PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - 106 How To - Τοποθέτηση τριπλών ρουλεμάν στους βραχίονες

RoadRunner122 - Παρ 17 Ιούλ 2009, 09:03:51
Θέμα δημοσίευσης: 106 How To - Τοποθέτηση τριπλών ρουλεμάν στους βραχίονες
Λοιπόοοον, είχα πει εδώ και καιρό ότι θα ανέβαζα ένα DIY για τοποθέτηση τριπλών ρουλεμάν στους βραχίονες του 106.

Τώρα βρήκα το χρόνο και... έχουμε και λέμε:

Καταρχήν θα πρέπει να αφαιρεθούν οι βραχίονες (να τους πάρουμε στο χέρι). Αυτό δεν είναι κάτι που θα το περιγράψω εδώ αν και δεν πρόκειται για κάτι πολύ πολύπλοκο. Παρόλαυτά όποιος το επιχειρήσει και χρειαστεί βοήθεια, εδώ είμαστε.

Εργαλεία:

• 17ρι γερμανικό καστάνιας (ή απλό).
• 17ρα μανέλα (ή 2ο γερμανικό).
• Ένα ανθεκτικό λαμάκι για κόντρα (χρησιμοποίησα ένα κομάτι από εξωλκέα).
2 πρέσες που πρέπει να κατασκευάσουμε σε τόρνο.
• Ντίζα Μ10x250, 2 ροδέλες και 3 παξιμάδια επίσης Μ10.
• Αριστερό αυτάκι αντιστρεπτικής (θα το αφαιρέσουμε ούτως ή άλλως βγάζοντάς την).
• Γράσσο καλής ποιότητας, κατάλληλο για κυλινδρικά ρουλεμάν με μεγάλα φορτία.
• Πριονάκι,κοπιδάκι, ντουκόχαρτο 200ρι και 500ρι (κατά προτίμηση).
• Μέγγενη καλά στερεωμένη σε πάγκο εργασίας.
• Ζουμπάδες, ματσόλα (για αφαίρεση των παλιών ρουλεμάν).




Ανταλλακτικά:
• 2 σετ επισκευής πίσω άξονα τα οποία περιλαμβάνουν: 2 ρουλεμάν ανά άξονα, τις 2 τσιμούχες στεγανοποίησης καθώς και ένα πλαστικό αποστάτη. Χρησιμοποίησα αυτό της SNR με κωδικό KS559.07 SNR Suspension Arm Kit (από Γκαγκαστάθη).
• 2 επιπλέον ρουλεμάν από Peugeot με κωδικό 5132.56 .

Προετοιμασία:
• Αφαιρούμε από τους βραχίονες τις παλιές τσιμούχες, τα παλιά ρουλεμάν καθώς και τον πλαστικό αποστάτη. Τα ρουλεμάν βγαίνουν χτυπώντας τα περιμετρικά από μέσα προς τα έξω με ζουμπάδες και ματσόλα. Προσοχή να μην τραυματίσουμε το εσωτερικό περίβλημα του βραχίονα. Στη συνέχεια καθαρίζουμε καλά τον βραχίονα από παλιά γράσσα και λοιπές μπίχλες που σίγουρα θα έχουν συσωρευθεί απΆτις παλιές καμένες τσιμούχες.
• Το έξτρα ρουλεμάν, κλέβει ουσιαστικά χώρο από τον πλαστικό αποστάτη που βρίσκεται ανάμεσα στα 2 ρουλεμάν του κάθε βραχίονα. ¶ρα, θα πρέπει να μειωθεί ανάλογα το πλάτος του. Έτσι, κόβουμε τους πλαστικούς αποστάτες περιμετρικά ώστε το τελικό μήκος τους να είναι 34mm. Εδώ χρειάζεται προσοχή ώστε το κόψιμο να είναι απόλυτα συμμετρικό. Επίσης για να φτάσουμε στα 34mm, καλό είναι να σημαδέψουμε στα 35 ή 36mm ώστε έχουμε κάποιο περιθώριο να διορθώσουμε. Χρησιμοποιούμε το πριονάκι (ή dremel ακόμακαλύτερα) για την κοπή και στη συνέχεια λειαίνουμε με τα ντουκόχαρτα ώστε οι επιφάνειες να γίνουν λείες.
..........

• Όπως θα παρατηρήσουμε, στα 3 ρουλεμάν που έχουμε διαθέσιμα, τα 2 είναι κοντά ενώ το 3ο είναι λίγο πιό φαρδύ (έχει επιπλέον μιά πλαστική φλάτζα). Το έξτρα ρουλεμάν που τοποθετούμε είναι ένα από τα 2 κοντά (5132.56).
• Οι πρέσσες που χρησιμοποιούμε δεν είναι ίδιες. Όπως φαίνεται και στο σκαρίφημα, η μία είναι στενή ώστε να περνάει μέσα από τον βραχίονα, ενώ η άλλη πιό φαρδυά ώστε να στοπάρει πάνω στο βραχίονα. Θα δείτε στην πορεία τι εννοώ. Εν τω μεταξύ, ετοιμάζουμε τη ντίζα για τις πρέσσες, βάζοντας 2 παξιμάδια κόντρα στη μιά άκρη. Επιπλέον σε κάποιες περιπτώσεις θα χρησιμοποιήσουμε και ένα ανθεκτικό λαμάκι μήκους περίπου 15cm με μιά τρύπα 10mm στο μέσο του.
....................


