MEMsound. έγραψε: |
Κοιτα να απουσιάζεις στο απόμενο track day (όταν με το καλό γίνει αυτό) και να δεις τι θα γίνει!
χαχαχα! πολύ καλο το μετρητικό αυτό αλλά αυτό 8,695sec για 0-100 δεν είναι λίγο περίεργο??? |
sps έγραψε: | ||
Γιατι Μανθο σου φαινεται περιεργο? Με ενα ατομο μεσα ειναι λογικο νουμερο. Μην ξεχνας οτι οι μετρησεις των περιοδικων γινονται με 2 ατομα. |
UnderTaker έγραψε: |
80-110 έχω! [Για 1.6 16βάλβιδο]
Με 3η : 5,2 sec Με 4η : 7,6 sec Με 5η : 10,7 sec Μαμά πάντα! |
UnderTaker έγραψε: |
Τι λάστιχα φοράει το 1,6 να σου πω. 195/50 R 15 αν θυμάμαι καλά? |
MEMsound έγραψε: |
Για να μην απατάστε μετρήσαμε και 2 1400άρια 8ν ΜΑΜΑ τα οποία έκαναν 0-100 γύρω στα 17+ sec.....
|
manosm3 έγραψε: |
Πειτε το ετσι πουλακια μου.... Γι' αυτο οταν παταω γκαζι για να παω πιο γρηγορα ψαχνομαι.... |
Baphomet έγραψε: |
Οι μετρήσεις με το χέρι στην καλύτερη περίπτωση είναι μισό δευτερόλεπτο επάνω από ένα ηλεκτρονικό χρονόμετρο. Επίσης πρέπει να υπολογίσετε οτι όταν το κοντέρ σας γράφει 100 ΣΙΓΟΥΡΑ δεν κινείστε με 100. Το δικό μου είχε 5% σφάλμα άρα θα έπρεπε με το χρονόμετρο χειρός να μετράω 0-105 για να είμαι μέσα... Και πιστέψτε με αυτά τα 5 χιλιόμετρα είναι χρόνος... ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Eίπαμε ότι θα γίνει αλλά σε ελεγχόμενο χώρο. Εγώ το Ποινικό μου μητρώο το θέλω καθαρό.... |
elias έγραψε: |
Στηρίζετε τις απόψεις σας στις μετρήσεις με το vbox. Αν για διάφορους λόγους το vbox δεν μέτρησε σωστά, το έχετε σκεφτεί. Ας πει και κάποιος άλλος 1.4 8v την γνώμη του. Στις πόσες στροφές έγιναν οι αλλαγές στα 8v? |
elias έγραψε: |
Πρέπει να δείτε το βίντεο. Να το μετρήσετε όσες φορές θέλετε είτε με το χρονόμετρο του υπολογιστή, είτε με χρονόμετρο χεριού, είτε με ότι άλλο χρονόμετρο θέλετε. Τα ίδια νούμερα θα βγάλετε. Όσο για την απόκλιση του κοντέρ, στα 17+ sec κοντεύει στα 120km/h. Αν έχει 15-20km απόκλιση τι να πω. Αν μετρήσετε το 1.6 16v πόσο λέτε να το βγάλετε? 9,5sec που το δίνουν σχεδόν όλοι ή κάνα 12-13sec? |
elias έγραψε: |
Πρέπει να δείτε το βίντεο. Να το μετρήσετε όσες φορές θέλετε είτε με το χρονόμετρο του υπολογιστή, είτε με χρονόμετρο χεριού, είτε με ότι άλλο χρονόμετρο θέλετε. Τα ίδια νούμερα θα βγάλετε. Όσο για την απόκλιση του κοντέρ, στα 17+ sec κοντεύει στα 120km/h. Αν έχει 15-20km απόκλιση τι να πω. Αν μετρήσετε το 1.6 16v πόσο λέτε να το βγάλετε? 9,5sec που το δίνουν σχεδόν όλοι ή κάνα 12-13sec? |
Sidobre έγραψε: |
3. Οι μετρήσεις γίνονται με 2 άτομα μέσα. Επιπλέον βάρος 80 περίπου κιλά |
MEMsound έγραψε: |
Μην ξεχνάς ότι είχαμε εξωτερική θερμοκρασία 32οC... |
Baphomet έγραψε: |
εγώ με 90+ άλογα το έδωσα και στον undertaker το αμάξι μου και του ηπιε το αίμα λίγο (και ο ανθρωπος ξέρει πως να κάνει τις σωστές αλλαγές) και πάλι 13.2 έκανε... τα συμπεράσματα δικά σας για το τι μπορεί να κάνει το κάθε αμάξι..
ΥΓ απο 1.4 8V είμαι 2 αμάξια μπροστά στην τρίτη... ![]() |
UnderTaker έγραψε: |
Να μαζευτείτε, να μαζευτείτε...
Φέρτε και ένα 1.1 για να έχετε και κάτι να περνάτε.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
UnderTaker έγραψε: |
αρχ**ια προλαβαίνω... ![]() ![]() ![]() |
boxer έγραψε: |
να ρωτησω κατι;;; αυτο το 206 1.6 (σκουπα εξατμιση) κανει 0-160 17'' ;;;;
μηπως παιζει κανα λαθος;; γιατι αν οχι παει τα ιδια με ενα RC. |
kanelj έγραψε: |
Επισης κανει 7,7 τα 0-100 ![]() ![]() ![]() δεν τα ξανακανετε μια γιατι μαλλον ετσι που μας τα λετε με σκουπα και εξατμιση πηρε 30+ αλογα ![]() ![]() ![]() ![]() |
giannis_cc έγραψε: |
εγω εκανα μονο με την c4 , τα αλλα 2 δεν ξερω καν ποτε εγιναν .
ισως να ταν σε κατηφορικο σημειο , γι αυτο ! |
fterotos έγραψε: |
kai apo oti fenete sto diagramma to grhgoro prasino , kanei ths allages 5-10km ligotera apo to allo .. ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
0-100 -> 8.64sec
0-400 -> 16sec ξερο Οι χρονοι με οργανακι απο αμερικη που εφαρμοζει στο παμπριτζ(!) Σεταρεις στην αρχη στροφες κρατοντας σταθαρες ανα 1000 κ μετα μαρσαροντας...βαζεις βαρος κ αν εχεις αναρτηση...κυβικα κ κυλινδρους κ εισαι ετοιμος. |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Προφανως το Gtech εννοεις που χρησιμοποιουν και τα αλλα παιδια για τις μετρησεις.Λιγο ακομα και θα φτασεις ενα μαμα ραλλακι. ![]() |
brz20 έγραψε: |
Εγω παντως με το δικο μου το εκανα 11,3 με χρονομετρο.Υπαρχουν και αποκλισεις δεν λεω.Παντως το 10,6 δεν το εχω δει ακομα.Και μαλλον θα αργησω πολυ για να το δω. |
206 2,0 GTI με 195/45-16 λάστιχα έγραψε: |
0-10: 0,53 0-20: 1,14 0-30: 1,71 0-40: 2,24 0-50: 3,03 0-60: 4,05 0-70: 5,20 0-80: 6,39 0-90: 7,73 (αλλαγή 2α-3η) 0-100: 9,22 0-120: 13,22 0-130: 15,74 0-400μ : 16,72/133,4 |
206 1,6 GTI με 195/50-15 λάστιχα έγραψε: |
0-10: 0,57 0-20: 1,19 0-30: 1,75 0-40: 2,39 0-50: 3,26 0-60: 4,73 0-70: 6,03 0-80: 7,32 0-90: 8,81 (αλλαγή 2α-3η) 0-100: 11,29 0-120: 15,87 0-130: 18,91 0-400μ: 17,67 / 126km/h |
christhehealer έγραψε: |
By the way, για μένα η πιο χρηστική και χρήσιμη μέτρηση επιτάχυνσης είναι μία που παραθέτουν οι 4Τ, και αναφέρεται στο προσπέρασμα νταλίκας που κινείται με 80 χλμ. Το 0-100 προσφέρεται μόνο για ομφαλοσκόπηση. Κατά την προσωπική μου άποψη πάντα. |
Παράθεση: |
km/h sec
0-10 0,7 0-20 1,3 0-30 1,8 0-40 2,4 0-50 3,2 0-60 4,0 0-70 5,1 0-80 6,2 0-90 7,5 0-100 8,9 0-110 10,6 0-120 12,4 0-130 14,7 0-140 17,2 0-150 20,4 0-160 24,3 0-170 29,3 0-180 38,6 0-400μ : 16,5 / 137,05 |
Παράθεση: |
0-40: 2,4
0-60: 4,1 0-80: 6,4 0-100: 9,5 0-120: 13,3 0-140: 18,7 |
Παράθεση: |
0-10 0,6
0-20 1,2 0-30 1,8 0-40 2,3 0-50 2,9 0-60 3,7 0-70 4,8 0-80 5,6 0-90 6,8 0-100 7,9 0-110 9,3 0-120 10,9 0-130 13,0 0-140 14,9 0-150 17,1 0-160 20,5 0-170 24,3 0-180 27,6 0-400m : 15,8/145 |
Παράθεση: |
ρεπριζ 3ης
50-80: 5,2 80-110: 5,2 ρεπριζ 4ης 80-110: 7,6 110-140: 8,7 ρεπριζ 5ης 80-110: 10,7 110-140: 13,0 |
tsosmoulis έγραψε: |
υπάρχει και για τα puntakia γιατρειά...χεχεχε ![]() ![]() |
gianic έγραψε: |
no no no ...TU5JP4 + turbo ![]() |
Παράθεση: |
...TU5JP4 + turbo |
volvos έγραψε: |
aυτο το 80-110 μου εχει κατσει και εμενα στο λαιμο.
κατω απο 5.6 δεν εχω κανει με τιποτα με χειρος ρολοι. πρεπει να δουμε τι εχουν οι 4τ μετρησει με το μπορντο 206 που εδινε και 9.9 0-100... υ.γ υποτιθεται δε οτι με vbox κλπ κλπ η μετρηση θα ειναι ακομα πιο πολυ στο 80-110???? |
MEMsound έγραψε: |
Στα 206 1,6 και 2,0 η 2α τελείωνει στα 97~98 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ km/h (πραγματικά = ένδειξη Vbox και όχι κοντερ).
|
Stevon έγραψε: | ||
Μάνθο εγώ με 50άρι προφίλ είχα 91,7 και αφού μου ξέφυγε και <<βάρεσε>> 2 φορές κόφτη..... ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
Παρτε και τις δικες μου μετρήσεις από το Power έτσι ακαδημαικά
Μετρήσεις Power Techniques |
MEMsound έγραψε: |
Τα έχω υπόψη μου όλα αυτά.
Όπως έγραψα το 16άρι μπορεί να κάνει πολυ καλύτερο χρόνο. |
pugsang έγραψε: |
Αγαπητέ φίλε,
|
Stevon έγραψε: | ||
Βρε παιδί...κουκουρούκου...δέν το είπα για αυτό.....( 1 δευτερόλεπτο πάνω ή ένα κάτω...τί να λέει?????) απλά το ανεφερα για να έχουμε μία τάξη μεγέθους του <<κλεψίματος>> του κοντέρ... ![]() |
pugsang έγραψε: |
Διορθώθηκε,
Συγνώμη Πετ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Είπαμε το πανάλαφρο 13άρι πυραυλάκι σου γαζώνει... ![]() ![]() Ξέρουμε αν το 205 είχε πιο κοντό κ/π από το μαμά του πολιτικού 205 1,9? |
MEMsound έγραψε: |
810 με βενζίνη!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Αυτά είναι!!!! Όσο για το 205 έχω την αίσθηση ότι με πιο μακρύ κ/π (ή γενικά σχέσεις) θα έκανε καλήτερο χρόνο. Ροπή έχει άλλωστε λόγω κιβικών. Αλλά δεν είναι στημένο για 0-100 αλλά στροφοδιαδρομή. Τα 100 τα έχεις με 2α? Και αν ναι στις πόσες rpm? To 205? ![]() (όλο ερωτήσεις είμαι... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Ούτε το δικό σου είναι στημένο για 0-100 (δεν εννοούσα κάτι τέτοιο...) |
MEMsound έγραψε: | ||||||
Δεν έχει άδικο ο Τάσος γιατί έτσι όπως μετρούνται οι ρεπρίζ με "στάνταρ" ταχύτητες ουσιαστικά δείχνουν την ελάστικοτήτα του μοτερ και όχι τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Το να επιταχύνεις με 4η πχ από τα 80-120 ε μάλλον δεν θα το κάνεις ποτέ. Θα κατεβάσεις 3η και θα το κάνεις. Ίσως το πιο αντιπροσωπευτικό για τις ρεπρίζ να ήταν η μέτρηση με τον καλήτερο δυνατό τρόπο για συγκεκριμένα χιλιόμετρα. πχ 80->120 με όποια ταχύτητα απαιτείται και με όσες αλλαγές ενδεχομένως χρειαστεί. By the way ορίστε και η database: Για το 2λιτρο επίσης με σχετικά υψηλή θερμοκρασία όπως μας είπε ο "χειριστής" του Vbox.
και για το 1,6 μετρημένο χειμώνα (επίσης βάση λεγομένων του ίδιου "χειριστή"):
Αααα πάρτε και την "database" του RC:
(όλες οι παραπάνω μετρήσεις έχουν γίνει με Vbox και 2 άτομα + εξοπλισμό μέσα) |
volvos έγραψε: |
kana evo de θα μετρησουμε?? ![]() ![]() |
Τάκης από μποικοταρισμένο από ιντερνετ γραφείο, με sms για τον salex... έγραψε: |
ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΡΥΦΗ ΧΩΡΙΣ ΣΟΜΠΑ ΚΑΙ ΝΤΕΛΙΒΕΡΙ |
salex έγραψε: |
Επειδή έχει πέσει μια ιδέα για μετρήσεις, όσοι ενδιαφερόμενοι επικοινωνήστε με τον θείο Volvo για να κανονίσουμε εντός της ημέρας! ![]() |
volvos έγραψε: |
exei αρχισει να ψιχαλιζει οποτε το ακυρωνουμε για μες το πσκ.... ![]() |
volvos έγραψε: |
αα specially αφιερωμενο στο λεφο...
με βαση οσα μετρησαμε και απο δικο μου το 106 μαμα στα 600μετρα ειναι 1 κολωνα μπροστα απο το 207 με μικρη ταση να ανοιγει απο 400σε600... |
Lef205 έγραψε: | ||
Αυτο οπως θυμασαι το ξεραμε απο τα Χριστουγεννα! ![]() Σε εκεινη την ευθεια στην Κατερινη που προσπαθουσε αλλα δεν εφτανε. |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||||
Δυστηχώς το βάρος είναι ....... πλέον τα οχήματα είναι βαπόρια.... |
Lef205 έγραψε: | ||||||
Το σκηνικο που αναφερω πιο πανω ειναι απο τα απιστευτα, στο 106 εγω ο Τακης και στο πισω καθισμα μια 60κιλη γα'ι'δουρα + αποσκευες και το 207 μονοκαβαλο δεν μας προλαβαινε. Βεβαια δεν ξερω ποτε θα πετυχω κανενα με προγραμμα by salex και θα ψαχνομαι . . |
Road_Runner έγραψε: |
πως οριζεται η μια κολωνα? |
volvos έγραψε: |
μητσος ειδες οτι εκανα ιδιο χρονο στα 0-18 που ειναι το 90% της εκκινησης? ![]() |