pezomania έγραψε: |
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ, ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 5 ΝΟΜΙΖΩ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ, ΕΙΧΕ ΕΝΑ 206 XS 1.6 16V ΜΕ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ!! Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΕΙΧΕ ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: ΤΕΛ. ΤΑΧΥΤΗΤΑ 200 (ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ), ΑΛΛΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΤΑ 200 ΤΑ ΕΠΙΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ 8O 0-100: 8sec 8O 8O TA RALLYE ΚΑΙ ΤΑ VTS ΤΑ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ PUNTO GT!! (ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) ΣΑΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ, ΤΑ ΜΟΝΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ! |
Miltellas έγραψε: |
Περιφέρεια κύκλου = 2πρ όπου π=3,14 Εάν όμως υπολογίσεις π=3.014 θα διορθώσεις το λάθος, ίσως όχι απόλυτα αλλά με ικανοποιητική ακρίβεια. |
KostasKostas έγραψε: |
Ρε παιδιά εγώ που μπορώ να μάθω ΤΣΜ του 206 XS 1,6 8V ???
Και γενικά που έχει τα technical specifications του? |
Sidobre έγραψε: | ||
Αν εννοείς τις σχέσεις μετάδοσης είναι γραμμένες στον Υπολογιστή Ταχύτητας στα εργαλεία του Club (κάτω - κάτω). |
KostasKostas έγραψε: | ||||
Ναι οκ.. thanks!!! Βεβαίως παντού γράφει ότι το 206 1,6 8V έχει μαμά λάστιχα 175/65/14 ενώ εμένα είχε 185/60 14... Γιατί αυτό? |
Sidobre έγραψε: |
Α! 185/60, μάλλον δεν το είδα καλά! Νόμιζα 180 και κουφάθηκα!
Μάλλον πρέπει να καθαρίσω λίγο τα γυαλιά μου!!! 185/60/14 είναι σωστή διάσταση και πολύ πιθανό να υπήρχαν τέτοιες παρτίδες |
KostasKostas έγραψε: |
Βεβαίως παντού γράφει ότι το 206 1,6 8V έχει μαμά λάστιχα 175/65/14 ενώ εμένα είχε 185/60 14... Γιατί αυτό? |
chatasos έγραψε: | ||
Επειδή ως τώρα δεν υπήρχε κανείς να μας πει τις διαστάσεις που έβγαινε το 1.6 (8V), είχα περάσει αυτές για default. Αν όμως είναι οι 185/60/14 οι σωστές, ευχαρίστως να τις αλλάξω. |
PoLiThS έγραψε: |
μην ξεχνάμε οτι τα σαζμάν μας δεν είναι αγωνιστικά και το γεγονός οτι στις πολύ γρήγορες αλλαγές ΟΛΑ τα σαζμάν του group PSA παραπονιούνται λιγακι... |
KostasKostas έγραψε: |
Δηλαδή εγώ είμαι ο μόνος εδω μέσα που έχω 206 1,6 8V ??? Μάλλον |
volvos έγραψε: |
οδηγησε ο κολλητος μου 1.6 στη λιλαια στο malboro be the driver 206 με τις ακολουθες μετατροπες απο πεζο
κορωνοπηνιο που μετα απο πιεσεις μου μεσω τηλ του ειπαν οτι ειναι απο οχταβαλβιδο ραλλυ- θυμαται κανεις πως το ζηταμε 16/τι?- short shift της πεζο σπορτ... με τον ιδιο λεβιε με μενα - gti - στο ιδιο υψος... εξατμιση μεσαιο τελικο του ειπαν..... ... φιλτρο αερα στο κουτι.... το αμαξι πηγαινε πολυ καλυτερα μου ειπε απο το δικο μου και γεμιζε αξιοπρεπεστατα κατα τον ιδιο -γκολφ 208αλογα εχει του πο**τη κατι καταλαβαινει- ασφαλη συμπερασματα δεν εβγαλε λογω χωματος και τρελου σπινιαρισματος το ερωτημα περα απο τη γνωμη σας ειναι ΕΧΕΙ η πεζο σπορτ short shift? το κορωνοπηνιο τι πιθανοτητες υπαρχουν να με παρουν χαμπαρι στη πεζο αν το αλλαξω?δυο μηνες το εχω.... κοστος ξερουμε??? μου κανει εντυπωση γιατι περνοντας απο ντασιο -σερβις σημερα για κατι τριγμους και γκρινιαζοντας οτι δεν πολυ παει η αππαντηση του στο ασχετο ομως ηταν να βαλω κορωνοπηνιο.... ......... |
