Miltellas έγραψε: |
.......Kε Καθηγητά! |
BTS έγραψε: |
|
BTS έγραψε: |
Έστω μία ανάρτηση διπλών ψαλιδιών (mx-5 κανείς; ).
|
Δημήτριος έγραψε: |
Κάθε μπλέ γραμμή (που επεκτείνεται σε κόκκινη) είναι παράλληλη με με την πράσινη του απέναντι τροχού ή όχι;
Μήπως στο σχήμα έτυχε να φαίνεται έτσι |
BTS έγραψε: |
Το συμπέρασμα είναι ότι θέλουμε υψηλό roll center και χαμηλό κέντρο βάρους, ώστε να είναι όσο το δυνατό μικρότερη η μεταξύ τους απόσταση και να έχουμε μικρότερη τάση για κλίσεις, η οποία με τη σειρά της μας επιτρέπει να τη σκαπουλάρουμε με μαλακά ελατήρια και να μην χάσουμε την άνεση μας... |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Δηλαδή αυτό (αύξηση του ύψους του roll center) μπορεί να επιτευχθεί με την αύξηση του θετικού κάμπερ. Κάτι τέτοιο όμως δημιουργεί άλλες ανεπιθύμητες παρενέργειες (μείωση του πέλματος του τροχού σε μια στροφή, αύξηση αστάθειας αφού η συνιστώσα του βάρους του τροχού είναι προς τα έξω κ.α.). Σωστά; |
Miltellas έγραψε: |
Μου έφερε ο Γιάννης206 ένα βιβλίο από τη σχολή του για Αναρτήσεις & Συστήματα Διεύθυνσης. Χάνει η μάνα το παιδί και το παιαδί τη μάνα...
Δεν μπορώ να σας πω λεπτομέρειες, αλλά είναι τόσο αλληλεπιδρούμενα τα πάντα, ώστε πρέπει να φοβάσαι ακόμη και να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο. Τρία εκατοστά χαμήλωμα και τίποτα δεν είναι πλέον ίδιο... Στο Κέντρο Περιστροφής κολλάμε; Χαμηλώνεις λίγο και αντε βρές το μετά. Παζλ για δυνατούς λύτες. Δεν γίνεται τίποτα σωστό αν δεν καθήσουμε με χαρτί και μολύβι να υπολογίζουμε κάθε φορά και σε κάθε μας βήμα όλες τις παραμέτρους (πάρα πολλές). Ίσως είναι πιο εύκολο να υιοθετούμε τις έτοιμες λύσεις της Peugeot Sport (ή έστω καταξιωμένων εταιριών του χώρου). Για την ώρα έχω τρομάξει. Αργότερα βλέπουμε! |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Γι' αυτό ακούω από όλους (χώρια που το πιστεύω κίολας) πως η ανάρτηση είναι κόκκινο πανί... Γιάννη (206) ποιο είναι το βιβλίο αυτό (όνομα, συγγραφέας, εκδόσεις) μάλλον θα το αγοράσω, αν κυκλοφορεί στο εμπόριο... |
Δημήτριος έγραψε: |
Γιάννη (206) ποιο είναι το βιβλίο αυτό (όνομα, συγγραφέας, εκδόσεις) μάλλον θα το αγοράσω, αν κυκλοφορεί στο εμπόριο... |
Pughell έγραψε: |
Σημερα εμαθα οτι στο 106,χαμηλωνοντας το υψος αυτοματως καταστρεφεις το στησσιμο γιατι το roll center παει περιπατο...
Οποτε πεταμα τα Eibach και βουρ για το σετακι της PS. |
Pughell έγραψε: |
Οχι απλα χαμηλωνοντας το αμαξι,ψηλωνει το roll center με αποτελεσμα να γερνει περισσοτερο οποτε ασκοπο το χαμηλωμα πλην της αισθητικης οδου. |
volvos έγραψε: |
σημερα επιτελους εκανα corner weighting-ζυγισμα
και ρυθμισα αναλογα υψη........ αναγκαστηκαμε να ψυλωσουμε εμπρος για να ερθει στα ισια του δινοντας διαφορα υψους 3.5 ντοκτορας παλι εδωσε ρεσιταλ εχουμε 1020 κιλα βαρος με εα 332 εδ 334 πα 176 πδ 178 κατανομη βαρους 65.3% εμπρος το υπολοιπο πισω.... πριν οταν πηγα ειχα +5 πισω υψος 322-346 188-165 εξου και το αποτομο ξεκολλημα του κωλου... |
volvos έγραψε: |
paketo Με ευθυγραμμιση ηταν βλαση και απλα σηκωσαμε το αμαξι να εχει εμπρος καπου 13.3 -16.8 δηλαδη διαφορα 3.5 ποντους
μαμα ειναι 14.3-19 δηλαδη 4.7 διαφορα...κουκουρουκου το θεμα ειναι οτι στα 206 δουλευει η διαδρομη.... το ηθελα ολο πιο χαμηλο .... |
volvos έγραψε: |
το μυστηριο της νευρικοτητας στα πολλα αφου περιγραφοντας του συμπτωματα (μπισταω μπιστω στα κερμπ των μεγαρων και νευρικοτητα στα πολλα χωρις αποσταθεροποιηση ) μου τονισε οτι δε φταει το ριμπαουντ αλλα το μπαμπ οπως ελεγα και εγω (αλλα ποιος με ακουει...) |
Vlasis έγραψε: |
Βεβαια -και για αυτο σημερα η συγχρονη αυτοκινηση χτιζει την αναρτηση με βαση τις μεγαλες αντιστρεπτικες-, μπορεις να μαλακωσεις τη συμπιεση bump (lo speed kai hi speed σε ενα απλο 2 way αμορτισερ) και να αυξησεις τη σκληροτητα της αντιστρεπτικης. Ετσι καταφερνεις:
α) η αναρτηση καθε ακρου ειναι αρκετα μαλακη για αγρια κερμπ β) η αντιστρεπτικη ελεγχει καλα τη κινηματικη του πλαισιου στη στροφη γ) στο χτυπημα του κερμπ, δεν επηρεαζει τιποτα η αντιστρεπτικη |
volvos έγραψε: |
σημερα επιτελους εκανα corner weighting-ζυγισμα
και ρυθμισα αναλογα υψη........ αναγκαστηκαμε να ψυλωσουμε εμπρος για να ερθει στα ισια του δινοντας διαφορα υψους 3.5 ντοκτορας παλι εδωσε ρεσιταλ εχουμε 1020 κιλα βαρος με εα 332 εδ 334 πα 176 πδ 178 κατανομη βαρους 65.3% εμπρος το υπολοιπο πισω.... ... |