PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Τρέμουλο κατα την επιτάχυνση

shark - Δευ 03 Σεπ 2007, 16:51:11
Θέμα δημοσίευσης: Τρέμουλο κατα την επιτάχυνση
Παιδιά κατα την επιτάχυνση 1η και 2α σε τέρμα γκάζι ο λεβιές των ταχυτων τρέμει όπως νίωθω και το πάτωμα να τρέμει! έχετε καμιά ιδέα?
plaketokofths - Δευ 03 Σεπ 2007, 17:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
βαση σασμαν ή μηχανής.... ισως
Touristas - Δευ 03 Σεπ 2007, 21:29:13
Θέμα δημοσίευσης:
Τι αμάξι έχεις και πόσα χιλιόμετρα έχει?
shark - Δευ 03 Σεπ 2007, 21:32:01
Θέμα δημοσίευσης:
206 CC με 73000 χλμ. μοντ 2001.Πάντως με ανοικτό καπό και πάτημα άσε δεν φένεται να παίζει η μηχανή.
Touristas - Δευ 03 Σεπ 2007, 21:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ πιθανών να είναι το αριστερό ημιαξόνιο.
shark - Τρι 04 Σεπ 2007, 07:49:02
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι κάτι που συνηθίζουν να το βγάζουν?Δέν θα έπρεπε να έχει και κάποιο άλλο σύμπτωμα?
Λευτέρης - Τρι 05 Φεβ 2008, 17:05:48
Θέμα δημοσίευσης: ΤΡΕΜΟΥΛΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΒΟΥΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΑ 140 106 rallye 1.3
Γεια σε ολους!Δεν ανοίγω καινούργιο θέμα μιας και υπάρχει αυτο...

Λοιπόν μετα τα 140 αρχίζω να έχω ενα τρέμουλο στο πάτωμα και λιγο στο τιμόνι ειτε με 4η ειτε με 5η...Οταν αρχίζει και τρέμει το πάτωμα βουηζει Crying or Very sad και το αμαξι κανει ενα συνεχόμενο γκρρρρ σαν να ταλαντεύεται κατι στο σύστημα διεύθυνσης..Τονίζω ομως οτι δεν το κανει συνέχεια!!!Εχω πάει πολλές φορές για ευθυγράμμιση και ολοι λενε οτι δεν εχει τιποτα...και τα συνεργία το ίδιο!!!
Απο τοτε που το πήρα το ίδιο πρόβλημα!! Εχω αλλάξει 2 ημιαξόνια και τα 2 με γνήσια το αριστερο 2 φορές και την κρεμαγιέρα παλι γνήσια..συνεμπλοκ powerflex στη ζαμφορ και στη βάση σασμάν και εχω αλλάξει και λάστιχα στο αμάξι μηπως ηταν αυτά αλλα πάλι τζίφος...
Περιμένω βοήθεια!!!!!!
alekoukos106 - Τρι 05 Φεβ 2008, 17:25:02
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως θες μπιελακια ζαμφορ???η εχεις στραβες ζαντες???εμενα μου εκανε τρεμουλο μετα τα 120 αν θυμαμαι καλα....αλλαξα μπιελακια ζαμφορ...βελτιωθηκε το προβλημα...και μετα αλλαξα και ζαντες επειδη ηταν στραβες και ελειξε το θεμα...αναθεμα στο μηχανικο που μου εφαγε τις αλουμινενιες... Evil Evil Evil
Λευτέρης - Τρι 05 Φεβ 2008, 17:35:00
Θέμα δημοσίευσης:
alekoukos106 έγραψε:
μηπως θες μπιελακια ζαμφορ???η εχεις στραβες ζαντες???εμενα μου εκανε τρεμουλο μετα τα 120 αν θυμαμαι καλα....αλλαξα μπιελακια ζαμφορ...βελτιωθηκε το προβλημα...και μετα αλλαξα και ζαντες επειδη ηταν στραβες και ελειξε το θεμα...αναθεμα στο μηχανικο που μου εφαγε τις αλουμινενιες... Evil Evil Evil


Το 1ο που λες δεν ξέρω τι είναι,οι ζάντες μου είπαν οτι ειναι οκ.....

Επίσεις κοπανάει και το τιμόνι στους χωματόδρομους το ξέχασα πριν..είναι σαν να έχει μπόσικα κάπου...
Λευτέρης - Τρι 05 Φεβ 2008, 17:56:34
Θέμα δημοσίευσης:
ακριβώς το ιδιο όπως εδώ η περιγραφή ειναι απόλυτη εκτος της διαδρομής και των ελαστικώνhttp://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=2750&highlight=%F4%F1%E5%EC%EF%F5%EB%EF
MEMsound - Τρι 05 Φεβ 2008, 18:21:18
Θέμα δημοσίευσης:
αφου εχεις αλλαγμένα ημιαξάνια δεν ειναι από εκεί

να φανταστώ οτι εκτός από ευθυγράμμιση στο αμάξι
εχεις κάνει και ζυγοστάθμιση στις ρόδες?
με τις ρόδες πάνω στο αμάξι ή εκτός?