volvos έγραψε: |
sidobre
το κορωνοπηνιο απο 8ν τι τελικη κοφτες-6700- δινει στο κοντερ? |
Sidobre έγραψε: |
Κοίτα που τους έχουμε κάνει όλους μάγκες με τα κορωνοπήνια!!! Οταν τα λέμε εμείς, είμαστε τα μικρά ανθρωπάκια στο μικρό κλαμπάκι... |
zzzleepy έγραψε: | ||
Πες μας τώρα κι ότι το κορωνοπήνιο είναι δική σου εφεύρεση... Μάλλον γνωρίζουν κι άλλοι για την ύπαρξή (και την αλλαγή) του... |
zzzleepy έγραψε: |
... Μάλλον γνωρίζουν κι άλλοι για την ύπαρξή (και την αλλαγή) του... |
zzzleepy έγραψε: |
Πω πω... Συντονισμένη άμυνα Απ'ότι είδα όμως, το συγκεκριμένο ΧS έχει και άλλα πραγματάκια πάνω εκτός από το κορωνοπήνιο και μόνο. Κι επίσης ο Τάσος έχει βάλει βαθιά το χέρι στο μοτέρ του 206 του. Μήπως ένα κορωνοπήνιο από μόνο του δε φέρνει την άνοιξη; Μήπως αποτελεί τη βάση ή το τελευταίο στάδιο μετατροπής ενός μοτέρ; Μήπως όλοι ξέρουν αλλά κανείς δεν το αλλάζει για κάποιους λόγους; Μήπως ένα μαμίσιο μοτέρ το οποίο δεν προορίζεται για χοντρές μετατροπές έχει υπερβολικές φθορές προκειμένου να βγάλει τα +20 ή τα +30 τελικής; Δεν αντιλέγω ότι έχετε τα πρωτεία στην αλλαγή κορωνοπηνίων αλλά κάθε νόμισμα έχει και την ανάποδη πλευρά... που συνήθως δεν τη βλέπουν και πολλοί... |
Sidobre έγραψε: |
Οταν οι υπόλοιποι λοιπόν λέγαν ότι δεν κάνει το κορωνοπήνιο για το 206 και εμείς το βάλαμε, τις επόμενες ημέρες που το δοκιμάσαμε έβγαλε το αυτοκίνητο 6400 στροφές με 5η σε ευθεία που πριν δεν καταφερε να δει ούτε τα 200. Ξέρεις πόσα χλμ είναι οι 6400 στροφές; 207 χλμ. |
p206xs2 έγραψε: |
Τάσο δηλαδή μαμά το 16άρι 206 XS δεν βγάζει 200 κοντερίσια; Μπορείς να το διευκρινίσεις λιγάκι; Απλώς υποψιάζομαι ότι με 5η το μοτέρ πιάνει πιο εύκολα 6400 παρά με το μαμά κορωνοπήνιο που δυσκολεύεται πιο πολύ επειδή είναι πιο μακρύ αλλά το μακρύ κορωνοπήνιο π.χ. στις 6000 έχει ίδια χλμ. όσα το κοντό στις 6400. Τι λες; |
SnakeMJK έγραψε: |
Το κορωνοπηνίο αλλάζει μόνο την 5η σχέση (για τελική ταχύτητα) ή όλο το κιβώτιο; Δηλαδή γίνεται πιο "κοντό"... |
volvos έγραψε: |
εισαι σιγουρος οτι θελει μετατοπιση ψυγειου/????
μου φαινεται παραλογο..... πρεπει να κοιταξουμε θεωρητικα φαινεται η πιο σωστη λυση απο κατι σκουπες η χοανες.... 245 κοφτες 5η με μαμα σαζμαν πολλα δε λετε ρε παιδια? με το 16/65 ποσο βγαζει με 5η κοφτες |
SnakeMJK έγραψε: |
Το κορωνοπηνίο αλλάζει μόνο την 5η σχέση (για τελική ταχύτητα) ή όλο το κιβώτιο; Δηλαδή γίνεται πιο "κοντό"... |
Sidobre έγραψε: |
... πλάκα πλάκα τώρα που το κοιτάω ξέρω γιατί έγραψα 245....
246.82 θα τερμάτιζε σήμερα άμα το είχα κρατήσει πάνω.... |
Judger έγραψε: | ||
Εχμμμ...Δηλαδή αν κατάλαβα καλά,το Animal πλέον πλησιάζει τα 250 χλμ/ώρα |
Sidobre έγραψε: | ||||
Σιγά μην πάει με 300!!!! Οχι ρε, 247 χλμ θα ήταν το τέρμα της 5ης με το μαμά κορωνοπήνιο αν το είχα κρατήσει πάνω. Τώρα με το 16/65 αλλά και 50άρι προφίλ ελαστικού, στις 7300 τερματίζει στα 228. Χμμμ πάλι μακρύ είναι... λές να βάλω κανένα 13/59?????/ |
Judger έγραψε: |
Πού ξέρεις,μπορεί να χρειαστεί να κάνεις κανένα ταξίδι προς Σαλόνικα...
Ε να μπορείς να πιάσεις κανένα χιλιόμετρο τις προκοπής... |
PoLiThS έγραψε: |
Για ολοκληρωμένη δουλειά... με κόφτη τόσο ψηλά ένα 13/59 (4,53:1)φαντάζει ιδανικό.. ίσως και το 13/61(4,692:1) του 307 1,6 16V, με το δεύτερο να είναι ακόμα κοντύτερο
..... Τώρα υπάρχει το εξής θέμα... Αν σ'αρεσει το 1ο σετ αλλα θες παραπάνω τελική στην 5η σου αλλάζει γρανάζι πέμπτης με ένα απο 1400 (αντέχει 1000%) και έχεις με τον συνδιασμό του 13/61 5η στις 8500rpm 265.12km/h έτσι για το ταξιδιάρικο του αυτοκινήτου και το αξιόπιστο στα ταξίδια... να μην κοκκινίζει το πράμα... με νορμαλ 5η στα 200 έχεις 7139.43rpm με 1400αρα 5η στα 200 έχεις 6412.11rpm εγώ με κόφτη 7600 έχω τον συνδιαμό με το 13/59 αλλα 5η 1400αρα και συμβαίνει το εξής.. ίσως διαπιστώσει ενα "κρέμμασμα" του μοτερ απο 4η σε 5η αλλα με όλα τα οφελη σε κατανάλωση φθορες α3ιοπιστία κτλ κτλ |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Μια ερωτηση! Εμεις με τα 1400 τι μπορουμε να βαλουμε για να κανουμε δουλεια; Κανενα κορονωπινιο η γραναζακι καλυτερα; |
Steve έγραψε: | ||
Εσείς (όχι εγώ διότι το έχω ήδη! ) να βάλετε κάτι από το 1.400 XS με τα 90 άλογα... Έχω αρχίζει το "σπάσιμο" του αμαξιού σιγά σιγά και διαπιστώνω πως το αμάξι έχει μεν δύναμη αλλά το κιβώτιο είναι που κάνει όλη την δουλειά... 1ες, 2ες μέχρι τις 5.500 τις αφήνει όλες στο δρόμο κάτω... Ειλικρινά μου φαίνεται πολύ μα πολύ δυνατό το 16ν 90άρι... |
πΕτΡοS έγραψε: |
το ίδιο σαζμαν με το 1.6 έχουμε ρε σταύρε... αυτό που θέλουν να αλλάξουν... |
glf έγραψε: |
Το 13αρι rallye φορούσε 13/59 με χοντρά πλανητοδορυφόρια επίσης. Αν βρεις τέτοιο δε χρειάζεται το ξεπρεσάρισμα. Το που θα βρεις είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.... |
Steve έγραψε: | ||
Και είναι δυνατόν να έχει τόση δύναμη το αμάξι για 1.400? Με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω! Εγώ πιστεύω πως έχουμε διαφορετική μετάδοση με το 1.6... γι αυτό και τουλάχιστον "έχω την εντύπωση" ότι άν και 1.400άρης, το αμάξι έχει δύναμη |
Steve έγραψε: |
Ίσως να μην έχεις ανακαλύψει την πραγματική δύναμη από το δικό σου ακόμα! |
Steve έγραψε: |
Ρε συ πΕτΡο, κατάλαβε με, προσπαθώ να δεχθώ αυτά που λες, αλλά κάτι δεν μου στέκεται καλά στην όλη υπόθεση ρε γμτ... δεν "δένει"!
Και δε λέω μόνο για τοδικό μου, λέω για όλα τα 90hpάρια... Ίσως να μην έχεις ανακαλύψει την πραγματική δύναμη από το δικό σου ακόμα! |
volvos έγραψε: |
λοιπον βρηκα σαζμαν 8ν με 150 ευρω..... η σκετο το κορωνοπηνιο με 50...........................
αξιζει να παρω τιποτα αλλο απο αυτο το σαζμαν????? αν βεβαια το ανοιξουμε και ειναι οκ.... |
zzzleepy έγραψε: |
Ρε Σταύρο, δηλαδή άμα οδήγήσεις κανένα 2λιτρο Leon ή κανα Golfάκι GTI τι θα λες; Ότι είναι για φόρμουλα 1; Ήμαρτον δηλαδή... |
Steve έγραψε: |
Απλά λέω πως για τα 1.400cc πάει αρκετά καλά εν συγκρίσει με τα υπόλοιπα 1.400άρια ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ.
Και άμα (να μην προσθέσω μετά το άμα ότι λένε οι περισσότεροι... ) οδηγήσω κανένα 2λιτρο Leon ή κανα Golfάκι GTI, θα πώ ότι πάει πολύ καλά σε γκάζια, αλλά για τον όγκο του και την οδηγική του συμπεριφορά, θα πώ ότι είναι βάρκα. Αν τελικά καταφέρω και φτιάξω το 206 μου στον χρόνο που θέλω, όπως το θέλω, θα κατέβω Αθήνα μια βόλτα για να τα ανοίξουμε με τον νονό μου που έχει πάρει το Leon Cupra R Έτσι για να δω διαφορές (αν προλάβω! ) |
netblaster έγραψε: | ||
Κοιτα να δεις τι γινεται με το 1.4 16ν...Οντως παει πολυ καλα εν συγκριση με τον ανταγωνισμο, αλλα και παλι δεν ειναι οτι πιο γρηγορο στην κατηγορια!!! Οσο για τα Leon και Golf που αναφερεις θα σου πω το εξης...Καταρχας δεν βγαινουν 2λιτρα!!! Εχω οδηγησει Leon με 180ps και τσιπαρισμενο με 225ps στην εκδοση Τop Sport και το αυτοκινητο ειναι ανωτερο και σε αισθηση (φρενα, τιμονι, σασμαν) και σε αποδοση!!! Και σε πληροφορω δεν εχει σχεση με καμια βαρκα!!! Οσο για το ανοιγμα που λες, πιστεψε με θα σε απογοητευσει παρα πολυ το αποτελεσμα!!! Εχω ανοιξει με το ιδιο Leon, οταν ειχε 180ps, με την 520i του πατηρ (η οποια ειναι γυρω στα 170ps) και δεν εχεις ιδεα πως μου εφευγε το Leon...Τα ειδα ολα και ξενερωσα!!! |
pugsang έγραψε: |
Καλα Σταυρο ζω για την μερα που θαδω 1400αρι 206 να περνει 180αρι ή 225αρι Leon
Αυτο να δω και θα πουλησω το 106 για κοτέτσι |
pugsang έγραψε: |
Η τιμη ειναι μαλλον με μακρυ επιλογεα αλλα μπορεις να κρατησεις και τον δικο σου και να γλυτωσεις κατι λιγο.
Υπαρχει "βαρελακι" PS και ειναι μια πατεντα του νορμαλ φιλτροκυτιου,χρησιμοποιει το μισο φιλτροκουτι και το αλλο μισο αλλαζει αλλα θελει μετατοπιση χρηση πιο χαμηλου ψυγειου για να μπει οποτε μαλλον δεν συμφερει Τιμη στην Αγγλια 566 ευρα + ΦΠΑ + ψυγειο .Θα το κοιταξω και απο Γαλλια και θα επανελθω |
volvos έγραψε: |
επισης το ψυγειου του ραλλυ δεν ειναι και λαδιου?
αρα με ενα σμπαρο δυο τριγωνια........................................... ....................... θα ηθελα πολυ ε? |
volvos έγραψε: |
το κοιταξες? μηπως τελικα μπαινει χωρις ψυγειο?????? |
volvos έγραψε: |
κοιτωντας το καλυτερα εχω την εντυπωση οτι με ψυγειο απο ραλλυ λυνεται το θεμα του υψους.... επισης το ψυγειου του ραλλυ δεν ειναι και λαδιου? αρα με ενα σμπαρο δυο τριγωνια........................................... ....................... θα ηθελα πολυ ε? |
-=N4X=- έγραψε: |
2)Να βαλω το κωρονοπ. |