MEMsound έγραψε: |
ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ" αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή. |
salex έγραψε: | ||
Ακριβώς! Όσο λειτουργεί το δυναμό δεν χρειάζεται μπαταρία παρά μόνο για να σταθεροποιεί κάπως την τάση (λόγω μεγάλης χωρητικότητας). Αυτή η ιδέα με το starter είναι τρομερή πάντως... Αλλά θα κινδυνεύει το ηλεκτρικό σύστημα κάθε φορά που βάζεις μπροστά. Ουκ ολίγοι εγκέφαλοι έχουν καεί με αυτό τον τρόπο. Σταύρο ποιά είναι η γνώμη σου για το ελάφρωμα; |
Edirnelis έγραψε: |
Υπάρχει και άλλη λύση , δοκιμασμένη και πολύ οικονομική. Πάρτε από το Αλεξ Πακ ένα Jumper (Το κίτρινο βαλιτσάκι σαν μεγάλο λαπτοπ όρθιο) που έχει γύρω στα 25 ευρώ, έχει μαζί κομπρεσέρ, φακό και σύστημα φόρτισης και ενσωματωμένα τα καλώδια αν θέλεις να το έχεις για εκκίνηση αυτοκινήτων. Το ανοίγεις από πίσω και παίρνεις την μπαταρία, η οποία ζυγίζει κάτω από 5 κιλά. Κρατάει άνετα τρία χρόνια και σε μένα βάζει μπροστά το αγωνιστικό με 1900 κυβικά παλιά και 2000 κυβικά τώρα, χωρίς κανενα προβλημα (και με συμπίεση πάνω από 11). Χρειάζεται μεταροπή στα καλώδια για τους πόλους, κάτι που ήθελε και αυτή που είχα αγοράσει πανάκριβα κάποτε από εταιρία με όνομα δήθεν και η οποία τα έπαιξε πολύ σύντομα. Η εταιρία που την πουλούσε και έδινε 6 χρόνια εγγύηση εξαφανίστηκε. Το ίδιο έπαθε από το ίδιο αμερικάνικο προιόν και ένας γνωστός μου αγωνιζόμενος που μάλιστα είχε πάρει 2 τέτοιες ακριβές. |
Gigi έγραψε: |
Tην αγορασα απο Aγγλια και η τιμη ειναι με παραδωση στο σπιτι.
Οι συγκεκριμενες μπαταριες ειναι και για ATV ,JET SKI οποτε εχουν μεγαλη δυναμη στην εκκινηση και υπερκαλυπτουν τις αναγκες ενος νορμαλ αυτοκινητου. |
Edirnelis έγραψε: |
Μάλλον δεν πήρες αυτήν που περιγράφω με κομρεσέρ και φως ή είχε πρόβλημα η συγκεκριμένη που πήρες. Και μάλιστα δεν πήγες στο μαγαζί που ανέφερα που την έχει πολύ φθηνότερα (δεν το διαφημίζω, απλώς το ανέφερα λόγω χαμηλής τιμής). Εγώ έχω αγοράσει μέχρι τώρα 4 (και για κάτι φίλους) και όλες δουλεύουν. Αυτή που περιγράφω είναι ένα ΚΙΤΡΙΝΟ πλαστικό κουτί σαν λαπ τοπ όρθιο με χειρολαβή, με βάθος περίπου 7 εκατοστά στο μοντέλο χωρίς ενσωματωμένο κομπρεσέρ και με βάθος περίπου 15 εκατοστά στο μοντέλο με το κομπρεσέρ. Υπάρχουν σε αρκετά πολυκαταστήματα κλπ αλλά σε τιμές συνήθως από 55-95 ευρώ. Το κατάστημα που ανέφερα στην πρώτη εισαγωγή πριν λίγους μήνες τα έδινε 19,90 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Τώρα τα δίνει κάτω από 30ευρώ. Κυκλοφορούσε ένα σε μαύρο χρώμα που το είχα δει στο Μάκρο μικρότερο σε διαστάσεις με Ιταλικά επάνω με βάρος συνολικά κάπου στα 4,5 κιλά. Ισως πήρες αυτό. Πάντως αν γράφει οτι είναι και για εκκίνηση αυτοκινήτου και δεν μπορεί να γυρίσει τη μίζα πρέπει να σου το αλλάξουν. Λυπάμαι για το μπέρδεμα. Να βοηθήσω ήθελα για κάτι που το έχω δοκιμάσει και το γνωρίζω οτι λειτουργεί. |
Sidobre έγραψε: |
Λόγω εκτεταμένης δίαιτας που κάνει τον τελευταίο καιρό το 206, |
Sidobre έγραψε: |
Και εγώ για Odyssey προσανατολίζομαι, μεταξύ της PC680 που είναι η πιο ελαφρυά, ή για την PC925 που είναι 4 κιλά βαρύτερη αλλά έχει 11 Ah παραπάνω.
Μάλλον για την PC680 γιατή η χρήση της θα είναι πολύ συγκεκριμένη. http://www.odysseysoutheast.com/pc680-battery.php |
volvos έγραψε: |
λογικα ειναι με τζελ οποτε μπορει να μπει και ξαπλωτη.... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Αυτά που βρήκα μετέ απο σχετική αναζήτηση είναι. 1) όλες οι ελαφριές μπαταρίες έχουν φορτίο περι τα 16Αh και βάρος περί τα 7 Kgr. 2) Οι τιμές κυμαίνονται από 100 έως 300+ ευρώ ανάλογα τον κατασκευαστή. 3) Η τοποθέτηση πίσω συνεπάγεται προβλήματα αντίστασης. Δεν γνωρίζω πώς μία μπαταρία 16Αh μπορεί να εκκινήσει όχημα με stock 50Αh και να λειτουργίσουν επαρκώς τα βασικά ηλεκτρικά με τον κινητήρα πάντα εν λειτουργία. Εάν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο το ώφελος θα είναι στην περίπτωσή μου 15-20 κιλά!!!!! Εάν έχετε κάποια εμπειρία παρακαλώ παραθέστε τη. Φιλικά! |
volvos έγραψε: |
να σημειωσουμε οτι απο οσα ειπε ο τασος με τη μπαταρια θα παρουμε κομπλε (ισως με κατις τις ελαχιστο παραπανω) και καποια σιδερικα -βαση για να μπει κομπλε και σταθετοτατα στη μαμα θεση...
οποτε kovac δεν εχεις κανενα θεμα για το ζητημα αυτο |
Road_Runner έγραψε: |
τελικα θα τις παρουμε? |
Lef205 έγραψε: |
οταν πας πες να παμε μαζι, θελω να παρω για τα 106. |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Αγόρασα το περίφημο jump starter.
Αφού το φόρτισα σύμφωνα με τις οδηγίες, έβγαλα την μπαταρία και μετά από πλήρως αγώγιμη και καλά εφάπτουσα σύνδεση με τους ακροδέκτες του αυτοκινήτου.....ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ επειτα και από άλλες προσπάθειες. Το μπαταριάκι έχει βάρος 2,5 κιλά και μέγιστο φορτίο 17Αh..... λέει (αλλά είναι κινέζικο και....) Για το ρεύμα εκκίνησης δεν γράφει κάτι πάνω στην μπαταρία αλλά στη συσκευασία έγραφε για 400+ Α. Το πήρα από το Practiker με κόστος 40 ευρώ και είναι όπως το περιέγραψε ο Erdinelis. Το συναρμολόγισα και το επιστρέφω μήπως μου το αλλάξουν.... Φιλικά. |
volvos έγραψε: |
σημερα τη πηρα 45αρα - 325αμπερωρια
10κιλα ιδια σε μηκος υψος με μαμα μικρη αλλα η μιση σε φαρδος οποτε αναμεσα μοτερ-μπαταρια χωραει και το βαρελλακι τωρα κοστος 50ευρω βαρος 10κιλα |
Ghost Dog έγραψε: |
Η μαμα Η ΜΙΚΡΗ, τι βαρος εχει?? |
MEMsound έγραψε: |
προς το παρον θα πάω να πάρω αμεσα για συμβατικη bosch να κανω την δουλεια μου (και την βαζω μια αγγελία εκ των υστερων ενδεχομενως) |
MEMsound έγραψε: |
καποια στιγμη θα κατσω να φτιάξω μια ομορφη βαση για πισω και θα κανω την μεταφορα |
Steve έγραψε: | ||
|
MEMsound έγραψε: |
@στεβε...λογικα ...ενας σκασμός λεφτα..
@ρεσελιε αρα το παραπάνω ετοιμο το ξεχναμε... τα καλώδια ειναι τα ακριβα (θα χουν κι αυτα καποιο βαρος - by the way) και σιγουρα θα εβαζα και μια ασφαλεια ακριβως μετα τον πόλο... τι gause να χρειαζεται? |
MEMsound έγραψε: |
δεν κολλάμε εκει
νεα τρυπα με νεα ταπα (βαψιματακι κλπ) και ομορφη προσεγμενη δουλεια αν καποια στιγμη το κανω, θα γινει σωστα ισως να ειναι και υπερβολη το 6αρι βαρος εχουμε ιδεα ποσο εχει το μετρο απο δαυτα? |
MEMsound έγραψε: |
θα ηταν πιο απλο να βρουμε σπεκ του καλωδιου αχαχαχαχα υ.γ. δεν πρεπει να χεις αδικο παντως |