PSClub - Hellas

Ελληνικοί Αγώνες - Ομάδες/κλάσεις αγώνων αυτοκινήτου

chatasos - Τετ 26 Μάρ 2003, 19:20:29
Θέμα δημοσίευσης: Ομάδες/κλάσεις αγώνων αυτοκινήτου
Οι Ομάδες που μετέχουν σε κάθε αγώνα υποδιαιρούνται σε κλάσεις=κυβισμός.

Ομάδα Ν = Αυτοκίνητα παραγωγής (όπως βγαίνουν από τον κατασκευαστή)
Ν1 κλάση : έως 1400 κ.εκ.
Ν2 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
Ν3 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
Ν4 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.

Ομάδα Α = Αυτοκίνητα Τουρισμού (επιτρέπονται πολλές αλλαγές στο αυτοκίνητο)
Α5 κλάση : από 0 έως 1400 κ.εκ.
Α6 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
Α7 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
Α8 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.

Ομάδα Ε (παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων που έληξε η Ηomologation τους από Α ή Ν)
Ε9 κλάση : έως 1400 κ.εκ.
Ε10 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
Ε11 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
Ε12 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.

Ομάδα NATIONAL
ΝAT 13 κλάση : έως 1400 κ.εκ.
ΝAT 14 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
ΝAT 15 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
ΝAT 16 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.
alemao - Πεμ 27 Μάρ 2003, 09:46:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείτε και πολλά άλλα στοιχεία (homologations, κλπ) να τα βρείτε στο www.fia.com
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 27 Μάρ 2003, 09:52:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβω Τασο... Wink
BTS - Παρ 28 Μάρ 2003, 04:49:41
Θέμα δημοσίευσης:
.................Δεν ξέρω πως έγινε αυτό.................... Laughing
BTS - Παρ 28 Μάρ 2003, 04:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!

Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά.
Sidobre - Πεμ 17 Απρ 2003, 12:04:10
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!

Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά.


Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου);

Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc
teoman - Πεμ 17 Απρ 2003, 12:16:14
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
BTS έγραψε:
Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!

Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά.


Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου);

Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc


Τότε δεν θα ρύθμιζαν όλοι την πίεση στα 0.8 ή 0.9 για να "ρίξουν" τα κυβικά τους? Confused Confused Confused
Sidobre - Πεμ 17 Απρ 2003, 12:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Τότε δεν θα ρύθμιζαν όλοι την πίεση στα 0.8 ή 0.9 για να "ρίξουν" τα κυβικά τους? Confused Confused Confused


Οχι, γιατί τότε με αυτό τον τρόπο θα ήταν εκτός του ανταγωνισμού.

Η Α8 είναι "πάνω από 2000cc" με ανώτατο όριο τα 300 bhp. Οπότε και 2000 cc να έχεις, με το παραμικρό τούρμπο θα είσουν στην Α8! Οπότε προσπαθείς να καταφέρεις να κάνεις όσο το δυνατόν το αυτοκίνητό σου να είναι στα 300 άλογα με όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή. Τι θα κάνεις; θα αυξήσεις την πίεση Wink
Sidobre - Πεμ 17 Απρ 2003, 12:34:23
Θέμα δημοσίευσης:
Α, εκτός αν εννοείς ότι το 0.8 στον πολλαπλασιασμό "μειώνει"...

Οχι δεν είναι ακριβώς έτσι... Very happy Το 0.8 είναι επιπλέον της ατμοσφαιρικής πίεσης των 1 bar άρα μιλάμε για 1.8 bar... Wink
alemao - Πεμ 17 Απρ 2003, 12:56:29
Θέμα δημοσίευσης:
δειτε συγκριτικά:

A 5604 206 GRAND TOURISME WRC 2002 (25/04 WR) 1997.4 x 1.7= 3395.6 cc
A 5626 XSARA WRC 2002 (09/02 WR) 1993.58 x 1.7= 3389.09 cc
A 5596 FOCUS WRC 2002 (25/04 WR) 1995.5 x 1.7= 3392.35 cc
A 5621 SUBARU IMPREZA WRC 2002 ( 19/02 WR) 1994.3 x 1.7 = 3390.3 cc
A 5611 ACCENT WRC3 (17/03 WR) 1997.4 x 1.7 = 3395.6 cc
A 5632 LANCER EVOLUTION WRC (CS2A) (09/02 WR) 1996.9 x 1.7 = 3394.7 cc
A 5573 OCTAVIA WRC 2002 (38/04 WR) 1999.3 x 1.7 = 3398.8 cc


N 5476 155 QUADRIFOGLIO 3.0 V6 24V 2959 cc -> ATMO
N 5531 COUPE 2.0 16V TURBO 1995 x 1.7 = 3391.5 cc
N 5650 SUBARU IMPREZA WRX STI GDB 1994.3 x 1.7 = 3390.3 cc
N 5477 OPEL/VAUXHALL CALIBRA-A TURBO 4x4 1998 x 1.7 = 3396.6 cc
N 5623 IBIZA 1.8 20VT 1780.8 x 1.7 = 3027.4 cc
N 5640 LEON 1.9 TDI 1896.2 x 1.5 = 2844.3 cc -> DIESEL
N 5648 GOLF TDI GTI 1896.2 x 1.5 = 2844.3 cc -> DIESEL
Sidobre - Πεμ 17 Απρ 2003, 13:00:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ναί, το είδα και εγώ πρίν από λίγο...

Στο WRC τα δίνει όλα 1,7 (206 WRC =1997.5cc x 1.7 =3395)
alemao - Πεμ 17 Απρ 2003, 13:16:49
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Ναί, το είδα και εγώ πρίν από λίγο...

Στο WRC τα δίνει όλα 1,7 (206 WRC =1997.5cc x 1.7 =3395)

δεν είναι λόγω WRC, αλλά λόγω turbo. τα turbodiesel 1,5.
teoman - Πεμ 17 Απρ 2003, 13:58:46
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Α, εκτός αν εννοείς ότι το 0.8 στον πολλαπλασιασμό "μειώνει"...

Οχι δεν είναι ακριβώς έτσι... Very happy Το 0.8 είναι επιπλέον της ατμοσφαιρικής πίεσης των 1 bar άρα μιλάμε για 1.8 bar... Wink


Οκ,σωστός... Τώρα το'πιασα. Thumb right
BTS - Παρ 18 Απρ 2003, 12:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
BTS έγραψε:
Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!

Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά.


Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου);

Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc


Sorry για την καθυστέρηση, τώρα το είδα.
Όπως είδαν και τα παιδιά, συντελεστές μπαίνουν μόνο στα τούρμπο και είναι σταθεροί (1.7 & 1.5).
Σέρμπης Κώστας - Σαβ 08 Σεπ 2007, 22:50:20
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια επειδη δεν καταλαβα καλα ακομα.το homologation τι ειναι ακριβως τελικα?συνολο κανονισμων καπως?για το τι πρεπει να πληρει το καθε οχημα?δηλαδη στα ιστορικα εχει ληξει η συνθηκη αυτη και τρεχουν πλεον σε κατηγοριες Ε?
Road_Runner - Δευ 10 Σεπ 2007, 13:11:17
Θέμα δημοσίευσης:
Σέρμπης Κώστας έγραψε:
παιδια επειδη δεν καταλαβα καλα ακομα.το homologation τι ειναι ακριβως τελικα?συνολο κανονισμων καπως?για το τι πρεπει να πληρει το καθε οχημα?δηλαδη στα ιστορικα εχει ληξει η συνθηκη αυτη και τρεχουν πλεον σε κατηγοριες Ε?


Ειναι Η homologation. Στα ελληνικά δελτιο αναγνωρισης....

Επειδη βαριεμαι να γραφω, δες εδω: http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=120
SnakeMJK - Δευ 10 Σεπ 2007, 19:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο, εσύ Α5 είσαι; Γιατί όχι Ν;
Road_Runner - Δευ 10 Σεπ 2007, 20:05:44
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι δεν υπαρχει homologation για Ν στο 206
106 amaliada - Δευ 09 Μάρ 2009, 10:33:09
Θέμα δημοσίευσης:
εμαθα οτι αλλαξ κατηγορ εν9 μηπως ξερει καποιος να μου πει που θα μαθω για το τι αλλαξε????μου ειπαν για μπλοκε εκκεντρα και φρενα??

και που πρεπει να παρω την η να μπω σε κανενα side na μαθω??????
106 amaliada - Τρι 10 Μάρ 2009, 09:22:27
Θέμα δημοσίευσης:
???????????????
B.M-SPORT - Κυρ 26 Δεκ 2010, 01:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
Χρονια πολλα σε ολους και καλη χρονια

βρηκα ενα Peugeot 106 rallye 1.3 8V GR-A του 94΄ και θελω να ρωτησω αυτο σε ποια κατηγορια τρεχει;
Pughell - Κυρ 26 Δεκ 2010, 22:17:56
Θέμα δημοσίευσης:
EA9 Billy(με οτιδηποτε εως 1400cc δηλαδη σε ατμοσφαιρα),με περιορισμο οτι λεει η ομολογκασιον του εκτος και αν εχουν δωσει καποιες προεκτασεις σαν εθνικη ομολογκασιον.
B.M-SPORT - Κυρ 26 Δεκ 2010, 23:44:37
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
EA9 Billy(με οτιδηποτε εως 1400cc δηλαδη σε ατμοσφαιρα),με περιορισμο οτι λεει η ομολογκασιον του εκτος και αν εχουν δωσει καποιες προεκτασεις σαν εθνικη ομολογκασιον.


Thank's Στελιο
Trapasjr - Σαβ 25 Ιούν 2011, 18:50:57
Θέμα δημοσίευσης: ...
Είμαι ενα τρελλαμενο μελος με παθος για αυτοκινητο και οδηγηγιση... Ενδιαφερομαι να μετασχω σε σε καποια κατηγορια αγωνων αλλα δεν γνωριζω πολλα περι του θεματος ... θα μπορουσε καποιος να με καθοδηγησει ωστε να βγαλω μια ακρη.....?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr