makis106 έγραψε: |
, το πρόβλημα λύθηκε τοποθετώντας μερικές στρώσεις μονωτικής ταινίας στο κάτω μέρος της κλειδαριάς επάνω στο αξονάκι, ... |
makis106 έγραψε: |
θα έχεις πίσω καινούργια αμορτισέρ, αντι ενός χρόνου...
Απλά θα πρέπει να απαιτήσεις να αλλαχτούν και τα δύο πίσω αμορτισέρ, ... |
makis106 έγραψε: |
Εγω το Rallaki μου το έχω περίπου 7 μήνες, το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ακριβώς το ίδιο που αντιμετωπίζεις και εσύ δηλαδή τρίξιμο-χτύπημα στο πίσω μέρος, και άρχισε απο τις πρώτες κιόλας μέρες. Σε μένα τουλάχιστον, το πρόβλημα λύθηκε τοποθετώντας μερικές στρώσεις μονωτικής ταινίας στο κάτω μέρος της κλειδαριάς επάνω στο αξονάκι, και λίγο λιπαντικό σπρέι. 7 μήνες τώρα δεν ξανάκουσα τίποτα
Τώρα αν έχει να κάνει με τα αμορτισέρ σου, δε ξέρω, αλλα λίγο δύσκολο μου φαίνεται. Επειδή δουλεύω σε ΚΤΕΟ, έχω τη δυνατότητα να μετράω τα αμορτισέρ μου, και τα δικά μου ακόμη και χαμηλωμένο που είναι, δουλεύουν μια χαρά. Γιατί δε δοκιμάζεις να πας σε ένα Ιδ. ΚΤΕΟ να κάνεις μια μέτρηση, να δεις σε τι κατάσταση βρίσκονται? Απ΄ την άλλη βέβαια, ούτως ή άλλως δεν θα σε επιβαρύνει η αλλαγή των αμορτισέρ, αφού θα περαστούν εγγύηση, οπότε μόνο σε καλό θα σου βγει η αλλαγή, αφού ακόμη και αν δε λυθεί το πρόβλημα, θα έχεις πίσω καινούργια αμορτισέρ, αντι ενός χρόνου... Απλά θα πρέπει να απαιτήσεις να αλλαχτούν και τα δύο πίσω αμορτισέρ, καθώς τα αμορτισέρ κάθε άξονα, αλλάζονται πάντα ζευγάρι. Αλλιώς μετά θα έχεις ένα καινούργιο απ τη μια πλευρά και ένα μειωμένης απόδοσης απ την άλλη, πράγμα κακό για την ευστάθεια του αυτοκινήτου... |