Εκτέλεση:
1. Στερεώνουμε καλά τον βραχίονα στη μέγγενη με πρόσωπο το μέσα του μέρος (τα μουαγιέ να κοιτάει τοίχο). Γρασσάρουμε καλά το εσωτερικό του ώστε τα ρουλεμάν να γλιστρίσουν όσο το δυνατόν πιό μαλακά χωρίς σκαλώματα. Για τον ίδιο λόγο, γρασσάρουμε καλά και τα ρουλεμάν από την έξω πλευρά τους αλλά και τους πλαστικούς αποστάτες.


2. Παίρνουμε το ένα μικρό ρουλεμάν, το τοποθετούμε στη στενή πρέσσα, από την τρύπα της περνάμε τη ντίζα ενώ από την άλλη μεριά βάζουμε τη φαρδυά ώστε να κοντράρει. Περνάμε ροδέλα, παξιμάδι και κρατώντας κόντρα από την πίσω μεριά με τη μανέλα, σφίγγουμε αργά και προσεκτικά. Εδώ θέλει ιδιαίτερη προσοχή ώστε το ρουλεμάν να μπαίνει συμμετρικά στο βραχίονα. Διαφορετικά υπάρχει φόβος να το τσαλακώσουμε, κάτι που είναι ιδιαίτερα εύκολο μιάς και το κέλυφός τους είναι από σχετικά λεπτό μέταλλο. Συνεχίζουμε να βιδώνουμε αργά και σταθερά με προσοχή μέχρι να μπει εντελώς μέσα στο βραχίονα. Πρεσσάρουμε λίγο ακόμα ώστε να μπει ακόμα πιό μέσα περί τα 10mm για να κάνει χώρο και για το επόμενο ρουλεμάν.
....................

3. Σειρά έχει το φαρδύ ρουλεμάν. Αυτή τη φορά παίρνουμε τη φαρδυά πρέσσα και το τοποθετούμε σε αυτή. Περνάμε τη ντίζα, και από την άλλη μεριά για κόντρα βάζουμε ένα ανθεκτικό λαμάκι. Προσοχή ώστε το φαρδύ ρουλεμάν να μπει με τη φλάτζα του να κοιτάει προς τα έξω. Αρχίζουμε και πάλι να σφίγγουμε κρατώντας κόντρα από την πίσω μεριά. Αφήνουμε να τερματίσει η πρέσσα, ακουμπώντας στο βραχίονα ώστε να φέρει το φαρδύ ρουλεμάν πρόσωπο με την επιφάνεια του βραχίονα.
..........

4. Γυρνάμε απΆ την άλλη μεριά τον βραχίονα και τον πιάνουμε στη μέγγενη με το μουαγιέ να μας κοιτάει. Περνάμε τον πλαστικό αποστάτη που τον έχουμε ήδη κοντύνει στην μικρή πρέσσα. Έτσι έχοντας τη φαρδυά πρέσσα από την πίσω πλευρά να κοντράρει, βιδώνουμε μέχρι να νιώσουμε πως έχει φτάσει και ακουμπάει εσωτερικά τα ρουλεμάν που πρεσσάραμε προ ολίγου.
..............................

5. Σειρά έχει το τελευταίο ρουλεμάν. Χρησιμοποιούμε τις ίδιες πρέσες όπως και στον πλαστικό αποστάτη και πρεσσάρουμε. Όταν νιώσουμε ότι έχει ακουμπίσει με τον αποστάτη δίνουμε λίγο ακόμα πίεση ώστε να σφίξουν όλα μαζί, αλλά με προσοχή να μην το παρακάνουμε .
....................

6. Σειρά έχουν οι τσιμούχες. Αφού τις γρασσάρουμε καλά , παίρνουμε τη μικρή και την περνάμε στο αυτάκι της αντιστρεπτικής. Με το χέρι, την πιέζουμε στο κενό που υπάρχει μέχρι να πατήσει. Με το χέρι βάζουμε και την μεγάλη τσιμούχα από την άλλη πλευρά.
..............................

7. Γρασσάρουμε καλά τα ρουλεμάν και τα δουλεύουμε καλά με το χέρι, ώστε να περάσει το γράσσο και στο εσωτερικό τους.

Είμαστε έτοιμοι!

Ίσως φαίνεται λίγο πολύπλοκο αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο απλό. Προσπάθησα να είμαι ιδιαίτερα περιγραφικός/αναλυτικός προς αποφυγή λάθους. Αλλά θα ήταν ανώφελο χωρίς τις φωτογραφίες οι οποίες ίσως αρκούν κι από μόνες τους.

Για οποιαδήποτε απορία, εδώ είμαστε Wink
iceage - Παρ 17 Ιούλ 2009, 13:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
Να σημειώσω ότι όσοι κάνουν την διαδικασία θα παρατηρήσουν ότι το 3ο ρουλεμάν που βάζουμε το έξτρα δεν πατάει όλο στην εσωτερική επιφάνεια του βραχίωνα. Αυτό δεν είναι κάτι μεμπτό μην ανησυχείτε δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.

Εκ της 3rioStooges-Motorsport Team
MEMsound - Παρ 17 Ιούλ 2009, 14:23:57
Θέμα δημοσίευσης:
nice... Thumb right Thumb right
LIONKING - Σαβ 18 Ιούλ 2009, 09:25:24
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb Left πολυ ωραια δουλεια παιδια, και μενα μου το εκαναν οταν αλαξα ραβδους,τον κανει τον αξονα αθανατο,πανω απολα συγχαρητηρια γιατι ασχολειστε πραγματικα
lyciferakos - Τρι 01 Σεπ 2009, 19:27:04
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλαρακι εντυπωσιαστικα απο το τοπικ σου πολυ χρησημες ληροφοριες!!
France_8v - Πεμ 03 Σεπ 2009, 12:48:07
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν είχα πάει στον μηχανικό το αμάξι να μου φτιάξει τον άξονα γιατί κλασσικά χτυπούσε, τον έστειλε στον τόρνο κ μετά πέρασε 1 σετ ρουλεμάν με αποτέλεσμα να ξαναχτυπάει πάλι (1 χρόνος με το ζόρι) Evil.
Ερώτηση:Δεν ξέρουν να βάλουν τριπλά ρουλεμάν μήπως???Μπααααα.......
Εγώ μέχρι τότε δεν ήξερα κ απλά πλήρωνα Evil Evil Evil.
Φίλε να είσαι καλά για το πολύ χρήσιμο DIY κ με την πρώτη ευκαιρία που θα βρω θα το κάνω μόνος μου!
Συγχαρητήρια!!!
LIONKING - Πεμ 03 Σεπ 2009, 14:35:17
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα αν το εχει τεζα κατω τοτε χαλαει αλα και παλι ο 1 χρονος που λες ειναι πολυ λιγος,ενας αξονας χωρις προβλημα αρχιζει να την ακουει απο το χαμηλωμα στα 2-3 χρονια γιαυτο και βαζεις τριπλα ρουλεμαν, μηπως εφταιγε τιποτα αλλο?
RoadRunner122 - Πεμ 03 Σεπ 2009, 15:09:23
Θέμα δημοσίευσης:
Eυχαριστώ παίδες Wink

τώρα το αν ξέρουν ή όχι δε νομίζω να αφορά το γιατί δεν τα τοποθετούν. Ο λόγος που δεν ασχολούνται πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον έξτρα χρόνο που χρειάζεται για να βάλεις 3 αντί 2. Δηλαδή το να κάτσει ο μάστορας να βρει κωδικούς για τα έξτρα ρουλεμανάκια, να κάτσει προσεκτικά να κόψει τους πλαστικούς αποστάτες κ.α είναι κάτι που θα πάρει επιπλέον χρόνο τον οποίο κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τον πληρωθεί.

Απ'την άλλη αν κάτσεις και το κάνεις μόνος σου, θα σου κοστίσει σίγουρα χρόνο (εφόσον το κάνεις για 1η φορά θα σου πάρει 1 μέρα σίγουρα τη στιγμή που ο μηχανικός στο κάνει σε 1 ώρα) καθώς και χρήματα για να κατασκευάσεις τις πρέσες. Κατα τ'άλλα αν σε ευχαριστεί είναι ότι καλύτερο κι επιπλέον σου δίνει τη δυνατότητα εάν θέλεις κι έχεις χρόνο να κάτσεις να βάψεις τους βραχίονες που θα είναι μες τη μπίχλα και τη σκουριά. Οι δικοί μου στις φωτό είναι φρεσκοβαμμένοι, μη νομίζετε ότι θα βγουν έτσι απ'το αμάξι Confused
France_8v - Πεμ 03 Σεπ 2009, 16:53:10
Θέμα δημοσίευσης:
Να σου πω τη γνώμη μου?Απ' τη στιγμή που θα λύσει κ θα δέσει τον άξονα σε λιγότερο από μια ώρα (αν δε χρειαστεί τόρνος), θα κολλήσει σε 2 επιπλέον ρουλεμάν κ στο κόντεμα της απόστασης??? Rolling eyes
Την απόσταση απλά τη βάζεις δίπλα με την κανονική απ'ό,τι κατάλαβα κ πρέπει το μήκος της μαζί με το ρουλεμάν να μην ξεπερνάει το αρχικό της μήκος.Κ μετά πρεσάρισμα.Σιγά τον κόπο...
Κ ειδικά με τις πρέσες που έχουν αυτοί είναι πολύ πιο εύκολο!
Απλά εγώ πιστεύω ότι δεν σου βάζουν τριπλά για να στα ξαναπάρουν του χρόνου Evil
RoadRunner122 - Πεμ 03 Σεπ 2009, 22:33:00
Θέμα δημοσίευσης:
France_8v έγραψε:
Απλά εγώ πιστεύω ότι δεν σου βάζουν τριπλά για να στα ξαναπάρουν του χρόνου Evil


Mπααα δε νομίζω.

Απλά οι μάστορες είναι ως επι το πλείστον (για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα) αρπακόλες ή/και βαριούνται οτιδήποτε περιλαμβάνει έξτρα/πατέντα. Το να κόψεις τον αποστάτη απόλυτα ισια μη νομίζεις ότι είναι ιδιαίτερα εύκολο μιάς και όπως αναφέρω στο guide χρειάζεται να κοπεί μεγαλύτερος κατα 2-3mm και να τον φας σιγά-σιγά με ντουκόχαρτο ή σμυριγδοπανο. Αν πας να τον κόψεις μονομιάς στην επιθυμητή διάσταση, κατά 99% θα το στραβοκόψεις.

Και το βασικότερο που προανέφερα είναι ότι ο οποιοσδήποτε μηχανικός, όσο έντιμος κι αν είναι δεν θέλει να σπαταλήσει χρόνο φτιάχνοντας κάτι για το οποίο δεν θα πληρωθεί ή έστω θα πληρωθεί ελάχιστα παραπάνω. Καλώς ή κακώς έτσι είναι, πράγμα λογικό αν το καλοσκεφτείς.

Εάν λοιπόν θέλεις έξτρα ψιψιψόνια και πιάνουν τα χέρια σου, το κάνεις μόνος σου και ξεμπερδεύεις Wink
France_8v - Πεμ 03 Σεπ 2009, 22:57:50
Θέμα δημοσίευσης:
Τέλος πάντων για να μην σου κάνω chat το DIY σου κ πάλι μπράβο Clapping Clapping Clapping
lyciferakos - Παρ 11 Σεπ 2009, 16:57:53
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδια τις βιδες που στερεωνουν το αξονα με το σασι, με τι τις ξεβιδωσατε? Εμενα οι κεφαλες απο τις βιδες ειναι τετραγωνες.
vamvaje - Σαβ 20 Φεβ 2010, 20:45:16
Θέμα δημοσίευσης:
Γιά σου Γιάννη κατά αρχήν σε ευχαριστώ για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες σου, θα ήθελα σε παρακαλώ να σε ρωτήσω αν ισχύουν τα ίδια και γιά το pegeot 206cc, και όταν ξεβιδώσω την βίδα από το αυτάκι της αντιστρεπτικής θα πρέπει να προσέξω κάτι (θα είναι κουρδισμένη η αντιστρεπτική), και εάν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο για το κούρδισμα της αντιστρεπτικής στο μοντάρισμα, σε ευχαριστώ εκ των προτέρων Βασίλης από Θεσσαλονίκη,6944171788.
blackpug106 - Δευ 08 Μάρ 2010, 11:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλο και βημα προς βημα κατατοπιστικο.

Αυτα http://www.106parts.com/s2/page1.php?area2=1&sitepage=7&area3=23&area4=23&part=2490
τα εχει χρησημοποιησει κανεις, σαν μαρκα τι λενε τα ρουλεμαν

τα αντιστοιχα που δινει η skf ή τα snr ποσο βγαινουν πανω κατω?

Thanx
RoadRunner122 - Δευ 08 Μάρ 2010, 12:51:27
Θέμα δημοσίευσης:
Δε σε συμφέρει. Το κιτ επισκευής της SNR από Ντίνο κοστίζει 22,50Ευρώ.
Χρειάζεσαι x2 οπότε 45Ευρώ. Επιπλέον εάν θα βάλεις τριπλά θα χρειαστείς κι άλλα 2 ρουλεμανάκια που από Peugeot κοστίζουν γύρω στα 10Ευρώ έκαστο.
tammy - Πεμ 11 Μάρ 2010, 03:07:36
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up μπραβο , μιλαμε για χειρουργιο .
RoadRunner122 - Πεμ 11 Μάρ 2010, 03:23:47
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing
Baby_On_Board - Σαβ 27 Νοέ 2010, 16:30:23
Θέμα δημοσίευσης:
κατι αντιστοιθχο γινεται κ στο 206? Ή μπα??

Σχαρητηρια!!nice job!
RoadRunner122 - Τετ 01 Δεκ 2010, 22:51:08
Θέμα δημοσίευσης:
Μπάμπη, θα σε γελάσω Rolling eyes

Δεν έχω δει βραχίονες από 206 εσωτερικά αν κ δεν έχω ακούσει να το έχει αναφέρει κάποιος...
Baby_On_Board - Τετ 08 Δεκ 2010, 14:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
σε συνεργειο ποσο μπορει να πηγαινουν τα εργατικα για αυτη τη διαδικασια?
mitsakos106 - Τετ 08 Δεκ 2010, 21:09:31
Θέμα δημοσίευσης:
Baby_On_Board έγραψε:
σε συνεργειο ποσο μπορει να πηγαινουν τα εργατικα για αυτη τη διαδικασια?


στα συνεργεια στη λαρισα που εχω ρωτησει εγω, κανενας δεν μπορει να βαλει τριπλα ρουλεμαν(μερικοι μου ειπαν πως ειναι και ακατορθωτο Laughing )
για να αλλαξουν ρουλεμαν σε μενα παντως (peugeot 106) θελουν 250 ευρω εργατικα μαζι με την εργασια του μηχανουργειου και για τις δυο πλευρες.
RoadRunner122 - Τετ 08 Δεκ 2010, 23:09:25
Θέμα δημοσίευσης:
mitsakos106 έγραψε:
(μερικοι μου ειπαν πως ειναι και ακατορθωτο Laughing )


Thumbs Up Yahoo!

ooooooooooookeik Thumb Left Thumb Left Thumb Left
action_peugeot - Πεμ 09 Δεκ 2010, 23:23:28
Θέμα δημοσίευσης:
mitsakos106 έγραψε:
Baby_On_Board έγραψε:
σε συνεργειο ποσο μπορει να πηγαινουν τα εργατικα για αυτη τη διαδικασια?


στα συνεργεια στη λαρισα που εχω ρωτησει εγω, κανενας δεν μπορει να βαλει τριπλα ρουλεμαν(μερικοι μου ειπαν πως ειναι και ακατορθωτο Laughing )
για να αλλαξουν ρουλεμαν σε μενα παντως (peugeot 106) θελουν 250 ευρω εργατικα μαζι με την εργασια του μηχανουργειου και για τις δυο πλευρες.

Είναι εύκολη δουλειά αρκεί να έχεις ασχοληθεί
Εργατικά περίπου στα 80
Steve - Παρ 10 Δεκ 2010, 09:21:09
Θέμα δημοσίευσης:
mitsakos106 έγραψε:
στα συνεργεια στη λαρισα που εχω ρωτησει εγω, κανενας δεν μπορει να βαλει τριπλα ρουλεμαν(μερικοι μου ειπαν πως ειναι και ακατορθωτο Laughing )
Πες μου με πμ πού ρώτησες Wink
MEMsound - Παρ 10 Δεκ 2010, 12:23:56
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Είναι εύκολη δουλειά αρκεί να έχεις ασχοληθεί
Εργατικά περίπου στα 80


φιλολογικα περισσότερο (αλλα ας το χουμε στα υποψιν μας)
και στα 206 μπορει να γινει το ιδιο με 3πλα ρουλεμαν?
λογικα κοστος παραπλησιο?
iceage - Παρ 10 Δεκ 2010, 16:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

φιλολογικα περισσότερο (αλλα ας το χουμε στα υποψιν μας)
και στα 206 μπορει να γινει το ιδιο με 3πλα ρουλεμαν?

Έχω πει και παλιότερα αν μου δώσεται στα χέρια ένα άκρο η 3SMT θα μπορέσει να εξετάσει τις ανάγκες σας και να σας απαντήσει και ίσως να το πάμε και για 4 σε κάθε άκρο σαν το 106 μου που θα του βάλω οσονούπω.
blackpug106 - Τετ 23 Φεβ 2011, 21:10:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μεγαλο προληπτικο service αξονα στο 106 rallye

Ανταλλακτικα από εμενα αγορασμενα από τον Ντινο, ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΣ!
4 σετ επισκευης πισω αξονα SNR(για να μην μπλεξω με Lion για το στενο ρουλεμαν),

με τις φωτογραφιες του Γιαννη Exclamation
και ενος γαλλου επεισα τον μαστορα να το κανει
Smile παρολο τις αρχικες του αντιρρησεις

τωρα λεει θα το κανει σε οποιον του ζητησει
RoadRunner122 - Τετ 23 Φεβ 2011, 22:02:34
Θέμα δημοσίευσης:
ααα θα πρέπει να ζητάμε ποσοστά από δω και πέρα (εγώ απ'το μάστορα κι ο Γάλλος απο μένα) Laughing
iceage - Τετ 02 Μάρ 2011, 19:59:02
Θέμα δημοσίευσης:
ΓΚΟΥΧΟΥ - ΓΚΟΥΧΟΥ. Ακούει?







blackpug106 - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
τι υλικο ειναι αυτο?

μπρουντζος?

αμαν καναμε να μαθουμε τα μαστορια τα απλα τριπλα ρουλεμαν

τωρα αντε ξανα μανα για αλλες λυσεις Razz Laughing
iceage - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
blackpug106 έγραψε:
τι υλικο ειναι αυτο?

μπρουντζος?

αμαν καναμε να μαθουμε τα μαστορια τα απλα τριπλα ρουλεμαν

τωρα αντε ξανα μανα για αλλες λυσεις Razz Laughing

Ναι και συγκεκριμένα αυτολιπαινόμενος.
z@ck! - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:25:14
Θέμα δημοσίευσης:
κανε παρουσιαση... τι κανει, πια τα πλεονεκτηματα του, κοστος, κ.τ.λ. Wink Wink
blackpug106 - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
blackpug106 έγραψε:
τι υλικο ειναι αυτο?

μπρουντζος?


Ναι και συγκεκριμένα αυτολιπαινόμενος.


δωσε κανα info παραπανω?
ο μπρουντζος δε θα φθειρει τον αξονα γιατι ειναι πιο μαλακος?

αρα αν ξεμεινει απο γρασσο απλως θα χαλασει μονο το δαχτυλιδι?

ποσο το μαλλι για το μπρουτζινο?

κλπ, κλπ
Jean - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:46:34
Θέμα δημοσίευσης:
Υπερβολικό πιστεύω για πολίτικο 106...Καθαρά πιστάδικη η ραλλιτζίδικη χρίση.
RoadRunner122 - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:50:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δε νομίζω πως η λύση κουζινέτων είναι καλύτερη των ρουλεμάν Rolling eyes
Jean - Τετ 02 Μάρ 2011, 22:54:15
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Δε νομίζω πως η λύση κουζινέτων είναι καλύτερη των ρουλεμάν Rolling eyes

+1
glf - Πεμ 03 Μάρ 2011, 09:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
δεν είναι καλύτερα να έχει τα 2 ρουλεμάν και στη μέση να μπει κουζινέτο ;
Cool
iceage - Πεμ 03 Μάρ 2011, 09:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
δεν είναι καλύτερα να έχει τα 2 ρουλεμάν και στη μέση να μπει κουζινέτο ;
Cool

Μετά θα είναι λίγο μπελαλίδικο για να βγουν τα ρουλεμάν.
RoadRunner122 - Πεμ 03 Μάρ 2011, 12:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ'εμέ η καλύτερη lowcost λύση είναι να τορνιριστεί η φωλιά του ρουλεμάν στο βραχίονα κατά 2mm συνολικής διαμμέτρου, να περαστεί μέσα πουκάμισο και μέσα του να πρεσσαριστούν 4 ρουλεμάν.

Πουκάμισο, γιατί όσοι έχουν δει πως είναι ο βραχίονας εσωτερικά, θα έχουν παρατηρήσει ότι στο κέντρο του είναι κούφιος, οπότε το μεσαίο (4ο) ρουλεμάν θα είναι σχεδόν στον αέρα ή μπορεί να πιέζεται παράκεντρα με ότι αυτό συνεπάγεται για τον άξονα...
blackpug106 - Πεμ 03 Μάρ 2011, 13:09:49
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα με τον αξονα μας νομιζω οτι ξεκιναει απο τη στιγμη που λογω πολυκαιριας ξεραθουν οι τσιμουχες και επιτρεψουν υγρασια κ σκονη να μπουν μεσα και να αντικαταστησουν σιγα σιγα το γρασσο


αρα νομιζω το γρασσαδορακι ειναι καλη λυση αλλα και το λυσιμο αξονα για αντικατασταση των τσιμουχων δεν το γλυτωνουμε, στα πλαισια της τακτικης συντηρησης
action_peugeot - Δευ 07 Μάρ 2011, 01:12:48
Θέμα δημοσίευσης:
Οι άξονες επισκευάζονται και ας έχει φαγωθεί η έδρα του ρουλεμάν
Υπάρχουν ρουλεμάν μεγαλύτερα και πιο φαρδιά
Alex_Rallye16v - Κυρ 29 Ιαν 2012, 14:50:33
Θέμα δημοσίευσης:
ξεθαβω το θεμα γιατι εχω προβλημα...με τον πισω αξονα

ξερει κανενας που μπορω να κανω κατι τετοιο προς θεσσαλονικη μερια??γιατι μου ζηταν κατι 200αρια κ δεν ειναι κ μικρο ποσο για τα να τα δωσω....
mitsakos106 - Δευ 30 Ιαν 2012, 16:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω να σου πω για συνεργειο θεσσαλονικη παντως εγω περυσι που ειχα προβλημα με τον αξονα,οπου και αν ανεφερα την φραση τριπλα ρουλεμαν με κοιτουσανε σαν να ειμαι εξωγηινος...και να φανταστεις ολοι επειμεναν πως ειναι ακατορθωτο... Laughing Laughing Laughing
ολα αυτα για συνεργεια της λαρισας...
ελπιζω πως εκει πανω τα συνεργεια εχουν λιγη παραπανω ορεξη και γνωση πανω στο θεμα..
blackpug106 - Δευ 30 Ιαν 2012, 16:38:57
Θέμα δημοσίευσης:
Alex_Rallye16v έγραψε:
ξεθαβω το θεμα γιατι εχω προβλημα...με τον πισω αξονα

ξερει κανενας που μπορω να κανω κατι τετοιο προς θεσσαλονικη μερια??γιατι μου ζηταν κατι 200αρια κ δεν ειναι κ μικρο ποσο για τα να τα δωσω....



το εκανα περσι προληπτικα, πριν μου κανει πατουρα, σε εναν εδω στη θεσ/νικη, αλλα μετα απο πολυ πρηξιμο. βεβαια μετα μου ειπε πως θα το ξανακανε σε ραλακια αν τους εστελνα

τωρα, αν εχει κανει ηδη πατουρα ο αξονας σου... δεν ξερω τι γινεται
Pughell - Τρι 31 Ιαν 2012, 10:18:16
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγουρα το κανει ο Προφητης αλλα πιθανολογω οτι ολο και καποιος αλλος θα ξερει να το κανει... Confused
Alex_Rallye16v - Τρι 31 Ιαν 2012, 12:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Σιγουρα το κανει ο Προφητης αλλα πιθανολογω οτι ολο και καποιος αλλος θα ξερει να το κανει... Confused

το ξερουν κ εδω στην γειτονια μπορω να το κανω αλλα θελω να βρω κατι σε λογικη τιμη....
Pughell - Τρι 31 Ιαν 2012, 20:12:09
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν λες λογικη,ποσο ακριβως εννοεις; Confused
SpyrosA - Κυρ 06 Οκτ 2013, 10:28:39
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω μία απορία σχετικά με το αυτάκι τις αντιστρεπτικής. Εφόσον το βγάλω και κάνω την επισκευή στον άξονα μετά πως θα μπει πάλι το αυτάκι στο ίδιο σημείο που ήταν και πριν ? Το 106 μου είναι στο εργοστασιακό ύψος.
geo106xs - Κυρ 06 Οκτ 2013, 10:40:04
Θέμα δημοσίευσης:
SpyrosA έγραψε:
Έχω μία απορία σχετικά με το αυτάκι τις αντιστρεπτικής. Εφόσον το βγάλω και κάνω την επισκευή στον άξονα μετά πως θα μπει πάλι το αυτάκι στο ίδιο σημείο που ήταν και πριν ? Το 106 μου είναι στο εργοστασιακό ύψος.


Η αντιστρεπτικη,απο τη μερια του οδηγου,εχει μεσα της σπειρωμα,νομιζω M8...θα βρεις μια μακρια βιδα περιπου 8-10cm στο σωστο σπειρωμα,και 3-4 ροδελες(μπορει και παραπανω,αναλογα ποσο μακρια βιδα χρησιμοποιησες),το αυτακι εχει μια τρυπα,περνας απο μεσα τη βιδα,και τη βιδωνεις στην αντιστρεπτικη,σιγα σιγα,το αυτακι θα ερθει στη θεση του,δηλαδη σε επαφη με το βραχιονα Wink

Επισης,για να διατηρησεις στο ιδιο υψος το αυτοκινητο,σημαδεψε με λευκο μαρκαδορο τη ραβδο στρεψης (του βραχιονα που θα βγαλεις)και το ψαλιδι,μια γραμμη δηλαδη,που ενωνει ραβδο και βραχιονα.Οταν ξαναβαλεις πισω τον επισκευασμενο βραχιονα,θα τον βαλεις ακριβως με τη βοηθεια της γραμμης,και ολα κομπλε! Cool
RoadRunner122 - Δευ 07 Οκτ 2013, 12:13:31
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως στο είπε ο Γιώργης αλλά προτείνω καλύτερα το εξής:

θα βρεις μιά μακρυά βίδα Μ8 με βήμα 1.25 και γύρω στα 100mm μήκους. Αρκεί να έχει σπείρωμα σε όλο της το σώμα, μέχρι το κεφάλι. Αν έχει και σκληρότητα 10.9 ακόμα καλύτερα (αντί 8.8 που έχουν συνηθως).

Θα βιδώσεις ένα παξιμάδι Μ8 μέχρι το κεφάλι της και από πάνω ροδέλες φαρδυές. Όλο αυτό όπως είναι, το περνάς στο αυτάκι της αντιστρεπτικής και το βιδώνεις στην αντιστρεπτική μέχρι να τερματίσει. Εννοείται κατά την τοποθέτηση του αυτιού της αντιστρεπτικής στη φωλιά του, προσέχεις να το ευθυγραμμίσεις με την τρύπα που πιάνει η βίδα που το συγκρατεί στο βραχίωνα.

Βιδώνοντας το παξιμάδι με γερμανικό, το αυτάκι πιέζεται προς τα μέσα.
Όταν δεις ότι είσαι οκ, συνεχίζεις λίγο ακόμα μέχρι να βρεις αρκετή αντίσταση. Τέλος, ξεβιδώνεις όλη τη βίδα απ'το κεφάλι της, ξαναβάζεις την πλαστική τάπα με το τορξ, βιδώνεις και την Μ8 στο βραχίωνα και είσαι έτοιμος Wink
SpyrosA - Τρι 08 Οκτ 2013, 12:58:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια. Παράγγειλα το σετ για την επισκευή και πήρα στη peugeot για τα άλλα δύο ρουλεμάν και μου είπαν θα μου τα φέρουν σε 10 εργάσιμες ημέρες. Τι λέτε να περιμένω για αυτά η να πάρω άλλα αντίστοιχα ?
geo106xs - Τρι 08 Οκτ 2013, 13:46:45
Θέμα δημοσίευσης:
SpyrosA έγραψε:
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια. Παράγγειλα το σετ για την επισκευή και πήρα στη peugeot για τα άλλα δύο ρουλεμάν και μου είπαν θα μου τα φέρουν σε 10 εργάσιμες ημέρες. Τι λέτε να περιμένω για αυτά η να πάρω άλλα αντίστοιχα ?


Νομιζω,ειναι λιγο απιθανο να βρεις αντιστοιχα ρουλεμαν εξω στην αγορα...κανε λιγο υπομονη,πρηχτους και λιγο στην αντιπροσωπεια,τουλαχιστον για να εισαι σιγουρος οτι θα παρεις τα σωστα ρουλεμαν Wink
MEMsound - Τρι 08 Οκτ 2013, 19:33:27
Θέμα δημοσίευσης:
εχει η skf (= ρωτα σε αντιστοιχο καταστημα κλπ κλπ κλπ)
spar@ - Τετ 09 Οκτ 2013, 12:26:43
Θέμα δημοσίευσης:
θα προτεινα snr καλυτερα....
την πατησαμε 2 αυτοκινητα με skf, ισως ηταν η παρτιδα , αλλα τα ρουλεμαν του πισω αξονα ηταν πολυ κακης ποιοτητας...
και ενω τοποθετηθηκαν με σωστο τροπο.
alfasud - Τετ 23 Οκτ 2013, 21:02:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση:
αν δεν χρησιμοποιήσουμε το τρίτο ρουλεμάν, η διαδικασία είναι η ίδια, απλά δεν κονταίνουμε τον πλαστικό αποστάτη σωστα?

Τα δυο ρουλεμάν στα άκρα και α αποστάτης στη μέση?
iceage - Πεμ 24 Οκτ 2013, 18:08:08
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Ερώτηση:
αν δεν χρησιμοποιήσουμε το τρίτο ρουλεμάν, η διαδικασία είναι η ίδια, απλά δεν κονταίνουμε τον πλαστικό αποστάτη σωστα?

Τα δυο ρουλεμάν στα άκρα και α αποστάτης στη μέση?

Ακριβώς. Αλλά αφού θα τα αλλάξεις η οικονομική επιβάρυνση των ανταλλακτικών είναι 20¤.
alfasud - Πεμ 24 Οκτ 2013, 21:53:31
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν σκέφτομαι το κόστος. Επειδή ο μηχανικός δεν το έχει ξανακανει, δεν θέλω να το πιέσω το θέμα. Μου αρκεί να βγουν και να μπουν τα καινουρια σωστά. Very happy
SpyrosA - Παρ 25 Οκτ 2013, 17:21:46
Θέμα δημοσίευσης:
μία ερώτηση σχετικά με το λύσιμο του άξονα. έχω λύση όλες τις βίδες από την πλευρά του οδηγού αλλά δεν μπορώ να βγάλω το αυτάκι της αντιστρεπτικής για να βγάλω το άκρο. τι πρέπει να κάνω ?
RoadRunner122 - Παρ 25 Οκτ 2013, 22:12:33
Θέμα δημοσίευσης:
SpyrosA έγραψε:
μία ερώτηση σχετικά με το λύσιμο του άξονα. έχω λύση όλες τις βίδες από την πλευρά του οδηγού αλλά δεν μπορώ να βγάλω το αυτάκι της αντιστρεπτικής για να βγάλω το άκρο. τι πρέπει να κάνω ?

Αφού αφαιρέσεις τη μαύρη πλαστική τάπα (torx), θα βιδώσεις μιά M12 x 1.5 (όπου 1.5 = το βήμα της βίδας, μήκος αρκούν και 25-30mm) και θα βγει το αυτάκι. Την αντιστρεπτική θα την τραβήξεις έξω απ'τη μεριά του συνοδηγού μαζί με το από κει αυτάκι της.
SpyrosA - Κυρ 27 Οκτ 2013, 15:52:22
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια.
kostas205 - Σαβ 15 Απρ 2017, 19:13:36
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη είναι ευκολό να ανεβούν κάπου οι φωτογραφιες της διαδικασιας;
tonis1990 - Πεμ 21 Νοέ 2019, 22:13:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: 106 How To - Τοποθέτηση τριπλών ρουλεμάν στους βραχίονες
θα ηθελα αμα ειχεις φωτο γτ δεν δεν τις βλεπω ξερω ειναι 10 χρονια πριν αλλα αμα τις εχει και αμα μπορουσες ,ευχαριστω Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr