Touristas έγραψε: |
Αφού είπαμε τι θα κάνουμε τι βιάζεσαι?
Και με την ευκαιρία λες να γίνεται και με την οθόνη του RT3 τίποτα? |
isim έγραψε: |
Στελιο προγραμματιστης ειμαι, και ξερω C, C++. Δεν ξερω αν θα μπορουσα να βοηθησω.... |
isim έγραψε: |
αυτο Paul-Jackson ειναι διαγραμμα;;; |
salex έγραψε: |
Προτιμάτε σε iphone να έχετε τις ενδείξεις; |
predator 7 έγραψε: |
εγω αναρωτιομουν το αλλο η οθονη του 308gt ειναι ιδια με του απλου? αν ναι μπαινει στο απλο θα δουλεψει η θα εχει προβλημα. |
salex έγραψε: | ||
Μπαίνει, κωδικοποιείται και λειτουργεί κανονικότατα. Είναι έγχρωμη σε σχέση με τις δικές μας, αλλά κοστίζει και μια μικρή περιουσία. Την έχω δει να δουλεύει στο αυτοκίνητο του Craig στην Αγγλία (το πρωτότυπο της Forge για τους σωλήνες πίεσης), μιας κι εκείνος δουλεύει σε αντιπροσωπεία της Peugeot και το τσίμπησε. |
salex έγραψε: |
Όντως το scangauge δεν δείχνει πολλά χρήσιμα μεγέθη, αλλά αυτό μπορούμε να το διορθώσουμε. |
drdino έγραψε: |
Mε αυτό το πρότζεκτ τι έγινε;
Μιας και έβαλα και κωδικοποίησα την έγχρωμη στο 308, μου φάνηκε πολύ καλή ιδέα η συγκεκριμένη. |
Steve έγραψε: |
η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... |
nido έγραψε: | ||
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ιδέα με τεράστιο μάρκετ, αρκεί να υπάρχει το budget για development. Αν έβρισκα κάτι τέτοιο στην αγορά για το 206 σε λογική τιμή, που να είναι fully customizable (σαν εφαρμογές τύπου dash command) θα το έπαιρνα ΑΥΡΙΟ. Θες να βλέπεις στροφόμετρο στο κέντρο με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας και μέσα του τα χλμ/ώρα σε ακέραιο, no problem, θες άλλο display όταν το "κυνηγάς" κι άλλο όταν πας για ψώνια, no problem, θες να σώζεις displays, ότι θες κάνεις... Dream job κιόλας για κάποιους από εμάς που μας αρέσει το αυτόκίνητο και τα μαστορέματα.... |
nido έγραψε: | ||
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ιδέα με τεράστιο μάρκετ, αρκεί να υπάρχει το budget για development. Αν έβρισκα κάτι τέτοιο στην αγορά για το 206 σε λογική τιμή, που να είναι fully customizable (σαν εφαρμογές τύπου dash command) θα το έπαιρνα ΑΥΡΙΟ. Θες να βλέπεις στροφόμετρο στο κέντρο με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας και μέσα του τα χλμ/ώρα σε ακέραιο, no problem, θες άλλο display όταν το "κυνηγάς" κι άλλο όταν πας για ψώνια, no problem, θες να σώζεις displays, ότι θες κάνεις... Dream job κιόλας για κάποιους από εμάς που μας αρέσει το αυτόκίνητο και τα μαστορέματα.... |
DimiP έγραψε: |
κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια που χρειαζονται για να εξελιξει κατι τετοιο οπως το περιγραφεις, να στησει γραμμη μαζικης παραγωγης και να διαθεσει αυτο το προιον για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε μεταξυ 2006 και 2012. Το 207 δεν πωλειται πια.
Εκτος κιαν ειναι τοσο universal που μπορει το ιδιο προιον να "μπαινει" και σε μελλοντικα μοντελα (πραγμα μαλλον απιθανο) Θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο πριν 10 χρονια, οχι τωρα... και για να σε προλαβω εννοειται πως δεν θα στοχευσει τους Ελληνες που κρατανε τα αυτοκινητα τους 15 χρονια κατα μ.ο αλλα τους "νορμαλ" αγοραστες (που αλλαζουν αυτοκινητο καθε 5 με 8 χρονια) |
salex έγραψε: |
Ο ρεαλισμός έρχεται όταν φτάνει η ώρα να κάνεις κάτι που θα πιάσει τόπο για τα επόμενα 10 χρόνια ή τις επόμενες 10 γενιές μετά από σένα. |
salex έγραψε: |
Αν η Kodak είχε σειρά με φακούς για σπήλαια, ο φίλος σου θα πούλαγε 0. Εφόσον μπορεί και φτιάχνει, γιατί δεν το κάνει αποκλειστική δουλειά του να το προχωρήσει περισσότερο; |
salex έγραψε: |
Ωραία είναι τα αναδιπλούμενα ποδήλατα αλλά δε πρόκειται ποτέ να πουλήσεις αρκετά ώστε να ανοίξεις βιοτεχνία. Γιατί υπάρχουν άλλοι που το κάνουν καλύτερα και με μικρότερο κόστος από εσένα. Ακόμη και η Ideal είναι συναρμολογητής, όχι παραγωγός. |
salex έγραψε: |
Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε. |
salex έγραψε: |
Με βάση τα νέα πρότυπα της ευρωπαικής αυτοκινητοβιομηχανίας οι οθόνες multimedia θα βρίσκονται υποχρεωτικά και θα υλοποιούν μια σειρά λειτουργιών και προτύπων. Θα φέρει την έκλειψη του κλάδου στα aftermarket συστήματα, όπως ακριβώς έγινε με τα ηχοσυστήματα τη δεκαετία του 1990 προς 2000. Όλα τα νέα εργοστασιακά ηχοσυστήματα έκαναν την ανάγκη αναβάθμισης περιττή. Όταν μιλάει η βιομηχανία, εμείς πρέπει να βρίσκουμε νέες λύσεις αντί να επιμένουμε σε απόψεις που θα μας οδηγήσουν στη χρεωκοπία. |
DimiP έγραψε: |
κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια |
salex έγραψε: |
Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε. |
nido έγραψε: |
Δεν ξέρω πώς τα πάει από πωλήσεις, πάντως το ότι ο Ευμορφίδης είχε πρώτη προτεραιότητα το μεγάλο συντελεστή κεφαλογυρίσματος (δουλειά που την κάνει άριστα το ποδήλατο της Cocomat) δεν είναι απαραίτητα κακό. Τις προάλλες το είχα πετύχει και στη Ρώμη. 3 ή 4 μαζί. Βγαίνει και με ταχύτητες (αυτόματο φυγοκεντρικό με 2 μέσα στο hub, ή με 7). |
Steve έγραψε: | ||||||
Λάθος 2ο, μέχρι το τέλος του 2019 θα έχει φτάσει 5ψήφιο αριθμό πωλήσεων
Όταν έχεις ένα υφιστάμενο πελατολόγιο από ξενοδοχεία σε όλο το κόσμο και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους πεις "α δειτε και αυτό που έχω πλέον", θα πούνε "βάλε 5 για αρχή" και τα πρώτα 1000 ποδήλατα πωλούνται σε λίγότερο από 1 έτος. Καλή εβδομάδα σε όλες σας |
DimiP έγραψε: |
ασε Steve , με τα λογια ολα γινονται
εγω μιλησα για μαζικη παραγωγη ωστε να πουληθει εμπορικα κατι οχι να στησω δουλεια στο γκαραζ μου για να βγαλω 10 κομματια... |
Steve έγραψε: | ||
Το ποσό το οποίο ανέφερα ήταν για παραγωγή 1000 πλήρως λειτουργικών τεμαχίων με την συσκευασία τους, με σύσταση εταιρείας κανονικής και όχι σε γκαράζ και λειτουργικά έξοδα ενός έτους Αν τα 1000 κομμάτια δεν ειναι μαζική παραγωγή βέβαια, πάω πάσο. |
DimiP έγραψε: |
οχι επετρεψε μου να παω πασο εγω εφοσον το εχεις ψαξει τοσο εμπεριστατωμενα.
απλα λυσε μου μια απορια: προχωρησε η δουλεια η οχι ; και αν οχι γιατι ; |
Steve Σαβ 24 Μάρ, 2018 15:02 έγραψε: |
(η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... ) |
Steve έγραψε: | ||||
Το κακό είναι ότι πριν 9 χρόνια δεν είχα αρκετά ανοικτό μυαλό για να ψάξω σε μια διεθνή πλατφόρμα τύπου "Upwork" (πρώην o-Desk) & "envatostudio" (πρώην FreelanceSwitch), να μίσθωνα έναν developer και να τελείωνε η δουλειά... |
DimiP έγραψε: |
βοηθησε με. |
DimiP έγραψε: |
επισης,
τωρα 9 χρονια μετα που "ανοιξε" το μυαλο ;;; μη μου πεις οτι δεν βρισκεις 50.000 ευρω... αρχιζω σχεδον και ψηνομαι να τα βαλω εγω |
DimiP έγραψε: |
Συνοψιζοντας λοιπον, εσυ ειχες το σχεδιο ετοιμο δηλ |
DimiP έγραψε: |
αυτονοητα θεωρεις οτι εφταιξαν αυτοι που σου ειπαν οτι δε γινεται |
Steve έγραψε: | ||
Δεν ξέρω αν έχει νόημα να απαντήσω ύστερα από τον τρόπο που έκανες την τοποθέτηση σου, αλλά,
|