thanosdbfan έγραψε: | ||
Αγοράστηκε από Αυστραλία. Το γκατζετάκι έχει τρία καλώδια.Το πράσινο συνδέεται στο καλώδιο του στροφομέτρου (Tacho cable)που βρίσκεται πίσω από το καντράν.Παίρνεις ρεύμα (κόκκινο)από το άνοιγμα διακόπτη (ignition on) και δίνεις και μια γείωση (μαύρο)... Δε χρειάζεται να στροφάρεις στις 9000+ για να δουλέψει.Ρυθμίζεται σε ότι εύρος στροφών δουλέυει το μοτέρ.Ούτε ρελεδάκια ούτε τίποτα.Μια EPROM έχει που ρυθμίζεται από τα δύο κουμπάκια.Εγώ το έχω ρυθμίσει να ανοίγει το πρώτο πράσινο λαμπάκι στις 6200 ,το δεύτερο πράσινο στις 6800,το τρίτο πράσινο στις 7400, το τέταρτο πράσινο στις 8000 , πρώτο κόκκινο στις 8600 και το δεύτερο κόκκινο στις 9200 που είναι και το ανώτατο όριο για αλλαγή ταχύτητας για το μοτέρ μου. Η αλληλουχία που ανάβουν τα λαμπάκια είναι πλήρως ρυθμίσημη. |
pskarm έγραψε: |
Hi Panos
Thanks for your enquiry. We can ship anywhere within Europe, if you let us know which unit style and colour combination we will happy to get shipping costs. Look forward to hearing from you. Tricia Ecliptech-Europe |
Touristas έγραψε: |
6:49 είναι άντε φτιάξε την ώρα……μπεεε.......
Ναι είναι εύκολο |
Touristas έγραψε: |
Σήμα παίρνει από των πολλαπλασιαστή , έχει μία γείωση και ένα ρεύμα με άνοιγμα διακόπτη |
Steve έγραψε: |
Άλλο οι ταλιμπάν, άλλο ο Αργύρης |
Steve έγραψε: |
*CENSORED* φωτογραφική μηχανή πήρες *CENSORED* εβραίε... Πες ότι δεν θές να δώσεις τόσα λεφτά και άστα αυτά... |
kane έγραψε: |
θα πηδήξετε! |
Steve έγραψε: | ||
Εσένα? |
salex έγραψε: |
Όλα τα αστέρια:
Μάνθους Γκρόνχολμ Σεμπαστιάν Λεφ Μίκα Τάκκινεν Νικ Ιντζόγλουφελντ |
salex έγραψε: | ||||
Shift light είπαμε να αγοράσουμε βρεεεε. Όχι redlight! |
volvos έγραψε: |
επισης να θυμισουμε οτι ενα αξιοπρεπες σιφτ λαιτ (αυτα με λαμπακι που ρυθμιζεις και συχνοτητα που αναβει) εχουν μινιμουμ 80-90ευρω καινουργια -ισως λεω και λιγα δεν εχω ιδεα- |
Touristas έγραψε: |
Θα πάρεις ή από το καλώδιο που πάει στο καντράν ή από των πολλαπλασιαστή |
Steve έγραψε: | ||
Αυτό το ρημάδι το καλώδιο στα multiplex... το βρίσκουμε εύκολα? |
Touristas έγραψε: | ||||
Όχι γιατί ΔΕΝ έχει τέτοιο καλώδιο. |
MEMsound έγραψε: |
υ.γ. για να λέμε και του στραβου το δίκιο ειναι πολύ ομορφη κατασκευή αρκεί να ρυθμίζεται ο φωτισμός του για το βράδυ και να μην βγάζει μάτι... |
tsosmoulis έγραψε: |
επίσης δεν καταλαβαίνω αυτό που είπε ο Τάκης ότι μπορούμε να αλλάξουμε το interval μετά από κάποιες στροφές. Δηλαδή να ανάβει το πρώτο 5000 το 2ο 6000 και μετά να πηγαίνει ανά 250 πχ. |
tsosmoulis έγραψε: |
σήμερα θα παίξει πολύ ρύθμισμα! |
tsosmoulis έγραψε: |
ναι το κατανοώ αλλά αν είναι έτσι γιατί έχει να επιλέξεις interval 50,100,250,500 κτλ κτλ? |
volvos έγραψε: |
εγω σημερα θυμηθηκα και το πηρα απο τα κτελ...
οταν τα βρειτε πεστε μου και μενα γιατι απο τετοια δε σκαμπαζω... |
Steve έγραψε: |
Χαίρομαι που δικαίως τραβάω τα @@ μου από το μεσημέρι.
ΠΡΙΝ κάνεις τις οποιεσδήποτε ρυθμίσεις, μόλις το σύνδεσες στο αμάξι το shift light το δοκίμασες αν ανάβει ακριβώς κάθε 1000 σ.α.λ. το κάθε λαμπάκι?? ΑΝ τα καταφέρω, αύριο θα περάσω και το δικό μου. |
tsosmoulis έγραψε: |
NAI!!! και μάλιστα για αυτό το λόγο κάνε οποσδήποτε reset πριν τσεκάρεις το οτιδήποτε μετά την σύνδεση.
εγώ όταν βλέπαμε πιο είναι το καλώδιο που δίνει τι σήμα το είχα στις 4000 στροφές |
tsosmoulis έγραψε: |
(γιατί το 1ο λαμπάκι ανάβει μεταξύ 1000-4000 στροφών πριν το calibration) |
tsosmoulis έγραψε: |
και στο δικό μου στις 4000 είχε 4 λαμπάκια. |
tsosmoulis έγραψε: |
στις 1050 (ραλαντί μου) 2 λαμπάκι είχε αναμμένο. |
tsosmoulis έγραψε: |
και ξαναλέω, το εργαλείο είναι πολύ πιο ψαγμένο απότι νομίζουμε |
tsosmoulis έγραψε: |
έλα ρε ήταν αργά.το διόρθωσα. έλεγα ότι στις 1050 (ρελαντί μου) είναι 1 λαμπάκι αναμμένο.
όσο για την μαλ***α μου, όπως λες, άντε να σε δω πως θα βρεις το καλώδιο που δίνει το σήμα, βλάχο. εκτός και αν πάρεις από τον πολλαπλασιαστή, δηλαδή να τραβάς 15 μέτρα καλώδια |
tsosmoulis έγραψε: |
το θετικό με την εγκατάσταση που κάναμε είναι ότι τα καλώδια είναι "τοπικά" στο καντράν.
σκέφτομαι να στείλω κανα mail από Garry μερια για τα intervals. |
volvos έγραψε: |
οιταξτε για συνδεσμολογια εγω δεν ασχολουμαι...
θα παω αργυρη εεε το πολυ πολυ αμα δεν εχει χρονο παω σπιτι του και κανω τη μπειμπισιτερ μεχρι να το βαλει αμα βρειτε και λοιπα μου λετε |
volvos έγραψε: |
εγω με βλεπω να το βαζω 6000-7750 με 250 βημα και 7800 κοφτη! |
volvos έγραψε: |
σταυρο που το τοποθετησες...???
σκεφτομαι να το βαλω καντραν αναμεσα στροφμετρο-ταχυμετρο χαμηλα αλλα φοβαμαι οτι στροφες δε θα βλεπω καλα |
volvos έγραψε: |
to teλικο καλιμπρασιοαν θα το κανεις μεσω διαγνωστικου οπου θα βλεπεις στροφες κινητηρα ακριβως οταν εχεις κοφτη 7+
7 λαμπακια δεν εχει? (ουτε που θυμαμαι) |
Steve έγραψε: |
Εγώ το έβαλα τέρμα πάνω αριστερά, μεταξύ παρμπριζ και ταμπλώ (πίσω δηλαδή από τον αριθμό πλαισίου που έχει το τζάμι χαμηλά με άσπρο φόντο και μαύρα γράμματα). |
tsosmoulis έγραψε: |
και όταν στρίβεις ρε τσομπάνο σε δεξιές τί θα βλέπεις?να μην πω τί.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. |
Steve έγραψε: | ||
Εγώ θα βλέπω το shift light που ακόμα και με την άκρη του ματιού φαίνεται πόσα λαμπάκια είναι αναμένα (έχει δυνατό φως το άτιμο) ενώ εσύ θα βλέπεις την 30cm γκλίτσα μου ΧαΛβά. |
tsosmoulis έγραψε: |
μωρέ εγώ γκλίτσα θα βλέπω εσύ λαμπάκια δεν θα βλέπεις στις δεξιές
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ αχαχαχαχχαχα0χοα0χοα0χοα0χοα0χοα0χοχ0οαχ0οχ0χο0αοχ0αοχ0αοχ0αοχ0 αοχ0αοχ0αοχ0αοχ0αοχ0αοχ0αοχ0αοχ0αοχ0οαχ0οαχ0οα0χο0αοχ0αχο0α |
tsosmoulis έγραψε: |
τράβα και μία με την κάμερα να βλέπει apex δεξιάς, να δούμε τί ωραία φαίνονται τα λαμπάκια σου. |
tsosmoulis έγραψε: |
Ωραίο το ποστ σου ψηλέ όπως και τα βιντεάκια σου. Καλά για το 0-100 μην πω τίποτα, πολύ ξύλο θα σου ρίξω |
tsosmoulis έγραψε: |
Περίπου ίδια λειτουργία έχει και το δικό μου, δηλαδή τα δύο κίτρινα ανάβουν σχετικά μαζί. Όλα good. Περιμένουμε και τα νέα του Γκάλφα που χθες σίγουρα θα το πήγε βόλτα Καστανιά και του κυρίου κυρίου Παναγιώτη |
tsosmoulis έγραψε: |
ίσιο πήραμε Μάνθο! |
volvos έγραψε: |
poly ωραιο 0-100 σταυρο
κοιτα μονο μη σε πετυχει κανας stevon me μαμα 206 (σκουπα τελικο) και ψαχνεσαι να δεις γιατι δε του ξεκολλας |
volvos έγραψε: |
συνεχιζω να θεωρω οτι η καλυτερη θεση ειναι πανω απο οργανα αλλα ειναι τελειως αντιαισθητικο... |
volvos έγραψε: |
συνεχιζω να θεωρω οτι η καλυτερη θεση ειναι πανω απο οργανα αλλα ειναι τελειως αντιαισθητικο... |
volvos έγραψε: |
OLOI ισιο πηραμε μανθο απλα ειναι σε κουρμπα τα λεντακια...
τελικα καταληγω οτι μαλλον θα το βαλω οπως steve στο τερμα του ταμπλο ακριβως κατω απο παρμπριζ αλλα στην ευθεια του τιμονιου και οχι αριστερα στη γωνια... ετσι και δε θα καν τελειως μπαμ και θα το βλεπεις απο παντους... απλα θα ειναι μακρυα για να παιζεις με κουμπια |
MEMsound έγραψε: |
επίσης ΜΗΝ το βάλεις μέσα μέσα γιατί θα ανοχλεί τους αεραγωγους στο ξεθαμπωμα του παρμπρίζ....
|
volvos έγραψε: |
ρε παιδια ο αεραγωγος βαραει πανω οχι μπρος του στη γωνια ταμπλο με τζαμι κολλητα που λεω εγω
και μιλαμε για ενα πραμα βια 1.5 εκατοστο υψος |
Steve έγραψε: |
Στο κάτω κάτω, μπορείς να το δοκιμάσεις πριν το τοποθετήσεις σαν θέση, ακόμα και χωρίς ρεύμα για να δεις τα αποτελέσματα.
|
MEMsound έγραψε: | ||
αυτό ακριβώς... λοιπόν ... βρήσκεις μια κοπέλα... κανετε τα δικά σας μέσα στο 206 ωστε να θαμπώσουν τα τζάμια... το τερπνόν μετα του οφελίμου... μολις τελείωσετε... και οι 2 εεεε μην εισαι μονοφαγάς αντί για αγκαλίτσες... της λες.. μωρο μισό... να δοκιμάσω κάτι... βγάζεις το χριστουγενιάτικο δεντρο απ το ντουλαπάκι... το κοτσαρεις στο ταμπλό και βάζεις φουλ τον αέρα... και βλέπεις.... |
MEMsound έγραψε: |
βγάζεις το χριστουγενιάτικο δεντρο απ το ντουλαπάκι...
το κοτσαρεις στο ταμπλό και βάζεις φουλ τον αέρα... και βλέπεις.... |
volvos έγραψε: |
επειδη δεν εχω κοπελα αυτο το καιρο θα στο δωσω εσενα για να αφησει και τις πατημασιες της παντου στο τζαμι (δε ξερω τι σταση ειναι θα τη βρειτε εσεις....) |
volvos έγραψε: |
αυτο σκεφτομουνα
http://i30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/206/P6100001.jpg |
volvos έγραψε: |
τι ειπατε ειναι βρωμικο???
μαλ***ες...απλα στο συνεργειο ο αργυρης δεν εχει καλο εξαερισμο |
volvos έγραψε: |
εδω αμα δεις κιτρινη γραμμη δοκιμαζοντας αρκουδα βαραγε καπου εκει
http://i30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/206/P6100003.jpg |
Touristas έγραψε: |
ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ |
volvos έγραψε: |
συνεχιζω να θεωρω οτι η καλυτερη θεση ειναι πανω απο οργανα αλλα ειναι τελειως αντιαισθητικο... |
Steve έγραψε: | ||
30cm περίπου |
volvos έγραψε: |
ρε παιδια για πεστε εντυπωσεις ???
πως παει το μηχανηματακι? |
volvos έγραψε: |
εχω χασει λιγο το μπουσουλα
εβαλα lower 6600 αρα αναβει δδευτερο και τριτο λαμπακι 6φορες και τα δυο μαζι στο lower σωστα? |
volvos έγραψε: |
εβαλα απερ 7800
αρα αναβαουν 7φορες τα δυο απο δεξια τωρα και το ενα απο τα δυο αλλη μια σωστα? |
volvos έγραψε: |
το βημα που πηγα να το βαλω στο 100
αναβε δευτερο λαμπακι 1 φορα και το πρωτο σταθερο (απο δεξια) σωστα δε τα εκανα?? |
volvos έγραψε: |
γιατι τα δυο πορτοκαλι αναβουν σχεδον μαζι (μηπως θελει σενσιτιβιτι?στο 3)
και κοκκινο αστα να πανε τοση δυναμη πια??? |
volvos έγραψε: |
γιατι τα δυο πορτοκαλι αναβουν σχεδον μαζι (μηπως θελει σενσιτιβιτι?στο 3) και κοκκινο αστα να πανε |
volvos έγραψε: |
επισης πηγα τη μικρη στο παιδικο πριν λιγο ...
πλεον το αμαξι μου ειναι το μουγκρι (ετσι το λεει) με τα λαμπακια που κανουν βιου βιου |
glf έγραψε: |
ξεκαθαρίζω κάτι. το βήμα το ρυθμίζουμε μόνο για να σετάρουμε ΕΥΚΟΛΑ και ΓΡΗΓΟΡΑ τα up και low. είναι βήμα ρυθμίσεως, όχι το πότε ανάβουν τα λαμπάκια την ώρα της λειτουργίας του οργάνου.
εμείς ρυθμίζουμε μόνο το up και low και τις... διαιρέσεις τις κάνει το όργανο. |
volvos έγραψε: |
otan ρυθμιζεις το απερ π.χ 7800
ειναι το τελευταιο κοκκινο αυτο?? αρα το προηγουμενο ειναι στο 7600 ? (εχω 6600-7800 ευρος) |
reselie-206 έγραψε: |
Καλησπέρα ,
Μήπως έχει κανείς υπόψην τα καλώδια που πάνε στο πολλαπλασιαστή τι είναι τί? συγκεκριμένα ψάχνω να βρώ το ένα εκ των δύο αρνητικό καλώδιο του πηνίου χαμηλής τάσης (Μου κάνει επίσης αν έχει κάποιος shift light και μπορεί να μου πεί απο πιο καλώδιο έχει πάρει σημα (και με ποιόν τρόπο δηλαδή με επαφή ή επαγωγικά)) Eyxarιστώ προκαταβολικά |