PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 106 - Ελατηρια για 106

dim2ugr - Πεμ 12 Ιούν 2003, 22:58:28
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Ελατηρια για 106
Μια ερωτηση.Γινεται να αλλαξω μονο τα ελατηρια μπροστα στο 106 μου(1995) και ολα τα αλλα να τα αφησω οπως ηταν απ'τη μανα του???Θα εχω αλλαγη στο κρατημα?Επισης αυτη η αλλαγη ποσο θα κρατησει?Δηλαδη για ποσα χλμ περιπου?Για να δω αν αξιζει τον κοπο.Εκει που πηγα να ρωτησω μου ειπε οτι το αμαξι μου εχει σουστα πισω......τι ειν'αυτο ρε παιδια???
BTS - Πεμ 12 Ιούν 2003, 23:09:48
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Δημήτρη, το έχω κάνει. Αν δεν έχεις rallye, διάβασε αυτό και θα βρεις όλες τις απαντήσεις.

http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=135&start=300
dim2ugr - Πεμ 12 Ιούν 2003, 23:26:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω πολυ για την γρηγορη απαντηση!!!!Επισης να πω οτι το post σου ηταν κατατοπιστικοτατο και με βοηθησε πολυ.Απλα επειδη ειμαι λιγο ασχετος αν δε βαριεσαι βεβαια θελω να μου εξηγησεις καποια πραγματα....Οταν λεμε αναρτηση τι εννοουμε???Μονο ελατηρια?Δηλαδη με λιγα λογια τι πρεπει να παω να πω στο μαγαζι (που ανοιξε προσφατα εδω στη Σαμο)να αλλαξει στο αυτοκινητο για να εχω καλο κρατημα στι στροφες????Αυτο με ενδιαφερει γιατι προσφατα ειχα ατυχημα...Για χαμηλωματα και ιστοριες δε με ενδιαφερει.(προς το παρον τουλ.)Αν μπορεις πες μου και αν εχεις χρονο!!!Sorry ειμαι ασχετος αλλα σιγα σιγα θα μαθω και γω το 106 μου!
BTS - Πεμ 12 Ιούν 2003, 23:26:59
Θέμα δημοσίευσης:
Από ότι είδα, με πρόλαβε ο 'Πεζόαιμος' και σε ενημέρωσε!

Αν μπορείς, κοίταξε τι χρωματικό κωδικό έχουν τα ελατήρια σου και πες τον μου. Είναι τρεις χρωματιστές πινελιές πάνω στα μπροστινά ελατήρια.

Όταν λέμε ανάρτηση, εννοούμε αυτό που μεσολαβεί ανάμεσα στους τροχούς και το αμάξωμα. Αλλά επειδή δεν μπορούμε να αλλάξουμε ψαλίδια κτλ, συνήθως εννοούμε μόνο αμορτισέρ-ελατήρια-ράβδους στρέψης-αντιστρεπτικές.
dim2ugr - Πεμ 12 Ιούν 2003, 23:44:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον θα εχω προβλημα με αυτο που λες.....γιατι πριν 6 μερες το εβαψα ασημι(ηταν πρασινο)και το εχει βαψει και "απο κατω"και μου φαινεται εχει βαψει και τα ελατηρια.Στην ουσια δηλ.αν αλλαξω τα 2 ελατηρια μπροστα τα αμορτισερ και τις ραβδους οπως εκανες εσυ θα εχω βελτιωση ετσι????Και ολα αυτα με 300Ε μονο???
BTS - Παρ 13 Ιούν 2003, 00:25:49
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:
Μαλλον θα εχω προβλημα με αυτο που λες.....γιατι πριν 6 μερες το εβαψα ασημι(ηταν πρασινο)και το εχει βαψει και "απο κατω"και μου φαινεται εχει βαψει και τα ελατηρια.Στην ουσια δηλ.αν αλλαξω τα 2 ελατηρια μπροστα τα αμορτισερ και τις ραβδους οπως εκανες εσυ θα εχω βελτιωση ετσι????Και ολα αυτα με 300Ε μονο???


Δεν νομίζω να σου έβαψε τα ελατήρια. Confused Το χρώμα τους είναι μαύρο. Τσεκάρισε το, γιατί αν δεν είναι ίδια με τα δικά μου, αλλάζει λίγο το πράγμα.

Επίσης θα χρειαστούν ακόμα μερικές πληροφορίες για να σου προτείνω/ουμε μία καλή λύση.

Κοίταξε αν έχεις αντιστρεπτικές. Ένας μηχανικός μπορεί να σου πει με μια ματιά από κάτω αν έχεις ή αν δεν έχεις. Αν έχεις, μέτρα το πάχος της μπροστινής. Αν μου δώσεις τις παραπάνω πληροφορίες (αντιστρεπτικές και ελατήρια), θα σου πω τι εναλλακτικές έχεις και τι αποτέλεσμα θα δεις με την καθεμία.

Τα 300Ε είναι φιλική τιμή. Αλλά και πάλι, αν κάνεις το ίδιο, δεν θααπομακρυνθείς πολύ από αυτή την τιμή.
BTS - Παρ 13 Ιούν 2003, 01:36:31
Θέμα δημοσίευσης:
Για να το κάνεις ευκολότερο, πήγαινε στο συνεργείο που θα κάνεις την μετατροπή, και πες τους ότι χρειάζεσαι να μετρήσεις ορισμένα πράγματα πριν προβείς σε αυτήν. Πες τους να σου μετρήσουν την διατομή (πάχος) της μπροστινής αντιστρεπτικής (αν έχει αντιστρεπτική) και όσο είναι σηκωμένο το αυτοκίνητο, ψάξε για τους χρωματικούς κωδικούς των ελατηρίων.

Μπορεί να σου ακούγεται φασαρία, αλλά δεν είναι τίποτα για ένα μάστορα (2 λεπτά υπόθεση) και είναι απαραίτητο για να κάνεις σωστή (και ασφαλή!) δουλειά και να μην κλαις τα χρήματα σου αργότερα. Και εγώ μετά από ψάξιμο έβαλα ότι έβαλα και δεν το μετάνιωσα... Wink
dim2ugr - Παρ 13 Ιούν 2003, 11:23:06
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε,μετα λυπης μου ειδα σημερα οτι εχω πλεον δυο εντελως ασημενια ελατηρια μπροστα.......οποτε δεν μπορω να σου πω χρωματισμους.Αυτες τις μερες ομως θα παω στο μαγαζι(tarantula λεγεται το εχεις ακουστα?γιατι υπαρχει και στην αθηνα).Γενικα να του πω οτι θελω να αλλαξω αναρτηση και αυτος θα καταλαβει οτι προκειται για αλλαγη 1)ελατηριων 2)αμορτισερ 3)ραβδων????Πισω μου ειπε οταν ειχα ξαναπαει οτι εχω σουστα.Αυτο τι θα πει?
pugsang - Παρ 13 Ιούν 2003, 11:33:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό θα πει πως μαλλον πρεπει να αλλαξεις:

1ον.Βελτιωτή(ακου σούστες το 106 Evil Evil Evil 2gunfire )
2ον.Φαναρτζή (καλά ο δικός σου δεν έμαθε οτι ο κοσμος έχει ανακαλύψει την εφημερίδα που την χρησομοποιούμε για προστατευτικό οταν βάφουμε?)
3ον.Να διαβάσεις ολα τα topic που σου γράψαμε αλλου με προσοχή
BTS - Παρ 13 Ιούν 2003, 11:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:
Πισω μου ειπε οταν ειχα ξαναπαει οτι εχω σουστα.Αυτο τι θα πει?


Ότι δεν ξέρει και πολλά.... Evil

Μην μου πεις ότι σου έχουν βάψει και ψαλίδια, δισκόφρενα κτλ!!! Φίλε μου, το αυτοκίνητο σου έπεσε θύμα κακομεταχείρισης...

Anyway, αν πας στον τύπο, το μόνο που θα κάνει είναι να σου δώσει ένα πανάκριβο σετ αμορτισέρ ελατηρίων από το ράφι (για ράβδους θα κάνει την πάπια...), και το οποίο μόνο κατάλληλο δεν θα είναι για τους ελληνικούς δρόμους και τη χρήση που ενδιαφέρει εσένα.

Από ελατήρια είσαι εντάξει, το τσέκαρα, και αν βάλεις αυτά που έβαλα εγώ, μάλλον θα ψηλώσεις, γιατί είσαι ελαφρύτερος. Οπότε, κρατάς τα ελατήρια που έχεις και πας για αντιστρεπτική, που δεν θα σου χαλάσει και την άνεση και κοστίζει γύρω στα 80Ε. Πόσα κυβικά είναι το 106 σου; Μπορείς να βάλεις κάποιον που ξέρει, να κοιτάξει μπροστά από κάτω και να σου πει αν έχει αντιστρεπτική;
dim2ugr - Παρ 13 Ιούν 2003, 13:39:08
Θέμα δημοσίευσης:
Oκ για την αντιστρεπτικη θα το κοιταξω και θα σου πω.Οχι δισκοφρενα και ψαλιδια δεν εχει βαψει,απλα εβαψε το αυτοκινητο "απο κατω" για προστασια απο το χρονο.μονο τα ελατηρια εβαψε ασημι.....Δηλαδη μου λες να μην αλλαξω ελατηρια ετσι?Μονο την αντιστρεπτικη αν αλλαξω θα εχω το κρατημα που επιθυμω????Αν μαζι με την αντιστρεπτικη αλλαξω και ελατηρια,(διορθωσε με αν κανω λαθος) θα χαμηλωσει το αυτοκινητο θα εχει περισσοτερο κρατημα ααλ θα χασω σε ανεση σωστα????Λες να ειναι τοσο στραβος αυτος και οντως να μην εχει σουστα???Μηπως επειδη ειναι παλιο μοντελο εχει?Αν τελικα εχει τι κανουμε???Sorry για τις απανωτες ερωτησεις αλλα πνιγομαι!!!!Νιωθω τοσο χαμενος στο διαστημα Embarassed Embarassed Embarassed που επιτελους θελω καποιον να μου πει 5 πραγματα να καταλαβω!!!! Very happy
dim2ugr - Παρ 13 Ιούν 2003, 13:40:49
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο για τα κυβικα ειναι 1.1!!!Το ξεχασα να το πω!
BTS - Παρ 13 Ιούν 2003, 15:03:09
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:
Oκ για την αντιστρεπτικη θα το κοιταξω και θα σου πω.Οχι δισκοφρενα και ψαλιδια δεν εχει βαψει,απλα εβαψε το αυτοκινητο "απο κατω" για προστασια απο το χρονο.μονο τα ελατηρια εβαψε ασημι.....Δηλαδη μου λες να μην αλλαξω ελατηρια ετσι?Μονο την αντιστρεπτικη αν αλλαξω θα εχω το κρατημα που επιθυμω????Αν μαζι με την αντιστρεπτικη αλλαξω και ελατηρια,(διορθωσε με αν κανω λαθος) θα χαμηλωσει το αυτοκινητο θα εχει περισσοτερο κρατημα ααλ θα χασω σε ανεση σωστα????Λες να ειναι τοσο στραβος αυτος και οντως να μην εχει σουστα???Μηπως επειδη ειναι παλιο μοντελο εχει?Αν τελικα εχει τι κανουμε???Sorry για τις απανωτες ερωτησεις αλλα πνιγομαι!!!!Νιωθω τοσο χαμενος στο διαστημα Embarassed Embarassed Embarassed που επιτελους θελω καποιον να μου πει 5 πραγματα να καταλαβω!!!! Very happy


Και εγώ 1.1 έχω, αλλά ελπίζω όχι για πολύ ακόμα!

Να μην αισθάνεσαι καθόλου χαμένος!

Πίσω το αυτοκίνητο σου έχει ράβδους στρέψης, όπως όλα τα 106, και όχι σούστες. Σούστες έχουν τα αγροτικά και τα φορτηγά... Όποιος βελτιωτής δεν το γνωρίζει αυτό για το δημοφιλές 106, τότε κάνει λάθος επάγγελμα.

Όλα τα 106 πρώτης γενιάς, φοράνε μπροστά το ελατήριο με κωδικό 5002.96. Φαντάσου ότι το ίδιο ελατήριο φοράει το 106 rallye 1300 και το xsi. Γι'αυτό σου είπα ότι από ελατήρια είσαι εντάξει. Η διαφορά είναι στις αντιστρεπτικές. Οι αντιστρεπτικές θα σου δώσουν κάποια βελτίωση στο κράτημα με την προυπόθεση ότι έχεις καλά λάστιχα και αμορτισέρ. Αν είναι φθαρμένα, τότε η αλλαγή τους είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις προς το παρόν.

Τα μόνα σκληρότερα ελατήρια που μπορείς να βάλεις χωρις να ψηλώσεις, είναι χαμηλώματος (κυκλοφορούν από πολλές εταιρίες), αλλά μετά θα χάσεις από άνεση και επιπλέον θα χρειάζεσαι αμορτισέρ κατάλληλα για χαμηλώματα.

Αν σου είναι εύκολο, διευκρίνησε λίγο τι εννοείς όταν λες ότι δεν έχεις κράτημα. Ποια η συμπεριφορά του στις στροφές; Φεύγει με τα μούτρα; Πετάει κώλο; Μπλοκάρουν οι τροχοί στο φρενάρισμα;

Πάντως τα 106 φημίζονται για την καλή τους συμπεριφορά στο δρόμο.
dim2ugr - Παρ 13 Ιούν 2003, 19:27:45
Θέμα δημοσίευσης:
Απο το 106 ειμαι πολυ ευχαριστημενος εκτος απο ενα πραγμα.....το κρατημα.Συγκεκριμενα θα σου πω μια μερα που μπηκα σε στροφη με 80 χλμ.με "ρουφηξε"η στροφη μεσα και εκανα 2-3 στροφες επι τοπου!!!!Γενικα στις αποτομες στροφες δεν μπορεις να τρεξεις πανω απο 60 γιατι νιωθεις οτι φευγει ο κωλος!!!!Αυτο να μην ειχε και δε θα το αλλαζα ποτε!!!!Αν αλλαξω ελατηρια και βαλω χαμηλωματος και αμορτισερ μαζι περιπου ποσο θα παει η δουλεια?(ολα μαζι)(Α!!!αν δεν αλλαξω ραβδους θα υπαρχει προβλημα?).Το ρωταω λογω στενοτητας οικονομικης αφου πριν λιγες μερες του εβαλα ολοκληρωμενο body kit εκανα αλλαγη χρωματος και μου'φυγαν χοντρα λεφτα....Αν τελικα αποφασισω να το χαμηλωσω λιγο(οχι υπερβολες)δηλ.να αλλαξω ελατηρια και αμορτισερ τι μου προτεινεις εσυ σαν πιο εμπειρος?Διαβαζοντας αλλα topics δε βγαζω ακρη.....Τη μια θα ειναι πολυ καλη μια μαρκα αλλα πανακριβη και την αλλη θα υπαρχουν σοβαρα μειονεκτηματα αλλα θα ειναι σε καλη τιμη!!!!!!!Εχω μπερδευτει πληρως τολμω να πω!!!! Smile Ευχαριστω πολυ για τις πολυτιμες συμβουλες σου παντως!!!!!!!
BTS - Παρ 13 Ιούν 2003, 19:45:15
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:
Απο το 106 ειμαι πολυ ευχαριστημενος εκτος απο ενα πραγμα.....το κρατημα.Συγκεκριμενα θα σου πω μια μερα που μπηκα σε στροφη με 80 χλμ.με "ρουφηξε"η στροφη μεσα και εκανα 2-3 στροφες επι τοπου!!!!Γενικα στις αποτομες στροφες δεν μπορεις να τρεξεις πανω απο 60 γιατι νιωθεις οτι φευγει ο κωλος!!!!Αυτο να μην ειχε και δε θα το αλλαζα ποτε!!!!


Μάλιστα, έχεις υπερστροφή.
Ξεκίνα βάζοντας πίεση 32 σε όλα τα λάστιχα, σε ένα βενζινάδικο. Βάλε τον αέρα μόνος σου, για να είσαι σίγουρος για την ακρίβεια της μέτρησης.

Το αυτοκίνητο σου είναι σχετικά χαμηλό και δεν θα προχωρούσα σε χαμήλωμα. Πληροφοριακά, 2 μπροστινά ελατήρια χαμηλώματος κυμαίνονται στις 50000δρχ (δεν έχω προσαρμοστεί στο Ευρώ ακόμη... Laughing ), ενώ τέσσερα κατάλληλα αμορτισέρ, 90000δρχ τουλάχιστον.

Στα εργατικά πρόσθεσε και τη ρύθμιση των ράβδων στρέψης, για να χαμηλώσει και πίσω. Αυτή όμως είναι δουλειά ακριβείας και απαιτεί εξειδικευμένο συνεργείο Πεζώ.

Κατά τη γνώμη μου, η καλύτερη λύση είναι τέσσερα καινούργια και φτηνά (~220Ε) αμορτισέρ και μία παχύτερη μπροστινή αντιστρεπτική, αν ήδη έχεις αντιστρεπτική. Αυτό θα δώσει λίγο παραπάνω κράτημα στο πίσω μέρος στις στροφές.
Γι αυτό σου λέω ότι προέχει να μετρήσεις το πάχος της μπροστινής αντιστρεπτικής σου, αν έχεις. Πρέπει να κυμαίνεται στα 20mm πάνω κάτω. Μέτρησε με ακρίβεια χιλιοστού.

Αν δεν έχεις αντιστρεπτική, δεν αξίζει να βάλεις, γιατί πρέπει να αγοράσεις βάσεις, σινεμπλοκ κλπ και επιπλέον στην Σάμο φαντάζομαι δύσκολα θα βρεθεί μάστορας γνώστης να σου κάνει τέτοια δουλειά.

Λάστιχα έχεις 165/65/13 έτσι; Το γράφουν στα πλάγια.
dim2ugr - Παρ 13 Ιούν 2003, 22:34:07
Θέμα δημοσίευσης:
Aσε!!!!Τα λαστιχα ειναι μεγαλη ιστορια!!!Εχω 155!!!!! Embarassed Embarassed Το ειχε ο πατερας μου και οταν του ελεγα να βαλει τα 165 δεν ηθελε....Τελοσπαντων.Αυριο κιολας θα παω να βαλω αερα με την πιεση που μου ειπες.Αν τελικα δεν εχω αντιστρεπτικη(θα παω να το κοιταξω)τι κανω?Πως βελτιωνω το κρατημα σ'αυτη την περιπτωση????Μονο με αμορτισερ? Question Εβαλα (η καλυτερα εβαλε ο πατερας μου)πριν 2 μηνες καινουρια λαστιχα.Αν παω εκει που τα εβαλε και του τα δωσω πισω να παρω 165αρια λες να μου μειωσει καθολου την τιμη?Στην ουσια καινουρια ειναι.Και επιπλεον ειναι και γνωστος.Σε ρωταω (αν εχεις καμια παρομοια περιπτωση)για να μην παω και του πω τετοιο πραγμα και γινω ολιγον τι ρεζιλι!
BTS - Παρ 13 Ιούν 2003, 23:12:02
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:
Aσε!!!!Τα λαστιχα ειναι μεγαλη ιστορια!!!Εχω 155!!!!! Embarassed Embarassed Το ειχε ο πατερας μου και οταν του ελεγα να βαλει τα 165 δεν ηθελε....Τελοσπαντων.Αυριο κιολας θα παω να βαλω αερα με την πιεση που μου ειπες.Αν τελικα δεν εχω αντιστρεπτικη(θα παω να το κοιταξω)τι κανω?Πως βελτιωνω το κρατημα σ'αυτη την περιπτωση????Μονο με αμορτισερ? Question Εβαλα (η καλυτερα εβαλε ο πατερας μου)πριν 2 μηνες καινουρια λαστιχα.Αν παω εκει που τα εβαλε και του τα δωσω πισω να παρω 165αρια λες να μου μειωσει καθολου την τιμη?Στην ουσια καινουρια ειναι.Και επιπλεον ειναι και γνωστος.Σε ρωταω (αν εχεις καμια παρομοια περιπτωση)για να μην παω και του πω τετοιο πραγμα και γινω ολιγον τι ρεζιλι!


155/70/13 φαντάζομαι. Τόσο έχουν και τα Σάξο 1100.
Θα ήταν καλύτερα να έβαζες 165/65/13, όχι παραπάνω. Αν είναι γνωστός μπορεί να σου κάνει καλύτερη τιμή, αλλά όχι τίποτα εξαιρετικό. Το έχουν κάνει και άλλοι.

Αν δεν έχεις αντιστρεπτική, ναι, μόνο με αμορτισέρ μπορείς να παίξεις, αλλά σε μικρότερο βαθμό.
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 14 Ιούν 2003, 09:13:07
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Στα εργατικά πρόσθεσε και τη ρύθμιση των ράβδων στρέψης, για να χαμηλώσει και πίσω. Αυτή όμως είναι δουλειά ακριβείας και απαιτεί εξειδικευμένο συνεργείο Πεζώ.


ή φερτω Κοζανη και στο κουρδιζουμε στο αψε σβησε.Χρονομετρημενα με τον Λαζο σε 14 λεπτα με την προυποθεση οτι οι βιδες τορκς απο τις ραβδους στρεψης θα λυνουν ευκολα και δεν θα ειναι κολλημενες. Very happy
Και οσο για εργατικα.... Question Question Βαζεις δυο μπυρες και ειμαστε οκ Razz

Παντως κανε αυτα που σου ειπε παραπανω ο Πετρος και δεν θα χασεις Wink Wink Wink
BTS - Σαβ 14 Ιούν 2003, 13:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
BTS έγραψε:
Στα εργατικά πρόσθεσε και τη ρύθμιση των ράβδων στρέψης, για να χαμηλώσει και πίσω. Αυτή όμως είναι δουλειά ακριβείας και απαιτεί εξειδικευμένο συνεργείο Πεζώ.


ή φερτω Κοζανη και στο κουρδιζουμε στο αψε σβησε.Χρονομετρημενα με τον Λαζο σε 14 λεπτα με την προυποθεση οτι οι βιδες τορκς απο τις ραβδους στρεψης θα λυνουν ευκολα και δεν θα ειναι κολλημενες. Very happy
Και οσο για εργατικα.... Question Question Βαζεις δυο μπυρες και ειμαστε οκ Razz

Παντως κανε αυτα που σου ειπε παραπανω ο Πετρος και δεν θα χασεις Wink Wink Wink


Νίκο, αν είναι έτσι το καλοκαίρι σου 'ρχομαι! Laughing Η ρύθμιση που μου έκαναν πίσω έχει 4 χιλιοστά διαφορά από πλευρά σε πλευρά, και άμα πάω σε συνεργείο θα με πουν υποχόνδριο. Laughing

ΥΓ.Θα φέρω και ένα καφάσι μπύρες.... Laughing
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 14 Ιούν 2003, 13:41:30
Θέμα δημοσίευσης:
Πετρο γιααα θυμησου......................... Wink http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=811&start=0

Ετσι και αλλιως δεν γινετε να ερθει ακριβως Wink Wink Wink Τοσο εχει και το δικο μου.Παντως οποτε θες αελα φιλε μου Wink Wink

Υ.Γ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
dim2ugr - Κυρ 15 Ιούν 2003, 10:23:14
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
BTS έγραψε:
Στα εργατικά πρόσθεσε και τη ρύθμιση των ράβδων στρέψης, για να χαμηλώσει και πίσω. Αυτή όμως είναι δουλειά ακριβείας και απαιτεί εξειδικευμένο συνεργείο Πεζώ.


ή φερτω Κοζανη και στο κουρδιζουμε στο αψε σβησε.Χρονομετρημενα με τον Λαζο σε 14 λεπτα με την προυποθεση οτι οι βιδες τορκς απο τις ραβδους στρεψης θα λυνουν ευκολα και δεν θα ειναι κολλημενες. Very happy
Και οσο για εργατικα.... Question Question Βαζεις δυο μπυρες και ειμαστε οκ Razz

Παντως κανε αυτα που σου ειπε παραπανω ο Πετρος και δεν θα χασεις Wink Wink Wink




Ξερεις ομως τι σκεφτηκα?Αφου εχω τοσο μικρα ελαστικα να μην την κανω αυτη τη δουλεια τωρα αλλα αργοτερα οταν χρειαστει να ξαναλλαξω ελαστικα,να βαλω 165 και να βαλω και τα αμορτισερ.Δεν ξερω ετσι λεω αλλα εσυ πες μου αν οντως ειναι σωστο η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.
Φιλε κοζανη πως να το φερω????? Very happy Very happy Shocked Shocked Shocked ???Απο Σαμο ειμαι ο αμοιρος!Οσα θα πληρωσω για μεταφορικα δεν τα βαζω να παρω καινουρια αμορτισερ??? Cool Μακαρι να ησουνα Σαμο ευχαριστως να ερθω και να φερω 2 καφασια μπυρες και μια πιτσα μαζι!!!!Ειδες,εγω προσφερω περισσοτερα!Σκεψου το ειναι ευκαιρια! Razz Razz Laughing Laughing
BTS - Σαβ 21 Ιούν 2003, 05:18:56
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:

Ξερεις ομως τι σκεφτηκα?Αφου εχω τοσο μικρα ελαστικα να μην την κανω αυτη τη δουλεια τωρα αλλα αργοτερα οταν χρειαστει να ξαναλλαξω ελαστικα,να βαλω 165 και να βαλω και τα αμορτισερ.Δεν ξερω ετσι λεω αλλα εσυ πες μου αν οντως ειναι σωστο η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.


Συνήθως κάνουμε μία βελτίωση τη φορά ώστε
1)να δούμε τι αλλαγές έφερε, ώστε να ξέρουμε που οφείλονται
2)να μην πέσουν μαζεμένα τα έξοδα.

Με τις πιέσεις τι έγινε;
dim2ugr - Δευ 23 Ιούν 2003, 16:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Πηγα εκει που βαζω καθε φορα βενζινα και τα κοιταξα....Εχω 28 πιεση σε ολα.Το ερωτημα τωρα ειναι να το κανω 30?Σε ολα?Εχει σχεση οτι ειναι 155?Αν ειναι παντως να εχει καλυτερο κρατημα να το κανω 30αρι....
BTS - Δευ 23 Ιούν 2003, 17:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:
Πηγα εκει που βαζω καθε φορα βενζινα και τα κοιταξα....Εχω 28 πιεση σε ολα.Το ερωτημα τωρα ειναι να το κανω 30?Σε ολα?Εχει σχεση οτι ειναι 155?Αν ειναι παντως να εχει καλυτερο κρατημα να το κανω 30αρι....


Εκεί που κλείνει η πόρτα του οδηγού, σε ένα ασημί αυτοκόλλητο γράφει τις προτεινόμενες πιέσεις. Λογικά είναι γύρω στο 32. Δοκίμασε αυτή που γράφει και πες μου. Wink
dim2ugr - Δευ 23 Ιούν 2003, 21:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ θα το κοιταξω και θα σου πω!!!Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!!! Very happy
dim2ugr - Δευ 23 Ιούν 2003, 21:16:14
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ θα το κοιταξω και θα σου πω!!!Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!!! Very happy
S16 - Τρι 24 Ιούν 2003, 00:32:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ας κανω και εγω μια ερωτηση για κατι που με αποσχολει αρκετα συχνα.
Εχω rallye 16ν και σκεφτομαι να το χαμηλωσω.
Οι απαιτησεις:
1.Χαμηλωμα 3cm,οχι κατι υπερβολικο για να δουλευει η αναρτηση.
2.Πιο σκληρο απο το εργοστασιακο και προοδευτικο.
3.Οχι πολυ σκληρο,δηλαδη οχι πανω απο 200-210 lbs.

Τα ερωτιματικα:
1.Να μην αλλαξω τιποτα και χαλασω την συμπεριφορα και ομοιογενεια του αμαξιου.
2.Δεν εχω κανενα προβλημα απο το πατημα του αμαξιου, αφου και οταν φευγει το κανει προοδευτικα και 'ισοροπημενα'.
3.Θα καταστρεψω πιο γρηγορα τα αμορτισερ.
4.Πιθανον να καταληξω σε ενα στησιμο που δε μου αρεσει, οποτε πεταμενα λεφτα.

Οι διευκρινησεις:
1.Το αμαξι το προσεχω πολυ,ουτε σε λακουβες πεφτω, ουτε τρεχω οταν ο δρομος δεν ειναι καλος.
2.Αμορτισερ δεν αλλαζω ακομα.Οταν τα παιξουν.
3.Θεωρω το αμαξι αρκετο σκληρο απο τη μανα του και δεν εχω σκοπο αργοτερα να του βαλω κουτσουρα αμορτισερ.

