pygolabida έγραψε: |
Αυτό που μου αρέσει στο MotoGp είναι ότι είναι όλοι ωραίοι.... γιαυτό κι εγώ βλέπω μόνο την αρχή που δεν φοράνε κράνη.... έχει & Brad Pitt στο άλλο κανάλι τι να κάνουμε τώρα.... |
volvos έγραψε: |
εγω ημουν αποροφημενος στο ναργιλε
και τη κρεπα |
volvos έγραψε: |
ερωτηση...μοτογκουζι τρεχουν ή μονο τα κουφια τα ντουκατι?
να ξερω τι υπογραφη θα βαλω στο μιχαλακη την επομενη φορα |
Road_Runner έγραψε: |
Ελα ρε... Και εσυ??? |
volvos έγραψε: |
ποτε εχε αγωνα ξανα να φουμαρουμε? |
mikerrgp έγραψε: |
o βασιλειας παλι στο θρονο του
εξου κ η υπογραφη μου κ ενα λινκ απο το τερας ετσι για να γουσταρουμε μιτσο θα ρυθμισεις καμια αναρτηση ρε http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=761cb25a4168419675a452e16549b08d&threadid=66525&perpage=15&pagenumber=1 |
volvos έγραψε: |
Μπορεί να μη πρόλαβα να δω το senna στη ferrari αλλα μου φτανει να δω το rossi στη ducati. |
mikerrgp έγραψε: | ||
k εγω θα το ηθελα αλλα μην ξεχναμε οτι ο rossi ειναι γεννημενος νικητης δυσκολα θα κατεβει απο την yamaha του τωρα ειδικα τωρα που ο πιτσιρικας ειναι στα φορτε του εγω παλι θελω να δω τον μικρο να προσπαθει να δαμασει αυτο το τερας(dukati) κ να μας αποδείξει κ πραγματικα ποιος ειναι αν κ εγω προσωπικα τον πιστευω το οδηγικο του στυλ μου θυμιζει αλλες εποχες κ αυτο με ναυλωνει τρελα οπως κ να το κανουμε ομως αυτη την στιγμη ο πρωταθλητης μας ειναι στο κρεβατι περαστικα του λοιπον κ να τον δουμε παλι δυνατο να κερδιζει αγωνες κ πρωταθληματα |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Καλύτερα να αναρρώσει με το πάσο έτσι ώστε να γίνει εντελώς καλά και ας επιστρέψει έναν δύο αγώνες πιο μετά...
Μπορούμε να περιμένουμε για την πάρτη του ΥΓ Ο Lorenzo θα πάρει ίσως το πιο μούφα πρωτάθλημα ever. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Αυτό που θέλω να πω ρε Μιχάλη είναι ότι ξαφνικά φέτος σαν να έχουν χάσει οι υπόλοιποι την θέληση τους για νίκη |
nikos 206cc έγραψε: |
Αν μιλαμε για μουφα πρωταθληματα ρωτηστε τον Αγκοστινι να σας πει....Ειχε απλα το MV AGUSTA που ηταν 5 επιπεδα πιο μπροστα απο τον συναγωνισμο και τα επαιρνε για πλακα...Πρωταθλημα με @ρχιδι@ ηταν αυτο του Kevin Svantz κατα τη γνωμη μου |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Τότε και μόνο που κατάφερνες να είσαι πάνω στην μοτοσυκλέτα ήταν άθλος. Ας μην συγκρίνουμε εντελώς διαφορετικές εποχές απλά και μόνο επειδή βρίσκονται στην ίδια λίστα |
nikos 206cc έγραψε: | ||||
O.k να μην τις συγρινουμε..σιγουρα τα ηλεκτρονικα εχουν εξελιχθει σε απιστευτα επιπεδα στα gp ΑΛΛΑ [size=18]τοτε ειχες να βαλεις κατω 130 αλογα σε μηχανακι 200 κιλων και τωρα 240(+) αλογα σε 140 κιλα...Δεν νομιζω να ειναι και ευκολο...[/size]να μου πεις για τις εποχες doohan οκ αλλα τωρα...ειδικα στα 990cc πριν 3-4 χρονια με 260 αλογα και τα ηλεκτρονικα να μην ειναι οπως τωρα τοσο εξελιγμενα |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Αυτό ακριβώς ήθελα να πω κι εγώ. Ακόμα θυμάμαι ιστορίες από καπάκια που τρώγανε από δίχρονα εντούρο με γκάζι που περισσότερο έμοιαζε με διακόπτη on/off και με λάστιχα της πλάκας τεχνολογίας σημερινού ποδηλάτου. Για ανάρτηση ούτε συζήτηση. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
http://msfree.gr/ms.php?id=14986
Ελπίζω αυτή η "βιασύνη" να του βγει σε καλό |
RoadRunner122 έγραψε: |
AAAAAAAA AYTOΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΛΕΜΕΕΕΕ!!!!!!!
Γυρισαν άθελά τους διαφημιστικό τρειλερ της Yamaha! |
crusader έγραψε: |
του φέρθηκε πολύ σκληρά ο Rossi στον αγώνα, είπε ο Γιωργάκης ο Λορένθο... δεν έπρεπε... είχε συνηθίσει με cruise control και τριτοτέταρτες θέσεις και περίμενε να πάει έτσι μέχρι τέλος για να πάρει το πιο αναίμακτο πρωτάθλημα αφού όλοι οι διεκδικητές είναι εκτός...
Πού πας ρε αγορίνα μου με ύφος 1000 καρδιναλίων....? Και τι μου κάνεις και δηλώσεις όλη τη χρονιά ότι λυπάσαι που χτύπησε ο γιατρός γιατί ήθελες μάχη...? Να τα τώρα!! Βρες χώρο να βάλεις και το 2ο παλούκι στον κώλο σου μετά το περσινό της Βαρκελώνης.........!! Περαστικά |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Κατάφεραν και έκαναν τα MotoGP σαν τη Formula 1, όλο ηλεκτρονικά και λοιπές παπ***ές (έλεγχο πόσο θα του σηκώνεται) και βλέπουμε θέαμα με τα κιάλια.
|
MEMsound έγραψε: |
ρε δεν παιζεται λεμε
το βλεπω και το ξαναβλεπω και ειναι σα να παιζει |
crusader έγραψε: |
δεν διοργανώνουμε λέω εγώ του χρόνου μια εκδρομή Mugello ή Misano |
crusader έγραψε: |
Ιταλία Κουλαλέξ και κοίτα το πρόγραμμα να έχει και επίσκεψη στην Tavullia, τη γενέτειρα του Rossi και το επίσημο fan club εκεί!! |
'Andy'-lag έγραψε: |
Όντως... Στην κατηγορία των superbikes... |
Παράθεση: |
Η Alpinestars έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία από την πτώση του Marquez στο Mugello, όπως καταγράφηκαν από το σύστημα αερόσακου Tech Air που φορά ο νεαρός αναβάτης της Repsol Hondsa.
Αναφέρονται στην πτώση της Παρασκευής, στα ελεύθερα δοκιμαστικά, γιατί μέσα στο ίδιο Σαββατοκύριακο ο μικρός έπεσε άλλες δύο φορές, ευτυχώς όχι τόσο άσχημα. Και τί ταχύτητα νομίζετε πως κατέγραψαν οι αισθητήρες του αερόσακκου της Alpinestars, τη στιγμή ακριβώς που έχασε τον έλεγχο της RC213V; Ακριβώς 337,9 χλμ/ώρα. Ιδού τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν. -Ταχύτητα τη στιγμή απώλειας του ελέγχου: 337,9 χλμ/ώρα. -Πρώτη επαφή με το έδαφος: 0,080 του δευτερολέπτου μετά την ανίχνευση της πτώσης. -Πρώτη επαφή με το έδαφος: 0,030 του δευτερολέπτου μετά την πλήρη ενεργοποίηση και φούσκωμα του αερόσακου (φουσκώνει πλήρως σε 0,050 του δευτερολέπτου). -Μέγιστη (καταγραμμένη) ενέργεια της πτώσης: -25g (25 φορές η επιτάχυνση της γήινης βαρύτητας! Είναι η μέγιστη τιμή που μπορούν να καταγράψουν τα επιταχυνσιόμετρα του συστήματος Tech Air). -Διάρκεια ροής σημαντικών δεδομένων από εξέλιξη του γεγονότος: 4,250 δευτερόλεπτα. Σημείωση: Η επιβράδυνση των 25g είναι η μέγιστη την οποία μπορεί να καταγράψουν οι αισθητήρες του αερόσακου. Άρα όχι απαραίτητα η μέγιστη τιμή της πτώσης! Δηλαδή πιθανότατα οι δυνάμεις που αναπτύχθηκαν ήταν ακόμη μεγαλύτερες. Εικόνα Η ευθεία του Mugello είναι η ταχύτερη στο Καλεντάρι των αγώνων MotoGP. Και ο Marquez γλίτωσε με ένα περιορισμένο ρωγμώδες κάταγμα στο άνω μέρος του βραχίονα και βαριές κακώσεις στο σαγόνι και τον ώμο. Ύστερα ξανάπεσε το Σάββατο και πάλι (για τρίτη φορά) στη διάρκεια του αγώνα ενώ ήταν 2ος, πίσω από τον Lorenzo. Βιονικός είναι; Ή ανταγωνίζεται τον Crutchlow στην αντοχή του πόνου; Λίγα λόγια τώρα για την πτώση και την πίστα. Η μεγάλη ευθεία της εκκίνησης στο Mugello δεν είναι ούτε απόλυτα ευθεία, ούτε απόλυτα επίπεδη. Είναι μια ελαφρά ανηφοροκατηφόρα (που υψώνεται σαν κύμα στη μέση της), όπου επιπλέον κάνει και μια πολύ μικρή καμπή. Βγαίνοντας από την τελευταία στροφή οι αναβάτες ανοίγουν τέρμα το γκάζι γεμίζοντας και την 6η σχέση του κιβωτίου, ενώ η άσφαλτος ανηφορίζει. Στη μέση της ευθείας φτάνουν στην κορυφή της ανηφόρας, όπου ταυτόχρονα ξεκινά και η καμπή της. Η άσφαλτος λοιπόν κατηφορίζει και στρίβει, αλλά ο εμπρός τροχός υπερίπταται και δεν οδηγεί τη μοτοσυκλέτα . Πράγμα που σημαίνει ότι το στρίψιμο πρέπει να έχει ξεκινήσει από πριν. Και αυτό κάνουν οι πιλότοι: πριν την κορυφογραμμή έχουν πλασαριστεί στη δεξιά άκρη της διαδρομής και έχουν αρχίσει να κινούνται προς τα αριστερά, γιατί μετά την «κορυφογραμμή» δεν μπορούν να κατευθύνουν τη μοτοσυκλέτα, αφού ο μπροστινός τροχός της δεν πατάει κάτω. Οι αναβάτες χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για να κατεβάσουν τον τροχό στην άσφαλτο, καθώς αμέσως μετά πρέπει να πέσουν στα φρένα για την πρώτη στροφή της πίστας, τη San Donato. Η οποία παίρνεται με μόλις 90 χαω. Η διάσχιση της ευθείας και ο χειρισμός των φρένων είναι εξαιρετικά πολύπλοκες διαδικασίες και το παραμικρό λάθος μπορεί να εξακοντίσει μοτοσυκλέτα και αναβάτη σε τρομακτικές κολοτούμπες με «πάρα πολλά». Ή ακόμα χειρότερα, προς τον παρακείμενο τοίχο, όπως στη περίπτωση Marquez. Η ευθεία του Mugello απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική από τους αναβάτες MotoGP, λόγω της ταχύτητας που αναπτύσσουν οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Οι Moto2 πιάνουν εκεί 280 χαω. Όσοι «νέοι» λοιπόν ανεβαίνουν στα MotoGP, βρίσκονται ξαφνικά να πλησιάζουν τη San Donato με 50 ως 60 χαω ταχύτερα από ό,τι πριν, καθώς οι 1000άρες ξεπερνούν ακόμα και τα 340 χαω κάποιες φορές. Η τεχνική της ευθείας δεν είναι κάτι που μαθαίνεται σε δύο ή τρεις δοκιμαστικές περιόδους. Ο Crutchlow ομολόγησε φέτος ότι ακόμη και τώρα, μετά από τρία χρόνια στα MotoGP, δεν νιώθει πως την έχει κατακτήσει απόλυτα. Πόσο μάλλον ο Marquez δηλαδή... Ο πιτσιρικάς της Repsol Honda είχε ήδη αγγίξει τα 339,5 χλμ/ώρα όταν ο μπροστινός τροχός του πέρασε την κορυφή της ανηφόρας και βρέθηκε στον αέρα. Ο Marc άρπαξε τα φρένα λίγο πιο νωρίς (ίσως και λίγο πιο δυνατά) από όσο έπρεπε, καθώς το εμπρός λάστιχο δεν είχε ανακτήσει ακόμη την πρόσφυσή του. Και μπλόκαρε με 337,9 χλμ/ώρα! Το μπροστινό άρχισε να διπλώνει, αλλά με εξωπραγματική ταχύτητα αντίδρασης ο Marquez το έσωσε. Όμως βρέθηκε με τη μοτοσυκλέτα να κινείται λοξά πάνω στην ευθεία, κατευθυνόμενος ανεξέλεγκτα προς το χορτάρι. Εικόνα Εκατό μέτρα αργότερα (περίπου ένα δευτερόλεπτα μετά) και ενώ η μοτοσυκλέτα είχε χάσει κάπου 60 χλμ/ώρα από την αρχική της ταχύτητα, αναγκάστηκε να πετάξει την Honda κάτω για να μην τσακιστούν πάνω στον τοίχο. Παγιδεύτηκε κάτω από την RC213V και σύρθηκε αρκετά μέτρα πάνω στο γρασίδι και μετά στα χαλίκια, ξύνοντας τον τοίχο, πριν σταματήσει την εφιαλτική τσουλήθρα του. Όσοι είδαν τη φάση ανατρίχιασαν. Στην οθόνη η πτώση μοιάζει από αυτές που τελειώνουν μόνον τραγικά. Τα απίστευτα ανακλαστικά, ο αερόσακος της Alpinestars αλλά και η μπόλικη τύχη του Ισπανού έσωσαν κυριολεκτικά τη ζωή του. Από το συμβάν γλίτωσε με ένα πρησμένο σαγόνι, κακώσεις στον αυχένα και τον ώμο, και ένα ρωγμώδες κάταγμα στον βραχίονα. Εικόνα Μόλις επέστρεψε στην Ισπανία, μπήκε για εξετάσεις στο γνωστό πλέον νοσοκομείο Hospital Universitario Quiron Dexeus της Βαρκελώνης. Οι διεξοδικές αξονικές τομογραφίες και οι ακτινογραφήσεις επιβεβαίωσαν τη ρωγμή στον βραχίονα, αλλά και ότι προς καλή τύχη του Marc, δεν υπάρχει βλάβη σε νεύρα και τένοντες. Το μόνο που θέλει προσοχή, όπως ανέφερε ο δόκτωρ Xavier Mir, είναι μια φλεγμονή των τενόντων, η οποία επανέρχεται όμως σε λίγες μέρες με σωστή φυσικοθεραπευτική αγωγή. Δυσκολεύεται ακόμη να σηκώσει πλάγια το χέρι του, αλλά μέχρι τον επόμενο αγώνα στην Βαρκελώνη θα είναι απόλυτα έτοιμος. Τι να πει κανείς. Ευχόμαστε να μάθει γρήγορα ο μικρός, γιατί με την επιθετικότητα που οδηγεί, η φετινή χρονιά θα μπαλαντζάρει όλη στη κόψη του ξυραφιού. |
MEMsound έγραψε: |
δες τον στο απο πανω λινκ ρεεεεεεε...... |