Miltellas έγραψε: |
Το δικό μου το έχετε; Αν ναι σας άρεσε; Ήταν πολύπλοκο;
Αν όχι να σας το στείλω; Υπενθυμίζω ότι είναι πρόγραμμα που το έφτιαξα για να υπολογίζω την πραγματική ταχύτητα που κινείται το αυτοκίνητο, σύμφωνα με την ακριβή ένδειξη του στροφομέτρου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν υπολογιστής διάστασης ελαστικών. Έχει ήδη περασμένα τα δεδομένα από κάποια δημοφιλή μοντέλα. Το είχα δώσει στον Pugsang και στον Dimip, ίσως και σε άλλον. |
pezomania έγραψε: |
ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟΚΟΜΑΤΑ ΜΕ ΤΕΣΤ 206, PROJECTS ΓΙΑ 206, ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΛΙΚΟ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ SITE. ΑΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΞΑΡΓΑΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ. |
chatasos έγραψε: |
(webmaster :mad: :mad: :mad: :mad: ) |
chatasos έγραψε: |
Ανέβηκε και η 3η εφαρμογή (του miltella)....
Έχω όμως να κάνω μια παρατήρηση. Μάλλον κάτι δεν έχω καταλάβει.... Στην 1η εφαρμογή (Υπολογιστής διαστάσεων ελαστικών) εμφανίζεται και μία "νέα" σχέση διαφορικού (Modified effective gear ratio (Mod effective gearing)). Αυτό τι σημαίνει ακριβώς? Ότι αυτή θα έπρεπε να ήταν η τελική σχέση αν ήθελες να βάλεις τα συγκεκριμένα ελαστικά έτσι ώστε να μην μακρύνει/κοντύνει το κιβώτιο? Α, και μια διαπίστωση... Βρήκα ότι με τα λάστιχα που έχω τώρα, χρειάζομαι 5838 στροφές στην 5η για να φτάσω τα καταραμένα 185 χ.α.ω. Που θα μου πάει, θα τα πετύχω.... Τέλος, μήπως έχει κανείς όλες τις σχέσεις του 1.1 και του 1.6 (8v)? |
Miltellas έγραψε: |
Εγώ πάντως παιδιά σε καλή κατηφόρα διαρκείας πάνω από 6100 περίπου στροφές δεν έχω πιάσει (~215 στο κοντέρ)
Τις 6500σαλ μόνο σε γκρεμό θα τις πιάσω.... 8O |
Miltellas έγραψε: |
Διευκρινίζω:
1) Μιλάω για 5η στο σασμάν 2) Τελική σε μεγάλη ευθεία (εθνική) ~205χαω στις ~5800σαλ. Τα 195 τα έχει για πλάκα. 3) Στην κατηφόρα έπιασα επανειλημένα 215+ με 6100+. Από κει και πέρα ανεβάζει πολύ δύσκολα. Επιπλέον τα λάδια ανεβαίνουν στους 140+ βαθμούς και βουρ για κόκκινο, αφού ήδη το έχω πλακώσει από πολύ πριν, όπως κάνω πάντα και απλά δεν ζορίζω άλλο. Εάν ποτέ βάλω ψυγείο λαδιού θα σας πω και πόσα πιάνει στον γκρεμό. Από όλη την ιστορία θέλω να τονίσω τις σαλ ανά χαω. .............. Pezomania μην με ερεθίζεις γιατί θα με βάλεις σε έξοδα*! * (Θα έρθω να σε βρώ ) |
Sidobre έγραψε: |
Tι 6000 και στροφές ενώ η αντιπροσωπία δίνει κόφτη στις 5750 στροφές; |
Sidobre έγραψε: |
Με 3η στον κόφτη (6.500+) 141 km/h |
chatasos έγραψε: |
Επίσης δεν ισχύει το παρακάτω:
62 χ.α.ω. στις 3000 στροφές, άρα 124 χ.α.ω. στις 6000. Εγώ έβλεπα περίπου 122 στις 6000 και μάλλον οφείλεται στις αυξημένες απώλειες σε μεγαλύτερες στροφές. |
Miltellas έγραψε: |
Το χάσιμο στο κοντέρ δεν είναι αναλογικό.
|
chatasos έγραψε: |
Στο παρακάτω link φαίνεται ότι η τελική σχέση είναι 3.77, ενώ αυτή που
είναι 3.58 είναι η όπισθεν. http://www.autotriti.gr/00_new/choose_montel/show_sig_6.asp?b_id=735&t_id=626&montelo=PEUGEOT Μήπως τελικά έχει γίνει κάποιο λάθος? |
Miltellas έγραψε: |
Βρε, μπελά που βρήκα....
Προς Pezomania: Τα ελαστικά σου είναι σωστά, άρα... Οι ενδείξεις που αναφέρεις είναι σχεδόν ταυτόσημες με τα πραγματικά χαω. 5η και 3000σαλ = 105,7χαω (εσύ 107) και 4η και 3000σαλ = 85,5χαω (εσύ 83) Οι αποκλίσεις 1-2χαω μπορεί να οφείλονται και σε οπτικό σφάλμα ασυγχρονικότητας δικής σου, εξάλλου είναι δύσκολο να τοποθετήσεις το στροφόμετρο ακριβώς και χωρίς ουδεμία παρέκκλιση στις 3000σαλ, αλλά είναι και αμελητέες. Αυτό σημαίνει ότι στις 6200σαλ θα πρέπει να βλέπεις σχεδόν 220χαω. Άρα είδες λάθος όταν είπες ότι έπιασες 6200σαλ με 5η στην ευθεία!!! Αυτή είναι η τελική από το 2λιτρο. Με air condition και με 4 άτομα έχω πιάσει 190χαω στην ευθεία, τουτέστιν μην προσπαθείς να μου πεις ότι το 206 μου σέρνεται... Και κακώς που δεν είδες τις σαλ εκείνη την ώρα. Όταν ξαναβγείς σε καλό ισιάδι και χτυπήσεις τα 200 θα δεις ότι οι στροφές σου θα είναι περί τις 5700! Θεωρητικά πάντα το στροφόμετρο δεν μπορεί να παρεκλίνει και μάλιστα τόσο πολύ (είχες πει ότι με 6200σαλ είδες 205χαω ενώ έπρεπε να τα δεις με 5800σαλ δηλ. 400σαλ διαφορά)!! Οι κατασκευαστές πριν από 10χρόνια όριζαν μέγιστη απόκλιση του καινούργιου στροφομέτρου τις ±50σαλ. Εκτός και αν συμβαίνει κάτι με το στροφόμετρο στο 206 σου που δεν καταλαβαίνω. Αλλά μάλλον εσύ κάνεις το λάθος... :D |
pezomania έγραψε: |
πες το στα ίσα σαν άντρας : Το στροφόμετρό σου ανεβένει σαν τρελό και δεν προλαβένεις ούτε να το δείς |
christhehealer έγραψε: | ||
Pezomania 206. Tο νέο υβριδικό 206 με κινητήρα από Concorde. 8O 8O Όλα τα άλλα είναι απλώς οδοντόκρεμες. Aλήθεια πόσο πάει το λίτρο η κιροζήνη; 8O 8O |
christhehealer έγραψε: | ||
Pezomania 206. Tο νέο υβριδικό 206 με κινητήρα από Concorde. 8O 8O Όλα τα άλλα είναι απλώς οδοντόκρεμες. Aλήθεια πόσο πάει το λίτρο η κιροζήνη; 8O 8O |
pezomania έγραψε: |
Πρόσεχε μην βρείς! Είμαι χαμηλωμένος :D :D |
Miltellas έγραψε: | ||
Δεν θα βρω γιατί είμαι κι εγώ χαμηλωμένος. :D :D Ε, κι αν βρω, θα γίνω CC. Πού να δίνεις τώρα 6μύρια για CC; Περνάς κάτω από τον Pezomania κι είσαι έτοιμος! 8O 8O |
pezomania έγραψε: |
Μου αρέσεις γιατί έχεις αίσθηση του χιούμορ! Και ποτέ δεν παρεξηγείς τις β@@@@ες που λέω! Γι' αυτό σε πάω (αν και είσαι λίγο αργός για να με περάσεις έστω και από κάτω (Όχι θα σάφηνα :D )) |
Sidobre έγραψε: |
Δικαιώθηκα για άλλη μαι φορά!!
Και εγώ και ο Pezomania! Μου φαινόταν πολύ μακρύ το διαφορικό πριν. Τώρα είναι σωστό! |
pezomania έγραψε: |
Σας το έλεγα δεν σας το έλεγα;Είναι δυνατόν να μην ανεβάζει η 5η μας πάνω από 6100! Του Miltella δεν μπορούσε επειδή το έχει μπουκομένο :D :D
Άσε που το δικό μου εχει και ηλεκτρονικό στροφόμετρο (και όχι φουρφούρι ) και είναι ακριβείας (βλ. Concord :D ) |
Miltellas έγραψε: |
Και μην πεταχτεί κανένας Pezomania να μου πει ότι έχω πρόβλημα στον κινητήρα... Θα αντιπροτείνω να βάλει το Concorde του δίπλα στο Rallye του Pugsang, δεν θα του το αρνηθεί, και να δει τί εστί βερύκοκο... |
Miltellas έγραψε: |
Στο manual αναφέρει ότι το 206 1.6 16V είναι 1100 κιλά! Κάνω λάθος;
Νέα μέτρηση: Εθνική οδό για Χαλκιδική, πρίν τη στροφή Θέρμης-Αεροδρομίου 205χαω που ανεβαίνουν κι άλλο στις 5800-5900σαλ, δύο άτομα και αναμμένο air-condition!!! Να τ' αφήσω; Pezomania, το 206 μου είναι νορμάλ (εκτός από ανάρτηση), και τα αυτοκινητάκια που κοντράρω δεν είναι, εάν κρίνω από τα μπουριά και τον θόρυβο που κάνουν. Στο δικό σου τί έχεις βελτιώσει; Ρωτώ επειδή είπες ότι δεν σου φεύγουν τα Rallye και τα VTS... Έχεις επιβεβαιώσει την ένδειξη του στροφομέτρου στα 205χαω; Είχες πει για 6100-6200σαλ. |
pugsang έγραψε: |
Αυτο ειναι γεγονος για τα saxo.Η μονη λογική εξήγηση είναι οτι ειναι πιο βαρια γιατι κατα τ αλλα ειμαι 99% σίγουρος οτι εχουν τα ιδια μηχανικά μερη (κινητήρας,κιβώτιο) με τα 106
Μήπως ο φίλος σου είχε ανοιχτό το a/c κατα την κόντρα? |
Sidobre έγραψε: |
Pugsang, μην του δίνεις και πολύ σημασία, ο pezomania έχει μετατρέψει το 206 του σε Saxo....
Aν ποτέ το δείς από κοντά θα καταλάβεις..... :D :D :D |
Miltellas έγραψε: |
Για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα θα κάνουμε την διόρθωση στην τελική σχέση (και τις μικροδιορθώσεις στις άλλες που πρακτικά παραμένουν ίδιες) και να επισημάνω κάτι ακόμη. Για να καλύψω το χάσιμο της διαμέτρου της ρόδας από το πάτημα του πέλματος και το μάγουλο στο ελαστικό, υπολογίζω την περιφέρεια όχι με την σταθερά 3.14 αλλά με 3.014 που αντιστοιχεί σε μείωση διαμέτρου κατά 2.4 πόντους. Αυτό βέβαια μπορεί να παίζει από ελαστικό σε ελαστικό, ανάλογα με το προφίλ αλλά και την σκληρότητά του, και τις πιέσεις. Επειδή θεωρώ ότι σε κάποιες περιπτώσεις οι 2.4 πόντοι ίσως είναι πολλοί, μπορούμε εναλλακτικά να βάλουμε 3.06 που αντιστοιχεί σε 1.5 πόντους. Ίσως βέβαια η καλύτερη λύση θα ήταν να βάλουμε μια μέση τιμή δηλ. 3.035 που αντιστοιχεί σε 2 πόντους. Βρήκα και έναν παρόμοιο υπολογιστή ταχύτητας στο site της volkswagen που χρησιμοποιεί τη σταθερά 3.14 χωρίς να υπολογίζει το χάσιμο. Είδομεν... |
pugsang έγραψε: |
Να υποθέσω οτι το car του αγαπητού φίλου εχει σωμα λιονταριού & καρδια λοχία? |
christhehealer έγραψε: |
Φεύγοντας από τα διόδια της Eλευσίνας μέ ένα saxo παρατήρησα ότι στις τρεις πρώτες ταχύτητες μου έφυγε, για να τον φτάσω με 4η και να τον πατήσω με 5η πριν πέσω στα φρένα γιατί θα καρφωνώμουνα σε ένα Fundai.
Moυ έκανε εντύπωση γιατί σε εκείνη την ανηφορίτσα που φέυγουν όλοι με τέρμα το γκάζι δεν με έχει περάσει κανένας. Eξαιρείται ένα scooby και ένα S3, αλλά να είμαστε και λογικοί. Σκεφτομαι μήπως του βάλω κι εγώ το σηματάκι 16V από saxo και κερδίσω λίγο σε επιταχύνσεις μέχρι την 3η!!!! 8O 8O 8O |
Miltellas έγραψε: |
Pezomania, μάλλον η φιλτροχοάνη που φοράς κάνει τη διαφορά. Τα Rallye δεν τα πιάνω με τίποτα. Με ένα Saxo κοντραρίστηκα πραγματικά και πάντα με περνούσε. Το Saxo ήταν χαμηλωμένο και φορούσε σίγουρα τουλάχιστον σκούπα και τελικό, γιατί σταματήσαμε παρακάτω και μου το είπε αφήνοντας υπονοούμενα και για άλλα, και με ρώτησε εάν το 206 μου ήταν 1.4 με turbo!
Επίσης, ο κινητήρας του 206 είναι ο υποβαθμισμένος 2λιτρος. Καμία σχέση με του Rallye. |
pezomania έγραψε: |
και αν εμείς κάνουμε σωστές αλλαγές (ταχυτήτων εννοώ) και αξιοποιήσουμε την παραπάνω ροπή που διαθέτουμε, τότε θα τα βρούνε σκούρα τα πράγματα :D |
christhehealer έγραψε: | ||
Pε pezomania με διαβάζεις ή τζάπα γράφω; Tο ίδιο πράγμα λέμε. Mου πήρε το μπαμ και τον έπιασα στις ροπές. Όλο τον είχα από κοντά αλλά γέμιζε πιο γρήγορα άλλαζε και μου ξεύφευγε στις τρεις πρώτες σχέσεις. |
Miltellas έγραψε: |
Στο manual αναφέρει ότι το 206 1.6 16V είναι 1100 κιλά! Κάνω λάθος;
|
Miltellas έγραψε: |
Εάν το λέει και το manual εντάξει.
Τα περιοδικά έχουν πολλές ανακρίβειες και δεν τα εμπιστεύομαι. Το δικό μου το manual δεν έχει στοιχεία για το 1.6 16v! Για 1100κιλά του 16v είχα διαβάσει στα manual του 206 για το 2002. Αλλά μπορεί και να κοίταξα σε λάθος στήλη (πχ 2.0), δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω... |
christhehealer έγραψε: |
1100 ακατέβατα. Tο manual του 2002 έχω. Δεν πίστευα όταν το διάβασα. Nόμιζα ότι ήταν 900 κιλά ή τοσο το ήθελα να είναι |
Miltellas έγραψε: |
Μανιακέ... με 1100 κιλά και θέλεις να πιστεύεις ότι κοντράρεις Ραλάκια και Σαξό με 150-200 κιλά λιγότερα;
Με τί οδηγούς κοντράρεσαι; Το ξαναείπα. Συναντήσου καμιά φορά με τον Pugsang να δεις τί εστί βερύκοκο! Θα σου δίνει 1 δεύτερο αβάντζο και πάλι θα σε περνάει! 0X |
christhehealer έγραψε: |
Λοιπόν έχω ένα πρόγραμμα που λέγετε Sony Route Planner και είναι ευγενική προσφορά της ΦΙΛ.Μ.Α. (Φίλοι Μοτοσυκλέτας Αργολίδας) στο club μας. Του δίνεις Σημείο Αναχώρησης και σημείο προορισμού και σου λέει χιλιόμετρα, μέρη, που θα περάσεις και ώρα που θα κάνεις. Μπορεί να βγάλει έναλακτικές διαδρομές δινοντάς του πόλεις που θέλεις οποσδήποτε να περάσεις. Μέγεθος 160Mb πριν το Installation. Επείσης δεν ξέρω τι γίνεται από δικαιώματα. Να το δει o chatasos και αν είναι να το ανεβάσουμε στο site. Αλλοιως χέρι με χέρι να το πάρουμε όλοι. |
Alex έγραψε: |
1) Ta xamhlwmena amaksia exoun theoritika toulaxiston mikroterh telikh giati o aeras pou mpenei apo katw einai ligoteros kai paragei mikroterh anwsh. H anwsh einai terastia dynamh kai mporei na kanei ena amaksi na zygizei kai 300-400 kila ligotero sta 200km/h |
Alex έγραψε: |
2) Yparxei genikws h antilhpsh oti otan alazoume th diastash stis rodes to konter mas klevei.. re paidia den mporei na klevei eite megalwnoume eite mikrainoume.. mh genikologoume Nai klevei alla otan tis megalwnoume.. otan tis mikrainoume re paidia DEN KLEBEI.. emeis to kleboume.. Kai malista sta 1400aria opou ta pragmatika 100 einai konterisia 98 otan alazoun apo 175/65 14 se 195/50 15paei h pragmatikh sta 100 -> 99.kati .. theikh proseggish :D Den prepei na skeftomaste - aaaa 15ara ara megalyterh ara klebei. |
Alex έγραψε: |
5) Eixa dei tis sxeseis tou 206 1.4 stous 4T tou 99 kai tis grafw apo katw se sxesh me to pinakaki ths LION to opoio omws mporei na anaferete kai se kainouria ekdosh kibwtiou gia to 1.4 mias kai alakse ligo o kinhthras.
4T '99 old -> Lion 2002 3,416 ->3.417 1,809 ->1.810 1,275 ->1.281 0,975 ->1.026 0,767 ->0.767 Telikh 4,286 -> 4,063 (megalh diafora) |
Nikel έγραψε: |
Για κανε παιχνιδι ρε Chataso να το παρουμε και εμεις |
Miltellas έγραψε: |
Σκίστη, 185/55/15 ταιριάζει πολύ στη διάμετρο με το 175/65/14, και στην ουσία είναι σχεδόν το ίδιο χαμηλοπρόφιλο με το 195/50/15. |
DimiP έγραψε: |
Παιδια στο site :http://www.pugcc.cjb.net/
βρηκα το εξης που υπολογιζει κατα τα λεγομενα την ταχυτητα του 206 (cc) TOP SPEED You can calculate your car's top speed. Last day I tested my car, at 5th gear and at 3500rpm it's speed is 121 km/h. Means that when my car runs at 5th gear and 7000rpm then it's speed will be 242 km/h. Let's calculate, Calculate 5th gear and 7000 rpm At 5th gear and 3500 rpm, speed is 121km/h. To calculate 7000 rpm 3500 x 2 = 7000 rpm and 121x 2 = 242 km/h. (It's speed is 242km/h at 7000 rpm and at 5th gear) Calculate 5th gear and 8000 rpm At 5th gear and 3500 rpm, speed 121 km/h. To calculate 8000 rpm 121 / 3500 = 0,034571 0,034571 x 8000 = 276,568 km/h But as you know that it's hard to run a car 8000 rpm at 5th gear. You must change chip, airfiter, cams, cancell rpm cutter etc. Some car's speed meter's can stop at 220 but if rpm still goes up then means that car's speed still up. Tωρα τι ειναι παλι αυτο; ο τυπος υπολογιζει τελικη ταχυτητα >240 χλμ/ωρα με 7000 στροφες. γινονται αυτα ; το σκεπτικο του δε, ειναι πολυ απλοικο εως τι να πω... |
Svstouk έγραψε: | ||
Φίλε jim, όλα αυτά είναι καθαρά υποθετικά. Δεν αναφέρεται πουθενά η ιπποδύναμη και ειδικά η ροπή. Αυτά είναι τα μεγέθη (και ειδικά η ροπή) που θα επιτρέψουν στο αυτοκίνητο να ανεβάσει 7000 και 8000 σαλ με πέμπτη και να επιτύχει αυτά τα νούμερα. Τώρα με 75 μουλάρια και 11,5 οκάδες ροπούλα τι να κάνεις; |
Svstouk έγραψε: |
'Έλα ρε, μην στραβουμουτσουνιάζεις!!
Άναφερόμουν σε μουλάρια και οκάδες όσον αφορά το να φτάσεις 7000 και 8000 σαλ με πέμπτη (ότι δηλ. δεν έχουμε τη δύναμη που απαιτείται για κάτι τέτοιο) Αν σε παρηγορεί, ούτε και οι 1.6 ή οι δίλιτροι την έχουν! Γι'αυτό σου λέω, έλα να σε πάω βόλτα με τη Ferrari να δεις τι σημαίνει πέμπτη και 7000σαλ! |
Miltellas έγραψε: |
Τσατασούλη, δύο πράγματα:
1) Βάλε και υπολογισμό δεκαδικών, η πίσω αντιστρεπτική του GTi είναι 19,5χιλ. 2) Αντί για πλάτος αντιστρεπτικών, θα ήταν σαφέστερο να γράφοταν ως πάχος ή διάμετρος. |
chatasos έγραψε: | ||
fixed ΥΓ: η υποδιαστολή γράφεται με . (τελεία) και όχι με , (κόμμα). |
DimiP έγραψε: | ||||
Η υποδιαστολη στη σωστη Ελληνικη γλωσσα ειναι με κομα δηλ (,) και το λεμε και στην καθομιλουμενη τριανταεπτα κομα εξηνταδυο (37,62) και οχι με τελεια. με τελεια συμβολιζονται οι χιλιαδες δηλ. δεκα χιλιαδες πεντακοσια σαραντα τρια (10.543) Στην Αγγλικη και κατ΄επεκταση διεθνη γλωσσα υπαρχει ο αναποδος συμβολισμος και με την ελευση του Ευρω πολυ περισσοτερο μπηκε στη ζωη μας το ξεχασμενο κομα που συμβολιζεται με τελεια. Αυτα οχι σαν διορθωση αλλα για να μην ξεχναμε τη γλωσσα μας. |
chatasos έγραψε: | ||||||
Δυστυχώς φίλε Δημήτρη η javascript λειτουργεί με τον διεθνή συμβολισμό. |
MEMsound. έγραψε: |
Απο τον Υπολογιστη Διαστασεων Ελαστικων απουσιαζουν διαφορες διαστασεις οι οποιες μπορει να ενδιαφερουν ορισμενους.
Προφανως σαν 206club δεν ειχε σημασια ενα ελαστικο 225/40/17 ομως πλεον τωρα που ειμαστε PSClub υπαρχουν αυτοκινητα που θα μπορουσαν να χρησιμοποιησουν τετοιο ελαστικο πχ 407. Επισης απουσιαζει η 195/45/16. Οποτε μια συμπληρωση ειναι ευπροσδεκτη |
nikapos έγραψε: |
χωρις να είναι πολύ ουσιαστικό - αφού μπορεί να γίνει και με το χέρι, το 307 φορά 195/65/15 στις εκδόσεις XR ΧS ΧΤ kai 205/55/16 στην XSi
για τον υπολογιστη διαστασης αυτα... |
p206xs2 έγραψε: |
Παιδιά η ταχύτητα που υπολογίζει το πρόγραμμα ''Υπολογισμού Στροφών και Ταχύτητας'' είναι η πραγματική ή η κοντερίσια του αυτοκινήτου; |