PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - Scangauge xgauge προγραμματισμός για μέτρηση πίεσης (bars)

RME - Τετ 09 Σεπ 2009, 22:24:37
Θέμα δημοσίευσης: Scangauge xgauge προγραμματισμός για μέτρηση πίεσης (bars)
Λοιπον παιδες οποιος εχει το scangauge και θελει να να βλεπει την πιεση το MAP δηλαδη σε BAR εδω σας εχω(μου φυγε ο κολος μιλαμε για ASSEMBLY)

TXD: 68 6A F1 01 0B
RXF: 04 41 85 0B 00 00
RXD: 28 08
MTH: 00 0A 00 64 FF F6

FF F4 - 1.2 bar
FF F5 - 1.1 bar
FF F6 - 1.0 bar
FF F5 - 0.9 bar
FF F4 - 0.8 bar

Και εξηγουμαι

στο scangauge παταμε more more more και x gauge >

μας εμφανιζει την πρωτη θεση μνημης 0 (εχει 24) για αποθηκευση gauges.
παταμε edit εμφανιζει
TXD ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΜΗ 68 6A F1 01 0B παταμε ΟΚ

RXF ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΜΗ 04 41 85 0B 00 00 παταμε ΟΚ

RXD ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΜΗ 28 08 παταμε ΟΚ

MTH ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΜΗ 00 0A 00 64 FF F6 παταμε ΟΚ

NAM ΒΑΖΟΥΜΕ BAR Παταμε ΟΚ SAVE EXIT

to ΜΤΗ ειναι ο μαθηματικος αλγοριθμος σε assemply μορφη χχχχmultiplier χχχχ divider xxxx add subtract το FF F6 στο τελος του MTH ειναι για την αφαιρεση του 1 bar της εξωτερικης πιεσης τα υπολοιπα multiplier και diveder ειναι για την μετατροπη σε bar

δηλαδη σε full πιεση θα βλεπατε 210 map δηλ 210klps

100 klps = 1bar

210klps ειναι η απολυτη δια 100klps = 2.1bar - 1bar η εξωτερικη = 1.10 η τουρμπινα.

με κλειστο κινητηρα πρεπει να δειχνει 99map δηλ 99klps και -0.1bar

ρελαντι 32MAP klps και -0.68BAR(υποπιεση)

τα αλλα txd ειναι τα send data
rxf ειναι η εμφανιση και το μεγεθος των ψηφιων και οι δεκαδικοι και τα κοματα
rxd τα recieve data απο ecu.

το μονο που δεν εχω βρει ακομα ειναι το εξης

μου εμφανιζει τον αριθμο σε μοφη χ.χ και θα ηθελα να ειναι χ.χχ η χχ.χχ αυτο εχει να κανει με το RXF το ψαχνω ακομα θα το βρω που θα παει.

fyno ειναι αυτο που λεγαμε δοκιμασε το και συ να δουμε τι γινετε

Στελιοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο πεσ μου αν ειμαι σωστος να γλιτωσω το ξυλο τουλαχιστον Sad Sad Sad Sad Sad Sad Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed .

παιδια συνγωμη αν σας κουρασα αλλα μου εχουν βγει τα ματια ειχα καιρο να ξαναπιαστω με assemply
makis106 - Τετ 09 Σεπ 2009, 23:35:15
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα πολύ καλή δουλειά, το έκανα τώρα στο δικό μου και δουλεύει μια χαρά Thumb right
Αν καταφέρεις να το δώσεις και σε μορφή χ.χχ θα είναι τέλειο και πιο ακριβές.
Και μια πρόταση, νομίζω οτι θα ήταν καλύτερο αν μπορούσες να μετακινήσεις το πρόσημο (-) μια θέση δεξιά, γιατί είναι πολύ μακρυά απο τον ακέραιο, ενώ δεν έχει νόημα να μπει σε μορφή χχ.χχ. Θα έδειχνε πιο καλά στο μάτι. Θα μου πεις εύκολο να το λες, αλλα πρόταση κάνω. Ευχαριστούμε παντως για την προσπάθεια και το χρόνο σου. Wink


...¶σχετο, γιατι δε μου ανεβάζει πάνω απο 1,1 bar, παλιά έβλεπα και 1,25, λες να την άκουσε η vagοσκάστρα Question Question Rolling eyes
anyway, αύριο τηλέφωνο Στέλιο!
MEMsound - Πεμ 10 Σεπ 2009, 00:48:00
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλή δουλεια
μπράβο που την εκανες και που την "μοιράστηκες" κιόλας Thumb right
fynos - Πεμ 10 Σεπ 2009, 06:27:31
Θέμα δημοσίευσης:
@RME

Λαμπρός νέος Laughing
makis106 - Σαβ 12 Σεπ 2009, 15:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά Κώστα δεν έβγαλες άκρη με το θέμα της εμφάνισης των ψηφίων? Rolling eyes
manos82 - Σαβ 12 Σεπ 2009, 16:54:07
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry για το ασχετο αλλα τι ειναι το scangauge?? το εχει ο υπολογιστης ταξιδιου του 207?
akis1987 - Σαβ 12 Σεπ 2009, 16:56:28
Θέμα δημοσίευσης:
manos82 έγραψε:
Sorry για το ασχετο αλλα τι ειναι το scangauge?? το εχει ο υπολογιστης ταξιδιου του 207?

www.scangauge.com
RME - Κυρ 13 Σεπ 2009, 21:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Τελικά Κώστα δεν έβγαλες άκρη με το θέμα της εμφάνισης των ψηφίων? Rolling eyes


Ειμαι κοντα Μακη ερχομαι σε λιγο το χω σου λεω το χω υπομονη

Fyno αυτο που βλεπουμε το 1.14, δηλαδη 214MAP σε klps εμεις με το ic μαλλον οπως ειπε και ο jim (δεν προλαβαμε να το βαλλουμε στο δικο του ακομα)πρεπει να ειναι η πιεση του αερα αφου εχει περασει μεσα απο το ic οποτε θα πρεπει να χανει λιγο. Αν ειχαμε 1.40 στον μαπ θα πρεπει στην τουρμπινα να ειχαμε περιπου 1.5 λεω τωρα εγω δεν ξερω στελιοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

επαναλαμβανω το χω ειμαι πολλυ κοντα
εχω το χ.χχ αλλα σε kps οχι σε bar που θελουμε.

το χ gauge μπορει να διεραισει να πολλαπλασιασει και να αφαιρεσει/προσθεσει μονο μια φορα και θελω να κανω αλλη μια διαιρεση για να βγαλω το χ.χχklps σε bar(δια 100 δηλαδη)αλλα δεν με αφηνει γιατι ειδη εχω κανει μια γαμ...............το xgauge μου γαμ........ Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil

Αμα δεν καψω κανα ECU τυχερος θα μαι. Ειμαι στο αμαξι μεσα με laptop κομπουτερακια χαρτια σημειωσεις με τις ωρες θα με βλεπουν οι αλλοι απ εξω και θα λενε τωρα το κλεβει τωρα το ξεκλειδωνει Shocked Shocked Shocked

Κοιμαμαι και βλεπω στον υπνο μου FFOC678 OOAC523.... Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused κλπ


παντως τωρα πριν λιγο που το ανοιξα λιγο(με 20 βαθμους εισαγωγη αερα) δεν προλαβα να δω τιποτα στο οργανο γιατι μιλαμε για πολλυ μισος μου φυγε το τιμονι απο τα χερια Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
bagosgt - Κυρ 13 Σεπ 2009, 22:07:13
Θέμα δημοσίευσης:
συγχαρητηρια φιλε κωστα κ σε ευχαριστουμε πολυ Smile
fynos - Κυρ 13 Σεπ 2009, 23:12:19
Θέμα δημοσίευσης:
216klps . . . .
Για δες τι μπορείς να φτιάξεις, μίλησε με Δημήτρη και Στέλιο μήπως και μπορέσεις να το κάνεις να δήξει αυτό που θέλουμε !
makis106 - Δευ 14 Σεπ 2009, 00:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
RME έγραψε:
Fyno αυτο που βλεπουμε το 1.14, δηλαδη 214MAP σε klps εμεις με το ic μαλλον οπως ειπε και ο jim (δεν προλαβαμε να το βαλλουμε στο δικο του ακομα)πρεπει να ειναι η πιεση του αερα αφου εχει περασει μεσα απο το ic οποτε θα πρεπει να χανει λιγο. Αν ειχαμε 1.40 στον μαπ θα πρεπει στην τουρμπινα να ειχαμε περιπου 1.5 λεω τωρα εγω δεν ξερω

Κώστα κ γω 215 ΜΑΡ βλέπω, χωρίς Ι/C, και μάλιστα δεν μου αρέσει, γιατι παλιότερα έβλεπα και 225. Ετοιμάζομαι να αλλάξω σκάστρα. Και εσείς 215 βλέπατε πάντα Question Question Rolling eyes
RME έγραψε:
Ειμαι κοντα Μακη ερχομαι σε λιγο το χω σου λεω το χω υπομονη

¶ντε ρε Κώστα, σε πιστεύουμε, είμαστε μαζί σου! Clapping Clapping Clapping

...Πάντως εντάξει, μην ζορίζεσαι, αφου το χεις, κάποια στιγμή θα το βρεις,
salex - Δευ 14 Σεπ 2009, 01:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ό,τι και να γράψω είναι λίγο.

Κώστα είσαι καταπληκτικός!!! Very happy
MEMsound - Δευ 14 Σεπ 2009, 10:26:31
Θέμα δημοσίευσης:
RME έγραψε:
το χ gauge μπορει να διεραισει να πολλαπλασιασει και να αφαιρεσει/προσθεσει μονο μια φορα και θελω να κανω αλλη μια διαιρεση για να βγαλω το χ.χχklps σε bar(δια 100 δηλαδη)αλλα δεν με αφηνει γιατι ειδη εχω κανει μια γαμ...............το xgauge μου γαμ........


ισως πω βλακεία αλλα
αν η 2η διαίρεση που θες να κάνεις ειναι "σε συνέχεια" της 1ης τότε μπορείς να την συμπεριλάβεις στην 1η...
δηλαδη αν στην 1η διαίρεση διαιρείς το Α με πχ 10, και το πηλίκο αυτου θες να το διαρέσεις πχ με το 100, τότε μπορείς απ' την αρχή να διαιρέσεις το Α με το 1000 οποτε και να πάρεις το ιδιο αποτέλεσμα...
εκτός και αν μεταξυ των 2 διαιρέσων "μεσολαβεί" κάποια προσθαφαίρεση οποτε και "δεν"
RME - Πεμ 17 Σεπ 2009, 15:15:18
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον παιδες ναμε

ο αρχικος κωδικας που σας εδωσα ηταν αυτος
TXD: 68 6A F1 01 0B
RXF: 04 41 85 0B 00 00
RXD: 28 08
MTH: 00 0A 00 64 FF F6
NAME:BAR

πριν σας πω ερωτηση για Στελιο
το TXD 68 6A F1 01 0B ειναι για non canbus και ομως δουλευει!!!!!!!!!
το TXD 07E0010B ειναι οντως για canbus
αν θελετε μπορειτε να το βαλετε και αυτο το TXD(το canbus) δουλευει αψογα.


λοιπον αλλαζουμε το
RXF απο 04 41 85 0B 00 00 σε 04 41 45 0B 00 00 για να βγαλουμε το
χ.χχ

και το MTH σε 00 01 00 01 00 00 και εχουμε την πιεση σε bar με μορφη χ.χχ αλλα προσοχη ειναι η απολυτη χωρις την αφαιρεση της ατμοσφαιρικης 1 bar

δυστηχως μονο αυτο μου εχει μηνει ακομα γαμ... την assebly και το δεκαεξαδικο συτημα γαμ.....ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil δε θα του κανω ομως την χαρη να τα παρατησω τοσο ευκολα Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil

δηλ οταν εχουμε 99 klps με σβηστο μοτερ θα δειχνει 0.99bar

με ρελαντι περιπου 32klps >>> 0.32BAR αρα σε full πιεση εχουμε περιπου 215 >>>>>2.15BAR μειον 1bar( Evil Evil Evil θα το κανω που θα μου παει) = 1.15bar Απλα να ξερετε οτι στα 32klps το 0,32bar ειναι υποπιεση συν το 1bar ατμοσφαιρα οποτε 0,32bar μεχρι 1,00bar ειστε ατμοσφαιρα απο κει και πανω οτι δειξει μειον 1 ειναι η σχετικη πιεση της τουρμονας πχ δειχνει 105map >>>1,05BAR-1BAR= 0,05 τουρμπινα
198MAP >>>>>>>1.98BAR-1BAR = 0.98 τουρμπινα

ΣΤΕΛΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ τσεκαρε τι γραφω και διορθωνε μαι μη φω ξυλο για τις μαλ..... που γραφωωωωωωω

Αυτα παιδες θα ενημερωσω για οτι νεο υπαρξει
makis106 - Πεμ 17 Σεπ 2009, 15:35:33
Θέμα δημοσίευσης:
¶ψογος, δουλέυει! ¶ρα ένα βήμα μένει Thumb right Thumb right Thumb right
salex - Πεμ 17 Σεπ 2009, 23:15:15
Θέμα δημοσίευσης:
RME έγραψε:
λοιπον παιδες ναμε

ο αρχικος κωδικας που σας εδωσα ηταν αυτος
TXD: 68 6A F1 01 0B
RXF: 04 41 85 0B 00 00
RXD: 28 08
MTH: 00 0A 00 64 FF F6
NAME:BAR

πριν σας πω ερωτηση για Στελιο
το TXD 68 6A F1 01 0B ειναι για non canbus και ομως δουλευει!!!!!!!!!
το TXD 07E0010B ειναι οντως για canbus
αν θελετε μπορειτε να το βαλετε και αυτο το TXD(το canbus) δουλευει αψογα.


Κώστα έφτασα (έχω πνιγεί αυτές τις μέρες αλλά θα ισιώσω, που θα πάει).

Χωρίς να θέλω να σου βάλω περισσότερες ιδέες, το TXD είναι η εντολή που στέλνεις ζητώντας πληροφορίες. Αυτό γίνεται με βάση το πρωτόκολλο επικοινωνίας.

Το οποίο απαντάει την επόμενη ερώτησή σου.

Εντολές που λειτουργούσαν σε όχι CAN-bus οχήματα, συμπεριλαμβάνονται και σε μερικά CAN-bus. Γιατί το πρωτόκολλο
-ISO 14230 (vehicles — Diagnostic systems — Keyword Protocol 2000 (KWP2000)) εμπεριέχεται κατά ένα μεγάλο βαθμό στο νεότερο
-ISO 15765 (Road vehicles — Diagnostics on Controller Area Networks (CAN))

αυτό σημαίνει ότι πολλές διαγνωστικές εντολές (requests προς τον εγκέφαλο) υλοποιούνται με τον ίδιο τρόπο. Δεν σε ενδιαφέρει ότι γίνονται πάνω σε δίαυλο CAN γιατί εσύ σαν προγραμματιστής ΔΕΝ τον βλέπεις.

Επομένως ορθά παρατήρησες ότι λειτουργεί κάτι που δεν θα έπρεπε. Το υποστηρίζει το αυτοκίνητό μας!
Scotty308 - Παρ 18 Σεπ 2009, 16:39:05
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλο οργανακι και μαρεσει ....θα το παρω....

Στελιο ..η καποιος αλλος που ξερει απο αυτα...με το συγκεκριμενο οργανο , που στην κυριολεξια αυτο μας δειχνει καποιες τιμες , θερμοκρασιες , πιεση ,κλπ κλπ....με το edit που ειδα στο βιντεο , υπαρχει περιπτωση να επεμβουμε στον εγκεφαλο του αυτοκινητου και να κανουμε καμμια μαλακιουλα ..??? Embarassed Embarassed και μετα τρεχα γυρευε?? η αυτο το οργανο απλως μας δειχνει αυτα που θελουμε να δουμε χωρις δυνατοτητα επεμβασης ..εκτιμω πως δεν μας δινει την δυνατοτητα να επεμβουμε εμεις καπου και να αλλαξουμε καποιες τιμες ...αλλα ρωταω στους ειδικους για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο Wink
fynos - Παρ 18 Σεπ 2009, 23:36:33
Θέμα δημοσίευσης:
Scotty308 έγραψε:
δεν μας δινει την δυνατοτητα να επεμβουμε εμεις καπου και να αλλαξουμε καποιες τιμες


Έχει υπολογιστή ταξιδιού, ενδείξεις από τα όργανα του κινητήρα, διάγνωση και σβήσιμο βλάβης
salex - Σαβ 19 Σεπ 2009, 01:01:32
Θέμα δημοσίευσης:
Scotty308 έγραψε:
Πολυ καλο οργανακι και μαρεσει ....θα το παρω....

Στελιο ..η καποιος αλλος που ξερει απο αυτα...με το συγκεκριμενο οργανο , που στην κυριολεξια αυτο μας δειχνει καποιες τιμες , θερμοκρασιες , πιεση ,κλπ κλπ....με το edit που ειδα στο βιντεο , υπαρχει περιπτωση να επεμβουμε στον εγκεφαλο του αυτοκινητου και να κανουμε καμμια μαλακιουλα ..??? Embarassed Embarassed και μετα τρεχα γυρευε?? η αυτο το οργανο απλως μας δειχνει αυτα που θελουμε να δουμε χωρις δυνατοτητα επεμβασης ..εκτιμω πως δεν μας δινει την δυνατοτητα να επεμβουμε εμεις καπου και να αλλαξουμε καποιες τιμες ...αλλα ρωταω στους ειδικους για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο Wink


Μείνε ήσυχος Σωτήρη. Όσο κι αν σαχλαμαρίσεις με το scangauge, δεν μπορείς να προκαλέσεις κανένα πρόβλημα.
Το πολύ πολύ να απορρυθμίσεις την ίδια τη συσκευή, όχι τον εγκέφαλο.
Γιατί αυτό είναι ένα απλό διαγνωστικό και ο εγκέφαλος δεν του δίνει την άδεια να κάνει τίποτε παραπάνω.

Για να καταφέρει ένα ματζαφλάρι σαν και δαύτο να κάνει ζημιά (ή έστω να αλλάξει κάτι στον εγκέφαλο) χρειάζεται πολύ μεγάλη διαδικασία ώστε να περάσει την ασφάλειά του.
Scotty308 - Σαβ 19 Σεπ 2009, 10:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω Στελιο ..και εγω αυτο καταλαβα ..αλλα με ανησυχισε αυτες οι 10 επιλογες που εχει να φτιαξεις καποιες αλλες δικες σου ρυθμισεις ..>>

Μετατρέψτε και αποθηκεύστε μέχρι 10 επανεγράψιμους ειδικούς κώδικες
για να σταλούν στον υπολογιστή του οχήματος

RME - Δευ 21 Σεπ 2009, 07:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια εχω κανει τα παντα δεν μπορω να αφαιρεσω με τιποτα το 1bar μου εχει σπασει το νευρικο μου συστημα.

Αλλα ενα πραγμα δεν μπορω να καταλαβω στελιο

Γιατι δεν δειχνει πανω απο 1,18Bar σιγουρα ειμαι στο 1,4???
δηλαδη το μπαρομετρο και το scangauge περνουν data απο τον ιδιο σενσορα και το ενα δειχνει κανονικα την πιεση και το αλλο εχει αποκριση τοσο μεγαλη????

Αν βαλω ενα ELM327 σε usb και το βαλω στο laptop με ενα προγραμα θα δω κανονικα την σωστη πιεση οποτε θα φταιει το scangauge η και εκει τα ιδια θα δειχνει οποτε θα φταιει η OBD αρα το μπαρομετρο ειναι μονοδρομος

Δεν θελω να βαλω μπαρομετρο γιατι εχω ακουσει οτι μετα θα εχεις χειροτερο perfomance λογο της μοντιφιας με τον ανταπτορα
makis106 - Δευ 21 Σεπ 2009, 09:12:13
Θέμα δημοσίευσης:
Kώστα μια απ τα ίδια, 1,18 ταβάνι και στο δικό μου, σύμπτωση? Rolling eyes
Θυμάμαι την πρώτη μέρα που το είχα βάλει πάνω, μου έδειξε 1,25, αλλα μόνο την πρώτη μέρα, αργότερα μέχρι 1,23. Κ την τελευταία φορά που το τσεκάριζα για να δω τις αλλαγές που έκανες με τα bar, ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να δω πάνω απο 1,18. Έχω παραγγείλει σκάστρα VAG πιστεύοντας οτι μπορεί να χάνει πίεση, αλλα κάτι μου λέει ότι είναι θέμα του scangauge...
Στέλιο τη γνώμη σου...
RME - Πεμ 24 Σεπ 2009, 08:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη αστα εχτες πηρα ενα ELM327 SERIAL TO USB το εβαλα στην obd και μετα στο λαπτοπ μου με καμια δεκαρια προγραματα και ενα δικο μου και ολα εδειχναν 1,14 με 1,18 ταβανι. Το ξεσκισα αλλα τιποτα εκει μουλαρωσε στο 1,14. Παρεπιπτωντως το αμαξι λυσαει παει γαμ......ας. Πηγαινα με 200 στην κατεχακη κοντεψα να σκοτωθω. Αρα μαλον δεν φταιει το scangauge μαλλον το προτοκολο obd η το ELM327 εχουν χαμηλο refresh rate η τα αμαξια μας εχουν προβλημα αλλα ολα? και το δικο μου και του φυνου και το δικο σου ολα να χαλασαν ταυτοχρονα εχω απογοητευτει. Εντωμεταξυ μου εδειχνε πιεση καυσιμου 14000 kpa Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked στελιο τα φωτα σου.
Jim207GT - Πεμ 24 Σεπ 2009, 08:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που είδες καμάρι μου είναι η πίεση στην μπεκιέρα και όντως είναι τόση 120-140bar. Βάλε ένα μπαρομετράκι να τελειώνει η υπόθεση....
RME - Πεμ 24 Σεπ 2009, 12:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Αυτό που είδες καμάρι μου είναι η πίεση στην μπεκιέρα και όντως είναι τόση 120-140bar. Βάλε ένα μπαρομετράκι να τελειώνει η υπόθεση....


Θα ρθω πανω ρε να μου το κανετε να βαραει την ιδια πιεση με την μπεκιερα 150bar Exclamation Exclamation Exclamation μια χαρα δε θα μαι????? θα βλεπω σιγουρα πανω απο 1,40 στο scangauge

Μητσο ετοιμασου ετσι και το βαλουμε πανω στο δικο σου και δειξει εστω και 0,000000000000000000000000000000000000001 παραπανω απο το 1,14 του δικου μου θα μαζεψω στουπια με κηροζινη(οχι βενζινη να κανουμε καλη δουλεια) θα τα πεταξω μεσα και θα το κανω μπουρλοτο και αμα περισεψει κανενα θα το πεταξω στο και στο δικο σου Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil ετσι γιατι δουλευει τελεια το κολαμαξο σου Evil Evil Evil Evil
salex - Πεμ 24 Σεπ 2009, 16:14:08
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα, δυστυχώς υπάρχει απόκλιση ανάμεσα στην πραγματική πίεση και την πίεση που βλέπουμε στο διαγνωστικό. Το είχα δει προ καιρού και δεν έδωσα σημασία, γιατί παρακολοθούσα scangauge και μπαρόμετρο παρέα.

Συνεχείς δοκιμές με μπαρόμετρο που παίρνει πίεση από αποστάτη στην πολλαπλή εισαγωγής έδειξαν ότι υπάρχει μια μόνιμη διαφορά της τάξεως του 0.1 - 0.2 bar σε σχέση με ό,τι δείχνει η OBD! Η τρέλλα συνεχίστηκε με περισσότερα πειράματα, οπότε και φανερώθηκε ότι ο περιορισμός βρίσκεται μέσα στον ίδιο τον εγκέφαλο.
fynos - Σαβ 26 Σεπ 2009, 17:53:26
Θέμα δημοσίευσης:
Οποίος έχει όρεξη για περαιτέρω πειραματισμό !
Εγώ για την ώρα δεν έχω ασχοληθεί ούτε με το bar


makis106 - Τετ 30 Σεπ 2009, 08:46:45
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Κώστα, δυστυχώς υπάρχει απόκλιση ανάμεσα στην πραγματική πίεση και την πίεση που βλέπουμε στο διαγνωστικό. Το είχα δει προ καιρού και δεν έδωσα σημασία, γιατί παρακολοθούσα scangauge και μπαρόμετρο παρέα.

Συνεχείς δοκιμές με μπαρόμετρο που παίρνει πίεση από αποστάτη στην πολλαπλή εισαγωγής έδειξαν ότι υπάρχει μια μόνιμη διαφορά της τάξεως του 0.1 - 0.2 bar σε σχέση με ό,τι δείχνει η OBD! Η τρέλλα συνεχίστηκε με περισσότερα πειράματα, οπότε και φανερώθηκε ότι ο περιορισμός βρίσκεται μέσα στον ίδιο τον εγκέφαλο.

Το περίεργο όμως είναι ότι τις πρώτες μέρες που έβαλα το όργανο, το έβλεπα το 1,25, αν και σχεδόν ταυτόχρονα είχα βάλει και τη σκσστρα VAG. Mετά τι έγινε? Υπαρχει περίπτωση τότε (με την απόκληση) να ήταν 1,4, και μετά ο εγκέφαλος να μείωσε σταδιακά την μέγιστη πίεση (για δικούς του λόγους) και να φτάσουμε έτσι στο ταβάνι που βλέπουμε τώρα Question Question Rolling eyes
fynos - Τετ 30 Σεπ 2009, 09:04:25
Θέμα δημοσίευσης:
Η αλήθεια είναι ότι θα ορκιζόμουν ότι και εγώ είχα δει μεγάλο νούμερο πάντα σε σχέση με αυτά που βλέπω τώρα !
Δεν ξέρω πραγματικά !
salex - Τετ 30 Σεπ 2009, 19:12:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πιθανότατα κύριοι...

Για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο (που πιθανότατα οφείλεται στο adaptation του εγκεφάλου), στην αρχή οι ενδείξεις είναι λιγάκι μεγαλύτερες από ότι μετά από 500 χιλιόμετρα.

Σημειώστε πάντως ότι η μέγιστη πίεση που εμφανίζεται στο διαγνωστικό περιορίζεται μέσω εγκεφάλου. Τα πραγματικά overboost πολλές φορές δεν εμφανίζονται καθόλου. Οι αποκλίσεις με το κανονικό μπαρόμετρο είναι μεγάλες στα στιγμιαία μέγιστα της πίεσης αλλά και στην σταθερή ψηλά.
nsne - Τρι 13 Οκτ 2009, 11:54:30
Θέμα δημοσίευσης:
To scangauge ΙΙ,το ειχα σε 106 1.1(2001 μοντελο),και δουλευε αψογα.Οταν αλλαξα αμαξι και πηρα το 106gti(και αυτο 2001μοντελο) μου εδειχνε μονο στροφες κινητηρα και volt.Μετα απο λιγη ωρα μ εσβηνε.Μετα απο πολλες προσπαθειες μιλησα με την αντιπροσωπεια,και μου ειπαν οτι ηθελε αναβαθμιση.Την καναμε και παρ ολα αυτα παλι τα ιδια εκανε.Ξαναεγινε αυτη η διαδικασια για 2η φορα(το εστειλα στην πατρα),και οταν το ξαναπηρα μου εκανε παλι τα ιδια.Μεχρι που βαρεθηκα και το παρατησα.Εχει κανενας απο εσας τετοιο προβλημα?(σε 106 gti)?Περιττο να σας πω οτι το χρειαζομαι για να σβηνω το check απο τον καταλυτη,που αναβει και σβηνει καθε 3 και λιγο Sad
Lefter1s RC - Πεμ 25 Φεβ 2010, 17:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα δε το βρηκαμε να βγαζει μπαμ την πιεση ε???
RME - Παρ 26 Φεβ 2010, 11:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτερη μαλλον ειναι περιορισμος του κωδικα του scangage να μπορεσει να κανει την συγκεκριμενη πραξη εχοντας ταυτοχρονα και δεκαδικο αριθμο. Στελιο εκει εχω καταληξει τελικα. Α και συνχαριτηρια για το τερας που δημιουργησες. Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
mscientist - Δευ 15 Μάρ 2010, 16:45:24
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα και από μένα. Με λένε Νίκο και έχω ένα 207GT. Συγχαρητήρια και από εμένα στον φίλο RME για την δουλεία του!!! Πήρα σήμερα το ScanGauge αλλά δυστυχώς διαπίστωσα ότι το πλαστικό που καλύπτει την θύρα OBD στα αριστερά του τιμονιού δεν κλείνει όταν βάλω το ScanGauge. Έχει κανείς καμιά πρόταση ώστε και να κλείνει τό πλαστικό και να έχω και το ScanGauge? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
mez - Δευ 15 Μάρ 2010, 19:29:15
Θέμα δημοσίευσης:
Βγάλε την OBD από την θέση της.
mscientist - Δευ 15 Μάρ 2010, 22:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει κάποιο κλιπάκι η θύρα? Γιατί προσπάθησα να την τραβήξω αλλά φοβήθηκα μην σπάσω τίποτα και δεν επέμεινα.
bagosgt - Δευ 15 Μάρ 2010, 22:43:50
Θέμα δημοσίευσης:
ξεκουμπωνει συρταρωτα,προς τα κατω,αν θυμαμαι καλα
mscientist - Δευ 15 Μάρ 2010, 22:53:32
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το προσπαθήσω! Ευχαριστώ πολύ!
mscientist - Τρι 16 Μάρ 2010, 12:38:07
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά η θύρα έχει ένα μικρό κλιπάκι στην πάνω πλευρά το οποίο πατάς και μετά σπρώχνεις προς τα μέσα την θύρα. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
makis106 - Παρ 12 Νοέ 2010, 01:39:53
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο topic για να γράψω εδώ ή στο topic που αναφερεται στο πρόβλημα απώλειας χρονισμού των 207, anyway ας αποφασίσουν οι mods!

Απευθύνομαι στου κατόχους scangauge και 207 1,6Τ, καθώς το όργανο έχει τη δυνατότητα με τη χρήση των αναλόγων δεδομένων xgauge, να μετράει και τα short/long term fuel trims, μετρήσεις οι οποίες μπορούν να δώσουν στοιχεία για το κατα πόσο ο χρονισμός του κινητήρα είναι οκ, καθώς κ για τη συνεχή παρακολούθησή του.

Τα δεδομένα τα οποία πρέπει να εισαχθούν φαίνονται παρακάτω.


Ολόκληρο το pdf:
http://download.telematica.gr/LinearLogic/pdfs/XGAUGE.pdf
rallaki-1 - Τρι 16 Νοέ 2010, 20:45:03
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο maki πολύ ενδιαφέρον!

Ξέρει κανένας καμία διεύθυνση στο internet για να το πάρω πιο φτηνά απ ότι το πουλάει ο έλληνας αυτοπρόσωπος??
Στο Amazon.com το βρήκα 117¤
El_Griego - Παρ 19 Νοέ 2010, 14:07:03
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ καλό! Και είχα την απορια για το ποιο από όλα τα banks να εβαζα!
Μήπως ξέρουμε ποια είναι η διαφορά στις τιμές μεταξύ bank 1 και 2, 3, 4;
Γιατί χρησιμοποιούμε την 1;

117 ευρω είναι η καλύτερη ίσως τιμή που εχω δει για καινούργιο (και από αξιόπιστο site). Χτύπα το!
makis106 - Παρ 19 Νοέ 2010, 14:42:18
Θέμα δημοσίευσης:
El_Griego έγραψε:
Πολύ καλό! Και είχα την απορια για το ποιο από όλα τα banks να εβαζα!
Μήπως ξέρουμε ποια είναι η διαφορά στις τιμές μεταξύ bank 1 και 2, 3, 4;
Γιατί χρησιμοποιούμε την 1;

Δεν γνωρίζω ακριβώς την έννοια των banks, κάπου διάβασα ότι αντιπροσωπεύουν τον κάθε κύλινδρο ξεχωριστά, άλλα εκτός του κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο τεχνικά, δλδ να παίρνει μέτρηση απο τον κάθε κύλινδρο ξεχωριστά, καθώς οι μετρήσεις έρχονται μέσω του λ, συνεπώς για όλους τους κυλίνδρους, ούτως ή άλλως μόνο για bank 1 θα σου δώσει μέτρηση, για τα άλλα banks που δοκίμασα δεν δίνει, οπότε είναι και ανώφελο να τα καταχωρήσεις. Wink
AlienHack - Παρ 19 Νοέ 2010, 15:19:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε σεις λετε να με σώσει το scangauge?
και εξηγούμαι, για οσους εχουν διαβασει αλλο ποστ που γρκινιάζω για την OBD Μου , εχω προβλημα με δαυτην, το αμαξι μου ειναι ενα 206cc 1.6 2001 model non multiplex, ΚΑΙ Η OBD δεν συνεργάζεται με οποιοδήποτε συστημα την έχω δοκιμάσει, ουτε με το elm327 ούτε με τον υπολογιστή του MAHA δυνομάμετρου που πηγαμε. Σε αυτά το μονο που δείχνει ειναι οι στροφες του κινητηρα και τα error codes που τυχον εχω..

ΕΧΩ ΔΕΙ ομως μηχανικο να συνδέει το διαγνωστικό bosch στην OBD μου και να βλεπει τα παντα απο θερμοκρασιες υγρων λαδιων mexri map κτλ
ΑΡΑ η θυρα μου δινει info απλος μαλλον το elm δεν εχει το προτόκολο που χρειαζεται για να την διαβάσει.

Και ερωτώ, το scangauge θα παιρνει τις πληροφοριες? Εχει κανενας στην θεσσαλονικη να το συνδεσω 2 λεπτα να δω να δινει να παω να αγορασω ενα?

ΥΓ. ερώτηση προς salex ή καi RME που φαινεται να το κατεχει με προγραμματισμο και προτόκολλα: ΜΗΠΩς ΞΕΡΕTE ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΠΡΟΤΟΚΟΛΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙ Η ΘΥΡΑ ΜΟΥ ΜΠΑς ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΡΥΘΜΗΣΩ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΤΟ elm327? γιατι με το προτοκολο που βρίσκει αυτο αυτοματα και συνδέεται παιρνει μονο σαλ και σφαλματα. Μηπως θελει σπροξιμο για να αναγνωρισει την θύρα μου.. Confused
NoDsl - Παρ 19 Νοέ 2010, 15:24:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως με αυτό μπορούμε να τα δούμε όλα;


http://cgi.ebay.com/Citroen-Peugeot-diagnostic-Lexia-Airmail-/270637678212?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f03433e84#ht_2646wt_1139
Sidobre - Παρ 19 Νοέ 2010, 15:27:23
Θέμα δημοσίευσης:
To ανέφερα χθες στην λέσχη....

Εχετε υπόψη σας και τα plx.

http://www.plxkiwi.com/


AlienHack - Παρ 19 Νοέ 2010, 16:21:19
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Μήπως με αυτό μπορούμε να τα δούμε όλα;


http://cgi.ebay.com/Citroen-Peugeot-diagnostic-Lexia-Airmail-/270637678212?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f03433e84#ht_2646wt_1139


To εχω σταμπαρει εδω και καιρο αλλα φοβαμαι να το παραγγελω γιατι αν δεν δουλευει θα μου μεινει αμανατι..

παντος αυτο που γραφει καπου μου δινει ελπιδες γιατιο φαινεται να ειναι το προβλημα μου το οτι χρησημοποιω universal scanner elm 327

"Unlike other universal car scanner tools which only read trouble codes.
It is like original dealer's diagnostic scanner for comprehensive diagnosis for Citroen and Peugeot cars."
Giannis307 - Παρ 15 Απρ 2011, 21:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιο καλο παιδι με αλογοουρα θα μπορεισει να μου δανεισει το scan gauge του να το δοκιμασω να δω αν δουλευει στο δικο μου με τον αγραφο..?
MEMsound - Σαβ 16 Απρ 2011, 09:20:39
Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε θες, αλλωστε δεν το "χρησιμοποιώ" πλέον μιας και αυτο που ηθελα να δω με την θερμοκρασία εισερχόμενου αερα το ειδα.

επίσης πολυ πιθανό ειναι να το πουλήσω (ανεξαρτητο αυτο απ την δοκιμή) - οποτε αν κάποια στιγμη ενδιαφερεσαι μου λες
Giannis307 - Σαβ 16 Απρ 2011, 10:27:04
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δουλευει σωστ ακι βγαζει καταναλωση τοτε θα το παρω...
kostaslbc - Τρι 31 Μάϊ 2011, 21:28:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά,
Μόλις εγκατέστησα το DashDyno στο αμάξι μέσω OBDII.
Πράγματι οι πιέσεις μέσω του MAP είναι σαφώς μικρότερες από τις πραγματικές.Μέτρησα το πολύ μέχρι 1,05 over και σταθερή κοντά στα 0,7.
Ισχύει αυτό που λεει ο salex.
κατα τα άλλα το DashDyno είναι καλό γρήγορο και με πολλές δυνατότητες.
(shift lights,alarm ,warnings κλπ).
το αμάξι είναι e-tuned stage2.
rallaki-1 - Πεμ 02 Ιούν 2011, 18:18:41
Θέμα δημοσίευσης:
kostaslbc έγραψε:
Παιδιά,
Μόλις εγκατέστησα το DashDyno στο αμάξι μέσω OBDII.
Πράγματι οι πιέσεις μέσω του MAP είναι σαφώς μικρότερες από τις πραγματικές.Μέτρησα το πολύ μέχρι 1,05 over και σταθερή κοντά στα 0,7.
Ισχύει αυτό που λεει ο salex.
κατα τα άλλα το DashDyno είναι καλό γρήγορο και με πολλές δυνατότητες.
(shift lights,alarm ,warnings κλπ).
το αμάξι είναι e-tuned stage2.


Πόσο??
kostaslbc - Πεμ 02 Ιούν 2011, 20:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
rallaki-1 έγραψε:
kostaslbc έγραψε:
Παιδιά,
Μόλις εγκατέστησα το DashDyno στο αμάξι μέσω OBDII.
Πράγματι οι πιέσεις μέσω του MAP είναι σαφώς μικρότερες από τις πραγματικές.Μέτρησα το πολύ μέχρι 1,05 over και σταθερή κοντά στα 0,7.
Ισχύει αυτό που λεει ο salex.
κατα τα άλλα το DashDyno είναι καλό γρήγορο και με πολλές δυνατότητες.
(shift lights,alarm ,warnings κλπ).
το αμάξι είναι e-tuned stage2.


Πόσο??

Από ebay 250 euro τελική τιμή μεσω USPS (παράδοση στο σπίτι σε ~8 ημέρες).
Samer - Δευ 10 Ιούν 2013, 11:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εκανε reset απο μονο του το μα*****μενο.
Εκτος απο BAR και Intake Air, ποιος μπορει να μου δωσει τους κωδικους για Long term και short term fuel trims???
reselie-206 - Δευ 10 Ιούν 2013, 12:51:40
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.scangauge.com/support/x-gauge/xgauges-for-cansf-vehicles/
Samer - Δευ 10 Ιούν 2013, 13:12:45
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
http://www.scangauge.com/support/x-gauge/xgauges-for-cansf-vehicles/


Ok thanks.

Απο ολα αυτα, πιο βαζω? Δεν τα γνωριζω αυτα. Bank 1,2,3?
reselie-206 - Δευ 10 Ιούν 2013, 13:35:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ έβαλα βανκ 1 -2
Μπορείς να βάλεις και IGN (advance)
και A/F (wideband)

Βασικά εγώ έχω βάλει
1. Intake air temperature
2. Ignition advance
3. A/F
4. γενική χρήση
Giannis307 - Δευ 10 Ιούν 2013, 15:47:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ποτε θα τα φτιαξεις και στο δικο μου???
reselie-206 - Δευ 10 Ιούν 2013, 17:58:35
Θέμα δημοσίευσης:
όποτε συναντηθούμε!
Giannis307 - Δευ 10 Ιούν 2013, 19:09:08
Θέμα δημοσίευσης:
κανονηστε για πεμτη ρεεεεε...!
Samer - Πεμ 05 Δεκ 2013, 12:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω βαλει κωδικο για AFR και IGN, αλλα δεν δουλευουνε στο scangauge!!

Μπορει και το IGN να δουλευει δεν θυμαμαι θα το τσεκαρω σε λιγο. To A/F ομως σιγουρα οχι το αφησα και ολη μερα κιολας γιατι ξερω οτι καποιες φορες θελει χρονο να παρει μπρος αλλα και παλι τιποτα!

Wideband εχω!

Στο torque με το bluetooth ELM εκει ολα καλα τα βλεπω ολα και δουλευουν μια χαρα. Evil
Samer - Παρ 06 Δεκ 2013, 13:25:23
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
Εχω βαλει κωδικο για AFR και IGN, αλλα δεν δουλευουνε στο scangauge!!

Μπορει και το IGN να δουλευει δεν θυμαμαι θα το τσεκαρω σε λιγο. To A/F ομως σιγουρα οχι το αφησα και ολη μερα κιολας γιατι ξερω οτι καποιες φορες θελει χρονο να παρει μπρος αλλα και παλι τιποτα!

Wideband εχω!

Στο torque με το bluetooth ELM εκει ολα καλα τα βλεπω ολα και δουλευουν μια χαρα. Evil


οεοοο

Τελικα το IGN δουλευει, το AFR ομως οχι..
kourlis - Παρ 29 Αύγ 2014, 13:23:31
Θέμα δημοσίευσης:
Διάβασα όλο το thread αλλά έχω μια απορία. To refresh rate του οργάνου το βελτιώνουμε κάπως εμείς?
makis106 - Παρ 29 Αύγ 2014, 14:48:23
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το εχω μπροστα μου τωρα, αλλα καπου στις ρυθμισεις εχει επιλογη SLOW/NORMAL/FAST
kourlis - Παρ 29 Αύγ 2014, 15:48:15
Θέμα δημοσίευσης:
Very happy Ευχαριστώ!!!
Mono AEK - Δευ 22 Δεκ 2014, 15:34:05
Θέμα δημοσίευσης:
να ρωτησω το scangauge θελει καποια συγκεκριμενη ρυθμιση η απλα το κουμπωνουμε και δουλευει?
RoadRunner122 - Δευ 22 Δεκ 2014, 15:47:16
Θέμα δημοσίευσης:
το 2ο
reselie-206 - Δευ 22 Δεκ 2014, 15:53:26
Θέμα δημοσίευσης:
Eξαρτάται, αμα θές extra gauges όπως A/F κτλπ τότε πρέπει να το 'προγραμματισεις' αλλιώς κάθεσαι στ'αυγά σου με τα default
Mono AEK - Δευ 22 Δεκ 2014, 18:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
ωραια προς το παρον καθομαι στα αυγα μου.

επομενη ερωτηση ενω στο καντραν η θερμοκρασια ειναι παντα 89-90 βαθμοι στο σκαν βλεπω απο 100-105

ειναι χαλασμενο το οργανο? η εκει δουλευουν αυτα? και γιατι στο καντραν δεν δειχνει την πραγματικη αν ισχυει αυτο?
makis106 - Δευ 22 Δεκ 2014, 19:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
Βλέπεις στο scan 105 στα νερά??? (το CWT)
Οι πραγματικές τιμές είναι αυτες που βλέπεις στο scangauge και οχι αυτες στο καντράν, πρώτον γιατι είναι ψηφιακές και δεύτερον γιατι είναι τιμές που αντλεί απο τον εγκέφαλο. Όπως και τα πραγματικά χαω, οπου το κοντερ δείχνει 3-5 χλμ παραπάνω απο το Scangauge αλλα αυτα που λεει το όργανο, συμβαδίζουν πχ με το gps μου. Μην ανησυχείς πάντως, ολες οι ενδειξεις του καντραν εχουν μικρή αποκλιση απο αυτες που δινει ο εγκέφαλος.
Mono AEK - Δευ 22 Δεκ 2014, 22:44:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δε το λες και μικρη αποκλιση 10-15 βαθμους αλλα οκ...
makis106 - Τρι 23 Δεκ 2014, 00:29:43
Θέμα δημοσίευσης:
Βλέπεις 105 στα νερά?
Mono AEK - Τρι 23 Δεκ 2014, 00:39:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr