abaleo έγραψε: |
μια από τα ίδια και στο 206, παρόμοιο πρόβλημα - παρόμοια λύση! |
marios206 έγραψε: |
σωστό αλλά επειδή με το άνοιξε-κλέισε της πόρτας θα κοπεί η μονωτική, βρείτε κάτι σαν αυτό που σαν λέω...υπάρχουν ειδικές ταινίες..λίχο χοντρή και με πυκνή τρίχα στην εξωτερική μεριά που δεν κολλάει..δεν κόβετε με τίποτα. |
kovac έγραψε: | ||
Μου το είχες πει και στη λέσχη και απλά περιμένω να βρω τον ελάχιστο αυτό χρόνο που απαιτείται για να το κάνω. Εικόνισμα λέμε!!!!! |
kovac έγραψε: |
Τώρα ακούω τους υπόλοιπους τριγμούς!! |
Sidobre έγραψε: | ||
Μήπως να βάλεις Velcro στα αυτιά σου; |
fynos έγραψε: |
ίσα μια στροφή να καλύψει όλο το κυλινδρικό και τέλος . . . |
alekoukos106 έγραψε: |
αυτο ειναι το ασχημο στα καινουργια αμαξια...και να κλασεις νομιζεις οτι χαλασε το αμαξι... ...ενω τα παλια που τριζουν ολοκληρα χ@στηκες... |
AlienHack έγραψε: |
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ!! εβαλα ταινία κολητική στην κλειδαριά και σταματησαν όλα δια μαγείας!! τωρα τσουλαώ και ακούω τα λαστιχα να πατανε την άσφαλτο... απίστευτη ησυχεία! για 5μιση χρονών αμάξι δεν ακούγεται κιχ!!
Πάντος δεν θα το έβρισκα με τιπότα οτι ήταν αυτό!! δεν μου λέτε αν πανω απο την κολητική ταινια βάλω και λίγο γράσο θα ειναι καλυτερα? |
ayrton έγραψε: |
Εμενα ακουγετε ενας γδουπος απο το πισω μερος οταν το αμαξι πεσει σε χοντρη λακουβα η περναει απο μεγαλο σαμαρακι. ακουγετε ενα "κτουμπ" και προσπαθω να καταλαβω απο που προερχετε. φαινετε οτι ειναι εσωτερικα. εβγαλα την ντασιερα αλλα παλι συνεχισετε. να ειναι απο κανενα πισω καθισμα? κανενας τιποτα το ιδιο? |
kostas207rc έγραψε: |
Μιας και λέμε για τριγμούς...έχει κανείς θέμα με 207 όταν είναι τα παράθυρα μισοανοιγμένα?Γιατί εμένα χτυπάει όταν είναι πιο πάνω από τη μέση |
tamias έγραψε: |
Το έκανε και στο δικό μου (207 rallye αγορασμένο πριν ένα μήνα).
Στην αντιπροσωπεία (Αγρίνιο) δεν είχαν ακούσει ξανά για το ίδιο πρόβλημα. Ο θόρυβος σταμάτησε ρυθμίζοντας τα δύο λαστιχάκια που πατάει η πόρτα πάνω στο σασί. Η πόρτα όμως τώρα απαιτεί μεγαλύτερη δύναμη για να κλείσει.Ίσως η λύση με το VELCRO να είναι καλύτερη. |
Πάνος έγραψε: |
Φαε τη γλωσσα σου.
Αν και η ενασχοληση συνεχεια μαζι του εχει τη χαρη της. Δεν βαριεσαι ρε παιδι μου. |
dimkeras έγραψε: |
@ makis106
Μπορεί και να είσαι ο υπερτυχερός! Πάντως το δικό μου έχει γράψει αρκετά χιλιόμετρα (>62.000) @ android Αυτό ακριβώς. Το κακό είναι πως σήμερα μου έκανε ξανά το ίδιο τρίξιμο. Θα τη βρώ όμως τη λύση Βλέπω να το πλακώνω στην πολυουρεθάνη, να μην ξανατρίξει τίποτα! |
dimkeras έγραψε: |
@ makis106
Μπορεί και να είσαι ο υπερτυχερός! Πάντως το δικό μου έχει γράψει αρκετά χιλιόμετρα (>62.000) |
alucard0104 έγραψε: |
αλλα να μου πεισ στην γαλλικη ασφαλτο ε...τι να ακουσουν.?? |
fynos έγραψε: |
Τα έχω ξανά πει και πιο πάνω, αλλά θα τα ξαναγράψω . . . .
Εμένα δεν κάνει κιχ = αυτοκόλλητη μοκέτα στον πίρο της κλειδαριάς πάνω στο πλαίσιο του αυτοκινήτου, αυτοκόλλητη μοκέτα στην βάση τον εργαλείων, εκεί που ακουμπούν στην ρεζέρβα ! Το να κάνεις έστω και λίγο το μάστορα για το αυτοκίνητο σου, πιστεύω είναι αυτό που σε εξιτάρει . . . αλλιώς υπάρχουν και αντιπροσωπείες ! |
fynos έγραψε: |
Αυτό είναι από το 2ο φίλο της κουρτίνας, όταν ακουμπάει τέρμα μπροστά στο πλαστικό . . . εκεί που έχει την εγκοπή ! Αν σταματάει το τρίξιμο όταν τραβήξεις ένα δάκτυλο το σκιάδια τότε βάλε γρι μοκέτα στον οδηγό που τερματίζει ! |
dimkeras έγραψε: |
Φταίνε και τα πιρέλια αρκετά. Σα να πηγαίνω με τις ζάντες είναι μερικές φορές...
Πάντως android κι εμένα μια από τα ίδια η οροφή. Και στην αρχή που είχα βάλει μια επιπλέον λωρίδα velcro είχε σταματήσει για λίγο αλλά μετά λύσσαξε |
kostas207rc έγραψε: |
Τις τελευταίες μέρες έχει αρχισει και κοπανάει το πλαστικό που μαζεύει τη ζώνη του συνοδηγού...εκεί να δεις σπάσιμο.. |
makis106 έγραψε: |
Tι να πω ρε παιδιά, με αυτά που διαβάζω, αισθάνομαι ως ο υπερτυχερός αγοραστής Peugeot της χρονιάς, που το μόνο που είχα στο Ραλλάκι μου ήταν το τρίξιμο στο πορτ παγκάζ όταν το πήρα, το οποίο διόρθωσα, |
Harrys RC έγραψε: |
εμενα τριζει κ του οδηγου κ του συνοδηγου(στην ευθεια της θηβας γινεται κανονικο party)!Τα παραθυρα οταν ειναι μισανοιχτα επεισης τριζουν !Το πορτμπαγκαζ αντεχει ακομα ! Κωστα καμια ληση με το πλαστικο της ζωνης βρικες? |
Harrys RC έγραψε: | ||
εμενα τριζει κ του οδηγου κ του συνοδηγου(στην ευθεια της θηβας γινεται κανονικο party)!Τα παραθυρα οταν ειναι μισανοιχτα επεισης τριζουν !Το πορτμπαγκαζ αντεχει ακομα ! Κωστα καμια ληση με το πλαστικο της ζωνης βρικες? |
AlienHack έγραψε: |
στο cc πολυ σημαντικό ειναι οτι τα παράθυρα ειναι frameless , δεν εχουν σιδερο απο πάνω, οπότε οταν κλείνουν και ακουμπύν πανω στα λαστιχα κανουν μικροτριγμους σε λακούβες κτλ . με το σπρει σιλικόνης βελτιόνετε αλλα δεν φευγει εντελος.
|
AlienHack έγραψε: | ||
Λοιπον, δεν πηγεναι αλλο με τα παραθυρα, οπως λεω και ποιο πανω επειδη δεν εχουν σιδερα απο πανω αλλα με το που κλεινεις την πορτα ακουμπάνε στα λαστιχα και σφινονουν, στις λακουβες τριζουν καθος τριβοντε χιλιοστα πανω στα λαστιχα. ΜΕ ΣΠΡΕΙ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ σταματανε για 2-3 μερες αλλα παλι τα ιδια μετα.. ΟΠΟΤΕ σκεφτηκα πως χρειαζομαι κατι ποιο... λαδερο.. και εβαλα ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ!! ακουγετε μαμακια αλλα εβαζα λιγο στο δαχτυλο μου και το περνουσα στα λαστιχα μεσα εκει ου μπαινει το παραθυρο.. 5 μερεσ τωρα ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΚΙΧ!! βασικα τα λαστιχα το ρουφηξαν κατευθειαν το λαδακι οποτε ουτε βρομια μαζευειε εκει τωρα.. ΜΙΑ ΧΑΡΑ!! |
CHRIS106 έγραψε: |
Μια απ τα ίδια. το πορτ μπαγκάζ αρχισε πριν απο καμια εβδομαδα.. και η μεσα χειρολαβη της πορτας του οδηγου οταν την κλείνω.(μαλλον εχει ξεβιδωθεί) |
peugeotναύτης21 έγραψε: | ||
H χειρολαβή της πόρτας θέλει σφίξιμο μου το έκανε και εμένα πριν κανα μήνα το πήγα lion και το έφτιξαν,οσον αφορά το πορτ-μπαγκάζ αν και εχω βάλει αυτοκόλλητη μοκέτα(velcro),δε μπορώ να πω οτι σταμάτησε και τελείως,εξακολουθεί να ακούγεται ενάς μικρός τριγμός.Ίσως προέρχεται απο κάπου αλλού,δε ξέρω.... |
sotos2004 έγραψε: |
ΕΛΕΟΣ!!! Αυτή η παπ***ά ήτανε και μου έσπαγε τα νεύρα????? Έφτασα σε σημείο να νομίζω πως ήταν μάπα οι αναρτήσεις!!!! Θα δοκιμάσω την λύση και θα επανέλθω. |
red_storm έγραψε: |
Εδώ και 2 μέρες ακούω κάτι να χτυπάει στο πορτπαγκάζ. Κοίταξα τη ρεζέρβα...τίποτα! Την έβγαλα τελείως έξω....πάλι τίποτα! Ο ήχος που ακούω είναι σαν να χτυπάνε 2 κλειδιά 2 μέταλα(κάτι τέτοιο τέλος πάντων) μεταξύ τους και το κάνει όταν παιρνάω πάνω από σαμαράκια.
Τί μπορεί να έχει πίσω και να χτυπάει έτσι? |
pmetsis έγραψε: |
Το ίδιο και σε μένα. Στην αντιπροσωπία μου είπαν ότι στεγνώνουν κάτι μικρά πλαστικά μέσα στην κλειδαριά. Έβαλαν σπρέι και γράσο(?) και έκτοτε δεν έχει ξανά ακουστεί τίποτα. |
ZAF 77 έγραψε: |
Όχι μόνο λιπαντικό. |
Vini έγραψε: |
Και άλλη λύση για τον τυχόν θόρυβο, τον οποίο εγώ ακόμα δεν έχω αποκτήσει και δεν νομίζω να αποκτήσω ποτέ..
Έκανα παραγγελία καλύμματος της εταζέρας. Φτιάχτηκε από μοκέτα αντιολισθητική που φτιάχνουν τα πατάκια με πατούρα μαύρη. Σαν να έβαλα πατάκι στην εταζέρα. Αγκάλιασε όλη την εταζέρα και τις άκρες. Τα θετικά: - Έκλεισε όλες τις εισόδους ήχου από το πορτμπαγκάζ - Το πορτμπαγκάζ όταν κλείνει κουμπώνει πάνω στο κάλυμμα και ακινητοποιεί εντελώς την εταζέρα - Η εταζέρα βάρυνε όσο ήθελα για να μην χοροπηδήσει ποτέ! - Το κλείδωμα είναι στιβαρό και το "παπαγαλάκι της κλειδαριάς" μαγκώνει άριστα πάνω στην κλειδαριά... - Το κάλυμμα βγαίνει οπότε η πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο είναι πανεύκολη. Αυτά... Κόστος: 10euro το κάλυμμα από πυκνή αντιολισθητική μοκέτα... |
peugeotναύτης21 έγραψε: |
Aπό εμφάνιση τι λέει?Σε ποιο κατάστημα το έκανες?(στείλε pm) |
mathanas έγραψε: |
...με το 45ρι προφιλ που κακα τα ψεματα δε κανει για Ελλαδα, οι ανθρωποι οταν φτιαχναν το αυτοκινητο προφανως δεν ειχαν αυτους τους δρομους στο μυαλο τους... |
Κώδικας: |
Tire Size Circ. (inches) Diameter (inches) Percent Different
195/55-16 76.80 24.44 +0.75 205/50-16 75.62 24.07 -0.80 |
tanto έγραψε: |
Παιδια κακα τα ψεμματα,οτι πληρωνεις παιρνεις,αυτος ειναι και ο λογος που ενα Α3 με τον ιδιο κινητηρα και εξοπλισμο με ενα 308 ειναι περιπου 30% πιο ακριβο.
Οσο για το θορυβο στο πορτμπαγκαζ......εγω εβαλα ενα velcro απο φορτιστη κινητου τηλεφωνου (περισσευμα),το ζωνακι που πιανει το καλωδιο οταν το μαζευουμε. Το προβλημα λυθηκε αμεσα!!!! Το πασχα θα φτιαξω κατι πιο μονιμο και οχι τοσο προχειρο. Το θεμα ειναι οτι ενω ψηνομαι να αλλαξω αυτοκινητο,τωρα με τη μειωση στο φορο ακομα περισσοτερο (δεν υπαρχει οικονομικο θεμα ετσι και αλλιως απλα ειναι περιεργη η εποχη),ειναι οτι το ποναω το ατιμο το 206 μου. Με αυτο το αυτοκινητο εχω ζησει πολλα στα 6,5 χρονια που το εχω και εχω δεθει μαζι του. Ειναι ισως ο μονος συνδετικος κρικος με ατομα και καταστασεις που δεν θα ερθουν ποτε ξανα. |
bagosgt έγραψε: |
η πισω πορτα ρυθμιζετε.εχει 2 μαυρα αριστερα δεξια στη πορτα απο τη μεσα μερια που "βιδωνουν-ξεβιδωνουν" κ ρυθμιζετε η πορτα.τοεχετε δοκιμασει αυτο πριν βαλετε μονωτικες η οτιδηποτε αλλο? |
bagosgt έγραψε: |
λοιπον,αν το ξεσφιξεις θα σου σπρωχνει την πορτα προς τα εξω,οποτε θα κλεινει με δυσκολια κ οταν ειναι κλειστη θα πιεζετε να ανοιξει.ετσι οταν πατας να ανοιξει,ζοριζεται η κλειδαρια κ ενω πατας να ανοιξει,η πιεση που ασκει η πορτα δεν αφηνει την κλειδαρια να ανοιξει.αν λεμε το ιδιο πραγμα(γιατι δεν εχω καταλαβει ακριβως τι προβλημα εχεις),δοκιμασε κ βιδωσε λιγακι κ τα 2 μαυρα ισα,(για να παταει ισια η πορτα),ετσι ωστε να μειωσεις την πιεση της πορτας οταν ειναι κλειστη.
κ για το αλλο που λες,λογικο ειναι να εχει μια μικρη καθυστερηση αφου ειναι ηλεκτρικη η κλειδαρια,αλλα αν κολαει κ δεν ανοιγει καθολου τοτε κοιτα αυτο που σου ειπα. |
fynos έγραψε: |
Να και μία photo !
http://i171.photobucket.com/albums/u319/fynos/DSC00419.jpg |
silencer_000 έγραψε: |
Κάποιος να απαντησει;; |
silencer_000 έγραψε: |
Mε τα πολλά πήγα σήμερα στο μάστορα και μου ρύθμισε τη κλειδαριά πίσω. Τώρα όλα οκ. Μία ώρα την πάλευε ο άνθρωπος, εγώ απλά τη βίδωνα χωρίς να με ενδιαφέρει το αριστερά δεξιά.
Τέλος το κοπάνημα επιτέλους. |
silencer_000 έγραψε: |
Mε τα πολλά πήγα σήμερα στο μάστορα και μου ρύθμισε τη κλειδαριά πίσω. Τώρα όλα οκ. Μία ώρα την πάλευε ο άνθρωπος, εγώ απλά τη βίδωνα χωρίς να με ενδιαφέρει το αριστερά δεξιά.
Τέλος το κοπάνημα επιτέλους. |
ironman02 έγραψε: |
Ούτε στο facelift την φτιάξανε την κλειδαριά? Έλεος..Δε μπορεί να μην το έχουν πάρει χαμπάρι ακόμα.. |
totoris έγραψε: |
κατω απο το πορτ μπαγκαζ εχει καποια πλαστικα (σαν ταπες-βαλβιδες μοιαζουν) μαυρου χρωματος..αυτα ρυθμιζουν τα μποσικα..μπορει να θελουν λιγο σφιξιμο η χαλαρωμα για να εφαπτεται σωστα οταν κλεινει το μπαγκαζ σου..για πειραξε τισ λιγο αυτες και ξαναδοκιμασε να δεις....και γω το ψαχνα 1 μηνα μεχρι να βρω τι γινεται..τελικα ηταν απο κει το προβλημα.. |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: | ||
ναι ρε φιλε...πηγα και τα τσεκαρα μολις ειδα το ποστ σου!!! αυτα δεν ξερω αλλα δεν μου φαινονται να ρυθμιζουνε επιασα και τα εντυδα και αυτα με ταινια διπλης..ισα ισα κανα δυο κυκλους για να παρουνε λιγο ""υψος"" αλλα και παλι τιποτα!!!τι να πω... απλα αφωνος!!! |
mathanas έγραψε: |
Αφου το κανει και με ανοικτο πορτ μπαγκαζ δεν ειναι απο κει τι το ψαχνεις....
ξυλωσε τα πλαινα πλαστικα πισω εχεις πολλα να δεσεις σφυξεις και κει......... |
atpapadi έγραψε: |
Παιδιά καλησπέρα,
Στο δικό μου 207 παρατήρησα τον ίδιο ήχο. Ο ήχος σταμάτησε χωρίς πατέντες. Στο αριστερό και δεξί μέρος της πόρτας του πορτ παγκαζ υπάρχουν ρεγουλαδόροι. Βιδώνοντας - ξεβιδώνοντας ανοίγουν ή κλείνουν με αποτέλεσμα να κρατάει σταθερά την πόρτα στην κλειδαριά. Το ελάττωμα δεν βρίσκεται στην κλειδαριά αλλά στους ρεγουλαδόρους που με την πίεση επανέρχονται. Απλά κάθε 2-3 μήνες θα χρειάζονται πάλι ξεβίδωμα για να ανοίξουν προς τα έξω. Δοκιμάστε το. Είναι 2 κυλινδρικά εξαρτήματα μαύρα λαστιχένια αριστερά και δεξιά. Για να ξεβιδώσετε/βιδώσετε πρέπει να κρατήσετε σταθερή τη βάση. Ελπίζω να βοήθησα. |
atpapadi έγραψε: |
Είναι 2 κυλινδρικά εξαρτήματα μαύρα λαστιχένια αριστερά και δεξιά. Για να ξεβιδώσετε/βιδώσετε πρέπει να κρατήσετε σταθερή τη βάση.
|
atpapadi έγραψε: |
Παιδιά καλησπέρα,
Στο δικό μου 207 παρατήρησα τον ίδιο ήχο. Ο ήχος σταμάτησε χωρίς πατέντες. Στο αριστερό και δεξί μέρος της πόρτας του πορτ παγκαζ υπάρχουν ρεγουλαδόροι. Βιδώνοντας - ξεβιδώνοντας ανοίγουν ή κλείνουν με αποτέλεσμα να κρατάει σταθερά την πόρτα στην κλειδαριά. Το ελάττωμα δεν βρίσκεται στην κλειδαριά αλλά στους ρεγουλαδόρους που με την πίεση επανέρχονται. Απλά κάθε 2-3 μήνες θα χρειάζονται πάλι ξεβίδωμα για να ανοίξουν προς τα έξω. Δοκιμάστε το. Είναι 2 κυλινδρικά εξαρτήματα μαύρα λαστιχένια αριστερά και δεξιά. Για να ξεβιδώσετε/βιδώσετε πρέπει να κρατήσετε σταθερή τη βάση. Ελπίζω να βοήθησα. |
WHISPER έγραψε: |
***Edited by Sidobre***
Αρκετοί έχουν παρατηρήσει ένα τριγμό από το πορτ μπαγκαζ του 207. Ο θόρυβος εντοπίστηκε στην κλειδαριά της πόρτας και ακολουθούν οι οδηγίες επίλυσης: "Τυλίξαμε στην κλειδαριά στο κομμάτι που είναι όχι στην πίσω πόρτα αλλά στο πλαίσιο, στο σίδερο που πάει και κλειδώνει η γλώσσα της κλειδαριάς, ένα κομμάτι ταινίας διπλής όψης με τρίχα στην εξωτερικής της μεριά, σαν μόνωση. Το τρίξιμο που έκανε σε ανωμαλίες του δρόμου σταμάτησε αμέσως." Μπορείτε με οποιοδήποτε μονωτικό υλικό να δοκιμάσετε για να σταματήσει ο θόρυβος. **************************** Ακολουθεί το θέμα όπως είχε ξεκινήσει από τον χρήστη "WHISPER" ------------------------------------------------------------------------------------- καλημερα σε ολους.Θα ηθελα να αναφερω ενα προβλημα που εχω διαπιστωση σε ενα 207 που εχω.εδω και αρκετο καιρο ακουω ενα πολυ ενοχλητικο τριξημο απο τον χωρο του πορτ παγκαζ ο οποιος ακουγεται μονο στις ανωμαλιες των δρομων οι οποιες ειναι και ατελειωτες.η εταζερα δεν ειναι την εχω αφαιρεσει και συνεχιζει να το κανει.εχω φτασει σε σημειο να βγαλω και την ρεζερβα μην τυχον χτυπαγε αυτη αλλα και παλι τπτ.ενισχυτες και ηχεια δεν υπαρχουν να πεις οτι ειναι απο αυτο θα ηξερα και θα τα εβγαζα.το μοναδικο πραγμα που εχει τοποθετιθει ειναι αισθητηρες παρκαρισματος οι οποιοι ομως μπηκαν οταν παρελαβα το αμαξι στην ιδια αντιπροσωπεια.τα αναφερω ολα αυτα προσπαθωντας να βρω που μπορει να οφειλεται ενας τετοιος τριγμος ο οποιος πραγματικα ειναι υπερβολικα ενοχλητικος και αδικαιολογητος για ενα αμαξι καινουριο και χωρις μετατροπες.παρακαλω οποιος εχει διαπιστωσει κατι παρομοιο θα ηθελα να μου το αναφερει η να μου πει τι μπορω να κανω. Συγγνωμη για το τεραστιο post παιδια.Ελπιζω να μην ειναι κατασκευαστικο το προβλημα διοτι εχω παραγγειλει και το RC και καταλαβαινετε με μεγαλυτερες ζαντες και ποιο σφιχτες αναρτισεις τι θα γινεται εκει μεσα........ |
WHISPER έγραψε: |
***Edited by Sidobre***
Αρκετοί έχουν παρατηρήσει ένα τριγμό από το πορτ μπαγκαζ του 207. Ο θόρυβος εντοπίστηκε στην κλειδαριά της πόρτας και ακολουθούν οι οδηγίες επίλυσης: "Τυλίξαμε στην κλειδαριά στο κομμάτι που είναι όχι στην πίσω πόρτα αλλά στο πλαίσιο, στο σίδερο που πάει και κλειδώνει η γλώσσα της κλειδαριάς, ένα κομμάτι ταινίας διπλής όψης με τρίχα στην εξωτερικής της μεριά, σαν μόνωση. Το τρίξιμο που έκανε σε ανωμαλίες του δρόμου σταμάτησε αμέσως." Μπορείτε με οποιοδήποτε μονωτικό υλικό να δοκιμάσετε για να σταματήσει ο θόρυβος. **************************** Ακολουθεί το θέμα όπως είχε ξεκινήσει από τον χρήστη "WHISPER" ------------------------------------------------------------------------------------- καλημερα σε ολους.Θα ηθελα να αναφερω ενα προβλημα που εχω διαπιστωση σε ενα 207 που εχω.εδω και αρκετο καιρο ακουω ενα πολυ ενοχλητικο τριξημο απο τον χωρο του πορτ παγκαζ ο οποιος ακουγεται μονο στις ανωμαλιες των δρομων οι οποιες ειναι και ατελειωτες.η εταζερα δεν ειναι την εχω αφαιρεσει και συνεχιζει να το κανει.εχω φτασει σε σημειο να βγαλω και την ρεζερβα μην τυχον χτυπαγε αυτη αλλα και παλι τπτ.ενισχυτες και ηχεια δεν υπαρχουν να πεις οτι ειναι απο αυτο θα ηξερα και θα τα εβγαζα.το μοναδικο πραγμα που εχει τοποθετιθει ειναι αισθητηρες παρκαρισματος οι οποιοι ομως μπηκαν οταν παρελαβα το αμαξι στην ιδια αντιπροσωπεια.τα αναφερω ολα αυτα προσπαθωντας να βρω που μπορει να οφειλεται ενας τετοιος τριγμος ο οποιος πραγματικα ειναι υπερβολικα ενοχλητικος και αδικαιολογητος για ενα αμαξι καινουριο και χωρις μετατροπες.παρακαλω οποιος εχει διαπιστωσει κατι παρομοιο θα ηθελα να μου το αναφερει η να μου πει τι μπορω να κανω. Συγγνωμη για το τεραστιο post παιδια.Ελπιζω να μην ειναι κατασκευαστικο το προβλημα διοτι εχω παραγγειλει και το RC και καταλαβαινετε με μεγαλυτερες ζαντες και ποιο σφιχτες αναρτισεις τι θα γινεται εκει μεσα........ |
nido έγραψε: |
Μπορείς να δοκιμάσεις να μετακινήσεις λίγο αυτό και να το γρασάρεις με γράσο σιλικόνης, έχει δυο οβάλ τρύπες όπως φαίνεται στη φωτό και το ρυθμίζεις όσο σφιχτό θες (όσο πιο σφιχτό τόσο περισσότερο ζορίζεις το πλαστικό κυλινδράκι στο οποίο πιάνει ο "πείρος").
https://ibb.co/wrDjk1J Αν είναι πολυ φαγωμένο το κυλινδράκι στο κέντρο και τα πλαστικά "αφτιά" στα πλάγια, άλλαξε το. Δεν θυμάμαι κόστος, δεν είναι κάτι ακριβό πάντως. Αρκεί να είσαι σίγουρος ότι αυτό φταίει. |
nido έγραψε: |
Το "κυλινδράκι" είναι εκεί που πιάνει ο πείρος (δε φαίνεται στη φωτό που ανέβασα, έπρεπε να το είχα βγάλει απ' την αλλη πλευρά). Η τρύπα που έβαλες σε κύκλο δεν ξέρω τι ρόλο παίζει...
Ξεσφίγγεις τις 2 torx που το κρατάνε, το ρυθμίζεις όσο θες εμπρός-πίσω (έχεις κάπου μισό πόντο σίγουρα να "παίξεις") για να κλείνει σωστά το πορτμπαγκάζ, ψεκάζεις με σπρέι για τριξίματα και βλέπεις. Στο δικό μου έχω γρασάρει το πλαστικό κυλινδράκι (που δεν είναι κυλινδράκι στην πραγματικότητα, μια κι από μέσα του περνάει το μεταλλικό "κολωνάκι" του πείρου) με παχύ γράσο σιλικόνης και δεν έχει φαγωθεί σχεδόν καθόλου από τότε. |