Ακουω προτασεις και γνωμες.
Pughell - Τετ 25 Ιούν 2003, 15:18:54
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="BTS"]
dim2ugr έγραψε:


Όλα τα 106 πρώτης γενιάς, φοράνε μπροστά το ελατήριο με κωδικό 5002.96. Φαντάσου ότι το ίδιο ελατήριο φοράει το 106 rallye 1300 και το xsi. Γι'αυτό σου είπα ότι από ελατήρια είσαι εντάξει. Η διαφορά είναι στις αντιστρεπτικές. Οι αντιστρεπτικές θα σου δώσουν κάποια βελτίωση στο κράτημα με την προυπόθεση ότι έχεις καλά λάστιχα και αμορτισέρ. Αν είναι φθαρμένα, τότε η αλλαγή τους είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις προς το παρόν.

Τα μόνα σκληρότερα ελατήρια που μπορείς να βάλεις χωρις να ψηλώσεις, είναι χαμηλώματος (κυκλοφορούν από πολλές εταιρίες), αλλά μετά θα χάσεις από άνεση και επιπλέον θα χρειάζεσαι αμορτισέρ κατάλληλα για χαμηλώματα.

Αν σου είναι εύκολο, διευκρίνησε λίγο τι εννοείς όταν λες ότι δεν έχεις κράτημα. Ποια η συμπεριφορά του στις στροφές; Φεύγει με τα μούτρα; Πετάει κώλο; Μπλοκάρουν οι τροχοί στο φρενάρισμα;

Πάντως τα 106 φημίζονται για την καλή τους συμπεριφορά στο δρόμο.


Τα ελατηρια απο 106 1300 και 1400/1600 XSi δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με τα υπολοιπα...
Καταρχην αυτα που φοραει το 1300αρι ειναι αλουμινενια σε αντιθεση απο αυτα που φοραει το 1400/1600 XSi που ειναι απο μαντεμι(απο κραμματα εννοειται...) και ολα αυτα λογο διαφορετικου βαρους μοτερ.Αν βαλεις ελατηρια απο XSi σε Rallye 1300 θα σηκωθει σαν κατσικι!!!

Το πιο καλο απο ολα ειναι να παει και να παρει ενα ετοιμο σετακι αμορτισερ ελατηριων για να μην μπλεξει...
Ενα σετ Bilstein Sprint με ελατηρια 35mm H&R θα ειναι μια χαρα! Wink

Αν χρησιμοποιησει αλλες αντιστρεπτικες και ελατηρια θα μπλεξει γιατι οι γρηγορες εκδοσεις εκτος απο εντελως διαφορετικη γεωμετρια ειχαν και αλλες πολλες διαφορες.
Εκτος αυτου αν βαλει αντιστρεπτικη μπροστα θα του βγαζει συνεχεια μουτρα και στο αφημα ο κωλος θα πηγαινει οπου να 'ναι.
Pughell - Τετ 25 Ιούν 2003, 15:30:54
Θέμα δημοσίευσης:
Roadrunner έγραψε:
Ας κανω και εγω μια ερωτηση για κατι που με αποσχολει αρκετα συχνα.
Εχω rallye 16ν και σκεφτομαι να το χαμηλωσω.
Οι απαιτησεις:
1.Χαμηλωμα 3cm,οχι κατι υπερβολικο για να δουλευει η αναρτηση.
2.Πιο σκληρο απο το εργοστασιακο και προοδευτικο.
3.Οχι πολυ σκληρο,δηλαδη οχι πανω απο 200-210 lbs.

Τα ερωτιματικα:
1.Να μην αλλαξω τιποτα και χαλασω την συμπεριφορα και ομοιογενεια του αμαξιου.
2.Δεν εχω κανενα προβλημα απο το πατημα του αμαξιου, αφου και οταν φευγει το κανει προοδευτικα και 'ισοροπημενα'.
3.Θα καταστρεψω πιο γρηγορα τα αμορτισερ.
4.Πιθανον να καταληξω σε ενα στησιμο που δε μου αρεσει, οποτε πεταμενα λεφτα.

Οι διευκρινησεις:
1.Το αμαξι το προσεχω πολυ,ουτε σε λακουβες πεφτω, ουτε τρεχω οταν ο δρομος δεν ειναι καλος.
2.Αμορτισερ δεν αλλαζω ακομα.Οταν τα παιξουν.
3.Θεωρω το αμαξι αρκετο σκληρο απο τη μανα του και δεν εχω σκοπο αργοτερα να του βαλω κουτσουρα αμορτισερ.

Ακουω προτασεις και γνωμες.


Αν αλλαξεις ενα σετ ελατηριων τοτε ακομα και με τα μαμα αμορτισερ θα δεις καλυτερη αποκριση στο τιμονι.παντως αφου εισαι ευχαριστημενος απο το αμαξι τοτε αν θες να το χαμηλωσεις λιγο,βαλε ενα σετ ελατηρια και τα Bilstein Sprint.
Μπορεις να βαλεις και Bilstein Group N αλλα ειναι αρκετα σκληρα και μαλλον δεν θα σου αρεσει...Εγω παντως το μετανιωσα που τα εβαλα στο δικο μου.Παραειναι σκληρα...
Εκτος αυτου το αμαξι εγινε πολυ σταθερο αλλα αναπηδα σε καθε ανωμαλια και σε γλιστερη ασφαλτο ειναι αστα να πανε...βγαζει συνεχεια μουτρα.

Οσο για τις υπερστροφικες τασεις του αυτοκινητου,αυτες ρυθμιζονται πανευκολα απο το υψος του πισω αξονα.Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα το κανει πολυ πιο προοδευτικα...
S16 - Τετ 25 Ιούν 2003, 23:05:08
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου pughell αρχηγε!!! Wink Wink Wink
Σε ευχαριστω για τις συμβουλες.
Θελω ομως κατι πιο συγκεκριμενο.
Εχεις να προτεινεις καποιο σετ ελατηριων;
Αρχικα ελεγα τα eibach αλλα ρωτησα καποιους με saxo vts (που ειναι πιο πολιτισμενοι σε σχεση με εμας με τα rallye Laughing Laughing ) και μου ειπαν πολυ κακα λογια.
Μου προτειναν τα H&R.
Εγω σκεφτομαι και για τα apex.
Ξερει κανεις στοιχεια για τα παραπανω ελατηρια;Αν ειναι προοδευτικα, ποσες λιμπρες ειναι, τι χαμηλωμα κανουν στη πραξη.
Υπαρχει τιποτα αλλο αξιολογο που ξεχασα;
Pughell - Πεμ 26 Ιούν 2003, 15:57:37
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα ανετο χωρις πολυ κοπανημα πρεπει να ειναι το σετ της Apex αλλα δεν εχω προσωπικη εμπειρια...Παντως απο ενα φιλαρακι που φοραει σε 13αρι Bilstein Group N με Apex 35mm,τα συγκεκριμενα ελατηρια ειναι παααρα πολυ μαλ**α για τα Group N.
Τα Eibach ειναι πολυ ξερα...
Εγω παντως θα εβαζα Bilstein Sprint με H&R ή θα δοκιμαζα ενα σετακι της OMP η οποια παρολο που δεν την ξερουνε πολλοι σαν μαρκα,ειναι κορυφαια,αν και αρκετα ακριβη...

Γενικα παντως ο πρωτος συνδυασμος θυμιζει μαμα αναρτηση αλλα στο πιο χαμηλο...

Τα Apex ειναι οντως προοδευτικα αλλα δεν ξερω αν ταιριαζουν σε στα συγκεκριμενα γαλλικα αμαξια... Confused
pduke - Παρ 27 Ιούν 2003, 13:02:55
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα το κανει πολυ πιο προοδευτικα...


Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες μιας και έτσι αυξάνεις το βάρος πίσω άρα κάνεις το ξεκόλημα πιο απότομο....

Πάντως είναι κάτι που θα κάνω και εγώ μιας και μόλις παρέλαβα τα καινούργια μου eibach (25mm) και ο λόγος είναι ότι ο κώλος φεύγει ιδιέτερα εύκολα.

και κάτι άλλο ρε παιδιά,
ποια είναι η τεχνική για να χαμηλώσεις ένα peugeot πίσω ανά χιλιοστό????
Pughell - Παρ 27 Ιούν 2003, 15:24:46
Θέμα δημοσίευσης:
Οχιιιιι!! Very happy
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους...
Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα. Wink

Παναγη για το χαμηλωμα πισω σου ειπε ο Ντινος...Θα σε παμε στον Βασιλη και θα στο κανει οπως θελεις! Wink

Η τεχνικη ειναι η ιδια με ολα τα υπολοιπα...Βγαζεις τους κεντρικους πυρους απο τον αξονα,μετρας εκει που θες και ξαναμονταρεις! Smile
dim2ugr - Παρ 27 Ιούν 2003, 15:38:08
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Οχιιιιι!! Very happy
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους...
Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα. Wink

Παναγη για το χαμηλωμα πισω σου ειπε ο Ντινος...Θα σε παμε στον Βασιλη και θα στο κανει οπως θελεις! Wink

Η τεχνικη ειναι η ιδια με ολα τα υπολοιπα...Βγαζεις τους κεντρικους πυρους απο τον αξονα,μετρας εκει που θες και ξαναμονταρεις! Smile



Aυτο που λες το εχω παρατηρησει και γω για το κεντρο βαρρους.....Και μαλιστα το εχω διαπυστωσει εμπρακτα Rolling eyes .Οποτε λες αν το χαμηλωσω λιγο πισω θα εχω καλυτερα αποτελεσματα στο κρατημα ετσι?Μπροστα ομως τι γινεται???
Για τον bts τωρα,φιλε το κοιταξα και τελικα πηγα και ανεβασα την πιεση στα 31....Μπορω να πω οτι παρατηρησα μια μικρη πολυ μικρη βελτιωση στη συμπεριφορα....Απλα τωρα χοροπηδαει περισσοτερο!
BTS - Τετ 02 Ιούλ 2003, 02:01:04
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:

Aυτο που λες το εχω παρατηρησει και γω για το κεντρο βαρρους.....Και μαλιστα το εχω διαπυστωσει εμπρακτα Rolling eyes .Οποτε λες αν το χαμηλωσω λιγο πισω θα εχω καλυτερα αποτελεσματα στο κρατημα ετσι?Μπροστα ομως τι γινεται???
Για τον bts τωρα,φιλε το κοιταξα και τελικα πηγα και ανεβασα την πιεση στα 31....Μπορω να πω οτι παρατηρησα μια μικρη πολυ μικρη βελτιωση στη συμπεριφορα....Απλα τωρα χοροπηδαει περισσοτερο!


Έτσι όπως είναι τώρα, αν το χαμηλώσεις πίσω, θα χαλάσεις την αεροδυναμική του, αφού η σουζαριστή στάση του σε συνδιασμό με την ροή του αέρα από κάτω του θα τείνει να το 'απογειώσει' στο ταξίδι.

Όλα τα 106 είναι καλά στημένα. Απλώς δοκίμασε να μην βασίζεσαι τόσο στο στρίψιμο του τιμονιού στις στροφές, αλλά παίξε και με τον χειρισμό του γκαζιού. Εκεί είναι η τέχνη της οδήγησης, στην μεταφορά βάρους. Αφήνεις γκάζι απότομα, γυρνάει, πατάς, ισιώνει. Wink Και μην παίρνεις με αφημένο γκάζι τις στροφές. Πατημένο ελαφρά και σταθερά, και το αυτοκίνητο κρατάει πολύ καλύτερα.

Αν παρ'όλα αυτά είσαι πεπεισμένος ότι το αυτοκίνητο δεν πάει όπως θες, υπάρχουν και τα ελατήρια Black line της Kilen που δεν χαμηλώνουν το αυτοκίνητο και είναι λίγο πιο σκληρά. Αν τα βάλεις μπροστά, θα κερδίσεις σε σταθερότητα θα αυξηθούν τα 'μούτρα' με αντίστοιχη μείωση στα γυρίσματα της ουράς.
Miltellas - Τετ 02 Ιούλ 2003, 03:50:02
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
pughell έγραψε:
Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα [b]το κανει πολυ πιο προοδευτικα...[/b]


Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες μιας και έτσι αυξάνεις το βάρος πίσω άρα κάνεις το ξεκόλημα πιο απότομο....

Πάντως είναι κάτι που θα κάνω και εγώ μιας και μόλις παρέλαβα τα καινούργια μου eibach (25mm) και ο λόγος είναι ότι ο κώλος φεύγει ιδιέτερα εύκολα.


pughell έγραψε:

Οχιιιιι!!
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους...
Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα.


Όταν χαμηλώνουμε πίσω, μεταφέρουμε πράγματι και βάρος προς τα πίσω. Όχι μόνο αυτό αλλά κάνουμε και το κάστερ εμπρός αρνητικότερο. Αυτό σημαίνει αυξημένη προς το καλύτερο κατευθυντικότητα αλλά λιγότερη άνεση μπροστά, και αν παραχαμηλώσουμε πίσω, ταλαντώσεις του εμπρός μέρους που αν αντιμετωπιστούν με δυνατά στην επαναφορά αμορτισέρ μπορεί να μεταφραστούν ακόμη και σε μικρομετατοπίσεις του εμπρός μέρους όταν περνάμε από ανωμαλίες με στριμμένους τροχούς. Στις περιπτώσεις αυτές μας σώζει η αυξημένη σταθερότητα και το καλύτερο "κράτημα" του πίσω μέρους αλλά... Όταν ξεφύγουμε από το όριο της πίσω ανάρτησης, το αυτοκίνητο θα φύγει με περισσότερη ορμή και με το μπροστινό μέρος να είναι ήδη σχεδόν τελειωμένο-ελαφρωμένο, ο σωστός έλεγχος θα προαπαιτεί αυτοσυγκέντρωση, ετοιμότητα, ακρίβεια, αποφασιστικότητα και τεχνική, όπως επίσης και δύναμη από το μοτέρ, αλλιώς χωρίς ένα από τα παραπάνω η καταστροφή αποφεύγεται μόνο χάρη σε τυχαίους παράγοντες που έχουν σχέση κυρίως με τη θρησκεία....

Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, εάν θέλετε να χαμηλώσετε περισσότερο πίσω από ότι μπροστά, φροντίστε τουλάχιστον να μην παραλληλίσετε το μαρσπιέ με το έδαφος, και επίσης φροντίστε οπωσδήποτε να τοποθετήσετε ισχυρότερες ράβδους πίσω για να μην "σουζάρει" το αυτοκίνητο όταν φορτώνετε κόσμο ή γεμίζετε το χώρο αποσκευών.

Θα είχε νόημα να χαμηλώσουμε πίσω, ακόμη και μέχρι να παραλληλίσουμε το μαρσπιέ με το έδαφος, μόνο εάν οδηγούμε σε πολύ γνωστή ασφάλτινη διαδρομή επίπεδη και χωρίς ανωμαλίες. Μόνον κάποια πίστα αγώνων θα μπορούσα να φανταστώ, ή κάποια ασφάλτινη ειδική, ή έστω μία πολύ γνωστή μας διαδρομή -όλη δικιά μας- που την κάνουμε σχεδόν καθημερινά, όπου δεν μας επιφυλλάσσονται απρόοπτα και εκπλήξεις.
Pughell - Δευ 07 Ιούλ 2003, 16:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως για το συγκεκριμενο στησιμο θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλυτερο σε σχεση με το να χαμηλωσεις πισω οσο και μπροστα γιατι οδηγουσα για αρκετο καιρο το αμαξι με το μαμα στησιμο και ηταν πολυ συχνα ετοιμο για "παρεξηγηση"...Ιδιαιτερα στα πολλα χλμ σε στροφες,το αμαξι ειναι πολυ πιο σταθερο σε σχεση με πριν.

Παρολα αυτα ειναι καθαρα θεμα προσωπικου γουστου αναλογα με το πως θελει να στριβει ο καθενας... Very happy
pan10 - Σαβ 20 Μάϊ 2023, 11:41:46
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια επαναφερω το παμπαλαιο θεμα γτ πειραματιζομαι.
Σε εντελως μαμα 16v καθοτι το εχω ελαφρυνει θελω να το χαμηλωσv ελαχιστα
επειδη ειναι αρκετα ασχημο. Σκεφτομαι για eibach 2 πόντων. Το σωστό δεν ειναι να χαμηλωσω και πίσω 2 πόντους? Αμορτισερ excel -g
LEONIDAS 16V - Σαβ 20 Μάϊ 2023, 22:14:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.
LEONIDAS 16V - Σαβ 20 Μάϊ 2023, 22:14:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.
LEONIDAS 16V - Σαβ 20 Μάϊ 2023, 22:14:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.
pan10 - Κυρ 21 Μάϊ 2023, 09:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
LEONIDAS 16V έγραψε:
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.


thanks αλλα εγω θελω να μεινω με αυτα που εχω τωρα αλλα με ελαχιστο κατεβασμα σταυς 2 ποντους, κατι που δινουν τα συγκεκριμενα ελατηρια. Δε θελω πιο πολυ. το θεμα μου ειναι τι κανω με πισω αξονα. στα 2cm δεν το κατεβαζω λογικα?
pan10 - Κυρ 21 Μάϊ 2023, 09:28:18
Θέμα δημοσίευσης:
LEONIDAS 16V έγραψε:
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.


απο οσο θυμαμαι 3 ποντοι δεν ειναι πολυ? απο ανεση με το HR πως θαμαι?
LEONIDAS 16V - Κυρ 28 Μάϊ 2023, 10:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
pan10 έγραψε:
LEONIDAS 16V έγραψε:
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.


απο οσο θυμαμαι 3 ποντοι δεν ειναι πολυ? απο ανεση με το HR πως θαμαι?

Είναι τρομερό.
Λίγο πιο σφιχτό από μαμά.
Δεν κοπαναει είναι πολύ ωραίο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr