PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - Μπαταρίες Αυτοκινήτου Μειωμένου βάρους.

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Δευ 25 Φεβ 2008, 18:55:13
Θέμα δημοσίευσης: Μπαταρίες Αυτοκινήτου Μειωμένου βάρους.
Εχει χρησιμοποιήσει κανείς ή μήπως γνωρίζει σαφείς πληροφορίες για μπαταρίες χαμηλού βάρους?
volvos - Δευ 25 Φεβ 2008, 19:04:10
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.trackday-special.gr/forum/viewtopic.php?t=275

eγω προσωπικα περιμενω απο μιχαλη -doctor Που εχει γκλοφ με τιγκα ηλεκτρικα να δοκιμασει μια που ειπε πριν ακολουθησω

προς το παρον καλο ειναι να τη βαλεις πρωτα απο ολα πισω...για να ελαφρωσει η διλιτρη παπατζα σου...
Sidobre - Δευ 25 Φεβ 2008, 23:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
Oποιος αποφασίσει να την βάλει πίσω, να έχει υπ'όψη του οτι χρειάζεται αρκετά αμπερόρια εκκίνησης. Αν πάρει μπρος, μετά δεν έχεις κανένα πρόβλημα ακόμα. Ομως επειδή μιλάμε για αρκετό καλώδιο όπως επίσης και αρκετά μεγάλες γειώσεις, το να πάρει μπροστά είναι μια δύσκολη υπόθεση!
(για να σας δώσω μια εικόνα, καίει 80άρες ασφάλειες με το γύρισμα της μίζας).
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τετ 27 Φεβ 2008, 11:42:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Αυτά που βρήκα μετέ απο σχετική αναζήτηση είναι.

1) όλες οι ελαφριές μπαταρίες έχουν φορτίο περι τα 16Αh και βάρος περί τα 7 Kgr.

2) Οι τιμές κυμαίνονται από 100 έως 300+ ευρώ ανάλογα τον κατασκευαστή.

3) Η τοποθέτηση πίσω συνεπάγεται προβλήματα αντίστασης.

Δεν γνωρίζω πώς μία μπαταρία 16Αh μπορεί να εκκινήσει όχημα με stock 50Αh και να λειτουργίσουν επαρκώς τα βασικά ηλεκτρικά με τον κινητήρα πάντα εν λειτουργία.
Εάν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο το ώφελος θα είναι στην περίπτωσή μου 15-20 κιλά!!!!!
Εάν έχετε κάποια εμπειρία παρακαλώ παραθέστε τη.

Φιλικά!
Edirnelis - Τετ 27 Φεβ 2008, 12:19:26
Θέμα δημοσίευσης: Eλαφρές μπαταρίες
Υπάρχει και άλλη λύση , δοκιμασμένη και πολύ οικονομική. Πάρτε από το Αλεξ Πακ ένα Jumper (Το κίτρινο βαλιτσάκι σαν μεγάλο λαπτοπ όρθιο) που έχει γύρω στα 25 ευρώ, έχει μαζί κομπρεσέρ, φακό και σύστημα φόρτισης και ενσωματωμένα τα καλώδια αν θέλεις να το έχεις για εκκίνηση αυτοκινήτων. Το ανοίγεις από πίσω και παίρνεις την μπαταρία, η οποία ζυγίζει κάτω από 5 κιλά. Κρατάει άνετα τρία χρόνια και σε μένα βάζει μπροστά το αγωνιστικό με 1900 κυβικά παλιά και 2000 κυβικά τώρα, χωρίς κανενα προβλημα (και με συμπίεση πάνω από 11). Χρειάζεται μεταροπή στα καλώδια για τους πόλους, κάτι που ήθελε και αυτή που είχα αγοράσει πανάκριβα κάποτε από εταιρία με όνομα δήθεν και η οποία τα έπαιξε πολύ σύντομα. Η εταιρία που την πουλούσε και έδινε 6 χρόνια εγγύηση εξαφανίστηκε. Το ίδιο έπαθε από το ίδιο αμερικάνικο προιόν και ένας γνωστός μου αγωνιζόμενος που μάλιστα είχε πάρει 2 τέτοιες ακριβές.
MEMsound - Τετ 27 Φεβ 2008, 12:58:20
Θέμα δημοσίευσης:
ακρως ενδιαφέρον...

εχω μια (συνθετη) ερώτηση βέβαια.

σε συνθήκες αυξημένης ηλεκτρικής κατανάλωσης (μιας και μιλάμε και για πολιτικά αυτοκίνητα) πχ aircondition+φωτα ή καλοριφερ+φώτα ή +αντιστάσεις πίσω παρμπριζ (για ξεθαμπωμα, οι οποίες τραβάνε ποοοολυ ρευμα) λέτε να υπάρχει πρόβλημα?

ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ"

αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή. Cool

και η διαφορα στο βάρος ειναι ουσιαστικότατη Wink
salex - Τετ 27 Φεβ 2008, 15:19:27
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ"

αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή. Cool


Ακριβώς! Όσο λειτουργεί το δυναμό δεν χρειάζεται μπαταρία παρά μόνο για να σταθεροποιεί κάπως την τάση (λόγω μεγάλης χωρητικότητας).

Αυτή η ιδέα με το starter είναι τρομερή πάντως... Αλλά θα κινδυνεύει το ηλεκτρικό σύστημα κάθε φορά που βάζεις μπροστά.
Ουκ ολίγοι εγκέφαλοι έχουν καεί με αυτό τον τρόπο.

Σταύρο ποιά είναι η γνώμη σου για το ελάφρωμα; Very happy
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τετ 27 Φεβ 2008, 15:42:29
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
MEMsound έγραψε:

ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ"

αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή. Cool


Ακριβώς! Όσο λειτουργεί το δυναμό δεν χρειάζεται μπαταρία παρά μόνο για να σταθεροποιεί κάπως την τάση (λόγω μεγάλης χωρητικότητας).

Αυτή η ιδέα με το starter είναι τρομερή πάντως... Αλλά θα κινδυνεύει το ηλεκτρικό σύστημα κάθε φορά που βάζεις μπροστά.
Ουκ ολίγοι εγκέφαλοι έχουν καεί με αυτό τον τρόπο.

Σταύρο ποιά είναι η γνώμη σου για το ελάφρωμα; Very happy


Στέλιο αν κατάλαβα καλά ο κος Erdinelis μιλάει για μία μπαταρία πολύ χαμηλού Qmax αλλά με δυνατότητα παροχής αρκετά ισχυρού Q για μερικά sec που είναι αρκετό να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα.

Οι φόβοι σου είναι μήπως η προκείπτουσα ένταση την στιγμή της εκκίνησης μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη και να ''κάψει'' κάποια κυκλώματα όπως πχ η ECU???
Η΄ μήπως κάτι άλλο οδηγεί εκεί??
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τετ 27 Φεβ 2008, 15:50:42
Θέμα δημοσίευσης: Re: Eλαφρές μπαταρίες
Edirnelis έγραψε:
Υπάρχει και άλλη λύση , δοκιμασμένη και πολύ οικονομική. Πάρτε από το Αλεξ Πακ ένα Jumper (Το κίτρινο βαλιτσάκι σαν μεγάλο λαπτοπ όρθιο) που έχει γύρω στα 25 ευρώ, έχει μαζί κομπρεσέρ, φακό και σύστημα φόρτισης και ενσωματωμένα τα καλώδια αν θέλεις να το έχεις για εκκίνηση αυτοκινήτων. Το ανοίγεις από πίσω και παίρνεις την μπαταρία, η οποία ζυγίζει κάτω από 5 κιλά. Κρατάει άνετα τρία χρόνια και σε μένα βάζει μπροστά το αγωνιστικό με 1900 κυβικά παλιά και 2000 κυβικά τώρα, χωρίς κανενα προβλημα (και με συμπίεση πάνω από 11). Χρειάζεται μεταροπή στα καλώδια για τους πόλους, κάτι που ήθελε και αυτή που είχα αγοράσει πανάκριβα κάποτε από εταιρία με όνομα δήθεν και η οποία τα έπαιξε πολύ σύντομα. Η εταιρία που την πουλούσε και έδινε 6 χρόνια εγγύηση εξαφανίστηκε. Το ίδιο έπαθε από το ίδιο αμερικάνικο προιόν και ένας γνωστός μου αγωνιζόμενος που μάλιστα είχε πάρει 2 τέτοιες ακριβές.


Παρακαλώ, μήπως γνωρίζετε τα συνολικά Αh της μπαταρίας αυτής, τα Α εκκίνησης καθώς και αν επαναφορτίζεται από το δυναμό δίχως πρόβλημα.
( Αν και μου φαίνεται κάπως δύσκολο να κρατάει 3 χρόνια συνεχής λειτουργιας δίχως επαναφόρτιση).

Ευχαριστώ.
volvos - Τετ 27 Φεβ 2008, 16:04:39
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο για να καψει κατι και ειδικα εγκεφαλο δεν ειναι λιγο τραβηγμενο?
αφου αυτη η μπαταρια εχει πολυ μικρη στιγμιαια ετναση εναρξης

αυτο που λες μηπως ισχυει για μπαταριες αφτερ μαρκετ με 300-400 αμπορορια στιγμιαια ενταση που ειναι για ηχοσυστηματα και για αυτο και τους βαζουν εξτρα γενικη ασφαλεια??
salex - Πεμ 28 Φεβ 2008, 01:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
Γράψτε λάθος παιδιά, άλλο κατάλαβα!!! Laughing
Για λίγο νόμιζα ότι θα ξεκινούσε το αυτοκίνητο με το ίδιο το jump starter... Razz
Edirnelis - Πεμ 28 Φεβ 2008, 11:54:31
Θέμα δημοσίευσης: Ελαφριά μπαταρία
Η μπαταρία επαναφορτίζεται κανονικά από το αλτερνέιτορ του αυτοκινήτου κάθε φορά που την χρησιμοποιούμε, αλλά μπορούμε να την φορτίσουμε και εκτός αυτοκινήτου όποτε θέλουμε με το δικό της τροφοδοτικό, που συμπεριλαμβάνεται στην συσκευασία. Τα χαρακτηριστικά της θα τα γράψω μόλις ανοιξω το κουτί πάλι (σύντομα λόγω αγώνα στα Μέγαρα) γιατί ένα χρόνο τώρα την είχα όπως την πουλάνε (δηλ. σαν jumper για να βάζω μπροστά κανένα αυτοκίνητο που τύχαινε να μείνει από μπαταρία). Σε μεγάλες απαιτησεις με ηχοσύστημα, φώτα, κλίμα κλπ εξαρτάται και από το αλτερνέιτορ του αυτοκινήτου. Είναι νομίζω μια καλή οικονομική λύση για μπαταρία ανάγκης για όλη την ώρα και κάνει συγχρόνως, αν την βγαλουμε από την πλαστική θήκη και την δουλειά της μείωσης βάρους αν κάποιος την θέλει για τον σκοπό αυτό.
volvos - Πεμ 28 Φεβ 2008, 12:42:43
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΓΩΝΑ ΜΕΓΑΡΑ??????? Shocked Shocked Shocked

ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑΥΜΑ????

θα ηθελα να μπω χορηγος.... Laughing

για τη μπαταρια ειπαμε με καταφρακτο να παρει 2 σταρτερ
το ενα θα το διαλυσει για να βαλει τη μπαταρια στο αμαξι
και το αλλο θα το εχει καβανζτα αμα μεινει Laughing
οποτε θα δουμε απο πρωτο χερι αντοχες και ποσο κραταει ξεφορτιστη σε διλιτρο... η μαμα του rc ειναι 50αρα υποψην...

επισης θυμαμαι πολλους που σε αγωνιστικα βαζουν μπαταριες απο μηχανες Wink
MEMsound - Πεμ 28 Φεβ 2008, 13:33:36
Θέμα δημοσίευσης:
κάτι μου λέει οτι και αυτή η μπατάρια αντίστοιχη με μηχανής είναι...

επίσης εχω σκοπό κι εγω να πάρω ενα τετοιο σταρτερ...
πότε θα πάει ο Μήτσος ξέρεις?
volvos - Πεμ 28 Φεβ 2008, 14:03:02
Θέμα δημοσίευσης:
το ψαχνει νομιζω ακομα

παιδι παραγγειλε απεξω με τελικ κοστος 160ευρω
για το μεγκαμπουσα του Evil
αυτη
http://www.batterymart.com/p-odyssey-pc625-battery.html
Giannis307 - Πεμ 28 Φεβ 2008, 14:17:28
Θέμα δημοσίευσης:
Απο πλευρας ρευματος μπορεις να την πας πισω αλλα πρεπει να πας σε καλωδιωση με πιο...οικιακο προσανατολισμο (μονοκλωνο καλωδιο 6αρι η 7αρι) και να βαλεις ασφαλεια και στην μπαταρια και μπροστα just in case....
volvos - Πεμ 28 Φεβ 2008, 15:13:08
Θέμα δημοσίευσης:
giaννη εσυ που ξερεις αυτο εδω τι σημαινει???

The 5 second cranking power of Odyssey batteries is double to triple that of equally sized conventional batteries, even when the temperature is as low as - 40° C

οτι αντι για 16 εχουμε 16Χ2 για τα πρωτα 5δευτερα που μιζαρει η μηχανη για να παρει μπρος?
αρα αυτο σημαινει οτι ουσιαστικα αν το αμαξι μας θελει 35-40 απο μαμα μπαταρια αμπερορια ειμαστε οκ???
MEMsound - Πεμ 28 Φεβ 2008, 17:09:09
Θέμα δημοσίευσης:
αυτό σημαίνει
ας πουμε τα στιγμιαία amp που μπορεί να σου δώσει.

ειναι ενα από τα χαρακτηριστικά που κάνει μερικές μπαταρίες πιο ακριβες από άλλες (πχ τις Bosch silver από τις συμβατικές μπαταρίες)
Giannis307 - Πεμ 28 Φεβ 2008, 17:25:46
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα ολοι μα ολοι οι ηλεκτρικοι κινητηρες καθε τυπου (απο μιζα μεχρι αντλια) στην εκκινηση τους τραβανε διπλο η τριπλο ρευμα..αλλα αυτο διαρκει οσο κανει να παρει μια με μιαμιση στροφη ο αξωνας δηλαδη εκατοστο και ισως λιγοτερο!
Συγκεκριμενα το 5 δευτερολεπτα που λεει ειναι (θεωριτικα)ο χρονος που κανει μια μπαταρια να ζεσταθει γυρνωντας την μιζα (επειδη η μιζα εχει πολυ μικρη ομικη αντισταση για να εχει δυναμη)
volvos - Πεμ 28 Φεβ 2008, 19:52:09
Θέμα δημοσίευσης:
ολα καλα δηλαδη

το παιδι τη πηρε απο δω 160ευρω

http://cgi.ebay.co.uk/Odyssey-battery-PC625_W0QQitemZ190160873187QQihZ009QQcategoryZ25644QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

Gigi έγραψε:
Tην αγορασα απο Aγγλια και η τιμη ειναι με παραδωση στο σπιτι.
Οι συγκεκριμενες μπαταριες ειναι και για ATV ,JET SKI οποτε εχουν μεγαλη δυναμη στην εκκινηση και υπερκαλυπτουν τις αναγκες ενος νορμαλ αυτοκινητου.

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Παρ 29 Φεβ 2008, 10:44:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αγόρασα το περίφημο jump starter.
Αφού το φόρτισα σύμφωνα με τις οδηγίες, έβγαλα την μπαταρία και μετά από πλήρως αγώγιμη και καλά εφάπτουσα σύνδεση με τους ακροδέκτες του αυτοκινήτου.....ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ επειτα και από άλλες προσπάθειες.

Το μπαταριάκι έχει βάρος 2,5 κιλά και μέγιστο φορτίο 17Αh..... λέει (αλλά είναι κινέζικο και....)
Για το ρεύμα εκκίνησης δεν γράφει κάτι πάνω στην μπαταρία αλλά στη συσκευασία έγραφε για 400+ Α.

Το πήρα από το Practiker με κόστος 40 ευρώ και είναι όπως το περιέγραψε ο Erdinelis.

Το συναρμολόγισα και το επιστρέφω μήπως μου το αλλάξουν....

Φιλικά.
Edirnelis - Παρ 29 Φεβ 2008, 13:32:57
Θέμα δημοσίευσης: Μπαταρίες
Μάλλον δεν πήρες αυτήν που περιγράφω με κομρεσέρ και φως ή είχε πρόβλημα η συγκεκριμένη που πήρες. Και μάλιστα δεν πήγες στο μαγαζί που ανέφερα που την έχει πολύ φθηνότερα (δεν το διαφημίζω, απλώς το ανέφερα λόγω χαμηλής τιμής). Εγώ έχω αγοράσει μέχρι τώρα 4 (και για κάτι φίλους) και όλες δουλεύουν. Αυτή που περιγράφω είναι ένα ΚΙΤΡΙΝΟ πλαστικό κουτί σαν λαπ τοπ όρθιο με χειρολαβή, με βάθος περίπου 7 εκατοστά στο μοντέλο χωρίς ενσωματωμένο κομπρεσέρ και με βάθος περίπου 15 εκατοστά στο μοντέλο με το κομπρεσέρ. Υπάρχουν σε αρκετά πολυκαταστήματα κλπ αλλά σε τιμές συνήθως από 55-95 ευρώ. Το κατάστημα που ανέφερα στην πρώτη εισαγωγή πριν λίγους μήνες τα έδινε 19,90 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Τώρα τα δίνει κάτω από 30ευρώ. Κυκλοφορούσε ένα σε μαύρο χρώμα που το είχα δει στο Μάκρο μικρότερο σε διαστάσεις με Ιταλικά επάνω με βάρος συνολικά κάπου στα 4,5 κιλά. Ισως πήρες αυτό. Πάντως αν γράφει οτι είναι και για εκκίνηση αυτοκινήτου και δεν μπορεί να γυρίσει τη μίζα πρέπει να σου το αλλάξουν. Λυπάμαι για το μπέρδεμα. Να βοηθήσω ήθελα για κάτι που το έχω δοκιμάσει και το γνωρίζω οτι λειτουργεί.
Edirnelis - Παρ 29 Φεβ 2008, 13:38:05
Θέμα δημοσίευσης: Μπαταρίες
Αυτό που περιγράφω, για να μη μπερδευτεί κι άλλος έχει επίσης στις δυό πλευρές του καλώδια με ακροδέκτες κροκοδειλέ, ενσωματωμένα, χοντρά, για να συνδέεται με τους πόλους της μπαταρίας του αυτοκινήτου.
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Σαβ 01 Μάρ 2008, 12:01:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρίες
Edirnelis έγραψε:
Μάλλον δεν πήρες αυτήν που περιγράφω με κομρεσέρ και φως ή είχε πρόβλημα η συγκεκριμένη που πήρες. Και μάλιστα δεν πήγες στο μαγαζί που ανέφερα που την έχει πολύ φθηνότερα (δεν το διαφημίζω, απλώς το ανέφερα λόγω χαμηλής τιμής). Εγώ έχω αγοράσει μέχρι τώρα 4 (και για κάτι φίλους) και όλες δουλεύουν. Αυτή που περιγράφω είναι ένα ΚΙΤΡΙΝΟ πλαστικό κουτί σαν λαπ τοπ όρθιο με χειρολαβή, με βάθος περίπου 7 εκατοστά στο μοντέλο χωρίς ενσωματωμένο κομπρεσέρ και με βάθος περίπου 15 εκατοστά στο μοντέλο με το κομπρεσέρ. Υπάρχουν σε αρκετά πολυκαταστήματα κλπ αλλά σε τιμές συνήθως από 55-95 ευρώ. Το κατάστημα που ανέφερα στην πρώτη εισαγωγή πριν λίγους μήνες τα έδινε 19,90 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Τώρα τα δίνει κάτω από 30ευρώ. Κυκλοφορούσε ένα σε μαύρο χρώμα που το είχα δει στο Μάκρο μικρότερο σε διαστάσεις με Ιταλικά επάνω με βάρος συνολικά κάπου στα 4,5 κιλά. Ισως πήρες αυτό. Πάντως αν γράφει οτι είναι και για εκκίνηση αυτοκινήτου και δεν μπορεί να γυρίσει τη μίζα πρέπει να σου το αλλάξουν. Λυπάμαι για το μπέρδεμα. Να βοηθήσω ήθελα για κάτι που το έχω δοκιμάσει και το γνωρίζω οτι λειτουργεί.


Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, δεν υπάρχει λόγος να απολογείστε.
Η ιδέα σας είναι πολύ καλή και η ευθύνη δική μου.

Η περιγραφή σας ταιριάζει απόλυτα σε αυτό που πήρα, με τη μόνη διαφορά την απουσία κομπρεσέρ και τη μεγάλη διαφορά στο βάρος.
Μου το άλλαξαν και πήρα κάτι άλλο.

Μόλις βρώ χρόνο θα κάνω μια βόλτα και από το Alex Pak να δώ και εκεί.

Φιλικά Smile
volvos - Σαβ 01 Μάρ 2008, 12:07:50
Θέμα δημοσίευσης:
ρε δημητρη μπας και επεσες σε ελατωματικο?
δε παιζει να μην εδινε καθολου ρευμα με τη καμια ειδικα αν ηταν 400αμπερορια στιγμιαια ενταση εναρξης ...
Sidobre - Τετ 19 Μάρ 2008, 17:57:16
Θέμα δημοσίευσης:
Λόγω εκτεταμένης δίαιτας που κάνει τον τελευταίο καιρό το 206, πάμε και σε ελαφρωμένη μπαταρία.

Και εγώ για Odyssey προσανατολίζομαι, μεταξύ της PC680 που είναι η πιο ελαφρυά, ή για την PC925 που είναι 4 κιλά βαρύτερη αλλά έχει 11 Ah παραπάνω.

Μάλλον για την PC680 γιατή η χρήση της θα είναι πολύ συγκεκριμένη.
http://www.odysseysoutheast.com/pc680-battery.php

Η τιμή από έλληνα αντιπρόσωπο είναι γύρω στα 150 ευρώ.

Η τιμή στην Αμερική είναι $135 δηλαδή 87 ευρώ + μεταφορικά. Λογικά υπάρχει κάποιος γνωστός (...) που μπορεί να βοηθήσει να τις πάρουμε αν τον παρακαλέσουμε λίγο.
http://www.jegs.com/i/Odyssey+Batteries/506/PC680MJ/10002/-1/743313%7C10683

Ενδιαφέρεται κανείς (ψιλοάμμεσα για να έρθουν και κάποια στιγμή) ή να την πάρω 150 να ξεμπερδεύω;
mikerrgp - Τετ 19 Μάρ 2008, 18:14:38
Θέμα δημοσίευσης:
τασο μην παρεις ακομα θα σου πω αθριο τιμη Wink
volvos - Τετ 19 Μάρ 2008, 18:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
και γιατι οχι την 625???
παντως το παιδι απο το τρακντει ελεγε για 150ευρω την 625.
χλωμο σε βλεπω 150 μηπως ειναι με φπα??

επισης το σκ ειδα τη λυση του εδιρνελη στο zx απο κοντα...
δουλεψε αψογα καθολη τη διαρκεια του αγωνα
και γενικα δεν τον αφησε πουθενα.

ειχε ο ανθρωπος βεβαια παρει 2 σταρτερ και το δευτερο το ειχε καβαντζα ωστε αν γινει κατι να βαλει μπρος.

προσωπικα με 19.90χ2 θα εβαζα αυτη τασο και μιλαμε για 4 κιλα βαρος....και πολυ μικρο μεγεθος.
το μονο επειδη ηταν ψηλη δε ξερω αν μπαινει ξαπλωτη για να μη πιανει τοσο ογκο πισω.
αν ειναι τζελ δεν εχει κανενα θεμα τετοιο Wink
Sidobre - Τετ 19 Μάρ 2008, 18:53:45
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλω μια μπαταρία που να έχει κάποια αμπερόρια για να μπορεί να σταθεί και μόνη της, χωρίς νά πρέπει να αλλάζω μπαταρίες ή να βάζω κάθε φορά με καλώδια.

Η PC680 είναι Ahr (amp hours) @20 hr. rate 17 Ahr ενώ η PC625 Ahr(amp hours) @ 10 hr. rate 18 Ahr . Δηλαδή η μισή.

Κατανάλωση το 206 έχει στην πορεία 10Ah περίπου (αν τα μέτρησα... σωστά) σε μεσαίο φορτίο.

Τιμές στην Ελλάδα τώρα:

http://osc.off-road.gr/catalog/product_info.php?products_id=1241&osCsid=6890c8a7b56955e832068a5095813e42
http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?p=195571&highlight=#195571
Steve - Παρ 21 Μάρ 2008, 10:59:27
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Λόγω εκτεταμένης δίαιτας που κάνει τον τελευταίο καιρό το 206,


Τελείωσε η δίαιτα του ιδιοκτήτη του που είχε υποσχεθεί το 2004 στις Ροβιές και προχώρησε στην δίαιτα του αυτοκινήτου? Lol
MEMsound - Παρ 21 Μάρ 2008, 11:17:26
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Και εγώ για Odyssey προσανατολίζομαι, μεταξύ της PC680 που είναι η πιο ελαφρυά, ή για την PC925 που είναι 4 κιλά βαρύτερη αλλά έχει 11 Ah παραπάνω.

Μάλλον για την PC680 γιατή η χρήση της θα είναι πολύ συγκεκριμένη.
http://www.odysseysoutheast.com/pc680-battery.php


πόση διαφορά σε βάρος είπαμε ότι έχουμε σε σχέση με την μαμά?
για μάθε τελική τιμή με μεταφορικά για 2 πχ τεμάχια...
ειμαστε 100% σίγουροι οτι "στέκεται μόνη της"? (και δεν θα χρειάζομαι σταρτερ)
επίσης με το ραδιο ανοιχτό (σε πολύ χαμηλή ένταση και χωρίς ενισχυτές κλπ κλπ) με σβηστή μηχανή θα αδειάσει γρήγορα και θα μείνεις εκεί?
Sidobre - Παρ 21 Μάρ 2008, 15:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς διαρροές, 2 εβδομάδες βγάζει (με συναγερμό αλλά όχι ρευματοβόρο) το αμάξι χωρίς πρόβλημα. Η μπαταρία έχει εκπληκτικό ρεύμα εκκίνησης (καμία σχέση ακόμα και με τις κοινού τύπου). Δεν έχει όμως αποθήκη μεγάλη. Δεν ξέρω να σου πω πόση ώρα με το ηχοσύστημα μπορεί να παίζει...
volvos - Παρ 21 Μάρ 2008, 15:32:36
Θέμα δημοσίευσης:
TSEκαρε τιμη και βλεπουμε απο βδομαδα και για μενα αν εχει μεινει κανα
φραγκο Crying or Very sad
MEMsound - Παρ 21 Μάρ 2008, 18:11:49
Θέμα δημοσίευσης:
για το θέμα της ακινησίας δεν αγχώνομαι γιατί εχω φορτιστή στο σπίτι οπότε αν πχ δω οτι εχω καιρό να το κινήσω (λιγότερο από 1 φορά την εβδομάδα) το βάζω να φορτίσει και είμαστε οκ...
σχετικά με το ηχο με σβηστή μηχανή... βασικά λυνεται με ενα φορητό ραδιοφωνάκι μάλλον... Laughing Laughing Laughing Laughing
Giannis307 - Σαβ 22 Μάρ 2008, 15:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
Η απλα την παιρνεις και την χρησιμοποιεις μονο σε "ειδηκες" περιπτωσεις....
Edirnelis - Σαβ 22 Μάρ 2008, 22:40:15
Θέμα δημοσίευσης: Ελαφρές μπαταρίες
Οπως έγραψε και ο Volvos πιο πριν, στον αγώνα στα Μέγαρα το ΣΚ, η μικρή μπαταρία του κινέζικου τζάμπερ των 20 ευρώ, δουλεψε άψογα και μάλιστα υπερωρίες, γιατί το αυτοκίνητο κάθε 1 με 2 γύρους έσβηνε ξαφνικά, όταν το πήγαινα στον κόφτη, από προβληματικά μπουζί και έπαιρνε ξανά μόνο με την μπαταρία και με μιζάρισμα διαρκείας-κοινώς ξεπάτωμα της μπαταρίας, χωρίς να με αφήσει. Το δεύτερο Τζάμπερ το είχα μαζί κυρίως για να φουσκώνω τα λάστιχα και για να βιδώνω -ξεβιδώνω τα παξιμάδια των τροχών. Γράφει επάνω οτι είναι 12V - 17AH. Είναι τελείως κλειστή από παντού και μπαίνει όρθια ή ξαπλωτή χωρίς πρόβλημα.
volvos - Κυρ 23 Μάρ 2008, 11:51:17
Θέμα δημοσίευσης:
kyrie αποστολη οι αμερικανικες αγωνιστικες που λετε πιο πανω οτι πηρατε και εσεις και ο φιλος σας και τα εφτυσαν αμεσως τι μαρκα ηταν??

ελπιζω οχι οντισι Poy λεει ο τασος πιο πανω Laughing
Sidobre - Τετ 02 Απρ 2008, 12:28:27
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως όσους έχω ρωτήσει που φοράνε odyssey είναι τρελά ικανοποιημένοι. Και αυτό που έμαθα, είναι ότι αν δεν έχεις διαρροή, το αμάξι μένει αρκετό καιρό χωρίς να το βάλεις εμπρός.


Λοιπόν έχω νέα και για τιμή:

Για τα μέλη του Club με τιμή μικρού GroupBuy (μικρό εννοώ μικρή ποσότητα) 122 ευρώ!!!

Μαζευόμαστε και πέρνουμε.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ;
volvos - Τετ 02 Απρ 2008, 12:32:38
Θέμα δημοσίευσης:
για την 680?

εγω ενας Cool
Sidobre - Τετ 02 Απρ 2008, 12:34:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι για την 680.

Θα το φιάξω και ως GroupBuy στην ανάλογη ενότητα
volvos - Τετ 02 Απρ 2008, 13:05:22
Θέμα δημοσίευσης:
λογικα ειναι με τζελ οποτε μπορει να μπει και ξαπλωτη....
Sidobre - Τετ 02 Απρ 2008, 13:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
λογικα ειναι με τζελ οποτε μπορει να μπει και ξαπλωτη....


... και ανάποδα! Laughing


Arrow Arrow Arrow
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12640

DIMCHRI - Πεμ 03 Απρ 2008, 19:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Αυτά που βρήκα μετέ απο σχετική αναζήτηση είναι.

1) όλες οι ελαφριές μπαταρίες έχουν φορτίο περι τα 16Αh και βάρος περί τα 7 Kgr.

2) Οι τιμές κυμαίνονται από 100 έως 300+ ευρώ ανάλογα τον κατασκευαστή.

3) Η τοποθέτηση πίσω συνεπάγεται προβλήματα αντίστασης.

Δεν γνωρίζω πώς μία μπαταρία 16Αh μπορεί να εκκινήσει όχημα με stock 50Αh και να λειτουργίσουν επαρκώς τα βασικά ηλεκτρικά με τον κινητήρα πάντα εν λειτουργία.
Εάν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο το ώφελος θα είναι στην περίπτωσή μου 15-20 κιλά!!!!!
Εάν έχετε κάποια εμπειρία παρακαλώ παραθέστε τη.

Φιλικά!


έιναι απλό ... στην εκκίνηση η μπαταρία θέλει μεγάλη cranking δύναμη και αυτή όπως βλέπεις την έχει....

απλά ξεχνάς ότι μπορείς να έχεισ μηχανη σβηστή και αναμένο το κασετόφωνο or τα μικρά φώτα για 2 ώρες...

υπάρχει περίπτωση να μείνεις....
κατα τα άλλα δεν νομίζω να δημιουργήσει άλλα προβλήματα....

είναι σαν τις μπαταρίες των σκαφών... έχουν άλλες μπαταρίες για καταναλωση ηλεκτρικών και μία μπαταρία σαν και αυτή για να πάρουν μπρος η μηχανές...

δηλαδή μπορεί να βάλεις μπαταρία με 150 Ah που έιναι αποκλειστικά για κατανάλωση και δεν θα μπορεί να γυρίσει την μίζα.... Wink

αυτές που βάζουνε στα αυτοκίνητα είναι ενδιάμεσου τύπου ώστε να έχουν και καποια χωριτηκότητα.... Wink
volvos - Παρ 04 Απρ 2008, 19:14:45
Θέμα δημοσίευσης:
να σημειωσουμε οτι απο οσα ειπε ο τασος με τη μπαταρια θα παρουμε κομπλε (ισως με κατις τις ελαχιστο παραπανω) και καποια σιδερικα -βαση για να μπει κομπλε και σταθετοτατα στη μαμα θεση...
οποτε kovac δεν εχεις κανενα θεμα για το ζητημα αυτο Wink
kovac - Δευ 07 Απρ 2008, 17:32:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
να σημειωσουμε οτι απο οσα ειπε ο τασος με τη μπαταρια θα παρουμε κομπλε (ισως με κατις τις ελαχιστο παραπανω) και καποια σιδερικα -βαση για να μπει κομπλε και σταθετοτατα στη μαμα θεση...
οποτε kovac δεν εχεις κανενα θεμα για το ζητημα αυτο Wink


Όμορφα.. Cool Cool Cool Cool
REDRC - Κυρ 13 Απρ 2008, 21:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
την PC680 την εχω ενα χρονο στο GTI και δεν εχει κανει ''κιχ''
το εχω αφησει στο γκαραζ μεχρι και ενα μηνα με συναγερμο και πηρε κανονικα....
Razz να συμπληρωσω οτι δεν εχω ηχο ..... Embarassed
Road_Runner - Τρι 15 Απρ 2008, 12:58:42
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα θα τις παρουμε?
Sidobre - Τρι 15 Απρ 2008, 13:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
τελικα θα τις παρουμε?



Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=251771#251771
volvos - Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:04:08
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον εχουμε και λεμε

μαμα 206 μικρη μπαταρια για 206 12κιλα
μαμα 206 μεγαλη μπταρια καπου 18κιλα
vw πολο μικρη μπαταρια 55αμπερ 16κιλα
μπος σιλβερ 60αρα 16κιλα

απο το μαγαζι που ελεγα πειραιως
χαμπης αν θυμαμαι καλα πηρα 2 μπαταριες

50αρα 12κιλα 50ευρω
65αρα 17κιλά 65 ευρω

οσονουπω θα παρω και μια 45αρα μικρου μεγεθους για το 206
που ελπιζω να ειναι κατω απο 10κιλα
κοστος κατω απο 50ευρω...
Lef205 - Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:55:51
Θέμα δημοσίευσης:
οταν πας πες να παμε μαζι, θελω να παρω για τα 106.
Steve - Κυρ 31 Αύγ 2008, 20:32:09
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12640

Rolling eyes
volvos - Τρι 02 Σεπ 2008, 19:18:47
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
οταν πας πες να παμε μαζι, θελω να παρω για τα 106.


καλα οπως θα ελεγε και ο steve κλασε μας 22 ποντους...

σημερα τη πηρα 45αρα - 325αμπερωρια
10κιλα
ιδια σε μηκος υψος με μαμα μικρη αλλα η μιση σε φαρδος οποτε αναμεσα μοτερ-μπαταρια χωραει και το βαρελλακι τωρα

κοστος 50ευρω
βαρος 10κιλα
Steve - Τρι 02 Σεπ 2008, 19:47:59
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα εκτός παραγγελίας και εσύ?
volvos - Τρι 02 Σεπ 2008, 19:58:16
Θέμα δημοσίευσης:
ναι δεν ειμαι για εξοδα τετοιο καιρο...
Steve - Τετ 03 Σεπ 2008, 14:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Splat
DIMCHRI - Τετ 03 Σεπ 2008, 16:08:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Αγόρασα το περίφημο jump starter.
Αφού το φόρτισα σύμφωνα με τις οδηγίες, έβγαλα την μπαταρία και μετά από πλήρως αγώγιμη και καλά εφάπτουσα σύνδεση με τους ακροδέκτες του αυτοκινήτου.....ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ επειτα και από άλλες προσπάθειες.

Το μπαταριάκι έχει βάρος 2,5 κιλά και μέγιστο φορτίο 17Αh..... λέει (αλλά είναι κινέζικο και....)
Για το ρεύμα εκκίνησης δεν γράφει κάτι πάνω στην μπαταρία αλλά στη συσκευασία έγραφε για 400+ Α.

Το πήρα από το Practiker με κόστος 40 ευρώ και είναι όπως το περιέγραψε ο Erdinelis.

Το συναρμολόγισα και το επιστρέφω μήπως μου το αλλάξουν....

Φιλικά.


Είχα παρει και εγώ κάποτε jump start αλλά τελικά ήτανε jumba lefta....

Sad Sad Sad
MEMsound - Παρ 22 Ιαν 2010, 20:23:53
Θέμα δημοσίευσης:
ξεθαψα λιγο το τοπικ...
γιατι το 206 ανθισταται να παρει μπροστα...

volvos έγραψε:
σημερα τη πηρα 45αρα - 325αμπερωρια
10κιλα
ιδια σε μηκος υψος με μαμα μικρη αλλα η μιση σε φαρδος οποτε αναμεσα μοτερ-μπαταρια χωραει και το βαρελλακι τωρα

κοστος 50ευρω
βαρος 10κιλα


απο που?

αξίζει λες τις παρακάτω:
http://www.braillebattery.com/
να πάρω?
β14115 - 5 κιλα ~ 150ε
β2015 - 6,8 κιλα ~160ε
β2317 -7,7 κλια κατι λιγο πιο πάνω σε χρηματα?


η Bosch s3 εχει 60e (~14 κιλα)
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=316503&sid=f7d49e911b470683d9c6fef56520b000
Ghost Dog - Σαβ 23 Ιαν 2010, 02:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
Η μαμα Η ΜΙΚΡΗ, τι βαρος εχει?? Rolling eyes
Stevon - Τετ 27 Ιαν 2010, 18:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Η μαμα Η ΜΙΚΡΗ, τι βαρος εχει?? Rolling eyes



Δές εδώ Άρη http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=294156#294156

10,5kg. Wink
MEMsound - Παρ 15 Απρ 2011, 10:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
το επαναφερω μιας η νυφη χρειαζεται αμεσα μπαταρια...
τι ψωνιζουμε τελικα και απο που?


προς το παρον θα πάω να πάρω αμεσα για συμβατικη bosch να κανω την δουλεια μου (και την βαζω μια αγγελία εκ των υστερων ενδεχομενως)
nik_marin - Παρ 15 Απρ 2011, 11:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:


προς το παρον θα πάω να πάρω αμεσα για συμβατικη bosch να κανω την δουλεια μου (και την βαζω μια αγγελία εκ των υστερων ενδεχομενως)


πάρε την συμβατική και μείνε με αυτήν ...
MEMsound - Παρ 15 Απρ 2011, 13:58:14
Θέμα δημοσίευσης:
...εν το μεταξυ κι εγω εκει εχω καταλήξει με την διαφορα οτι θα την μετακομήσω με την πρωτη ευκαρία πίσω...
15 κιλά ειναι "αρκετα"...
περισσεύουν εμπρός ενω μου λειπουν απο πίσω... Wink
αν προλαβω θα πεταχτω τωρα το μενημερι να χτυπησω μια bosch s3 ή s4...
RoadRunner122 - Παρ 15 Απρ 2011, 16:09:42
Θέμα δημοσίευσης:
Το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ παλιότερα (να τη μεταφέρω πίσω) όχι τόσο λόγω βάρους αλλά για κάτι χωροταξικές αλλαγές που ήθελα να κάνω. Κι αν θυμάμαι καλά, κόλλησα γιατί δεν έβρισκα κάποιο κατάλληλο, αρκετά κλειστό και σκληρό κουτί ώστε να βρίσκεται προστατευμένη από διάφορα μπαγκάζια που μπορεί να πηγαινοέρχονται στο χώρο...
Έχεις βρει κουτί?
volvos - Παρ 15 Απρ 2011, 16:13:16
Θέμα δημοσίευσης:
traba παρε μια μικρη σα τη δικια μου απο τη πειραιως ρε βλαμενε ή χωσε κουλ αλεξη να παει....

ακους εκει μπος καινουργια

θυμα Laughing

κουτι η δικια μας εχει το πλαστικο το μαμα που ειναι μαι χαρα με καπακι
MEMsound - Παρ 15 Απρ 2011, 16:15:17
Θέμα δημοσίευσης:
...τελικα χτυπησα μια EXIDE Excell 62 Ah 540 A (EN) απο τον Savel... 70ε ... Wink Wink
τελεια φανταστικα...
ζητείται "μπαλαντεζα" για μεταφορα πίσω... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
reselie-206 - Παρ 15 Απρ 2011, 16:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δε γίνεται να φτιαχτεί ένα αλουμινένιο? πόσο να κοστίζει άραγε...? με επένδυση εσωτερικά armaflex θα είναι κομπλέ...!
MEMsound - Παρ 15 Απρ 2011, 16:23:14
Θέμα δημοσίευσης:
Παναγιώτη το 1600 εχει 45αρα, το 2λιτρο 55αρα (η βος προτείνει 56αρα 480κρυα s3 ή ακομα καλητερα 60αρα 540κρυα s4)

τετοια (σε ισχυ) "μικρη" ξεφευγει τελειως σε κοστος, ενώ με Τάσο που μιλαγα που εχει πάρει μια μικρη μου ελεγε οτι καθε τρεις και λιγο ηθελε φορτισμα
εσυ δεν θυμαμαι τι εχεις...

η εχιδε ειναι 62/540 και απ οσο την ειδα "με το χερι" μιας και δεν ειχα ζηγαρια μαζι μου... μου φανηκε ελάχιστα πιο ελαφρυα απ την S4, χωρις να χανει σε επιμερους χαρακτηριστικα...

καποια στιγμη θα κατσω να φτιάξω μια ομορφη βαση για πισω και θα κανω την μεταφορα Wink
volvos - Παρ 15 Απρ 2011, 16:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
45ara και δε εμεινα ποτε
MEMsound - Παρ 15 Απρ 2011, 16:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
ρε οταν λεω "μικρη"
δεν εννοω την 45αρα
προφανως και εσυ δεν προκειται να μεινεις ποτε


εννοω μικρη/ελαφρυα τυπου Brail/odyssey κλπ (βαρους 5~7κιλων)
Steve - Παρ 15 Απρ 2011, 19:02:41
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
καποια στιγμη θα κατσω να φτιάξω μια ομορφη βαση για πισω και θα κανω την μεταφορα Wink
Να μην φτιάξεις τίποτα πίσω, ανοίγεις 2 τρύπες στο πάτωμα του πορτ μπαγκάζ και παίρνεις όλη την βάση (μαζί με το πλαστικό περίβλημα αν θες) από τον χώρο της μηχανής Very happy
reselie-206 - Παρ 15 Απρ 2011, 19:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι τέτοιο θα ήταν gg


MEMsound - Παρ 15 Απρ 2011, 20:05:11
Θέμα δημοσίευσης:
@reselie...
υπερπαραγωγή... Laughing
Πόσο εχει αυτο ετοιμο?

Steve έγραψε:
MEMsound έγραψε:
καποια στιγμη θα κατσω να φτιάξω μια ομορφη βαση για πισω και θα κανω την μεταφορα Wink
Να μην φτιάξεις τίποτα πίσω, ανοίγεις 2 τρύπες στο πάτωμα του πορτ μπαγκάζ και παίρνεις όλη την βάση (μαζί με το πλαστικό περίβλημα αν θες) από τον χώρο της μηχανής Very happy

δεν διαφωνω
δεν το χω ψαξει καθολου προς στιγμη
το δικο μου δεν εχει πλαστικο περιβλημα
ειχε ενα ευκαμπτο (σαν υφασματινο ας πουμε) καλυμμα

υπαρχει ενα "θεμα" (μπορει να λεω και παπαριες) με την γειωση του μοτερ μιας και απο το "-" της μπαταρίες το καλώδιο πρωτα πάει πάνω στο μοτερ (προφανως για αμεση γειωση δυναμό, μιζας κλπ) και απο εκει (απο το ιδιο σημειο πάνω απο το μοτερ) πάει αλλο καλώδιο πάνω στο σασί.

χμμμ

πρεπει να δω πως το χει κάνει ο Τάσος στο δικο του.
Steve - Παρ 15 Απρ 2011, 20:29:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το είχα ψάξει εγώ παλαιότερα, αλλά όταν είδα ότι για τα καλώδια + περαστικά να πάει πίσω θες κανα 50+ ευρώ... ξενέρωσα Evil
reselie-206 - Σαβ 16 Απρ 2011, 09:28:29
Θέμα δημοσίευσης:
καλώδια ναι είναι ακριβούτσικα και θες και μεγάλα απο θέμα gauge..δε ξέρω με τις ασφάλειες κτλπ τι κάνεις για να είσαι καλυμένος...μπας και θέλει καμία μεγάλη ακριβώς μετά το πόλο..
Καλή φάση αλλα δε ξέρω αν είναι value/money...
το κουτί παραπάνω κάνει περι τα 70€ και είναι της odyssey αν δε κάνω λάθος...
MEMsound - Σαβ 16 Απρ 2011, 09:39:25
Θέμα δημοσίευσης:
@στεβε...λογικα ...ενας σκασμός λεφτα..

@ρεσελιε
αρα το παραπάνω ετοιμο το ξεχναμε...

τα καλώδια ειναι τα ακριβα (θα χουν κι αυτα καποιο βαρος - by the way) και σιγουρα θα εβαζα και μια ασφαλεια ακριβως μετα τον πόλο...

τι gause να χρειαζεται?
reselie-206 - Σαβ 16 Απρ 2011, 09:51:52
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
@στεβε...λογικα ...ενας σκασμός λεφτα..

@ρεσελιε
αρα το παραπάνω ετοιμο το ξεχναμε...

τα καλώδια ειναι τα ακριβα (θα χουν κι αυτα καποιο βαρος - by the way) και σιγουρα θα εβαζα και μια ασφαλεια ακριβως μετα τον πόλο...

τι gause να χρειαζεται?


για 40-45 amp τυπικά θές 6 gauge αλλα μιας και ποτέ δε πρόκειται να τραβήξει τόσο συνεχόμενα φαντάζομαι οτι με 8άρι θα είσαι καλυμένος για να είναι και πρακτικό (= πιο λεπτό/ευλύγιστο) και να μήν έχεις και μεγάλη πτώση τάσης
MEMsound - Σαβ 16 Απρ 2011, 10:09:48
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα εχει σημασια ποσο τραβαει η μιζα
το δικο μου εργοστασιακα εχει 55αρα μπαταρια ή δε μπος προτινει και 60αρα...

αρα το 6αρι δεν το γλιτωνουμε για να χουμε το κεφαλι μας υσηχο...
http://www.galeadisbross.gr/default.asp?sid=3565&LangId=120

reselie-206 - Σαβ 16 Απρ 2011, 10:53:50
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb Left απλά έχε υπόψην οτι το στιγμιαίο peak που κάνει όταν τραβάει η μίζα δε θα σου προκαλέσει πρόβλημα μιας και ούτε μιλάμε για πολύ λεπτό καλώδιο αλλα ούτε πρόκειται να ζεσταθεί σε 2 δεύτερα...βέβαια "κάλιο γαιδουροδενε παρά γαιδουρογύρευε..."


το κακό με τόσο χοντρό καλώδιο είναι οτι δε περνά εύκολα απο τις τάπες* τις πλαστικές πόσο μάλλον στη δικιά σου περίπτωση που πρέπει να περάσεις και + και γείωση.... Confused


*(ειδικά αν έχεις και "εξτρα" δηλαδή συναγερμούς κτλπ)
MEMsound - Σαβ 16 Απρ 2011, 11:06:13
Θέμα δημοσίευσης:
δεν κολλάμε εκει
νεα τρυπα με νεα ταπα (βαψιματακι κλπ) και ομορφη προσεγμενη δουλεια
αν καποια στιγμη το κανω, θα γινει σωστα

ισως να ειναι και υπερβολη το 6αρι
βαρος εχουμε ιδεα ποσο εχει το μετρο απο δαυτα?
reselie-206 - Σαβ 16 Απρ 2011, 11:22:33
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
δεν κολλάμε εκει
νεα τρυπα με νεα ταπα (βαψιματακι κλπ) και ομορφη προσεγμενη δουλεια
αν καποια στιγμη το κανω, θα γινει σωστα

ισως να ειναι και υπερβολη το 6αρι
βαρος εχουμε ιδεα ποσο εχει το μετρο απο δαυτα?


άν δεν κάνω κάποια μπαρούφα στο πώς το υπολογίζω αν βάλουμε εμβαδό επιφάνειας 0,13cm2*100cm=13cm3 άρα 13 κυβικά εκκατοστά χαλκός / μέτρο
13cm3*4m(μήκος) = 52 cm3

ειδικό βάρος χαλκού = ~8,92g/cm3 άρα 8,92*52 = ~ μισό κιλό για 4 μέτρα
Wacko

χωρίς τη μόνωση τα παραπάνω και ΑΝ δεν έχω κάνει κάτι λάθος και ΑΝ μιλάμε για καθαρό χαλκό και φούλ πυκνώτητα(= οχι πολύκλωνο) άρα λογικά είσαι κάτι λιγότερο απο μισό κιλό....λίγο δεν είναι ωρε?
MEMsound - Σαβ 16 Απρ 2011, 11:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Dizzy2 Dizzy2
θα ηταν πιο απλο να βρουμε σπεκ του καλωδιου
αχαχαχαχα

υ.γ. δεν πρεπει να χεις αδικο παντως
android - Σαβ 16 Απρ 2011, 16:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Dizzy2 Dizzy2
θα ηταν πιο απλο να βρουμε σπεκ του καλωδιου
αχαχαχαχα

υ.γ. δεν πρεπει να χεις αδικο παντως




μην το ψανεις καν το βάρος....αμελητέο
MEMsound - Σαβ 16 Απρ 2011, 19:08:35
Θέμα δημοσίευσης:
πραγματι
το εψαξα και ειναι οντως αμελητεο
Daniel - Δευ 08 Νοέ 2021, 00:45:20
Θέμα δημοσίευσης:
παλιότερα είχα δοκιμάσει μια της Odyssey, πολύ καλες μπαταρίες
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr