BTS έγραψε: |
Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!
Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά. |
Sidobre έγραψε: | ||
Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου); Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc |
teoman έγραψε: |
Τότε δεν θα ρύθμιζαν όλοι την πίεση στα 0.8 ή 0.9 για να "ρίξουν" τα κυβικά τους? |
Sidobre έγραψε: |
Ναί, το είδα και εγώ πρίν από λίγο...
Στο WRC τα δίνει όλα 1,7 (206 WRC =1997.5cc x 1.7 =3395) |
Sidobre έγραψε: |
Α, εκτός αν εννοείς ότι το 0.8 στον πολλαπλασιασμό "μειώνει"...
Οχι δεν είναι ακριβώς έτσι... Το 0.8 είναι επιπλέον της ατμοσφαιρικής πίεσης των 1 bar άρα μιλάμε για 1.8 bar... |
Sidobre έγραψε: | ||
Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου); Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc |
Σέρμπης Κώστας έγραψε: |
παιδια επειδη δεν καταλαβα καλα ακομα.το homologation τι ειναι ακριβως τελικα?συνολο κανονισμων καπως?για το τι πρεπει να πληρει το καθε οχημα?δηλαδη στα ιστορικα εχει ληξει η συνθηκη αυτη και τρεχουν πλεον σε κατηγοριες Ε? |
Pughell έγραψε: |
EA9 Billy(με οτιδηποτε εως 1400cc δηλαδη σε ατμοσφαιρα),με περιορισμο οτι λεει η ομολογκασιον του εκτος και αν εχουν δωσει καποιες προεκτασεις σαν εθνικη ομολογκασιον. |