dim2ugr έγραψε: |
Μαλλον θα εχω προβλημα με αυτο που λες.....γιατι πριν 6 μερες το εβαψα ασημι(ηταν πρασινο)και το εχει βαψει και "απο κατω"και μου φαινεται εχει βαψει και τα ελατηρια.Στην ουσια δηλ.αν αλλαξω τα 2 ελατηρια μπροστα τα αμορτισερ και τις ραβδους οπως εκανες εσυ θα εχω βελτιωση ετσι????Και ολα αυτα με 300Ε μονο??? |
dim2ugr έγραψε: |
Πισω μου ειπε οταν ειχα ξαναπαει οτι εχω σουστα.Αυτο τι θα πει? |
dim2ugr έγραψε: |
Oκ για την αντιστρεπτικη θα το κοιταξω και θα σου πω.Οχι δισκοφρενα και ψαλιδια δεν εχει βαψει,απλα εβαψε το αυτοκινητο "απο κατω" για προστασια απο το χρονο.μονο τα ελατηρια εβαψε ασημι.....Δηλαδη μου λες να μην αλλαξω ελατηρια ετσι?Μονο την αντιστρεπτικη αν αλλαξω θα εχω το κρατημα που επιθυμω????Αν μαζι με την αντιστρεπτικη αλλαξω και ελατηρια,(διορθωσε με αν κανω λαθος) θα χαμηλωσει το αυτοκινητο θα εχει περισσοτερο κρατημα ααλ θα χασω σε ανεση σωστα????Λες να ειναι τοσο στραβος αυτος και οντως να μην εχει σουστα???Μηπως επειδη ειναι παλιο μοντελο εχει?Αν τελικα εχει τι κανουμε???Sorry για τις απανωτες ερωτησεις αλλα πνιγομαι!!!!Νιωθω τοσο χαμενος στο διαστημα που επιτελους θελω καποιον να μου πει 5 πραγματα να καταλαβω!!!! |
dim2ugr έγραψε: |
Απο το 106 ειμαι πολυ ευχαριστημενος εκτος απο ενα πραγμα.....το κρατημα.Συγκεκριμενα θα σου πω μια μερα που μπηκα σε στροφη με 80 χλμ.με "ρουφηξε"η στροφη μεσα και εκανα 2-3 στροφες επι τοπου!!!!Γενικα στις αποτομες στροφες δεν μπορεις να τρεξεις πανω απο 60 γιατι νιωθεις οτι φευγει ο κωλος!!!!Αυτο να μην ειχε και δε θα το αλλαζα ποτε!!!! |
dim2ugr έγραψε: |
Aσε!!!!Τα λαστιχα ειναι μεγαλη ιστορια!!!Εχω 155!!!!! Το ειχε ο πατερας μου και οταν του ελεγα να βαλει τα 165 δεν ηθελε....Τελοσπαντων.Αυριο κιολας θα παω να βαλω αερα με την πιεση που μου ειπες.Αν τελικα δεν εχω αντιστρεπτικη(θα παω να το κοιταξω)τι κανω?Πως βελτιωνω το κρατημα σ'αυτη την περιπτωση????Μονο με αμορτισερ? Εβαλα (η καλυτερα εβαλε ο πατερας μου)πριν 2 μηνες καινουρια λαστιχα.Αν παω εκει που τα εβαλε και του τα δωσω πισω να παρω 165αρια λες να μου μειωσει καθολου την τιμη?Στην ουσια καινουρια ειναι.Και επιπλεον ειναι και γνωστος.Σε ρωταω (αν εχεις καμια παρομοια περιπτωση)για να μην παω και του πω τετοιο πραγμα και γινω ολιγον τι ρεζιλι! |
BTS έγραψε: |
Στα εργατικά πρόσθεσε και τη ρύθμιση των ράβδων στρέψης, για να χαμηλώσει και πίσω. Αυτή όμως είναι δουλειά ακριβείας και απαιτεί εξειδικευμένο συνεργείο Πεζώ. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
ή φερτω Κοζανη και στο κουρδιζουμε στο αψε σβησε.Χρονομετρημενα με τον Λαζο σε 14 λεπτα με την προυποθεση οτι οι βιδες τορκς απο τις ραβδους στρεψης θα λυνουν ευκολα και δεν θα ειναι κολλημενες. Και οσο για εργατικα.... Βαζεις δυο μπυρες και ειμαστε οκ Παντως κανε αυτα που σου ειπε παραπανω ο Πετρος και δεν θα χασεις |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
ή φερτω Κοζανη και στο κουρδιζουμε στο αψε σβησε.Χρονομετρημενα με τον Λαζο σε 14 λεπτα με την προυποθεση οτι οι βιδες τορκς απο τις ραβδους στρεψης θα λυνουν ευκολα και δεν θα ειναι κολλημενες. Και οσο για εργατικα.... Βαζεις δυο μπυρες και ειμαστε οκ Παντως κανε αυτα που σου ειπε παραπανω ο Πετρος και δεν θα χασεις |
dim2ugr έγραψε: |
Ξερεις ομως τι σκεφτηκα?Αφου εχω τοσο μικρα ελαστικα να μην την κανω αυτη τη δουλεια τωρα αλλα αργοτερα οταν χρειαστει να ξαναλλαξω ελαστικα,να βαλω 165 και να βαλω και τα αμορτισερ.Δεν ξερω ετσι λεω αλλα εσυ πες μου αν οντως ειναι σωστο η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο. |
dim2ugr έγραψε: |
Πηγα εκει που βαζω καθε φορα βενζινα και τα κοιταξα....Εχω 28 πιεση σε ολα.Το ερωτημα τωρα ειναι να το κανω 30?Σε ολα?Εχει σχεση οτι ειναι 155?Αν ειναι παντως να εχει καλυτερο κρατημα να το κανω 30αρι.... |
dim2ugr έγραψε: |
Όλα τα 106 πρώτης γενιάς, φοράνε μπροστά το ελατήριο με κωδικό 5002.96. Φαντάσου ότι το ίδιο ελατήριο φοράει το 106 rallye 1300 και το xsi. Γι'αυτό σου είπα ότι από ελατήρια είσαι εντάξει. Η διαφορά είναι στις αντιστρεπτικές. Οι αντιστρεπτικές θα σου δώσουν κάποια βελτίωση στο κράτημα με την προυπόθεση ότι έχεις καλά λάστιχα και αμορτισέρ. Αν είναι φθαρμένα, τότε η αλλαγή τους είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις προς το παρόν. Τα μόνα σκληρότερα ελατήρια που μπορείς να βάλεις χωρις να ψηλώσεις, είναι χαμηλώματος (κυκλοφορούν από πολλές εταιρίες), αλλά μετά θα χάσεις από άνεση και επιπλέον θα χρειάζεσαι αμορτισέρ κατάλληλα για χαμηλώματα. Αν σου είναι εύκολο, διευκρίνησε λίγο τι εννοείς όταν λες ότι δεν έχεις κράτημα. Ποια η συμπεριφορά του στις στροφές; Φεύγει με τα μούτρα; Πετάει κώλο; Μπλοκάρουν οι τροχοί στο φρενάρισμα; Πάντως τα 106 φημίζονται για την καλή τους συμπεριφορά στο δρόμο. |
Roadrunner έγραψε: |
Ας κανω και εγω μια ερωτηση για κατι που με αποσχολει αρκετα συχνα.
Εχω rallye 16ν και σκεφτομαι να το χαμηλωσω. Οι απαιτησεις: 1.Χαμηλωμα 3cm,οχι κατι υπερβολικο για να δουλευει η αναρτηση. 2.Πιο σκληρο απο το εργοστασιακο και προοδευτικο. 3.Οχι πολυ σκληρο,δηλαδη οχι πανω απο 200-210 lbs. Τα ερωτιματικα: 1.Να μην αλλαξω τιποτα και χαλασω την συμπεριφορα και ομοιογενεια του αμαξιου. 2.Δεν εχω κανενα προβλημα απο το πατημα του αμαξιου, αφου και οταν φευγει το κανει προοδευτικα και 'ισοροπημενα'. 3.Θα καταστρεψω πιο γρηγορα τα αμορτισερ. 4.Πιθανον να καταληξω σε ενα στησιμο που δε μου αρεσει, οποτε πεταμενα λεφτα. Οι διευκρινησεις: 1.Το αμαξι το προσεχω πολυ,ουτε σε λακουβες πεφτω, ουτε τρεχω οταν ο δρομος δεν ειναι καλος. 2.Αμορτισερ δεν αλλαζω ακομα.Οταν τα παιξουν. 3.Θεωρω το αμαξι αρκετο σκληρο απο τη μανα του και δεν εχω σκοπο αργοτερα να του βαλω κουτσουρα αμορτισερ. Ακουω προτασεις και γνωμες. |
pughell έγραψε: |
Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα το κανει πολυ πιο προοδευτικα... |
pughell έγραψε: |
Οχιιιιι!!
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους... Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα. Παναγη για το χαμηλωμα πισω σου ειπε ο Ντινος...Θα σε παμε στον Βασιλη και θα στο κανει οπως θελεις! Η τεχνικη ειναι η ιδια με ολα τα υπολοιπα...Βγαζεις τους κεντρικους πυρους απο τον αξονα,μετρας εκει που θες και ξαναμονταρεις! |
dim2ugr έγραψε: |
Aυτο που λες το εχω παρατηρησει και γω για το κεντρο βαρρους.....Και μαλιστα το εχω διαπυστωσει εμπρακτα .Οποτε λες αν το χαμηλωσω λιγο πισω θα εχω καλυτερα αποτελεσματα στο κρατημα ετσι?Μπροστα ομως τι γινεται??? Για τον bts τωρα,φιλε το κοιταξα και τελικα πηγα και ανεβασα την πιεση στα 31....Μπορω να πω οτι παρατηρησα μια μικρη πολυ μικρη βελτιωση στη συμπεριφορα....Απλα τωρα χοροπηδαει περισσοτερο! |
pduke έγραψε: | ||
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες μιας και έτσι αυξάνεις το βάρος πίσω άρα κάνεις το ξεκόλημα πιο απότομο.... Πάντως είναι κάτι που θα κάνω και εγώ μιας και μόλις παρέλαβα τα καινούργια μου eibach (25mm) και ο λόγος είναι ότι ο κώλος φεύγει ιδιέτερα εύκολα. |
pughell έγραψε: |
Οχιιιιι!! Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους... Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα. |
LEONIDAS 16V έγραψε: |
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο! Απλά φοβερό! Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο. |
LEONIDAS 16V έγραψε: |
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο! Απλά φοβερό! Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο. |
pan10 έγραψε: | ||
απο οσο θυμαμαι 3 ποντοι δεν ειναι πολυ? απο ανεση με το HR πως θαμαι? |