα χασαμε, σε λιγο καιρο θα χασουμε τα 13αρια και ειναι αυτοκινητα που σημαδεψαν την "αυτοκινητιστικη" 10ετια του '90 στη Χωρα μας.Εδωσαν φθηνη αλλα ποιοτικη οδηγηση σε δρομους και αγωνες!
Φιλος μου στο Αιγιο εκανε ανακατασκευη (ναι κανονικα απο την αρχη) σε 13αρι και περισυ που το ειδα δεν το πιστευα ποσο κουκλακι ειναι!
Στην αγορα υπαρχουν γυρω στο 1500 με 2000, δεν διαφωνω οτι θελουν μαζεματα αλλα οποιος "γκαραζωσει" τωρα ενα τετοιο σε 5 χρονια το πολυ θα εχει ενα πρωτης ταξεως future classic!
Προσωπικα αν βρω καμια ευκαιρια θα το χτυπησω και θα το κοιμησω στο γκαραζ (αφηστε που εχω να αγορασω κατι απο τον Φλεβαρη και νιωθω καπως! Laughing )
MEMsound - Παρ 04 Νοέ 2011, 18:11:47
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=24626
Παράθεση:
Myleene Klass wasn't available, but the guys from Dent Wizard have done a sterling job making the Mazda look 10 Years Younger

MEMsound - Σαβ 26 Νοέ 2011, 10:44:41
Θέμα δημοσίευσης:
http://speedhunters.com/archive/2011/11/25/video-roll-gt-gt-restoration-of-a-legendary-porsche.aspx
αφωνος...
η συνεχεια εδω
http://www.youtube.com/watch?v=tU0r99fyD0U&feature=related
κλπ κλπ
εχει καμποσα σχετικα βιντεακια...


info... http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_917 Cool
stratos gti - Δευ 28 Νοέ 2011, 23:31:09
Θέμα δημοσίευσης:
ax gti...
mechanic - Κυρ 01 Ιαν 2012, 09:53:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα παιδες και καλη χρονια.
(το ξερω οτι οταν δει ο Στελιος αυτο το ποστ θα με κραξει Embarassed Very happy )
αλλα εχω μια απορια...

Ψηνομαι να αγορασω αμαξι απο την εποχη των 90΄ς οπου οι επιλογες ποικηλουν και σχεδον ολες τους εχουν κατι ομορφο και "γνησιο" πανω τους Cool


Αλλα.....
τι γινεται με τα ανταλακτικα σε βαθος χρονου?
πχ παω και παιρνω ενα κλειω Ι αρχες του 90
η ενα 5αρακι ή κανα ιντεγκρα type-R ή καμια καλη πισωκουνα (η κατι αναλογο τελως παντων)

Μεχρι ποσα χρονια η εταιρια βγαζει ανταλακτικα?
υπαρχει καποιος νόμος ή ειναι στην διακρητικη ευχαιρια της καθε εταιριας το αν θα βγαζει ανταλακτικα η οχι?

Και αν σταματησουν να βγαινουν ανταλακτικα.
(πχ ρενω 21 τουρμπο 4χ4 )
τοτε τι κανουμε?


Δεδομενο οτι παιρνωντας ενα τετοιο αμαξι θελω και να το κρατησω ην δυνατο "για παντα" οποτε αν παρω ενα σχεδον 20ετιας τωρα
μεχρι ποτε θα μπορω να το συντηρω πριν αναγκαστω να το παροπλησω τελιως??? Rolling eyes
Giannis307 - Κυρ 01 Ιαν 2012, 12:07:25
Θέμα δημοσίευσης:
ena 5αρακι το εψηνα πολυ ασχημα...αλλα ψαχνοντας δεν μπορεσα να βρω καποιο που να μην ειναι κανιβαλισμενο η σαπιο

Βεβαια υπαρχει και η σκεψη για κατι τετοιο...




Lef205 - Κυρ 01 Ιαν 2012, 18:08:51
Θέμα δημοσίευσης:
Θαναση γινε λιγο πιο συγκεκριμενος με τα αυτοκινητα που εχεις στο μυαλο σου
mechanic - Κυρ 01 Ιαν 2012, 18:44:47
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα μεχρι και κατι μηνες πριν που νομιζα οτι θα μενω ελλαδα μονιμα
σκεφτομουνα να δωσω το ημιαιμο μου σαν ανταλαγη και να παρω καποια πισωκουνα...

Τωρα ομως επειδη για τα επομενα μερικα χρονια δεν θα μενω ελλαδα
παρα θα κατεβαινω μονο για διακοπες εχουν ξανα αλλαξει τα πλανα μου...Rolling eyes


και μιας και εχω παρει ηδη αμαξι στη γυναικα μου και μαλιστα ειναι τελιο για τη δουλεια που το θελει, οποτε κλεισαμε το προβλημα που ειχα απο εκει...

ειμαι ειτε στη φαση,
ειτε να παρω μηχανη και να κρατησω το ημιαιμο μου
ειτε να το δωσω για να παρω κατι (κατα προτιμηση) πισωκινητο
ειτε να κρατησω το ημιαιμο και να παρω καποιο γνησιο GTI των 90'ς
το οποιο να το γδυσω και να του ξαναφτιαξω βιδα-βιδα σιγα σιγα μονος μου...

Υπ'οψιν οτι με το που εξοπλισω το γκαραζ μου με τα εργαλεια που θελω
θελω να κατεβασω μοτερ σε οτι εχω διαθεσημο Very happy
οχι τιποτα αλλο, αλλα αρχιζω και σκουριαζω τελευταια μιας και παει πολυς καιρος που ασχοληθηκα με βελτιωση κινητηρα κτλ...

Αλλα αν παρω παλιο αμαξι, σχεδον 20ετιας...
για ποσο καιρο ακομα θα βγαινουν ανταλακτικα?
athanas - Κυρ 01 Ιαν 2012, 18:45:24
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
ena 5αρακι το εψηνα πολυ ασχημα...αλλα ψαχνοντας δεν μπορεσα να βρω καποιο που να μην ειναι κανιβαλισμενο η σαπιο

Βεβαια υπαρχει και η σκεψη για κατι τετοιο...






Γιάννη έχει ο ξαδερφός μου ένα τέτοιο honda.Πλέον είναι σε ξεθωριασμένο κόκκινο χρώμα αλλά μηχανικά είναι σαν να βγήκε τώρα από το εργοστάσιο.... Shocked
mechanic - Κυρ 01 Ιαν 2012, 18:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
ena 5αρακι το εψηνα πολυ ασχημα...αλλα ψαχνοντας δεν μπορεσα να βρω καποιο που να μην ειναι κανιβαλισμενο η σαπιο

Βεβαια υπαρχει και η σκεψη για κατι τετοιο...






Νομιζω οτι δυσκολα θα βρεις καποιο που να μην εχει σκουριες...
οχι οτι δεν φτιαχνονται, αλλα σου ανεβαζει το κοστος
Giannis307 - Κυρ 01 Ιαν 2012, 18:59:12
Θέμα δημοσίευσης:
To γελιο ειναι οτι ειχα ακριβως το ιδιο απο το 86 ως το 2003 οπου και το εδωσαν οι δικοι μου 300 ευρω...δεν ειχα μυαλο τοτε να το κρατησω.....Και κεινο ειχε λαμαρινοδουλειες αλλα μηχανικα και σαν σασι ηταν απιστευτο...συν το 4αρι σαζμαν που ειχε με ενα λεβιε σαν πυργο θα το ζηλευαν πολλα σπορ quick shift κιβωτια.... Twisted evil
athanas - Κυρ 01 Ιαν 2012, 19:29:28
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
συν το 4αρι σαζμαν που ειχε με ενα λεβιε σαν πυργο θα το ζηλευαν πολλα σπορ quick shift κιβωτια.... Twisted evil


το αυτό.... Thumb Left Cool Twisted evil
AlienHack - Δευ 02 Ιαν 2012, 10:20:18
Θέμα δημοσίευσης:
Mechanic υπαρχει νομος αποσο ξερω που υποχρεώνει τις εταιριες να συνεχιζουν να βγαζουν ανταλακτικα για ενα αμαξι γαι 25 χρονια..
τωρα ειναι χρονια απο την πρωτη ημερομηνια κυκλοφοριας του μοντελου? ? ειναι απο την ημερομηνια που σταματησε η παραγωγη? αυτο δεν το θυμαμαι....
Pughell - Δευ 02 Ιαν 2012, 11:01:44
Θέμα δημοσίευσης:
"Ρωτήστε τιμή (Συζητήσιμη)"

Το παραπανω,δεν σε αγχωνει; Laughing Laughing Laughing
Steve - Δευ 02 Ιαν 2012, 12:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
Θανάση, βρίσκεις ένα καλό μηχανουργείο και δεν μένεις ποτέ από ανταλλακτικά Cool Cool Cool


Ή παίρνεις έναν τόρνο στο σπίτι και έκλεισε το θέμα Laughing Laughing
Lef205 - Δευ 02 Ιαν 2012, 14:04:46
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Mechanic υπαρχει νομος αποσο ξερω που υποχρεώνει τις εταιριες να συνεχιζουν να βγαζουν ανταλακτικα για ενα αμαξι γαι 25 χρονια..
τωρα ειναι χρονια απο την πρωτη ημερομηνια κυκλοφοριας του μοντελου? ? ειναι απο την ημερομηνια που σταματησε η παραγωγη? αυτο δεν το θυμαμαι....

Δεν ειναι ακριβως ετσι, βασικα η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να προτεινει λυση,η λυση ομως μπορει να κοστιζει πολυ περισσοτερο απο το ανταλλακτικο, πχ εστω οτι εχει χαλασει ενας αισθητηρας στο αυτοκινητο, μπορει να μην εχει η εταιρεια του ιδιου μοντελου αλλα εχει απο αλλο που ειναι ναι μεν ιδιος ο αισθητηρας αλλα διαφερει το καλωδιο και πρεπει να μετατρεψεις την πλεξουδα κλπ κλπ και ανεβαινει πολυ το κοστος.
Aνεξαρτητα απο αυτο,οσο πιο δημοφιλες ειναι το μοντελο τοσο πιο ευκολα βρισκεις πραγματα, ειτε μεταχειρισμενα ειτε reproduction.
πχ για ενα 13αρι που δεν υπαρχει περιπτωση να μην βρισκεις πραγματα στο μελλον, ειναι δημοφιλες αυτοκινητο ειναι future classic και σιγουρα θα παραχθουν και στο μελλον ανταλλακτικα απο εταιρειες παραγωγης ανταλλακτικων.
z@ck! - Δευ 02 Ιαν 2012, 16:07:06
Θέμα δημοσίευσης:
θαναση παρομοιως εχω και εγω εχω μια αναλογη λοξα αλλα για διαφορους παραγοντες δεν τα εχω καταφερει ακομα.
Ενας πολυ σημαντικος ρολος που λατρευω την S1 καροτσα του 106 ειναι ακριβως αυτος...

Στο θεμα μας, τα ανταλλακτικα ειναι πολυ σημαντικο.
Πχ ειχα μεχρι προτινος ενα Ford Cortina IV διπορτο του '78 (μου το εκλεψαν κατα την τελευταια απουσια μου) και για να βρεις αξιολογα πραγματα ηταν μεγαλο πακετο.
Θελει πολλες ωρες στο ιντερνετ ,ανελλιπως , κυριως για να βρεις κατι αξιολογο, σε καλη τιμη.

Στην χρονολογια που ζητας εσυ ειναι ακομα αρκετα ευκολο να βρεις αυτο που θες σε καποια καλη κατασταση, και να "καβατζωσεις" και ενα δευτερο για ανταλλακτικα. Αυτος ειναι και ο λογος που κρατουσα και εγω τις καροτσες μου.
Απλα χρειαζεσαι χωρο, που ειναι σχεδον το κυριοτερο απο ολα..
Και το καλο ειναι οτι σε αυτα τα αμαξια ξερεις που εχουν αδυναμια, οποτε μπορεις να προετοιμαστεις και αναλογα για το μελλον .

Παντως πιστευω οτι μεχρι να το ανακατασκευασεις ( 2...3 χρονια..?...) θα υπαρχει σχετικη ευχερεια ανταλλακτικων και λογικα επειδη θα εισαι εξωτερικο θα υπαρχουν και αρκετα λογικες τιμες και διαθεσιμοτητα .

Απλα επειδη βλεπω οτι συχνα αλλαζεις τοπο διαμονης, τι θα γινει αμα θελησεις να ξανα μετακομισεις ..... γιατι το σπορ πιανει χωρο....

Α.... και δεν πρεπει να ειναι το μοναδικο σου αμαξι γιατι .... τα τριποδα δεν σε πανε στην δουλεια! Confused

Παντως εχω και ενα θεμα.... τον τελευταιο καιρο ψαχνω πολυ το νετ... και μπορω να πω με σιγουρια οτι τα S1 106 αρχιζουν και λιγοστευουν αποτομα.. ΠΟΛΥ!! Crying or Very sad
Ανεβοκατεβαινω στην εθνικη και βλεπω συνεχεια τρεϊλερ γεματα με αμαξια για ανακυκλωση, και παντα μα παντα εχουν 2-3 106 S1... και γενικα των '90... NodNo NodNo

Θελω να παω μια μαντροτσαρκα να δω τι παιζει.... λογικα θα ειναι γεματα...
Giannis307 - Δευ 02 Ιαν 2012, 18:12:31
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα με τις πινακιδες παλαιου ξερουμε τι υσχυει?
Lef205 - Δευ 02 Ιαν 2012, 18:14:58
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Σχετικα με τις πινακιδες παλαιου ξερουμε τι υσχυει?

Απο 30 ετηκαι πανω βγαζεις κανονικα πινακιδες αν πληρει το αυτοκινητο τις προυποθεσεις, εννοειται δεν το κυκλοφορεις καθημερινα με αυτες.
Giannis307 - Δευ 02 Ιαν 2012, 18:15:31
Θέμα δημοσίευσης:
oi proypoteseiw poiew einai?Η σπανιοτητα πχ?
Lef205 - Τρι 03 Ιαν 2012, 00:55:03
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
oi proypoteseiw poiew einai?Η σπανιοτητα πχ?

oχι δεν ειναι η σπανιοτητα.

περισσοτερα εδω

http://www.philpa.gr/philpa1.html
AlienHack - Τρι 03 Ιαν 2012, 09:10:54
Θέμα δημοσίευσης:
οταν λεει να διατηρει τα αρχικα του χαρακτηριστικα? τι θελει να πέι το ποιητη?
δηλαδη αν εχει bodykit δεν μπορει να παρει πιονακιδες και ας ειναι 35 χρόνων?
Lef205 - Τρι 03 Ιαν 2012, 11:01:53
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
οταν λεει να διατηρει τα αρχικα του χαρακτηριστικα? τι θελει να πέι το ποιητη?
δηλαδη αν εχει bodykit δεν μπορει να παρει πιονακιδες και ας ειναι 35 χρόνων?

ακριβως
Steve - Τρι 03 Ιαν 2012, 14:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
οταν λεει να διατηρει τα αρχικα του χαρακτηριστικα? τι θελει να πέι το ποιητη?
δηλαδη αν εχει bodykit δεν μπορει να παρει πιονακιδες και ας ειναι 35 χρόνων?
χ0α0χα0χα0χ0α0χα οπότε ξέχνα το cc σου! Laughing Laughing
MEMsound - Σαβ 07 Ιαν 2012, 21:01:24
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ σε ολους εσας...ξερετε ποιους...
http://1000sel.com/
Παράθεση:
1000SEL.com (previously "Those crazy 1980s") is the only site on the web fully dedicated to coachbuilt, tuned and modified luxury cars from the 1975-1995 era. This site is about the late 1970s-early 1980s explosion of tuning- and coachbuilding companies in Germany, the UK and the US that produced custom cars for oil-rich Arabs, Hollywood stars, Kings, Dictators and anybody else with money to buy a luxury car and personalize it at the cost of a second one.
W00t Worthy Worthy Worthy
Sinanai - Σαβ 07 Ιαν 2012, 23:34:37
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ σε ολους εσας...ξερετε ποιους...


Ποιους εννοείς, Μάνθο; Δεν καταλαβαίνω; Αααχμμμμ... Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Τετ 11 Ιαν 2012, 21:26:08
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=25003 Cool
MEMsound - Πεμ 12 Ιαν 2012, 14:01:41
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.sportscardigest.com/ensign-restoration-services-interview-and-profile/?awt_l=6LuwU&awt_m=Jl2zyx1gVus.C0
Sinanai - Παρ 20 Ιαν 2012, 19:09:28
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι κάτι λινκ, ρε π@@στη μου, που δεν πρέπει να τ' ανοίγω... Crying or Very sad

http://vimeo.com/33831681
Lef205 - Δευ 02 Απρ 2012, 03:48:56
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλημερα, ξερει κανεις που μπορω να βρω πληροφοριες σχετικα με το 205 rallye? (ιστορια εκδοσεις κλπ?)
ψαχτηκα αλλα δεν βρηκα κατι αξιολογο εκτος του Γαλλικου κλαμπ που οπως καταλαβαινετε . . . δεν καταλαβαινω τι γραφουν. Laughing
SnakeMJK - Δευ 02 Απρ 2012, 07:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
από wikipedia:

205 Rallye

From 1988 to 1992 Peugeot produced another variant of the 205, the 205 Rallye, which was engineered and produced by Peugeot-Talbot sport. This edition of the 205 was positioned as a cost effective alternative to the 205 GTI, retaining its sporty character, but being less expensive to buy or maintain.
To achieve this, Peugeot used a derivative of the TU-series engine used in the post-1987 205s, which was designated TU24. The engine is essentially the same engine as was in the 1.1-litre 205 with the cylinders bored out to a total engine displacement of 1294 cc, a sports camshaft and twin Weber carburetors. The 1.3-litre engine produced 103 PS (76 kW; 102 hp) at 6800 rpm. The car got the 1.6 GTI front suspension with ventilated brake discs, and the 1.6 GTI rear axle with drum brakes.
The 205 Rallye was completely stripped of almost all soundproofing, electrical systems or other luxury items, bringing down the weight to no more than 794 kg (1,750 lb). Its minimalistic equipment, together with the high revs needed to unleash all of the engine's horsepower gives the 205 Rallye a very spartan character and makes it a difficult but rewarding car to drive hard, which is one of the reasons it is now very popular among 205 GTI enthusiasts. Around 30,000 Rallyes were produced, they were only sold in some countries on the European mainland (including France, Belgium, Portugal, Spain, Italy and The Netherlands).
The distinctive aesthetic features of the 205 Rallye include the squarer wheel arches (which are different from GTI arches), the steel body-coloured wheelrims and the rainbow-coloured Peugeot-Talbot sport decals on the front grille and the tailgate. They were only available in white and yellow. The Rallye was sold with a reduced-weight interior with the Peugeot-Talbot sport logo embroidered in the front seats.
From 1990 to 1992 Peugeot also built a 1.9-litre version of the 205 Rallye. Only about 1000 of them were produced and they were only sold in Germany, because the 1.3 version did not meet German road regulations. The 1.9 Rallye is just a 105 bhp (78 kW) 1.9 GTI with the Rallye bodyshell and the new-style clear indicators and rear light units. Although they are even rarer than the 1.3 Rallye, they are less popular among Peugeot enthusiasts, because they lack the raw and spartan character of the 1.3 Rallye and are 150 kg (331 lb) heavier. Peugeot also released a right hand drive Rallye version of the 205 in the United Kingdom, it used a TU3.2 engine of 1.4-litre capacity, which produced 75 bhp (56 kW; 76 PS) and achieved 107 mph (172 km/h) with a 0-60 mph of 11.7 seconds.
SnakeMJK - Δευ 02 Απρ 2012, 07:58:30
Θέμα δημοσίευσης:
και εδώ έχει...

http://www.4starclassics.com/Peugeot-205-Rallye-For-Sale/
Lef205 - Δευ 02 Απρ 2012, 09:42:27
Θέμα δημοσίευσης:
Η wikipedia γραφει ασαφειες για ανα μην πω μλκιες, και το αυτοκινητο της αγγελιας ειναι αυτο που αναφερουν οι τρεις τελευταιες γραμμες της παραγραφου που εχεις ποσταρει οποτε ειναι λιγο διαφορετικο απο τα υπολοιπα!
COOL ALEXIS - Κυρ 13 Μάϊ 2012, 12:27:41
Θέμα δημοσίευσης:
'Έχει παραγίνει το κακό με τις ιστορικές πινακίδες... Στο τέλος θα τις καταργήσουν και θα κλαίνε όλοι ακόμα και αυτοί που τηρούν τον νόμο για την χρήση των αυτοκινήτων Exclamation
Lef205 - Τρι 18 Δεκ 2012, 12:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
Eκ μεταφορας απο το φορουμ των 4τροχων το ποστ του COSMO MIKE


Ο ΣΙΣΑ (Συλλογος Ιδιοκτητων Σπορ Αυτοκινητων) μεσω της ΕΟΦΙΛΠΑ (Ελληνικη Ομοσπονδια Φιλων Παλαιου Αυτοκινητου) εδω και αρκετους μηνες εχει ξεκινησει και εκδιδει Πιστοποιητικα Καταχωρησης για αυτοκινητα ιστορικου ενδιαφεροντος 20-30 ετων (FIVA Cards for Cars of Potential Historic Interest).
H FIVA οπως γνωριζετε ειναι διεθνης ομοσπονδια παλαιου αυτοκινητου ( http://www.fiva.org ).

Πολλα ενδιαφεροντα αυτοκινητα εμπιπτουν σε αυτην την κατηγορια (δηλαδη κατασκευης αναμεσα 1984 και 1993).

Τι κερδιζετε?
α) Πιστοποιητικο Καταχωρησης που δινει κυρος στο αυτοκινητο σας και σας βοηθαει σε περιπτωση ατυχηματος ωστε να αποζημιωθειτε απο την ασφαλιστικη βασει τιμολογιων και οχι με ψιχουλα.
β) Ετησια ασφαλεια με οδικη βοηθεια με 145 ευρω το χρονο (ναι... το χρονο, οχι το τριμηνο ή το εξαμηνο!)
γ) Δυνατοτητα συμμετοχης στις περισσοτερες εκδηλωσεις για ιστορικα οχηματα σε ξεχωριστη κατηγορια (potentially historic)

Τι πληρωνετε?
α) 80 ευρω (μια φορα για 10 χρονια, οχι καθε χρονο) για την καρτα FIVA
β) 60 ευρω εγγραφη στο ΣΙΣΑ (μια φορα, οχι καθε χρονο)
γ) 50 ευρω ετησια συνδρομη
δ) 145 ευρω ετησια ασφαλεια με οδικη βοηθεια

Τι χρειαζεται?
1) το αυτοκινητο εξωτερικα να ειναι οσο πιο γνησιο γινεται. Μεγαλες aftermarket αεροτομες, 18αρες ζαντες και περιεργα καπώ δυστυχως δεν ειναι αποδεκτα. Επισης μηχανικα πρεπει το αυτοκινητο να ειναι οσο πιο γνησιο γινεται.
2) Φωτογραφιες (αρ. πλαισιου, αρ. κινητηρα, πλαγιομετωπικη 3/4, οπισθιο μερος, εσωτερικο)
3) φωτοτυπια της αδειας (προσοχη για εμας μετρα η ημερομηνια κατασκευης που την ελεγχουμε απο το VIN - η ημερομηνια εκδοσης της αδεις μπορει να ειναι 2012 και δεν μας ενδιαφερει)
4) Μια αιτηση που μπορει να τη βρειτε στο http://www.sisa.gr και σας βοηθαμε εμεις να συμπληρωσετε.

Τι δεν γινεται!
Αυτα τα αυτοκινητα επειδη δεν ειναι ανω των 30 ετων, ΔΕΝ παιρνουν ιστορικες πινακιδες, ΔΕΝ γλιτωνουν τα τελη κυκλοφοριας, ΔΕΝ απαλασσονται απο τη φορολογικη δηλωση.
sps - Δευ 13 Μάϊ 2013, 09:16:52
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ηξερα που να το βαλω, ας το βαλω εδω Shocked
www.evnia.ch
volvos - Δευ 13 Μάϊ 2013, 09:39:27
Θέμα δημοσίευσης:
xazeya και εγω κανα τεταρτο χτες τη ντελτονα του καβαθα.
χασιμο
sps - Δευ 13 Μάϊ 2013, 09:53:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτη λες να ειναι που πωλειται?
Ή καποια ομοια?
edit: Αυτη θα ειναι μιας και εχει και αυτοκολλητακι 4τ!
volvos - Δευ 13 Μάϊ 2013, 09:56:58
Θέμα δημοσίευσης:
λενε οτι ειναι αυτη. προφανως θα ειναι σε οφσορ εταιρεια και αυτη Laughing Laughing Laughing Laughing
volvos - Δευ 20 Μάϊ 2013, 19:37:03
Θέμα δημοσίευσης:
lef
αμαξι 20ετων (89) με γερμανικες πινακιδες αλλα με μεταβιβαση στο ονομα σου με δηλωση κλπ
μπορει να παρει πινακιδες φιβα?
Lef205 - Τρι 21 Μάϊ 2013, 10:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
ποτε.
volvos - Τρι 21 Μάϊ 2013, 13:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
αρα το παιρνεις και περιμενεις να γινει 30 για να παρει ελπα.
ελπα τη χαρτια χρειαζεται να εχεις μαζι σου (αφου ειναι με ξενες πινακιδες)
Lef205 - Τρι 21 Μάϊ 2013, 15:55:27
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
αρα το παιρνεις και περιμενεις να γινει 30 για να παρει ελπα.
ελπα τη χαρτια χρειαζεται να εχεις μαζι σου (αφου ειναι με ξενες πινακιδες)

δεν γινεται ρε μαλ**α τι δεν καταλαβαινεις? Laughing

Δεν γινεται, ο μονος τροπος ειναι μετα τα 30 να εκτελωνιστει σαν ιστορικο οχημα και να παρει πινακιδες ιστορικου.
οχι Φιβα αλλά φιλπα.
volvos - Κυρ 05 Ιαν 2014, 12:34:30
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.build-threads.com/build-threads/ferrari-f40-lm-restoration/
RoadRunner122 - Κυρ 05 Ιαν 2014, 13:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το αφήσω να το διαβάσω απολαυστικά με τον απογευματινό καφέ!
volvos - Κυρ 05 Ιαν 2014, 14:07:09
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη ειναι τεραστιο και θα σου παρει πανω απο μια ωρα κοιτα να στειλεις παιδια γατια για βολτα για αξιζει καθε φωτο.... Laughing
salex - Δευ 06 Ιαν 2014, 00:13:08
Θέμα δημοσίευσης:
Έλα να ρίξουμε τον τοίχο του διπλανού να κάνουμε χώρο για ένα τέτοιο project.
Δεν αντέχω να τα βλέπω, τρελαίνομαι!
volvos - Δευ 06 Ιαν 2014, 00:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
Exo mia thesi keni sto patriko...
volvos - Δευ 06 Ιαν 2014, 00:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
Exo mia thesi keni sto patriko...
salex - Πεμ 09 Ιαν 2014, 00:11:32
Θέμα δημοσίευσης:
Θα μπορούσες να το κάνεις μέρος για project?
volvos - Πεμ 09 Ιαν 2014, 09:49:58
Θέμα δημοσίευσης:
yes
volvos - Τρι 14 Ιαν 2014, 18:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
NA ENA TETOIO THELOOOO

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/lancia/fulvia/lancia-fulvia-fanalone-1970/1496658
BTS - Τετ 02 Ιούλ 2014, 15:37:21
Θέμα δημοσίευσης:
https://www.flickr.com/photos/phautomobile/7153427525/in/pool-27028081@N00/

Με αυτό στα δεξιά, δεν κρατιέμαι, θα την κάνω την μαλ***α και μετά ο Νίκος psa θα μου λέει "στα 'λεγα...." Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr