Pughell έγραψε: |
Α,μιας και το αναφερουμε,διαφορες μεγαλες μπορει να μην δεις στην φαση που εισαι,αν ομως βαλεις την σκουπα PS που αγορασες ή ακομα καλυτερα κανεις και ενα mini ram air,τοτε οι διαφορες θα γινουν τουλαχιστον αισθητες μιας και εκει αλλαζει δραματικα η ροη σε ολο το μοτερ(πληρωση-εκκενωση). |
MEMsound έγραψε: | ||
αστο γιατί αυτό ειναι αλλο μεγάλο κεφάλαιο με τα κλαπέτα που χει στο φιλτροκουτι το rc... ας το αναλύσουμε σε σχετικό τόπικ για να μην το ανακατέψουμε εδω... |
Touristas έγραψε: |
Ο λόγος πιστεύω έχει να κάνει με το μήκος του μεσαίου σωλήνα όχι το καζάνι αυτό κάθε αυτό... |
Pughell έγραψε: |
Οπως σωστα ειπε ο Αργυρης,στο 307 ειναι ευθυγραμμο για λογους μηκους εξατμισης(κατα 95%) |
volvos έγραψε: |
το θεμα ειναι οτι ολοι βαζουν το τελικο στη μαμα θεση |
Pughell έγραψε: |
Ναι,απλα αν προσεξεις,η Supersprint εχει καζανι με ομοκεντρη εισοδο-εξοδο σε αντιθεση με Devil που τα εχει απο την ιδια πλευρα.
Κατι παιζεταιιιιιι... |
MEMsound έγραψε: |
μηπως τελικά αυτό το χταπόδι δεν ειναι τυχαια σχεδιασμένο από την Peugeot/Mekachrome... αλλα εχει σχεδιαστεί "επι τουτου" (και ειναι το "ιδανικό") για να ταιριάξει με τις ρυθμίσεις/προγραμματισμό του συγκεκριμένου συστηματος μεταβλητου χρονισμου... |
mechanic έγραψε: |
Θα με κανεις γραφω καμια Α4 σελιδα ποσταρισματος παλι...
απλο ειναι ρε φιλε δεν ειναι καμια επιστημη... οταν εχω χρονο και ορεξη για κανα μακροσκελες ποστ θα σου αναλυσω ακριβως τι πως και γιατι... (σηκωνει αρκετη κουβεντα και περιλαμβανει καμποσες παραμετρους που πρεπει πρωτα να εξηγησω αυτες ωστε να φτασουμε στο "δια ταυτα") αλλιως σε καποια συναντιση δια ζωσης |
drdino έγραψε: |
Μεγάλος μύθος το backpressure |
mechanic έγραψε: |
οταν εχω χρονο και ορεξη για κανα μακροσκελες ποστ θα σου αναλυσω ακριβως τι πως και γιατι...
(σηκωνει αρκετη κουβεντα και περιλαμβανει καμποσες παραμετρους που πρεπει πρωτα να εξηγησω αυτες ωστε να φτασουμε στο "δια ταυτα") |
silo έγραψε: |
τελικα ρε παιδια ποια ειναι καλυτερη λυση για τα εξαγωγη μεχρι τελικο εν ετοι 2010,που δινει αλογατακια κ ωραιο θορυβο οχι σαν group N.
Δεν εδωσε κανεις μια σαφη απαντηση.πειτε ρε.Υπαρχουν ακομα τρελαμενοι που την ψαχνουν με το 206 ΡΣ οσο και αν γερασε... |
Ghost Dog έγραψε: |
Αυτοι που την ψαχνουν, χωνουν φραγκα και δοκιμαζουν.......! |
Steve έγραψε: |
Η devil είπαμε έχει σταματήσει |
Steve έγραψε: |
Η devil είπαμε έχει σταματήσει |
silo έγραψε: |
διαβαζω ξαναδιαβαζω και παλι ακρη δε βγαζω για την εξατμιση,ελπιζω το Σαββατο στην πανελληνια να δωθει μια καλη λυση μιας και που θα ναι ολα τα καλα μυαλα αυτου του φορουμ μαζι... |
MEMsound έγραψε: |
(ας το ξαναπω) κατανοηστε καποια στιγμη οτι το μοτερ του 206RC σε μαμα μορφη ΔΕΝ ειναι ενα "συμβατικο" "μαμα" μοτερ...
το συμβατικο μοτερ μαμα ηταν το απλό 2λιτρο EW με τα 130~140Ps το οποίο η ιδια η peugeot (+μεκαχρομ) ασχοληθηκε και το εκανε ~180 (με αγριοτερους εκκεντροφόρους, προσθηκη μεταβλητου για να μπορεσουν αυτα τα εκκεντρα να δουλεψουν και χαμηλά, χταποδιου 4-1, αλλων αυλών εισαγωγής, αλλης πεταλουδας κλπ κλπ... (ειχαν και 5000ε διαφορα στην τιμή αγορας...) ενα τετοιο μοτερ "με κλανιες" δεν παίρνει αλογα ακομα και τα αγωνιστικα RC δεν εβγαλαν "τρελά αλογα" λυσεις ετοιμες για ενα "πρωτο σταδιο" υπάρχουν...τις εχει αναφερει ο Καταφρακτος, ο οποίος τις ειχε κανει με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (και διαφορες σε σχεση με το δικο του μαμα - και οχι πχ με του Αρη που βγηκε λιγο πιο "ψωμομενο" απ το εργοστασιο) δεν χρειαζεται να ξανακαλυπτετε τον τροχο οι χαρες αυτου του αμαξιου ειναι αλλου οχι "στα γκαζια" με μια εξατμιση δεν προκυται να δει καποιος σοβαρη διαφορα - ακομα και με την εξατμιση της PS (δοκιμασμενο) μιας και ηδη η εξατμιση του rc ειναι "ψαγμενη" - το ιδιο ισχυει και για την μαμα εισαγωγή στο συγκεκριμενο αμαξι για να δεις μια καποια αισθητη διαφορα θες οπωσδηποτε εκκεντρα και προγραμμα (ιδανικα τον εγκεφαλο της PS) και μετα για "κερασακι" εχει νοημα να παιξεις με εισαγωγη / εξατμιση αν πάλι σωνει και καλα καποιος θελει (κι αλλα) πολλα αλογα....η ιδια η PS εχει φτασει αυτο το μοτερ στα ~280αλογα για το 207 s2000...αλλα καλό θα ειναι να εχετε υποψιν σας και καθε ποτε "υποχρεωνει" για ανοιγμα και ελεγχο του και ποσες ωρες λειτουργίας/ζωής του δινει στο σιτε της εχει και τιμές αν δεν κανω λάθος |
MEMsound έγραψε: |
[...] "who cares"??? |
MEMsound έγραψε: |
τωρα σε ανοιγματα απο σταση με "περιεργα" 106 ή αλλα 2λιτρα ενδεχομενως να ειναι λιγο πίσω... αλλα ρε παιδια ειλικρινα... "who cares"??? |
MEMsound έγραψε: |
παρτε ενα ιβιζα 20ντ και υσηχαστε κι εσεις κι εμείς ... |
MEMsound έγραψε: |
με το μοτερ του Καταφρακτου ασχολήθηκε παρα πολυ σοβαρός μοτεριστας (οχι απλός μηχανικός) απο εδω στην Αθηνα...
η δουλεια που εγινε και η διαφορα στο συγκεκριμενο αμαξι μεταξυ πριν και μετα ηταν ακρως ενδιαφερουσα... απλά οτι και να κάνεις (χωρίς να αλλοιώσεις τον πολιτικό/καθημερινο χαρακτηρα του αυτοκινητου και χωρίς να μπλέξεις με τουρμπίνες / κομπρέσοορες / αγραφους κλπ κλπ "φθηνα" σεναρια... δεν θα δεις πάνω από 210-220 αλογα... μεταξυ μας (προσωπικη μου αποψη) δεν τα εχει καθόλου αναγκη το συγκεκριμένο αμαξι...εχει ικανοποιητικη ροπή (και παντου αξιοποιησιμη) για να σε βγάζει απο τις στροφες και αρκετο ευρος στροφαρισματος για τις ενδιαμεσες ευθείες... τωρα σε ανοιγματα απο σταση με "περιεργα" 106 ή αλλα 2λιτρα ενδεχομενως να ειναι λιγο πίσω... αλλα ρε παιδια ειλικρινα... "who cares"??? |
MEMsound έγραψε: |
κοστος για ενα τετοιο μοτερ? |
silo έγραψε: |
παιδια αυτα ειναι αγωνιστικα ρε και θελουν πολλα φραγκα,εμεις τις λυσεις που ζητουσαμε ηταν για κατι σχετικα φτηνο,τωρα αν ειναι να δωσω 2-3 χιλιαρικα για μια εξατμιση ε αστο να παει αστο...στα 4-5 κατοσταρικα τι γινεται σε συνδυασμο με ενα προγραμμα με σκοπο να εχουμε ωραιο θορυβο καλυτερη αποκριση στα χαμηλα γιατι εκει χολενει το ΡΨ και αν δωσει και κανα αλογο με ροπη καλοδεχουμενα |
volvos έγραψε: |
sto rc ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΩΤΑ ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ 6ΑΡΙ ή αν δεν εχετε λεφτα ΕΝΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΚΟΡΩΝΟΠΗΝΙΟ κι μετα ασχολειστε με το μοτερ... |
volvos έγραψε: |
sto rc ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΩΤΑ ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ 6ΑΡΙ ή αν δεν εχετε λεφτα ΕΝΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΚΟΡΩΝΟΠΗΝΙΟ κι μετα ασχολειστε με το μοτερ... |
volvos έγραψε: |
συμφωνα με αποτελεσματα rc καταφρακτου και απο αλλο ενα παιδι με διλιτρο απλο 206 φτιαγμενο απο το 6αρι σε κοντρες ρεπριζ πρεπει να πηραν τουλαχιστον 2.5-3 καροτσες....θες να σου πω τι πηρες εσυ με τη βελτιωση που εκανες??? |
volvos έγραψε: |
επισης θα στο ξααναπω και δημοσια το αμαξι σου ψηλα ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΨΑΞΙΜΟ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΙΝ Ή ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ |
Ghost Dog έγραψε: |
Υπαρχει περιπτωση να βαλουμε τις εργοστασιακες αποληξεις στο τελικο της Supersprint??????????? Αν ναι, μεχρι το καλοκαιρακι την εχουμε χτυπησει.........! |
silo έγραψε: |
τα καθισματα ειναι γυρω στα 30 κιλα κατω,για το προγραμμα δε ξερω αν συγκρινουμε απο την καταναλωση σε σχεση με του baclima τοτε φοραω μιας και εκαψα ενα κουτακι παραπανω ενω πηγαιναμε μαζι... τωρα θελω να σκεφτεις την καλυτερη λυση για εξατμιση να μην μιλαμε αλλο γενικα αλλα να δοκιμασουμε κιολας.παντα σε συνδιασμο με προγραμμα... |
silo έγραψε: |
για τι budget μιλαμε? |
volvos έγραψε: |
θαναση να σου θυμισω οτι το μοτερ αυτο ειναι 173-177 μαχα
και στου κατααφρακτου με αρκετο ντρεμελ καπακι εξατμιση πεζο σπορτ γνησια κομπλε προγραμμα εδειξε 186 ή καπου εκει.... το μοτερ το ειχε φτιαξει ο λουκοπουλος (μεγκατεκ) που ισως τον γνωριζεις απο τις δουλειες που εχει κανει στο εξωτερικο μεχρι τα 200 εισαι αιωνες μακρυα...ειδικα οταν πεζο σπορτ κομπλε Α μοτερ εχουν μετρηθει καπου 200........ αρα ας πιασουμε τα 190 για αρχη και βλεπουμε μετα. εξατμιση οπως ειπες αμφιβαλλω αν εχει θεμα απο καταλυτη ή διαμετρο σωληνωσεων. τα καζανια ειναι ομως τεραστια για να πνιξουν θορυβο. για συνεχισε τη σκεψη σου |
volvos έγραψε: |
θαναση να σου θυμισω οτι το μοτερ αυτο ειναι 173-177 μαχα
και στου κατααφρακτου με αρκετο ντρεμελ καπακι εξατμιση πεζο σπορτ γνησια κομπλε προγραμμα εδειξε 186 ή καπου εκει.... : |
Pughell έγραψε: |
Το γεγονος οτι η εξατμιση Peugeot Sport σε μορφη gr N(179 ps) αλλα και group A(202 ps) ειναι εντελως ιδια,σας λεει κατι;
Το γεγονος οτι στο gr A ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να αλλαξουν χταποδι,παλι,σας λεει κατι; Το γεγονος οτι τα επιπλεον 23 αλογα προκυπτουν απο εκκεντροφορους,πιστονια,φιλτροκουτι,μπεκ και management παλι σας λεει κατι ή οχι; Οποτε δεν ειναι θεμα του αν βελτιωνεται ή οχι αλλα τι ποσο χρειαζεται και σε τι φασμα αποσκοπει ο καθενας... Ενταξει,με μαμα εκκεντροφορους τα +20 σιγουρα δεν ειναι ευκολη υποθεση αλλα απο οτι φαινεται τα +10 ειναι εφικτο νουμερο. Οσο αφορα το τι εκανε ο Καταφρακτος και ο καθε Καταφρακτος,μπραβο στο παιδι που ρισκαρισε αλλα απο εκει και περα ενα σωρο παραγοντες παιζουν ρολο σε ενα μοτερ οποτε ο καθενας βλεπει τι budget θελει να διαθεσει. Αν θυμαμαι καλα παντως,με μαμα φιλτροκουτι,reprofile εκκεντροφορους και αλλες low budget επιλογες,οχι,δεν κανεις μοτερ πριονι... |
Pughell έγραψε: |
Αν θυμαμαι καλα,καπου 175 απο οτι ελεγαν... |
silo έγραψε: |
ηρθε η ωρα για την καταραμενη εξατμιση,αυριο η μεθαυριο μπαινει 60αρα με ελευθερα καζανια κ καταλυτη οτι πει ο Στελιος και θα μπει κ προγραμμα μολις ανεβει ο σαλεξ ,1ον για να δουμε τι βελτιωση θα εχουμε,ποσο θα γεμισει στα χαμηλα και στην αποκριση και γενικα να βγουμε οοοολοι απο την περιεγεια ενος RC με φιλτρο προγραμμα κ εξατμιση! |
Pughell έγραψε: |
Εσεις πηρατε 54αρη.
Ο Βασιλης χρειαζεται 60αρη ή εστω σκετο καταλυτη χωρις χωνια. |
AlienHack έγραψε: |
99 παουντς |
Steve έγραψε: | ||
|