αν εκτός, και ήταν οκ
τότε το μόνο που μένει να είναι από στραβούς δίσκους

δεν μου ερχεται κάτι στο μυαλό
mikerrgp - Τρι 05 Φεβ 2008, 19:07:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΕΜΟΥΛΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΒΟΥΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΑ 140 106 rallye 1.3
Λευτέρης έγραψε:
Γεια σε ολους!Δεν ανοίγω καινούργιο θέμα μιας και υπάρχει αυτο...

Λοιπόν μετα τα 140 αρχίζω να έχω ενα τρέμουλο στο πάτωμα και λιγο στο τιμόνι ειτε με 4η ειτε με 5η...Οταν αρχίζει και τρέμει το πάτωμα βουηζει Crying or Very sad και το αμαξι κανει ενα συνεχόμενο γκρρρρ σαν να ταλαντεύεται κατι στο σύστημα διεύθυνσης..Τονίζω ομως οτι δεν το κανει συνέχεια!!!Εχω πάει πολλές φορές για ευθυγράμμιση και ολοι λενε οτι δεν εχει τιποτα...και τα συνεργία το ίδιο!!!
Απο τοτε που το πήρα το ίδιο πρόβλημα!! Εχω αλλάξει 2 ημιαξόνια και τα 2 με γνήσια το αριστερο 2 φορές και την κρεμαγιέρα παλι γνήσια..συνεμπλοκ powerflex στη ζαμφορ και στη βάση σασμάν και εχω αλλάξει και λάστιχα στο αμάξι μηπως ηταν αυτά αλλα πάλι τζίφος...
Περιμένω βοήθεια!!!!!!

ξεκινα αρχικα με μια καλη ζυγοσταθμιση γιατι το 90 % τον συναδελφον μου ειναι για το γαιδαρο καβαλα επισης ποσο καιρο εχει που εχεις βαλει λαστιχα?
ισως να μην εχει γινει σωστει δουλεια στο μονταρισμα κ να θελουν ρονταρισμα επισης η ζαντες ειναι αφτερ μαρκετ δαχτιλιδια εχουν? το εκανε κ με προηγουμενα λαστιχα ?
μηπως εχεις προσθηκες?
τι λαστιχα φορας αν φορας s drive yokohama ειναι πολυ συχνο φενομενο
alekoukos106 - Τρι 05 Φεβ 2008, 19:08:14
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτέρης έγραψε:
alekoukos106 έγραψε:
μηπως θες μπιελακια ζαμφορ???η εχεις στραβες ζαντες???εμενα μου εκανε τρεμουλο μετα τα 120 αν θυμαμαι καλα....αλλαξα μπιελακια ζαμφορ...βελτιωθηκε το προβλημα...και μετα αλλαξα και ζαντες επειδη ηταν στραβες και ελειξε το θεμα...αναθεμα στο μηχανικο που μου εφαγε τις αλουμινενιες... Evil Evil Evil


Το 1ο που λες δεν ξέρω τι είναι,οι ζάντες μου είπαν οτι ειναι οκ.....

Επίσεις κοπανάει και το τιμόνι στους χωματόδρομους το ξέχασα πριν..είναι σαν να έχει μπόσικα κάπου...


τα μπιελακια της ζαμφορ ειναι 2 μεταλικες ραβδοι (μια σε καθε μερια) οι οποιες ενωνουν την αντιστρεπτικη(ζαμφορ) με τα γονατα της αναρτησης....αμα κοψεις ολο το τιμονι δεξια και πας απο αριστερα θα τη δεις....πιαστην και κοθνα την να δεις αν εχει μποσικα...καπως ετσι..δεν ειμαι και μηχανικος Rolling eyes ...στο δικο μου ετσι μου το εδειξε ο μηχανικος μου..
Touristas - Τρι 05 Φεβ 2008, 19:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ρουλεμάν των τροχών τα έχεις δει καθόλου..??
Λευτέρης - Τρι 05 Φεβ 2008, 19:52:39
Θέμα δημοσίευσης:
alekoukos106 έγραψε:
Λευτέρης έγραψε:
alekoukos106 έγραψε:
μηπως θες μπιελακια ζαμφορ???η εχεις στραβες ζαντες???εμενα μου εκανε τρεμουλο μετα τα 120 αν θυμαμαι καλα....αλλαξα μπιελακια ζαμφορ...βελτιωθηκε το προβλημα...και μετα αλλαξα και ζαντες επειδη ηταν στραβες και ελειξε το θεμα...αναθεμα στο μηχανικο που μου εφαγε τις αλουμινενιες... Evil Evil Evil


Το 1ο που λες δεν ξέρω τι είναι,οι ζάντες μου είπαν οτι ειναι οκ.....

Επίσεις κοπανάει και το τιμόνι στους χωματόδρομους το ξέχασα πριν..είναι σαν να έχει μπόσικα κάπου...


τα μπιελακια της ζαμφορ ειναι 2 μεταλικες ραβδοι (μια σε καθε μερια) οι οποιες ενωνουν την αντιστρεπτικη(ζαμφορ) με τα γονατα της αναρτησης....αμα κοψεις ολο το τιμονι δεξια και πας απο αριστερα θα τη δεις....πιαστην και κοθνα την να δεις αν εχει μποσικα...καπως ετσι..δεν ειμαι και μηχανικος Rolling eyes ...στο δικο μου ετσι μου το εδειξε ο μηχανικος μου..


Οκ Αλεξ κατάλαβα που εννοείς και θα το κοιτάξω!!!


Παράθεση:
ξεκινα αρχικα με μια καλη ζυγοσταθμιση γιατι το 90 % τον συναδελφον μου ειναι για το γαιδαρο καβαλα επισης ποσο καιρο εχει που εχεις βαλει λαστιχα?
ισως να μην εχει γινει σωστει δουλεια στο μονταρισμα κ να θελουν ρονταρισμα επισης η ζαντες ειναι αφτερ μαρκετ δαχτιλιδια εχουν? το εκανε κ με προηγουμενα λαστιχα ?
μηπως εχεις προσθηκες? τι λαστιχα φορας αν φορας s drive yokohama ειναι πολυ συχνο φενομενο


Ναι αυτά φοράω Shocked μην με πληγώνεις τώρα, κάπου 20.000 λιγο πριν τον Αυγουστο τα έβαλα.Τις αλουμινένιες που εδεινε εργοστασιακά φοράω τις ασπρες 5άκτινες.. απο προσθήκες και τετοια τίποτα.και με τα παλιά λάστιχα όμως το ιδιο..


Παράθεση:
Τα ρουλεμάν των τροχών τα έχεις δει καθόλου..??


Τα αλλαξα με τα ημιαξόνια..
pappaki - Τρι 05 Φεβ 2008, 20:20:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΕΜΟΥΛΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΒΟΥΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΑ 140 106 rallye 1.3
mikerrgp έγραψε:

τι λαστιχα φορας αν φορας s drive yokohama ειναι πολυ συχνο φενομενο



Το επιβεβαιώνω και εγώ για τα S-Drive, τα δικά μου δεν πρέπει να έχουν πάνω από 3.000km και ενώ όλο το αμάξι δείχνει σωστό, μετά τα 140 έχουν ένα ελαφρύ τρέμουλο. (μια επιφύλαξη κρατώ γιατί έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο για λιγότερο από 100km...)
Λευτέρης - Τρι 05 Φεβ 2008, 20:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
Σε περίπτωση που είναι τα λάστιχα τι γίνεται???Γιατι και πριν yokohama φόραγε αλλα άλλο πέλμα..
mikerrgp - Τρι 05 Φεβ 2008, 20:46:02
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτέρης έγραψε:
Σε περίπτωση που είναι τα λάστιχα τι γίνεται???Γιατι και πριν yokohama φόραγε αλλα άλλο πέλμα..

αν το ιδιο στο εκανε κ με τα παλια τοτε κοιτα απο ρουλεμαν που σου ειπε κ ο αργυρης απλα στο ειπα γιατι με τα s drive εχει γινει παρα πολυ συχνω το φενομενο σημερα εφτιαξα ενα που μου εφεραν για ζυγοσταθμιση μετα απο ρονταρισματα κ ζυγισμα να μετραει ανα γραμαριο κ στα 5 που ειναι η ρυθμιση στα μηχανιματα απλα βελτιο8ικε αρκετα ετσι μου ειπε το παλικαρι οταν το εκανε δοκιμη
KONIORDOS - Τρι 05 Φεβ 2008, 22:04:29
Θέμα δημοσίευσης:
και εμενα ρε παιδια οταν εχω χαμηλες στροφες και δινω τρεμει ο λεβιες (τραμπαλα παει) αλλα δεν ειναι απο ζαντολαστιχα.
τι ειναι?
Λευτέρης - Τρι 05 Φεβ 2008, 22:17:48
Θέμα δημοσίευσης:
εσύ τσέκαρε ημιαξόνια...και εμένα ετσι εκανε οταν το πήρα..
KONIORDOS - Τετ 06 Φεβ 2008, 00:43:20
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη τι μπορει να εχουν παθει και να τρεμει ο λεβιες ? δεν καταλαβαινω
Pughell - Τετ 06 Φεβ 2008, 14:36:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ο λεβιες συνηθως τρεμει και απο το πολυ χαμηλωμα επειδη αλλαζει η θεση των ημιαξονιων και σταδιακα "παιρνουν κενα". Wink




