volvos έγραψε: |
επισης le ειχε και ο τασος οταν επαθε ζημια το σαζμαν του (αλλα δε ξερουμε αν εφταιγε αυτο)
|
volvos έγραψε: |
μοτουλ κατι εγραφε ο γκαλφας οτι τις εκανε νια νια στο ελπα αλλα δε θυμαμαι ποιες. |
glf έγραψε: | ||
motul competition για μπλοκέ φορούσα μέχρι την.. τελευταία αλλαγή. Πριν κάνα δίμηνο έβαλα redline MTL και αυτές είναι που την άκουσαν στο ΕΛΠΑ. Δεν αντέχουν. Από τις Motul δεν είχα κανένα παράπονο και ας άκουγα απο καμιά φορά οτι όποιος τις δοκίμασε δεν του άρεσαν. Τώρα λέω να βάλω Redline NS που τις φοράνε τα καλά παιδιά από Σαλόνικα με τα GRT μπλοκέ. |
volvos έγραψε: |
σταυρο ποσα χλμ εχεις με τις ελφ? |
glf έγραψε: | ||
motul competition για μπλοκέ φορούσα μέχρι την.. τελευταία αλλαγή. Πριν κάνα δίμηνο έβαλα redline MTL και αυτές είναι που την άκουσαν στο ΕΛΠΑ. Δεν αντέχουν. . |
volvos έγραψε: |
στη μοτουλ νικο ειχες και fm?? me to bacci Μιλαμε εεε? |
volvos έγραψε: |
οταν κουρεψες το 14/60 τασουλη τι ειχες πανω? |
volvos έγραψε: |
υ.γ. να χαιρεσαι το πλατο σου ... και το μυαλο σου |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Λευτέρη είναι πανάκριβες!
Αμα τις βρείς κάτω από 40 ευρώ το λίτρο πάρτες! Το motorkote το είχα μόλις ''βάλει'' όταν κούρεψε την τρίτη σχέση το παλαιό μου κιβώτιο. Δεν παρατήρησα κάποια αλλαγή στη λειτουργία όταν το έβαλα.... Φιλικά |
Miltellas έγραψε: |
Το άλλο πρόβλημα με την L.E. είναι ότι εάν θέλετε να την αλλάξετε πρέπει να καθαρίσετε σασμάν (με μία γρήγορη αλλαγή των 200χλμ και σε ζεστή το δυνατόν κατάσταση) αφού τα κολλώδη κατάλοιπα (που θα έχουν κολλημένα-συγκεντρωμένα ό,τι ρινίσματα, βρωμιές κλπ έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς ) από την L.E. θα κάνουν την καινούρια σαν γράσσο σχεδόν αμέσως. Και το πιο σωστό είναι να ανοίξετε το σασμάν να το ελέγξετε (και έτσι να καθαριστεί ακόμη καλύτερα), μην σπάσει με την επόμενη βαλβολίνη και κατηγορηθεί αδίκως λάθος βαλβολίνη. |
Steve έγραψε: |
Αυτή που είχα βάλει ήταν η εξής: Lubrication Engineers, 607 Almasol ISO VG 220 / SAE 90 / AGMA 5EP Με 32 ευρώ το λίτρο, εδώ στη Λάρισα, το 2005. 26 ευρώ στην Αθήνα στον επίσημο αντιπρόσωπο Αν δεν έχει γίνει καμιά ανατίμηση, σίγουρα τις βρίσκεις με κάτω από 40 ευρώ το λίτρο. Φιλιά |
volvos έγραψε: |
ο αργυρης ξεχασε να κοιταξει βαλβολινες οποτε παμε απο βδομαδα οταν γεννησουμε ΟΛΟΙ μαζι με την αναστασια |
Lef205 έγραψε: | ||
Σοβαρολογουμε τωρα?Εδω κοιταζουμε να βαλουμε μια βαλβολινη για να ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ το κιβωτιο καθε λιγο κ λιγακι και εσυ λες αλλαγη και κατεβασμα? Ρε μοτουλ και ξερο ψωμι! |
volvos έγραψε: |
οποτε αν καταλαβα καλα ειμαστε αναμεσα μοτουλ 300γκιαρ και σικολεν? και οι δυο συμβατες gl4-5 και οι δυο 75-90? καποια αμεση συγκριση/?? εχει καμια fm μεσα τελικα? αν και νομιζω οτι οι μοτουλ ειναι καλυτερες. |
volvos έγραψε: |
εσυ σε βλεπω σε κανα μηνα και αν...τελευταιο |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||||
Καλά το ότι το λέει δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας... Forum here you know..... Αν έχεις βρεί κάποια που να δουλευει καλά μην το πολυφιλοσοφείς ξαναβάλε αυτές!! Ποιές motul είχες είπες? Γενικά επειδή η χημική τεχνολογία είναι κάτι πολύ συνθετο και η μοριακή σύνθεση και κυρίως δομή τελικά μπορεί να αλλάζει-διαφέρει από τον αρχικό σχεδιασμό(Ο ΟΠΟΊΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΞΕΙΔΗΚΕΥΜΕΝΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ για να κατανοηθεί) σε αυτές τις εφαρμογές. Γιαυτό καλό θα είναι να εμπιστευόμαστε τα ''χειροπιαστα'' δεδομένα της εμπειρίας και εφαρμογής.Ιδίως όταν έχουμε να κάνουμε με ΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ βλαβες που μπορεί να προκληθούν απο ''δοκιμές'' που μόνο ΕΜΕΙΣ θα πληρώσουμε. |
volvos έγραψε: |
ρεντ λαιν μετα απο αυτα που ειπε ο γκαλφας δεν ειναι ριψοκινδυνο?
αμσοιλ ψυχολογικα και μονο δε βαζω πρωτος παλι οποτε μενουν σικολεν και μοτουλ |
Miltellas έγραψε: | ||
Ρε παιδιά τί λέτε; Μιλάτε για σκέτη 90άρα εξαιρετικά βαρέως τύπου. Ό,τι νάναι... Με διαβάζει κανείς ή τζάμπα γράφω; Και την πληρώνετε και για χρυσάφι! |
Miltellas έγραψε: | ||||||
Ρε συ μην με απαξιώνεις έτσι... Γράφω χίλια κι εσύ μία παράγραφο χωρίς πληροφορίες. Δεν είναι δίκαιο. Μάθε μας κι εσύ κάτι για βαλβολίνες. Τουλάχιστον, ψάξτο και μόνος σου, διάβασε μόνος σου, ρώτα τους εξειδικευμένους μόνος σου. Και όταν μάθεις, εάν θέλεις, έλα να μας πεις γιατί μπορεί να μην ισχύουν αυτά που γράφω για την LE. Για αρχή σου προτείνω να διαβάσεις τί λεει η ίδια η L.E. μετά δες και τους υπόλοιπους έναν-έναν. Έτσι μόνον αξιοποιείς το forum που είναι για όλους. Εάν πίστευα ότι τα φόρα είναι για να συζητάμε ασυναρτησίες δεν θα παιδευόμουν να γράφω όσα μαθαίνω ψάχνοντας. Το να λέμε ότι μόνο ένας εξειδικευμένος μπορεί να μας τα πει πρέπει να μας κάνει να το ψάχνουμε ακόμη περισσότερο και όχι να τα παρατάμε απαξιώνοντας κάθε πληροφορία. Προσωπικά δεν έμαθα απολύτως τίποτα από παρθενογένεση. Τα λέω και εκτός forum ξέρεις... Για την ακρίβεια στα forum λέω την περίληψη. Είναι πάρα πολλές οι πηγές και οι πληροφορίες. Ψάξε μόνος σου. |
Miltellas έγραψε: |
Ρε Παναγιώτη, ο Γκάλφας έβαλε την MTL που είναι GL-4 70W80 χωρίς FM στο σασμάν του που είναι με μπλοκέ για να βγάλει αγώνα. Καμία ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση δεν έχει με την 75W90NS που είναι GL-5 με FM! RED LINE δεν είναι μόνο η MTL... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Είναι ίσως εύκολο για τον καθένα να βρεί διάφορα από το νέτ ή απο κάποια σχετικά άρθρα ή συζητήσεις. Είναι όμως πολύ δύσκολο και απαιτεί πολύχρονες σπουδές(κορυφαίου επιπέδου και επιδόσεων) για να καταλάβει και να κατανοήσει το τι ακριβώς συμβαίνει και γιατί. Δεν τολμώ να αναφέρω και να βγάλω συμπεράσματα για κάτι που δεν αποτελεί αντικείμενο του άμεσου γνωστικού μου αντικειμένου και είναι επιστήμη, απο οποιοδήποτε δικό μου ''ψάξιμο'' καθώς μπορεί να αδειάσει καποιων τις τσέπες! Επίσης από τα λίγα,για τα χημικά, που γνωρίζω καλά, είναι πως για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα απαιτούνται 1) Κατάλληλο εργαστήριο και ανάλογα ''τεστ'' 2) Επιστημονική γνώση για διεξαγωγή και ανάλυση. Προτιμώ το ''εργαστήριο'' της πράξης από την πείρα όσων έχουν δοκιμάσει σε παρόμοια χρήση και αυτό είναι το μόνο που μπορώ να προτείνω. Φιλικά |
glf έγραψε: |
ακριβώς. το γιατί έβαλα την MTL σύμφωνα με όσα είχα διαβάσει είναι άλλο κεφάλαιο |
Lef205 έγραψε: |
Μολις πηρα motul PA 90 απο Λαμπριανιδη 20 ευρω το διλιτρο για το αγωνιστικο και την απλη motul για το βολτισιο. |
volvos έγραψε: |
επισης μη γκρινιαζεις με τους αγωνιζμονενους γιατι το βλεπεις και εσυ καθε μερα οτι η πραξη ειναι η καλυτερη αληθεια και οχι τα χαρτια.
οταν σου λενε ατομα εμπιστοσυνης οτι εχουμε ανοιξει τα σαζμαν μας με pa90 kai militek μετα απο τοσα χλμ και ειναι καινουργια τι τους απαντας?? |
volvos έγραψε: |
αλλωστε και οι δικες μας θεωριες περι αμσοιλ και ελφ στο γραναζωτο μηγαν στο κουβα |
volvos έγραψε: |
ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ
redline ns Μotul 300gear sykolene |
volvos έγραψε: |
ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ
μιλτο εχουμε redline ns Μotul 300gear sykolene αυτες τις 3 επιλογες απο τις οποιες οι πρωτες 2 εχουν και fm σε μικρη ποσοτητα! |
volvos έγραψε: |
miaσ kai μανθος θα βαλει επομενη αλλαγη μοτουλ
εγω θα βαλω σικολεν για τωρα και βλεπουμε που θα τις βρω ομως? λαμπριανιδης δεν εχει γα**το! |
volvos έγραψε: |
ειναι για φορτηγα!!! |
MEMsound έγραψε: |
...
Μετά από 2500km οι ELF είναι απλά σαν καινούργιες. ... Ο Αργύρης μου ελεγε οτι καμία σχέση με "σαν λιωμένο αλουμινίο που εβγαιναν οι βαλβολίνες από το κιβώτιο του Δημήτρη) ... *επειδή εκείνη την στιγμή δεν μπορούσα να βγάλω μια φωτογραφία, πήρα μετά ενα χαρομάντυλο και το βούτιξα στο δοχείο που τις ειχαμε βάλει και "ιδού" 1, 2... Τα συμπεράσματα δικά σας. |
MEMsound έγραψε: |
Ρε Τάκη τον Χαραλαμπάκη τον πήρες τηλέφωνο???
Motul κατα 99% μπορεί να μας φέρει Silcolene δεν ξέρω, πολύ πιθανό όμως. |
Miltellas έγραψε: | ||
Αυτή είναι TRP 75W80 GL-4 σε γραναζωτό από σασμάν ΒΑ με ροπές δίλιτρου; Μοιάζει σαν να βγήκε από νορμάλ σασμάν... Ε, τότε τί αγχωθήκαμε τόσο; Η βαλβολίνη είναι αζόριστη! Ρε μήπως του Δημήτρη φορούσε πρώτα καμιά παράξενη βαλβολίνη με κολλώδη πρόσθετα ή πολύ γραφίτη ή γενικά ήταν τόσο χάλια που μόλυνε και την επόμενη πολύ γρήγορα και την έκανε σαν κατράμι; Βέβαια, μην ενθουσιαζόμαστε, ξαναδές και στα 7500χλμ πώς πάει, αλλά πιστεύω ότι εάν κάτι δεν πήγαινε καλά δεν θα ήταν τόσο ξανθιά και καθαρή. |
volvos έγραψε: |
σικολεν εχει ο βλεσιδης.
παραλιγο να τον βρισω πρωινιατικα γιατι μου λεει για μπλοκε δινω τη 90Ls τεσπα τιμες μονο απο κοντα δινει. μιλαμε για τη syn 5 an pernaei Κανεις απο εκει ας σταματησει να ρωτησει μια στα γρηγορα |
MEMsound έγραψε: |
εννοείται οτι θα την παρακολουθώ οσο συχνότερα μπορώ. για του Δημήτρη η ιστορία έχει ως εξής (όπως μου την περιέγραψε ο Αργύρης, και ελπίζω να μην θυμάται κάτι λάθος): Το σασμάν εγινε από μετατροπή με κέλυφος από RC και "σωθικά" από 6τάχυτο 306 GTI6. Για 800~1000 km ειχε απλές βαλβολίνες (ο Αργύρης ξέρει τι) προκειμένου να καθαρίσουν τα όποια "γρεζια" κλπ κλπ ειχαν προκύψει Μeτά μπήκαν οι AMSOIL MTG μαζί με κάμποσα ml motorkote (ο Δημήτρης ξέρει πόσα ml) για περίπου 3000~4000km Μετά ξαναλλάχτηκαν με νέες AMSOIL και μετά από 4000km διαπιστώθηκε αυτό που περιέγραφε ο Δημήτηρης εδώ, και που μας εβαλε σε προβληματσμό σε συνδυασμό με οτι είχε συμβεί και στο ΜΑ με ATB του Παναγιώτη. αυτά... (ελπίζω να μην εχω γράψει κάτι λάθος) |
MEMsound έγραψε: |
στο δικό μου (ΒΕ+ΑΤΒ) από τα Χριστούγεννα που ειχα βάλει το ΑΤΒ εβαλα μαζί και τις AMSOIL MTG και τέλη Αυγούστου/αρχές Σεπτεμβρίου (=μετά από ~25000km) βγήκαν και μπήκαν οι ELF ΤRP και από τα 1α χιλιόμετρο η διαφορά κατά την αλλαγή ταχυτητας ηταν παραπάνω από αισθητή. Δυστυχώς η αλλαγή έγινε εν ώρα γενικού τρεξίματος του Αργύρη και ούτε που κοίταξε σε τι κατάσταση βγήκαν οι AMSOIL (ξέχασα να του το επισημάνω κι εγω να το κοιτάξει) οπότε δεν μπορω να ξέρω τι και πως. |
MEMsound έγραψε: |
Θα δω σημερα/αυριο που θα το πάρω απο το συνεργείο με νέο δισκο/πλατό/ρουλεμαν/ντίζα πως θα συμπεριφερθεί στο πατατεταμένο !@#!@#!@!...... (δεν χρειάζοντια Μέγαρα και εκεί που μένω μια χαρά είναι...) |
Miltellas έγραψε: |
Κάτσε να μυριστεί ο Λαμπ τις Silkolene .... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Παρακαλώ μην αναφέρεστε στο όχημά μου χωρίς να ξέρετε τι έχει γίνει.
Μοτορκότε δεν μπήκε ποτέ στο 6τάχυτο... |
MEMsound έγραψε: |
[size=9]για του Δημήτρη η ιστορία έχει ως εξής (όπως μου την περιέγραψε ο Αργύρης, και ελπίζω να μην θυμάται κάτι λάθος): |
MEMsound έγραψε: | ||||
απλά μετέφερα όσα συζητούσαμε με τον Αργύρη. Προφανώς και ο Αργύρης έχει καταλάβει λάθος τι εχει μπει στο κιβώτιό σου. Δεν μας λες τι ακριβώς εχει γίνει από τότε που μπήκε το μπλοκέ αλλά και στην συνέχεια το 6άρι αναλυτικά μπας και βγει καμία άκρη... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Οι Amsoil MTG ''δεν κάνουν''. |
asa1 έγραψε: |
την εχω δεν στο ειπα? |
volvos έγραψε: | ||
μπας και την εχουμε και μαυρη ???? |
Miltellas έγραψε: |
Την είχαμε αναφέρει και παλιότερα και την ξεχάσαμε:
ELF TRANSELF ΗΤΧ732 (75W80 GL-5, RACING) Πιθανότατα να είναι ό,τι καλύτερο (ποιοτικότερο και καταλληλότερο) για τα σασμάν μας με μπλοκέ. 100% αγωνιστική βαλβολίνη, ακριβώς στο ιξώδες μας (75W80) αλλά και στις απαιτήσεις (GL-5) για υπερ-αυξημένη προστασία ελέω μπλοκέ ή και Quaife σε συνδυασμό με σκληρή χρήση. Υπάρχει και μία καινούρια, η ELF HTX 740 75W που προορίζεται για αγωνιστική χρήση όπου απαιτείται ευκολία στις αλλαγές ταχυτήτων. Για όσους θέλουν να επιμείνουν σε 75W90 GL-5 τότε επιβάλλεται να προσθέσουμε στις άλλες κορυφαίες GL-5 και την ELF HTX 735 75W90. Είναι παχιά σαν την Slikolene Silktran Syn 5 που προτείνει η ATB για το Quaife. Αλλά λογικά η αγωνιστική HTX 732 θα είναι η πλέον κατάλληλη για τα σασμάν μας με μπλοκέ. Εννοείται ότι όλες οι αγωνιστικές της ELF είναι 100% Group IV/V (δεν έχουν ίχνος ορυκτελαίου). Η ELF είναι ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς σε τεχνογνωσία συνθετικών λιπαντικών τουλάχιστον στην Ευρώπη. Είναι η μόνη εταιρία που βάζω δίπλα στην αγαπημένη μου AMSOIL (η ELF έχει την δύναμη να είναι και ακόμη καλύτερη, απλά η AMSOIL έχει βρει τον τρόπο ελέω χαμηλού κόστους μάρκετινγκ να μας βγαίνει και οικονομικά προκλητικά προσιτή) και θα ήθελα πολύ να έβρισκα σε προσιτή τιμή την αγωνιστική της σειρά. Πού θα τις βρούμε αναρωτιέστε; Το ίδιο κι εγώ και περιπλανήθηκα στο διαδίκτυο. Τελικά ήταν πολύ εύκολο! Ιδού ο επίσημος εισαγωγέας όπως αναφέρεται και στον ιστότοπο της ELF Racing: P. Valentis - G. Psichogios SA 246, Dimokratias Ave 135 62 AG. ANARGIRI Contact: Paul L. Valentis Tel: (+301 238 62 60 Fax: (+301) 238 53 96 email: gival@otenet.gr Μάνθε, βούρ για ψάρεμα! |
MEMsound έγραψε: |
Θα ψάξω για την ΗΤΧ732...
Ενδιαφέρον ακούγεται! |
volvos έγραψε: |
οτι και να λετε ΠΡΕΠΕΙ πρωτα να δοκιμασουμε τη σικολεν που προτεινει η ιδια η quaiffe.TELOS. |
volvos έγραψε: |
οτι και να λετε ΠΡΕΠΕΙ πρωτα να δοκιμασουμε τη σικολεν που προτεινει η ιδια η quaiffe.TELOS. |
volvos έγραψε: |
ti μπλοκε ρε αρκουδ??? |
volvos έγραψε: |
τι μπλοκε εχεις????ρωταω |
volvos έγραψε: |
γιασου γιαννη μπλοκε σπερνω...
το πεζο σπορτ ειναι δισκατο και μονο γραναζωτο ειναι το quaife Μονο... αποφασισε |
volvos έγραψε: |
KΩΣΤΑ ΜΕ τα κουκια αν δε μαθεις ακριβως τι ειναι το μπλοκε σου ακρη δε θα βγαλεις...
τα γραναζωτα τυπου quaiffe ειναι απλα και θελουν μια καλη βαλβολινη τα δισκατα τυπου πεζο σπορτ μπατσι grt θελουν αλλη βαλβολινη μεζι με fm οποτε μαθε πρωτα επακριβως τι εχεις |
volvos έγραψε: |
AMA einai με γραναζια κατα 99% ειναι quaiffe
βαλε μια απλη elf trp με 13ευρω το λιτρο και καθε 5000χλμ καντε ενα τσεκ τωρα στην αρχη να δειτε πως παει... και εγω γραναζωτο εχω και η ελφ εχει αποδειχτει σκυλι χωρις παρενεργειες... |
Miltellas Σαβ 06 Οκτ, 2007 18:51 έγραψε: |
23/09/2003 49300χλμ TOTAL BV 75W80 GL-4
Χειρότερη η λειτουργία, ξανάκουσα τα γρανάζια να χτυπάνε σε γρήγορες αλλαγές σε οποιαδήποτε ταχύτητα, κάτι που με την TRZ ήταν παρελθόν. Η 3η σε 2α έγινε μέγα πρόβλημα και απλά το απέφευγα τελείως στις υψηλές σαλ, μόνο στις χαμηλές κάτω από 3000σαλ που ήταν πιο ανεκτή η κατάσταση. |
MEMsound έγραψε: |
...στην Λέσχη... |
Steve έγραψε: |
Πού θα βρώ την Elf όμως την στιγμή που ούτε ο Λαμπριανίδης ΔΕΝ την έχει? |
sps έγραψε: |
Για πανε και ρωτα στην αντιπροσωπεια της ρενω, στα ανταλλακτικα τους δλδ.
Εγω απο εκει ψωνιζα ελφ εξελιουμ οταν εβαζα. |
costas106 έγραψε: |
Πάντως πριν 2 χρόνια τις trp δεν τις είχε η Renault Λάρισας...
Μακάρι να σταθείς τυχερός... |
volvos έγραψε: |
motul oxi
γνωμη μου?βαλε τις ελφ που γαμανε για τα πρωτα 5-10000χλμ και μεχρι τοτε θα εχουμε δει πως πανε και οι σικολεν υποψην τις σικολεν τις εβαλα μετα απο χρονια κολλημα αφου αυτες προτεινει και η ιδια η quiaffe στο σαιτ της για τα σαζμαν της ποιοτικα παντως απο κουτι και υφη φαινονται ανωτερες απο οτι αλλο εχουμε δοκιμασει (το λεγαμε και με αργυρη αυτο...) |
android έγραψε: | ||
αυτην την motul την εχουμε δει για τα μπλοκε? με 20 ευρω καθαρισες παντως http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=165&category_id=26&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el ακομη μπορει να χωσεις κ αυτο μεσα http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=72&category_id=27&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el |
volvos έγραψε: |
σημερα μπηκαν οι σικολεν σιν5
22.5 ευρω το λιτρο οι ελφ βγηκαν μετα απο 20000χλμ με ενα σπασιμο σαζμαν (δε τις αλλαξα μπηκαν ιδιες στο επομενο!!!) με πιστες με με με ηταν ξανθες και μαλιστα ο μηχναικος με εκραξε που τις αλλαζα αφου ηταν μια χαρα διαφορες με το καιρο βλεπουμε...παντωσ παρολο που ειναι 75-90 οι σικολεν δεν ειδα καμια διαφορα με αυτο το κρυο εξω στα πρωινα ξεκινηματα και αυτο μονο συν μπορω να πω οτι ειναι |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Αυτά τα ακούει κανένας |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Αυτά τα ακούει κανένας |
volvos έγραψε: |
οταν τις βγαλεις καλυτερα να μην εισαι εκει...
εγω και καταφρακτος ειχαμε παθει σοκ |
MEMsound έγραψε: |
εννοει περισσότερο από τις ELF TRP (αν δεις και προυγουμενα ποστ η συγκριση που κάνει ειναι μεταξυ trp και σικολεν) |
MEMsound έγραψε: |
καλήτερα να το εγραφες εδω
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15009 και αν ησουν επισημο μελος θα το εκανα με ακομα μεγαλητερη "ευχαριστηση"... |
Παράθεση: |
http://www.amsoil.com/storefront/svg.aspx http://www.amsoil.com/StoreFront/ada.aspx |
rubal έγραψε: | ||
εγω τελικα εβαλα τις svg μαζι με το ενισχυτικό της amsoil για διαφορικα και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Ουτε γρατζουνισμα ουτε τπτ... |
rubal έγραψε: |
επιπλεον να πω στον φιλο iceage οτι με τα mtg εγω ειχα το προβλημα με το θορυβο οταν ξεκινουσα με το τιμονι στριμενο. Τωρα εξαφανιστηκε.... |
volvos έγραψε: |
το αν θελεις gl4 ή 5 eξαρταται ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΖΜΑΝ σου |
rubal έγραψε: |
δεν ειπα οτι εχει σχεση το τιμονι με το σασμαν! προς θεου... απλα τον θορυβο τον εκανε με 1η και στριμενο τιμονι. Το κανει σε πολλα αμαξια και ειναι κατι μαλλον απο το διαφορικο που σφυριζει... απλα με τις mtg χειροτερεψε πολυ το πραγμα απο την 1η στιγμη που μπηκαν ενω μετα εστρωσε (και το ιδιο εχει πει και αλλο παλικαρι που ειχε το ιδιο θεμα με τις mtg).
οσο για το ενισχυτικο θα το τσεκαρω... ετσι και αλλιως οι βαλβολινες ειναι αρκετα φθηνες οποτε στην τελικη τις ξαναλλαζω... |
MEMsound έγραψε: |
τελικα "τι λεει"? |
Steve έγραψε: | ||
Μέσα στις γιορτές θα έχουμε update... |
drdino έγραψε: |
Πάει ο και ο Στηβ, παλιά ζέσταινε τις βαλβολίνες από τον καναπέ του σπιτιού του. |
Pughell έγραψε: |
Εγω παντως,αν δεν οδηγουσε το αμαξι και η Μαρια,δεν υπηρχε περιπτωση να ξαναβαλω το μαμα ιξωδες. |
Steve έγραψε: |
Βάλε ρε 140άρα να δεις προκοπή |
christos_99 έγραψε: |
https://www.motul.com/gr/el/products/gear-300-ls-75w90
Φιλος δεξιοτεχνης με Punto και μπλοκε Bacci(οκ δισκατο), πινει νερο στο ονομα της. Το δισκατο του, δεν εχει κανει κιχ, μετα απο 10 χρονια αγωνες. Το ανοιξε προληπτικα για σερβις, αφου δεν το ειχε ξανα ανοιξει ποτε και ηταν αριστο! υσ, δεν ξερω αν "καθετε" το ιδιο καλα και σε γραναζωτο, δικη σου ευθυνη |
ixat47 έγραψε: |
Γεια σας ! Χρονια Πολλα ! Γνωμη για βαλβολινη MOTUL 75-80 MOTYLGEAR . |