pugsang έγραψε: |
Τα ελατήρια σου δεν εχουν μεταβλητή διάμετρο.Μονο τα προοδευτικά είναι ετσι. |
sps έγραψε: |
Φτιαξτε χρυσαφι αβαταρ για τον Καισαρα! |
Sidobre έγραψε: | ||
To ματαξαναεπεξεργάστηκα! Πιο χρυσαφί ΔΕΝ γίνεται! Μετά θέλει πέταμα η οθόνη! |
Sidobre έγραψε: | ||
To ματαξαναεπεξεργάστηκα! Πιο χρυσαφί ΔΕΝ γίνεται! Μετά θέλει πέταμα η οθόνη! |
pugsang έγραψε: |
Η σκληρότητα Spring Rate ενος ελατηρίου ορίζεται ως Δύναμη Συμπίεσης Ελατηρίου Fs για συγκεκριμένη παραμόρφωση S. H σχέση της σκληρότητας με τη δύναμη συμπίεσης και μήκος συμπίεσης είναι:
Spring Rate = Fs * S = (G*d^4) / (8*N*D^3) οπου: D η εσωτερική διάμετρος του ελατηρίου σε ίντσες. Όσο μικραίνει η διάμετρος των σπειρών, τόσο αυξάνεται η σκληρότητα. Ν ο αριθμός των σπειρών. Όσο περισσότερες στροφές έχει ένα ελατήριο, τόσο μαλακότερο είναι. d το πάχος της σπείρας σε ιντσες. Όσο πιο χοντρό το σύρμα της σπέιρας, τόσο σκληρότερο θα είναι το ελατήριο. G παγκόσμια σταθερά για το υλικό κατασκευής της σπείρας του ελατηρίου.Για ελατήρια από ατσάλι(steel) οπως τα ελατήρια αυτοκινήτων ο αριθμός αυτός (Torsional Modulus of steel) είναι 11,5 Χ 10^6 ή 11.500.000 lbs/inch² Επίσης μια ίντσα είναι 25,54 mm Για τις ράβδους στρέψης ο τύπος είναι: Torsion bar rate= (π*d^4*G) / (32*L) όπου: π=3,14 G=11.500.000 lbs/inch² d=η διάμετρος (πάχος) της ράβδου σε ιντσες L= το μήκος της ράβδους σε ιντσες Καλό μετρημα και καλα αποτελεσματα. |
pugsang έγραψε: |
Δεν είναι λάθος ο Σταμάτης.Εχω ξεχάσει εγω κάτι.Χρειαζεσαι και το μήκος και την γωνία του βραχίονα.Δυστυχως δεν εχω χρόνο τωρα αλλα θα επανέλθω |
pugsang έγραψε: |
Τασο ειμαστε ετοιμοι με τους τυπους.Οποτε το φτιαξεις βαλτο στις εφαρμογες |
Martini έγραψε: |
ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...
2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει? 1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες 2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο? ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...? |
Martini έγραψε: |
ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...
2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει? 1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες 2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο? ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...? |
nik_marin έγραψε: | ||
Κάποια απάντηση ??? |
volvos έγραψε: |
epeiδη ψαχνωντας κατι με τα ελατηρια της πεζο σπορ εφαγα τα μουστακια μου μεχρι να συννενοηθω με το καραθαναση εχουμε και λεμε για να υπαρχουν
1cm = 0.3937inch 1Ν=0.1019kgr δυναμης 1kgr = 2.204 λιμπρες δυναμης αρα αυτο σημαινει οτι τα ελατηρια που δινει στο σαιτ της η πεζο σπορτ σε νιουτον ειναι σε Ν/cm στην καποια δυναμη που δε μας ενδιαφερει...(αν το κανεις λαθος αντι 285 θα σου βγαλει 28.5...) και δεν ειναι σε κιλα αρα 5Ν/DΑm =285λιμπρες ανα ιντσα 5.5Ν/ =315 >> 6N/ =342 >> ενω σε κιλα εχουμε 50kgr/cm = 280λιμπρες ανα ιντσα 55kgr = 308 >> 60kgr = 335 >> 70kgr = 392 >> 75kgr = 420 >> |
volvos έγραψε: |
kamia σχεση αναλογια μπρος πισω
μη κοιτας τι λεει πισω ραβδοι αλλα ποσο ανεβηκες δηλαδη οτι πηηγες απο 19 μαμα σε 21 308 ειναι σκληρο και αν δεν εχεις το καταλληλο βαλβιλνκ στα αμορτισερ ειναι λογικο να κοπαναει και να ειναι ξερο....\παντως σκεψου οτι ακομα και ραλλακια που πανε και πιστα βαζουν 280λιμπρες θελεις λιγο ψαξιμο... πρωτα απο ολα προσδιορισε μας τι χρηση κανεις στο αμαξι που το πας ποσα χλμ κλπ κλπ κλπ για να μπορεσουν να σε βοηθησουν τα παιδια |
nik_marin έγραψε: |
Αυτό που έχεις 50-170 είναι 50Ν/mm και 17cm μήκος ( 286lbs/in ) |
volvos έγραψε: |
TA μαμα ελατηρια των αυτοκινητων (περαν ελαχιστων εξαιρεεων) δεν εινια γραμμικα αλλα προοδευτικα στο τροπο που λειτουργουν
|
Pughell έγραψε: |
Πανο βλακεια μου φαινεται αυτο που λεει ο δοκτορ...
Αν δεν ειναι γραμμικο,τοτε ΟΚ,αν ομως ειναι,ο βαθμος μεταβολης κατα την συμπιεση,πρεπει να ειναι ιδιος. Απο οσο ξερω παντως,ολα τα PS(Eibach δηλαδη) ειναι linear... |
Sinanai έγραψε: |
Μπορεί να απαντήσει κάποιος με βεβαιότητα πρώτον, πόσες λίμπρες είναι τα ελατήρια του RC ή/και, δεύτερον, σε πόσες λίμπρες ελατήριο αντιστοιχούν οι ράβδοι (στρέψης) του; |
MEMsound έγραψε: |
ΝΑΙ ΑΛΛΑ το ελευθερο μηκος των μαμα ελατηριων ειναι περι 35εκ (ισως και παραπάνω - δεν θυμαμαι)
αυτο σημαινει οτι οταν ειναι τοποθετημενα στο αμορτισερ (ακομα και εμ τις ροδες στο αερα) ειναι φουλ προφορτισμενα οποτε το θεμα ειναι ποσο προφορτισμενα ειναι και πως συμπεριφερονται παο την προφορτιση τους και μετα σε σχεση πχ με ενα αλλο ελατηριο μικροτερου ελευθερου μηκος το οποιο τοποθετημενο ειναι λιγοτερο προφορτισμενο |
luis.goncalves@kruppbilstein.co.uk έγραψε: |
B12 Pro-kit - 46-182241 Front spring - E10-70-002-07-20 – 26N/mm or 151lbs/inch B14- 47-087569 Front main - E4-FD1-Y405A00 - 50N/mm or 285lbs/inch Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch Please let me know if there is anything else I can help with! |
nido έγραψε: |
(τους απάντησα "ΟΚ, τι μπορείτε να μου πείτε για να δω αν μου κάνει η συγκεκριμένη?"... αλλά το κόβω χλωμό να μου απαντήσουν... ) |
Παράθεση: |
Hello, There is no precise information written on the springs. Our commercial staff only knows: - this spring is especially design to fit with Perfo 206 Peugeot Sport shock-absorbers. - the springs give the 206 about 22mm lower than standard parts. Best regards Arnaud GENESTIER |
Παράθεση: |
Hello again,
The length before installing is about 260mm. Unfortunately, I have no way to compare with OEM springs (and the guys who worked on 206 are not still in Peugeot Sport at this time). Best regards Arnaud GENESTIER |
luis.goncalves@kruppbilstein.co.uk έγραψε: |
B12 Pro-kit - 46-182241 Front spring - E10-70-002-07-20 – 26N/mm or 151lbs/inch B14- 47-087569 Front main - E4-FD1-Y405A00 - 50N/mm or 285lbs/inch Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch |
luis.goncalves@kruppbilstein.co.uk έγραψε: |
B12 Pro-kit - 46-182241 Front spring - E10-70-002-07-20 – 26N/mm or 151lbs/inch B14- 47-087569 Front main - E4-FD1-Y405A00 - 50N/mm or 285lbs/inch Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch : |
nik_marin έγραψε: |
Θεωρό πως αυτο είναι σίγουρα λάθος... Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch |
volvos έγραψε: |
SYGKRINEIS ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ (Β12) ΜΕ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ (Β14)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ?????????? |
volvos έγραψε: |
αν δεις αλλες αναρτησεις τα χελπερ ειναι συνηθως 5-10 κιλα το σκληροτητα
πιο πιθανο ειναι να ειναι 4.5 .... |
volvos έγραψε: |
ΟΧΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ
δε πα να εχεις μηκη συμπιεσεις και ενα πουπακη σουζα το αποτελεσμα θα ειναι ιδιο. εχεις ενα λιγο πιο σκληρο απο μαμα ελατηριο με 2 ποντους λιγοτερη διαδρομη και το συγκρινεις με ενα γραμμικο με σχεδον διπλασια σκληροτητα. ΔΗΛΑΔΗ εχεις ΤΗΓΑΝΗΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ με πατατακια. οκ και τα δυο απο πατατα προερχονται... για την περιπτωση σου θα στο πω τελευταια φορα ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξεις ελατηρια. |
nido έγραψε: |
Ευτυχώς που μου το θύμισες, τους είχα ξεχάσει.
Αν μάθω κάτι ενδιαφέρον θα ενημερώσω. |
nido έγραψε: |
Δεν έχω καταλήξει, τσεκάρω διάφορες λύσεις.
Οι Γάλλοι μου πρότειναν τη routier και όταν τους ρώτησα να μου πουν λίμπρες ελατηρίων της μου απάντησαν "We are sorry, but we cannot communicate this information"!... Σαν να πουλάει κάποιος π.χ. λάμπες, να σου προτείνει κάποια για το σαλόνι σου, να τον ρωτάς "πόσα Watt είναι" και να σου λέει "συγνώμη αλλά δεν επιτρεπεται να σου το πω αυτο"!... |
volvos έγραψε: |
ενα προοδευτικο ελατηριο οπως αυτο που φοραει το rc kai to eibach ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ. αυτα τα νουμερα που αναφερεις και κυκλοφορουν ειναι η (οσο γινεται πιο κοντα στην πραγματικοτητα) σκληροτητα με το ελατηριο πανω στο αμαξι στη θεση λειτουργιας.
το δε γραμμικο ειναι ιδια η σκληροτητα ειτε πανω ειτε εξω απο το αμα |
volvos έγραψε: |
απο πρακτικης αποψεως το κοπανημα που θα φας δε παλευεται μετα τα 35 πιστεψε με επιμενω για να μη μου κλαις μετα.... αρα κοιτας με οσο γινεται πιο σκληρα αμορτισερ να πετυχεις αυτο που θες, πραγμα που ειναι εφικτο. |
volvos έγραψε: |
εγω με 200 λιμπρες ελατηριο στα πεζο σπορτ ενιωθα λιγο πιο σκληρος απο μαμα. στα μπιλσταιν ιδιο ελατηριο επεφταν σφραγισματα. αρα σκληροτητα και αμεσοτητα θα τη πετυχεις και με σκληρα αμορτισερ ασχετα αν αυτο δεν ειναι σωστο και μειωνει διαρκεια ζωης αμορτισερ. σιγα τα χλμ που κανεις. |
volvos έγραψε: |
παντως αν θες το τελειο πουλαει καποιος μια ολινς 3500. αυτη μαλιστα θα κανει οτι θες και θα κοπαναει σα μαμα |
Steve έγραψε: | ||
|
nido έγραψε: |
Ισχύει. Βάζουν πωλητές να κάνουν δουλειά μηχανικών. |
Steve έγραψε: | ||
|
nido έγραψε: |
Αφού ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ να πουλήσων παραέξω!
Ζητάς 2 δαγκάνες και 2 δίσκους και σου βάζουν μεταφορικά κοντά 300 ευρώ! |
volvos έγραψε: |
TA ελατηρια που φορανε οι πεζο σπορτ στα κιτ δρομου 99.00% ειναι παντα αιμπαχ χαμηλωματος. |
nido έγραψε: | ||
Ενδιαφέρουσα πληροφορία μέσα από την eibach (η οποία δε μπορώ να πω ότι με παραξένεψε): Τα ελατήρια χαμηλώματος 2-2.5 πόντων της B12 για το RC, που δίνει είτε η Bilstein είτε με άλλο κωδικό η eibach ως κιτ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, όπως λένε οι σχετικές 'generic' πληροφορίες που έχουν τα διάφορα site, αλλά ΓΡΑΜΜΙΚΑ, με ίση απόσταση σπειρών, σταθερό πάχος, διάμετρο, κλπ, κλπ, και σκληρότητα 26.5 Ν/mm (η οποία συμφωνεί με τα 151 lbs/inch που μου είχε στείλει ο γερμανός από Bilstein). Βούτηρο δηλαδή σε σχέση με τα 280άρια και 300++άρια που βάζετε για Μέγαρα με ημισλίκ, και τρομερά κοντά στα μαμά του RC, σε σημείο να μη χρειάζεται ν' αλλάξει [κατά την eibach] ράβδους πίσω όποιος τα βάλει, παρά μόνο να κουρδίσει άξονα. |
nido έγραψε: |
Μηπως θυμαται κανεις τα ελατηρια που δινει η πεζω σπορ για 206 για ΧΩΜΑ με μηκος 275χιλ που τα βαζει με ραβδους 21χιλ. ποσες λιμπρες ειναι?
ΥΓ Χρονια πολλα και καλη χρονια με υγεια και πολλες αιτιες για χαμογελα σε ολους! |