fynos έγραψε: |
Ναι πράγματι γίνεται αυτό το πράγμα . . . είναι αλήθεια.
Ένα επιπλέον αξεσουάρ από το εμπόριο στην πλεξούδα και κάνεις το ESP ότι το θες. Τώρα παραπάνω λεπτομέρειες δεν μπορώ να πω, πάντως το κόστος είναι αστείο . . . . Για να δούμε αν θα κάνουν και κάτι από την Peugeot !?!?! |
sotos 207Gt έγραψε: |
Παναγιωτη απο την εδω αντιπρωσ. μου το ειπαν μ*****ες μου ελεγαν?
Το οτι ειπα σιγουρα βγαινει το ειπα γιατι σιγουρα μου το ειπαν δεν βαζω και το χερι στη φωτια για αυτους.. |
drdino έγραψε: |
Κατά πάσα πιθανότητα βγαίνει κόβοντας τον ρεύμα στην μονάδα του esp ή στον αισθητήρα πορείας. |
drdino έγραψε: |
Κατά πάσα πιθανότητα βγαίνει κόβοντας τον ρεύμα στην μονάδα του esp ή στον αισθητήρα πορείας. |
Touristas έγραψε: | ||
Και μετά ……. Βρε γιατί δεν παίρνει εμπρός τι έγινε ……!!!! |
fynos έγραψε: | ||
Που τα έχετε ακούσει αυτά ? |
fynos έγραψε: |
Αυτό είναι για τους 207 με πμ θα δώσω τηλέφωνο, όχι την συνταγή ! |
fynos έγραψε: |
Εσύ θα το έκανες δωρεάν και δεν θα έπαιρνες ούτε τα έξοδα της κατασκευής σου ?
Άλλωστε το club λέει ΟΧΙ διαφήμιση σε μη συνεργάτες μας, εγώ είχα υποσχεθεί κάτι και το τηρώ, και ας μην εξαρτάτε και από εμένα. |
sotos 207Gt έγραψε: |
...Χαλασα ενα δυωρο χαζοσπιναροντας εδω και κει για να το διαπιστωσω πως ακριβως δουλευει... |
Angry_Punisher έγραψε: |
Λοιπον τα πραγματα ειναι απλα,θελει λογικη,εαν πας στο ντουλαπακι κατω απο το τιμονι εχει ολες τις ασφαλειες,παιρνεις και το manual του αυτοκινητου και βρισκεις τις αριθμησεις απο τις ασφαλειες και μετα βγαζεις αυτην που λεει το manual για το esp,ομως θα σου βγαζει fault stin othoni. |
WHISPER έγραψε: |
εγω με την σειρα μου θα ηθελα να κανω την εξης ερωτησουλα!η peugeot και η καθε peugeot βαζει αυτα τα συστηματα για την δικια μας και μονο ασφαλεια σωστα?για ποιο λογο εμεις θελουμε να καταργησουμε κατι τετοιο το οποιο σε πολλους απο εμας θα μας εχει βγαλει απο δυσαρεστες καταστασεις εστω και για μια φορα!πιστευω οτι την συμπεριφορα του αυτοκινητου μπορεις να την καταλαβεις και με esp!
τωρα βεβαια αν μιλαμε για χρηση εντος πιστας εκει οκ να το καταλαβω! |
Jim207GT έγραψε: | ||
Μα μόνο για την πίστα το θέλουμε, για όλα τα άλλα συμφωνώ και επαυξάνω. Βράδυ Κατεχακι έκανα βόλτα ένα φίλο που τελικά πήρε το CC 1.6T και εκέι που στρίβω με πολλαααα εχει φουλ νερά κάτω. Να πώ την αλήθεια τα χρειάστικα αλλά το ESP με' βγαλε ασπροπρωσοπο( μάλλον κίτρινο-πρόσωπος είμουν). Ο δρόμος είναι πάντα δρόμος και κυριαρχεί το απρόοπτο ΠΑΝΤΑ γιαυτό καλά κάνουν και το έχουν απλά μία δυνατότητα να βγαίνει ζητάμε για κανα trackday. |
WHISPER έγραψε: |
ξερεις τι γινεται φιλε Δημητρη!καλα τα λες εσυ για την πιστα.αλλα πιστευεις οτι ολοι αυτοι που θελουν να το απενεργοποιησουν στο δρομο τι θα κανουν? |
Παράθεση: |
Δοκίμασε να στρίψεις γρήγορα μια έντονα ανηφορική και ΚΛΕΙΣΤΉ-ΣΦΙΧΤΉ διαδρομή (πχ με συνεχόμενες φουρκέτες και γρήγορες αλλαγές πορείας) με το esp στο on και μετά θα αλλάξεις άποψη... Wink |
Ghost Dog έγραψε: |
Δοκίμασε να στρίψεις γρήγορα μια έντονα ανηφορική και ΚΛΕΙΣΤΉ-ΣΦΙΧΤΉ διαδρομή (πχ με συνεχόμενες φουρκέτες και γρήγορες αλλαγές πορείας) με το esp στο on και μετά θα αλλάξεις άποψη... |
Jim207GT έγραψε: | ||||
A!!!Καλά ενοείτε θα τα μαζεύουμε 10-10 απο τα βράχια και από τα χαντάκια σαν τα πρώτα rallye 1.6 κάτσε και θα δείς.
Λες να μην το έχω δοκιμάσει...αλλάξτε λίγο στυλ οδήγησης με το ESP ON και είστε μιά χαρά. Τα χαιλίκια μεσα στην πίστα εκεί και γώ μαζί σου. Και επειδή έχω δοκιμάσει 3 χρονια νοσοκομεία και 16 επεμβάσεις απο κάποιον "γρήγορο" στο δρόμο γιαυτο καλά κάνουν και δεν βγαίνει το ESP εύκολα. |
MEMsound έγραψε: | ||||||
συμφωνώ... και επαυξάνω... αλλά ας εβγαινε εστω και δυσκολα... υ.γ. πάντως θεωρώ ότι αν οδηγήσετε τα 207 σας χωρίς το ΕΣΠ τότε μόνο θα δείτε τις πραγματικές δυνατότητές του... αρκεί που θα το κάνετε να ειναι σχετικά ελεγχόμενα τα πράγματα και όχι όπου να ναι... |
MEMsound έγραψε: |
γενικώς το ΕΣΠ στο 206 (για το 207 δεν ξέρω, αλλα δεν ευπάρχει λόγος να δουλευει διαφορετικά) δουλευει απλά αψογα και ακόμα και σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς δεν σε ενοχλεί (οταν το μάθεις πως δουλευει)
ΑΛΛΑ οταν θες να πραγματικα να οδηγήσεις*, δεν το θες γιατί η ασφάλεια και ο ελεγχος που σου προσφέρει σου κόβει την αδρεναλίνη... το εσπ στο δικό μου ηταν στο στανταρ εξοπλισμό, αν δεν ηταν θα το ειχα βάλει σαν εξτρα... και εαν δεν εβγαινε πλήρως κατ' επιλογή θα ειχα βρει τρόπο να το απενεργοποιω, γι αυτές τις λίγες φορές που θες να ευχαριστηθείς αυτό που εχεις αγοράσει-φτιάξει... * "οδηγήσεις" = εισαι συγκεντρωμένος σε αυτό που κάνεις και ξέρεις που το κάνεις... υ.γ. το τι κάνει ο κάθε "τσουτσέκι" που του πέφτουν 150άλογα στα χερια και νομίζει ότι εγινε βατανεν και κάνει στο δρόμο οτι του 'ρθει ...ας πρόσεχε... και με αφηνει αδιάφορο... ευτυχώς οχι και την πεζώ... |
Jim207GT έγραψε: |
snip snip
Υ.Σ Υπάρχουν επικίνδυνοι οδηγοί στην Ελλάδα??? |
vavvas έγραψε: |
Πριν λιγες μερες ειδα σε αντιπροσωπεια ενα κουμπακι esp off στο 207 gt αλλα απ'οτι διαβαζω εδω δεν παιζει κατι τετοιο θα περασω απο βδομαδα να ρωτησω την αντιπροσωπεια. |
volvos έγραψε: |
ναι αλλα ειχαν αλλη αναρτηση πιο σφιχτη μετα facelift...
snip |
drdino έγραψε: | ||
Εδώ είσαι λάθος, διότι μετά το facelift, η sport (=σφιχτή) ανάρτηση που είχαν οι προ-f/l στάνταρ, μπήκε στα έξτρα. Μόνο η Imola την έχει στάνταρ. Οι προ-f/l είχαν την sport ως στάνταρ και την comfort ως έξτρα, κάτι που αντιστράφηκε στα f/l. Συμπερασματικά, η stock f/l είναι πιο μαλακή από την stock προ-f/l. Για τα υπόλοιπα που λες, δεν γνωρίζω επί του θέματος. |
Παράθεση: |
το θεμα ειναι τι target group εχει το αμαξι σου... οι μερσεντες δηλαδη που ειναι ολες On ειναι κακα αυτοκινητα ή επικινδυνα? |
Jim207GT έγραψε: |
Με τα λεγόμενά σας του Κονδορα το λευκό Rallακι με 180 άλογα και με ESP off θα είναι παναγία μου βοήθα.......Αλλά από ότι διάβασα από τον Πρόεδρο μιά χαρά είναι το αμάξι... |
Jim207GT έγραψε: | ||
Τώρα μηλάμε την ίδια γλώσσα. Αυτό είπα και γώ αλλά δεν το πιάσατε . Το GT ΔΕΝ είναι η σπορ κατασκευή της Peugeot(τουλάχιστον για αυτούς) άλλο αν εμείς εδώ θέλουμε να το θεωρούμε έτσι. Οσο για την κληρονομιά και τα λοιπά αυτά εκτελέστηκαν στα 10 βήματα από το marketing. |
volvos έγραψε: |
JIM αφου εχεις προγραμμα θα το εχεις δει και στο δικο σου
στις 2500 κανει ενα ξεσπασμα με το προγραμμα που το αμαξι απλα κοσκινιζει εντονα και σπινιαρει για πλακα... αρα αμα εισαι σε στροφη με το esp εκτος και πατησεις γκαζι χαμηλα το αμαξι παει απεναντι κανονικα. κοινως δεν ειναι γραμμικη η παροχη της δυναμης ενω ψηλα ελεω μικροτερης τουρμπινας παλι ξεφυσα... ενω το rc ειναι γραμμικο σαν ατμοσφαιρικο χωρις ξεσπασματα. αυτα ολα οφ τοπικ και δεν εχουν καμια σχεση με το esp. kai οσοι εχουν οδηγησει το gt χωρις esp τα αρνητικα σχολια ηταν στα πολλα και στο πως αντιδρα ψηλοατσαλα το πισω μερος σε σχεση με το rc... (αυτα απο εμπειρο φιλο δημοσιογραφο που τον εμπιστευομαι απολυτα και σε δοκιμη κολλησε το esp στο οφ και δε ξαναμπαινε οποτε βρηκε ευκαιρια να του πιει το αιμα ....και οχι βεβαια το κουλοπαπι ) |
volvos έγραψε: |
gia να το καταλαβετε σκεφτειτε τα ψαλιδια του 206 εμπρος που οταν χαμηλωνεις... |
volvos έγραψε: |
...γυρνανε αναποδη κλιση |
salex έγραψε: |
Παιδιά, προτείνω να δούμε το θέμα από λίγο διαφορετική οπτική γωνία. Την οπτική γωνία που έχω, από τη στιγμή που (προσπαθώ να) αποκαλώ τον εαυτό μου επαγγελματία.
Βάσει της τελευταίας Ευρωπαικής Οδηγίας που αφορά την ασφάλεια των αυτοκινήτων, για να λάβει ένας κατασκευαστής έγκριση τύπου πρέπει να έχει οπωσδήποτε στο βασικό εξοπλισμό ABS και ESP τελευταίας γενιάς. Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο έχει ενεργοποιημένα όλα τα συστήματα ασφαλείας που προέβλεψε ο κατασκευαστής. Στο ελλαδιστάν όμως, που είμαστε κουλ, έξυπνοι και πάνω από όλα οδηγάρες, έχουμε βρει τα καλά τα κόλπα ώστε να τα απενεργοποιούμε. Γιατί όλα αυτά τα συστήματα μας ενοχλούν. Δεν αφήνουν τον πραγματικό Μακρέι (τον συγχωρεμένο) να βγει από μέσα μας. Δεν έχει σημασία αν 9 στους 10 δεν μπορούν πραγματικά να ελέγξουν ένα αυτοκίνητο 150 ίππων στο δρόμο ούτε να φρενάρουν καλύτερα από ότι με τη βοήθεια του ABS. Έρχεται λοιπόν ο πελάτης και σου τα κάνει μπαούλα για να απενεργοποιήσεις ή να τροποποιήσεις τη χρήση του ESP ενώ ταυτόχρονα του δίνεις +5 κιλά ροπής στις χαμηλομεσαίες. Μήπως με αυτό που κανεις τον σπρώχνεις πιο κοντά στην καταστροφή; Και καλά το κομμάτι του κινητήρα, το πολύ πολύ να λιώσει κανένα έμβολο, να στραβώσει διωστήρας, να ραγίσει το καπάκι ή να σπάσει η τουρμπίνα. Στη χειρότερη θα χρειαστεί καινούργιος κινητήρας. Όταν ο πελάτης γίνει χαλκομανία επάνω στα βράχια επειδή είχε απενεργοποιήσει το ESP, ποιός θα έχει την ευθύνη; Αυτός που πάτησε το κουμπί, αυτός που τροποποίησε την εργοστασιακή λειτουργία ενός πολύ βασικού συστήματος ασφαλείας ή τα βράχια που φύτρωσαν ξαφνικά στη μέση του δρόμου; Στην Ελλάδα, που είμαστε μπανανία και δεν βγαίνει ποτέ άκρη στα δικαστήρια, δεν πειράζει. Στη Γαλλία, τη Γερμανία και την υπόλοιπη πολιτισμένη Ευρώπη αυτό σημαίνει κρέμασμα ανάποδα από την (αντίστοιχη) πλατεία Συντάγματος. Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η Peugeot. Για αυτό δεν πρόκειται ποτέ να βγάλει πρόγραμμα ή εγκέφαλο Peugeot Sport για χρήση στο δρόμο που να απενεργοποιεί το ESP. Σκεφτείτε το λοιπόν καλά πρωτού μου ξαναπρήξετε τα @@ για να απενεργοποιήσω ESP. Δεν το κάνω γιατί δεν θέλω να έχω ευθύνη για κανένα βλαμμένο ανώριμο που χτύπησε/τραυματίστηκε/σκοτώθηκε επειδή νόμιζε ότι είναι καλύτερος οδηγός από ότι ήταν. Τελοσπάντων αν θέλει να σκοτωθεί ας το κάνει χωρίς τη δική μου βοήθεια. Στο κάτω κάτω της γραφής το ESP απενεργοποιείται και χειροκίνητα τραβώντας την ασφάλειά του από τη BSI. Όποιος τολμά ας το κάνει μόνος του. |
papadakn έγραψε: |
Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Και μάλιστα αυτοαναιρείσαι μέσα σε δύο παραγράφους. Δεν θές να έχεις την ευθύνη για κάποιον που του απενεργοποίησες το ESP αλλά δεν έχεις πρόβλημα να δώσεις 30-40 άλογα στον ίδιο οδηγό. Αφού έτσι και αλλίως, άντε να σπάσει κανένα έμβολο. Το να πέσει πάνω σε κάποιον ανυποψίαστο επειδή τα άλογα του αυτοκινήτου του ήταν πολλά και δεν μπόρεσε να τα ελέγξει δεν σου πέρασε μάλλον απο το μυαλό. |
papadakn έγραψε: |
Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Και μάλιστα αυτοαναιρείσαι μέσα σε δύο παραγράφους. Δεν θές να έχεις την ευθύνη για κάποιον που του απενεργοποίησες το ESP αλλά δεν έχεις πρόβλημα να δώσεις 30-40 άλογα στον ίδιο οδηγό. Αφού έτσι και αλλίως, άντε να σπάσει κανένα έμβολο. Το να πέσει πάνω σε κάποιον ανυποψίαστο επειδή τα άλογα του αυτοκινήτου του ήταν πολλά και δεν μπόρεσε να τα ελέγξει δεν σου πέρασε μάλλον απο το μυαλό. Τέλος πάντων, ο καθένας μπορεί να έχει ότι γνώμη θέλει επί του θέματος. Προσωπικά θεωρώ πιο επικίνδυνο ένα αμάξι με υπερβολική δύναμη ή έναν όδηγο που "ανοίγει" στη βούτα παρά ένα αυτοκίνητο με επιλεκτική απενεργοποίηση του ESP. |
papadakn έγραψε: |
Εντάξει τώρα που μου "την είπες" και με έβαλες στη θέση μου (ευχαριστώ και για το ενδιαφέρον σου να μου βρείς δουλεία και ηλεκτρονικούς φίλους), γίνε αν μπορείς ενήλικας και επιχειρηματολόγησε (αν μπορείς και πάλι) γιατί θεωρείς πως δεν είναι υποκρισία να γράφονται τόοοοσα πράγματα για το ESP και όλοι να κάνουν την πάπια όταν μιλάνε για βελτιώσεις, κόντρες νίτρα και λοιπά ευγενή αθλήματα. |
salex έγραψε: |
Νίκο, προφανώς έχασες την ουσία όσων έγραψα και παρεξήγησες την οπτική γωνία που προσπάθησα να σας δώσω, εξού και το σχόλιό σου. |
salex έγραψε: | ||
Νίκο, προφανώς έχασες την ουσία όσων έγραψα και παρεξήγησες την οπτική γωνία που προσπάθησα να σας δώσω, εξού και το σχόλιό σου. Συμφωνώ απόλυτα ότι τα 30-40 άλογα που μπορεί να πάρει κάποιος από τη βελτίωση, που είναι βελτίωση επιδόσεων σε ευθεία, μπορούν να αποβούν μοιραία. Όμως τα 30-40 άλογα βρίσκονται στο πεντάλ του γκαζιού και ελέγχονται απόλυτα από τον οδηγό, περιορίζονται δε από το ESP - δεν είναι on/off κατάσταση. Επίσης συμφωνώ με τον Τάκη, ότι ανεξαρτήτως συστημάτων ασφαλείας καθένας μπορεί να πάθει ατύχημα ακολουθώντας απλά τους νόμους της Φυσικής. Κανείς δεν ισχυρίστηκε το αντίθετο. Η διαφορά σε σχέση με τις παραδοσιακές βελτιώσεις είναι ότι όταν κάνεις μια βελτίωση ιπποδύναμης κινητήρα τότε γνωρίζεις πως η ροπή ελέγχεται από το πεντάλ γκαζιού. Ο οδηγός είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το πόσο και που θα το πατήσει. Επομένως δεν έχει σημασία αν έχεις 50, 100 ή 500 ίππους γιατί η ισχύς στο δρόμο ελέγχεται άμεσα από τον οδηγό πάντοτε. Κι αν έχεις υπερβολική ροπή τότε το ESP σε βοηθά. Ακόμη και να συμβεί κάτι κρίσιμο, ο κινητήρας δεν είναι σε θέση να σε σκοτώσει από δυσλειτουργία του γιατί ακόμη και να σπάσει κάτι δεν μπλοκάρει ο άξονας κίνησης. Στις προηγμένες χώρες η βελτίωση κινητήρα απαιτεί μοναδιαία έγκριση τύπου ή έστω έγκριση αντίστοιχου ΚΤΕΟ (βλέπε Γερμανία - TUV). Aπό τη στιγμή που η βελτίωση συνοδεύεται από μια βασική μηχανολογική μελέτη που αποδεικνύει ότι είναι εφικτή και δεν θέτει σε κίνδυνο την ακεραιότητα του οχήματος, είναι αποδεκτή. Για την απενεργοποίηση του ESP, είναι η πρώτη φορά που σύστημα ελέγχου οδικής συμπεριφοράς τέτοιας γενιάς απομονώνεται μέσω software και μάλιστα βελτιωτικού προγράμματος. Αναρωτηθήκατε εαν θα μπορούσε να περάσει έγκριση τύπου; Με ποιό τρόπο τεκμηριώνεται ως βελτίωση η απενεργοποίηση του ESP; Γιατί τα ίδια επιχειρήματα είχαν κάποτε για το ABS και τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν μια μόδα της εποχής. Για να συνοψίσω: Αν πιστεύετε ότι το group PSA έκανε λάθος κι έφτιαξε το ESP με αυτόν το τρόπο στο GT ενώ με διαφορετικό στο RC, παρακαλώ πολύ να τεκμηριώσετε την άποψή σας. Εφόσον η συζήτηση καταλήξει σε κάτι χρήσιμο, μπορούμε να ζητήσουμε την επίσημη απάντηση της εταιρείας. Ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων ξοδεύει χρόνια για να εξελίξει ένα όχημα. Εκείνος γνωρίζει τους λόγους για τις επιλογές του. Εμείς είμαστε απλώς ένα μάτσο μαστοράκια που βλέπουμε μόνο την κορυφή του παγόβουνου και προσπαθούμε να φανταστούμε πως μπορεί να είναι το υπόλοιπο. |
papadakn έγραψε: |
Προσωπικά θέλω να έχω τη δυνατότητα να απενεργοποιώ το σύστημα κατά βούληση ώστε να μπορέσω να μάθω καλύτερα το όχημα μου και κατ' επέκταση να μπορέσω να κινούμαι με μεγαλύτερη ασφάλεια στο μέλλον. |
papadakn έγραψε: |
Τη λογική αυτή την έχω συναντήσει σε πολλούς οδηγούς γερμανικών κυρίως αυτοκινήτων (πρώτοι οι Γερμανοί εξόπλισαν με ESP τα οχήματα τους) οι οποίοι μην έχοντας ποτέ νιώσει το αυτοκίνητο να γλιστράει νομίζουν ότι οδηγούν tank με ερπύστριες το οποίο δεν γλιστρά ποτέ και στρίβει ακαριαία. |
papadakn έγραψε: |
Αφού είναι προφανές πως η ταχύτητα είναι ένα απο τα βασικά αίτια πρόκλησης τροχάιων, θα δεχόσασταν να υπήρχε ένα σύστημα σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα ώστε αυτά να μην αναπτύσσουν ταχύτητα μεγαλύτερη των ορίων κυκλοφορίας? 120χλμ/ώρα και μάλιστα, σε περίπτωση βροχής να μειώνεται αυτόματα το όριο στα 80. Που σταματά το όριο της συλλογικής προστασίας και που ξεκινά η παραβίαση των ατομικών μας δικαιωμάτων? |
papadakn έγραψε: |
Ή μήπως οι αλλαγές της ανάρτησης του RC είναι τόσο ριζικές που το καθιστούν ασφαλές στο όριο? Και ποια είναι τα αντικειμενικά test που καθορίζουν το ασφαλές και το μή ασφαλές? Μήπως απλά η Peugeot παράγει το RC με απενεργοποίησιμο ESP επειδή ο ανταγωνισμός (Clio RS, Golf GT, Corsa OPC) κάνει το ίδιο και όχι για να μας προστατεύσει? Μήπως επιλογή της απενεργοποίησης στο RC και η απουσία της στο GT υπάρχει ώστε να μπορέσει να ξεχωρίσουν εμπορικά τα δύο μοντέλα που εντέλει δεν διαφέρουν και τόσο? |
salex έγραψε: |
Ωστόσο όλα αυτά δεν απαντούν την αρχική μου ερώτηση. Με τί αιτιολογία η πλήρης απενεργοποίηση του ESP συνιστά βελτίωση; Σας θυμίζω ότι αντίστοιχα θέματα είχαμε κάποτε με το ABS. Όλοι ήθελαν να το απενεργοποιούν κατ'επιλογή. |
android έγραψε: |
εστω οταν θελω να κανω ενα παιχνιδακι με τον κωλο ρε αδερφε για μενα ειναι βελτιωση γιατι μου χαριζει αυτο που θελω την απολαυση να αδειασει ο κωλος κ να μπω γλυκα στην στροφη οπως θελω...το κανει το esp ?οχι γιατι αμα αδειασει κωλο καποιος ασχετος μπορει να φερει πολλα τετ α κετ |
android έγραψε: |
τα νουμερα ηταν υποθετικα
κ το καθε esp δεν εχει την ιδια ρυθμιση ανοχης κτλ δε θα περνω τα λιμανακια απ ακρη σ ακρη για να μην βαραει το esp |
android έγραψε: |
δεν ειμαι σε ραλλυ να διασκεδασω παω |
Steve έγραψε: | ||
Και ο απέναντι σου την βόλτα του θέλει να πάει, αλλά δεν φταίει σε τίποτα για να του πάρεις το κεφάλι. Δεν λέω ότι σώζει ζωές το ESP (αν είσαι κουλός, ούτε το χέρι του Θεού δεν σε σώζει), απλά αποτρέπει κάποιες "σίγουρες" καταστάσεις |
salex έγραψε: |
Για να μην ανησυχείτε πάντως, ούτε το Corsa OPC έχει πλήρως απενεργοποιούμενο ESP. Μοιάζει, αλλά δεν είναι. Ναι μεν σε αφήνει να χαζοσπινιάρεις στην ευθεία όταν το έχεις απενεργοποιήσει, όταν όμως δει τα σκούρα και φτάσεις στα όρια επιστρέφει, δεν σε αφήνει στην τύχη σου.
Πραγματική ελευθερία από αυτή την γενιά ESP δεν νομίζω υπάρχει σχεδόν ποτέ... Εκτός κι αν θυσιάσεις μαζί και το ABS. Μια ασφάλεια είναι όλο το πανηγύρι. Όποιος τολμά ας την τραβήξει! |
In.gr στις 02/04/2007, 10:25 έγραψε: |
Για την ακρίβεια, δεν έθεσαν περιορισμούς στην εμπλοκή του οδηγού, επιτρέποντας την πλήρη απενεργοποίηση του ESP, ούτε και προσπάθησαν να εξισορροπήσουν την οδική συμπεριφορά με την ποιότητα κύλισης. Αντιθέτως, επενέβησαν κατάλληλα στις αναρτήσεις, ώστε το αποτέλεσμα να είναι αντάξιο των προσδοκιών.
Αν και η απόσταση από το έδαφος παρέμεινε ίδια, τα ελατήρια που χρησιμοποιούνται είναι αρκετά πιο σκληρά, ώστε να περιορίζονται οι κλίσεις στις στροφές. Αντίστοιχα, ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας είναι κατά 30% πιο στιβαρός, ενώ μικρές μεταβολές παρατηρούνται και στα γόνατα McPherson εμπρός. Οι συγκεκριμένες επεμβάσεις δεν επηρέασαν δραματικά την άνεση, ούτε και θα καταπονήσουν τους επιβάτες στον ίδιο βαθμό με τα παλαιότερα 205 GTI και 106 Rallye. Στον αντίποδα, αξιοποιούν καλύτερα την πρόσφυση των RE 050A, ελαστικών της Bridgestone, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κινείται ταχύτατα, σε κάθε είδους διαδρομή, με ρυθμούς ανώτερους των μοντέλων που διαδέχεται. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Διαφωνει κανεις??? |
Lefter1s RC έγραψε: |
Παρακολουθω την σηζητηση μερες και πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι στην τελικη αναλωνεστε για ενα τετοιο θεμα. Καλος ή κακος η εταιρια εχει εφοδιασει τα μοντελα της με αυτο το συστημα. Οποιος δεν το γουσταρει απλα περναει μια βολτα απο τον mr.Condor κ ειμαστε ολοι χαρουμενοι.
Διαφωνει κανεις??? |
Steve έγραψε: |
Αν ο "φίλος" την πάσσαρε την πλακέτα στην εταιρία όμως, και η εταιρία πουλάει την πλακέτα του φίλου, τότε θα τα στάξεις και θα βρεις και την υγειά σου |
volvos έγραψε: |
τωρα πλεον και με ενα απλο διακοπτακι λενε οι φημες....
απλα θα βγαζει fault οπως καριβως και με προγραμμα κονδωρα οταν ειναι απενεργοποιημενο. μολις σβησεις και ξανααναψεις ολα οκ... πλήροφοριες στο μελλον... |
salex έγραψε: |
Ρωτήστε τον Τάσο με το δυναμόμετρο. Εκείνος ξέρει γιατί απενεργοποιεί το ESP για να τα μετρήσει. Πώς αλλιώς θα τα κατάφερνε; |
Παράθεση: |
Ο θεός να βάλει το χέρι του να μην θρυνήσουμε θύματα! |
drdino έγραψε: |
Και γιατί στο rallye και όχι στο Gt; Ή μάλλον, αφού το rallye είναι ένα Gt με λιγότερο εξοπλισμό, άρα και το Gt θα έρχεται με απενεργοποιούμενο esp; |
Touristas έγραψε: |
Μια διευκρίνιση , 207 rallye στην Γαλλία δεν υπάρχει αλλά μόνο στην Ελλάδα.
Στην ουσία είναι ένα sport pack 207 με μηχανικά από GT. Οπότε εάν το εργοστάσιο αλλάξει κάτι για το ESP θα το κάνει και για το GT μιας και έχουν την ίδια μονάδα. |
marios206 έγραψε: |
όχι...απλά το εργοστάσιο άκουσε το κράξιμο για το esp
και πλέον από Μαϊο και μετά ότι έρχεται θα απενεργοποιείτε πλήρως! |
volvos έγραψε: |
τωρα πλεον και με ενα απλο διακοπτακι λενε οι φημες....
απλα θα βγαζει fault οπως καριβως και με προγραμμα κονδωρα οταν ειναι απενεργοποιημενο. μολις σβησεις και ξανααναψεις ολα οκ... πλήροφοριες στο μελλον... |
fynos έγραψε: | ||
Ένα pus button για την ακρίβεια . . . . διακοπτάκι δεν κάνει ! Το κόλπο είναι να κόψει την γείωση στον αισθητήρα !! Μπράβο στον πρωτοπόρο που έδωσε τα φώτα του σε όλους !! |
marios206 έγραψε: |
Ήρθε και η επίσημη ενημέρωση.
Τα Rallye και GT από παραγωγή Απριλίου και μετά έρχονται με λειτουργεία πλήρους απενεργοποίησης του ESP όπως και στο RC και θα έχουν στάνταρ και το SSP ( Steering Stability Programm) όπως και στο RC στις ίδιες τιμές 17.900 και 19.000 απλά δεν θα ισχύει για αυτά η έκπτωση 300 ευρώ ή η αγορά αξεσουάρ αξίας 500 ευρώ. |
marios206 έγραψε: |
Άκυρον τελικά...
μετά από νέα ενημέρωση ....... ....τα Rallye και GT θα έχουν το SSP στάνταρ αλλά το ESP παραμένει όπως και πρίν.. |
android έγραψε: |
παντως ο ανταγωνισμος που λεγετε gsi βγαινει απο μαμα κ εκει το gt χανει |
android έγραψε: |
καλα παππου...παρε ταξι
οποιος δεν εχει esp στο αμαξι του η βγαινει απο μαμα ειναι καγκουρας |
Jim207GT έγραψε: | ||
Συγνώμη ρε Γιούχα Κάνκουνεν αλλά εμείς οι παππούδες έτσι είμαστε λίγο τσαγάκι και φασκόμυλο και είμαστε οκ ενώ εσένα βράζει το αίμα σου..... |
Παράθεση: |
Άμα θες να το χώσεις πίστα βγάζεις μια ασφάλεια ή βαζεις ένα διακοπτάκι με ρελεδάκι και είσαι ΟΚ απορώ που ακόμα το κάνετε θέμα. |
Jim207GT έγραψε: | ||
Ίσως αμα διάβαζες λίγο καλύτερα το post μου να σε κάλυπτα(τα παρακάτω ισχύουν και για την αγαπημένη διαδρομή σου )
Και από οτι βλέπεις είπα καγκουρίες και όχι προσωπικά εσένα κάγκουρα, και φυσικά αστειευόμενος αν το πείρες σα προσωπική επίθεση εναντίων σου τότε συγνώμη φίλε μου......Όσο το άν είναι αργό με ESP ΟΝ αυτό χωράει πολυυυύ συζήτηση. |
drdino έγραψε: |
Καλά, το άρθρο έτσι πως είναι γραμμένο χάνει όλη την αξιοπιστία του. Συν τοις άλλοις, υπάρχουν ΠΟΛΛΑ αυτοκίνητα με εργοστασιακό πλήρως απενεργοποιούμενο esp. Αυτά τι είναι, παράτυπα; |
marios206 έγραψε: |
Ήρθε και η επίσημη ενημέρωση.
Τα Rallye και GT από παραγωγή Απριλίου και μετά έρχονται με λειτουργεία πλήρους απενεργοποίησης του ESP όπως και στο RC και θα έχουν στάνταρ και το SSP ( Steering Stability Programm) όπως και στο RC στις ίδιες τιμές 17.900 και 19.000 απλά δεν θα ισχύει για αυτά η έκπτωση 300 ευρώ ή η αγορά αξεσουάρ αξίας 500 ευρώ. |
bagosgt έγραψε: |
κ πως μπορουμε να το απενεργοποιησουμε?που μπανει ο διακοπτης?πιο καλωδιο ειναι αυτο που κανει την "ζημια"? |
CHR207 έγραψε: |
ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΕSP OFF (ΓΙΑΝΝΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΨΟΓΑ!!)ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ SΑLEΧ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ......ΧΑΜΟΣ!!!!!ΛΥΣΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!. |
CHR207 έγραψε: |
ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΕSP OFF (ΓΙΑΝΝΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΨΟΓΑ!!)ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ SΑLEΧ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ......ΧΑΜΟΣ!!!!!ΛΥΣΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!. |
CHR207 έγραψε: |
..ΧΑΜΟΣ!!!!!ΛΥΣΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!. |
Jim207GT έγραψε: |
Τελικά το γνωστό μπλοκε θα αντέχει την ροπή? Με φουλ πρώτο στάδιο μηλάμε για 30+kg ροπής και απο πολύ χαμηλά. Μηλάμε για πάνω από 24kg από 2200 έως 5600 μόνο με το πρόγραμμα. Μάνθο μιάς και επικοινωνείς μαζί τους να έκανες μια ερώτηση? |
volvos έγραψε: |
e βεβαια αμα βαλεις το μπλοκε του πεζο διπλα στο μπλοκε του wtcc
δε θα μπορεις να ξεχωρισεις ποιο ειναι ποιανου... Ι D I O T T T T T T |
volvos έγραψε: |
e βεβαια αμα βαλεις το μπλοκε του πεζο διπλα στο μπλοκε του wtcc
δε θα μπορεις να ξεχωρισεις ποιο ειναι ποιανου... Ι D I O T T T T T T |
giannis27 έγραψε: |
άστο steve δεν το ζώσεις στην είπε χοντρά ! |
giannis27 έγραψε: |
βρε ότι κ να λες
εσύ πετάχτηκες σαν την να μην πω κ την έφαγες κανονικά |
volvos έγραψε: |
μεχρι το 2000 υπηρχε το btcc
μετα 2000-2004 εγινε το etcc Και πλεον υπαρχει το wtcc με το btcc Που ειναι 5 αγωνες σε κατι χωραφια της αγγλιας ασχολεισαι μονο εσυ και κανας βοσκος που του τρομαζουν τα προβατα 2-0 |
MEMsound έγραψε: |
τα περισσότερα peugeot στην στροφή με αφημα του γκαζιου (και κάπως περισότερο με πάτημα του φρένου) γυρνάνε τον πωπό τους
και ίσως γι αυτό να τα γουστάρουμε... |
MEMsound έγραψε: |
το 207 μάλιστα το κάνει με αρκετα φιλικό τρόπο (σε σχέση με παλαιότερα μοντελα), απλά το σχετικά αυξημένο βαρος του σου δημιουργεί ενα μικροπροβληματισμό σχετικά με το πως θα το ελεγξω αν ξεκολλήσει, που τελικά ομως δεν ισχύει μιας και το αμάξι ελεγχεται μια χαρά... |
MEMsound έγραψε: |
τι αμάξι οδηγουσες πριν? |
MEMsound έγραψε: |
υ.γ. ειναι πολυ ευκολο να φτιάξεις το σχετικό διακοπτάκι πλήρους απενεργοποιησης και να χαρείς αυτό που εχεις αγοράσει... |
android έγραψε: |
δυστιχος για τις κακιες γλωσσες το 207 χωρις esp παταει τοσο καλα.... |
booster έγραψε: |
πρόλαβε και μου έστειλε αυτός:) Ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι που συμπονούν τους συνανθρώπους τους...
Πέρα από τη τακτική που μου εξήγησε πώς γίνεται, ξέρει κανείς κάποιον ηλεκτρολόγο που να το έχει κάνει? |
Angry_Punisher έγραψε: |
Fynos Ευχαριστω για την εγκατασταση ρε man!Καλα μιλαμε καμια σχεση με πριν!Πιστευω τωρα θα μπωρο να βαζω κοντριτσες χωρις φοβο μην με κοψει το esp.Πολυ καλος ο διακοπτης σου χρωσταω χαρη. |
fynos έγραψε: |
Διότι παρεμβαίνεις στην καλωδίωση σε κάτι που θεωρούν από το εργοστάσιο ευαίσθητο ! |
Angry_Punisher έγραψε: |
Το αμαξι δεν παθαινει τπτ με τον διακοπτη,αλλα θελει προσοχη οταν το βγαζεις γιατι στις στροφες κανει παιχνιδια,αλλα ομολογω πως ειναι χρησιμο πολυ σε κοντρες!Γιατι δεν σε κοβει ουτε στην δευτερα ουτε στην τριτη ταχυτητα και σου βγαζει ολη την δυναμη! |
grpts έγραψε: |
Εννοειται πως θελει προσοχη αλλα πιστευω πως χρειαζεται σαν επιλογη οπως στο rc εγω το θελω ποιο πολυ για εκκινησεις .. |
sotos 207Gt έγραψε: |
Αν δεν εχετε αλλαξει αναρτηση το νου σας.
Μετα απο καποιο σημειο και ιδιως στο οριο το αμαξι ειναι λιγακι αλοπροσαλλο. Εχει ενα ψαλλιδισμα που σου διμιουργει ενα αντανακλαστικο και σε παει χωρις αυριο... |
sotos 207Gt έγραψε: |
ναι το θεμα ειναι οτι τι εσπ τα ψιλομαζευει αυτα
απο τοτε που το εβγαλα τα ειδα ολα |
sotos 207Gt έγραψε: |
ναι το θεμα ειναι οτι τι εσπ τα ψιλομαζευει αυτα
απο τοτε που το εβγαλα τα ειδα ολα |
denlafkas έγραψε: | ||
|
fynos έγραψε: |
Όχι από την στιγμή που θα αποφασίσεις ότι είσαι κάγκουρας στο δρόμο, μέχρι να παρκάρεις θα συνεχίσεις έτσι
Μην γελιόμαστε . . . δεν θα υπάρξει κάτι άλλο παρά μόνο αν το βγάλει η μαμά εταιρεία και όχι κάποιος βελτιωτής ! |
fynos έγραψε: |
Επίσης και χωρείς ESP μπορείς να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο πολύ ωραία, αλλά θέλει τέχνη |
fynos έγραψε: |
Α ήσουν από τους άτυχους με πρόβλημα στο ESP ε?
Τι να σε κάνω που δεν προτίμησες τις υπηρεσίες μας, έτσι όπως το βάζω εγώ μπορείς να το βγάλεις αλλά και να το επανατοποθετήσεις χωρίς προβλήματα ..... τέλος πάντων αυτά για την ώρα! Επίσης και χωρείς ESP μπορείς να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο πολύ ωραία, αλλά θέλει τέχνη |
fynos έγραψε: |
Και θα σου απαντήσω το αυτονόητο !
Αν δεν βάλεις τον εγκέφαλο του RC ΟΧΙ ! |
fynos έγραψε: |
Μόνο για το ESP όχι, αν έχεις σκοπό να αλλάξεις τουρμπίνα (over), κρεμαγέρα (ssp) ίσος αλλά το κόστος εκτινάσσεται ! |
Touristas έγραψε: |
Δεν έχει να κάνει με των εγκέφαλο κινητήρα αλλά με την μονάδα ABS/ESP |
peugeotναύτης21 έγραψε: |
Άρα η lion μπορεί να το ρυθμίσει ή όχι? |
peugeotναύτης21 έγραψε: |
Σα του rc ας πούμε?Πάει πολλά η αλλαγή? |
peugeotναύτης21 έγραψε: |
Αυτές οι συζυτήσεις πρωί γίνονται.. .Ναι μπορεί να κάνει δουλειά οπως λες αλλά θα είναι το ίδιο αξιόπιστο?Εσύ έχεις βάλει το μπουτονάκι? |
Jim207GT έγραψε: | ||
Εννοείτε και όταν μπαίνω στο αμάξι είμαι, ζωνούλα, κλειδάκι στην μίζα, άναμα μοτερ, κουμπάκι esp, ένδειξη οθόνης ESP/ASR Faulty και φύγαμε..... Η μοναδική ένδειξη με μπιπ που συνοδεύετε με χαμόγελο |
peugeotναύτης21 έγραψε: |
Ωραίος,δηλ. απλά το πατας και απενεργοποίειται?Λογικά πρέπει να συμπεριφέρεται εντελώς διαφορετικά το αμάξι... |
MEMsound έγραψε: | ||
... Α Λ Λ Ο Α Μ Α Ξ Ι !!!!!!! και για να το ξαναενεργοποιήσεις απλά σβήνεις και ξανανάβεις... αυτό ειναι ισως το μοναδικό πλεονέκτημα σε σχέση με το esp off του 207 RC το οποιό μπορείς να επανα-ενεργοποιήσης χωρίς να σβησεις το μοτερ. |
MEMsound έγραψε: |
αν το χρειαστείς "αμεσα" (θεωρω οτι εννοείς "εκτάκτως" γιατι εχασες τον ελεγχο του αυτοκινήτου, και οχι βαριέμαι να κάνω στην ακρη του δρόμου να σβησω και να ξαναψω - ή εστω και με προσοχη "εν κινηση")...
μέχρι να πάει το χέρι σου στο εργοστασιακό διακοπτάκι για να το επανα-ενεργοποιήσεις... θα εχεις ηδη σβουρήξει / ή βγει από το δρόμο ή "τρακάρει" κλπ κλπ... οπότε το "αμεσα" ειναι λιγο σχετικό... |
MEMsound έγραψε: |
δεν διαφωνω.
ουτε και σε εμενα αρέσει που δεν το εχει ως στανταρ το "πληρως off" πόσο μάλλον οταν σε παλαιότερα μοντελα πχ 206gti 2,0 και RC υπήρχε, όπως και στο 1600gti (οταν στον εξτρα εξοπλισμό εβαζες esp η απενεργοποίηση του ηταν πλήρης) ...από την άλλη το να πάρεις ολόκληρη μοναδα esp (από το 207 RC κλπ κλπ) με κόστος ... δεν θέλω να φαντάζομαι... το βρησκω υπερβολικό... εεεε προτιμώ την χειροποίητη πατέντα και λιγο κόπο παραπάνω για την επαναενεργοποίηση του... καγκουρια δεν την θεωρώ... πατέντα ναι... και πολυ εξυπνη μάλιστα... και ακόμα περισότερο... "εξυπνα"... τα "ρεστα" που σου μένουν... εεεχμ... -> μπλοκέ... |
MEMsound έγραψε: |
δεν εχω ιδεα...
επίσης δεν νομίζω οτι θα αναλάβει να στο κάνει... |
android έγραψε: |
fynos εγγυηση
δεν φαινεται τπτ ολα τα κανει πολυ ομορφα |
MEMsound έγραψε: |
σωστό και αυτό... για το gt...
για το rallye όμως που θεωρητικά το παίρνει κάποοιος που δεν ενδιαφέρεται για τα "φρου~φρου" εξοπλισμου του GT, αλλα για την δυναμη του κινητηρα και το γενικότερο στησικο του αυτοκινήτου (που οκ δεν ειναι τοσο καλό οσο το RC, αλλά δεν εχει και καμία σχεση με το ατμοσφαιρικό 1600άρι 207 ουτε το 120άρι ουτε το 110αρι...) θεωρω οτι θα επρεπε να υπάρχει η πληρης απενεργοποίηση. βεβαια το "rallye" (ετσι όπως το εχουμε οι περισσότεροι στο μυαλό μας... σαν "πολεμική" ή σκληροπυρηνικη κατασκευη... βλ 205 ραλλυε, 106 13άρι, 106 8ν... και λιγότερο ισως το 106 16ν...) ειναι αυτό που στο εξωτερικό ονομάζεται "σπορτ κατι"... και ειναι τελικά ενα απλά ενα πιο φθηνό GT... οπως και να χει... οταν το πράγμα λυνεται με εξαιρετικά χαμηλό κόστος δεν χρειάζεται να σκάτε... βαζετε το ρημαδοκουμπάκι κανετε την δουλειά σας, εξάλου δεν "χαλάτε" κάτι για να το βάλετε, ουτε κάνετε μη αναστρέψιμη επέμβαση... οποτε θέλετε μπορείτε να το επαναφερετε στην μαμα μορφη |
mario207 έγραψε: |
2-3 φορες που ειχε ζοριστει πολυ εκανε εναν θορυβο οπωσ κανει το αμαξι οτν πεφτει σε λακουβα μεγαλη περιπου δεν εχει συμβει σε κανεναν ?? |
mario207 έγραψε: |
καλημερα!
η αναρτηση πρεπει να εκανε ετσι αλλα οχι απο σπινιαρισμα αλλα απο απωλεια προσφυσης μαλλον ?? συμφωνα με προηγουμενες εμπειριες απο αμαξια χωρις esp στη συγκεκριμενη φαση το αμαξι θα εκανε drift 90 μοιρες περιπου.... Το χεις φτασει σε αυτα τα ορια ??? να δεις αν ακουγεται κατι ? σε πιο χαλαρη φαση παλι ενεργοποιειται το esp αλλα χωρις ιδιετερο θορυβο... |
mario207 έγραψε: |
φιλε ανδροειδη υποθετω οτι δεν πρεπει να το κανω και πολυ συχνα ε ? υπαρχει κυνδινος να χαλασει/σπασει/διαλυθει τιποτα??
πως βγαινει το γαμη..... το esp ??????? |
antonios16V έγραψε: |
Το διακοπτακι του ESP off μπορει να μπει σε c2 vts ?
Λετε να εχει την ιδια μοναδα ESP -καλωδιωση? |
salex έγραψε: |
Μόνο τα επίσημα μέλη δικαιούνται να κάνουν μπαντιλίκια με τις ευλογίες του fynou.
Οι υπόλοιποι να πηγάινουν κυρίες! |
antonios16V έγραψε: | ||
Επανερχομαι παλι στο C2 μιας και κανεις δεν εγραψε κατι. Εμπρος απο το χειροφρενο εχει εναν αισθητηρα.Αυτος μηπως βλεπει επιταχυνση επιβραδυνση? Αν του κοψουμε την τροφοδοσια υπαρχει περιπτωση να βγει εκτος το ESP χωρις να χασουμε το ABS? |
drdino έγραψε: |
Λογικά αναφέρεσαι στον yaw sensor. Ναι, αυτός είναι του esp αποκλειστικά, ίσως γίνεται αυτό που λες. |
pol έγραψε: |
να ρωρησω κατι εγω το εκανα στον κον.............. με το προγραμμα αλλα για να το ξαναβαλω πρεπει να σβησω την μηχανη υπαρχει τροποσ να το σβηνω παντοντας το κουμπι παλι |
pistolas έγραψε: |
δεν απενεργοποιειται τελείως για σπινάρισμα ναι αλλα όχι για χερόφρενα κ.τ.π
|
xalkiadakhs 207gt έγραψε: |
esp off today!!!!
ευχαριστω για αλλη μια φορα τον γιαννη μας!!!(thnks fynos) |
fynos έγραψε: |
Άντε ωραία, οπότε θα περιμένουμε εντυπώσεις !
Την ώρα που έτυχε να με πάρεις πραγματικά πνιγόμουνα ! |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: | ||
|
207 GT HRAKLEIO έγραψε: | ||||
|
mrkaza έγραψε: |
Που θα παει 22 μηνες εγγυηση μηνανε |
salex έγραψε: | ||
22 και σήμερα Πάνο! |
207 GT HRAKLEIO έγραψε: |
Αγόρασα το κόκκινο κουμπάκι και εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τώρα μένει να το συνδέσουμε με το φίλο μου το Χριστόφορο (σύμφωνα με τις οδηγίες του fynou! |
207 GT HRAKLEIO έγραψε: |
Αγόρασα το κόκκινο κουμπάκι και εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τώρα μένει να το συνδέσουμε με το φίλο μου το Χριστόφορο (σύμφωνα με τις οδηγίες του fynou! |
alkone έγραψε: |
Ηρθε ο καιρος να μοιραστω κ εγω τις δικες μου εμπειριες με εσπ οφ σε 207 GT με προγραμμα μονο...Σιγουρα στην αρχη θελει καποια εξοικειωση με το αυτοκινητο γτ δν ειναι το εσπ πανω απο το κεφαλι σου να σε κοψει στο παραμικρο γλυστρημα...επιτελους βλεπεις την δυναμη του αυτοκινητου στις μικρες ταχυτητες 1η 2α 3η(σε καποια σημεια βεβαια θελει προσοχη βλεπε νερα,δρομος γυαλι).Ενα σημαντικο ακομη ειναι οτι σε φαση γρηγορου στριψιματος με εσπ ον το αμαξι πολλες φορες στις εξοδους μουλαρονε απελπιστικα λογω ενεργοποιησης του συστηματος..με το διακοπτη πατημενο τα ξεχνας πλεον αυτα κ τσαρουχονεις το πεταλι του γκαζιου μεχρι την επομενη στροφη διχως κοψιματα κ μπουκωματα απο πλευρας αυτοκινητου!! Αυτα τα ολιγα απο μενα,καπου εδω να ευχαριστησω τον φυνο κ δημοσια μεσω του φορουμ για τον διακοπτη!! |
fynos έγραψε: |
Θέλω να δω όταν βάλεις το μπλόκε τι θα γράψεις |
sotos 207Gt έγραψε: |
παντως προσεχετε γενικοτερα οταν βγαζετε το συστημα ευσταθειας.Το 207 θυμιζει παρα πολυ τα παλια καλα ραλλακια αλλα |
fynos έγραψε: |
Θέλω να δω όταν βάλεις το μπλόκε τι θα γράψεις |
denlafkas έγραψε: |
αντε βρε παλουκαρια ανεβαστε κ καμια φωτο απο το διακοπτακι κ τη θεση που το τοποθετησατε.... |
fynos έγραψε: |
Σε ευχαριστώ Μάνο για τα καλά σου λόγια . . .
Ρίξε μια ματιά στην πίεση των ελαστικών σου και είσαι οκ !! Να φαντασθείτε ο Μάνος έχει ένα μαμά καινούριο 207 και μιλάει από τώρα για δύναμη, που να πάει και παρακάτω ! Προσοχή φίλε μου και καλούς δρόμου . . . |
manos82 έγραψε: | ||
Μολις εφυγα πηγα και το αλλαξα σε 36/36 |
207 GT HRAKLEIO έγραψε: |
Αγόρασα το κόκκινο κουμπάκι και εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τώρα μένει να το συνδέσουμε με το φίλο μου το Χριστόφορο (σύμφωνα με τις οδηγίες του fynou! |
xrisa-xs έγραψε: |
I want esp off... |
fynos έγραψε: |
Πρώτη φορά το ακούω, δηλαδή βάζεις όπισθεν για να παρκάρεις και βγαίνει το εσπ οφφ ή το ενεργοποιείς με όπισθεν και χωρείς να σβήσεις κινητήρα? |
vaggelisgr έγραψε: |
από μέρα σε μέρα..είχα κάτι ντράβαλα και το χα αφήσει στην άκρη.. |
v.p turbo έγραψε: |
Καλά όλα αυτα αλλά το esp είναι για κάποιο λόγο.κ εγώ είχα σκεφτεί να το βγάλω αλλά δεν αξίζει μόνο κ μόνο για να κάνω το κομμάτι μου.. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Εάν θές να πηγαίνεις χαλαρός βολτάροντας και ξένιαστος..ας υπάρχει το esp, δέν εμποδίζει κάπου!
ΑΛΛΑ όταν θές βρέ παιδί μου να πατήσεις μια 2ά από χαμηλά είναι σκέτο μαρτήριο και επιπλέον μετά από μερικά σπιναρίσματα ακούγονται τα δύσμοιρα φρενάκια που διαμαρτύρονται! |
Octane έγραψε: | ||
Ναι , γι'αυτο ακριβως βγαζουμε το esp , για να παταμε 2ες |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
αστείο; Για να τονίσω την ταλαιπωρία των φρένων το έγραψα.. Εσύ μιάς και στριφτάς ξέρουμε, το θές για να κάνεις τα φοβερά ανάποδα τιμόνια σου.. |
orCus έγραψε: |
ok ολα καλα! θεμα του καθενος τι θα κανει! αλλα αν αποφασισεις να το κανεις.... 3 ερωτησεις! Που? Ποιος? Ποσο? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
"Που": ηλεκτρολόγος. "Ποιός": δικό σου θέμα. "Πόσο": σχεδόν τσάμπα (εμένα θα μου πάρει 20e). |
orCus έγραψε: | ||||
Eυχαριστω παρα πολυ!!! ησουν κατατοπιστικοτατος!!! |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||||||
Ok, αλλά δέν νομίζω ότι μπορώ να σου προτείνω συγκεκριμένο άτομο να σου κάνει τη δουλειά. (για ευνόητους λόγους) |
orCus έγραψε: | ||||||||
Δεν ηταν ειρωνικο! αληθεια ευχαριστω! |
MEMsound έγραψε: |
+1...
και μετα οσο πιο πολυ το στριβεις..αρχιζεις τις "αναβαθμίσεις"... ή οσο πιο πολυ το ανοιγεις...αρχίζεις τις αλλες "αναβαθμίσεις"... |
Tzive έγραψε: |
σήμερα το ESP μου βγηκε μόνιμα εκτος. εχει καμια ιδέα κάνεις τι μπορεί να φταίει? ασφάλεια δεν ειναι γιατι το ABS δουλευει κανονικά...
αυριο θα βγαλω και το διακοπτάκι μπας και τα τιναξε αλλα τι άλλο μπορεί να φταίει? |
Μαριάνα έγραψε: | ||
Τελικά τί έγινε με τη μονάδα ABS; ( 3 χρόνια τρέμω γι' αυτό το θέμα, μακριά από 'μας... ) |
bagosgt έγραψε: |
εκτος κ αν ειναι τους πρωτους μηνες του 08,που οπως ειναι λογικο,ειναι παραγωγης του 07 που πωληθηκε το 08 |
dimkeras έγραψε: | ||||
Του '07 παρουσίασαν προβλήματα. Εσένα του '08 μπορεί να τη γλιτώσει! Φτου φτου! |
android έγραψε: | ||
μπα που να μεινεις πισω σε κοντρα...αρχες του 08 ειμαι με 65000 χλμ το ξεκουραζω ομως αρκετα με το κουμπακι |
Tzive έγραψε: |
σήμερα το ESP μου βγηκε μόνιμα εκτος. εχει καμια ιδέα κάνεις τι μπορεί να φταίει? ασφάλεια δεν ειναι γιατι το ABS δουλευει κανονικά...
αυριο θα βγαλω και το διακοπτάκι μπας και τα τιναξε αλλα τι άλλο μπορεί να φταίει? |
AtastaleiaS έγραψε: |
εχουμε κανενα νεο απο το μετωπο? |
marios_207_GT έγραψε: |
Με τη βοηθεια του μαστρο-reselie εβαλα κουμπακι κι εγω (ελπιζω να μην αναντιναχθει Τασο)
free photo hosting |
rallaki-1 έγραψε: |
Τον τελευταίο καιρό (που έχει χαλάσει το esp) με το που φτάνω 200km/h μου βγαίνει το Turbo εκτός. Χωρίς ένδειξη στο ταμπλό! Μόνο στον υπολογιστή βγάζει το MAP (αισθητήρα θερμοκρασίας αερα) και το esp..
Στο συνεργείο που το πήγα μου είπαν πως "λόγω του Esp που σου έχει χαλάσει στα κάνει αυτά για αυτό και δεν σου ανάβει antipollution fault, Πρεπει να αλλάξεις μοναδα esp".. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντιστοιχο; |
reselie-206 έγραψε: | ||
Μπά δεν είναι απο esp ούτε νομίζω να στο κάνει σε σταθερά χλμ.. για δές τι πίεση σηκώνεις εκείνη την ώρα και τι target έχεις απο πρόγραμμα όπως επίσης δές και το κωδικό σφάλματος που σου βγάζει πχ p0235,p0238 κτλπ |