MEMsound έγραψε: |
ΚΑΙ ΧΕΣΤΕ ΜΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΙΑΝΙΔΗ!!
ΤΡΑΒΑΤΕ ΨΩΝΙΣΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ!! |
MEMsound έγραψε: |
αυτό που λες με προσβάλει προσωπικά
και προσβάλει και τον Σύλλογο |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
πλυσιμο 4φορες το μηνα καθε 3μηνο κερωμα κ.τ.λ |
MEMsound έγραψε: |
TRP = Elf TRP |
AlienHack έγραψε: |
παίδες τελικα για ενα 206cc βαλβολινες (ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ, πρωτη φορα πήρα γαλλικό αυτοκίνητο βλέπετε..)
ισχύουν τα παλιά προτεινομενα που ειχατε βάλει στην αρχη του ποστ αυτού? MOTUL 300V και MOTUL GEAR 300 ??? |
justdrive έγραψε: |
για το 307 τί γίνεται? |
ultra-one έγραψε: | ||
To ίδιο με το 206 αφού στην ουσία έχουν ίδια κιβώτια (διαφέρει μόνο το μοχλικό του επιλογέα). |
justdrive έγραψε: |
Δεν χρειαζόμουν βέβαια αλλαγή αφού με την βαλβολίνη που είχα (Elf Tranself TRZ 75W80) ήμουν υπερευχαριστημένος αλλά τρωγόμουν να δοκιμάσω την Total για να δω πώς είναι αυτή η προτεινόμενη από την peugeot βαλβολίνη.
Με την Elf TRZ είχα ξεχάσει πώς ακούγεται το σασμάν όταν γρατζουνάει, και δεν αστοχούσα ποτέ στις γρήγορες κοντράδικες αλλαγές στον κόφτη στις 6500σαλ. Αλλαγές "στο φτερό" αλά Fast and Furius κυριολεκτικά (πρέπει να το δείτε) χωρίς χτυπήματα, σκαλώματα, γρατζουνίσματα και μάλιστα από το σασμάν να ακούγεται μόνο το γνωστό σας από το έργο υπερκαβλωτικό "τσουφ" (από πού άραγε να προέρχεται αυτό; ). Χάρη σε αυτή τη βαλβολίνη (και στα P7000) είχα φάει σε φανάρι-φανάρι Punto GT Shocked έαν θυμάστε. Με την Total BV (που είναι η αντίστοιχη της Tranself TRJ και της Tranself TypeB 75W80) το σασμάν μου χειροτέρεψε. Φυσικά καμία σχέση με μαμά από την οποία είναι σαφώς ανώτερη (με την μαμίσια βαλβολίνη οι γρήγορες αλλαγές γίνονται μόνο στα όνειρα), αλλά σε σχέση με την TRZ σκαλώνει και στο ζόρι γρατζουνάει κιόλας. Ναι, ξανάρχισαν τα σκαλώματα ή ακόμη και γρατζουνίσματα στο σκίσιμο. Βέβαια γρήγορες αλλαγές εξακολουθώ να μπορώ να κάνω, αλλά πλεόν νιώθω το μοχλό να αντιστέκεται, τα γρανάξια στο σασμάν να κοντράρουν, οπότε και αποθαρρύνθηκα για την περαιτέρω βίαιη χρήση. Το "τσουφ" εξακολουθεί να υπάρχει αλλά πλεόν είναι μισοθαμμένο κάτω από την ηχητική υπόκρουση γραναζιών και λοιπών σασμανοθορύβων. Η Tranself TRZ μετονομάστηκε σε TRP και από αύριο ψάχνω να την βρώ. Η Total φεύγει. Όταν μάθεις στο κορυφαίο δεν αρκείσαι ούτε στο πολύ καλό! |
ultra-one έγραψε: |
Αν διαβάσεις όοοολα τα ποστ θα δεις τελικά ότι η μεγαλύτερη πλειοψηφία ιδιοκτητών 206 είναι περισσότερο ευχαριστημένοι από τις ELF TRP (ή ΤRZ) παρά με όποιαδήποτε άλλη βαλβολίνη. |
cableman έγραψε: |
Ξέρει κάποιος που θα βρώ Βαλβολίνες TOTAL 75-W80;
Ποίο κατάστημα τις έχει; Η Peugeot δίνει Shell που είναι σκ**ά. Η Citroen δίνει Esso άλλο από κει πάλι... |
cableman έγραψε: |
Οι αντιπροσωπίες peugeot έχουν μόνο Shell πλέον. Θα δοκιμάσω σε El Petrol. Γουστάρω και Elf που τις αγοράζω (τις Elf) ? Thanks anyway |
Jim207GT έγραψε: |
Τι γνώμη έχετε για αυτές τις βαλβολίνες
http://www.repsolypf.com/imagenes/es_en/CARTAGO%20TRACCION%20INTEGRAL%2075W90%20INGL__28739_tcm11-27485.pdf Τις πήρα για καλύτερες από τις TRP μιας και εντός βδομάδας θα δυναμώσει το αμάξι να σώσω ότι μπορώ από το σασμάν. Αν έχετε να πρωτείνετε τπτ άλλο ελεύθερα. |
Steve έγραψε: |
α) Ποιός σου είπε ότι είναι καλύτερες από τις TRP στα γαλλικά σασμάν? β) Ποιός σου πρότεινε βαλβολίνη κατηγορίας API GL-5 για μπλοκέ διαφορικό, για το σασμάν σου? (εκτός κι αν έβαλες μπλοκέ και δεν μας το είπες). Το πιο πιθανό είναι να την βάλεις και να γίνουν μύλος όλα εκεί μέσα. |
Jim207GT έγραψε: |
α) Μου είπε ότι είναι αγωνιστικές βαλβολίνες οπότε........ |
Jim207GT έγραψε: |
β) Το manual λέει για 75W80 API GL-4 οι GL-5 λογικά δεν είναι καλύτερες προδιαγραφές(λέω γω).
Με βλέπω να τις πηγαίνω πίσω και να πέρνω πάλι ELF TRP(απλά έψαχνα για κάτι ακόμα πιό καλό) |
volvos έγραψε: |
οι ρεπσολ ειναι καλουτσικες γενικα βαλβολινες
τις ειχα αλλα τις 80αρες καποια φεγγαρια οι 90αρα αυτη δε ξερω που τη βρηκες πιθανον αν καταλαβα καλα να ειναι για πισωκινητα με μπλοκε που ολα θελουν 5αρα και με ειδικες προδιαγραφες στο διαφορικο |
volvos έγραψε: |
αφου τις αλλαξες τι το ψαχνεις?
ασε τις ελφ και αλλαζε τες συχνα (καθε 20-30000χλμ ) αν θες τη γνωμη μου |
pol έγραψε: |
ρε παιδια ποσα λιτρα χοραει μεσα για να ξερω ποσο 8α αγορασω εχω 207gt |
pol έγραψε: |
ευχαριστω δηλαδη 2 λιτρα ε |
pol έγραψε: |
ok ευχαριστω πολυ λεω να παρω ελφ τρπ εσει τι λετε |
Jim207GT έγραψε: | ||
Κοίτα που ώρες ώρες δικαιολογώ απόλυτα τον Steve .....ναι βρε ELF TRP 75W80 GL-4+ EP(exteme preasure) ποιό αναλυτικά δεν γίνετε. Δοκιμασμένη και απόλυτα πετυχημένη λύση όπως ειπαμε και ποιό πάνω αν γουστάρεις να γίνεις το πειραματόζωο πάρε ότι καταλαβαίνεις. |
mez έγραψε: |
Ερώτηση:
Γιατί άλλοι κατασκευαστές συνιστούν βαλβολίνες 75w90 για τα κιβώτιά μας, και άλλοι 75w80,οέο? |
Jim207GT έγραψε: | ||
Κοίτα που ώρες ώρες δικαιολογώ απόλυτα τον Steve .....ναι βρε ELF TRP 75W80 GL-4+ EP(exteme preasure) ποιό αναλυτικά δεν γίνετε. Δοκιμασμένη και απόλυτα πετυχημένη λύση όπως ειπαμε και ποιό πάνω αν γουστάρεις να γίνεις το πειραματόζωο πάρε ότι καταλαβαίνεις. |
mez έγραψε: |
Καλά όλα αυτά και δεκτά, αλλά η ερώτηση μου δεν είναι ΕΓΩ τι θα βάλω στο κιβώτιο μου, αλλά ΓΙΑΤΙ συστήνουν διαφορετικούς τύπους? |
Παράθεση: |
Specially recommended for gearboxes hard to shift and Peugeot, Citroen, Renault….gearboxes. |
mez έγραψε: | ||
Από την άλλη Motul,Elf κτλ προτείνουν 75w80.
Και για την ακρίβεια η Motul είναι η μόνη που λέει στο site της
http://www.motul.com.au/product_line_up/gear_box/gear10.html |
Steve έγραψε: |
Και εγώ σήμερα μαζί με το μπλοκέ έβαλα την Elf TRP 75w-80.
|
mez έγραψε: |
Μήπως όμως έπρεπε να βάλεις κάτι σε GL-5 για το μπλοκέ? |
mez έγραψε: |
Ο Μπάμπης ο Σουγιάς!!!!!
Τι ποιος μου είπε, απλά ρωτάω. |
Steve έγραψε: |
Νόμιζα ότι στο είπε ο Τάκης ο Πεταλούδας. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Να σου βάλουμε βαλβολίνες
ΥΓ. Πως γίνεται όλοι μας να μπορούμε να τα βρούμε κι εσύ να μην τα καταφέρνεις... |
nikos.koutras έγραψε: |
καλησπερα παιδια,
εχω της ΕΛΦ απανω στο 206 1.1 μου και σκεφτομε να αλλαξω σε ΑΜΣΟΙΛ MTG 75-90 το ερωτημα μου ειναι πρεπει να αγορασω 3 ΑΜΣΟΙΛ επειδη ειναι 946μλ το καθενα η με 2 κανω τη δουλεια μου? Ευχαριστω |
ax_gti_vts έγραψε: |
motul 80w90 γραφιτουχο εχετε δοκιμασει? |
PASALIMANI έγραψε: |
lem-x24 Ενα θα σου πω,οταν ο κολητος μου οδηγησε το δικο μου χωρις να ξερει οτι εχω αλλαξει βαλβολινες μου ειπε πολυ μαλακο κιβωτιο.υποψιν οτι το δικο του 206 1.6 ειναι μοντελο 04 με τις τοταλ και οταν το ειχα κανει μια βολτα ειδα οτι αρκετες φορες σκαλωνε κ γρατζουναγε η πρωτη δηλαδη αυτα που εβλεπα στο δικο μου πριν κανω την αλλαγη.Βαλε και θα καταλαβεις την διαφορα! |
grpap έγραψε: |
Δηλαδη η καλη βαλβολινη εχει λογο υπαρξης μονο για τις αλλαγες και οχι με την λιπανση/αποδοση του κιβωτιου;
Πηγαινοντας παραπερα:ενα κιβωτιο με οσο το δυνατον κορυφαια λιπανση μεταφερει η οχι καλυτερα την ισχυ του κινητηρα στο δρομο αφου εχει (λογω λιπαντικου) μειωμενες τριβες και αρα μικροτερη καταναλωση ισχυος μεσα σε αυτο; Στον lem-x24 απευθυνομαι μιας και οι υπολοιποι το γνωριζουμε εκ πειρας. |
grpap έγραψε: |
Καλα.Βαλε καλη βαβολινη,πχ TRP,αστην να δουλεψει για 2-3000 χιλιομετρα και μετα τα ξαναλεμε.
Σημαντικο:οταν αλλαξεις βαλβολινη ΜΗΝ πλακωσεις σε γρηγορες αλλαγες και πιεση πριν περασει μια εβδομαδα καθημερινης χρησης.Αυτο για να προλαβει να δημιουργησει το δικο της φιλμ στα μεταλλα. Μετα ανεβαζε πιεση σιγα σιγα. Υγ Το ιδιο κανουμε οταν αλλαζουμε μαρκα και τυπο λαδιου.ΔΕΝ το πλακωνουμε. |
AlienHack έγραψε: |
Μανθο θελουμε και εγω και ο Ντοκτορας Dinos!! |
drdino έγραψε: |
Αλέξανδρε όταν έβγαλε τις παλιές ήσουν παρών; Είδες καθόλου την μαγνητική τάπα αν είχε γρέζια; |
grpap έγραψε: |
Το μελαχρινο σε γκομενες ειναι οντως απαιχτο..........
Υγ Η Motylgear βγηκε σε χρωμα μπυρας (δια στοματος μηχανικου μου και ματιων μου) το ιδιο θα βγει και η MTG. |
dimitris27 έγραψε: |
Καλημερα...υστερα απο αρκετο ψαχιμο στη φρατζη trp δεν βρηκα πουθενα,απο οτι μου ειπαν ολοι ειναι σε ελλειψη.
και ετσι ειπα να κανω το πειραματοζωο....torco rtf gl6, για πειται καμμια γνωμη απο οτι ειδα δεν εχει βαλει κανενας.20 ευρω το λιτρο πηγε το μαλλι... |
mez έγραψε: |
Από εχθές έβαλα και εγώ ELF TRP, ένα πράγμα μπορώ να πω, έχει διαφορές αλλά όχι όπως λένε κάποιοι. Διαφορές έχει(είναι πιο γλυκές οι αλλαγές,και κουμπώνουν ελάχιστα καλύτερα τα κρύα πρωινά), αλλά όχι τραγικά πράγματα που θα με κάνουν να αλλάξω άποψη για το μάπα κιβώτιο του αυτοκινήτου μου. |
mez έγραψε: |
Από εχθές έβαλα και εγώ ELF TRP, ένα πράγμα μπορώ να πω, έχει διαφορές αλλά όχι όπως λένε κάποιοι. Διαφορές έχει(είναι πιο γλυκές οι αλλαγές,και κουμπώνουν ελάχιστα καλύτερα τα κρύα πρωινά), αλλά όχι τραγικά πράγματα που θα με κάνουν να αλλάξω άποψη για το μάπα κιβώτιο του αυτοκινήτου μου. |
lem-x24 έγραψε: |
.......κοίταξα πιο προσεχτικά το manual και ξέρετε τι λέει:το κιβώτιο δε χρειάζεται αλλαγή λαδιού ΠΟΤΕ. μόνο συμπλήρωμα αν χρειάζεται. η παιζώ έχει επιστήμονες μηχανολόγους οι οποίοι έχουν μελετήσει πολύ καλά τα αμάξια. δε θα έδιναν ποτέ λάθος οδηγίες στους πελάτες τους. αυτοί ξέρουν σίγουρα περισότερα από τον καθένα από αμάξια. πάντως και φίλους που είχαν τόσα χρόνια το 206 πάρα τα γκρακ γκρουκ που έκανε συχνά το κιβώτιο δε χρειάστηκε να το επιστευάσουν ποτέ. και σας μιλάω για πολύ δούλεμα το αμάξι. σε 2 χρόνια 140 000 χμ |
Jim207GT έγραψε: |
Είναι κάτι σα τα Μπουζί στις 40.000χλμ και άμα δείτε πώς βγήκαν του Salex(καραμαμά το αμάξι) στα 30.000 θα κλαίτε.....δεν χρειάζετε να σε επιστήμονας για να το καταλάβεις αλλά μερικοί μου φαίνετε υποτιμούν την ίδια τους τη νοημοσύνη. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Μήπως λέει για τα μπουζί - off topic |
makis106 έγραψε: |
Δεν ξέρω αν πρόκειται για ζημιά. Αυτό το γρατσουνισματάκι, το έκανε στην πρώτη κιόλας γρήγορη αλλαγή και συνεχίζει να κάνει το ίδιο μέχρι και σήμερα. Λες και ήταν έτσι απο το εργοστάσιο! Τι να πω... |
dimitris27 έγραψε: |
κατι ειχε φαγωθει..δε νομιζω οτι ηταν το συγχρονιζε ομως.Δεν καταλαβα καλα γιατι στην αρχη δεν ηθελαν να το περασουν εγγυηση και τα νευρα μου ηταν στο θεο.θα σου πω τεταρτη που θα παρω παλι τηλ.Το ασχημο ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι μεσα απο τις 10 Δεκεμβρη... |
lem-x24 έγραψε: |
εγώ έγραψα αυτό που διάβασα στο βιβλιαράκι. δε σου λέω ότι θα το τηρήσω. αλλά δεν είναι και κατάσταση αυτή να αλλάζεις τις βαλβολίνες κάθε 10000 σαν τα λάδια. |
Jim207GT έγραψε: | ||
Έλεος ρε φιλαράκι, εγώ που μου άλλαξαν συχρονιζέ 1-2ας 3-4ης και ρουλεμάν συμπλέκτη το πρωι το πήγα απόγευμα το πήρα. Και δεν τα είχαν τα πράγματα απλά με πήραν τηλ όταν τα είχαν να το πάω, γιατι να μου το κρατήσουν μέχρι να τους έρθουν τα αντ/κα??? |
PASALIMANI έγραψε: |
Γιατι δεν πηγες στον χαραλαμπακη στην θηβων να παρεις TRP? |
dimitris27 έγραψε: | ||
|
volvos έγραψε: | ||
που ειδες να σου λεει κανεις να αλλαζεις βαλβολινες καθε 10000χλμ? αν εσυ θες να μη τις αλλαξεις ποτε δικαιωμα σου αλλα μετα μη κλαψουριζεις οτι χαλανε τα γαμωσαζμαν της πεζο.... οι βαλβολινες εχουν 24ευρω και το πολυ 10 εργασια δεν ειναι κανα σουπερ εξοδο και καθε 40000χλμ ειναι μια καλη περιοδο αλλαγης |
lem-x24 έγραψε: | ||||
εδώ μέσα (μιας και είσαι πολύ ενεργός χρήστης) έχουν γράψει αρκετοί ότι αλλάζουν βαλβολίνες μαζί με τα λάδια γιατί προσπαθούν να βρουν τη θεική λύση του κωλογαλλικού γαμωσασμάν. όσον αφορά το κάθε πότε αλλάζει ο καθένας λάδια και βαλβολίνες είναι δική του υπόθεση. |
volvos έγραψε: |
και εγω αλλαζω καθε 10000χλμ βαλβολινες ποιο ειναι το προβλημα σου? δεν εχουμε το ιδιο αμαξι ουτε τις ιδιες απαιτησεις ολοι μας οποτε δεν εχει νοημα να κρινεις τι κανει ο καθε ενας . αλλος προσπαθουσε περσι να μας πεισει οτι εκανε 100000χλμ με τα ιδια αμορρτισερ χαμηλωμενος και απο πανω σε 307 και περασε και κτεο και ηταν και οκ τα αμορτισερ τι να λεμε τωρα |
lem-x24 έγραψε: |
άλλαζε λάδια και στα 5000 χμ (κακό δεν του κάνεις).. |
lem-x24 έγραψε: |
απλά έχει αφεθεί να αιωρείται εδώ μέσα ότι είναι καλό να βάλουμε trp γιτί κάποια στιγμή θα την ακούσει το σασμάν. |
dimitris27 έγραψε: |
κατι ειχε φαγωθει..δε νομιζω οτι ηταν το συγχρονιζε ομως.Δεν καταλαβα καλα γιατι στην αρχη δεν ηθελαν να το περασουν εγγυηση και τα νευρα μου ηταν στο θεο.θα σου πω τεταρτη που θα παρω παλι τηλ.Το ασχημο ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι μεσα απο τις 10 Δεκεμβρη... |
fynos έγραψε: |
Αν το σαζμάν την έχει ακούσει δεν επρόκειτο να δει τπτ μην λέμε βλακείες . . .
Το ότι κάνει δουλεία δεν νομίζω να το αμφισβητήσει σχεδόν κανένας, αλλά μην ήμαστε και παράλογοι . . . βάλτες όταν πάρεις το αυτοκίνητο όχι μετά από 10000km |
206kwn έγραψε: |
δεν προκειται περι διαφημισης αν αυτο αφηνεις να εννοηθει απλα ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ εδω μεσα τις προτιμαμε σαν βαλβολινες γιατι πολυ απλα δοκιμασμενα ειναι οι πιο καλες.... και ΝΑΙ αν δεν βαλεις καλη βαλβολινη το σασμαν θα εχει πολυ μειωμενη διαρκεια ζωης οπως επισης θα σου γρατζουναει συνεχεια και πολυ εντονα..... |
papadoc έγραψε: |
Απ'οτι καταλαβα, οι elf TRP και TRZ ,είναι καταλληλες για το 106 .
|
papadoc έγραψε: |
Οκ.Καποιος αλλος που δοκιμασε τις TRJ ? |
abaleo έγραψε: |
εσταξε σημερα το μαγικο ζουμι elf trp μεσα στο κιβωτιο...
απο πρωτη αισθηση εχει πιο απαλο κουμπωμα αλλα τοσο φθηνα που το παιρνουμε απο λεσχη αξιζει σιγουρα! |
Miltellas έγραψε: |
Επίσης, έχω πει ότι ειδικά όταν αλλάζουμε μάρκα λιπαντικού ΔΕΝ το πλακώνουμε για περίπου 50χλμ μέχρι να επιδράσουν τα πρόσθετα και να αντικαταστήσουν το παλιό λιπαντικό φιλμ. Στις βαλβολίνες χρειάζονται πολύ περισσότερα χιλιόμετρα -ειδικότερα τον Χειμώνα- λόγω ηπιότερων θερμοκρασιων λειτουργίας (200χλμ μέχρι τώρα έδειξε ασφαλές διάστημα). Δεν θεωρώ καθόλου τυχαίο (κάτι που συμβαίνει τουλάχιστον τρεις φορές δεν είναι ποτέ τυχαίο) το ότι η βαλβολίνη φαίνεται και στην πράξη που στρώνει ακόμη και μετά από 1 μήνα (εγώ τελευταία είδα βελτίωση και μετά από 6μηνο!!! αλλά αυτό ίσως είναι άλλη ιστορία οπότε μην το λαμβάνετε υπόψιν - μία φορά ίσον καμία, δύο ίσον σύμπτωση, τρεις ίσον γεγονός). |
grpap έγραψε: |
Τελικα οι MTG βγηκαν εντελως.Ο λογος ειναι ενα βουητο στο σασμαν με 1η και 2η ταχυτητα και το τιμονι απο λιγο εως πολυ στριμενο.Υπηρξαν υποψιες οι οποιες επιβεβαιωθηκαν μολις μπηκαν οι elf trp και το σασμαν εγινε τελειως αθορυβο οπως πριν.
Τελικα δεν ταιριαξαν στο δικο μου αν και η ποιοτητα τους οταν βγηκαν ηταν αριστη. |
MEMsound έγραψε: |
μεγεια... |
rubal έγραψε: | ||
ρε φιλε το ιδιο μου κανει και εμενα... και εχει γινει ενοχλητικο απο την στιγμη που αλλαξα τις μαμα με MTG τωρα που το σκεφτομαι... |
grpap έγραψε: | ||||
Βγαλτες τοτε και συντομα.Βαλε trp.Περνα απο τη λεσχη να σου δωσουν τα παιδια. |
Ghost Dog έγραψε: |
Εχω εγω ενα κουτακι trp που δε θα τις χρησιμοποιησω.... |
Arvas έγραψε: |
TRP μονο αν βοηθησει ο μανθος... |
RoadRunner122 έγραψε: |
κάνε αν θες ένα rollback και διάβασε σχόλια και προτιμήσεις... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτά να τα ακούνε κάποια αγύριστα κεφάλια που επιμένουν σε MTG-GTP! |
iceage έγραψε: | ||
...Άσε που έχω και καλύτερο πρωινό ξεκίνημα. |
Παράθεση: |
Ξέρει κανείς κατάστημα στη Θεσσαλονίκη που να φέρνει τις Elf TRP? Σήμερα έκανα το κυνήγι της χαμένης βαλβολίνης, αλλά ακόμα δεν κατάφερα να τις εντοπίσω πουθενά. |
mrkaza έγραψε: |
Μπορεί να μου πει κάποιος πόση Elf trp πρέπει να αγοράσω για να παω να μου την αλλάξουν ? Καθώς θέλω μαζί με τα πρώτα λαδιά να αλλάξω και της βαλβολινες θα το ονομάσω η αλλαγή των πρώτον λιπαντικών :D
Και αν υπάρχει λέσχη ή πρέπει να το πω πρώτα γιατί δε ξέρω πότε θα μπορώ να κατέβω |
Jim207GT έγραψε: | ||
2lt Θες και πρέπει να έχουμε στη Λέσχη. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Tο απογευματάκι θ'αλλάξω βαλβολίνες στο 107.
Έχω 2lit Amsoil MTG κι άλλα 2lit ELF TRP. Για βγάλτε με απ΄το δίλημμα |
RoadRunner122 έγραψε: |
Θέλω να δικαιολογήσεις την απάντηση (τι τόσο εύκολα θα σου βαζα?).
Μην ξεχνάς ότι 9,5/10 το οδηγεί η Θεανώ |
Pughell έγραψε: |
Παιρνεις τηλεφωνο Γκαγκασταθη,τους βαζεις τα χρηματα στον λογαριασμο και στις στελνει με κτελ. |
antonis8190 έγραψε: | ||
και που βρίσκω το τηλέφωνο του Γκαγκαστάθη??? |
manjokos έγραψε: |
παιδεια πηρα τηλ στοω γκαγ.... που ειπατε ποιο πριν και εχει μονο τις nfj den δεν εχει ουτε τις nfp ουτε τις trt...καπου αλλου? |
ironman02 έγραψε: | ||
Χαραλαμπακης |
Bill207 έγραψε: |
για πείτε μου λίγο πόσα λίτρα παίρνει το κιβώτιο του 207 1,4 να πάω να πάρω γιατί ξέχασα ρε παιδιά |
Arvas έγραψε: |
Μιας και ψαχνομουν τις τελευταιες 2 μερες με λαδια κτλ επεσα πανω σε αυτες τις βαλβολινες της redline http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=43&pcid=8
με επαναστατικη τεχνολογια και και και και... λετε να αξιζουν τον κοπο της δοκιμης;; |
imaginas έγραψε: |
Καλημέρα
Ένα peugeot 307 1400cc 8v πόση βαλβολίνη χρειάζεται;Θέλω να αλλάξω τη βαλβολίνη και δεν ξέρω πόσο να αγοράσω.Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την είχε αλλάξει 50.000χλμ πριν και τώρα έχουν περάσει και 28 μήνες από την αλλαγή.Επίσης αν έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα βαλβολίνης.Το αμάξι κάνει απλή χρήση ως επί το πλείστον σε Ε.Ο και Α.Ο |
imaginas έγραψε: |
Καλημέρα
Ένα peugeot 307 1400cc 8v πόση βαλβολίνη χρειάζεται;Θέλω να αλλάξω τη βαλβολίνη και δεν ξέρω πόσο να αγοράσω.Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την είχε αλλάξει 50.000χλμ πριν και τώρα έχουν περάσει και 28 μήνες από την αλλαγή.Επίσης αν έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα βαλβολίνης.Το αμάξι κάνει απλή χρήση ως επί το πλείστον σε Ε.Ο και Α.Ο |
El_Griego έγραψε: |
καλησπέρα!
τελικά ξέρουμε περίπου τιμή για NFJ; για φυσιολογική χρήση αν βάλω TRANSELF NFP 75W-80 στο μαμα THP θα έχω κανένα πρόβλημα ή μονο η τιμή είναι η διαφορά; έχω σχεδόν 40Κ χλμ και ενώ δεν έχω πρόβλημα με τις ταχύτητες, λέω να τις αλλάξω (για να συνεχίσω να μη έχω! ) και μια τελευταία ερώτηση. αλλαγή σε εξουσιοδοτημένο ή όπου να'ναι; |
drdino έγραψε: |
Αυτή εδώ είναι που αντικατέστησε την trp;
λινκ |
Bill207 έγραψε: |
το κιβώτιο του 1,4 με τα 90 άλογα (207) μπορεί να πάρει τις nfp 75w-80;; |
Randy έγραψε: |
Amsoil MTG 75w-90 ! |
eueliktos14 έγραψε: |
Για σασμαν απο rallye 1.6 8v να προτιμησω και εγω τς ELF NFP 75w-80 ?!?! |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Ναι! |
nikolas206gti έγραψε: |
Αντώνη μπορει να ειναι κατι αλλο οπως η βαση (κοντρα που λεμε) απο κατω στο σασμαν. |
TopGear έγραψε: |
Λοιπόν. Λαδάκι καταλήξαμε με υπόδειξη του MemSound στα Total Quartz 9000 5-40.
Βαλβολίνα απ'όσα διάβασα και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των περισσοτέρων συμπέρανα πώς: TRP 75-80 > Total BV 75-80. Βέβαια μετά είδα οτι λέτε πώς οι NFP 75-80 έχουν αντικαταστήσει τις TRP. Δηλαδή δεν πωλούνται πουθενά οι TRP; (2 posts πιο πάνω ο p206xs2 λέει ότι του φαίνονται χειρότερες οι NFP). Κάνουνι όμως για το κιβώτιο μας, σωστά; Πόσο πάει περίπου το περουκίνι; Κανά 12 ευρώ το 1L; Σύνολο 2L. Τέλος, για να αλλαχτούν βαλβολίνες είναι μπελαλήδικη δουλειά, δλδ ο μάστορας θα φάει ώρα και συνεπώς θα χρεώσει παραπάνω ή τσου; Μόνο αλλαγή λαδιών θέλω για τώρα το καλοκαίρι και μου μπήκε και η ιδέα για βαλβολίνες, τίποτις άλλο. Το αμάξι έχει 73χιλ χλμ και εδώ και κανά 15000, δεν παίζει να'χουν αλλαχτεί αν και όποτε τις ελέγχω στο συνεργείο μου λένε ότι είναι οκ. |
Driver ///M έγραψε: | ||
Αν κατάλαβα καλά, έχεις 15.000χλμ περίπου απ'όταν άλλαξες βαλβολίνες. Αν είναι έτσι, τότε τα χλμ αυτά είναι πολύ λίγα και δεν χρειάζεσαι αλλαγή ακόμα. |
nikolas206gti έγραψε: |
5 λεπτα ειναι υπέρ αρκετά για αλλαγη βαλβολινων. Ανοιγεις ταπα, φευγουν, κλεινεις ταπα, γεμιζεις απο πανω. |
TopGear έγραψε: |
Οι τιμές εδώ... |
MEMsound έγραψε: | ||
Αυτος ειναι ο Λαμπριανίδης. Καμμια σχεση με το Χαραλαμπάκη. Πάρε οποια σε φωτησει ο Θεός. Οι περισσότεροι εδω μεσα χρησιμοποιουν NFP η οποία αντικατεστησε την TRP. Την ΤRJ δεν θυμαμαι να την εχει δοκιμασει καποιος και μαλιστα συγκριτικα για να εχει καποια (υποκειμενικη εστω) αποψη. |
MEMsound έγραψε: |
αν ειναι γνησια η NFP παρτην απο εκει την εχει λιγο φθηνοτερα.
περι TRJ - εχω ακουσει τοσα ασυναρτητα κατα καιρούς απο συνεργεία/ανταλλακτικατζηδες/"γκουρου" μηχανικούς κλπ κλπ που πλεον δεν δινω σημασία... υ.γ. μεταξυ μας... δεν ξερω τι χρηση κανεις στο αμαξι σου...αλλα θεωρω οτι για το μεσο χρηστη και για συμβατικη χρηση δρομου ολες οι βαλβολίνες αυτής της κατηγορίας ειναι πανω κάτω μια απ τα ιδια - ή εστω εγω ειμαι αναισθητος... |
Randy έγραψε: |
Δηλαδη οι MTG προκαλουν ζημια στα σασμαν χωρις μπλοκε? |
Randy έγραψε: |
Νεοτερα απο την MTG της Amsoil. Κανενα προβλημα στη λειτουργια του σασμαν, η 1η πλεον δεν κολλαει και οτι σκαλωμα υπηρχε ηταν μεχρι να ζεσταθει, οπως ακριβως και η Total που ειχα πριν. Στο πλακωμα κανενα προβλημα, εχει μειωθει κατα πολυ το κομπλαρισμα. |
Driver ///M έγραψε: |
Σε 207 1.4 90hp τι βαλβολίνες κάνουν?
ΝFJ ή NFP? Και πόση ποσότητα? |
Randy έγραψε: |
Ναι, 75w-80 παίρνει, αλλά μπορείς να βάλεις και Amsoil MTG, ανάλογα και τη χρήση που του κάνεις. Αν το πλακώνεις, αυτή η βαλβολίνη είναι μια χαρά. |
Παράθεση: |
Δεν εμπιστεύομαι και πολύ το σασμαν του άλλωστε. |
Παράθεση: |
Παρεμπιπτόντως σκέφτομαι για αλλαγή κάπου στις 60-70.000 χλμ.
Καλά είναι τότε ή είναι αργά? |
Randy έγραψε: | ||
Η Πεζό λέει 60000χλμ αλλά αυτό είναι σχετικό. Πάντως κάπου στα 40000 είναι καλά κατ εμέ |
Arvas έγραψε: |
Εδω και 20κ χλμ φοραω τις red line 75w80 στο rc και μπορω να πω οτι ειναι οσο πιο τελειες μπορουν να ειναι. Ζεσταινονται αμεσως μετα απο 2-3 χλμ και αντεχουν και στο σκισιμο.Οι αλλαγες ειναι βουτυρο και ακομα και η 1η μπαινει μονη της με 30+. ειναι λιγο ακριβες απ οτι θυμαμαι απο λαμπ γυρω στα 18/λιτρο αλλα τα αξιζουν και με το παραπανω τα λεφτα τους. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Όχι, δεν υπάρχει, το έψαχνα κι εγώ το πρωί.
Υπάρχει: 70W-80 (MTL) 75W-85 (MT-85) 75W-90 (MT-90) και οι 3 πληρούν προδιαγραφές GL4 οπότε είναι κατάλληλες για τα σασμάν μας. Τώρα το ποιά θα επιλέξει ο καθένας, εξαρτάται απ'τη χρήση. Κι εγώ για να πω την αλήθεια, έχω σκαλώσει λίγο... |
Byakuya έγραψε: |
Καλησπερα παιδια. Ειχα βαλει πριν 4 χρονια την ELF TRP 75W80, ξερει κανεις ποιο ειναι το αντιστοιχο μοντελο σημερα(νομιζω δεν βγαινει πια ετσι), η καποια αλλη καλυτερη για 207 RC;
Ευχαριστω πολυ. |
Byakuya έγραψε: |
Οχι steve μαμα . Ευχαριστω για τις απαντησεις |
RoadRunner122 έγραψε: |
Γιατί, οι μαμά ποιές έχεις την εντύπωση πως είναι; |
dvamv έγραψε: |
Σ ενα peugeot 206 1.4 8v για καθημερινή χρήση (normal) τι βαλβολινες να επιλέξω?
Καμιά ιδέα ? Με τις ELF NFJ 75W80 ειμαι οκ? http://www.trade-wind.gr/car/gearboxoil/brand/elf/elf-tranself-nfj-75w-80.html Ti ποσότητα χωράει το κιβωτιο ? edit:μετα απο διαβασμα σελίδων κατεληξα σε elf nfp ελπίζω να ειμαι οκ |
nik_marin έγραψε: | ||
Βρες NFP Και βάλε ,2 λίτρα |
jimidero έγραψε: |
Παιδιά για 207 1.4 HDi diesel έχετε να πρότεινετε κάτι βαση εμπειρίας? |
Rallyestas έγραψε: |
καλησπερα, ενδιαφερομαι σε κανα μηνα που εχω το ετησιο σερβις για αλλαγη σε βαλβολινες στο 207 rallye μου, και ψαχνομαι λιγο απο τωρα για να μην τα ψαχνω τελευταια στιγμη και δεν τα βρισκω. διαβαζοντας ολες τις σελιδες είδα οτι προτίνετε την elf 75w80... όμως επειδη θελω κατι πολυ καλυτερο απο τις elf και μιας και δεν αλλαζουμε καθε χρονο βαλβολινες λεω να παω σε κατι καλυτερο....εχω διαβασα πολυ καλα σχολια για τις redline mtl 75w80...τις εχει φορεσει ή ακομα καλυτερα τις φοραω τωρα κανεις? για ν μου πει την εμπειρια του με αυτες. μιας και ειναι πανακριβες 22 ευρω το λιτρο και δεν ειναι για πειραματα-δοκιμες και αν δεν κανει να τις πεταω....επισης liqui moly και motul που εχουν πιο προσιτες τιμες...τι λενε? ειναι καλες? εχεις κανεις αυτες? για να μου πει καμαι γνωμη? ευχαριστω προακταβολικα! |
akis1976 έγραψε: | ||
Εγώ εχω δοκιμάσει και της 2 και η redline σε πολύ σκληρή χρήση αντέχουν λίγο καλύτερα,της elf της άλλαξα στα 8-9k και την είχαν ακούσει της redline της άλλαξα ίσως λίγο νωρίτερα λόγο αλλαγής setup,και βγήκαν μια χαρά. Τώρα σε σχετικά νορμάλ χρήση δεν νομίζω να καταλάβεις κάποια διαφορά(κάποια τραγική διαφορά τουλάχιστον) μιας και η elf είναι μια χαρά,επίσης και οι βαλβολινες θα πρέπει να αλλάζονται αναλόγως της συνθήκες χρήσης του αυτοκινήτου σε ποιο τακτικά χρονικά διαστήματα,πχ φίλοι της αλλάζουν καθε 30k εγω max 8-9k. |
Rallyestas έγραψε: |
καλησπερα, μετα απο ψαξιμο βρηκα τις motul 75w80 motylgear που προτινει η motul για το 207 rallye. τις βρισκω 16 ευρω τα 2 λιτρα, σε καλυτερη τιμη απο την nfp 75w80 της elf που την βρισκω 24 ευρω τα 2 λιτρα.
εχει κανεις χρησιμοποιησει ή χρησιμοποιει ακομα την 75w80 motylgear της motul?? θα ηθελα γνωμες...είναι εξισου καλη? ή καλυτερη ή χειροτερη απο την elf? τι λετε? ευχαριστω προκαταβολικα... ειμαι αναμεσα σε motul, ελφ και της καστρολ που ρωτησα παραπανω.... |
JDROGAS έγραψε: | ||
Εγω προσωπικα δεν εχω δουλεψει τις elf αλλα εχω δουλεψει τις motylgear και μαλιστα με μπλοκε (quaife) στο παλιο rc και ειναι αψογες. Τις ιδιες παρηγγειλα κι εγω για το καινουργιο. |
MrPanozzz έγραψε: |
Καλησπέρα.. Μετά από αρκετό διάβασμα στο forum σχετικά με τις βαλβολίνες, κατέληξα στις elf nfp 75/80 για το Peugeot 307 1.6 που έχω για να μπουν με την αλλαγή σασμάν από βδομάδα. Ωστόσο ψάχνοντας στο Internet δεν τις βρήκα πουθενά εκτός από ένα κατάστημα στην Πάτρα κι ένα στον Πειραιά. Ξέρει κανείς που αλλού μπορώ να τις βρω στην Αθήνα; |
TopGear έγραψε: | ||
http://www.trade-wind.gr/car/gearboxoil/ixodes/75w-80/elf-tranself-nfj-75w-80-1842.html |
MrPanozzz έγραψε: | ||||
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά αυτό είχα δει κι εγώ που είναι στον Πειραιά.. Απλά επειδή δεν με βολεύει και τόσο έλεγα μήπως υπάρχει πουθενά αλλού.. |
christos_99 έγραψε: |
Μπορεις να παρηγγειλεις απο www.rpc.gr παλια ηταν και συνεργατης του κλαμπ απο Θεσσαλονικη, αν δεν σε πειραζουν τα μεταφορικα. Τουλαχιστον θα εισαι 1000% σιγουρος οτι θα ειναι γνησια τα λιπαντικα, σε αντιθεση με αυτα που ακουγωνται κατα καιρους κατασκευασμενα απο Ασπροπυργο μερια...........
Επισης οι βαλβολινες που επελεξες να βαλεις να ξερεις οτι ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει για το σασμαν μας.!! |
MrPanozzz έγραψε: |
Τελικά ξεκινώντας να κάνω μια παραγγελία απο tradewind και βάζοντας την περιοχή μου ως σημείο αποστολής μου βγάζει μεταφορικά 0€ και εχει αποστολές την Δευτέρα για εντός Αττικής οπότε λογικά βολεύει να πάρω απο κει. Ωστόσο με κολλησε λιγο αυτο που ειπε ο christos_99. Υπάρχει δηλαδη περίπτωση τα λιπαντικα απο tradewind να μην ειναι τα γνησια; |
MrPanozzz έγραψε: |
Καλησπέρα.. Μετά από αρκετό διάβασμα στο forum σχετικά με τις βαλβολίνες, κατέληξα στις elf nfp 75/80 για το Peugeot 307 1.6 που έχω για να μπουν με την αλλαγή σασμάν από βδομάδα. Ωστόσο ψάχνοντας στο Internet δεν τις βρήκα πουθενά εκτός από ένα κατάστημα στην Πάτρα κι ένα στον Πειραιά. Ξέρει κανείς που αλλού μπορώ να τις βρω στην Αθήνα; |
tzakos 1 έγραψε: |
Δοκίμασε αυτή,
http://www.yacco.gr/products_view.php?id=227&catid=1070 |
Chrono έγραψε: |
Έβαλα στο εξατάχυτο 207 THP (BVM 6) τις Elf Nfp 75-80 γιατί τη δεύτερη μια την έπαιρνε και μια γρατζουνούσε ελαφρά.
Δυστυχώς δεν κάνουν. Τα κρύα πρωινά αργούν να ζεσταθούν και γενικά με τις μαμά τις έπαιρνε τις ταχύτητες πιο γλυκά. |
Rallyestas έγραψε: | ||
Απο οτι βλεπω εισαι καινουριος...και δεν εισαι πολυ διαβασμενος επι του θεματος...το 207 rallye φοραει gl-4 βαλβολινες. και εσυ του προτινες μια βαλβολινη gl-5? εσυ φιλε παραπανω μην πας σε gl-5...διαβαστε τι λεει και το μανιουλ συντηρησης του αυτοκινητου εστω. κατι ξερει και ο κατασκευαστης. οταν λεει gl-4, βαζουμε gl-4. |
android έγραψε: |
Οταν λεει gl4/gl5 κανουν |
Pezakias207 έγραψε: |
Ποσα λιτρα περνει το 207 rallye? εχω παραγγειλει 2 λιτρα motul motylgear 75w-80. Φτανουν? |
android έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12047 |