PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 207 / 308 1.6Τ - Τροποποίηση Οθόνης πολλαπλών ενδείξεων

salex - Παρ 30 Ιαν 2009, 08:25:27
Θέμα δημοσίευσης: 207 / 308 1.6Τ - Τροποποίηση Οθόνης πολλαπλών ενδείξεων
Ρίχνω την εξής ιδέα, για την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που έχουν τα τουτού μας:

Το ηλεκτρονικό κύκλωμα που ελέγχει την οθόνη βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τον εγκέφαλο μέσω can bus, για να λαμβάνει δεδομένα κατανάλωσης/ταχύτητας κλπ.

Ποιό καλό παιδί θέλει να δοκιμάσουμε να την τροποποιήσουμε έτσι ώστε εκτός από τα δεδομένα του trip computer να αρχίσουν να εμφανίζονται και μερικά ακόμα που θα βάλουμε εμείς;

Δεν θα ήταν πολύ ωραίο να τροποποιηθεί το μενού έτσι ώστε να βλέπουμε πιέσεις, θερμοκρασίες εισαγωγής και ένα σωρό άλλα καλούδια που ο εγκέφαλος μπορεί να μας παρέχει αν του ζητηθεί;

Το κομμάτι της επικοινωνίας με τον εγκέφαλο, αφήστε το σε μένα. Χρειαζόμαστε όμως κάποιον/κάποιους που να με βοηθήσουν με το κομμάτι του reverse engineering του μικροεπεξεργαστή που ελέγχει το trip computer.

Έχουμε εθελοντές; Razz
MEMsound - Παρ 30 Ιαν 2009, 11:56:39
Θέμα δημοσίευσης:
Παρακαλώ να ποσταρουν / απαντήσουν μόνο όσοι εχουν σχετικές γνώσεις και να μην γενίσουμε το τόπικ με "οτι να ναι " ποστ...
salex - Κυρ 01 Φεβ 2009, 02:09:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ωχ κατάλαβα! Θα σας ενημερώσω μόλις μάθω περισσότερα Smile
Touristas - Κυρ 01 Φεβ 2009, 08:53:48
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού είπαμε τι θα κάνουμε τι βιάζεσαι?
Και με την ευκαιρία λες να γίνεται και με την οθόνη του RT3 τίποτα? Laughing
salex - Κυρ 01 Φεβ 2009, 13:05:40
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Αφού είπαμε τι θα κάνουμε τι βιάζεσαι?
Και με την ευκαιρία λες να γίνεται και με την οθόνη του RT3 τίποτα? Laughing


Δεν βιάζομαι, ψάχνω για συμπαραστάτες softwareάδες. Θα έχει πολύ κουπί η υπόθεση, το γνωρίζουμε από τώρα.

Αν τα καταφέρουμε το πιθανότερο είναι να φτιαχτεί και το RT3. Λογικά παρόμοιο λογισμικό πρέπει να χρησιμοποιούν.
Βλέπω να παίρνει λίγο καιρό το project αλλά με καλή θέληση όλα γίνονται!
sotos 207Gt - Κυρ 01 Φεβ 2009, 19:02:39
Θέμα δημοσίευσης:
ψιλοπακετοαγουρι ειναι αλλα το ψαχνω κι εγω.
Δεν το βλεπω βεβαια αλλα...
isim - Τετ 04 Φεβ 2009, 11:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο προγραμματιστης ειμαι, και ξερω C, C++. Δεν ξερω αν θα μπορουσα να βοηθησω....
salex - Πεμ 05 Φεβ 2009, 00:10:04
Θέμα δημοσίευσης:
isim έγραψε:
Στελιο προγραμματιστης ειμαι, και ξερω C, C++. Δεν ξερω αν θα μπορουσα να βοηθησω....


Ωραιότατα!!! +1 λοιπόν για το project.
papadakn - Πεμ 05 Μάρ 2009, 10:41:11
Θέμα δημοσίευσης:
Με Can Bus έχω μια σχετική επαφή καθώς στη Διπλωματική μου εργασία είχα φτιάξει ένα interface για τη ανάγνωση data απο το abs, τον αισθητήρα γωνίας του τιμονιού, ενός GPS και ενός γυροσκοπίου μέσα απο CAN Bus. Επίσης άλλα μέλη της ομάδας είχαν ασχοληθεί με έλεγχο γκαζιού-φρένου-τιμονιού μέσω CAN οπότε με λίγο ψάξιμο μπορώ να βρώ βιβλιογραφία και πηγαίο κώδικα για να έχουμε έναν "μπόυσουλα". Βέβαια το τότε project αφορούσε ένα Smart Roadster αλλά σίγουρα θα υπάρχουν ομοιότητες.

Διαθέτεις τον απαιτούμενο εξοπλισμό? Απο την πλευρά μου υπάρχει όρεξη αλλά λόγω φανταρικού ο χρόνος είναι λίγο πιεσμένος. Πάντως θα με ενδιέφερε. Ας συνεχίσουμε σε pm καλύτερα
SnakeMJK - Τρι 10 Μάρ 2009, 13:13:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αν μπορώ να βοηθήσω και εγώ κάπου, πες μου. Εργάζομαι πάνω στη C τον τελευταίο χρόνο καθημερινά.
salex - Τρι 10 Μάρ 2009, 18:41:54
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, με τη βοήθεια του Αργύρη βρέθηκε οθόνη.
Κατάφερα να πάρω τον πηγαίο κώδικα του επεξεργαστή και να αρχίσω το disassembly.

Το εύκολο κομμάτι είναι να τροποποιήσω τα μηνύματα, ώστε να εμφανίζει αυτά που θέλουμε.

Η οθόνη αυτή επειδή χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα 207 και Citroen C4 έχει ένα σωρό άχρηστα -για εμάς- μηνύματα μέσα της και mode λειτουργίας που δεν μας αφορούν.

Ωστόσο πιστεύω ότι με αρκετό διάβασμα και πειραματισμούς θα μπορέσουμε να βγάλουμε άκρη.

Η δυσκολία με το disassembly είναι ότι πρέπει να κάτσω και να βρω (ή να μαντέψω) πώς λειτουργεί το λειτουργικό συστημα της οθόνης και ποιές ρουτίνες assembly αφορούν τις λειτουργίες που θέλουμε να επηρεάσουμε.

Σίγουρα θα χρειαστεί coding, που δεν προλαβαίνω να κάνω, αρκεί να βγάλω άκρη με αυτό το λαβύρινθο, γιατί έχει πολύ κουπί ακόμα η ιστορία.

Ένα κομμάτι του κώδικα:



Κοιτάξτε μπάχαλο με τις υπορουτίνες:


Ghost Dog - Τετ 11 Μάρ 2009, 07:39:43
Θέμα δημοσίευσης:
OMG............................ Shocked
salex - Τετ 11 Μάρ 2009, 08:40:25
Θέμα δημοσίευσης:
και σκέψου ότι είναι μόλις 128kb αυτό το ρημάδι.
isim - Τετ 11 Μάρ 2009, 09:44:52
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο Paul-Jackson ειναι διαγραμμα;;;
salex - Τετ 11 Μάρ 2009, 15:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
isim έγραψε:
αυτο Paul-Jackson ειναι διαγραμμα;;;


Ξέρω γω... Μάλλον! Εγκό Μηχανολόγκο ντεν καταλαμπαίνει πολλά.
SnakeMJK - Τετ 11 Μάρ 2009, 16:12:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ζούμπιγμα... αν σπάσουμε τον κώδικα σε κομμάτια και κοιτάει ο καθένας από ένα.... κάτι ίσως γίνει! Σκέφτηκα μέχρι και την απλοποίηση της assembly σε new-age εντολες με την μέθοδο find&replace, έστω για τα απλά move, για να είναι στο μάτι πιο εύκολο να καταλάβουμε τι κάνει.
isim - Τετ 11 Μάρ 2009, 17:26:17
Θέμα δημοσίευσης:
Snake ξερεις assemply? Δυστηχως στο πανεπιστημιο ειχα μονο ενα μαθημα, και σε αυτο δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασια.....C μπορω να βοηθησω
SnakeMJK - Τετ 11 Μάρ 2009, 17:32:33
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλά κ εμείς από υποχρεωτικά 2 μαθήματα είχαμε σε τέτοια θέματα αρχιτεκτονικής και χαμηλού επιπέδου προγραμματισμού, απλά είχε παίξει πρακτική εργασία σε προγραμματισμό assembly και είχα ασχοληθεί λίγο. (συγκεκριμένα ήταν ένα πρόγραμμα που του έγραφες μια πρόταση και έκανε τα μικρά κεφαλαία και τα κεφαλαία μικρά Razz για να καταλάβετε για την σοβαρότητα...)

στην προκειμένη περίπτωση, πιστεύω με πολύ ψάξιμο, ίσως καταφέρουμε κάτι!
salex - Τετ 11 Μάρ 2009, 18:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιότατα. Ας οργανωθούμε λοιπόν.
Ζήση, τί χρειάζεσαι από μένα;
Steve - Πεμ 12 Μάρ 2009, 01:23:52
Θέμα δημοσίευσης:
Όλο τον κώδικα ίσως?

Και τα 128kb ξέρω γω?
papadakn - Πεμ 12 Μάρ 2009, 07:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
Και μια κόπια σε μένα αν δεν είναι δύσκολο...κάτι μπορεί να βγεί με αρκετό ψάξιμο
rallaki-1 - Τετ 07 Ιούλ 2010, 13:23:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το πείραμα αυτό προχωράει καθόλου?? Γιατί θα είναι απίστευτο άμα γίνει..
Επίσης ένας φίλος με Astra gtc 1.6lt εχει βάλει πρόγραμμα από το εξωτερικό και του έχουν κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα στην οθόνη του δλδ μπορεί να βλέπει σχεδόν τα πάντα όπως θερμοκρ. πιέσεις κα.

Αν μπορεί να φανεί χρήσιμο μπορώ να του πω του παιδιού να στο Φέρει Στέλιο(Salex) να διαβάσεις τον κώδικα μήπως και βγάλουμε κάτι!!
predator 7 - Τετ 21 Ιούλ 2010, 10:00:31
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ καλο σαν ιδεα παιδια μακαρι να το καταφερετε μπας και δεν την βγαζουμε πια με τα scan gauge.
salex - Τετ 21 Ιούλ 2010, 23:41:53
Θέμα δημοσίευσης:
Κανένα πρόβλημα.

Οι ευχές σας θα γίνουν πραγματικότητα μέσα στις επόμενες ημέρες.

Όντως το scangauge δεν δείχνει πολλά χρήσιμα μεγέθη, αλλά αυτό μπορούμε να το διορθώσουμε.

Προτιμάτε σε iphone να έχετε τις ενδείξεις; Twisted evil
dimkeras - Τετ 21 Ιούλ 2010, 23:57:25
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Προτιμάτε σε iphone να έχετε τις ενδείξεις; Twisted evil



Σε sci-phone! Laughing
giannis27 - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 00:59:21
Θέμα δημοσίευσης:
κάτι πήρε το αυτί μου για κάτι δοκιμές αύριο! Very happy
salex - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 07:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
Απαπα! Cool
SAKIS-LEMANS - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 09:05:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αναρωτιέμαι τι έχει σκαρώσει πάλι αυτός ο Στέλιος... Shocked
predator 7 - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 15:54:45
Θέμα δημοσίευσης:
εγω αναρωτιομουν το αλλο η οθονη του 308gt ειναι ιδια με του απλου? αν ναι μπαινει στο απλο θα δουλεψει η θα εχει προβλημα.
salex - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 17:20:28
Θέμα δημοσίευσης:
predator 7 έγραψε:
εγω αναρωτιομουν το αλλο η οθονη του 308gt ειναι ιδια με του απλου? αν ναι μπαινει στο απλο θα δουλεψει η θα εχει προβλημα.


Μπαίνει, κωδικοποιείται και λειτουργεί κανονικότατα. Είναι έγχρωμη σε σχέση με τις δικές μας, αλλά κοστίζει και μια μικρή περιουσία.

Την έχω δει να δουλεύει στο αυτοκίνητο του Craig στην Αγγλία (το πρωτότυπο της Forge για τους σωλήνες πίεσης), μιας κι εκείνος δουλεύει σε αντιπροσωπεία της Peugeot και το τσίμπησε.
MAD - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 19:36:06
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
predator 7 έγραψε:
εγω αναρωτιομουν το αλλο η οθονη του 308gt ειναι ιδια με του απλου? αν ναι μπαινει στο απλο θα δουλεψει η θα εχει προβλημα.


Μπαίνει, κωδικοποιείται και λειτουργεί κανονικότατα. Είναι έγχρωμη σε σχέση με τις δικές μας, αλλά κοστίζει και μια μικρή περιουσία.

Την έχω δει να δουλεύει στο αυτοκίνητο του Craig στην Αγγλία (το πρωτότυπο της Forge για τους σωλήνες πίεσης), μιας κι εκείνος δουλεύει σε αντιπροσωπεία της Peugeot και το τσίμπησε.


Ποσο θα κοστιζει δηλαδη? Laughing Laughing Laughing
predator 7 - Παρ 23 Ιούλ 2010, 11:15:39
Θέμα δημοσίευσης:
οντως ποσο κοστιζει? και οταν λες κωδικοποιειται τι εννοεις δεν διχνει τα ιδια απλα σε ενχρωμη?
rallaki-1 - Κυρ 14 Νοέ 2010, 13:13:59
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Όντως το scangauge δεν δείχνει πολλά χρήσιμα μεγέθη, αλλά αυτό μπορούμε να το διορθώσουμε. Twisted evil


Πότε περίπου θα βγεί το προγραμματάκι που λές?? Γιατί δεν θέλω να πάρω το scangauge εφόσον δειχνει πιο λίγα πράγματα.
velvet - Τετ 09 Νοέ 2011, 10:58:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τι έγινε τελικά με αυτό το προτζεκτ;

Υπάρχει κανένας φανταστικός συνφορουμίτης που έχει κρατήσει όλο το υλικό
(κώδικα, σχεδιαγράμματα, links, whatever!) και θέλει να το μοιραστεί μαζί μου;
Laughing Laughing
Downhill - Πεμ 14 Μάρ 2013, 13:48:51
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά παιδίά πάγωσε αυτό το project? ενδιαφέρον ακούγεται!!
salex - Παρ 15 Μάρ 2013, 10:03:32
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει το project, μόνο που έχει καθυστερήσει λιγάκι λόγω έλλειψης χρόνου.
Είναι στα υπόψιν προς ολοκλήρωση.

Προς το παρόν αρκούμαστε στην τροποποίηση των μηνυμάτων που βγάζει η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.
Downhill - Παρ 15 Μάρ 2013, 10:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ ευχαριστω! περιμένουμε νέα!!!
drdino - Δευ 22 Δεκ 2014, 16:46:54
Θέμα δημοσίευσης:
Mε αυτό το πρότζεκτ τι έγινε; Very happy

Μιας και έβαλα και κωδικοποίησα την έγχρωμη στο 308, μου φάνηκε πολύ καλή ιδέα η συγκεκριμένη.
salex - Δευ 22 Δεκ 2014, 17:31:33
Θέμα δημοσίευσης:
Η ιδέα δεν υλοποιήθηκε γιατί στο θέμα της οθόνης επικρατεί ένα μικρό χάος ανταλλακτικών στο group PSA.
Είναι πάνω από 5 διαφορετικές οθόνες που μπορεί να μπουν σε αυτές τις πλατφόρμες κι έτσι το να αναλύσουμε και να γράψουμε κώδικα για όλες αυτές απαιτεί χιλιάδες ώρες προγραμματισμού - κάτι που δεν υπάρχει. Δηλαδή φτάσαμε στην πηγή αλλά νερό δεν ήπιαμε γιατί το μπάχαλο που γίνεται εκεί μέσα είναι μεγάλο!

Η πιο απλή και κομψή λύση είναι αυτό που έκανες. Αγοράζεις μια έγχρωμη οθόνη από 308, την βάζεις, παίζει και όλοι είναι ευχαριστημένοι.
Steve - Δευ 22 Δεκ 2014, 18:11:14
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Mε αυτό το πρότζεκτ τι έγινε; Very happy

Μιας και έβαλα και κωδικοποίησα την έγχρωμη στο 308, μου φάνηκε πολύ καλή ιδέα η συγκεκριμένη.
Για βάλε και καμιά φωτό!
drdino - Δευ 22 Δεκ 2014, 22:31:38
Θέμα δημοσίευσης:

Steve - Δευ 22 Δεκ 2014, 23:54:58
Θέμα δημοσίευσης:
Πήρες 308; Shocked
alexandros 207 Rallye - Πεμ 25 Δεκ 2014, 12:19:50
Θέμα δημοσίευσης:
gti κιολας Cool (200hp)
vatos - Σαβ 24 Μάρ 2018, 11:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
https://medium.com/@alexandreblin/can-bus-reverse-engineering-with-arduino-and-ios-5627f2b1709a
Steve - Σαβ 24 Μάρ 2018, 15:02:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ο τύπος έχει ξεφύγει και μπράβο του!

Απίστευτος αριθμός εργατοωρών!

Πιο πολλά μπράβο στην γνώση της Αγγλικής γλώσσας που έχει αν και Γάλλος!





(η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... Evil Evil Mad Mad Mad )
vatos - Σαβ 24 Μάρ 2018, 16:49:48
Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν είχε μπλέξει με ios τα έκανα όλα και εγώ

αυτά τα apple δεν θα τα καταφέρω ποτέ
αλλά επειδή είχα διαβάσει οτι ψάχνατε το canbus όλο και ο τύπος τα έχει έτοιμα στο github είπα να το βάλω εδώ να υπάρχει
nido - Τρι 18 Σεπ 2018, 04:15:50
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:

η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"...

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ιδέα με τεράστιο μάρκετ, αρκεί να υπάρχει το budget για development. Αν έβρισκα κάτι τέτοιο στην αγορά για το 206 σε λογική τιμή, που να είναι fully customizable (σαν εφαρμογές τύπου dash command) θα το έπαιρνα ΑΥΡΙΟ. Θες να βλέπεις στροφόμετρο στο κέντρο με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας και μέσα του τα χλμ/ώρα σε ακέραιο, no problem, θες άλλο display όταν το "κυνηγάς" κι άλλο όταν πας για ψώνια, no problem, θες να σώζεις displays, ότι θες κάνεις... Dream job κιόλας για κάποιους από εμάς που μας αρέσει το αυτόκίνητο και τα μαστορέματα....
Ghost Dog - Τρι 18 Σεπ 2018, 14:54:12
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Steve έγραψε:

η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"...

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ιδέα με τεράστιο μάρκετ, αρκεί να υπάρχει το budget για development. Αν έβρισκα κάτι τέτοιο στην αγορά για το 206 σε λογική τιμή, που να είναι fully customizable (σαν εφαρμογές τύπου dash command) θα το έπαιρνα ΑΥΡΙΟ. Θες να βλέπεις στροφόμετρο στο κέντρο με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας και μέσα του τα χλμ/ώρα σε ακέραιο, no problem, θες άλλο display όταν το "κυνηγάς" κι άλλο όταν πας για ψώνια, no problem, θες να σώζεις displays, ότι θες κάνεις... Dream job κιόλας για κάποιους από εμάς που μας αρέσει το αυτόκίνητο και τα μαστορέματα....

+1 Wink
DimiP - Τρι 18 Σεπ 2018, 22:47:08
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Steve έγραψε:

η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"...

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ιδέα με τεράστιο μάρκετ, αρκεί να υπάρχει το budget για development. Αν έβρισκα κάτι τέτοιο στην αγορά για το 206 σε λογική τιμή, που να είναι fully customizable (σαν εφαρμογές τύπου dash command) θα το έπαιρνα ΑΥΡΙΟ. Θες να βλέπεις στροφόμετρο στο κέντρο με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας και μέσα του τα χλμ/ώρα σε ακέραιο, no problem, θες άλλο display όταν το "κυνηγάς" κι άλλο όταν πας για ψώνια, no problem, θες να σώζεις displays, ότι θες κάνεις... Dream job κιόλας για κάποιους από εμάς που μας αρέσει το αυτόκίνητο και τα μαστορέματα....


κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια που χρειαζονται για να εξελιξει κατι τετοιο οπως το περιγραφεις, να στησει γραμμη μαζικης παραγωγης και να διαθεσει αυτο το προιον για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε μεταξυ 2006 και 2012. Το 207 δεν πωλειται πια.
Εκτος κιαν ειναι τοσο universal που μπορει το ιδιο προιον να "μπαινει" και σε μελλοντικα μοντελα (πραγμα μαλλον απιθανο)
Θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο πριν 10 χρονια, οχι τωρα...
και για να σε προλαβω εννοειται πως δεν θα στοχευσει τους Ελληνες που κρατανε τα αυτοκινητα τους 15 χρονια κατα μ.ο αλλα τους "νορμαλ" αγοραστες (που αλλαζουν αυτοκινητο καθε 5 με 8 χρονια)
nido - Πεμ 20 Σεπ 2018, 02:16:27
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια που χρειαζονται για να εξελιξει κατι τετοιο οπως το περιγραφεις, να στησει γραμμη μαζικης παραγωγης και να διαθεσει αυτο το προιον για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε μεταξυ 2006 και 2012. Το 207 δεν πωλειται πια.
Εκτος κιαν ειναι τοσο universal που μπορει το ιδιο προιον να "μπαινει" και σε μελλοντικα μοντελα (πραγμα μαλλον απιθανο)
Θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο πριν 10 χρονια, οχι τωρα...
και για να σε προλαβω εννοειται πως δεν θα στοχευσει τους Ελληνες που κρατανε τα αυτοκινητα τους 15 χρονια κατα μ.ο αλλα τους "νορμαλ" αγοραστες (που αλλαζουν αυτοκινητο καθε 5 με 8 χρονια)

Προφανώς και δε συμφέρει να φτιάξεις κάτι για το Α μοντέλο και κάτι τελείως διαφορετικό, με εντελώς διαφορετική "καρδιά" για το Β. To firmware και το "packaging" θες να αλλάζεις, όχι όλη τη σχεδίαση.

Πριν 10 χρόνια ένας πιτσιρικάς δε μπορούσε να φτιάξει ένα κάρο προϊόντα στο δωμάτιό του με ένα Arduino kit κι ένα 3D printer. Σήμερα μπορεί. Το prototyping έχει γίνει πολύ ευκολότερο.

Το πιο δύσκολο κομμάτι της "εξίσωσης" είναι η custom lcd οθόνη (αν τη θες στο σχήμα του ταμπλό κι όχι απλά παραλληλόγραμμη). Σε λίγα χρόνια πάντως όλα ανεξαιρέτως τα νέα αμάξια θα είναι με digital instrument clusters.
https://www.youtube.com/watch?v=d2ZSi2S_EVI
https://www.youtube.com/watch?v=m66JxSVtewU
Mono AEK - Πεμ 20 Σεπ 2018, 08:45:07
Θέμα δημοσίευσης:
αν και ασχετος με το θεμα πολυ θα γουσταρα στην οθονη μου να μπορω να βλεπω πιεση τουρμπο κλπ διαφορα πραματακια

το αμαξι μου εχει και μπλουτουθ και obd και 2 din οθονη και στο ασχετο μυαλο μου φανταζει εφικτο αλλα ποιος θα κατσει και να το κανει κατι τετοιο?

σιγουρα παντως στο πολυ αμεσο μελλον πιστευω οτι ολα τα αυτοκινητα θα εχουν μια πολυθεματικη οθονη με ολες τις πληροφοριες σαν αυτη που φαινεται στο βιντεο
salex - Σαβ 22 Σεπ 2018, 12:54:45
Θέμα δημοσίευσης:
Λόγω μεγέθους παραγωγής, κανένας δε μπορεί να συναγωνιστεί με τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Μπορούμε να τροποποιούμε τα προιόντα τους γιατί έρχεται με μικρό κόστος.
Να κάτσεις να φτιάξεις ένα προιόν (π.χ. οθόνη) για ένα μοντέλο μόνο αποτελεί πρόβλημα. Γιατί δεν υπάρχουν εγγυημένες πωλήσεις οπότε το κοστος εξέλιξης και αγοράς είναι μεγάλο.

Και φυσικά δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι αυτο το προιόν θα πουληθεί ώστε η κατασκευάστρια εταιρεία να έχει κερδοφορία. Αντίθετα, ο αυτοκινητοκατασκευαστής ξέρει ότι σίγουρα θα πουλήσει τον εξοπλισμό του και παίζει σε άλλα επιπεδα κόστους.

Arduino ξεarduino δεν έχει καμία απολύτως σημασία γιατί είναι μόνο το κομμάτι της εξέλιξης. Είναι ένα μέρος του προβλήματος μόνο. Το πραγματικό πρόβλημα είναι πως να μην κλείσει η εταιρεία που θα το φτιάξει.
nido - Σαβ 22 Σεπ 2018, 21:29:52
Θέμα δημοσίευσης:
Το κομμάτι της αρχικής εξέλιξης (με Arduino, Arietta, κλπ, κλπ) μπορεί να σου φέρει το funding που χρειάζεσαι για να προχωρήσεις αν παίξεις τα χαρτιά σου σωστά και η ιδέα είναι καλή. Προφανώς και δε μπορεί να σου εγγυηθεί ότι αν στήσεις μια εταιρεία και παράγεις αυτό που σκέφτηκες θα γίνεις ο επόμενος Steve Jobs.

Το κακό με την Ελλάδα είναι ότι μας τρώει η απαισιοδοξία καθώς αφενός η κοινωνία ολόκληρη έχει "πασοκοποιηθεί" τις τελευταίες 4 δεκαετίες (κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε), αφετέρου εκτός των άλλων έχουμε ν' αντιμετωπίσουμε κι ένα κράτος που απεχθάνεται τους δημιουργικούς και μισεί την επιχειρηματικότητα (εκτός από την κρατικοδίαιτη, φυσικά). Γι αυτό κι έχουμε μείνει τόσο πίσω, τη στιγμή που μέχρι και οι φίλοι μας οι Κροάτες σχεδιάζουν και κατασκευάζουν μερικά από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα και ποδήλατα στον πλανήτη.

Προσωπικά έχω αρκετά success stories να διηγηθώ από φίλους & συνεργάτες που μυρίστηκαν μια τρύπα στην αγορά, πίστεψαν στην ιδέα τους, πήραν το ρίσκο, στρώθηκαν στη δουλειά και πέτυχαν. Παράδειγμα, μια και είπα πιο πάνω για ποδήλατα, ένας φίλος που εν μέσω κρίσης άρχισε να φτιάχνει δικής του σχεδίασης ποδήλατα στο υπόγειο του σπιτιού του και τα έστελνε μέχρι και στην Αυστραλία μέσω του site του (www.folding-project.com), έχοντας πάρει μέρος και σε κάποιες διεθνείς εκθέσεις (Eurobike, κλπ) για να τα προωθήσει. Αν ξεκινούσε με τη λογική "αποκλείεται να μπορέσω εγώ να ανταγωνιστώ την παγκόσμια ποδηλατοβιομηχανία", σήμερα δε θα είχε βιοτεχνία στη Βρέμη. Ένας άλλος φίλος με τον οποίο κάποτε κάναμε μαζί σπηλαιοκαταδύσεις σήμερα φτιάχνει (ανάμεσα στις άλλες δουλειές που κάνει) μερικούς από τους καλύτερους και ακριβότερους φακούς για σπηλαιολόγους & σπηλαιοδύτες που μπορεί κανείς να αγοράσει και τους πουλάει σε όλο τον κόσμο. Δε χρειάστηκε να επενδύσει μια περιουσία, να φτιάξει γραμμές παραγωγής, κλπ (μιλάμε για ένα προϊόν που απευθύνεται σε σχετικά περιορισμένο κοινό και που αυτοί που το θέλουν, επειδή είναι κάτι σαν το "iphone των καταδυτικών φακών", είναι διατεθειμένοι να το περιμένουν μερικές εβδομάδες ή και μήνες) ενώ το περιθώριο κέρδους από το κάθε κομμάτι είναι εξαιρετικό με βάση το κόστος στο οποίο του έρχονται τα επιμέρους εξαρτήματα & το χρόνο που του παίρνει η συναρμολόγηση και η αποστολή. Κάποιοι άλλοι το κυνήγησαν με άλλους τρόπους (μέσω kickstarter και λοιπών crowdfunding platforms, μέσω παρουσιάσεων σε VCs, κλπ). Όλοι πάντως είχαν ένα κοινό: Δεν είπαν "σιγά μη μπορώ να κάνω εγώ κάτι που δεν το προσφέρει ήδη η βιομηχανία και να βγάλω κέρδος από αυτό".
salex - Κυρ 23 Σεπ 2018, 20:00:47
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο, με όλο το σεβασμό στους ανθρώπους που καινοτομούν και κυνηγάνε τα όνειρά τους:
- Ο ρεαλισμός έρχεται όταν φτάνει η ώρα να κάνεις κάτι που θα πιάσει τόπο για τα επόμενα 10 χρόνια ή τις επόμενες 10 γενιές μετά από σένα.
- Άλλο να φτιάξεις ένα πρωτότυπο και άλλο να βγάλεις κάτι σε παραγωγή. Είτε είναι βίδα, είτε είναι διαστημόπλοιο.
- Για να είσαι βιώσιμος σαν επιχείρηση δεν φτάνει να έχεις ένα πρωτότυπο. Πρέπει και να μπορείς να το πουλήσεις σε ικανές ποσότητες ώστε να επιβιώσεις.

Καταλαβαίνω αυτό που γράφεις και μπράβο στα παιδιά που καινοτομούν. Να σε βοηθήσω να καταλάβεις τις παρατηρήσεις μου:
1. Αν η Kodak είχε σειρά με φακούς για σπήλαια, ο φίλος σου θα πούλαγε 0. Εφόσον μπορεί και φτιάχνει, γιατί δεν το κάνει αποκλειστική δουλειά του να το προχωρήσει περισσότερο;

2. Ωραία είναι τα αναδιπλούμενα ποδήλατα αλλά δε πρόκειται ποτέ να πουλήσεις αρκετά ώστε να ανοίξεις βιοτεχνία. Γιατί υπάρχουν άλλοι που το κάνουν καλύτερα και με μικρότερο κόστος από εσένα. Ακόμη και η Ideal είναι συναρμολογητής, όχι παραγωγός.
Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε.

Για να γυρίσω πάλι στο κομμάτι περί οθονών. Με βάση τα νέα πρότυπα της ευρωπαικής αυτοκινητοβιομηχανίας οι οθόνες multimedia θα βρίσκονται υποχρεωτικά και θα υλοποιούν μια σειρά λειτουργιών και προτύπων.

Θα φέρει την έκλειψη του κλάδου στα aftermarket συστήματα, όπως ακριβώς έγινε με τα ηχοσυστήματα τη δεκαετία του 1990 προς 2000.
Όλα τα νέα εργοστασιακά ηχοσυστήματα έκαναν την ανάγκη αναβάθμισης περιττή.
Όταν μιλάει η βιομηχανία, εμείς πρέπει να βρίσκουμε νέες λύσεις αντί να επιμένουμε σε απόψεις που θα μας οδηγήσουν στη χρεωκοπία.
nido - Δευ 24 Σεπ 2018, 03:04:06
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο, έχω συμμετάσχει στην εξέλιξη αρκετών εξαρτημάτων και προϊόντων τα τελευταία 20 χρόνια κι όλα αυτά τα έχω συζητήσει άπειρες φορές με φίλους, συνεργάτες και πελάτες. Καταλαβαίνω τι λες και συμμερίζομαι κι εγώ εν μέρει τους προβληματισμούς σου. Μερικά σχόλια (πάντα καλοπροαίρετα):

salex έγραψε:

Ο ρεαλισμός έρχεται όταν φτάνει η ώρα να κάνεις κάτι που θα πιάσει τόπο για τα επόμενα 10 χρόνια ή τις επόμενες 10 γενιές μετά από σένα.

Είναι καλό να βλέπεις μπροστά αλλά δεν είναι καθόλου απαραίτητο να σχεδιάζεις με ορίζοντα 10ετίας (πόσο μάλλον 10 γενιές μετά από εμάς). Ρεαλιστής για εμένα είναι αυτός που καταλαβαίνει ότι ζούμε σε έναν κόσμο που τα πάντα αλλάζουν με καταιγιστικούς ρυθμούς κι ότι το ζητούμενο δε μπορεί να είναι άλλο από το να προσφέρεις το "σωστό" προϊόν στη σωστή τιμή με το σωστό timing. Καμία σημασία δεν έχει αν θα πουλάει τα επόμενα 15 χρόνια ή μόνο τον επόμενο χρόνο. Το θέμα είναι τι κέρδη θα σου φέρει προτού πάψει να είναι ανταγωνιστικό & ξεπεραστεί.

salex έγραψε:
Αν η Kodak είχε σειρά με φακούς για σπήλαια, ο φίλος σου θα πούλαγε 0. Εφόσον μπορεί και φτιάχνει, γιατί δεν το κάνει αποκλειστική δουλειά του να το προχωρήσει περισσότερο;

Υπάρχουν αρκετές well-established εταιρείες που βγάζουν φακούς για αντίστοιχη χρήση με αυτών του φίλου μου και μάλιστα με αρκετά χαμηλότερο κόστος αγοράς. Για μια εταιρεία σαν τη Kodak δεν αξίζει να μπει στο παιχνίδι διότι αφενός η "πίτα" είναι μικρή, αφετέρου οι πωρωμένοι τείνουν να προτιμούν κάτι που είναι "designed by cave divers for cave divers" και δεν πάνε καρφωτοί γι αυτό που έχει το πιο γνωστό όνομα και το best value for money με βάση τα χαρακτηριστικά του. Γι αυτό και ο φίλος συνεχίζει να πουλάει. Το ότι δεν το κάνει αποκλειστική δουλειά του οφείλεται στο ότι οι άλλες δουλειές που κάνει του φέρνουν καλά και σταθερά χρήματα και δε θέλει να τις παρατήσει (τουλάχιστον όχι ακόμα).

salex έγραψε:

Ωραία είναι τα αναδιπλούμενα ποδήλατα αλλά δε πρόκειται ποτέ να πουλήσεις αρκετά ώστε να ανοίξεις βιοτεχνία. Γιατί υπάρχουν άλλοι που το κάνουν καλύτερα και με μικρότερο κόστος από εσένα. Ακόμη και η Ideal είναι συναρμολογητής, όχι παραγωγός.

Μια χαρά πούλησε (κι ακόμα πουλάει) το αναδιπλούμενο του φίλου, με τα χαρακτηριστικά που του έχει δώσει και με τη λογική "μου στέλνεις τις μετρήσεις σου και στο φτιάχνω ακριβώς στα μέτρα σου, σαν κουστούμι" (έξυπνο Unique Selling Point για κάποιον "μικρό" που θέλει να ξεχωρίσει από τη "μάζα"). Με τα έσοδα εξέλιξε ένα άλλο σχέδιο (cargo bike - άλλη "τρύπα" στην αγορά), το πήγε σε εκθέσεις, έκλεισε deal με ένα Γερμανό να του στέλνει σκελετούς και να τους "ντύνει" και να τους πουλάει αυτός, και όταν αυξήθηκε η ζήτηση (και τα έσοδα) τα μάζεψε, πήγε στη Βρέμη κι έστησε εκεί βιοτεχνία.

H Ideal είναι σχεδιαστής και συναρμολογητής. To ότι δεν είναι και παραγωγός δεν αποτελεί πρόβλημα. Αν τους σκελετούς μπορεί να τους κατασκευάζει σωστά κάποιος άλλος και να τους παίρνει ο Μανιατόπουλος με 30 δολάρια/τμχ, γιατί όχι? Το τελικό προϊόν τον ενδιαφέρει.

salex έγραψε:

Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε.

Δεν ξέρω πώς τα πάει από πωλήσεις, πάντως το ότι ο Ευμορφίδης είχε πρώτη προτεραιότητα το μεγάλο συντελεστή κεφαλογυρίσματος (δουλειά που την κάνει άριστα το ποδήλατο της Cocomat) δεν είναι απαραίτητα κακό. Τις προάλλες το είχα πετύχει και στη Ρώμη. 3 ή 4 μαζί. Βγαίνει και με ταχύτητες (αυτόματο φυγοκεντρικό με 2 μέσα στο hub, ή με 7).

salex έγραψε:

Με βάση τα νέα πρότυπα της ευρωπαικής αυτοκινητοβιομηχανίας οι οθόνες multimedia θα βρίσκονται υποχρεωτικά και θα υλοποιούν μια σειρά λειτουργιών και προτύπων.
Θα φέρει την έκλειψη του κλάδου στα aftermarket συστήματα, όπως ακριβώς έγινε με τα ηχοσυστήματα τη δεκαετία του 1990 προς 2000.
Όλα τα νέα εργοστασιακά ηχοσυστήματα έκαναν την ανάγκη αναβάθμισης περιττή.
Όταν μιλάει η βιομηχανία, εμείς πρέπει να βρίσκουμε νέες λύσεις αντί να επιμένουμε σε απόψεις που θα μας οδηγήσουν στη χρεωκοπία.

Υπάρχουν οι "απόψεις που θα μας οδηγήσουν στη χρεωκοπία", υπάρχουν οι "απόψεις που δε θα μας αφήσουν να τολμήσουμε να κυνηγήσουμε μια εξαιρετική ιδέα" και υπάρχουν και οι "απόψεις που μας δικαίωσαν που τολμήσαμε να κολυμπήσουμε σε μια θάλασσα γεμάτη μεγάλα ψάρια". Διαλέγεις και παίρνεις. Ο Elon Musk, με όλα του τα στραβά, με τα οικογενειακά του ξεφτίλισε μια ολόκληρη βιομηχανία που πάλευε για το καλύτερο 0-400μ, τους χαμηλότερους ρύπους, κλπ, και τώρα όλοι "σκέφτονται ηλεκτρικά". Το aftermarket προσωπικά δεν το βλέπω να πεθαίνει τόσο εύκολα. Δεν είναι μόνο το τι έχουν επάνω τους τα νέα μοντέλα που βγαίνουν από το εργοστάσιο (που προφανώς και μειώνουν την ανάγκη για "λύσεις" σαν αυτή που συζητάμε) αλλά και πόσα είναι τα "παλιά" που κυκλοφορούν στους δρόμους όλου του πλανήτη και πόσα χρόνια (ή μήπως δεκαετίες?) θα τους πάρει να εξαφανιστούν. Το σίγουρο είναι ότι οι ευκαιρίες δεν περιμένουν για πάντα. Τώρα, το αν είναι ευκαιρία η συγκεκριμένη.... κανείς δε μπορεί να μας το εγγυηθεί.

Αυτά τα ολίγα - καλή και δημιουργική βδομάδα από εμένα.
Steve - Δευ 24 Σεπ 2018, 22:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια
Απλά πληροφοριακά, με λιγότερα από 50.000 ευρώ γινόταν η δουλειά, μαζί με το κόστος πρώτων υλών Very happy
salex έγραψε:
Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε.
Λάθος 1ο, δεν απευθύνεται σε ποδηλάτες, απευθύνεται σε τουρίστες Very happy

Λάθος 2ο, μέχρι το τέλος του 2019 θα έχει φτάσει 5ψήφιο αριθμό πωλήσεων Very happy
nido έγραψε:
Δεν ξέρω πώς τα πάει από πωλήσεις, πάντως το ότι ο Ευμορφίδης είχε πρώτη προτεραιότητα το μεγάλο συντελεστή κεφαλογυρίσματος (δουλειά που την κάνει άριστα το ποδήλατο της Cocomat) δεν είναι απαραίτητα κακό. Τις προάλλες το είχα πετύχει και στη Ρώμη. 3 ή 4 μαζί. Βγαίνει και με ταχύτητες (αυτόματο φυγοκεντρικό με 2 μέσα στο hub, ή με 7).
Το ξύλινο ποδήλατο, αν δεν ήταν από πίσω η coco-mat και ήταν μια αυτόνομη εταιρεία χωρίς πλάτες, θα είχε πάει άπατο Smile

Όταν έχεις ένα υφιστάμενο πελατολόγιο από ξενοδοχεία σε όλο το κόσμο και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους πεις "α δειτε και αυτό που έχω πλέον", θα πούνε "βάλε 5 για αρχή" και τα πρώτα 1000 ποδήλατα πωλούνται σε λίγότερο από 1 έτος.

Καλή εβδομάδα σε όλες σας Love
DimiP - Τρι 25 Σεπ 2018, 18:15:38
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
DimiP έγραψε:
κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια
Απλά πληροφοριακά, με λιγότερα από 50.000 ευρώ γινόταν η δουλειά, μαζί με το κόστος πρώτων υλών Very happy
salex έγραψε:
Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε.
Λάθος 1ο, δεν απευθύνεται σε ποδηλάτες, απευθύνεται σε τουρίστες Very happy

Λάθος 2ο, μέχρι το τέλος του 2019 θα έχει φτάσει 5ψήφιο αριθμό πωλήσεων Very happy
nido έγραψε:
Δεν ξέρω πώς τα πάει από πωλήσεις, πάντως το ότι ο Ευμορφίδης είχε πρώτη προτεραιότητα το μεγάλο συντελεστή κεφαλογυρίσματος (δουλειά που την κάνει άριστα το ποδήλατο της Cocomat) δεν είναι απαραίτητα κακό. Τις προάλλες το είχα πετύχει και στη Ρώμη. 3 ή 4 μαζί. Βγαίνει και με ταχύτητες (αυτόματο φυγοκεντρικό με 2 μέσα στο hub, ή με 7).
Το ξύλινο ποδήλατο, αν δεν ήταν από πίσω η coco-mat και ήταν μια αυτόνομη εταιρεία χωρίς πλάτες, θα είχε πάει άπατο Smile

Όταν έχεις ένα υφιστάμενο πελατολόγιο από ξενοδοχεία σε όλο το κόσμο και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους πεις "α δειτε και αυτό που έχω πλέον", θα πούνε "βάλε 5 για αρχή" και τα πρώτα 1000 ποδήλατα πωλούνται σε λίγότερο από 1 έτος.

Καλή εβδομάδα σε όλες σας Love



ασε Steve , με τα λογια ολα γινονται
εγω μιλησα για μαζικη παραγωγη ωστε να πουληθει εμπορικα κατι
οχι να στησω δουλεια στο γκαραζ μου για να βγαλω 10 κομματια...
Steve - Τρι 25 Σεπ 2018, 23:22:45
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ασε Steve , με τα λογια ολα γινονται
εγω μιλησα για μαζικη παραγωγη ωστε να πουληθει εμπορικα κατι
οχι να στησω δουλεια στο γκαραζ μου για να βγαλω 10 κομματια...
Αφήνω DimiP, με τα λόγια όλα γίνονται.

Το ποσό το οποίο ανέφερα ήταν για παραγωγή 1000 πλήρως λειτουργικών τεμαχίων με την συσκευασία τους, με σύσταση εταιρείας κανονικής και όχι σε γκαράζ και λειτουργικά έξοδα ενός έτους Smile

Αν τα 1000 κομμάτια δεν ειναι μαζική παραγωγή βέβαια, πάω πάσο.
DimiP - Τετ 26 Σεπ 2018, 09:49:33
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
DimiP έγραψε:
ασε Steve , με τα λογια ολα γινονται
εγω μιλησα για μαζικη παραγωγη ωστε να πουληθει εμπορικα κατι
οχι να στησω δουλεια στο γκαραζ μου για να βγαλω 10 κομματια...
Αφήνω DimiP, με τα λόγια όλα γίνονται.

Το ποσό το οποίο ανέφερα ήταν για παραγωγή 1000 πλήρως λειτουργικών τεμαχίων με την συσκευασία τους, με σύσταση εταιρείας κανονικής και όχι σε γκαράζ και λειτουργικά έξοδα ενός έτους Smile

Αν τα 1000 κομμάτια δεν ειναι μαζική παραγωγή βέβαια, πάω πάσο.


οχι επετρεψε μου να παω πασο εγω εφοσον το εχεις ψαξει τοσο εμπεριστατωμενα.
απλα λυσε μου μια απορια: προχωρησε η δουλεια η οχι ; και αν οχι γιατι ;
Steve - Τετ 26 Σεπ 2018, 14:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
οχι επετρεψε μου να παω πασο εγω εφοσον το εχεις ψαξει τοσο εμπεριστατωμενα.
απλα λυσε μου μια απορια: προχωρησε η δουλεια η οχι ; και αν οχι γιατι ;
Λίγο πιο πάνω στην σελίδα,
Steve Σαβ 24 Μάρ, 2018 15:02 έγραψε:
(η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... Evil Evil Mad Mad Mad )


Το κακό είναι ότι πριν 9 χρόνια δεν είχα αρκετά ανοικτό μυαλό για να ψάξω σε μια διεθνή πλατφόρμα τύπου "Upwork" (πρώην o-Desk) & "envatostudio" (πρώην FreelanceSwitch), να μίσθωνα έναν developer και να τελείωνε η δουλειά... Very happy
DimiP - Τετ 26 Σεπ 2018, 15:13:30
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
DimiP έγραψε:
οχι επετρεψε μου να παω πασο εγω εφοσον το εχεις ψαξει τοσο εμπεριστατωμενα.
απλα λυσε μου μια απορια: προχωρησε η δουλεια η οχι ; και αν οχι γιατι ;
Λίγο πιο πάνω στην σελίδα,
Steve Σαβ 24 Μάρ, 2018 15:02 έγραψε:
(η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... Evil Evil Mad Mad Mad )


Το κακό είναι ότι πριν 9 χρόνια δεν είχα αρκετά ανοικτό μυαλό για να ψάξω σε μια διεθνή πλατφόρμα τύπου "Upwork" (πρώην o-Desk) & "envatostudio" (πρώην FreelanceSwitch), να μίσθωνα έναν developer και να τελείωνε η δουλειά... Very happy


συγγνωμη μπορει να φταιει η πρεσβυωπια μου αλλα δεν βρηκα την απαντηση "λιγο πιο πανω στη σελιδα"
βοηθησε με.

επισης,
τωρα 9 χρονια μετα που "ανοιξε" το μυαλο ;;;
μη μου πεις οτι δεν βρισκεις 50.000 ευρω... αρχιζω σχεδον και ψηνομαι να τα βαλω εγω
Steve - Τετ 26 Σεπ 2018, 19:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
βοηθησε με.
Σε βοήθησα παραθέτοντας σου αυτό που έγραψα Smile

DimiP έγραψε:
επισης,
τωρα 9 χρονια μετα που "ανοιξε" το μυαλο ;;;
μη μου πεις οτι δεν βρισκεις 50.000 ευρω... αρχιζω σχεδον και ψηνομαι να τα βαλω εγω
Τώρα που άνοιξε το μυαλό είναι αργά, οι οθόνες των αυτοκινήτων έχουν όλες αντικατασταθεί από με 7" έγχρωμες από το εργοστάσιο Very happy

Επίσης υπάρχουν αρκετά απληκέησηω για τα κινητά που με ένα OBD των 15€ και €5 η εφαρμογή, βλέπεις αρκετά περισσότερα πράγματα (το 2009 τα smartphone δεν είχαν μπει τόσο πολύ στην αγορά)
DimiP - Πεμ 27 Σεπ 2018, 18:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
Συνοψιζοντας λοιπον, εσυ ειχες το σχεδιο ετοιμο δηλ
"Το ποσό το οποίο ανέφερα ήταν για παραγωγή 1000 πλήρως λειτουργικών τεμαχίων με την συσκευασία τους, με σύσταση εταιρείας κανονικής και όχι σε γκαράζ και λειτουργικά έξοδα ενός έτους"

αλλα δεν προχωρησε γιατι οπου απευθυνθηκες σου ειπαν οτι δε γινεται

Αλλα για καποιο περιεργο λογο επειδη εσυ επιμενεις οτι : "Το ποσό το οποίο ανέφερα ήταν για παραγωγή 1000 πλήρως λειτουργικών τεμαχίων με την συσκευασία τους, με σύσταση εταιρείας κανονικής και όχι σε γκαράζ και λειτουργικά έξοδα ενός έτους" αυτονοητα θεωρεις οτι εφταιξαν αυτοι που σου ειπαν οτι δε γινεται

το -οντως- να μην γινοταν οπως το ειχες εσυ σχεδιασει .... αποκλειεται (φανταζομαι)

πασο
μπορει να εχεις και δικιο Wink
salex - Πεμ 27 Σεπ 2018, 20:49:37
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Συνοψιζοντας λοιπον, εσυ ειχες το σχεδιο ετοιμο δηλ


Και όχι μόνο! Διέθετε και 30cm.
Steve - Πεμ 27 Σεπ 2018, 22:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν έχει νόημα να απαντήσω ύστερα από τον τρόπο που έκανες την τοποθέτηση σου, αλλά,

DimiP έγραψε:
αυτονοητα θεωρεις οτι εφταιξαν αυτοι που σου ειπαν οτι δε γινεται
Όταν γνωρίζεις από όλα τα υπόλοιπα εκτός από προγραμματισμό, αναγκαστικά βασίζεσαι σε αυτούς που γνωρίζουν και στην άποψη τους, η οποία μπορεί και να σου καταστρέψει όλη την ιδέα, όπερ και εγένετο Smile
nido - Δευ 01 Οκτ 2018, 22:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαιρετική υλοποίηση που δείχνει το δρόμο:
https://www.cars.com/articles/2018-ford-mustang-digital-dash-done-right-1420697876047/

(το hardware αν δεν απατώμαι το φτιάχνει η αμερικάνικη Visteon)
DimiP - Τετ 03 Οκτ 2018, 05:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχει νόημα να απαντήσω ύστερα από τον τρόπο που έκανες την τοποθέτηση σου, αλλά,

DimiP έγραψε:
αυτονοητα θεωρεις οτι εφταιξαν αυτοι που σου ειπαν οτι δε γινεται
Όταν γνωρίζεις από όλα τα υπόλοιπα εκτός από προγραμματισμό, αναγκαστικά βασίζεσαι σε αυτούς που γνωρίζουν και στην άποψη τους, η οποία μπορεί και να σου καταστρέψει όλη την ιδέα, όπερ και εγένετο Smile


ελα ρε Steve που παρεξηγηθηκες εσυ, με τον τροπο που απαντησα...
Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr