PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Service 80.000 χλμ.

chatasos - Τρι 04 Μάρ 2003, 16:04:55
Θέμα δημοσίευσης: Service 80.000 χλμ.
Μιας και πλησιάζω με γοργούς ρυθμούς (είμαι στα 70+) το σίγουρο είναι ότι αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού (εκκεντροφόρου) συν τα γνωστά του μεγάλου service (αυτού που γίνεται ανά 20.000 χλμ).
PoLiThS - Παρ 07 Μάρ 2003, 01:22:03
Θέμα δημοσίευσης:
O ιμαντας χρονισμου τασο αλλαζει στις 60.000 χλμ..
chatasos - Παρ 07 Μάρ 2003, 13:39:31
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
O ιμαντας χρονισμου τασο αλλαζει στις 60.000 χλμ..


Εμένα άλλα μου είπε η LION!!!!
Josef - Κυρ 09 Μάρ 2003, 00:29:15
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα είναι σχετικά.Ο ιμάντας χρονισμού,σύμφωνα με την Peugeot, πρέπει ν' αλλαχτεί στις 80.000 χλμ. Για ευνόητους λόγους ασφαλείας, τον αλλάζουμε στις 70.000 χλμ. Είναι στην κρίση σου κάθε πότε θα αλλάζεις τον ιμάντα χρονισμού ανάλογα με την χρήση που κάνεις στο αυτοκίνητο. Επίσης θέλω να πω, να μην ξεχνάμε και την παράμετρο, ώρες λειτουργείας εξαρτημάτων. Κάποια εξαρτήματα καταπονούνται χωρίς να κινείται το αυτοκίνητο(π.χ. λάδια, μπουζί, ιμάντες,κινητήρας,εξάτμιση). Άρα η ένδειξη καταπόνησης σύμφωνα με τον χιλιομετρητή είναι πλασματική.
Έτσι καταλαβαίνουμε ότι σε ένα αυτοκίνητο που έχει 60.000 χλμ. από τα οποία 50.000 χλμ. τα έχει κάνει στην εθνική ο κινητήρας του έχει καταπονηθεί διαφορετικά από ένα άλλο το οποίο έχει κάνει τα 10.000χλμ στην εθνική και τα υπόλοιπα 50.000χλμ. μέσα στην στην πόλη.
Τώρα πρέπει να υπολογίσουμε και τις στροφές του κινητήρα.
Έστω ότι στις 3500rpm έχουμε 120km/h. Άρα σε 1min ο κινητήρας έχει κάνει 3500στροφές και το αυτοκίνητο έχει κάνει 2 χιλιόμετρα. Σε ένα φανάρι όμως, σε 1min ο κινητήρας έχει κάνει 950στροφές και το αυτοκίνητο έχει κάνει 0 χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη με μία μέση ωριαία ταχύτητα 40km/h και περίπου 3000rpm βρίσκουμε ότι σε 1min o κινητήρας έχει κάνει 3000 στροφές και το αυτοκίνητο 667 μέτρα.
Άρα η καταπόνηση του κινητήρα είναι μεγαλύτερη εντός πόλεως(γι' αυτό έχουμε και περισσότερη κατανάλωση) παρά εκτός.
Αποφάσισε μόνος σου κάθε πότε θ' αλλάζεις το κάθε εξάρτημα στο αυτοκίνητό σου, ανάλογα με την χρήση που του κάνεις. Η κατασκευάστριες εταιρείες δίνουν κατά προσέγγιση κάποια νούμερα, υπολογίζοντας μικτή χρήση και την αντοχή του υλικού.
Αυτά τα ολίγα είχα να σου πω. Σε κάλυψα;
Miltellas - Κυρ 09 Μάρ 2003, 04:28:27
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο Ιωσήφ.
Είναι σαν τα λιπαντικά. Στα 10000χλμ μας λένε, στα 15000χλμ ή και στα 20000χλμ. Κι όμως μετά τα 5000χλμ πολλοί από μας που τα καταπονούμε, ακούμε τον κινητήρα να θορυβεί περισσότερο ή με άλλα λόγια, να λιπαίνεται χειρότερα. Γι αυτό κι εγώ τα αλλάζω το πολύ στα 7500χλμ. Το ίδο θα κάνω και με τον ιμάντα χρονισμού: Θα τον αλλάξω πολύ νωρίτερα. Να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
kavaliotis - Δευ 01 Σεπ 2003, 20:06:08
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια σημερα μιλησα με τον αδερφο μου που εχει το αμαξι Ελλαδα οσο ειμαι εγω Αγγλια και μου ειπε οτι εχει φτασει στα 78.300χμ το αμαξι..Σε 1700 χιλιομετρα δηλαδη θα χρειαστει να κανω το σερβις..Και ρωταω:

1)Τι πρεπει να ξερω? Δηλαδη τι αλλαγες θα πρεπει να γινουνε στο αμαξι? Δεν θυμαμαι ποτε εκανα το τελευταιο αλλα θα κανω τωρα αυτο στα 80.000χμ σιγουρα...Αν ξερει καποιος αναλυτικα τι αλλαγες θα χρειαστω να μου πει για να ξερω..

2)Επισης, ποσο περιπου θα παει το μαλλι?

3)Να το κανω στην αντιπροσωπεια ή καπου αλλου?

4)Επειδη θα βαλω αυτο το κιτ βελτιωσης με χταποδι-μεσαιο-οπισθιο σιλανσιε και μαζι μια σκουπα, λετε να τα βαλω αυτα πριν ή μετα το σερβις?

5)Θα αλλαχτει κατι σημαντικο στο αμαξι? Το ρωταω αυτο ωστε αν χρειαζεται καποιο part να το παρω απο Peugeot Sport ωστε να ειναι καλυτερο..

Γενικα οτι μπορειτε να μου πειτε οποιος ξερει ή οποιος το εχει ηδη κανει.. Ευχαριστω...
alxdr74 - Σαβ 06 Σεπ 2003, 20:49:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωσοπικα αν και εχω 75,000 χιλιομετρα εκανα το σερβις των 80! Σε οποια αντιπροσωπεια και εαν απευθυνθηκα μου βαλανε "χερι" για τον ιμαντα χρονισμου!! Απαραιτητα μου ειπαν πρεπει να αλλαζει στα 60,000! Confused Και αυτο ισχυει για τα 1,4! Τελος παντων! Το σερβις εγινε στους Βασιληδες και αλλαχτηκανε: Ιμαντας χρονισμου μαζι με το ρουλεμαν! Λαδια, βαλβιδες,αλλαχτηκανε 2 τσιμουχες στο σασμαν,αλλαγη φιλτρου αερα και φιλτρο λαδιου.Το κοστος ητανε στα 210 ευρω..
Vaggelis - Κυρ 07 Σεπ 2003, 02:43:20
Θέμα δημοσίευσης:
Η βασική αλλαγή είναι ο ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί όπωσδήποτε...!!!
Στην αντιπροσωπεία μου έχουν πει (το έχω γράψει και αλλού...) οτι ο ιμάντας αλλάζει για τα μοντέλα 1999 και πρίν, στα 70000 χλμ, ενω για τα μοντέλα 2000 και μετά, στα 80000 χλμ.
kavaliotis - Κυρ 07 Σεπ 2003, 03:29:33
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Η βασική αλλαγή είναι ο ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί όπωσδήποτε...!!!
Στην αντιπροσωπεία μου έχουν πει (το έχω γράψει και αλλού...) οτι ο ιμάντας αλλάζει για τα μοντέλα 1999 και πρίν, στα 70000 χλμ, ενω για τα μοντέλα 2000 και μετά, στα 80000 χλμ.


Οποτε εμενα που ειναι μοντελο 2000 ειμαι μια χαρα, θα το αλλαξω τωρα στα 80.000χμ...Αυτος ο ιμαντας χρονισμου δηλαδη τι ειναι? Υπαρχει καποιος καλυτερος απο τον μαμα να βαλω να μου δωσει 15 αλογα που θελω??? (ξυπνα Μακη, ονειρο βλεπεις, μια ζωη 75 αλογα θα εισαι!) Laughing Laughing Laughing
alxdr74 - Σαβ 13 Σεπ 2003, 20:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Η βασική αλλαγή είναι ο ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί όπωσδήποτε...!!!
Στην αντιπροσωπεία μου έχουν πει (το έχω γράψει και αλλού...) οτι ο ιμάντας αλλάζει για τα μοντέλα 1999 και πρίν, στα 70000 χλμ, ενω για τα μοντέλα 2000 και μετά, στα 80000 χλμ.
Εγω παντως σε οποια αντιπροσωπια και να πηγα οτι και να ειπα(για μοντελο 2002) μου ειπαν τα ιδια! Rolling eyes Στα 60,000 χιλιομετρα ο ιμαντας αλλαζει απαρετητα!!!! Αλλιως οτιδηποτε ζημια προκυψει ειμαι υπευθηνος εγω και οχι η εταιρια! Scratch
kavaliotis - Σαβ 04 Οκτ 2003, 02:46:41
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον τελικα και εγω τον ειχα αλλαξει τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000χμ, ειδα τωρα την αποδειξη και εκανε 35 ευρω.. Την Δευτερα τελικα παω για το σερβις των 80.000χμ και θα βαλω μαζι και την αεροτομη επιτελους τωρα που κατεβηκα Ελλαδα και μαλλον θα παζαρεψω απο τους δικους μου να βαλω μια και μια και τα Lexus τα φωτα που τοσο θελω! Απο βδομαδα θα σας πω και τι εγινε στο σερβις αναλυτικα με τιμες! Αναμονη λοιπον! Laughing
kavaliotis - Παρ 10 Οκτ 2003, 05:38:26
Θέμα δημοσίευσης:
140 ευρω μου κοστισε εμενα τελικα το σερβις των 80.000χμ που το εκανα προχθες μαζι με τα εργατικα... Πολυ καλα λεφτα μου φανηκαν...
Miltellas - Δευ 13 Οκτ 2003, 01:05:20
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή Μάκη τί πλήρωσες;
kavaliotis - Δευ 13 Οκτ 2003, 05:49:17
Θέμα δημοσίευσης:
Το τι αλλαξα αναλυτικα τα εχω κατω στο αμαξι, αν ειναι αυριο θα σου πω, παντως τιποτα ιδιαιτερο, τα κλασσικα που αλλαζουν στο service...(την αεροτομη δεν την εβαλα στην τιμη εννοειται για ευνοητους λογους).
chatasos - Τρι 14 Οκτ 2003, 19:10:12
Θέμα δημοσίευσης:
Από εβδομάδα πάω και εγώ για το service των 80 οπότε αναμείνατε πληροφορίες.

Και μετά έχω και τα λάστιχα Evil Evil Evil
chatasos - Τρι 21 Οκτ 2003, 13:45:30
Θέμα δημοσίευσης:
Σύνολο (εργασία + ανταλλακτικά) + ΦΠΑ= 198 ευρώ.
Λάδια και βαλβολίνες δικές μου.
Έγινε και αντικατάσταση ντίζας του συμπλέκτη.

Υπόψιν ότι για να γίνει σωστή ρύθμιση των βαλβίδων προτείνεται να έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι. Οπότε μιλάμε τουλάχιστον για 3+ ώρες αναμονή.
Επίσης αρκετά συνεργεία δεν το κάνουν αν δεν τους το πείτε (όπως και πολλά άλλα πράγματα), παρόλο που η τιμή του μεγάλου service το περιλαμβάνει.

ΥΓ1: Αναμείνατε αναλυτικές τιμές μέχρι αύριο.

ΥΓ2: Πάνω στην τάπα (είναι μαγνητική από ότι που είπαν) από το σασμάν (όταν βγήκαν οι βαλβολίνες) βρέθηκαν 5 ρινίσματα μετάλλου (σαν μισοσπασμένα δοντάκια από γρανάζι) μεγέθους 1x1 μέχρι 2x2 χιλιοστών!!!! Μάλλον τους κουρέψαμε τους δορυφόρους/πλανήτες Twisted evil Twisted evil Twisted evil και πάμε για αντικατάσταση Evil
Vaggelis - Τρι 21 Οκτ 2003, 14:59:21
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Σύνολο (εργασία + ανταλλακτικά) + ΦΠΑ= 198 ευρώ.
Λάδια και βαλβολίνες δικές μου.
Έγινε και αντικατάσταση ντίζας του συμπλέκτη.

Υπόψιν ότι για να γίνει σωστή ρύθμιση των βαλβίδων προτείνεται να έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι. Οπότε μιλάμε τουλάχιστον για 3+ ώρες αναμονή.
Επίσης αρκετά συνεργεία δεν το κάνουν αν δεν τους το πείτε (όπως και πολλά άλλα πράγματα), παρόλο που η τιμή του μεγάλου service το περιλαμβάνει.

ΥΓ1: Αναμείνατε αναλυτικές τιμές μέχρι αύριο.

ΥΓ2: Πάνω στην τάπα (είναι μαγνητική από ότι που είπαν) από το σασμάν (όταν βγήκαν οι βαλβολίνες) βρέθηκαν 5 ρινίσματα μετάλλου (σαν μισοσπασμένα δοντάκια από γρανάζι) μεγέθους 1x1 μέχρι 2x2 χιλιοστών!!!! Μάλλον τους κουρέψαμε τους δορυφόρους/πλανήτες Twisted evil Twisted evil Twisted evil και πάμε για αντικατάσταση Evil


Για πες, τον ιμάντα χρονισμού τον άλλαξες και πόσο πήγε;;;
Τα ταμπούρα τα καθάρισες;;;
chatasos - Τρι 21 Οκτ 2003, 15:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:

Για πες, τον ιμάντα χρονισμού τον άλλαξες και πόσο πήγε;;;

Τον ιμάντα τον είχα αλλάξει στα 70.000 Wink Wink
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=618&start=60
Vaggelis έγραψε:

Τα ταμπούρα τα καθάρισες;;;

yep Twisted evil Twisted evil και αντέχουν ακόμα Wink Wink


ΥΓ: Επίσης βρέθηκε "πτώση τάσης" στην μπαταρία. Ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι αυτό? Μήπως να ετοιμάζομαι για αντικατάσταση?
chatasos - Τρι 21 Οκτ 2003, 21:21:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εργασίες

Περιοδικός έλεγχος C - 67.48 ευρώ
Ε/Τ ντίζας συμπλέκτη - 11.74 ευρώ
Έκδοση ΚΕΚ - 7.46 ευρώ

Ανταλλακτικά

Φλάτζα βαλβίδων TU (24954) - 9.66 ευρώ
Ντίζα συμπλέκτη 206 (2150X3) - 21.96 ευρώ
Φίλτρο A/C (6447AZ) - 9.64 ευρώ
Φίλτρο λαδιού (1109T0) - 6.70 ευρώ
Μπουζί RFN58LZ (596015) - 15.36 ευρώ (τα 4)
Λάστιχο γκαζιού 206 (160410) - 1.10 ευρώ
Λάστιχο πεντάλ (213017) - 3.00 ευρώ (τα 2)
+ κάτι παξιμάδια, ροδέλες, κλπ...

ΥΓ: οι παραπάνω τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ.

Σύνολο εργασίας : 102.28 ευρώ (με ΦΠΑ)
Σύνολο ανταλλακτικών : 95.85 ευρώ (με ΦΠΑ)
Jovan - Δευ 29 Δεκ 2003, 12:12:42
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θελω να αλαξω τον ιμαντα χρονισμου στα 70.000 και με εχουν σκασει στιν lion το θελουν μεσα 2 μερες και 300euro ενω στιν εψιλον 250euro και 2 μερες και μετα απο 2 βδομαδες φισικα τελικα θα το αλλαξω σε ενα μη εξιουσιοδοτιμενο και το ψαχνω αν ξερει καποιος κατι ας το πει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Vaggelis - Δευ 29 Δεκ 2003, 21:39:09
Θέμα δημοσίευσης:
Jovan έγραψε:
Εγω θελω να αλαξω τον ιμαντα χρονισμου στα 70.000 και με εχουν σκασει στιν lion το θελουν μεσα 2 μερες και 300euro ενω στιν εψιλον 250euro και 2 μερες και μετα απο 2 βδομαδες φισικα τελικα θα το αλλαξω σε ενα μη εξιουσιοδοτιμενο και το ψαχνω αν ξερει καποιος κατι ας το πει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


300 ευρώ μόνο για τον ιμάντα και θα το κρατήσουν και 2 μέρες;;;;;;;;;;;;;
Τι λες τώρα;;;;;; Shocked Shocked Shocked Shocked
Πρέπει να το ψάξουμε το θέμα, γιατί αν προσθέσεις και τα υπόλοιπα του service, μιλάμε για πολλά λεφτά.........
Εγώ πάντως που είχα ρωτήσει στην Automotivo, μου είχε πει γύρω στα 40 χιλιάρικα μόνο ο ιμάντας.......
Και εγώ πάντως πλησιάζω ...επικίνδυνα τα 80000 km, οπότε θα μάθουμε σύντομα τα ...ευχάριστα... Crying or Very sad
nikq - Τετ 31 Δεκ 2003, 09:55:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα χρόνια πολλά και καλή χρόνια σε όλους!
Very happy Very happy Very happy Ιμάντα χρονισμού άλλαξα στα 20.000 χιλιόμετρα εντός εγγύησης στην αντιπροσωπεία DAKAR .

1. τεντωτήρας 23.84
2. τεντωτήρας 94.84
3. ιμάντας Κ6-LE1564 12.02
σύνολο 154.22
(τιμή ανταλλακτικών για εργασία δεν έγραφε τίποτα το τιμολόγιο)
pduke - Κυρ 15 Φεβ 2004, 23:24:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις έκανα το σέρβις των 80χιλ και δεν άλλξα ιμάντα γιατί μου είπαν ότι για τον κινητήρα μου είναι στις 100.000 χιλιόμετρα!!!

Εύγε
PHSYBORG - Δευ 16 Φεβ 2004, 09:10:28
Θέμα δημοσίευσης:
Να τα εκατοστισεις Πανο ! Razz
elias - Παρ 27 Φεβ 2004, 19:57:34
Θέμα δημοσίευσης:
Service 80.000km έχουμε και λέμε:

Λάδια shell ultra 5w-40: 3x12.71=38.13 (είχα δικά μου 0.5 λίτρα από την προηγούμενη φορά).
Φίλτρο λαδιού: 5.93
Μπουζί RFN58LZ: 4χ3.84=15.36
Φίλτρο καυσίμου: 8.47
Βαλβολίνη SF 5288 75w-80w: 14.41
Φίλτρο αέρος: 7.66
Φίλτρο A/C: 9.64
Υγρό φρένων DOT 4 0.5 LIT: 2χ3.76=7.52
Φλάντζα βαλβίδων TU: 9.66
Υγρό ψυγείου: 10.64
Εργασία: 37.80 με έκπτωση 32.94
Ρύθμιση βαλβίδων: δεν χρειάστηκε

Οι τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ.

Σύνολο: 160.36 + ΦΠΑ=189.22 ευρώ.
mick206 - Τρι 06 Δεκ 2005, 08:44:35
Θέμα δημοσίευσης:
80άρι is coming really fast...
Λεπτομέρειες σε λίγες μέρες... Rolling eyes
panos82 - Παρ 14 Απρ 2006, 19:32:37
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας κι απο μενα. κι εγω ειμαι ετοιμος για το μεγαλο service 80000χλμ. Εχω ενα 206 του 2000 1,4. Σκεφτομαι την Automotivo στο μοσχατο. εχει κανεις αποψη γι αυτην την αντιπροσωπεία? εχει να μου προτινει κανεις καπου αλλου για τις γύρω περιοχες του πειραιά?
ευχαριστω εκ των προταιρων.
Cobras - Τρι 30 Μάϊ 2006, 02:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΕΧΩ 307 02 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΝ ΑΛΑΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ 120000 ΚΜ. ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΑΖΕΤΕ ΣΤΑ 60000!!! ΕΓΩ ΣΤΑ 120000 ΘΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΩ..Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΟΤΑ ΨΑΡΙΝΑ ΤΟΥ 88 ΜΕ 220000 ΚΜ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Παρακαλώ να γράφουμε μόνο με μικρά και όχι με κεφαλαία εκτός και αν θέλουμε να τονίσουμε κάτι.

Εκ της MOD Team
MEMsound

shiba - Τρι 30 Μάϊ 2006, 02:33:30
Θέμα δημοσίευσης:
Cobras έγραψε:
..Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΟΤΑ ΨΑΡΙΝΑ ΤΟΥ 88 ΜΕ 220000 ΚΜ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΨΑΡΙΝΑ?του γλυκου νερου ειναι?χαχαχα Very happy Very happy
MEMsound - Τρι 30 Μάϊ 2006, 09:23:55
Θέμα δημοσίευσης:
προς Cobra.

Μιά φορά θα κοπεί ο ιμάντας χρονισμού και μετα θα πας για γενική ανακατασκευή μοτέρ...

Με αυτά τα πράγματα δεν παίζουν.

Δεν μιλάμε για τον ιμάντα του δυναμό που το πολύ πολύ να μείνεις από μπαταρία... Laughing Laughing Laughing Laughing
Cobras - Τρι 30 Μάϊ 2006, 14:17:15
Θέμα δημοσίευσης:
Για να συνενοουμαστε γιατι δε με καταλαβεσ..η ΛΙΟΝ λεει στα 120000 κμ αλαγη ιμαντα χρονισμου σε 307 02 και συ μου λεσ να το αλαξω πιο πριν? θα αστειευεσαι. αυτους τους συμφερει να το αλαξω πιο πριν επομενως πιος ο λογος η αντιπροσωπεια να πει στις 120000..προφανως προκειται για ιμαντες νεασ τεχνολ με αντοχη εφ ορου ζωης αυτα.
MEMsound - Τρι 30 Μάϊ 2006, 16:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μα δεν είπε κανείς να τον αλλάξεις ΠΡΙΝ από τότε που προβλέπει η κατασκευάστρια εταιρεία Shocked Cool Wink
Touristas - Τετ 31 Μάϊ 2006, 07:11:28
Θέμα δημοσίευσης:
Το βιβλίο λέει 120.000χλμ αλλά η αλλαγή γίνεται στης 90.000χλμ.
Εξάλλου και για όσους δεν το γνωρίζουν επιβάλλεται αλλαγή μετά από 5 ή 6 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς) ασχέτως εάν έχει πολύ λίγα χλμ. το αυτοκίνητο.
Athens - Παρ 27 Ιούν 2008, 16:12:42
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ σήμερα που τον ρώτησα για τον ιμάντα μου είπε ότι δεν χρειάζεται ακόμα, ότι θα τον αλλάξουμε στα 80000κμ..(σήμερα το πήγα για τα 60,000κμ)
teouras - Δευ 25 Μάϊ 2009, 20:39:21
Θέμα δημοσίευσης:
το πεζω εφτασε τα 80000 χλμ. και θελει σερβις (και φρένα)...
Αν και είμαι απο επαρχία δεν μπορω να παω στο αντιστοιχο συνεργειο της πολης για σερβις -το οποιο εμπιστευομαι μιας και ο αρχιμηχανικος εκει ειναι και αδερφος του κολλητου μου .ασε που τους ξερω ολους και δε σκεφτονται
να σου την κανουν γιατι ντεπονται την μικρη κοινωνια που ολα μαθαινονται.Το θεμα ειναι τι κανουμε εδω στην Αθηνα....Εχω μπει στο φορουμ και δεν εχω ακουσει καποιον να λεει για αθηναικο συνεργειο π.χ. καλος και λογικες τιμες ... ,καλος σκετο ... Τι γίνεται ρε παιδια ? Να παω να πιασω την ποδια και τα κατσαβιδια και να τα πολεμαω μονος ??
Εχει να προτεινει κανεις καποια λυση??
papadoc - Τετ 16 Δεκ 2009, 22:44:47
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους. Το 206 της αδερφής μου έχει ήδη 85000 χλμ, κι επειδή αυτή (ως γυναίκα) δεν ασχολείται (καθόλου) με το service, θα το κοιτάξω εγώ τώρα. Ο ιμάντας χρονισμού έχει αλλαχτεί στις 70000 και λάδια ,φίλτρα τα αλλάζω τακτικά. Τι άλλο πρέπει να κοιτάξω συγκεκριμένα ή και να αντικαταστήσω τώρα (π.χ. σινεμπλόκ, κατάσταση πίσω άξονα), για να αποφύγω κάποια μεγαλύτερη ζημία? Μια λεπτομερής περιγραφή από κάποιον που κατέχει το αντικείμενο θα με βοηθούσε πολύ.
Ευχαριστώ και καλές γιορτές!
Stevon - Δευ 21 Δεκ 2009, 21:05:53
Θέμα δημοσίευσης:
Άν θές στείλε μου με π.μ το πλαίσιο , να σου πώ με ακρίβεια τί λέει βάση χιλιομέτρων το servicebox , ή άν έχεις εσύ λογαριασμό καταχώρησε πλαίσιο και πήγαινε στα "προγράμματα συντήρησης".
Stevon - Πεμ 24 Δεκ 2009, 21:40:46
Θέμα δημοσίευσης:
Κώδικας:
 95R01A   ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΊ ΈΛΕΓΧΟΙ: ΕΡΓΑΣΊΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ΚΆΘΕ ΦΟΡΆ
 
SPARE PARTS   SUPPLIER / MISC.   PART NUMBER   QUANTITY
ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔ.      00001109Z1   1

Replacement Parts   00001109AJ   1
ΠΑΡΕΜΒ ΠΑΡΑΘΥΡ   DIAM 16X22-2   0000016430   1

GENERIC PARTS   SUPPLIER / MISC.   PART NUMBER   QUANTITY
Λάδι κινητήρα 00W30 A3B4 2 Λ.      00009730F7   2.0
Λάδι κινητήρα 05W30 C2 2Λ.      00009730F6   2.0
Λάδι κινητήρα 05W30 C2 v      00009730C6   3.0
Λάδι κινητήρα 05W40 A3B4 2 Λ.      00009730F5   2.0
Λάδι κινητήρα 05W40 A3B4 v      00009730C5   3.0
Λάδι κινητήρα 0W30 A3B4 v      00009730C7   3.0
Λάδι κινητήρα 10W40 A3B3 v      00009730C4   3.0
Λάδι κινητήρα 10W40 A3B4 2L      00009730F8   2.0
Λάδι κινητήρα 10W40 A3B4 v      00009730C8   3.0
ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΟ ΥΓΡΟ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΩΝ (0L25)00009722E5   1.0
ΥΓΡΟ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΑ -20° (1 Λ.)      00009722F0   1.0

OPERATION   CODE   RATE   TIME
- ΣΕΡΒΙΣ – ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ -   95R01A   M1   1.40
95R02A   ΑΛΛΑΓΉ ΥΓΡΟΎ ΦΡΈΝΩΝ ΕΝΤΌΣ SERVICE
 
GENERIC PARTS   SUPPLIER / MISC.   PART NUMBER   QUANTITY
ΥΓΡ. ΦΡΕΝΩΝ DOT4 (0,5 Λ.)      0000469934   1.0

OPERATION   CODE   RATE   TIME
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΡΟ ΦΡΕΝΩΝ ΣΕΡΒΙΣ   95R02A   M1   0.50
5R17A   ΑΛΛΑΓΉ ΦΊΛΤΡΟΥ ΧΏΡΟΥ ΕΠΙΒΑΤΏΝ ΕΝΤΌΣ SERVICE
 
SPARE PARTS   SUPPLIER / MISC.   PART NUMBER   QUANTITY
ΦΙΛΤΡΟ ΑΝΘΡΑΚΑ      00006447PE   1

OPERATION   CODE   RATE   TIME
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΤΡΟ ΓΥΡΗΣ ΣΕΡΒΙΣ   95R17A   M1   0.10

95R05A   ΑΛΛΑΓΉ ΦΊΛΤΡΟΥ ΒΕΝΖΊΝΗΣ ΕΝΤΌΣ SERVICE
 
OPERATION   CODE   RATE   TIME
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΕΡΒΙΣ   95R05A   M1   0.20

95R06A   ΑΛΛΑΓΉ ΜΠΟΥΖΊ ΕΝΤΌΣ SERVICE
 
SPARE PARTS   SUPPLIER / MISC.   PART NUMBER   QUANTITY
ΜΠΟΥΖΙ      0000596083   4

OPERATION   CODE   RATE   TIME
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΠΟΥΖΙ (ΤΟ ΣΕΤ) ΣΕΡΒΙΣ   95R06A   M1   0.30

95R04A   ΑΛΛΑΓΉ ΣΤΟΙΧΕΊΟΥ ΦΊΛΤΡΟΥ ΑΈΡΑ ΕΝΤΌΣ SERVICE
 
SPARE PARTS   SUPPLIER / MISC.   PART NUMBER   QUANTITY
ΕΞΑΡΤ.ΦΙΛΤΡΟΥ      00001444CQ   1

OPERATION   CODE   RATE   TIME
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΦΙΛΤΡΟΥ ΑΕΡΑ ΣΕΡΒΙΣ   95R04A   M1   0.10


Με ποιο απλά λόγια ουσιαστηκά δέν θέλεις κάτι ιδιαίτερο...
reselie - Δευ 29 Νοέ 2010, 20:08:21
Θέμα δημοσίευσης:
έκανα και εγώ σήμερα σέρβις στις 75.000 χλμ .

ανταλλακτικα:

λάδι 5-40 total quartz 9000 4l 7,30€/l
δίσκοι valeo 55€ εμπρός
τακάκια textar 35€ εμπρός
τακάκια πίσω ferodo premier 30€
μπουζί eqyem(πωσ σκ**α) ~2,5€/τεμ
φίλτρο αέρα,καμπίνας,λαδιού
δεν θυμάμαι αν ειναι τίποτα αλλο σύνολο 170€

εργασία 50€
Bill207 - Τετ 13 Απρ 2011, 17:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
στο 207 το 1,4 τι αλλάζει στα 80.000 χλμ;;; (εκτός από τακάκια, δισκόπλακες κτλ που μάλλον έρχεται η ώρα τους)
red_storm - Τρι 09 Αύγ 2011, 21:30:28
Θέμα δημοσίευσης:
Πλησιάζω και εγώ τα 80,000 klm... να ρωτήσω... Πρέπει να ρυθμίσω βαλβίδες?
Επίσης χρειάζεται να αλλάξω Φλάντζα βαλβίδων?
red_storm - Πεμ 11 Αύγ 2011, 12:51:02
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλω να αλλάξω και ιμάντα χρονισμού. Μπορείτε να μου πείτε ποιός είναι ο σωστός τρόπος τοποθέτησης(ακόμα και μέσω pm)?

Ευχαριστώ
vamvakoolas - Παρ 12 Αύγ 2011, 10:27:52
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Θέλω να αλλάξω και ιμάντα χρονισμού. Μπορείτε να μου πείτε ποιός είναι ο σωστός τρόπος τοποθέτησης(ακόμα και μέσω pm)?

Ευχαριστώ


σωστος τροπος τοποθετησης? Shocked Shocked Shocked


anyway για να παρεις μια ιδεα τα εχω γραψει στο αντιστοιχο θεμα 60000χλμ για κοστη ιμαντα χρονισμου σε 307 απο αντιπροσωπο Exclamation

Kit χρονισμου 124.75
Αντλια Νερου 71.78
Αντικασταση αντλιας/ιμαντα 113.84
Randy - Παρ 26 Αύγ 2011, 01:43:10
Θέμα δημοσίευσης:
Οι τιμες ειναι λιγακι τσιμπημενες, αφου προκειται για αντιπροσωπο..

Στο δικο μου των 80000χλμ service αν και δε τα χω φτασει ακομη θα αλλαχτουν:

- Set Χρονισμού SKF : 105 ευρω
- Αντλία νερού SKF : 50 ευρώ
- Μπουζί EYQUEM : 17 ευρώ η 4αδα.
- Φίλτρα A/C, λαδιού, καυσίμου : 26 ευρώ όλα μαζι
- Λάδια Amsoil 5w-40 European Car Formula : 40 ευρώ
- Βαλβολίνη Amsoil MTG (2x946ml) : 15 ευρώ

Εργασία 130 ευρώ και το service θα γινει στην Car Evolution στο Νεο Κοσμο.


Μετά το σερβις σειρα εχουν τα φρενα :

- Bendix εμπρός 266x22 : 45 ευρω
- Bendix πισω 247x8 : 40 ευρώ
- Σωληνακια υψηλης Goodridge : 78 ευρω
- Ferodo DS2000 εμπρος : 100 ευρω
- Ferodo Premier πισω : 30 ευρώ
- Υγρα Φρενων Ferodo DOT4 (500ml) : 4 ευρω.

Τοποθετηση/Εξαερωση/Καθαρισμος δαγκανων : 150 ευρω.

Και τελος τον Οκτωβρη επειδη τα PE2 γινονται 3 χρονων και πατανε τα 40000χλμ, βαζω Hankook V12 evo K110 195/55/15 : 360 ευρω (τελικη τιμη με τοποθετηση/ζυγοσταθμιση).

Μια απορια. Επειδη ηθελα να βαλω βασεις μηχανης Powerflex, ποσες χρειαζονται? Πρεπει να αλλαχτουν ολες ?

Και τελος ειχα βαλει κατι Swag ακρομπαρα πριν κανα 4μηνο. Μηπως να τα εβγαζα να εβαζα Lemforder?
sps - Παρ 26 Αύγ 2011, 09:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
Αν τα ακρομπαρα δεν εχουν φθορα στο λαστιχο δλδ μην τα αλλαζεις, πεταμενα λεφτα.
οι powerflex ειναι 3 και κανουν περι τα 45 ευρω αν θυμαμαι.
Τακακια DS2000 νομιζω δε βγαινουν, εκτος αν εχεις βρει τιποτα παλαιο στοκ.
Randy - Παρ 26 Αύγ 2011, 10:44:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μονο 45 ευρω και οι τρεις? Για 206 υπαρχουν powerflex? γιατι δε βρηκα κατι.. Να εβαζα και σασμαν βαση αν ειναι.


Εγω για τα DS2500 μου ειπε ο Ντινος οτι δεν υπαρχουν και οτι εγιναν DS2000, και μου κανε εντυπωση. Αδυνατον γιατι αλλου τα βρηκα απλα ηταν πολυ ακριβα απ'οτι περιμενα. (150 ευρω)

Παντως οπου κι αν ζητησα τα 2000 (ο κωδικος ειναι FDS1399, και τα λεει performance) ολοι τα ειχαν.

* Για τα ακρομπαρα το λεω επειδη τα πηρα 18 ευρω και τα δυο απο ντινο και σε οσους το ειπα μου ελεγαν οτι επρεπε να παρω απο την Peugeot (εγω για ακρομπαρα 82 ευρω δε δινω) κι οτι τα Swag ειναι μουφα κι αλλα τετοια κι οτι δεν κανουμε πειραματα με το εμπροσθιο συστημα κλπ. Shocked
Randy - Δευ 05 Σεπ 2011, 01:14:16
Θέμα δημοσίευσης:
Οι δισκοι φρενων μπρος πισω μου εχουν περιπου 75000χλμ στην πλατη τους. Τα τακακια τα εμπρος εχουν κανει κοντα 15000χλμ και τα πισω 75000χλμ.

Τα λαστιχα εχουν κοντα 40000χλμ και σχεδον 3 χρονια στην πλατη τους.

Τι να αλλαξω πρωτο? Τα λαστιχα η τα φρενα?

Αν αλλαξω τα φρενα πρωτα, με λαστιχα σε τετοια κατασταση θα μπλοκαρω τροχο σε καθε πατημα (ειδικα με DS Performance). Τι να πω..
AlienHack - Δευ 05 Σεπ 2011, 01:25:27
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Οι δισκοι φρενων μπρος πισω μου εχουν περιπου 75000χλμ στην πλατη τους. Τα τακακια τα εμπρος εχουν κανει κοντα 15000χλμ και τα πισω 75000χλμ.


75000 xlm και δεν εχεις αλαξει? Shocked με τι φρεναρεις με τα ποδια?
drdino - Δευ 05 Σεπ 2011, 01:44:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι τόσο εξωπραγματικό ως νούμερο.
Randy - Δευ 05 Σεπ 2011, 12:54:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι δεν εχει μπει ποτε σε πιστα. Μονο γρηγορη εως ακραια οδηγηση σε δρομο(κακως).

Τα μπροστινα τακακια αλλαχτηκαν πρωτη φορα στις 60000χλμ. Τα πισω δεν εχουν αλλαχτει ποτε. Οι δισκοι επισης ποτε, μπρος-πισω. Το φρενο δεν το πολυπαταω να πω την αληθεια. Μονο σε εκτακτες περιπτωσεις.
Randy - Παρ 09 Σεπ 2011, 18:45:38
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα το σερβις εγινε.(75000χλμ)

Αλλαχτηκαν:

- Σετ χρονισμου SKF 105 ευρώ.
- Αντλία νερού SKF 50 ευρώ.
- Παραφλού AMSOIL 15 ευρώ.
- Λάδια AMSOIL 5w-40 European Car Formula.
- Φίλτρο λαδιού 8 ευρώ.
- Βαλβολίνη AMSOIL MTG 75w-90.(κομπλαρει λιγο το κιβωτιο, αλλα τωρα μπηκε..)
- Μπουζί 20 ευρώ.
- Τακάκια πισω 35 ευρώ.
- Καθαρισμός μπεκ 40 ευρώ(Δεν ειχαν προβλημα τελικα)
- Βαση κινητήρα(εγκεφάλου) 30 ευρώ.

Εργασια 180 ευρώ συνολο.

Τελική τιμή 530 ευρώ.
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Σαβ 07 Απρ 2012, 00:33:00
Θέμα δημοσίευσης: κοστος ιμαντα χρονισμου
συναδελφοι θελω να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και τρομπα νερου . Ποσο λετε να παει η ιστορια?
Randy - Δευ 16 Απρ 2012, 17:06:34
Θέμα δημοσίευσης:
στο 206 σετ ιμαντα χρονισμου ρουλεμαν και τεντωτηρας ολα της skf ,105 ευρω. η αντλια νερου της ιδιας εταιρειας 50. σιγουρα υπαρχει βεβαια και φθηνοτερη.
TopGear - Παρ 22 Ιούν 2012, 20:27:11
Θέμα δημοσίευσης:
Παλίκαροι.

Είμαι κάπου στα 81.000χλμ και λέω σε κανά 15ήμερο να κάνω σέρβις.

Εκτός από τα βασικά (λάδια, φίλτρα, μπουζί), σκέφτομαι να κάνω ένα καθάρισμα την πεταλούδα (δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ) και να αλλάξω και παραφλού. Χρειάζεται να προσέξω τίποτε άλλο; Ιμάντες αλλάχτηκαν κάπου στα 60.000+χλμ και αμορτισέρ-ψαλίδια-άξονας κτλ τα τσεκάρω στον αμορτισερά που μου'βαλε (KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα), τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο συνήθως τέτοια εποχή πριν από ταξίδια.

Επίσης, επειδή σκέφτομαι να παραγγείλω τα ανταλλακτικά από Ντίνο, θέλω μια μικρή βοήθεια ως προς τους κωδικούς μερικών από αυτά.

Λάδια θα πάρω 3L Total Quartz 9000 5-40 (έχω ήδη 0,5L από πέρισυ).
Φίλτρο λαδιού έχω ένα επίσης (το μεταλλικό που είναι σαν γκαζάκι).
Φίλτρο καμπίνας ξέρω ότι είναι το AH140 από εδώ

Φίλτρο βενζίνης ποιο απ'όλα; EP145 ή EP202;
Μπουζί (4άδα) ποιο; EYQUEM F54, RFC58LZ2E, RFN58LZ ή RWC52HSK;

Φίλτρο αέρα έχω ελεύθερο, δε χρειάζομαι.
Παραφλού Guard από praktiker μετά από προτροπή Steve ή Valeo
Επίσης, με συμβούλεψαν αφού αλλάξω παραφλού, να κάνω και αλλαγή θερμοστάτη. Ο 1336Q1 από εδώ είναι αυτός που ταιριάζει στο δικό μου;

Ευχαριστώ για την υπομονή σύντεκνοι. Salute Salute

//BTW, όλα αυτά ξέρει κανείς, πόσο θα στοιχίσουν για να έρθουν από Σαλόνικα; Κατ'εκτίμηση ρωτάω, στο περίπου. 85 ευρώ κάνουν (μαζί με το παραφλού), αν ξέρετε όμως κανά άλλο μαγαζί από Αθήνα που ίσως τα πάρω φτηνότερα από 85+κόστος αποστολής, πείτε.
Driver ///M - Παρ 22 Ιούν 2012, 21:03:30
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε, μην χρησιμοποιήσεις το λάδι που έχεις από πέρυσι.

Μπορεί να είναι αχρησιμοποίητο αλλά απ'τη στιγμή που ανοίγεται το μπουκάλι, χάνει τις ιδιότητές του με τον καιρό.
Καλύτερα να δώσεις 8-9 ευρώ να πάρεις ένα λίτρο ακόμα να είσαι σίγουρος.
Έτσι κι αλλιώς, μπορεί να χρειαστείς και για συμπλήρωμα αν σου κάψει μετά από κάποια χλμ, άρα λογικά δεν θα πάει άχρηστο.

Τώρα πόσο θα σου στοιχίσουν όλα αυτά για μεταφορικά δεν ξέρω.
Εγώ πάντως απ'τον Ντίνο που είχα πάρει 4λίτρα λάδι, όλα τα φίλτρα και υαλοκαθαριστήρες (κανα 5άρι κιλά σύνολο) είχα πληρώσει 9 ευρώ.
TopGear - Παρ 22 Ιούν 2012, 21:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Φίλε, μην χρησιμοποιήσεις το λάδι που έχεις από πέρυσι.

Μπορεί να είναι αχρησιμοποίητο αλλά απ'τη στιγμή που ανοίγεται το μπουκάλι, χάνει τις ιδιότητές του με τον καιρό.
Καλύτερα να δώσεις 8-9 ευρώ να πάρεις ένα λίτρο ακόμα να είσαι σίγουρος.
Έτσι κι αλλιώς, μπορεί να χρειαστείς και για συμπλήρωμα αν σου κάψει μετά από κάποια χλμ, άρα λογικά δεν θα πάει άχρηστο.


Καλώς, θα ζητήσω άλλο ένα.

Driver ///M έγραψε:
Τώρα πόσο θα σου στοιχίσουν όλα αυτά για μεταφορικά δεν ξέρω.
Εγώ πάντως απ'τον Ντίνο που είχα πάρει 4λίτρα λάδι, όλα τα φίλτρα και υαλοκαθαριστήρες (κανα 5άρι κιλά σύνολο) είχα πληρώσει 9 ευρώ.


Καλή τιμή για 5 κιλά. Γιατί στο site γράφει πώς με courier, είναι 7 ευρώ ως δέματα όγκου μέχρι 2 κιλά και από κει κι έπειτα 1,5 ευρώ το κιλό.

Αν κι απ'ότι λέει εδώ, έχει μια επιλογή στο courier που λέει:

"Για το κόστος της μεταφοράς της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε με email ή φαξ και αφού το εγκρίνετε, μόνον τότε θα αποσταλλεί η παραγγελία σας".

Ισχύει αυτό;

Επίσης, λέτε ν'αλλάξω και ντίζα συμπλέκτη; Διάβασα ότι το κάνανε μερικοί...
Βαλβίδες χρειάζονται ρύθμισμα τίποτα ή μπα;
TopGear - Δευ 25 Ιούν 2012, 01:28:24
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Παλίκαροι.

Είμαι κάπου στα 81.000χλμ και λέω σε κανά 15ήμερο να κάνω σέρβις.

Εκτός από τα βασικά (λάδια, φίλτρα, μπουζί), σκέφτομαι να κάνω ένα καθάρισμα την πεταλούδα (δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ) και να αλλάξω και παραφλού. Χρειάζεται να προσέξω τίποτε άλλο; Ιμάντες αλλάχτηκαν κάπου στα 60.000+χλμ και αμορτισέρ-ψαλίδια-άξονας κτλ τα τσεκάρω στον αμορτισερά που μου'βαλε (KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα), τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο συνήθως τέτοια εποχή πριν από ταξίδια.

Επίσης, επειδή σκέφτομαι να παραγγείλω τα ανταλλακτικά από Ντίνο, θέλω μια μικρή βοήθεια ως προς τους κωδικούς μερικών από αυτά.

Λάδια θα πάρω 3L Total Quartz 9000 5-40 (έχω ήδη 0,5L από πέρισυ).
Φίλτρο λαδιού έχω ένα επίσης (το μεταλλικό που είναι σαν γκαζάκι).
Φίλτρο καμπίνας ξέρω ότι είναι το AH140 από εδώ

Φίλτρο βενζίνης ποιο από τα δύο; EP145 ή EP202;
Μπουζί (4άδα) ποιο; EYQUEM F54, RFC58LZ2E, RFN58LZ ή RWC52HSK;

Φίλτρο αέρα έχω ελεύθερο, δε χρειάζομαι.
Παραφλού Guard από praktiker μετά από προτροπή Steve ή Valeo
Επίσης, με συμβούλεψαν αφού αλλάξω παραφλού, να κάνω και αλλαγή θερμοστάτη. Ο 1336Q1 από εδώ είναι αυτός που ταιριάζει στο δικό μου;

Ευχαριστώ για την υπομονή σύντεκνοι. Salute Salute

//BTW, όλα αυτά ξέρει κανείς, πόσο θα στοιχίσουν για να έρθουν από Σαλόνικα; Κατ'εκτίμηση ρωτάω, στο περίπου. 85 ευρώ κάνουν (μαζί με το παραφλού), αν ξέρετε όμως κανά άλλο μαγαζί από Αθήνα που ίσως τα πάρω φτηνότερα από 85+κόστος αποστολής, πείτε.


Λοιπόν. Λέω να παραγγείλω από Ντίνο τα παρακάτω:

Παράθεση:
4L Total Quartz 9000 5-40
1 Φίλτρο καμπίνας ξέρω ότι είναι το AH140 από εδώ

Φίλτρο βενζίνης ποιο απ'όλα; EP145 ή EP202;


Παραφλού Guard από praktiker μετά από προτροπή Steve ή Valeo
Επίσης, με συμβούλεψαν αφού αλλάξω παραφλού, να κάνω και αλλαγή θερμοστάτη. Ο 1336Q1 από εδώ είναι αυτός που ταιριάζει στο δικό μου;


Για το θερμοστάτη ισχύει αυτό που ρωτάω; Επίσης, να ζητήσω και μια ροδέλα τάπας λαδιού ή ολόκληρη τάπα;

Τέλος, λέω να κάνω κι ένα καθάρισμα την πεταλούδα, συμφωνείτε; Δε θυμάμαι να'χει καθαριστεί ποτέ...

Μπουζί δεν προτιμώ EUQYEM, πείτε μου κανά μαγαζί με NGK (που θεωρούνται καλύτερα) σε Βύρωνα/Καλλιθέα/Φρατζή, καθώς και κωδικό αν γνωρίζετε για να τα ζητήσω. Ό,τι καλύτερο ξέρετε μέχρι κανά 5-6 ευρώ το ένα.

BTW, πολύ φτηνά τα'χει ο Ντίνος, ειδικά τα λάδια, μου κάνει εντύπωση, γιατί Αθήνα, δεν τα'χω βρει τόσο. Αλλά αφού τον εμπιστεύεστε εσείς, δαγκωτό. Laughing
nick_ls - Δευ 23 Ιούλ 2012, 21:56:37
Θέμα δημοσίευσης:
Σερβις και εγώ στα 76500 το 206 1.4 2002 8v

Χρησιμοποίησα την προσφορά της peugeot αλλά χωρίς λάδια γιατί τα είχα αλλάξει πρόσφατα:

Συνολικά:

-Συμπλήρωση ψυγείου με r134
-Mπουζί TU
-Φίλτρο αέρα 206
-Φίλτρο Καμπίνας 206
-Καθαριστικό Φρένων
-Ιμάντας δυναμό (λόγω σφυρίγματος σε επαφή με νερά - μου είπαν είχαν φαγωθεί στροφές)
-Μπράτσο ζανφόρ (εντελώς σπασμένο)
-Παξιμάδι Ασφάλειας τροχού
-Καπάκι Μουαγιέ Τροχού (δεν ξέρω τι είναι)
-Σέρβις a/c (γέμισε φρέον + χρωστική)

Ανταλλακτικά 105 ευρώ
Εργασία 95
-------------------------------
σύνολο 200 (just)

Επίσης μου είπε :
-είναι ώρα για δίσκο πλατό ρουλεμάν
-Σπασμένο δεξί ψαλίδι
-Πίσω αριστερό ταμπούρο
-Ρουλεμάν τροχού
-δισκόπλακες τακάκια σε λίγο καιρό

(πονάνε και τσούζουν)

υγ. μόνο ένα λάθος έκανα..σ αυτά που έγραψα πιο πάνω..

105 ανταλλακτικά και η εργασία τους 50.

και τα υπόλοιπα 45 είναι το φρέον.
Randy - Τρι 24 Ιούλ 2012, 15:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
Την τελευταία φορά που πηγα στη Lion η εργασία ηταν 2 φορές της τιμής των ανταλλακτικών. Επειδή έχω πεζό και όχι Πόρσε, δεν ξαναπήγα εννοείται.
Gr13 - Παρ 23 Οκτ 2015, 10:13:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί να μου πει κάποιος τι χρειάζεται στο service τον 80.000 σε 207 cc turbo ?

Στέλιο(salex) ,να τον αφήσω να μου κάνει update ,έχει να γίνει εδώ και 6 χρονια από τότε δηλαδή που είχαμε βάλει το πρόγραμμα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr