volvos έγραψε: |
o λογος για τη μεταλλικη εισαγωγη του c2.
το τελευταιο πραμα που κανω στο αμαξι και το εννοω. κοστος λιανικη -κωδικοι αργοτερα πανω κομματι πλενουμ 280 κατω κομματι 220 μπεκιερα 45 φλαντζες χαρτινες(2) 10 ενα στηριγμα του πανω πλενουμ 12 θεωρητικα θα επρεπε να ειναι το πρωτο πραμα που θα αλλαζουμε στο μοτερ μας αλλα ας οψεται το κοστος και η στενοκεφαλια ορισμενων. η πραξη εχει δειξει οτι αποδιδει καλυτερα ακομα και απο τη πλαστικη του 106. ποσο μαλλον απο τη παπατζα μας στο 206-307. ειδωμεν. εδω μια μετρηση απο μαμα c2 vts σε μαχα http://www.imageshack.gr/viewer.php?file=3oe2jmnzwwyidznjtmim.jpg |
volvos έγραψε: |
takis
μπαινει κονδωρα σκαει βελιμεζακη -γειαααα -γειααα -εχεις εισαγωγη c2 vts? -πλακα μου κανεις?εδω πεζο ειναι -ελα τωρα αφου ξερεις εσυ -τι ξερω? -εισαι και μαρτυριαρηηηης!!!!αμα θες τιποτα πες μου να στο παραγγιελω εγω με καμια σοβαρη εκπτωση ρε μπαγασαααα |
volvos έγραψε: |
ξηγα του σκηνικο
παραγγελνα ρουσακη με το βελιμεζακη αγκαλιτσα |
volvos έγραψε: |
takis
μπαινει κονδωρα σκαει βελιμεζακη -γειαααα -γειααα -εχεις εισαγωγη c2 vts? -πλακα μου κανεις?εδω πεζο ειναι -ελα τωρα αφου ξερεις εσυ -τι ξερω? -εισαι και μαρτυριαρηηηης!!!!αμα θες τιποτα πες μου να στο παραγγιελω εγω με καμια σοβαρη εκπτωση ρε μπαγασαααα |
volvos έγραψε: |
η πραξη εχει δειξει οτι αποδιδει καλυτερα ακομα και απο τη πλαστικη του 106. |
Pughell έγραψε: |
μπλα μπλα μπλα.... |
volvos έγραψε: |
τα μινι γκρουπ Α εκκεντρα του 106 ποσο ειναι στελιο.?
γιατι καποιος καραφλας μου ελεγε να βαλω τετοια τα νουμερα τα ανεφερα για το οργιο το τασο που του λεγανε οτι φταιει η εισαγωγη που δε δουλευει το αμαξι . αλλα εμενα και τον αργυρη τελευταιους μας ακουει παντα. ο αναρτησιολογος σας τακης ο 8ος |
volvos έγραψε: |
τα μινι γκρουπ Α εκκεντρα του 106 ποσο ειναι στελιο.?
γιατι καποιος καραφλας μου ελεγε να βαλω τετοια τα νουμερα τα ανεφερα για το οργιο το τασο που του λεγανε οτι φταιει η εισαγωγη που δε δουλευει το αμαξι . αλλα εμενα και τον αργυρη τελευταιους μας ακουει παντα. ο αναρτησιολογος σας τακης ο 8ος |
Pughell έγραψε: |
Μπα,τουλαχιστον στο 106/Saxo η μπεκιερα δεν ειναι κατι δυσκολο να στερεωθει(διατηρωντας την εργοστασιακη) με την εισαγωγη του C2.
Με τα μπεκ/μπεκιερα του 206 δεν ξερω οποτε παω πασο. Τωρα για το αν η πεταλουδα μπαινει ή οχι σε τριφυσο,δεν ξερω καθως δεν το εχω δει. Ο Μακης παντως ξερω οτι ειχε αντιμετωπισει καποια προβληματα με αυτο το πραγμα... |
106 T16 έγραψε: |
Εγώ είπα θα κανω ότι μπορώ για να πετύχω μια καλή τιμή.Πόσες θέλουμε?5? |
MEMsound έγραψε: |
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το ποσοστό...
Με ενδιαφέρει η τελική τιμή ΚΟΜΠΛΕ για ότι χρειάζεται (το τι χρειάζεται νομίζω το εγραψε ο Παναγιώτης πιο πάνω ας το συμπληρώσει/τσεκάρει αν είναι 100% πλήρες/σωστό) Μάθετε και βλέπουμε... |
salex έγραψε: |
Μωρ δεν φταίει ο 745 ούτε ο 744 ούτε κανένας εγκέφαλος. Ακούστε με πρώτα και βαρέστε με μετά! |
salex έγραψε: |
Μωρ δεν φταίει ο 745 ούτε ο 744 ούτε κανένας εγκέφαλος. Ακούστε με πρώτα και βαρέστε με μετά! |
Pughell έγραψε: |
Ο map τι σχεση εχει με την παροχη της εισαγωγης ρε γκασμα; |
volvos έγραψε: |
καμια γνωμη για αυτο?
http://www.c2sportsclub.com/index.php?name=ForumsPro&file=viewtopic&t=3365 |
MEMsound έγραψε: |
Μήπως από αυτό το ποστ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=229174#229174
και κάτω να τα μεταφέρω όλα στο τόπικ για την μεταλλική εισαγωγή? |
volvos έγραψε: |
αν καταλαβα καλα οι πρωτες παρτιδες ειχαν προβλημα στα bolts δηλαδη στις βιδες που πιανουν στο καπακι και στηριζεται |
volvos έγραψε: |
το θεμα ειναι παιρνουμε και βιδες ή κανουν δικες μας?
αυτο ειναι το ερωτημα. λογικα παιρνουμε αλλες |
sfikas205 έγραψε: |
ΓIA XARAAA.TO θεμα ειναι οτι με την αλουμ εχεισ τη δηνατοτητα να βελτιωσεισ ακομη περισοτερο το μοτορισου...οχι βεβαια μονο με μια εισαγωγη...σε σινδιασμο με αυτην...ο νοων νοητο....... |
Pughell έγραψε: |
Τζαμπα προβληματιζεστε...
Βαλτε μια επανω σκετη την εισαγωγη με τα παρελκομενα της και την μαμα πεταλουδα του 206 ή του Saxo(για τα ντιζατα) και αν δειτε οτι το μοτερ εχει πολλα περιθωρια ακομα οσο αφορα το καυσιμο,τοτε βαλτε και πιο μεγαλη πεταλουδα. Το να "υπολογιζετε χωρις τον ξενοδοχο(ECU)",δεν εχει νοημα... |
volvos έγραψε: |
τον εισαγωγης τον εχουμε... |
Sidobre έγραψε: |
ΟΧΙ! |
Pughell έγραψε: |
Να σου πω εγω τι μαλ***α εκανε Αλεξ...
Αφησε επανω την ραλλισια κεφαλη η οποια ειναι με στενοτερους αυλους και δημιουργουνταν "δοντι" στην ροη με οτι συνεπαγεται αυτο... Πανεξυπνος παντως... |
volvos έγραψε: |
KSPIG telika με το δικο σου τι γινεται προχωραει? |
drulic έγραψε: |
Δηλαδή μόνο στην κεφαλή του 206 δουλεύει?
Στην ραλίσια όταν έχει υποστεί ρο'ι'κή δεν πρόκειται να δούμε τίποτα? το έχει δοκιμάσει κανείς? |
volvos έγραψε: |
ΣΤΕΛΙΟ ΣΚΑΣΕ....
ΜΗ ΛΕΣ ΑΛΛΑ... μη παιζεις με το πονο μου ...με βλεπω να τη στολιζω στο δεντρο αφου εχω το γαμημενο τον αναδρομο ερμη ... μου το ειπε το ζωδιο μου...κατσε αγορακι μου μεσα κλεισμενος μεχρι 7γεναρη...τι το θες να βγαινεις εξω....τσαπρρρρρρρρρτ |
drulic έγραψε: |
Ok Στέλιο μου, thnx for the tips και για το χρόνο σου. Μπορεί και να μην ασχοληθώ καθόλου με το όλο θέμα αφου όλοι το έχετε δοκιμάσει σε 206 μοτέρ. |
sfikas205 έγραψε: |
ΘΕΛΩ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΑΠΟ RALLY ΜΕ ΕΠΙΣΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΟΥΜΙΝΑΝΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΑΠΟ C2. . . . ΓΙΑ ΝΑ . . . ΡΑΒΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΤΟ S I N G E R ΜΟΥ. . . |
volvos έγραψε: |
exoyme kai leme...
μεγεια μου... μπαρα injection - c198541 - 37,36 πολλαπλη εισαγωγης πανω κομματι - c0342j3 - 242,25 πολλαπλη εισαγωγης κατω κομματι - c0342j4 - 186,68 tsimoyxa αναμεσα κομματια πλενουμ - c0342j6 - 5.14 φλαντζα αναμεσα εισαγωγη καπακι - c0342j5 - 4.44 βαση στηριγμα πανω μερους με καπακι - c0342j8 - 3,54 oi times ειναι λιανικη και χωρις φπα... απο βδομαδα μολις γυρισει ο αλλος ο βλακας απο το γα** του (blacktek) Θα του πω να μας δωσει τιμες απο σιτροεν δραμας. στο μεταξυ αν καποιος αλλος εχει αλλη ακρη για ομαδικη παραγγελια ευπροσδεκτος. η εισαγωγη τωρα πο την ειδα λυμενη ειναι αντε γεια. οι αυλοι παιζει να ειναι 1.5φορα οι μαμα δικοι μου σε διαμετρο και τουλαχιστον 5-10εκατοστα κοντυτεροι... το δε πλενουμε πολυ μικροτερο σε ογκο... |
volvos έγραψε: |
θα μετρησουμε τιποτα το βραδυ μαστοριιι? |
volvos έγραψε: |
http://www.passionesaxo.com/Mercatino%20motore.htm
esteila mail les na Μου απαντησουν για specs εκκεντροφορων... |
volvos έγραψε: |
μη παιζεις με το πονο μου ...με βλεπω να τη στολιζω στο δεντρο |
volvos έγραψε: |
http://www.passionesaxo.com/Mercatino%20motore.htm
esteila mail les na Μου απαντησουν για specs εκκεντροφορων... |
volvos έγραψε: |
λεω να ανοιξω τοπικ με τιτλο
αργυρη ποτε θα μου βαλεις την εισαγωγη? αλλα φοβαμαι μη το παρει πρεφα η αναστασια και μετα μου τη βαλει αυτη |
Steve έγραψε: | ||
Αν δεις ότι καθυστερεί ο αργύρης... έλα να σου περάσω εγώ την εισαγωγή |
kane έγραψε: | ||||
και αφου στην περασει ο σταυρος,ας την ξαναβγαλει για να στην περασω και εγω... |
salex έγραψε: |
(Τάκη ούτε να το σκέφτεσαι!) |
salex έγραψε: |
Τα αντίστοιχα Peugeot 106 και 206 1.1 φαίνεται ότι φόρεσαν Magneti Marelli MM48P2. |
volvos έγραψε: |
ειναι |
volvos έγραψε: |
αμ το αλλο?που θελει να φτιαξει βηματικο για να βαλει κρουζ και στο σαξο η παλιολουγκρα δε σας το λεει.......
μπρος στο δρομο που χαραξα. |
salex έγραψε: |
Κουφάλες, υπάρχει και 7.4.4 με μηχανικό γκάζι. Λέγεται Μ7.4.4 σε αντίθεση με των 206, που λέγεται ΜΕ7.4.4. Είναι ο δικός μου εγκέφαλος! Χε χε χε!
Αυτός ο εγκέφαλος φορέθηκε μόνο στα τρίφυσα Saxo 1.1 με ημερομηνία παραγωγής μετά τον Ιούλιο του 2000. Τα αντίστοιχα Peugeot 106 και 206 1.1 φαίνεται ότι φόρεσαν Magneti Marelli MM48P2. (Τάκη ούτε να το σκέφτεσαι!) |
volvos έγραψε: |
μπαρα injection - c198541 - 37,36
πολλαπλη εισαγωγης πανω κομματι - c0342j3 - 242,25 πολλαπλη εισαγωγης κατω κομματι - c0342j4 - 186,68 tsimoyxa αναμεσα κομματια πλενουμ - c0342j6 - 5.14 φλαντζα αναμεσα εισαγωγη καπακι - c0342j5 - 4.44 βαση στηριγμα πανω μερους με καπακι - c0342j8 - 3,54 oi times ειναι λιανικη και χωρις φπα... |
volvos έγραψε: |
c198541 - 37,36 - 44,46
c0342j3 - 242,25 - 341,18 c0342j4 - 186,68 - 222,15 c0342j6 - 5.14 - 6,17 c0342j5 - 4.44 - 5,15 c0342j8 - 3,54 - 4,21 |
volvos έγραψε: |
c198541 - 50,18
c0342j3 - 325,37 c0342j4 - 250,75 c0342j6 - 6,67 c0342j5 - 6,91 c0342j8 - 4,80 c01984f6 (μπεκ) - 166,40 το ένα |
zakiprer έγραψε: |
Καλησπερα και απο εμενα!!!ειμαι κατοχος ενος 206 1.6 16v turbo εχω την πλαστικη εισαγωγη μου ειπανε οτι αμα σηκωσω 1 bar πιεση θα σπασει ισχυει???και σε αυτο το μοτερ μονο απο το c2 μπαινει??απο το 1.3?? |
zakiprer έγραψε: |
μεταχειρισμενη ειναι δυσκολο να βρεθει ε?ενας φιλος μου μουειπε οτι μονο στην ελλαδα το C2 εχει μεταλλικη εισαγωγη!!!για αυτο ειναι δυσκολο να βρεις μεταχειρισμενη!και κατι αλλο οντως βλεπεις διαφορα με την μεταλλικη??? |
NemesisUltra έγραψε: |
τα 106 τι εισαγωγη εχουν και πεταλουδα? μεγεθος |
AlienHack έγραψε: |
την κανω και εγώ που λεει ο λογος μιας και εχω δει να βαζουν βγάζουν την εισαγωγή μου 3-4 φορές.. |
kane έγραψε: |
Re τενεκεδες,αφηστε το ντιτζει να την αγορασει,να την βαλει,να δει οτι δε δουλευει και μετα να μου την πουλησει 250ε...
Αφηστε το κοσμο να κανει λαθη,πως αλλιως θα μαθει? (και πως θα αγορασουμε εμεις φτηνα?) |
Athens έγραψε: | ||
|
kane έγραψε: |
Re τενεκεδες,αφηστε το ντιτζει να την αγορασει,να την βαλει,να δει οτι δε δουλευει και μετα να μου την πουλησει 250ε...
Αφηστε το κοσμο να κανει λαθη,πως αλλιως θα μαθει? (και πως θα αγορασουμε εμεις φτηνα?) |
AlienHack έγραψε: |
ειναι γνωστο το προβλημα στην μεταλικη εισαγωγη του c2 οταν την βαζεις σε 206 (ακομα και σε ψ2 ) με τα μπουζονια . Σπανε ευκολα τα μαμα. Σε διαφορα forum του εξωτερικου εχω διαβασει που βαζουν διαφορων αλλων ειδών.
Ισως ειναι το εξτρα βαρος της μεταλικής εισαγωγής μαζι με τους διαφορετικους συντονισμους που κανει λογο υλικου που ζοριζουν παραπανω τις μαμα βιδες... |
volvos έγραψε: |
σκεφτειτε οτι απο χτες βραδυ που εβαλα εισαγωγη εχω κανει 110χλμ και ειναι ακομα μεσημερι |
NemesisUltra έγραψε: |
να ξαναρωτησω στο δικο μου εχω λιγο πιο μεγαλες βαλβιδες μετα την ροικη
εχω κεντροφορους και πιστονια αλαγμενα και σκεφτομαι να αλαξω και την εισαγωγη και πεταλουδα μονο σε 206 κανει αυτο δλδ?> |
Pughell έγραψε: |
Πολυ χλωμο να εχει μεγαλυτερες βαλβιδες...
Ασε που και να εχει,οι αυλοι του θα χρειαστηκαν τοσο μεγαλη διαμορφωση που κατα 90% θα εχουν γινει σαν της μαιμους τον κωλο απο το σβουρακι. |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
για να κανονισω με την γυναικα να σου βαλει τα λεφτα! |
volvos έγραψε: |
γιωργο εχεις πμ σου σβησα το τηλ αλλα ξεχασα να το κρατησω |
Steve έγραψε: |
Εγώ ήδη έχω την φλάντζα |
Steve έγραψε: |
Εγώ ήδη έχω την φλάντζα |
Πάνος έγραψε: |
Επιασες τη καλη ρε; |
Sinanai έγραψε: |
Δλδ να την πάρω;
EDIT: Αν πάω να τη δω, τι να προσέξω |
Pughell έγραψε: |
Τι να πει ρε...
Μολις με πηρε τηλεφωνο παιδι με Saxo που την φορεσε(ειχε ηδη μοτερ JP4) και εχασε την μπαλα(μαζι με πεταλουδα μεγαλη)... |
Pughell έγραψε: |
Ψιτ...Εσυ ο..."ΔΕΗς",κανονισε.
Πλαστικη εισαγωγη υπαρχει πια,μπεκ εχουμε,παρε τα αναδρομικα σου και ελα να στην βαλουμε(την εισαγωγη,ε! ). |
Pughell έγραψε: |
Τι να πει ρε...
Μολις με πηρε τηλεφωνο παιδι με Saxo που την φορεσε(ειχε ηδη μοτερ JP4) και εχασε την μπαλα(μαζι με πεταλουδα μεγαλη)... |
Steve έγραψε: | ||
|
Pughell έγραψε: |
Κουτσουμπιδης... |
Pughell έγραψε: |
Α,καλα,καταλαβα...Παλι ο στραγαλάς εβγαλε το φιδι απο την τρυπα.
Α,ρε καημενο παιδι,τι τραβαει και αυτος... |
Pughell έγραψε: |
Τσοσμ με τον Βραχάτη |
kane έγραψε: |
έλα λίγο? |
TZINI106 έγραψε: |
κ ποιοσ μπορει να κανει την πατεντα για να την βαλει?ξερετε κανεναν? |
Sidobre έγραψε: |
Η γνώμη μου είναι να μην υπάρχουν (αμφίβολες) πατέντες στην μπεκιέρα.
Η μπεκιέρα έχει 50 ευρώ. Αξίζει να πιάσεις φωτιά αν η πατέντα σε βάθος χρόνου αποτύχει; (Δεν ξέρω τι κάνατε, και δεν θέλω να με παρεξηγείς). |
Pughell έγραψε: |
Με τοσο χαμηλο κοστολογιο αγορας μπεκιερας,θεωρω οτι ειναι χαζο να μην ειναι η εργοστασιακη... |
volvos έγραψε: |
de θες τιποτα...μετρα το πρωτα φτιαξτε το προγραμμα και βλεπεις...
εκτος αν εχεις λεφτα να τη ξαναφτιαξεις απο την αρχη ολη. αν ναι τοτε να αλλαξεις και το χταποδι. |
volvos έγραψε: |
με τι εκκεντρα?? |
Pughell έγραψε: |
Το κατω κομματι δεν εχει διαφορα,το πανω ειναι που ειναι η μερα με την νυχτα.
Οσο για την επεξεργασια του πλαστικου,πολυ προσοχη γιατι αν γινει σαγρε,τοτε ειναι για πεταμα. |
Pughell έγραψε: |
Οχι,κανεις πολυ μεγαλο λαθος...Εχω γραψει αναλυτικα τα κοστολογια και δεν υπαρχει καμια επαφη. |
Παράθεση: |
Δεν θα χρειαστείς μόνο πεταλούδα...
Κατ'αρχήν η πολλαπλη εισαγωγής του ραλλύ για να μπει, θέλει "φάγωμα" γιατί δεν ταιριάζει (οσο και αν ακούγεται περίεργο) ακριβώς στους αυλούς εισαγωγής. Πρέπει να φιαχτεί για να ταιριάξει απόλυτα (δεν είναι και εύκολο) Δεύτερον, τα μπεκ του 206 δεν κουμπώνουν στην πολλαπλή αυτή. Αρα χρειάζεσαι και τα μπεκ Τρίτον για να το κάνεις αυτό, θα πρέπει να βάλεις και την πεταλούδα του ραλλύ. Για να το κάνεις αυτό θα χρειαστείς εγκέφαλο και πλεξούδα. |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Επειδη Νικολα μαλλον δεν θα την παρω τοσο ασε να βλεπουμε για την λυση του ραλλυ.
ΑΛΛΑ Καποιος κυριος ονοματι Sidobre εγραψε πριν 6 χρονια,2 μερες και 2 ωρες τα εξης....
Στελιο δεν βρηκα που ακριβως γραφεις για τα κοστολογια και για το τι πατεντες χρειαζεται... Υ.Γ:Μηπως θα ηταν καλη ιδεα για ενα νεο thread που θα λεγεται ''εισαγωγη απο 106 σε 206'' |
AlienHack έγραψε: |
206 1.6 με εκεντρα 106 + προγραμμα: +~ 20hp = ~138hp-140hp 206 1.6 με εισαγωγη 106: +~ ?? = ~??? 206 1.6 με εισαγωγή μεταλίκι c2 vts: +~5hp = ~143hp-145hp ------------------------------------------------------------------------------\ Σωστά ολα αυτά? |
Sidobre έγραψε: |
Τώρα για τα μπεκ με λίγο ψάξιμο μπορείς να βγάλεις άκρη. Το μόνο που έχουμε αφήσει σε εκκρεμότητα είναι η πιθανότητα τα μπεκ του 206 να είναι λίγο πιο μακρυά (μπροστά) από του 106. Δεν το ξέρω όμως και περιμένω φωτό δίπλα δίπλα από κάποιον που τα έχει. |
volvos έγραψε: |
παιδακια τα εχουμε πει χιλιαδες φορες προγραμμα εξατμιση εκκεντρα 128-130 προγραμμα εξατμιση εκκεντρα εισαγωγη ρωτηστε κουλ αλεξη |
nikos 206cc έγραψε: |
...
ΦΠΕ + εκκεντρα +εισαγωγη c2 peripoy 135-140 Kαι ολα τα παραπανω αλλα με πιο αγρια εκκεντρα περιπου 145 150 +κατι ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΒΑΝΙ (και αυτο αν ασχοληθεις δινοντας τα μαλλιοκεφαλα σου για να βγαλεις απο τη μυγα ξυγκι) ... |
takis_206 έγραψε: |
με βουβισια εκκεντρα εχει μετρηση κανεις??? |
AlienHack έγραψε: |
Γιατι? |
AlienHack έγραψε: |
γιατι ρε 3cm ... αναφέρθηκε πουθενα αν μπαινει και συνεργάζεται με τον εγκεφαλο του 206 η πεταλουδα του c2? (δεν δινω ορκο οτι δεν απλος δεν το βρηκα λιγο που εψαξα..)
και εσυ μην μιλας, μεθαυριο ηδη θα σε εχω περασει σε αλογα.... |
AlienHack έγραψε: |
αυτο ειναι το αντικέιμενο του πόθου..?
βλέπω τον μαπ πάνω... το χρυσαφί μεταλλικό τσουτσουνι που εχει ειναι η επιστροφή αναθυμιάσεων? τελικα με πεταλουδα τι κανουμε? αφηνουμε την μαμα του 206? οι τρυπες των βιδων ειναι ιδιες? διαβασα σε ενα αγγλικο site οτι προσπαθησε καποιος να την βαλει με πεταλουδα απο c2 και δεν αντιδρουσε η πεταλουδα στα σηματα του εγκεφαλου.. με χαρτογραφηση προσπαθει να το διωρθώσει.. |
mechanic έγραψε: |
epi tou thematos tora... exei dokimasei kaneis na gyalisei mono to deytero apoklinon tmima? kamia roiki stin mama petalouda???? gia peite entyposeis... |
nikolas206gti έγραψε: |
Στέλιο, λογω του οτι ομως η δικη μου μπεκιερα ειναι απο το 206 με πατεντα, θα τα παρει ????? |
sps έγραψε: |
Aρα Στελιο η εισαγωγη 106 ειναι συμβατη με μπεκιερα 206 και μπεκ βαζω απο 106 ή c2 etsi? |
volvos έγραψε: |
nai 150-155 pane mia χαρα.
αν βαλεις εισαγωγη 106 καλο ειναι να βαλεις και τα μπεκ του 106 αντστοιχα για εισαγωγη c2 vts. |
AlienHack έγραψε: |
Δεν το αλαζω το δικο μου τελικα! εχω ερωτευθει τον θορυβο του!! δεν υπαρχει!! |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Εννοεις το φφφφφσσσσσσσ ΠΑΤ ΠΑΤ??????? |
Pughell έγραψε: |
Και τα επιστρεφομενα θα τα ταπωσεις με το 30αρι σου;
Μια τροποποιηση στην στηριξη ειναι,οχι εξεδρα εκτοξευσης πυραυλου... |
sps έγραψε: |
Γι αυτο κι εγω το ποσταρα μου κανει εντυπωση.
Τεσπα, την εργοστασιακη εισαγωγη ΤΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ |
nikolas206gti έγραψε: | ||
Εν τελει, το πιο οικονομικο δεν θα ηταν να αφηναμε την εισαγωγη του 206 ως εχει και απλα να βαζαμε μπεκ απο ραλι????Τι πιο απλο???? |
AlienHack έγραψε: | ||||
θα ξεχασουμε και αυτα που ξεραμε... μα δεν φταινε τα μπεκ (μονο) .. η εισαγωγη μας στα ψηλα μετα τισ 6000σαλ δεεεεννν... μπουκωνει και ειδικα αν εχεις πολλα αλογατα και ογκο καυσαεριων... |
nikolas206gti έγραψε: | ||||||
Δεν ειπα αυτο, απλα το θεμα μας ειναι κυριως τα μπεκ. Η πιο οικονομικη λυση. Μπεκ απο ραλι βρισκεις απο 80-100 ευρω. Ουσιαστικα μπορεις να δουλεψεις φουλ ραλλοεκεντρα με αυτο τον τροπο και να βγαλεις πανω απο 130 αλογαταρια |
volvos έγραψε: |
eisai geloios...
θες και φλαντζα αναμεσα εισαγωγη και κορμο και αναμεσα εισαγωγη και πεταλουδα |
Sinanai έγραψε: |
Εκτός από εισαγωγή, μπεκ και μπεκιέρα από c2, δλδ, δε χρειαζόμαστε τπτ άλλο, ε; |
volvos έγραψε: |
eisai geloios...
|
Sinanai έγραψε: |
Ναι, σόρρυ, πέρα απ' αυτά. |
sps έγραψε: | ||
βαλε εμπλοκε και ασε τις εισαγωγες |
AlienHack έγραψε: | ||
αυτην την φλαντζα πηγα σε 2 αντιπρωσοπιες και ανταλακτικα citroen και κανενα αστερι εκει δεν μπορουσε να βρει το ανταλακτικο... ψαχνανε στο service box τους αλλα τιποτα... βρισκανε μονο για την πλαστικη εισαγωγη του C2 ενα λαστιχενιο δακτυλιο οχι για την μεταλικη. στο τελος εβαλα απλα φλαντζοκολα και ησήχασα... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Kανένα πρόβλημα εφόσον τη βάλεις σωστά και σε νορμάλ ποσότητα ώστε να μην προεξέχει εσωτερικά και κάνει πτυχές που κόβουν τη ροή. |
takis_206 έγραψε: | ||||
δηλαδή alex αυτή τη στιγμή η εισαγωγή σου δεν έχει φλάτζα ανάμεσα σε κεφαλή-εισαγωγή ? εγώ πήγα citroen την παράγγειλα και σε 2 μέρες ήταν εδώ κόστος κάπου 3,5-4 euro |
nikolas206gti έγραψε: | ||
|
AlienHack έγραψε: | ||||||
oxi ρε τρελοι! αυτην δεν εχει 0342 J7 Η φλάντζα μεταξύ εισαγωγής και πεταλούδας. γιατι δεν την εβρισκαν οι μαλ**ες? στην citroen... σε 2 μαγαζια κιολας... |
alfasud έγραψε: |
...
Το μονο που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι επειδή το σκαλοπάτι είναι... ανάποδα στη ροή του αέρα, δεν δημιουργείται μεγάλο θέμα... |
volvos έγραψε: |
καλοριζικο
με μπεκ rc, 60αρα εξατμιση, προσοχη στο προγραμμα και εκκεντρα schrick και ανω θα δειξει ΑΝΕΤΑ 160. |
volvos έγραψε: |
με μπεκ rc, 60αρα εξατμιση, προσοχη στο προγραμμα και εκκεντρα schrick και ανω θα δειξει ΑΝΕΤΑ 160. |
christos_99 έγραψε: |
κωλαρα |
christos_99 έγραψε: |
πεζοκωλαση |
nikolas206gti έγραψε: |
Πλέον γεράσαμε, το 206 έχει φτάσει αισίως τις 210.000 χλμ και τα 150 τα έχει δείξει από το 2010 και τα μπεκ του RC |