sps έγραψε: |
Moνο αν στραβωσει το μπρατσο θα υπαρχει προβλημα με ρουλεμαν-μουαγιε!
|
Lef205 έγραψε: | ||
Εισαι 100% σιγουρος για αυτο? |
lyciferakos έγραψε: |
ΟΟΟΟΟΟΟπς. Μαγκες τοτε την πατησα. Το πισω μπρατσο του 106 μου εχει ελαχιστο τζογο, ηθελα να αλλαξο το ρολεμαν, αλλα τορα μ αυτα που διαβασα μαλλον θα χρειαστει αλλαγη αλο το μπρατσο. Μεγαλη απαγοητευση, μακαρι να μιν δαβαζα το τοπικ. |
nikos68 έγραψε: |
Ο εν λόγω άξονας έχει περί τα 700 με 800 ευρώ.Υπάρχει τρόπος να τα γλιτώσεις αν θέλει ο μάστοράς σου.Ανοίγει τον άξονα και βλέπει τη φθορά.Αν έχει ζημιά τότε μπορεί να τον στείλει σε τόρνο και να τον ενισχύσει και μετά να βάλει καινούρια ρολεμάν.Η δουλειά του τόρνου είναι περί τα 80 ευρώ και κανά 50άρι τα ρολεμάν.Το έπαθα στο saxo μου στα 100.000 κι ευτυχώς για μένα άλλαξα μόνο ρολεμάν γιατί ο άξονας ήταν εντάξει.Αν ο τζόγος είναι μικρός τότε την έχει γλιτώσει ο άξονας.Τα πάντα είναι θέμα σωστού μηχανικού. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτή την περίοδο ασχολούμαι με τον πίσω άξονα του 106 μου (ρύθμιση, συντήρηση, βάψιμο, αλλαγή ρουλεμάν, αλλαγή σινεμπλόκ κλπ).
Πρεσάρω προληπτικά 3 ρουλεμάν μέσα σε κάθε βραχίονα ώστε το εμβαδό επαφής να είναι μεγαλύτερο. Κάντε λίγη υπομονή κ θ'ανεβάσω φώτος |
rallye1294 έγραψε: | ||
Ακουγεται πολυ ενδιαφερον. Αναμενουμε φωτο! |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτή την περίοδο ασχολούμαι με τον πίσω άξονα του 106 μου (ρύθμιση, συντήρηση, βάψιμο, αλλαγή ρουλεμάν, αλλαγή σινεμπλόκ κλπ).
Πρεσάρω προληπτικά 3 ρουλεμάν μέσα σε κάθε βραχίονα ώστε το εμβαδό επαφής να είναι μεγαλύτερο. Κάντε λίγη υπομονή κ θ'ανεβάσω φώτος |
Pughell έγραψε: |
Και δυστυχως εχει τετοιο ογκο που πολυ δυσκολα θα βρειτε τορνο που να μπορει να τον επισκευασει,σε αντιθεση με αυτον του 106 που ειναι πιο ευκολη υποθεση... |
Pughell έγραψε: |
Απο οσο ξερω το "κουτσουρο" ειναι ιδιο και η διαφορα ειναι μονον στα ακρα και στις ραβδους,που αλλαζουν,οποτε δεν υπαρχει προβλημα.
Το ιδιο ισχυει και στα 106. Τωρα αμα εισαι τοσο ατυχοι και βρειτε αξονα που δεν εχει καν αντιστρεπτικη,τι να πω... |
AlienHack έγραψε: |
στα 206 δεν θελουν συντήρηση οι άξονες??
γμτ ! θελω εδώ και καιρό να τον βγαλω να δω σε τι κατάσταση ειναι αλλά δεν εχω ιδέα πως.. |
gulik έγραψε: |
Οπότε, προχώρησα στην αλλαγή του άξονα με έναν σχεδόν καινούργιο από 1600άρι 206, με μεγαλύτερα ταμπούρα. |
SnakeMJK έγραψε: | ||
έχω την εντύπωση πως τα 1600άρια 206 δεν έβγαιναν ποτέ με ταμπούρα πίσω... μήπως ο άξονας είναι από τπτ partner ή παρόμοιο βανοειδές; αυτά συνήθως έχουν μεγαλύτερα ταμπούρα... |
gulik έγραψε: |
O τύπος είπε ότι έβγαλε τον άξονα από ένα 206 που είχε εκεί. Είπε μάλιστα ότι θα καταργήσει το ABS που είχε, αφού το δικό μου δεν έχει. Θα τον ξαναρωτήσω, εννοείται...
Τα ταμπούρα είναι πολύ μεγαλύτερα από τα προηγούμενα. Εάν είναι από Partner, ας πούμε, τί πρόβλημα θα υπάρχει; Καταρχάς, αυξημένο πλάτος..??... |
AlienHack έγραψε: |
αρκει να ειναι σε καλή κατασταση ο αξονας γιατι απο μεταχειρισμενο ποτε δεν ξες. η λυση της επισκευης αξονα που ανέφερες που δεν σε κάλυπτε τουλάχιστον σου εγγυάτε οτι εχεις καινουρια ρουλεμαν κτλ .. |
rompolis έγραψε: |
Καλησπερα. Σχετικα με τους πισω αξονες στα 206, εχω αρκετη εμπειρια, μιας και τον εχω αλλαξει 2 φορες!! Σε αυτα που εχω διαβασει μεχρι στιγμης το μονο που με εχει μπερδευει ειναι αυτ μετα ρουλεμαν. Εγω ξερω τα ρουλεαν που ειναι μεσα στο ταμπουρο τα οποια εχουν 30ευρω το ενα και αν σου παρει παραπανω απο 20 ευρο ο μαστορας ειναι απατεωνας (10 λεπτα κανει να τα αλλαξει) Απο εκει και περα οταν αρπαξει το ρουλεμαν και σφυραει, αμεσως να δειτε τον αξονα! Δηλ πρεπει να κουνησεις την ροδα μεσα εξω για να δεις αν κουναει και να μετρισεις τις ροδες αν εχουν αποκληση.. Οποτε επειδη την εχω πατησει μια φορα, μην αλαξετε ρουλεμαν, θα χαλασει παλι, πρεπει να γινει αλλαγη αξονα. καινουριος ειναι πανακριβος (700-800ε) οποτε πας σε μεταχειρισμενο 300-350ευρω και τοποθετηση 100-150. Παντως μεγαλη ΠΡΟΣΟΧΗ στον μεταχειρισμενο γιατι πουλανε και σπασμενους,οποτε πριν τονν αγορασετε καντε συμφωνια αν ειναι μουφα να τον πατε πισω!
Αυτο που θελω να ρωτησω, ειναι γιατι παντα σπαε δεξια??? Υπαρχει καποια εξηγηση??!! |
Pughell έγραψε: | ||
Φιλε εχεις κατανοησει τι ειναι ρουλεμαν τροχου και τι ρουλεμαν αξονα ή πληρωνεις αξονες γιατι σου περισσευουν χρηματα; |
Pughell έγραψε: |
Σωστα διακρινεις μια ειρωνια μιας και προτεινεις την αντικατασταση του αξονα σε περιπτωση φθαρμενου ρουλεμαν,κατι το οποιο ειναι εντελως ηλιθιο...
Ρουλεμαν τροχου μπορει να βγαλει το οποιοδηποτε αυτοκινητο,δεν ειναι κατασκευαστικο προβλημα του 206 ουτε σημαινει οτι ειναι και αχρηστος ο αξονας. Ρουλεμαν αξονα ομως ειναι οντως σχεδιαστικο προβλημα και δυστυχως πρεπει να φροντιζουμε για σχολαστικη συντηρηση για να μην πεταχτει ο αξονας,ο οποιος παρεπιπτοντως επισκευαζεται μια χαρα κανονικοτατα,απλα δεν εχει νοημα αν δεν ειναι ισιος. Καινουργιος αξονας ειναι απλησιαστος και μεταχειρισμενος δεν αξιζει μιας και με τα χρηματα που θα δωσεις επισκευαζεις τον δικο σου και εχεις και τον κwλο σου ησυχο οτι δεν τιθεται θεμα φθορας,κατι το οποιο σιγουρα θα υπαρχει στον μεταχειρισμενο. Οποτε τι διαφορετικο λεγαμε εως τωρα σε αυτο το topic το οποιο να ειναι λαθος και να μην αξιζει να μπλεξεις με καποιο συνεργειο,αξιολογο φυσικα-οχι κομπογιαννιτη,προκειμενου να λυσεις το προβλημα σου; |
RoadRunner122 έγραψε: |
Παντελή, αυτό που σου λέει ο Στέλιος είναι πως θεωρεί υπερβολικό (και συμφωνώ μαζί του) το να αντικαταστήσεις ολόκληρο άξονα επειδή παίρνει κενά το ρουλεμάν τροχού! Είναι σαν να προτείνεις να αλλαχτεί ολόκληρο μοτέρ επειδή χάλασε ο μαπ!
Γενικά στα ρουλεμάν υπάρχουν ποιότητες ανά κατασκευαστή. Οπότε ενδεχομένως να μην είχε χρησιμοποιηθεί κατάλληλης αντοχής ρουλεμάν ή/και να μη στεγανοποιούσε αρκετά το καπάκι (απ τη μεριά του τροχού) να πήρε νερά, χώματα κλπ και να έγινε ότι έγινε... |
sps έγραψε: |
Στελιο, αυτο θα μπορουσε να ειναι ειναι λυση στο προβλημα μας?(φαγωμενα δοντια αξονα?)
http://cgi.ebay.fr/AXE-TUBE-TRAIN-ARRIERE-206-/280565512455?pt=JG_FR_Auto_Pi%C3%A8ces&hash=item415301f907 |
sps έγραψε: |
To Noεμβριο αλλαξα αξονα και εβαλα εναν απο 2λιτρο cc
Μετα απο 5-6 χιλ. χλμ αρχιζει να χτυπαει λιγο στα επι τοπου και με 1η 2α ακουω καποια γκραν! Ετσι μες στην ατυχια μου γιατι υποτιθεται ηταν οκ ο αξονας και οχι φαγωμενος, πηγα στο μαστορα και λεει οτι εχει παρει λιγο απο αριστερα, και απο δεξια εχει πεταξει καποια γρασσα οποτε αλλαζουμε προληπτικα ρουλεμανακια και βλεπουμε. Η ερωτηση ειναι η εξης: 1)Πως γινεται να ειμαι τοσο γκαντεμης? 2)Ο Ντινος μολις του ειπα οτι ο αξονας ειναι απο 2λιτρο μου εδωσε αλλο σετ επισκευης αξονα. Γιατι?Εχει διαφορα ο 1,6 με του 2,0? |
volvos έγραψε: |
μηπως νομιζε οτι εχεις ρουσου? |
Pughell έγραψε: |
Λογικα πηραν κενα τα silent block...
Και ναι,υστερα απο 90.000 φυσικα και παιζει να εχει παραδωσει πνευμα...Για αυτο εχω πει μια φορα στην διετια λυσιμο και αλλαγη σε ρουλεμαν,κλπ. |
Pughell έγραψε: |
Το καθε ακρο κανει μοχλο πανω σε εναν στρογγυλο σωληνα σεβαστου παχους.
Οταν τα ρουλεμαν "πληγωιουν",τοτε ο σωληνας αρχιζει και χαραζει και κανει γραμμες οι οποιες φερνουν σταδιακη φθορα... Η επιφανεια κανονικα πρεπει να ειναι εντελως λεια και χωρις γραμμες. Τωρα αν το φαινομενο το προλαβεις αφου εχει κανει γραμμες και μετα,εξαρταται σε τι σταδιο ειναι... Επισκευαζεται μεν αλλα εχει και το αναλογο κοστολογιο. Αναλογα με το σταδιο φθορας,μπορει να επισκευαστει με ρουλεμαν,μπορει ομως και οχι... Επιλυση στο προβλημα,στον Τηλεμαχο μιας και εχει βρει τροπο/τορνο για να επισκευαζει ακομα και προχωρημενο φθορα. |
Pughell έγραψε: | ||
+1 |
Steve έγραψε: |
Να ετοιμάζομαι και εγώ σιγά σιγά δηλαδή... |
volvos έγραψε: |
μιας και ρωταγα χτες τσερτο
και επειδη καπου το εγραφε μανθος στα 206 μπορουν να μπουν ΜΟΝΟ ΔΙΠΛΑ ρουλεμαν ενω στα 106 εχουν βαλει μεχρι και 4! |
MEMsound έγραψε: |
..εχουμε στα χερια μας και κατι αλουμινενια PS (του προεδρου...τα οποια ευκολα αντιγραφονται...) αλλα λεω να μην κάνω αλλες υπερβολές...μιας και ηδη το αμαξι εχει γινει "πισωκινητο" |
MEMsound έγραψε: |
αι σιχτιρ κι εσυ 122αρικο πτηνο...
επισης παιζει το σεναριο να φτιαχτουν και παρακεντρα... για αυξηση μεταξονιου... λεμε τωρα... |
volvos έγραψε: |
nai mono Που στο 206 αυτο ειναι ανυπακρτο το φαινομενο αφου δεν εχει τετοια φιλοσοφια τα συνεμπλοκτου |
RoadRunner122 έγραψε: |
Επειδή πρόκειται να βάλουμε χέρι στον άξονα του Μάνθου ξέρουμε αν τα ρουλεμάν άξονα των 106 είναι ίδια σε διάμμετρο με των 206? |
MEMsound έγραψε: |
Μα που ειναι κι αυτος ο Παγετοεποχιδης να τον στειλουμε μηχανουργειο... |
Sinanai έγραψε: |
Ποιος σου 'πε ότι δεν έχει... Έχει πολύ πιο πριν απ' την ... εποχή των παγετόνων. |
MEMsound έγραψε: |
εγω αυτο ΓΙΑΤΙ δεν το ηξερα??
θα ειχες πάει ΗΔΗ... |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Πέστα ρε Κωστή... αααααααντε γειά να ούμε |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Θα είχα... Αόριστος... Μετά από τόσο υποβιβασμό? Περίμενε τον Παγετοεποχίδη τώρα! |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||||
Πας γυρεύοντας... Jose Cuervo |
sps έγραψε: |
Αυτα ειναι σινεμπλοκ πισω αξονα μας?
Αν ναι λεω να τα δοκιμασω, τωρα που θα αναβαθμιστουμε και σε 21mm http://www.superflex.co.uk/proddetail.php?prod=SF293-3327K |
sps έγραψε: |
Αυτα ειναι σινεμπλοκ πισω αξονα μας?
Αν ναι λεω να τα δοκιμασω, τωρα που θα αναβαθμιστουμε και σε 21mm http://www.superflex.co.uk/proddetail.php?prod=SF293-3327K |
MEMsound έγραψε: | ||
οτι αυτα αν δεν κάνω λάθος ειναι για τις εξτρα διαγωνιες ραβδους rc |
MEMsound έγραψε: |
βρε δε πα ν αγαπηθείς |
Ghost Dog έγραψε: | ||||
+1!! (Stevon, πρεπει να τα παρουμε καποια στιγμη..... ) |
volvos έγραψε: |
de mporeis
περα απο το να βρεις τουμπο στρογγυλο και να φτιαξεις τις μπαρες οταν θα πας στο μηχανουργειο το ακρο σου για να το τρυπησει το πιθανοτερο ειναι να πεσει η διπλανη πολυκατοικια πανω στο μαγαζι σου απο τις καταρες που θα ακουσεις... αν θες πουλανε ρουσου αξονα στο καρ μπες δες τον |
Sinanai έγραψε: |
Μπα μανία να μη μιλάτε... Δε χρεώνει τις λέξεις, πείτε τπτ και για 'μας τους αδαείς. |
Sinanai έγραψε: |
Μπα μανία να μη μιλάτε... Δε χρεώνει τις λέξεις, πείτε τπτ και για 'μας τους αδαείς. |
iceage έγραψε: |
H 3rioStooges-Motorsport Team περνάει στο επόμενο στάδιο συντήρησης.
@RR122 ανέβασε τις φωτό |
reselie-206 έγραψε: |
ερώτηξη... Εάν με γύρω στα 30-40 χλμ ακούς πίσω σα τρένο (ελάχιστα) "γουτ γουτ γουτ γουτ" παίζει να είναι άξονας ή παιζει και απο τα λάστιχα? (στα 150 και πάνω τρέμει σασί (σα να είναι πίσω ζυγοστάθμιση) |
MEMsound έγραψε: |
@steve...που θα την κάνεις την δουλεια (αν δεν κατεβεις) ? |
sps έγραψε: |
Τι διαφορα εχουν απο τα peugeot sport?> |
BTS έγραψε: |
Custom τραβέρσα, ενισχυμένη. Και τέρμα οι στραβωμένοι άξονες. |
Pughell έγραψε: |
Γιαννη καντε σαν του RC,ειναι σχεδιο που προερχεται απο το 306 kit car οποτε κατα πασα πιθανοτητα ειναι μαλλον και το ιδανικοτερο ολων. |
MEMsound έγραψε: |
εντομεταξυ αν βρει καποιος φωτο απο τον αξονα του 306μαχι θα ειναι ακρως βοηθητικη κατατοπιστικη για τα περαιτερω (ααααν/οοοοταν/οοοποτε κλπ ) |
Steve έγραψε: |
Επειδή δεν είναι λάδια ή φίλτρο που θα το αλλάζεις κάθε 5.000 χλμ και θα έχεις λύσε-δέσε, θα τα ξαναλλάξεις σε 150.000 χλμ, μην ακούω για γυφτιές, πάρε τα καινούρια |
AlienHack έγραψε: |
( υποτιθεται εχει και διπλα τωρα). |
RoadRunner122 έγραψε: |
sasic |
Steve έγραψε: | ||
|
Steve έγραψε: |
Γυφτιές...
Γκαγκαστάθη πήρες τηλέφωνο; |
RoadRunner122 έγραψε: |
Άλεξ τα μπλεξες τα μπουτάκια σου.
Ο άξονας έχει 4 σινεμπλόκ ΙΔΙΑ μεταξύ τους (με μιά απειροελάχιστη επιφύλαξη όσον αφορά την ομοιότητα μεταξύ τους). Είναι όπως τα εικονιζόμενα στο link του ebay. Ή βάλε original peugeot (kleber) ή πολυουρεθάνης ή φτιάξε αλουμινίου. Πάνω από 80 συνολικά δε θα σου βγει. Μακρυά από swag και sasic μιάς και τα λάστιχα που χρησιμοποιούν καίγονται από μόνα τους μέσα σε 1-1,5 χρόνο. Τα ρουλεμάν άξονα αποκλείεται να τα έφτυσαν χωρίς λόγο. Ή είχε γίνει μλκία στην τοποθέτηση (έφαγαν σφυριά/ζόρι και τσαλάκωσαν) ή δεν αλλάχτηκαν ποτέ. Βέβαια, υπάρχει περίπτωση να την άκουσε και το ρουλεμάν τροχού... |
nikolas206gti έγραψε: |
Εγω που φοραω μεταλλικα γιατι οταν τα εβαλα ηταν ολοιδια???
Δν υπαρχει καμια διαφορα. All the same |
AlienHack έγραψε: |
Εσυ καταρχας εισαι οτιναναι που πηγες και εβαλες μεταλικα! |
AlienHack έγραψε: |
Εδω λεω μπας και βαλω καινουρια να μαλακωσει λιγο να αποροφαει κανεναν κραδασμο... |
AlienHack έγραψε: |
Οσο για τα ρουλεμαν, εγω ξερω οτι οι μαυροι αξονες εχουν απο ενα σε καθε μερια, και οταν τον κανεις ανακατασκευη επειδη δεν βγαινει ευκολα το υπαρχον ρουλεμαν, το σπροχνουν μεσα και βαζουν ενα ακομα απο εξω, και σου πουλανε προλογο οτι στον εκαναν με διπλο ρουλεμαν, το οτι το υπαρχον ειναι διαλημενο ηδη συνηθος δεν το αναφερουν..
Ετσι ξερω εγω μπορει να κανω και λαθος. |
sps έγραψε: |
εχουμε καμια ιδεα πως λειτουργει αυτο?
http://www.tricompetition.com/fr/chassis/trains/train-arriere/bagues-bronze-train-arriere-206-phase-1.html Στη μεταφραση λεει αντικαθιστα τα οριτζιναλ ρουλεμαν |
Παράθεση: |
και αυτο?
http://www.tricompetition.com/fr/chassis/trains/train-arriere/kit-de-refection-pour-train-arriere-de-306-zx-xsara-1232.html πως διαλο κανει επισκευη? Κοβει τον αξονα? |
sps έγραψε: |
Ευχαριστω Γιαννη!
οταν θα γινουμε πιο μοτορσπορτ θα επανελθουμε στο θεμα |
Pughell έγραψε: |
Δεν φανταζεσαι ποσο ευκολα John...
Μολις βρεθει σε καλη ασφαλτο και αρχισει να ζοριζεται και να στρεβλωνει ο αξονας,το τεφλον συμπεριφερεται σαν μαντζουνι. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Πάντως, απ'τη στιγμή που στα 206 μπορούν να μπουν μέχρι και 4 ανά βραχίονα, θεωρώ hardcore το να τοποθετηθούν μπρούτζινα για μη καθαρά αγωνιστική χρήση... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτά βέβαια εάν και εφόσον ο άξονας δεν έχει υποστεί φθορά. |
geo106xs έγραψε: |
Οταν φθαρει,προκαλειται χαρακια πανω στον αξονα,σκεψου οτι τριβεται μεταλλο με μεταλλο
Τωρα αν εχει κανει μονο θαμπαδα οπως εσενα,δε νομιζω οτι αποτελει προβλημα. |
SpyrosA έγραψε: |
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Στο πρώτο μου post έγραψα κάτι λάθος. Η γωνία camber είναι κανονικά εντός ορίων. Η γωνία κλίσης toe στο αριστερό τροχό μου είναι εκτός ορίων. Πιστεύω πως και αυτό οφείλεται στα ρουλεμάν και όχι σε κάτι άλλο. Έτσι δεν είναι ?? Από εβδομάδα παραγγέλνω τα ανταλλακτικά και ξεκινάω την επισκευή σύμφωνα με τις κατατοπιστικές οδηγίες του Γιάννη. Από ότι έχω διαβάσει στο θέμα επισκευής ο άξονάς μου που δεν είναι δισκοφρενάτος δεν έχει καμιά διαφορά με τον δισκοφρενάτο. Έτσι δεν είναι ? |
SpyrosA έγραψε: |
...Στο πρώτο μου post έγραψα κάτι λάθος. Η γωνία camber είναι κανονικά εντός ορίων. Η γωνία κλίσης toe στο αριστερό τροχό μου είναι εκτός ορίων. Πιστεύω πως και αυτό οφείλεται στα ρουλεμάν και όχι σε κάτι άλλο. Έτσι δεν είναι ??... |
z@ck! έγραψε: |
και τα γρεζια απο τρυπημα ?........... |
BTS έγραψε: | ||
Θα κολλήσουν με το παλιό γράσσο, με σκοπό να το βοηθήσουν να σκίσει ευκολότερα τις τσιμούχες και να βγει έξω. Κάνεις και εσύ κάτι ερωτήσεις... |
z@ck! έγραψε: |
και τα γρεζια απο τρυπημα ?........... |
nickterc έγραψε: |
Παρατηρησα τελευταια κατι τριξιματακια απο πισω μερος του RC.Κανει το θορυβο που κανει ενας παλιος σουμιες.Οταν ειναι σταματημενο το αυτοκινητο κ κατσεις καθως φορτιζεται η πισω αναρτηση τριζει,κ στο δρομο περνωντας απο μικρο ανωμαλιες ακουγεται ενα συνεχες τριξιμο η καλυτερα κατι που μια σαν ''κελαηδισμα''πουλιων.Αν πισω το πισω μερος κ το ανασηκωσω η πιεσω ελαφρα ακουγεται κ παλι.Επεσα απο κατω εριξα σπρει στις συνδεσεις που μπορεσα να διακρινω αλλα παλι ακουω τριξιμο.Τι παιζει? |
Steve έγραψε: | ||
Στη χειρότερη περίπτωση πρέπει να αλλάξεις άξονα... |
GeorgeKaravo έγραψε: |
Γεια σου φιλε γιαννη..κ εγω καινουργιο μελος ειμαι.. εισαι απο αθηνα? |
Steve έγραψε: |
Είναι τα ρουλεμάν, ο άξονας το είπε το ποίημα.
Ή βγαίνει και πάει στον τόρνο για να φαγωθεί το αυλάκι των ρουλεμάν, ή παίρνεις καινούρο άξονα |
MEMsound έγραψε: |
δεν ξερω τι θα επιλεξεις...νεο αξονα ή τορνο...ΑΛΛΑ οτι και να επιλέξεις...μετά... αντι για 2 ρουλεμαν σε καθε πλευρα...μπορεις να βαλεις 3 ή και 4 σε καθε λευρα ωστε να μοιραστουν οι πιέσεις ακομα περισσοτερο κλπ κλπ... |
OnyX έγραψε: |
Δες αν εχει περισσοτερο καμπερ η μερια που χτυπαει,αν εχει ,οντως θελει ρουλεμαν αξονα.
Επισης,αν δεν μπορεις να καταλαβεις αν εχει περισσοτερο καμπερ,σηκωσε το αμαξι με ενα γρυλο και κουνησε με τα χερια σου τον τροχο. Αν κουνιεται εχουν φαγωθει τα ρουλεμαν |
OnyX έγραψε: |
Συνηθως ο αξονας εχει φθορα στη μερια του συνοδηγου,δεν ξερω το γιατι...
Ο δικος μου εκανε ενα γδουπο,σχεδον οπως ακουγεται ενα φθαρμενο ημιαξονιο. Αν σηκωσεις το αμαξι με ενα γρυλο και πιασεις τον τροχο με τα χερια σου και τον κουνησεις δεξια-αριστερα θα πρεπει να κινειται αν εχει φθαρμενα ρουλεμαν και αυτο γιατι πλεον ο αξονας σου δεν εδραζεται σε αυτα αλλα ειναι ελευθερος ( η σχεδον ελευθερος αν εδραζεται σε ενα ρουλεμαν μονο ). Κανε μια δοκιμη να το σηκωσεις η πηγαινε σε ενα συνεργειο να το σηκωσει σε μια ραμπα. Στη περιπτωση μου,για να αποφυγω τον τορνο μιας και ειχα αμυχες,γυαλοχαρτισα τον αξονα ωστε να μην εχει προεξοχες και ετοιμαζω κουζινετα απο αλουμινουχο ορειχαλκο. |
volvos έγραψε: |
μιας και ρωταγα χτες τσερτο
και επειδη καπου το εγραφε μανθος στα 206 μπορουν να μπουν ΜΟΝΟ ΔΙΠΛΑ ρουλεμαν ενω στα 106 εχουν βαλει μεχρι και 4! |
OnyX έγραψε: | ||
Υ.Γ. Για δείτε και αυτό. Σελίδα 4.
Άρα, όντως στο συνεργείο το 2012 είχαν δίκιο; |
MEMsound έγραψε: | ||||
οχι http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=463706#463706 |
TopGear έγραψε: |
Αλήθεια, πού χάθηκε αυτός; |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
ΠΑΡΩΝ! Δε χάθηκε, απλά έμπλεξε με πιπίλες, pampers και μιλούπες... |
volvos έγραψε: |
Kostos? |
action_peugeot έγραψε: |
Ξέχασα να σας γράψω ότι σε κάθε ψαλίδι μπαίνουν τέσσερα ρουλεμάν για να υπάρχει μεγαλύτερο πάτημα |
justapstar7 έγραψε: |
Καλησπέρα στην παρέα.
Μετα από 7 χρόνια χρήσης ο άξονας τα ξαναέπαιξε στα χέρια του αδερφού μου.. Επειδή βρήκα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση&τιμή, αν θέλω να τον κάνω σέρβις θα χρειαστώ 2 σετ απο αυτά https://www.autodoc.gr/skf/1363432 και είμαι εντάξει? Ή να πάρω και άλλα 2 σετ απο αυτά για συμπληρωματικά ώστε να το κάνω με 4 πλο? https://www.autodoc.gr/skf/1363428 |
justapstar7 έγραψε: |
Το ότι δεν βγάζει συμβατό το σετ SNR με το όχημα μου, πρέπει να με ανησυχεί?
Εμένα είναι το 1.1 με τα 60ps του '00. |
christos_99 έγραψε: |
Με κωδικους ΟΕΜ απο servicebox με αρ παλισιου σου, βγαζει τα παρακατω λινκ:
https://www.autodoc.gr/snr/1928151 https://www.autodoc.gr/sasic/8254796 Τα SNR εχουν ενα ψηφιο διαφορα στο τελος, δεν μπορω να καταλαβω καποια αλλη διαφορα.. Τα sasic ειναι ιδιο, οποτε παραγγελενεις αυτα και προχωρας |
Thanos_V έγραψε: |
Ευχαριστώ Γιώργο, θα το ελέγξω με τη πρώτη ευκαιρία. |
Thanos_V έγραψε: |
Τώρα με το θέμα ρουλεμαν: επειδή δυστυχώς είχα και αυτό το πρόβλημα τελικά, ο θόρυβος είναι περίπου σαν να σκάνε ποπ κορν μέσα σε κλειστή κατσαρόλα. Ηλίθια περιγραφή, αλλά μπορεί να βοηθήσει. Ο ήχος είναι πιο εσωτερικός και ακούγεται και μεσα αρκετά, κάτω από τα πίσω καθίσματα. Δεν ακούγεται τόσο ψιλος όσο η αντιστρεπτικη. Η αντιστρεπτικη αν κουνιέται, είναι αρκετά πιθανό να την ακούσεις με το παράθυρο ανοιχτό περνώντας κοντά σε ένα τοίχο. Πώς να το πω, κάνει αντίλαλο μέσα στα στενά... |
TopGear έγραψε: | ||
Μήπως σου μοιάζει σαν ήχος από σούστα/ελατήριο που "συμπιέζεται/εκτονώνεται" απότομα, όταν περνάς πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες, ιδιαίτερα αν έχεις και φορτίο πίσω; Γιατί κάπως έτσι ακούγεται, τον δικό μου τον επισκεύασα προ 3ετίας. |
Thanos_V έγραψε: | ||||
Τι να πω φίλε μου, δεν ξέρω... φορτίο πίσω δεν είχα ποτέ ως τώρα με τα ρουλεμάν έτσι. Το αμάξι είναι πάντα άδειο πίσω και δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και η αναρτηση. Σαν ελατηριο που συμπιέζεται και εκτονώνεται δεν θα το έλεγα για το δικό μου. Η κάθε περίπτωση θα μπορούσε να είναι διαφορετική. Απλά είναι σαν ένα μόνιμο κρακ κρακ αλλά εσωτερικό, το οποίο έχει άμεση σχέση με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος σε χαμηλές ταχύτητες μόνο. Όταν βγαίνω στο δρόμο πχ περιφερειακός Θεσσαλονίκης, είναι σαν να μην έχει τίποτα το αμάξι από θορυβο. Ο βραχίονας πάντως παίζει αισθητά και τον καταλαβαίνεις σε στροφές ανοιχτές με καμία 90 χμ αν είσαι. Το καλοκαίρι που το αγόρασα δεν έκανε έτσι. Σε χωματόδρομο, άστα να πάνε. Πηγαίνεις με 10 και το ακούς να χτυπάει μέσα μόνιμα. Ανέβασα και ένα βίνεο να το ακούσουμε. https://www.youtube.com/watch?v=97oEcJA27aI&feature=youtu.be |