Λευτερη τα μουαγιε σου τα μετρησες να δεις αν ειναι ισια;
Επισης τσεκαρε και δισκους. Exclamation
Λευτέρης - Τετ 06 Φεβ 2008, 15:42:11
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Λευτερη τα μουαγιε σου τα μετρησες να δεις αν ειναι ισια;
Επισης τσεκαρε και δισκους.


Δεν έχω κοιτάξει τα μουαγιέ να δω αν είναι από αυτό,ούτε τους δίσκους ακόμα.
Ευχαριστώ για την συμβουλή σου,θα πάω να δω και αυτό το σενάριο γιατί με έχει εκνευρίσει το ότι δεν βγάζω άκρη.

Μια ερώτηση μόνο....άμα ήταν οι δίσκοι δεν θα χτύπαγε όμως στο φρένο;[/quote]
Pughell - Τετ 06 Φεβ 2008, 16:38:20
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι απαραιτητα...
Αν ειναι πολυ λιγο στραβοι,απλα συντονιζουν.

Εκτος και αν στο φρεναρισμα σταματαει εντελως το τρεμουλο και δεν καταλαβαινεις και τιποτα στο πενταλ οποτε εκει πιθανοτατα να ειναι κατι αλλο. Confused

Γενικα παντως εγω οταν ειχα στραβωσει δισκους,καταλαβαινα τρεμουλο στο πενταλ οταν το "χαιδευα". Exclamation
KONIORDOS - Πεμ 07 Φεβ 2008, 00:57:53
Θέμα δημοσίευσης:
το τρεμουλο το εκανε απο παλια που ηταν τζιπ.
κατι αλλο???
Lef205 - Πεμ 07 Φεβ 2008, 01:16:53
Θέμα δημοσίευσης:
Για το 13αρι...
Στο δικο μου εκανε τρεμουλο στα 120 κ πουθενα αλλου, σημερα διαπιστωσα οτι η δεξια ζαντα ηταν ενας τετραγωνισμενος κυκλος, με 25 ευρω τελειωσαν τα βασανα.

Για το 306...
Στο 106 αλλαξαμε ενα ντιζακι επιλογεα κ σταματησαν τα μποσικα.
Λευτέρης - Πεμ 07 Φεβ 2008, 09:56:54
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά ευχαριστώ για όλες τις συμβουλές!!Λογικα απο Δευτέρα ξεκινάω με τις ευθυγραμμίσεις. Very happy
Λευτέρης - Τετ 13 Φεβ 2008, 10:14:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά δεν έχω πάει ακόμα σε κανέναν λόγο χρόνου.... Crying or Very sad

Εχθες λοιπόν το βράδυ σηκωνω το εργαλείο μια απο δεξιά και μια από αριστερά να δω αν ειναι τιποτα λυμένο.Απο αριστερά τίποτα γύρναγα τροχό τον κούναγα μεσα εξω τίποτα....απο δεξιά ενας ηχος με το που γυρνάω τον τροχό!!!
οχι απο το ρουλεμάν αλλα απο ιμιαξόνιο και σασμάν... κανει ενα κλακ οταν το γυρνάω μπρόστα και πίσω ειτε γρήγορα ειτε αργά σαν να εχει κάποιο κενό.λέτε πάλι ιμιαξόνιο(3η φορα)??? Μήπως παίζει κατι με το διαφορικό και μου χαλάει συνέχεια το δεξιο???
Α και μάλλον πάω πάλι για κρεμαγιέρα...κάνοντας το τιμόνι δεξια αριστερά έχει και εκεί κενό!!!θα πάω να μιλήσω και με αυτόν που τα άλλαξε να δω τι θα πει! Bad talk

υ.γ. δεν την παλεύω άλλο με το θέμα αυτό Shocked
shark - Τετ 13 Φεβ 2008, 12:29:03
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν. Στο δικό μου 206cc που παρουσίασε το πρόβλημα η λύση ήταν στο ελατήριο που σπρώχνει το μεσαίο μέρος του εμπρός δεξιού ημιαξονίου. Τώρα όλα οκ!! Wink (Thanxs to power boost!)
Λευτέρης - Τετ 13 Φεβ 2008, 12:33:49
Θέμα δημοσίευσης:
εεε??? power boost??? λιγο φως κάποιος??
Ghost Dog - Τετ 13 Φεβ 2008, 12:50:02
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτέρης έγραψε:
εεε??? power boost??? λιγο φως κάποιος??

μηχανικός αυτοκινήτων....
Λευτέρης - Τετ 13 Φεβ 2008, 14:14:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Λευτέρης έγραψε:
εεε??? power boost??? λιγο φως κάποιος??

μηχανικός αυτοκινήτων....

Αμα μπορέσεις μου στέλνεις π.μ. που ειναι και τι παιζει??
shark - Πεμ 28 Φεβ 2008, 16:12:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις ΠΜ!
vasilisalessia - Τετ 11 Ιούλ 2012, 21:35:17
Θέμα δημοσίευσης:
παλιο το θεμα αλλα και εγω με βαθυ γκαζι στην επιταχυνση με 2α εχω ενα τρεμουλο του κασωματος και μονο αυτο..με 2α και επιταχυνση η με πρωτη και βαθυ γκαζι..δηλαδη η με 2α και 30χλμ η 1η και 30χλμ κανει το ιδιο η με τριτη και εκει γυρω στα 30 και στο βαθυ γκαζι τρεμει και εκει αλλα λιγοτερο λογω μικρης ροπης μηχανης...ημιαξονιο να ειναι?το κανει περισσοτερο απο τη μερια του οδηγου η εκει το καταλαβαινω..εχω κανει καθαρισμο μπεκ πεταλουδας εισαγωγης γιατι νομιζα απο μηχανη αλλα δεν ειναι απο οτι βλεπω...βασεις μου ειπανε δεν ειναι κομμενες..τι αλλο να κανω...βοηθειαααα
vasilisalessia - Τετ 11 Ιούλ 2012, 21:37:17
Θέμα δημοσίευσης:
τρεμει και ο λεβιες οπως τρεμει και το κασωμα.το τιμονι οχι δε τρεμει και τιποτα αλλο δε τρεμει..μονο κασωμα..
Driver ///M - Τετ 11 Ιούλ 2012, 21:48:39
Θέμα δημοσίευσης:
Σε opel agila b με παρόμοιο πρόβλημα στα 70-80 χλμ όμως (τρέμουλο σε όλο το αμάξωμα αλλά ελάχιστο έως καθόλου στο τιμόνι) ήταν όντως ημιαξόνιο.
Παρόμοιο μου ακούγεται και το δικό σου.
vasilisalessia - Τετ 11 Ιούλ 2012, 21:53:56
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα ειναι οτι το κανει μονο στα 30χλμ σε πληρης επιταχυνση στα πιο πανω στα 80 στα 100 στα 150χλμ δε κανει τιποτα...μηπως ειμαι στα πρωτα σταδια ημιαξονιου??
Driver ///M - Τετ 11 Ιούλ 2012, 23:29:30
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
το θεμα ειναι οτι το κανει μονο στα 30χλμ σε πληρης επιταχυνση στα πιο πανω στα 80 στα 100 στα 150χλμ δε κανει τιποτα...μηπως ειμαι στα πρωτα σταδια ημιαξονιου??

Εμένα το έκανε στα 70-80 χλμ, ούτε πιο πριν ούτε πιο μετά.

Έλεγξε πάντως και ζάντες και λάστιχα μην είναι στραβά, αν και δεν νομίζω να προέρχεται από εκεί το πρόβλημά σου.
vasilisalessia - Τετ 11 Ιούλ 2012, 23:38:20
Θέμα δημοσίευσης:
απο ζαντες και λαστιχα θα ετρεμε και το τιμονι και εκτος αυτου αν παω με σταθερα 30χλμ ασ πουμε δε το κανει..επιταχυνοντας το κανει γι αυτο και μιλαω για πιθανων ημιαξονιο..δε ξερω τι να πω.καθαρισα μπεκ εισαγωγη πεταλοθδα μαπ αλλαξα μπουζι και το ξανακανει παλι..εβαλα και 97αρα σελ και θα βαζω απο εδω και περα για ενα δυο γεμισματα αυτη για να δω μηπως και ειναι θεμα κακης βενζινης..γιατι δε το κανει παντα..ειδωμεν τι να πω.αλλα λεφτα δεν εχω τωρα.
Driver ///M - Τετ 11 Ιούλ 2012, 23:47:00
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
απο ζαντες και λαστιχα θα ετρεμε και το τιμονι και εκτος αυτου αν παω με σταθερα 30χλμ ασ πουμε δε το κανει..επιταχυνοντας το κανει γι αυτο και μιλαω για πιθανων ημιαξονιο..δε ξερω τι να πω.καθαρισα μπεκ εισαγωγη πεταλοθδα μαπ αλλαξα μπουζι και το ξανακανει παλι..εβαλα και 97αρα σελ και θα βαζω απο εδω και περα για ενα δυο γεμισματα αυτη για να δω μηπως και ειναι θεμα κακης βενζινης..γιατι δε το κανει παντα..ειδωμεν τι να πω.αλλα λεφτα δεν εχω τωρα.

Nα είναι κακή βενζίνη και να στο κάνει μόνο στα χλμ αυτά δεν παίζει.

Πάντως εγώ αν πήγαινα σταθερά με 70-80 χλμ το τρέμουλο δεν έφευγε όπως στην περίπτωσή σου.

Τρέμουλο πάντως από μπουζί κλπ δεν έχω ξανακούσει και μάλιστα σε συγκεκριμένα χλμ μόνο.

Eίναι λίγο περίεργη η περίπτωσή σου πάντως.
Μάλλον κάτι έχει αρχίσει τώρα να χαλάει γι'αυτό δεν στο κάνει μόνιμα. Αυτό όμως δυσκολεύει και το να βρεις τι είναι.
vasilisalessia - Πεμ 12 Ιούλ 2012, 00:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
ελεγα λογω βεννζινης γιατι το κανει σε πληρης επιταχυνση με 2α ασ πουμε και το γκαζι αρκετα πατημενο και σε ανηφορα η σε πιεση..σε συνθηκες πληρους φορτιου μηχανης ισως να μην εκανε τοσο καλη κσυση..μια ιδεα ητανε..κατι τετοιο υποχιαζομαι αν και εχουνε περασει δυο χρονια που το κανει..απλα καπου εχω σκασει..και αλλοι μου εχουνε πει γισ ημιιαξονιο η μιλιοφορο.κατα τα αλλα δεν εχω προβλημα...αυτο ομως με εχει κουρασει αρκετα...και λυπαμαι γιατι ειναι καλο αμαξακι..
vasilisalessia - Πεμ 12 Ιούλ 2012, 12:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
εξηγησα λαθος εχθες..το κανει ελαφρως ακομα και οταν κραταω 30χλμ σταθερα αλλα οταν θα επιταχυνω το κανει περισσοτερο αλλα εκει στα 30 παντα.οχι μετα..μη φανταστεις τρελο τρεμουλο..σκεψου οτι δεν το καταλαβαινει ο συνοδηγος σχεδον ποτε!παντως δεν εχει να κανει με τη μηχανη λογω του οτι το κανει με 1η 3500στροφες και 30χλμ η με 2α 2000στροφες και 30χλμ περιπου η 3η 1500(οχι οτι το αλλαζω απλα για να δω τωρα)και 30χλμ.η μηχανη δεν ακουγεται διαφορετικα η δισταζει..λειτουργει αψογα και ουτε εχει τρεμοπαιγμα και τετοια..γι αυτο θα ειναι απο κατι ημιαξονιο η μπιλιοφορος..δεν ειναι κατι τραγικο απλα εμενα με ανοχλει..δε τρεμει ταμπλω η κατι τετοιο.λιγο κατω απο τα ποδια μου εκει στη περιοχη γκαζιου..
Driver ///M - Παρ 13 Ιούλ 2012, 15:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς τα ίδια μου έκανε κι εμένα στα 70-80.
Αν επιτάχυνα απότομα το έκανε πιο έντονα, αν κρατούσα σταθερή την ταχύτητα έτρεμε αλλά όχι τόσο.
Εμένα όμως γινόταν αντιληπτό κι απ'το συνοδηγό.

Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι κι εσένα έχει σχέση με ημιαξόνιο.
Εγώ το άλλαξα με μπιλιοφόρο κι από τότε κανένα πρόβλημα.
Gotcha - Σαβ 30 Μάρ 2013, 10:45:14
Θέμα δημοσίευσης:
Να πω και γω για το δικο μου τρεμουλο.

Παρατηρουσα τον τελευταιο καιρο ενα τρεμουλο στο ποδι του γκαζιου, εαν πηγαινα με σταθερη ταχυτητα και περιπου 2000, παντωντας λιγο το γκαζι (πχ 4η και 2000στρ). Ελεγα καποια ροδα/ημιαξονιο ειναι στραβο και δεν εδωσα μεγαλη σημασια(μιας και εχω να κανω ευθυγραμηση/ζυγοσταθμηση πολυ καιρο). Χθες ομως, φτανωντας σπιτι παρατηρησα λιγο αυξημενο ρελαντι (+50-80 στρ απο το κανονικο, επαιζα περιπου 750-800) και καθησα να το κοιταξω λιγο. Πατωντας γκαζι με νεκρα, παρατηρησα πως στις 1500-2000 στρ εχω εντονο τρεμουλο απο το χωρο της μηχανης, που μεταφερεται στο ποδι του γκαζιου αλλα και γενικα σε ολη την καμπινα. Εκει που παιζει το τρεμουλο, σαν να μου φενετε πως ο ηχος της εξατμησης εκανε αναιπεσθητα κενα (σαν μικρα σκασιματα). Μετα τις 2000, το τρεμουλο σταματαει και ο ηχος της εξατμησης γινεται ενιαιος (δεν κανει κενα/σκασηματα). Τι μπορει να ειναι?

Τα φωτα σας παρακαλω

(Γενικα εχω παρατηρησει μια πτωση αποδοσης και αυξηση καταναλωσης μισο-ενα λιτροτον τελεταιο καιρο)
recife_rallye - Σαβ 30 Μάρ 2013, 12:32:59
Θέμα δημοσίευσης:
Κοντα στις 2000 παντως εχουν ολα τα thp λογω συντονισμου..
Αν παλι πιστευεις οτι δεν ειναι αυτο τοτε ψαξου για αρχη με τις βασεις μηχανης.
Η πτωση αποδοσης μπορει να οφειλεται σε οτιδηποτε,αν και το παιξιμο στο ρελαντι(σε περιπτωση που βαζεις καλη βενζινη)δε μ αρεσει Rolling eyes
Gotcha - Σαβ 30 Μάρ 2013, 12:40:08
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα, το ρελαντι γενικα δεν παιζει. Απλα εχθες οταν εφτασα σπιτι ηταν λιγο ανεβασμενο. Αφου επαικσα λιγο με το γκαζι (κοιταζοντας το τρεμουλο) το ρελαντι επανηλθε στα φυσιολογικα (690-720 στρ). Αυτο που μου εκανε εντυπωση στο φασμα των στροφων που ετρεμε, ηταν ο ηχος της εξατμησης που εκανε περιοδικα μικρα σκασιματα (μην φανταστεις, δεν ακουγοντουσαν) απλα εκανε διακοπες μικρες, λες και ειχαν κενα τα αερια
recife_rallye - Σαβ 30 Μάρ 2013, 12:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο ειναι βενζινη ή μπουζι..
Αν ακουσεις το δικο μου με τριων ημερων βενζινη στο τεποζιτο,θα νομισεις οτι κανει ασκηση το πυροβολικο. Laughing
Gotcha - Σαβ 30 Μάρ 2013, 13:02:59
Θέμα δημοσίευσης:
Για μπουζι το κοβω και γω. Ειμαι κοντα στην αλλαγη (19000 κμ με αυτη την τετραδα). Θα τα αλλαξω την αλλη βδομαδα και θα το τσεκαρω παλι. Ευχαριστω Λευτερη
Gotcha - Δευ 17 Ιούν 2013, 08:10:17
Θέμα δημοσίευσης:
Και συνεχιζω εδω. Μπουζι αλλαχτηκαν πριν απο 3000κμ, και ολα τα θεματα αποδοσης αλλα και καταναλωσης του αυτοκινητου εξαφανιστηκαν. Πλεον θα τα αλλαζω καθε 15000, αφου ειδα πολυ διαφορα.

Τεσπα, στο θεμα του τρεμουλου. Το φαινομενο παραμενει, αλλα κυριως με 4η και 5η στο κιβωτιο και οταν εχω λιγο γκαζι ή απλα ανεβαζω σιγα σιγα στροφες ξετουρμπιστος.(αν πατησω το γκαζι πιο βαθια, για να τουρμπισει, δεν υπαρχει τρεμουλο). Το τρεμουλο το νιωθω στο πενταλ του γκαζιου (και πολυ λιγοτερο στο τιμονι) μεταξυ 2000-3000στρ και με λιγο φορτιο στο μοτερ. Τι ειναι οεο?

Το φαινομενο ισως να υπαρχει και με μικροτερες σχεσεις στο κιβωτιο αλλα δεν γινεται αντιλιπτο (ισως με 3η, αλλα πολυυυυυ σπανια)
Gotcha - Τρι 18 Ιούν 2013, 12:00:53
Θέμα δημοσίευσης:
καμια ιδεα ?
vasilisalessia - Τρι 18 Ιούν 2013, 12:15:24
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παντως το κανει.εχω κοιταξει τα παντα.αλλαξει μπουζι κλπ πραγματα.ο μηχανικος μου το εχει αποδωσει σε ενα ημιαξονιο που εχει χασει ευθυγραμμιση(αν λεγεται ετσι)δεν ευθυγραμμιζεται μου ειπε απλα καποια στιγμη θα χαλασει και θα το αλλαξω.το κανει εκει στις 2000στρ.δεν ειναι απο μηχανη μου ειπε.τεσπα..
Gotcha - Τρι 18 Ιούν 2013, 12:37:02
Θέμα δημοσίευσης:
Δλδ στο κανει στις μεγαλες σχεσεις (4η 5η), με λιγο γκαζι, αλλα με περισοτερο γκαζι δε στο κανει ? 2000-3000 στρ?
vasilisalessia - Τρι 18 Ιούν 2013, 12:55:35
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα το κανει στις 2000στροφες με 2α και με 3η.με 4η οχι γιατι φανταζομαι οτι δεν εχει τη δυναμη η μηχανη για να τρεμουλιασει..αλλα λιγοτερο πια.δε ξερω γιατι.εμενα το κανει κατω απο το καθισμα μου προς τα μπροστα.και εχω προσεξει οτι το κανει στα 30χλμ.δες το και εκει εσυ.απλα συμπιπτουνε οι 2000 στροφες και πανω εκει.πχ εγω προσεξα οτι μου κανει με τη πρωτη κιολα στα 30 χλμ.στα 30χλμ στη 2α(που συμπιπτει στις 2000στρ.απο 2000 μεχρι 2300 το κανει εμενα.μετα εξαφανιζεται.
Gotcha - Τρι 18 Ιούν 2013, 13:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα εχει ενα τρεμουλο στο ποδι του γκαζιου. Οχι στα 30κμ, αλλα οταν ρολλαρω 4η και 2000στρ (μπορει και στις 1500 αλλα και στις 3000) δλδ μιλαμε μου το κανει και στα 70-80κμ. Το τρεμουλο εμφανιζεται οταν απλα χαιδευω το γκαζι. Αν το πατησω πιο πολυ δεν νιωθω τπτ
vasilisalessia - Τρι 18 Ιούν 2013, 13:12:11
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα για δισκο μου ερχεται.αλλα και το ημιαξονιο εχει τα ιδια συμπτωματα.οταν ειναι στα πρωτα σταδια.δε μπορεις να κανεις κατι(γιατι να πληρωνεις για αλλαγες μεχρι να πετυχεις αυτο που εχει.και αν)
περιμενεις να χειροτερεψει και το καταλαβαινεις.αρκει να μη το κανει η μηχανη.μπορει να παιζει και καμμια βαση..κανε λιγο υπομονη.
Gotcha - Τρι 18 Ιούν 2013, 13:14:43
Θέμα δημοσίευσης:
κανω υποθεση εγω τωρα και διορθωστε με. Παιζει να ειναι καμια αντλια βενζινης? Που με λιγο γκαζι να υπολειτουργει και αυτο το τρεμουλο ουσιαστικα να ειναι διακοπες?
N207r - Τρι 18 Ιούν 2013, 13:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Γιώργο κοιτά να δεις αν έχει καταγράψει κάνα missfire.
Κ ρίξε κάνα καθαριστικό injection στο ντεπόζιτο
Gotcha - Τρι 18 Ιούν 2013, 13:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα, missfires εχω πολυ λιγα. Δλδ του στυλ (το κοιταω απο torque) 1 missfire στον 1ο κυλινδρο τα last 10 drive cycles και 1 στον 3ο τα last 10 drive cycles.

Για πες κανενα καθαριστηκο injection (μαρκα, ποσο ριχνω στο 1 ντεποζιτο) κλπ
vasilisalessia - Τρι 18 Ιούν 2013, 15:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
απο τορκ πως φαινονται τα missfire??.ασχετο με το θεμα.
παντως μπορεις να μετρησεις και πιεση απο αντλια για να δεις αν φτανει και ποσο φτανει.ο μηχανικος μπορει να σου το δει δηλαδη.
Gotcha - Τρι 18 Ιούν 2013, 15:38:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τρεχεις το "Test Results", το κανεις refresh και βλεπεις διαφορα, οπως missfires κλπ
vasilisalessia - Τρι 18 Ιούν 2013, 16:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
ok.γιατι δεν το ηξερα.νομιζα στο εβγαζε μονο του..
N207r - Τρι 18 Ιούν 2013, 21:41:52
Θέμα δημοσίευσης:
Είχα ρωτήσει εναν που καθαρίζει injection κ καρμπυρατέρ κ μου είχε πει για το stp κ ενα Άλο αλλά δεν θυμαμαι... Πάντος μου είπε οτι κανουν δουλεία τώρα απο αναλογία δεν ξέρω αλλά θα λένε επανω.
vasilisalessia - Τρι 18 Ιούν 2013, 23:19:09
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ξερω παντως οτι το stp δεν κανει τιποτα.η κοιτα για meat doria η για μοτουλ καθαριστικο και μη το αφηνεις μεσα στο τεποζιτο.καψε το με τη μια
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr