PSClub - Hellas

Μετάδοση - 106 - Μπλοκε διαφορικο σασμαν.

NemesisUltra - Τρι 11 Νοέ 2008, 21:48:36
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Μπλοκε διαφορικο σασμαν.
Παιδια επειδη παω για 2 επιπεδο θα θελα πληροφοριες για το τι πρεπει να κανω στο σασμαν μου και τι μπλοκε να διαλεξω (δεν γνωριζω πολλα θα με βοηθουσατε πολυ!)
soler - Τετ 12 Νοέ 2008, 03:00:46
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλεις πιο κοντό κορωνοπήνιο εάν έχεις ακόμα το μαμά π.χ. 14/60 και αφού σκέφτεσαι για μπλοκέ καλύτερα να γίνει μαζί η αλλαγή.

Για μπλοκέ μπορείς να δεις στο παρακάτω θέμα:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4336&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Και by the way υπάρχει ένα μπλοκέ της quaife που μας έχει μείνει από το τελευταίο Group-buy φυσικά καινούριο στο κουτάκι του εάν σε ενδιαφέρει.
MEMsound - Τετ 12 Νοέ 2008, 08:12:21
Θέμα δημοσίευσης:
1) το 2ο επίπεδο που λες τι εννοείς (για να δουμε τι απαιτήσεις εχεις)?
2) ποια η χρηση του αυτοκινητου?
3) πόσα λεφτα εισαι διατεθιμένος να δώσεις για το "2ο επίπεδο" και πόσα για το κιβωτιο και πόσα για το μπλοκέ ή εστω πόσα λεφτα συνολικα)
4) για το μπλοκέ που ζητας στο τόπικ που σου εδειξε ο soler (απάντα στα 1,2,3 και βλέπουμε)
NemesisUltra - Παρ 14 Νοέ 2008, 21:48:49
Θέμα δημοσίευσης: 106
Σημερα βρηκα ευκαιρια να μπω ευχαρηστω για το εδιαφερων και την βοηθεια σας !

Πυστευω οτι με 2 επιπεδο στο 106 μου ειμαι ικανοποιημενος!! εχω φτιαξει καπακι, κεντροφορους, ροηκη, βαλβιδες, μπιστονια και ειμαι ετοιμος για τα περετερο!

Το ηχοσηστημα αξιας 4000 πηρε ποδι!! μαζι με τα 100 κιλα και πιο πανω που ζυγιζε!

θα δωσω οσα χρειαζετε ωστε να εχω καλα πραγματα!! (για γρηγορη οδιγηση)

τωρα για το σασμαν θα δωσω αν και δεν ξερω τιμες για κατι που θα κανει το Rallaki να ξεκιναει οπως θα ηθελα να πω 1000...

Τωρα για το μπλοκε μου ειπαν να παρω ενα 50/50 αλλα δεν γνωριζω πολλα! Θα θελα να το κανω να ξεκιναει καλα και δυνατα και απο τι μου ειπαν θα εχω καλυτερη ανταποκριση στις σχεσεις....

θα ειναι μαζι και και ο δισκος ?? αν το παρω


Αντιμετοπιζω προβλημα με το δισκο μου...νομιζω πως πεθαινει πια και λεω να βαλω κατι καλο η μετατροπη το διαλυσε το δισκο, το ειχα στο προγραμα εξαλου! Προσπαθω και τα βαζω σιγα σιγα ολλα!
soler - Σαβ 15 Νοέ 2008, 03:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι προφανώς ο δίσκος δε θα ειναι μαζί με το μπλοκέ...

Έκανες τον κόπο να διαβάσεις στα thread που σου δείξαμε?
Θα βρεις απαντήσεις για όσα ρωτάς...
MEMsound - Σαβ 15 Νοέ 2008, 10:36:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: 106
NemesisUltra έγραψε:
Πυστευω οτι με 2 επιπεδο στο 106 μου ειμαι ικανοποιημενος!! εχω φτιαξει καπακι, κεντροφορους, ροηκη, βλαβιδες, μπιστονια και ειμαι ετοιμος για τα περετερο!!


ωραία ΠΡΙΝ κάνεις οτιδηποτε αλλο πας δυναμόμετρο μετρας και ποσταρεις διάγραμμα να δουμε οτι όλα δουλευουν σωστά καθώς και πως αποδίδει το μοτερ.


NemesisUltra έγραψε:
Το ηχοσηστημα αξιας 4000 πηρε ποδι!! μαζι με τα 100 κιλα και πιο πανω που ζυγιζε!

και καλά εκανες...

NemesisUltra έγραψε:
θα δωσω οσα χρειαζετε ωστε να εχω καλα πραγματα!! (για γρηγορη οδιγηση)!


ομορφα

NemesisUltra έγραψε:
τωρα για το σασμαν θα δωσω αν και δεν ξερω τιμες για κατι που θα κανει το Rallaki να ξεκιναει οπως θα ηθελα να πω 1000...


αν το κιβωτιό σου ειναι σε καλή κατάσταση δεν χρειάζεται αλλαγη.
μιας και θα το ανοίξεις... τσεκάρεις βεβαια και τα "εντοστια" μπας και κάτι θέλει αλλαγη εστω και προληπτικά
αλλάζεις μόνο το κορωνοπήνιο με ενα 14/60 ή 13/59 και αν σε ενδιαφέρουν και τα χαλαρα ταξιδακια πότε~πότε βαζεις ενα πιο μακρί γραναζι 5ης...

NemesisUltra έγραψε:
Τωρα για το μπλοκε μου ειπαν να παρω ενα 50/50 αλλα δεν γνωριζω πολλα! Θα θελα να το κανω να ξεκιναει καλα και δυνατα και απο τι μου ειπαν θα εχω καλυτερη ανταποκριση στις σχεσεις....


αυτό που σου είπαν για 50/50 αναφερεται σε δισκάτο μπλοκε
αυτό ειναι πιο δραστικό και αποτελεσματικό από ενα γραναζωτό αλλά εχει περισσότερες φθορές, ειναι λιγο πιο απότομο και κάνει και λίγο θορυβο
απ οτι καταλαβα δεν το πας για αγωνες το 106, αλλά
αν σε ενδιαφέρουν ερασιτενικοί αγώνες (σαν το gtcc πχ), συχνές πίστες (track days) κλπ κλπ και το 106 το χεις μονο γι αυτό και τα πολλά χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο τα κάνεις με άλλο αμάξι, σου κάνει (το δισκατο)...
αν απλά θες στροφοδιαδρομές και απροβληματιστη λειτουργία για πολλά χιλιόμετρα, πιο "φιλική" και "ηπεια" συμπεριφορα και υσηχια, με ενα γραναζωτό quaife θα κάνεις μια χαρα την δουλεια σου.
ΔΙΑΒΑΣΕ το σχετικό τόπικ στην "μεταδοση"

NemesisUltra έγραψε:
θα ειναι μαζι και και ο δισκος ?? αν το παρω


Αντιμετοπιζω προβλημα με το δισκο μου...νομιζω πως πεθαινει πια και λεω να βαλω κατι καλο η μετατροπη το διαλυσε το δισκο, το ειχα στο προγραμα εξαλου! Προσπαθω και τα βαζω σιγα σιγα ολλα!


ο δισκος δεν ειναι μαζί αλλά μπαίνει κι αυτός εκεί
οπότε αυτά τα κάνεις όλα μαζί
για να μην πληρώνεις διπλά ανεβα-κατεβα σασμαν
NemesisUltra - Παρ 19 Δεκ 2008, 00:59:44
Θέμα δημοσίευσης:
οκ το λυσαμε το προβλημα
MEMsound - Παρ 19 Δεκ 2008, 04:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
...και με πολυ καλό τρόπο...
ευγε μεγειές!!!

σου προτίνω να ασχοληθείς λιγο περισσότερο με το psclub... θα μάθεις πολλά και θα γλιτώσεις "κακοτοπίες" των διαφορών "wanna be" βελτιώνων... Wink Wink
COOL ALEXIS - Παρ 19 Δεκ 2008, 09:06:14
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θα γλυτώσεις όμως μια άδεια τσέπη... Laughing
NemesisUltra - Σαβ 20 Δεκ 2008, 00:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
Smile αυτο θελω...να μαθω και αγοραζω οτι πληρωνω !! ελπιζω να βρω και αλλα που θα χρειαστω για τα περετερο του 106


Smile Smile

Πειρα το τελευτεο μπλοκε (Quaife και 14/60 Κ/Π)

θα τα αγοραζω ολλα μονος πλεον!
NemesisUltra - Δευ 29 Δεκ 2008, 22:06:52
Θέμα δημοσίευσης:
στο σασμαν περα του μπλοκε και του πιο κοντου κ/π πρεπει να κανω κατι αλλο πχ πιο σκληρο δισκο? το αμαξι το παο 160 -170 αλογα
sakis206t - Δευ 29 Δεκ 2008, 22:57:59
Θέμα δημοσίευσης:
ενισχυμενο πλατω και δισκος (valeo και αλλους)
NemesisUltra - Παρ 02 Ιαν 2009, 18:16:01
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια τη βαλβολινη προτεινετε για το μπλοκε το ιδιο οπως και στο αλλο θεμα?
COOL ALEXIS - Παρ 02 Ιαν 2009, 18:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλάζει κάτι Question
volvos - Παρ 02 Ιαν 2009, 18:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
ελφ τρπ
RoadRunner122 - Σαβ 03 Ιαν 2009, 14:09:57
Θέμα δημοσίευσης:
NemesisUltra έγραψε:
παιδια τη βαλβολινη προτεινετε για το μπλοκε το ιδιο οπως και στο αλλο θεμα?


Υπάρχει ενότητα αφιερωμένη στο συγκεκριμένο θέμα. Συγκεκριμένα αυτή

Δε γίνεται να γράφονται τα ίδια πράγματα σε κάθε ενότητα που ανοίγει ο καθένας. Ας ψάξουμε και λίγο πριν ρωτήσουμε, δεν κάνει κόπο.

Φιλικά πάντα Wink
NemesisUltra - Σαβ 03 Ιαν 2009, 23:20:07
Θέμα δημοσίευσης:
οκ Wink
NemesisUltra - Σαβ 10 Ιαν 2009, 18:57:42
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια θελω να κανω το εξης ερωτημα....

ο μηχανικος για να μου βαλει το μπλοκε

και το κωρονπηνιο πανω στο μπλοκε μαζι με την δουλεια των τορνων

ποσα κανει ενα 4φτερος δισκος?

ποσα θα θελει για αυτα ολα

και αν γινεται μου πει καποιος ποσα κανει περιπου η δουλεια του τορνου για την κορονα στο μπλοκε
volvos - Σαβ 10 Ιαν 2009, 19:10:53
Θέμα δημοσίευσης:
για να σου περασει κορωνα στο μπλοκε και να το ραψει ειναι μαξιμουμ κοστος 100-150ευρω
πιθανοτατα να βρεις και λιγοτερο

τετραφτερο χοντρικα 350++

αρα μαζι με κατεβασμα σαζμαν εισαι καπου 700 ΜΑΞΙΜΟΥΜ
NemesisUltra - Σαβ 10 Ιαν 2009, 19:31:57
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον παμε να δουμε μερικες φωτο που εβγαλα πιο πριν με το μηχανικο Το Quaife με την κορωνα και πως ειναι μεσα στο σασμαν, καντε κλικ να τις δειτε καλυτερα!!












και που να βλεπατε ποσο καθαρισμα επεσε πανω μετα και πριν(και αν μπορουσα θα το κανα λαμπικο και ισως να μου περνε και κανα δυο μερες να το κανω οπως θελω!!!
volvos - Σαβ 10 Ιαν 2009, 19:37:39
Θέμα δημοσίευσης:
ε αφου δε τρεχεις αγωνες παρε αυτο που λεει
και το μπλοκε απο το φουρνο και τελειωσε το θεμα Cool
NemesisUltra - Σαβ 10 Ιαν 2009, 19:41:24
Θέμα δημοσίευσης:
πως να τελειωσει το θεμα με αυτους που εμπλεξα
kane - Σαβ 10 Ιαν 2009, 19:45:16
Θέμα δημοσίευσης:
NemesisUltra έγραψε:
πως να τελειωσει το θεμα με αυτους που εμπλεξα


στειλε το σαζμαν σου εδω θεσνικη, να σου βαλουμε το μπλοκε μεσα, και ενα δισκο ενισχυμενο (οχι 4φτερο και μαλ***ες) να τελειωνει το θεμα...
NemesisUltra - Σαβ 10 Ιαν 2009, 19:54:14
Θέμα δημοσίευσης:
εε εχει γινει το μπλοκε


αυριο θα το βαλουμε μαζι που σου ειπα

θα του πω να βαλουμε τον μαμα που ειχε μεσα και ειναι μια χαρα τπτ δεν εχει απλα ειχα ενα προβλημα με τι 2 δεν εφτεγε ο δισκος

οταν λεμε ενισχυμενο τι ειναι???
kane - Σαβ 10 Ιαν 2009, 19:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
βαζεις εναν ιδιο απο ενα αλλο μοντελο βαρυτερο.Αυτο σημαινει οτι ο δικος εκεινου ειναι πιο ενισχυμενος απο τον μαμα σου,μιας και εχει να "κινησει" περισσοτερα κιλα.
Μπακαλικα στο λεω,αλλα ισχυει...

Μη μπλεκεις με 4φτερους και τετοια,καθε 3 και λιγο θα εισαι για αλλαγη πλατω...
NemesisUltra - Σαβ 10 Ιαν 2009, 20:01:16
Θέμα δημοσίευσης:
το ειδα και αλλου αυτο που λες αρα παει να με κλεψει με το δισκο που παει να μου δωσει και να μπλεξω με προβληματα







να βαλω αυτον που ειχα πανω? η να ψαξω για ενισχυμενο και απο τι μπορω να βρω?
kane - Σαβ 10 Ιαν 2009, 20:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
NemesisUltra έγραψε:
το ειδα και αλλου αυτο που λες αρα παει να με κλεψει με το δισκο που παει να μου δωσει και να μπλεξω με προβληματα

να βαλω αυτον που ειχα πανω? η να ψαξω για ενισχυμενο και απο τι μπορω να βρω?


dn paei να σε κλεψει...οντως ο 4φτερος ειναι πολυ καλος δισκος.Αλλα αν κινεισαι μεσα σε μποτιλιαρισματα (σιγα μην εχετε κει στη ροδο) τρωει ευκολα ακομα και ενισχυμενο βολαν.

Αν κανεις λιγα χλμ και σε ανοικτο δρομο βαλε 4φτερο,αν οχι, βαλε εναν ενισχυμενο, κανα luk μαμα ή καποιον αλλο...
NemesisUltra - Σαβ 10 Ιαν 2009, 20:40:27
Θέμα δημοσίευσης:
δλδ οταν εχω 1 πρωτη δευτερα συνεχεια χαλαει το βολαν....

και ομως πολλες φορες μπλεκω σε κινηση λογο πολων διασταυροσεων φαναρια πρωινα με σχολεια!!!


τωρα με τον 4φτερο δεν ξερω τι αντοχες θα εχω σαν βολταδικο αμαξι και αν μπλεκω με κινηση. πολλα χιλ δεν κανω λογο αποστασεων μικρων!!!


σκεφτομαι ως καλυτερη λυση απο αυτα που συμπερενω και γιαυτο που θα κανω το αμαξι καλυτερη λυση για γρηγορο (μπλοκε) βολταδικο αμαξι οπως ειπα τη δευτερη επειλογη που μου λες καποιο παρομοιο για πιο βαρη αμαξι


τι λες εσυ φιλε μου να κανω???

ΥΓ μου ειπε οτι με το δικο μου μαμα πλατο ο 4δισκος!
RoadRunner122 - Κυρ 11 Ιαν 2009, 02:02:56
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν μη συγκρίνουμε την κίνηση που έχεις εκεί με την κίνηση στην Κηφισίας 9 η ώρα το πρωί! Μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικές καταστάσεις.

Εξάλλου όταν είπε ο Σταύρος ότι φθείρεται στα μποτιλιαρίσματα, εννοούσε μποτιλιαρίσματα Αθηναικού τύπου (ελπίζω να γίνομαι κατανοητός).

Στη θέση σου θα έβαζα 4φτερο μόνον εάν είχα σκοπό στο επόμενο 6μηνο ή έστω χρόνο να πάω σε 2ο ή 3ο στάδιο στο μοτέρ οπότε θα χρειαζόμουν πραγματικά ένα ισχυρότερο-ανθεκτικότερο δισκόπλατο.

Αν όχι, βάζεις ένα ενισχυμένο όπως είχα κάνει κι εγώ πριν 80.000km αλλά με μαμά μοτέρ και δεν θα σου κάνει κιχ! + θα σου βγει και οικονομικότερα (αν και μάλλον έχεις πέσει σε φαρμακοτρίφτη, οπότε δεν γλιτώνει ο κουμπαράς το σπάσιμο) Razz
NemesisUltra - Κυρ 11 Ιαν 2009, 18:00:56
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον παμε να δουμε μερικες φωτο με το Quaife με την κορωνα και πως ειναι μεσα










και που να βλεπατε ποσο καθαρησμα επεσε πανω μετα και πριν!!!
RoadRunner122 - Κυρ 11 Ιαν 2009, 20:05:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ποποποπο λαμποκοπάνε τα πάντα Very happy

Ωραίος Thumb right

Σε κανα 2μηνο θα κάνω κι εγώ μιά απ'τα ίδια.

Για πες με τι κ/π θα το δουλέψεις?
Την κορώνα την έραψες πάνω στο quaife?
NemesisUltra - Κυρ 11 Ιαν 2009, 20:18:20
Θέμα δημοσίευσης:
το κπ ειναι 14 60

την κορωνα ρε παιδια απο οτι καταλαβα την εβγαλε απο το φουρνο και την εκατσε πανω στο μπλοκε
MEMsound - Κυρ 11 Ιαν 2009, 22:07:01
Θέμα δημοσίευσης:
ετσι ακριβως
στα ΜΑ σασμαν η το διαφορικο (ειτε το μαμα ειτε το quaife) μπαίνουν "πρεσσαριστά"

δηλαδη η κορωνα μπαίνει εχεδόν σαν "δακτυλίδι" πάνω στο διαφορικό
για να γίνει αυτό ζεσταίνουμε σε φουρνο την κορωνα για να διασταλει και βάζουμε (με την βοηθεια πρεσσας) το διαφορικό "μέσα"
οταν κρυώσει συστελεται και "σφιγγει" πάνω στο διαφορικό

οταν χρησιμοποιούνται μπλοκέ διαφορικά μπαίνουν και κάποιες εξτρα ασφάλειες (πχ το quaife εχει στην συσκευασια του 2 μπίλιες) οι οποίες αποτρέπουν το στρίψινο του μπλοκέ μέσα στην κορώνα

Αυτό το κάνουμε γιατι (σε σχεση με την χρηση ενος συμβατικού ελευθερου διαφορικού...) με την χρηση μπλοκέ διαφορικου οι δυνάμεις που αναπτύσονται μεταξυ διαφορικου και κορώνας ειανι πολλαπλάσιες μιας και δεν "εκτονόνται" σε χαζοσπινιαρίσματα του τροχου με την λιγότερη πρόσφηση.

Για ακόμα περισσότερη ενισχηση κάποιοι "ραβουν" (ηλεκτροκόλληση) τα διαφορικά πάνω στην κορωνα... (απλά μετα το "ξεραψιμο" αν κάποια στιγμη χρειαστει για κάποια αλλαγη πχ σε κορωνοπήνια ή για πώληση) ειναι πολυ δυσκολη (οχι αδυνατη)
NemesisUltra - Δευ 12 Ιαν 2009, 16:35:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι Μανθο ετσι εγινε απλα δεν το καναμε με ηλεκτροκολληση!
RoadRunner122 - Δευ 12 Ιαν 2009, 19:08:55
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάλι (ενώ το έχω ξανακούσει) δε μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να ασφαλιστεί η κορώνα στο μπλοκέ με 2 μπιλιες. Confused

Για πύρους ξέρω, για ράψιμο ξέρω, για πύρους με ράψιμο από πάνω ξέρω αλλά τις μπίλιες πως τις τοποθετουμε ώστε να μπλοκάρουν το στρίψιμο της κορώνας?

Μike, το 14/60 το βαλες μόνο του ή με μακρυά 5η? Θέλω να μου πεις εντυπώσεις πάνω σ'αυτο όταν τελειώσεις Wink
NemesisUltra - Δευ 12 Ιαν 2009, 20:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου εβαλα το ΚΠ 14 60 μαζι με το Quaife πιστευω θα ειναι κατι παραπανω απο καλο ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣ


Με βηντεακι θα δεις εντυπωσεις χαχαχααχ


Δες εδω το 14 60 4,28 εχω
16 65 3,93 ειχα

http://www.106sportclub.gr/v3/news/?p=9
kane - Δευ 12 Ιαν 2009, 22:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:


Μike, το 14/60 το βαλες μόνο του ή με μακρυά 5η? Θέλω να μου πεις εντυπώσεις πάνω σ'αυτο όταν τελειώσεις Wink


ela βρε εχεις πηξει με αυτο το θεμα! γαμέι οπως σου ειπα. με μακρια 5η,και δν κρεμαει σχεδον καθολου...
COOL ALEXIS - Τρι 13 Ιαν 2009, 20:21:24
Θέμα δημοσίευσης:
Οι απορίες μεταφέρθηκαν στο σχετικό topic

Εκ της MOD-Team

NemesisUltra - Παρ 16 Ιαν 2009, 21:22:14
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια αν ειναι απο φουρνο και με τι μπιλιες ειναι οκ ?

ειναι τοσο αναγκεο να το κολησω
Pughell - Σαβ 17 Ιαν 2009, 11:27:52
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ προσοχη στις θερμοκρασιες του φουρνου. Exclamation

Αμα ξεπερασουν ενα οριο,η κορωνα θα χασει την "ελαστικοτητα" της με οτι συνεπαγεται αυτο.
Η δουλεια αυτη γινεται και με φλογιστρο ανετα,χωρις να υπαρχει περιπτωση να αλλαξει η δομη του μεταλλου(οπως στον φουρνο).

Τωρα περι ραψιματος κορωνας στο σωμα του μπλοκε,4 μικρες πονταρισιες θελει και αυτες σταυρωτα,δεδομενου οτι κανεις ξεκινηματα και κοντριτσες.
Μην κανει καμια βλακεια και παει να την ραψει ολη γυρω-γυρω,απο την διαφορα υλικου που εχει η κορωνα με το σωμα του μπλοκε,θα στρεβλωσει ολο το συστημα.

Υ.Γ.Δισκο φτερατο μαζι με πλατο βρισκεις με λιγοτερα απο 350Ε αλλα τα μεταλλικα τακακια του θα σου κανουν το πλατο σαν της μαιμους τον κωλο αμα εισαι συνεχεια σταματα-ξεκινα.
Εναν μαμα Luk και θα εισαι ΟΚ με 150-170Ε.

vasilis106 - Τετ 21 Ιαν 2009, 20:34:47
Θέμα δημοσίευσης:
μιλαγα με εναν τυπο κ μου ειπε οτι με 350ε φτιαχνει το διαφορικο (106) μπλοκε.δεν ειναι δισκατο ουτε γραναζωτο το αλλο συστημα λειτουργει με ενα ελατηριο.ξερει κανεις κατι?
kane - Τετ 21 Ιαν 2009, 21:14:24
Θέμα δημοσίευσης:
vasilis106 έγραψε:
μιλαγα με εναν τυπο κ μου ειπε οτι με 350ε φτιαχνει το διαφορικο (106) μπλοκε.δεν ειναι δισκατο ουτε γραναζωτο το αλλο συστημα λειτουργει με ενα ελατηριο.ξερει κανεις κατι?


πες μου το φιλο σου να σου πω ποιος εισαι...
vasilis106 - Τετ 21 Ιαν 2009, 21:22:29
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing
NemesisUltra - Παρ 23 Ιαν 2009, 00:02:48
Θέμα δημοσίευσης:
εεεε πως?
volvos - Παρ 23 Ιαν 2009, 14:57:05
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον για τα μπλοκε του μπουμπη σου ελεγε που εχουν αποδειχτει αναξιοπιστα Crying or Very sad
RoadRunner122 - Παρ 23 Ιαν 2009, 16:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μαλλον για τα μπλοκε του μπουμπη σου ελεγε που εχουν αποδειχτει αναξιοπιστα Crying or Very sad


ή μιά άλλη μπούρδα που μπαίνει στη θέση των πλανητών-δορυφόρων Laughing
vasilis106 - Παρ 23 Ιαν 2009, 18:20:09
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
volvos έγραψε:
μαλλον για τα μπλοκε του μπουμπη σου ελεγε που εχουν αποδειχτει αναξιοπιστα Crying or Very sad


ή μιά άλλη μπούρδα που μπαίνει στη θέση των πλανητών-δορυφόρων Laughing



οχι παιδια δεν ειναι του μπουμπη ο ιδιος τα κατασκευαζει.θα τον παρω ενα τηλ κ θα ποσταρω παλι με περισσοτερες λεπτομεριες
NemesisUltra - Σαβ 24 Ιαν 2009, 22:37:55
Θέμα δημοσίευσης:
απο πιο μερος εισαι Βασιλη??
vasilis106 - Κυρ 25 Ιαν 2009, 06:02:53
Θέμα δημοσίευσης:
απο πατρα ειμαι φιλε μου
NemesisUltra - Κυρ 25 Ιαν 2009, 19:06:30
Θέμα δημοσίευσης:
ακομα δεν το βγαλα απορω τι δουλεια θα κανει το μπλοκε
venomousjes - Πεμ 29 Ιαν 2009, 19:16:38
Θέμα δημοσίευσης: GRT H QUAIFE????
καλησπερα σε ολους τους φιλους του club μολις μπηκα και σε μια βδομαδα περνω το ραλλακι μου 106 1.6 16v απλα επειδη εχω σκοπο να ριξω λ$$ στο στησιμο θα ηθελα την ειλικρινη γνωμη σας οι πιο πολλοι ειστε υποστηρικτες της quaife ,απλα βλεπω οτι πολλα ατομα στη θεσσαλονικη φορανε το GRT και διαφορα αγωνιστικα που αποδειχτηκε αξιοπιστο...θα ηθελα απο οσους εχουν γνωση και τον δυο συστηματων να παραθεσουν τις αποψεις τους.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Very happy
Pughell - Πεμ 29 Ιαν 2009, 19:48:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπαρχει καμια συγκριση μεταξυ τους καθως το ενα ειναι δισκατο ενω το αλλο με γραναζια.
Επισης δεν συγκρινονται και απο θεμα τιμης καθως το Quaife ειναι τζαμπα(δεδομενων αυτων που κανει) ενω το αλλο πανακριβο(συγκρινωντας με τα υπολοιπα δισκατα της αγορας).

Οποτε μαλλον περισσοτερο εξαρταται απο το τι χρηματα θελεις να δωσεις και φυσικα τι ζητας απο το μπλοκε σου.

Θυμιζω οτι,οσο αφορα την χρηστικοτητα τους,το Quaife ειναι το μοναδικο που ειναι ελευθερο στο "ασε" σε αντιθεση με ολα τα δισκατα που δεν ξεκομπλαρουν ποτε.
android - Πεμ 29 Ιαν 2009, 21:40:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν υπαρχει καμια συγκριση μεταξυ τους καθως το ενα ειναι δισκατο ενω το αλλο με γραναζια.
Επισης δεν συγκρινονται και απο θεμα τιμης καθως το Quaife ειναι τζαμπα(δεδομενων αυτων που κανει) ενω το αλλο πανακριβο(συγκρινωντας με τα υπολοιπα δισκατα της αγορας).

Οποτε μαλλον περισσοτερο εξαρταται απο το τι χρηματα θελεις να δωσεις και φυσικα τι ζητας απο το μπλοκε σου.

Θυμιζω οτι,οσο αφορα την χρηστικοτητα τους,το Quaife ειναι το μοναδικο που ειναι ελευθερο στο "ασε" σε αντιθεση με ολα τα δισκατα που δεν ξεκομπλαρουν ποτε.


δλδ το ενα ειναι για δρομισιο αμαξι track days κτλ κ το αλλο καθαρα για αγωνιστικο Idea
RoadRunner122 - Πεμ 29 Ιαν 2009, 22:07:45
Θέμα δημοσίευσης:
Το μεν GRT είναι hardcore με πιό "αντρική" συμπεριφορά και πιό racing προσανατολισμούς κάνοντας αισθητή την παρουσία του, το δε Quaife είναι πολύ πιο φιλικό, πιό χρηστικό στις καθημερινές μετακινήσεις και πιό διακριτικό όταν εμπλέκεται.

Επιπλέον το GRT λόγω κατασκευής ρυθμίζεται σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό εμπλοκής (πχ 30%) το οποίο και εφαρμόζει όταν χαθεί η πρόσφυση σε κάποιο τροχό ενώ στο Quaife το ποσοστό εμπλοκής μεταβάλλεται από 0 μέχρι 100%. Επιπλέον το Quaife είναι maintenance free πράγμα που δε σημαίνει φυσικά ότι το GRT φθείρεται εύκολα, απλά χρειάζεται έλεγχο που και που.

Προσωπικά, επειδή το έψαχνα το τελευταίο 6μηνο και ήμουν σε μεγάλο δίλημμα, αρχικά είχα καταλήξει σε GRT για τον λόγο "ή βάζουμε μπλοκέ ή δε βάζουμε!". Σκεπτόμενος όμως ότι το αμάξι το χρησιμοποιώ καθημερινά κι ότι ίσως το GRT μου πέσει κάπως βαρύ και τελικά κάνω τη ζωή μου δύσκολη, κατέληξα στο Quaife. Wink
venomousjes - Πεμ 29 Ιαν 2009, 23:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον και εγω επειδη ψαχνομαι(σχετικα)-δεν ειμαι σαν και εσας με πειρα,ειχα καταληξει στο quaife αλλα εχω διαβασει παντου οτι σαν γραναζωτο σε ολισθηρο εδαφος παρατηρηται (torque-steering)χαζοπαιξιμο τις μουρης και καπως μου κανει το σεναριο ψιλοβροχο-στροφιλικι-παιξιμο μουρης περαν απο αυτο που εχεις συνηθησει.....δεν ξερω μπορει να ειμαι ουτ.... Rolling eyes ποσο δυσκολη να γινει η ζωη με το GRT???το απο 0% στο 100% ειναι καλο??γιατι τοσα χρονια σε ολα τα βελτιωμενα και σε πακετα οικων εχουνε μονιμης συμπλεξης μπλοκε...δεν θα το ειχαν σαν επιλογη ενα τετοιο συστημα?? ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΑ GRT(30%)ΚΑΛΗ ΩΡΑ????
NemesisUltra - Πεμ 29 Ιαν 2009, 23:57:34
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω το Quaife εχω δεν το εχω τελειωσει για να το δοκιμασω αλλα πιστευω οτι θα ειναι πολυ καλο και θα μου αρεσει...
tsosmoulis - Παρ 30 Ιαν 2009, 08:37:20
Θέμα δημοσίευσης:
νομίζω ότι δεν έχει κατανοήσει απόλυτα το torque steering αλλά και πάλι αυτό που έχω να πω είναι ότι το quaife είναι πολύ διακριτικό, μάλιστα σε καθημερινή χρήση (χωρίς πίεση) είναι σαν να μην έχεις μπλοκέ! είναι βέβαια αρκετές φορές στην ζώνη της ροπής που ας πούμε "κολλάει" το τιμόνι αλλά είναι και θέμα οδήγησης και το πόσο καλά έχεις "μάθει" το αυτοκίνητο σου!
το grt έχει σαφώς, άλλη, πιο αγωνιστική φιλοσοφία και κάνει πολύ καλά την δουλειά του.
είναι καθαρά το τί θέλει ο καθένας!

πάντως κάποιος ο οποίος έχει μάθει σε τόσο "αντρικό" μπλοκέ σίγουρα θα του φανεί παιδικό το quaife.
για ένα καθημερινό αυτοκίνητο με μια αναρτησούλα, το οποίο κάποιες φορές μετατρέπεται σε παιχνίδι βουνού ή δοκιμαστικών νομίζω η μέση λύση είναι το quaife. 3 χρόνια τώρα δεν έχει κάνει κιχ!
Τώρα εαν το βάζεις πίστα και κυνηγάς χιλιοστά, παλεύεις με τις βαλβολίνες κτλ κτλ τότε το grt σου πάει!
glf - Παρ 30 Ιαν 2009, 10:08:51
Θέμα δημοσίευσης:
και τα δύο καλά είναι και ακούστε το Μητσάκο όσο αφορά το feeling.
με του Μητσάκου το καθημερινό 106 και γω νόμιζα ότι δεν.. έχω μπλοκέ αλλά μέσα σε στροφή με περίεργη γωνία και πολλά χλμ έκανε αυτό που έπρεπε χωρίς.... δράματα.

από την άλλη, το GRT είναι όπως είπαμε αγωνιστική κατασκευή, πάει "πακέτο" με τον έλεγχο των βαλβολίνων για γρέζια τουλάχιστο μια φορά το χρόνο (όπως όλα τα αγωνιστικά σαζμάν τα λύνουμε για έλεγχο) και το έχεις να δουλεύει εκεί που νομίζεις ότι σε βολεύει καλύτερα. το 30% είναι ότι πρέπει, μόνο για αγώνες και με.. χέρια θα πρέπει να πάει κάποιος στο 40% και να το.. κυνηγάει το άθλημα.
RoadRunner122 - Τετ 04 Φεβ 2009, 10:15:25
Θέμα δημοσίευσης:
Απευθυνόμενος σε όσους φορούν ATB αλλά και όσους θα βάλουν:

παίδες, πού θα πάτε για να σας πρεσσάρουν-ράψουν την κορώνα επάνω του?

Έχω μηχανικό αλλά για να πω την αλήθεια, επειδή δεν έχει ξανατοποθετήσει ATB, δεν του χω και 1000% εμπιστοσύνη για το όλο εγχείρημα. Όλες οι προτάσεις δεκτές αλλά από Αθήνα. Εάν φοβάστε μη θεωρηθεί διαφήμηση στείλτε μου πμ Wink

Θενξ Wink Wink Wink
MEMsound - Τετ 04 Φεβ 2009, 11:07:37
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον...
πριν λίγο παρελαβε ο Τσιρώνης το δικό του ΜΑ για το 106

ανοίξαμε την κούτα και μέσα εκτός από τις μπίλιες ειχε και ενα μεγάλο δακτυλίδι/ασφαλεια που μπάινει την ακρη του μπλοκέ μετα την κορώνα και την "συγκρατει" πάνω στο μπλοκέ.

δεν θυμαμαι αν ειχαν τετοια ασφάλεια και παλαιότερα τα ΜΑ, αλλά νομιζω πως οχι.
οπότε πολυ πιθανό να μην χρειάζεται πλέον ράξιμο.

ο Τσιρώνης πήρε το δικό του για να το τοποθετήσει αμεσα μιας και πρόεκυψε πρόβλημα στο σασμαν του (ξεπρεσαριστηκε η κορωνα) και το 106 ειναι ηδη συνεργείο, οπότε θα συνενοηθεί και με Αργυρη για τα περιατέρω.

κοινώς... μίλα με Αργυρη...

υ.γ. τα ΒΕ μπαίνουν με βίδες οπότε δεν τιθεται θεμα για τετοια πράγματα
NemesisUltra - Δευ 02 Μάρ 2009, 19:46:26
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά που θα βρω και τις σχέσεις της quaife και αν ξέρουμε τιμή ?
MEMsound - Δευ 02 Μάρ 2009, 22:34:27
Θέμα δημοσίευσης:
μπορουμε να τις φερουμε μαζί με το επόμενο (προς καλοκαιρι μερια) γκρουπ μπαι μπλοκε διαφορικων

δεν ειναι εδω ομως το καταλληλο τοπικ

τιμη ειχαμε μαθει παλαιότερα για αλλο μελος του ειχε ζητησει αλλά δεν την θυμαμαι, θα το κοιταξω
NemesisUltra - Πεμ 05 Μάρ 2009, 21:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνθο ok θα στο θυμίσω ξανά γιατί με εδιαφέρει κάτι τέτοιο

κάτι άλλο ρε παιδιά μιας και είναι το ερωτηματολόγιο μου για το σασμάν μου χάχα


όλα καλά με το σασμάν εκτος από ένα σφύριγμα με το που κουμπώνω 4 θα είναι ok μέχρι την άλλη βδομάδα κάτι άλλο

τι μπορώ να κάνω όταν βάζο ταχύτητα να το νιώθω σαν καινούργιο και ίσος πιο καλή διαδρομή μια βοήθεια παιδιά!!! gt κάτι είναι χαλασμένο εκεί στα "μοχλικα" και είναι άγαρμπες λίγο τι μπορώ να κάνω
yokagyla - Τετ 15 Απρ 2009, 09:43:39
Θέμα δημοσίευσης:
soler έγραψε:
Θέλεις πιο κοντό κορωνοπήνιο εάν έχεις ακόμα το μαμά π.χ. 14/60 και αφού σκέφτεσαι για μπλοκέ καλύτερα να γίνει μαζί η αλλαγή.

δλδ εγω που θελω να κρατησω αυτες τις σχεσεις- τελικες του αυτοκινητου μου δεν συνιστατε να βαλω μπλοκε? δεν θελω κατι ακραιο προσωπικα. πιστα δεν παω. στο δρομο το στριβω και κανω ταξιδια. οποτε δεν θελω στην ευθεια να πεσω σε κανενα χασιμο και να μου κανει κανενα ψαρεμα το τιμονι...(40% μου ειπε ο μαστορας και πανω-ισχυει?)
MEMsound - Τετ 15 Απρ 2009, 09:55:46
Θέμα δημοσίευσης:
να βάλεις...

τι αμαξι εχεις?

τι "40%" σου ειπε Shocked Confused
yokagyla - Τετ 15 Απρ 2009, 10:00:02
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
να βάλεις...

τι αμαξι εχεις?

τι "40%" σου ειπε Shocked Confused

106 16v σφυριλατο με catcams , σασμαν μαμα , 3φτερο δισκο (που μου σπαει καθε μερα τα νευρα το ρουλεμαν-η απαντηση για το ρουλεμαν που κανει θορυβο μετα απο 1000χιλιομετρα ειναι οτι ειναι 3φτερος ο δισκος γι'αυτο κανει ετσι-ασχετο αλλα ελεγα μηπως εχετε απαντηση)
40% μου ειπε να ρυθμισουμε τα γραναζια . 40% και πανω μου ειπε για την ακριβεια να ειναι μπλοκε.
MEMsound - Τετ 15 Απρ 2009, 10:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
θα σου αρεσε πολυ το αμάξι σου με ενα κ/π 16/65...
αλλα και με το μαμα κ/π να μεινεις μπλοκε αξιζει να βάλεις

σχετικα με το "40%"... αρα αναφερόταν σε δισκάτο μπλοκε οπου ρυθμιζεται εκ των προτέρων το ποσοστο κλιεδώματος
καλό θα ηταν ΠΡΙΝ καταλήξεις στο πιο μπλοκε να βάλεις να οδηγήσεις 1-2 αμάξια με μπλοκε

ριξε κι ενα βλέφαρο στο τοπικ για το quaife
yokagyla - Τετ 15 Απρ 2009, 10:10:13
Θέμα δημοσίευσης:
το 16/65 θα με κουρασει στο θεμα ταξιδιου? κοντενει πολυ το αμαξι?
θα κοιταξω στο quaife αλλα περιμενω και απο τον προεδρο να μας πει για το bacci που εχω ακουσει απο αλλους πολυ καλα λογια.
http://www.106sportclub.gr/main/htlm_pages/articles/technical_articles/koronopinia.htm <---- ωραιο αρθρο για κορωνοπηνια. το 16/65 ειναι απο 1600 8v λογικα. δεν ξεφευγουμε και πολυ δλδ απο του 16v . πανω κατω ιδια ειναι νομιζω. οπως ειπες mem πρεπει να δοκιμασω 2-3 κάρα.
NemesisUltra - Τετ 15 Απρ 2009, 20:07:50
Θέμα δημοσίευσης:
σωστά και εγώ αυτό θα σου πρότεινα αν ήσουν ρόδο θα σου δεινά το δικό μου

το θέμα είναι τι χρήση θες

εγώ είμαι μια χαρά με το δικό μου

είναι σαν να μην υπάρχει

ζωντανεύει μονο όταν χώνεσαι στη στροφή με γκάζι είναι ότι καλύτερο για "βολτισιο" αμάξι

τα παιδιά με βοηθήσανε και εμενα και κατέληξα και εγώ στο quaife όπως και αυτό θα σου πρότεινα να κανεις και εσύ

αν είσαι για άγονες και πιστες πάρε "δισκατο" αν είσαι "βολτισιος" απλά quaife και ξέρω ψωμί
RoadRunner122 - Πεμ 16 Απρ 2009, 08:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
yokagyla έγραψε:
το 16/65 θα με κουρασει στο θεμα ταξιδιου? κοντενει πολυ το αμαξι?
θα κοιταξω στο quaife αλλα περιμενω και απο τον προεδρο να μας πει για το bacci που εχω ακουσει απο αλλους πολυ καλα λογια.
http://www.106sportclub.gr/main/htlm_pages/articles/technical_articles/koronopinia.htm <---- ωραιο αρθρο για κορωνοπηνια. το 16/65 ειναι απο 1600 8v λογικα. δεν ξεφευγουμε και πολυ δλδ απο του 16v . πανω κατω ιδια ειναι νομιζω. οπως ειπες mem πρεπει να δοκιμασω 2-3 κάρα.


Aν είσαι 16V με μαμά σασμάν, τότε φοράς Κ/Π 16/63. Οι επιλογές που έχεις για να κοντύνεις είναι να πας σε 16/65 (από 1.6 8v) όπου κονταίνεις ελάχιστα χωρίς να έχεις πρόβλημα με ταξίδια κ τελικές, μετά σε 14/60 όπου κονταίνεις αρκετά καθώς και σε 13/59 όπου κονταίνεις πολύ.

Το 40% που ανέφερε ο μάστοράς σου προφανώς αντιστοιχεί στο ποσοστό εμπλοκής ΔΙΣΚΑΤΟΥ μπλοκέ. Δισκάτα μπλοκέ υπάρχουν 3 για το συγκεκριμένο σασμάν: Το GRT, το Bacci (υπάρχουν 2 εκδόσεις) και το PS. Το 1ο πιστεύω πως έχει το καλύτερο value for money. Το 2ο... περίμενε από πρόεδρο ενώ το PS είναι πανάκριβο. Το ποσοστό εμπλοκής πάνω από 40% παρόλαυτά θεωρώ πως είναι υπερβολικό για χρήση δρόμου. Συνήθως για δρόμο τα ποσοστά παίζουν μεταξύ 25-40% max.
Για quaife δε μπορούμε να συζητήσουμε για ποσοστό εμπλοκής μιάς και δεν είναι κάτι σταθερό (μεταβάλλεται από 0-100%./..).
glf - Πεμ 16 Απρ 2009, 09:13:09
Θέμα δημοσίευσης:
σοβαρά μην το βάλεις στο 40% για πρώτη φορά που θα οδηγήσεις δισκάτο μπλοκέ. εκτός και αν πας σε δεξιοτεχνίες.

στο λέω εγώ που έχω για... καθημερινό το αγωνιστικό μου με GRT δισκάτο και bacci δισκάτο παλαιότερα. 25 με 30 βάλτο
yokagyla - Πεμ 16 Απρ 2009, 11:53:48
Θέμα δημοσίευσης:
σας ευχαριστω πολυ παιδια ολους για την αμεση ενημερωση...
τελικα κατεληξα στο quaife Very happy Very happy και θα περιμενω με αγωνια το επομενο group buy(ελπιζω να μην αργησει πολυ-αυγουστο μπαινω φανταρος και θελω να εχ τελειωσει και με αυτο ).
kane - Πεμ 16 Απρ 2009, 13:41:50
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:

ενώ το PS είναι πανάκριβο. Το ποσοστό εμπλοκής πάνω από 40% παρόλαυτά θεωρώ πως είναι υπερβολικό για χρήση δρόμου


Υπάρχει και αντιγραφή του πς μπλοκέ (με 8 δισκάκια ΖΦ δηλ) που κατασκευάζεται στη θεσνικη (δοκιμασμένο σε πολλά αγωνιστικα,ελάχιστα βολταδικα ομως) σε πολύ δελαστική τιμή.

Αλλά οπως ειπε και ο φιλτατος,το δισκατο ειναι "πολυ αντρικο" για καθε μέρα.Ειδικά σε ψηλά ποσοστα εμπλοκής.

Και γω παντως με τη σειρα μου,κατεληξα στο κουειφ,που ειναι καλό για "1ο σταδιο" στριψιματος,αν θα μπορουσα να το πω ετσι.

Μενει να οδηγησω του τσοσμι καποια στιγμη να δω πως συμπεριφερεται.
RoadRunner122 - Πεμ 16 Απρ 2009, 14:29:43
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:

ενώ το PS είναι πανάκριβο. Το ποσοστό εμπλοκής πάνω από 40% παρόλαυτά θεωρώ πως είναι υπερβολικό για χρήση δρόμου


Υπάρχει και αντιγραφή του πς μπλοκέ (με 8 δισκάκια ΖΦ δηλ) που κατασκευάζεται στη θεσνικη (δοκιμασμένο σε πολλά αγωνιστικα,ελάχιστα βολταδικα ομως) σε πολύ δελαστική τιμή.


Ρε Σταύρε, πρώτο πρώτο το ανέφερα:

RoadRunner122 έγραψε:

...υπάρχουν 3 για το συγκεκριμένο σασμάν: Το GRT, το Bacci (υπάρχουν 2 εκδόσεις) και το PS.

venzinas - Πεμ 16 Απρ 2009, 15:54:34
Θέμα δημοσίευσης:
yokagyla έγραψε:
σας ευχαριστω πολυ παιδια ολους για την αμεση ενημερωση...
τελικα κατεληξα στο quaife Very happy Very happy και θα περιμενω με αγωνια το επομενο group buy(ελπιζω να μην αργησει πολυ-αυγουστο μπαινω φανταρος και θελω να εχ τελειωσει και με αυτο ).



μηλησα και με τον σηνονοματο και σε 2-3 μηνες θα γινει μια κινισει για μπολικα κοματια(θα παρουμε και απο το saxosportclub και απο το greekcitroen club)επομενος ας κανουμε λιγο υπομονη να μαζεψουμε και κανενα φραγκο
kane - Πεμ 16 Απρ 2009, 19:58:33
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
kane έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:

ενώ το PS είναι πανάκριβο. Το ποσοστό εμπλοκής πάνω από 40% παρόλαυτά θεωρώ πως είναι υπερβολικό για χρήση δρόμου


Υπάρχει και αντιγραφή του πς μπλοκέ (με 8 δισκάκια ΖΦ δηλ) που κατασκευάζεται στη θεσνικη (δοκιμασμένο σε πολλά αγωνιστικα,ελάχιστα βολταδικα ομως) σε πολύ δελαστική τιμή.


Ρε Σταύρε, πρώτο πρώτο το ανέφερα:

RoadRunner122 έγραψε:

...υπάρχουν 3 για το συγκεκριμένο σασμάν: Το GRT, το Bacci (υπάρχουν 2 εκδόσεις) και το PS.


Οχι δν κατάλαβες...αλλο το GRT και αλλο αυτό που λέω.Το GRT δν εχει δισκάκια ΖΦ,εχει δικής του παραγωγής.
Αυτά που λεω τα κατασκευάζει ο τάνιος (κυριως αγωνιστικες εφαρμογές) και οχι ο γκουλέτσος (grt).

venzinas έγραψε:
μηλησα και με τον σηνονοματο και σε 2-3 μηνες θα γινει μια κινισει για μπολικα κοματια(θα παρουμε και απο το saxosportclub και απο το greekcitroen club)επομενος ας κανουμε λιγο υπομονη να μαζεψουμε και κανενα φραγκο


καλή φάση,αν και ελπιζω να μην εχει η λίρα τοτε 1.5ε... Laughing
venzinas - Πεμ 16 Απρ 2009, 20:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:


καλή φάση,αν και ελπιζω να μην εχει η λίρα τοτε 1.5ε... Laughing


ουστ ρε γρουσουζη
MEMsound - Πεμ 16 Απρ 2009, 20:05:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ε ναι!!
ασε να κάνουμε ενα ηρεμο ρημαδοΠάσχα
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
kane - Πεμ 16 Απρ 2009, 20:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas έγραψε:
kane έγραψε:


καλή φάση,αν και ελπιζω να μην εχει η λίρα τοτε 1.5ε... Laughing


ουστ ρε γρουσουζη


γρουσουζης εγω? που να λεγα να σπασει το μοτερ σου Laughing Laughing Laughing

Αφου ξερεις ποσο σε αγαπαω,και ας μη μαγαπάς εσυ Cool Cool Cool

Εξαλλου ο γρουσουζης δν εχασα την ευκαιρια,εγραψε απο πανω κατευθειαν Shocked
venzinas - Πεμ 16 Απρ 2009, 20:41:03
Θέμα δημοσίευσης:
φτου φτου φτου πασχαλιατικα......χτυπα κανα ξυλο ρε
venzinas - Παρ 17 Απρ 2009, 12:10:58
Θέμα δημοσίευσης:
O γρουσουζης ξαναχτηπισε.χαλασε το αμαξι μαλον πολαπλασιαστη το κοβο.....
MEMsound - Παρ 17 Απρ 2009, 12:26:53
Θέμα δημοσίευσης:
και μετα λετε για μενα...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
RoadRunner122 - Παρ 17 Απρ 2009, 12:35:32
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
Οχι δν κατάλαβες...αλλο το GRT και αλλο αυτό που λέω.Το GRT δν εχει δισκάκια ΖΦ,εχει δικής του παραγωγής.
Αυτά που λεω τα κατασκευάζει ο τάνιος (κυριως αγωνιστικες εφαρμογές) και οχι ο γκουλέτσος (grt).


Ααα συγνώμη, δεν το ξερα.

Πήρα το quaife και σταμάτησα να την ψάχνω, οπότε έμεινα πίσω στις εξελίξεις Wink
venzinas - Παρ 17 Απρ 2009, 17:37:17
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas έγραψε:
O γρουσουζης ξαναχτηπισε.χαλασε το αμαξι μαλον πολαπλασιαστη το κοβο.....
τελικα ηταν μικρη η καταρα το καλοδιακη του map ηταν
kane - Σαβ 18 Απρ 2009, 02:58:56
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas έγραψε:
venzinas έγραψε:
O γρουσουζης ξαναχτηπισε.χαλασε το αμαξι μαλον πολαπλασιαστη το κοβο.....
τελικα ηταν μικρη η καταρα το καλοδιακη του map ηταν


σημερα το καλωδιακι του μαπ,αυριο μια βαλβιδα,ενα πιστονι...ξερεις πως πανε αυτα Laughing Laughing Laughing

Εδω ρε με το που σχολιασα καβακελλη,το βγαλε εξω Cool

Προχτες παλι στο ραλλυ φιλιππος,βγηκαν κανα 2 μπροστα μου Rolling eyes

ΜΑ ρε μανθο...λες να σε εχω ξεπερασει? Very happy
NemesisUltra - Τετ 22 Απρ 2009, 17:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
σταυρο φιλε δώσε σε παρακαλώ μια κατάρα να πηγαίνει το αμάξι μου καλά όταν βάλω τον εγκέφαλο


μια περιποιημένη σε παρακαλώ κατάρα xaxaxaxaxa
venzinas - Τετ 22 Απρ 2009, 18:19:52
Θέμα δημοσίευσης:
διαβασα της σελιδες πριν αλλα ακρη δεν εβγαλα....
ποιος τελικα ειναι ο σοστος τροπος τοποθετησης του μπλοκε(κουεηφ)?
NemesisUltra - Τετ 22 Απρ 2009, 20:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε κουμπάρο βενζίνα το θέμα το έχω ανοίξει εγώ και σκέψου ότι το rallye μου ένα χρόνο το έχω τι περιμένεις να βγάλεις άκρη axxaxa εγώ απλά πρεσαριστo με τις μπίλιες του και 4 σταυρωτές κολλήσεις ράμματα


δες το πανω ποστ για το Quaife
alfetta - Πεμ 30 Απρ 2009, 20:44:26
Θέμα δημοσίευσης:
'γειά σας παίδες
1ο μου post, λοιπόν και καταθέτω την εμπειρία μου με 2 ειδών μπλοκέ και αναζητώ πρόταση για το μέλλον του 106 soon-2-be-mine.

έχω μία alfa 156 gta [=250 άλογα από μαμά εμπρός και κάμποσα κιλά, τώρα 275 + άλογα & 32+ κιλά ροπής]
1η εφαρμογή ήταν ένα torsen [όπως το quaife] μπλοκέ Q2 από την "μαμά"
2η δισκάτο άγγλου βελτιωτή.

η συμπεριφορά του Q2 ήταν ζωντανή σαν αίσθηση στα χέρια μου,
ακόμη και στην αλλαγή λωρίδας το νοιώθεις να δουλεύει,
μου έδωσε την επιπλέον πρόσφυση [μέχρι λινών] που ζητούσα κάνοντάς με να σβήνω το αντιspin παντού κ πάντα!

το δισκάτο ρυθμισμένο στο 40% στην ευθεία-απλά- δεν υπάρχει,
στα πολλάαααα φρένα ολισθαίνει πολύ γλυκά,
είναι λίγο πιο αργό σαν αίσθηση το σημείο εμπλοκης του
και το κερασάκι είναι οι λιγότερες κατά 8-9 ίππους απώλειες πάνω στα ράουλα!!!!
από την άλλη παρόλα τα 18άρια το αντιspin το αφήνω να δουλεύει όταν έχει υγρασία ...

αν το quaife όντως φθηνό θα το προτιμούσα για παιγνίδι με το 106r 1.3 που περιμένω,
ή μήπως ένα ακόμη φθηνότερο ελληνικό δισκάτο στο 40% και βλέπουμε?

οέο Question

υγ. και κάτι τελευταίο: πως μαθαίνω τι κ/π μπορεί να φοράει το μικρό μου?
Jean - Παρ 01 Μάϊ 2009, 01:52:51
Θέμα δημοσίευσης:
Πες μου αριθμό πλαισίου και θα σου πω τα πάντα... Cool


ΥΓ καλως ηρθες... Very happy
kane - Παρ 01 Μάϊ 2009, 01:57:51
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωρητικα πρεπει να φοραει 13/59...

Δες πχ ποσα χλμ βγαζει η 5η σχεση με 3000σαλ ας πουμε,ωστε να γινει μια επαληθευση.
Jean - Παρ 01 Μάϊ 2009, 02:21:00
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα πρεπει να βγαζει 90 χλμ?
geo106xs - Παρ 01 Μάϊ 2009, 10:00:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 1,3rallye φορουσαν μονο 13/59 Scratch ...
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 10:14:37
Θέμα δημοσίευσης:
ναι...αλλα μετα απο τοσα χρονια ποιος ξερει το τη σασμαν μπορει να εχει πανω.......
NemesisUltra - Τετ 19 Αύγ 2009, 18:13:27
Θέμα δημοσίευσης:
πριν λίγο καιρό είχα βάλει ένα φτιαχτό 4 φτερό( βλέπετε φωτό) αλλα επειδή τον χρησιμοποιούσα με το μαμά πλατό δεν ξέρω αν έφταιγε αυτό ξεκινούσε κοφτά κοφτά και απότομα και τον έβγαλα και εβαλα μαμα παλι, έχει κάνει μονο 1000 χιλ

μήπως έχει κανεις κάνα πλατό ενισχυμένο σε καλή κατάσταση να το βάλω μαζί ?


NemesisUltra - Πεμ 20 Αύγ 2009, 19:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
?...............
loco - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 16:44:44
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα παιδια!θα γραψω εδω γιατι κοιταξα το θεμα σασμαν-διαφορικο για 206 κ ειναι κλειδωμενο.παω κ για τα δυο.οταν οδηγαω αν αφησω το γκαζι με οποια ταχυτητα κ αν πηγαινω κανει ενα συνεχομενο κρου-κρου-κρου,υστερα αν πατησω γκαζι σταματαει.κ επισεις οι 1η κ 3η οταν τισ βαζω γρατζουνανε υπερβολικα οχι παντα ομως,κ μερικες φορεσ για να μπει ι πρςτη 8ελει διπλωπεταλια του συμπλεκτη,ενω η 5η θελει στανταρ για να μπει.γνωριζει κανεις ποσο παει συνηθως το μαλλι???
plaketokofths - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 17:05:26
Θέμα δημοσίευσης:
~70€ για να κατεβάσεις το σαζμάν
+ ~50€ για λύσιμο του και οτι εργασία χρειαστεί
+ ότι ανταλλακτικά χρειαστείς

Γενικά για κατεβασε λύσε δεσε ανεβασε μέχρι 150€, απο κει και πέρα αρχίζει να γίνεται λίγο κλεψιά.

Προσωπικά είχα πληρώσει πριν κανα 6μηνο 80€ για:
για λύσιμο δέσιμο ημιαξονίων & σαζμάν με αλλαγή κορώνας διαφορικού και συγχρονιζέ + αλλαγή δισκοπλατου.


Τον συμπλέκτη τον πατάς μέσα μέσα?
Βαλβολίνες έχεις αλλάξει προσφατα? Ξερεις με τι?
loco - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 17:23:04
Θέμα δημοσίευσης:
ναι τον συμπλεκτη μεσα μεσα τν παταω κανονικα.κ βαλβολινες μου ειχαν συμπληρωση πριν κανα 3μηνο μπορει κ παραπανω γιατι οταν αλλαζα ταχυτητες δν εμπαιναν ηταν λεσ κ ειχε ενα ελασμα την ωρα που την αλλαζα κ κολλουσε.μου συμπληρωσαν κ υστερα εμπαιναν κανονικα.απλα τωρα γρατζουνανε οταν τις βαζω.η 1η κ η 3η σχεδον παντα.τωρα με τι ειχαν συπμληρωση στις βαλβολινες δεν ξερω Rolling eyes κ εκτος αυτου γινεται κ ο θορυβος που ανεφερα παραπανω
plaketokofths - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 17:28:31
Θέμα δημοσίευσης:
για το θορυβο που αναφέρεις προσωπικά δεν ξέρω να σε βοηθήσω.

Μηπως έχει χάσει παλί βαλβόλινες? Confused
loco - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 17:35:12
Θέμα δημοσίευσης:
τι να σου πω.θα το παω την δευτερα στον μηχανικο.σημερα το ειχα παει σε ενα φιλο που ασχολειται με αυτα ηταν μηχανικος,κ μου ειπε οτι ειναι το διαφορικο,αλλα θα το παω κ στν δικο μου να το δει να μου πει τι ειναι κ τι λεφτα θελει.τι ν πω πια.αυτο το αμαξι 1χρονο τωρα το χω κ ολο το πληρωνω με εχει κατααπογοητεψει!!!εχει γινει ο κουμπαρας μου Crying or Very sad
plaketokofths - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 17:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
εννοεις πως έχεις γίνει ο κουμπαράς του μάλλον Razz Razz Razz

Γαλλικό και μεταχειρισμένο είναι θέμα... υπάρχουν και χειρότερα ομως. (αλλά και καλύτερα Wink )
loco - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 17:44:38
Θέμα δημοσίευσης:
χαχα!αστα ρε συ εκει που λεω ενταξει παει κ αυτο τσουπ να σου κατι αλλο!!!στο τελος θα το κανω καινουργιο!!!!πφφφφφφ
plaketokofths - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 17:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμάξι αυτο πρέπει να το αγοράζεις αφού πρώτα εχεις βρει ενα σωστό μάστορα. Αν κάποιος ξέρει να προλάβει εγκαιρα μερικές "αδυναμίες" του τότε μπορεί να σε απασχολεί κατα καιρούς αλλά με μικρό κόστος.
loco - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 18:03:19
Θέμα δημοσίευσης:
κοιταξε εκει που το παω μου τον εχουν συστησει κ οντως ας πουμε δεν εχω παραπονο.τωρα τι ν σου πω.πως γινεται ας πουμε να μπορει να προλαβει κατι ο μαστορας?εγω ασ πουμε που το οδηγαω καθε μερα οτι διαφορετικο ακουσω το παω κατευθειαν.
loco - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 19:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
~
Προσωπικά είχα πληρώσει πριν κανα 6μηνο 80€ για:
για λύσιμο δέσιμο ημιαξονίων & σαζμάν με αλλαγή κορώνας διαφορικού και συγχρονιζέ + αλλαγή δισκοπλατου.


λιγα δεν ειναι τα 80ευρω για ολα αυτα ????
loco - Δευ 07 Μάϊ 2012, 13:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια το πηγα στον μηχανικο.τιμες που μου ειπε ειναι οι εξης:
διαφορικο κ σαζμαν 250 κ δεσιμο λυσιμο 120.συνολο 370ευρω.
καλες ειναι τι λετε?
plaketokofths - Δευ 07 Μάϊ 2012, 16:00:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μαίρη, εγώ πλήρωσα τόσα χωρίς απόδειξη και φαντάζομαι πως ήταν φιλική τιμή. Αν πήγαινε καποιος ασχετος πιστεύω θα πλήρωνε +20 με 30 ευρώ, όχι παραπάνω. (χωρις αποδειξη εννοω και παλι)

Οπως σου ειπα και σε προηγούμενο ποστ, προσωπικά, ανεβοκατεβασμα, λυσιμο δεσιμο (κι εννοώ πριζ ντιρεκτ, κορωνοπηνιο κτλ) μια νορμάλ τιμή ειναι μέχρι 150€.

Κατεβασμα σαζμάν κάνεις πχ για να αλλάξεις δισκοπλατω, λύσιμο χρειάζεται αν πρεπει να αλλαξεις κατι εσωτερικά του σαζμάν, πχ γρανάζια.

Τα 370 τι ακριβώς περιλαμβάνουν δεν εχω καταλαβει, την εργασία και την επισκευή? Για την ερασία μόνο εγώ δεν θα δινα πανω απο 150. (εκτος αν ο τυπος ειναι 1.5μ / 40kg και το κατεβάσει χωρις βοήθεια με τα χέρια μόνο Razz Razz ) Τι πρόβλημα διεγνωσε?
loco - Δευ 07 Μάϊ 2012, 16:33:22
Θέμα δημοσίευσης:
κοιταξε μου ειπε οτι αυτο το κρα κρα που ακουγεται ειναι απο τα γραναζια μεσα του σαζμαν.απο οτι καταλαβα θα αλλαξει μεσα κατι με τα γραναζια.τα 370 ειναι 120 η εργασια,κ μου ειπε 250 ευρω αλλαγη διαφορικου κ σαζμαν.κοιταξε σημερα του το πηγα για να το ακουσει αλλα θα το φτιαξω τελος του μηνα γιατι τωρα δεν εχω λεφτα.κ η αληθεια ειναι επειδη τον εμπιστευομαι δεν ρωτησα παραπανω γιατι βιαζομουν κιολας.αλλα κουταμαρα ε? Embarassed
plaketokofths - Δευ 07 Μάϊ 2012, 16:46:26
Θέμα δημοσίευσης:
120 εργασία την βρίσκω απο φυσιολογική ως αρκετά καλή τιμή για λύσιμο του σαζμάν.

250€ για τι ανταλλακτικά ? Τι ζημιά έχει? Επίσης πως ξέρει σίγουρα τι είναι αφου δεν το έχει ανοίξει? Να ξέρεις πως γρανάζια και λοιπα συμβατικά εντοσθια δεν βγαίνουν 3ου κατασκευαστή, οπότε αυτα που θα σου βάλει θα ειναι peugeot - citroen όπου και οι τιμές ειναι fix.
loco - Δευ 07 Μάϊ 2012, 17:35:58
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα του το ξαναπαω ετσι κ αλλιως οποτε θα ρωτησω τι ακριβως παιζει.κ φανταζομαι θα πρεπει να το ανοιξει.τωρα να σου πω απο την στιγμη που το ανοιγει κ μου πει οτι φταιει αυτο κ αυτο ας πουμε εγω παλι ομως δεν θ ειμαι σε θεση να γνωριζω αν οντωσ πανε τοσο τα ανταλλακτικα που θα βαλει εφοσον δεν γνωριζω απο αυτα.οποτε παλι δν θα ξερω Confused
plaketokofths - Δευ 07 Μάϊ 2012, 17:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
μπορείς να βρεις βοήθεια απο εδώ για τις τιμές των ανταλλακτικών ή ακομα πιο σίγουρα μπορεις να ρωτήσεις σε ενα εξουσιοδοτημένο peugeot της γειτονιά σου, απλά με τον αριθμό πλαισίου.

πχ πόσο κάνει το συχρονιζέ 1ης & 3ης και ποσο το κομπλερ 2ης κτλ κτλ

για να καταλαβεις, 250 για 2 συγχρονιζέ ειναι κλεψιά, ομως 250 για 2 κυρίως γρανάζια νομιζω ειναι πιο λογικό.
loco - Δευ 07 Μάϊ 2012, 19:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
οκ σε ευχαριστω οταν το παω κ το δει κ μου πει τι εχει θα κανω αυτο που μου ειπες.ειτε θα δω απο εδω ειτε απο την peugeot.αλλα μαλλον εδω θα κοιταξω.
mitsos 306 - Τρι 31 Μάρ 2015, 19:40:12
Θέμα δημοσίευσης:
αρκετα χρονια μετα και μονο απο περιεργια τελικα τι ηταν ο θορυβος?

στο δικο μου 306 παντως οταν εκανε αυτο τον θορυβο το σαζμαν αποδειχτηκε οτι ηταν διαφορικο και πιο συγκεκριμενα ενας πλανητης μαζι με την βαση του σπασμενος...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr