aris ioannina έγραψε: |
ειδα στο ζαπατινα χταποδι με φουλ συστημα μεχρι πισω εκτος καταλυτη 500 ευρω.μου ειπε για 10 αλλογα.. τι λετε και σεις;;;; |
Judger έγραψε: |
Ο Ζαπατινας και για τα τελικα που βαζει λεει οτι περνεις 3-4 αλογα... ![]() ![]() |
kavaliotis έγραψε: |
Φιλε αν μπορεις δωσε μου το λινκ για εκεινο το τοπικ με το ιμπιζα ωστε να το δω, στην διαφημιση λεει και για εκεινο (αν ειναι το 8βαλβιδο) οτι δινει 7 αλογα με 250 ευρω..
Τωρα για το αλλο λινκ που αναφερεις, νομιζω πως ειναι παρα πολυ σημαντικο και αξιζει να το δουν ολοι οι "γνωστες" του φορουμ και να μας διαφωτισουν... 16 αλογα στο αμαξακι μου μου φανταζουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!!! Μακαρι να ειναι αληθεια... |
alemao έγραψε: |
Αυτά τα "εύκολα άλογα" μην τα πιστεύετε... άκου 10 άλογα ![]() ![]() ![]() αλλαγή με το χταπόδι θα δεις αν έχεις πάνω από 150 άλογα ή καμμιά τουρμπίνα ![]() |
kanelj έγραψε: |
...θα ηθελα και την δικη σας γνωμη πανω σε αυτο.αν υπαρχει καποιος που διαφωνει σε κατι θα χαρω να το πει γιατι μπορει να ειμαι εγω λαθος και να μην το ξερω |
angelos-n έγραψε: |
Το project αυτο παροτι λιγο ακριβούτσικο ακούγεται ιδιαίτερα δελεαστικό. Εγω εχω ενα σχετικα καινουργιο 206 XS με μόλις 11000Kmh πανω του και παρολαυτα σκέφτομαι να το βάλω. Στα γίαννενα θα μπορούσα να τα παραγγείλω αυτα ή είναι συγεκριμένες αντιπροσωπείες? Επίσης κυριοτερο όλων , θα ήθελα αν ξέρετε να μου πείτε πως θα ειναι η συμπεριφορά του αμαξιού με αυτες τις αλλαγές. Εγώ ως φοιτητής κάνω συνέχεια ταξίδια και εκει κυρίως με απασχόλει πως θα ειναι το αμάξι. Πως θα βγαίνουν τα αλογα στον δρόμο και ειδικότερα αν θα παθαίνω προσωρινή κώφωση μετα απο ενα 6ωρο ταξίδι. Thanx |
p206xs2 έγραψε: |
Παιδιά είναι σίγουρο ότι με σκούπα,πρόγραμμα από Superchips και κομπλέ σύστημα εξάτμισης από Supersprint (χταπόδι,καταλύτη,μεσαίο,τελικό) θα πάρω περίπου 25 hp;
Θέλω τη γνώμη σας γιατί είμαι έτοιμος για την πλήρη μετατροπή. Αν έχετε κάποια γνώμη από προηγούμενες εμπειρίες δώστε την για να δω τι θα γίνει. Επίσης με ποια σειρά πρέπει να μπουν αυτά τα τρία (σκούπα,πρόγραμμα,κομπλέ σύστημα εξάτμισης) για να υπάρξει η μέγιστη απόδοση; Υπάρχουν εκκεντροφόροι α' σταδίου και τι δίνουν περίπου; |
Sidobre έγραψε: |
Eχω ακούσει ότι με τον εκκετροφόρο εισαγωγής από το ραλλύ μόνο κάτι μπορεί να γίνει αλλά δεν έχω δει κανένα ζωντανά. Μέχρι στιγμής μόνο λόγια. Και αυτά λένε γύρω στα 125-130 άλογα...
|
seridim έγραψε: | ||
Τασούλη για μίλα λίγο με τον Μίλτο που το έχει βάλει εκκεντροφόρο από ραλλύ. |
seridim έγραψε: |
Λέει ότι πάει καλά |
sps έγραψε: |
Τετοιο κιτ εχει παρουσιασει η supersprint,να και η δυναμομετρηση παρακατω, ενω αναλογο κιτ αναμενεται απο τη bosal. ![]() Supersprint - Manifold 802801 - Centre pipe 802813 - Rear exhaust 802105 Actual data: Horsepower 125,1 Hp at 5830 rev/min Torque 158 Nm at 4760 rev/min |
Πέτρος έγραψε: |
Η δική μου άποψη παιδιά είναι (για πρώτο στάδιο πάντα) πως για να βγουν 15 καθαρά άλογα στο 1.6 χρειάζεται σίγουρα χταπόδι-σκουπα-προγραμμα-τελικο. Τα 25 είναι υπερβολικά πολλά και χωρίς πειραγμα εκκεντροφόρων δεν βγαινουν τόσα άλογα.
Με προγραμμα superchips, σκουπα ps και τελικό οποιασδήποτε μεγαλής εταιρίας (αν ειναι και ειδικα για 206 ακομα καλυτερα) πιστευω πως στην καλύτερη των περιπτώσεων θα δει καποιος 10 άλογα και αναλογη ροπή. |
p206xs2 έγραψε: |
Ρε παιδιά αφού είδα και στο side της Supersprint ότι για το 206 έχει κομπλέ κιτ εξάτμισης και το δυναμομετρεί με αποτέλεσμα 125 hp. Αν θέλετε δείτε το και εσείς(www.supersprint.com).
Τώρα μαζί με σκούπα PS και πρόγραμμα Superchips και το κιτ της Supersprint γιατί να μην φτάνει τα 15-20 άλογα; Ρωτάω πείτε μου τη γνώμη σας γιατί τι να πω. Επίσης αυτό που λέει o Tάσος παρακάτω: Ομως αν πειράξεις τους εκκεντροφόρους για να δουλέψουν σωστά χρειάζεσαι μεγαλύτερη συμπίεση (και αφού ήδη τα 206 έχουν ψιλή φλάτζα) χρειάζεσαι να μαχαιρώσεις λίγο το καπάκι.... Μπορείτε να μου το εξηγήσετε λίγο.(τι είναι η φλάτζα και τι το μαχαίρωμα του καπακιού;) Τελικά ρε παιδιά πως παίρνω 15-20 άλογα σίγουρα; |
sps έγραψε: |
Νικο το cup φοραει χταποδι, και μαλιστα αλλαζει θεση και ο καταλυτης, οπου απο την πολλαπλη εξαγωγης μετακομιζει κατω οπως στα περισσοτερα αυτοκινητα.
Frapeole, το κιτ ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση και περολαμβανει -χταποδι -εκκεντροφορους -προγραμμα -ντιζα αντι για ηλεκτρονικο γκαζι -σκουπα -εισαγωγη αλουμινενια -μεγαλυτερα μπεκ -πλεξουδα Δε νομιζω να ξεχασα τιποτα Και οπως εχει πει και ο Sidobre για να δουλεψει πρεπει να τα εχει ολα επανω,αλλιως ο εγκεφαλος.... |
Nick_Dask έγραψε: |
Pisteyw oti an balis mia exatmisi apo brosta mexri pisw(xtapodi kataliti kai teliko) kai ena programataki tha paris 15hp bori kai ligo parapanw ![]() ![]() ![]() Egw tha sou protina na ftiaxis to thema xtapodoexatmisi ston popai kai to programataki ston dimitriadi.....ypologise giro sta 1.100euro xtapodoexatmisi kai katalitis kai 500euro to programa.Egw ta ekana kai exw minw arketa ikanopiimenos ![]() ![]() Simbouli prosexe se poion tha balis xtapodi katalati ! !Prepi na sou metaferoun tous estitires λ giati an den metaferthi o enas pisw apo ton kataliti tha soy anabi to fotaki tis mixanis sto tablo |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Αγωνιστηκο κιτ και μαλιστα της PS και μιλαμε ακομα για καταλυτες βρε Σπυρο ![]() |
Πέτρος έγραψε: |
...εβαλες κιτ εξαγωγης χταποδι-καταλυτη-μεσαιο-τελικο 1.100 ευρω χειροποίητα? .. ...Γιατι να βαλει καποιος χειροποίητα? εγώ πιστευω πως σε απόδοση ειναι χειρότερα... ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Ελα ντε, κι εγω ετσι ξερω. Αnyway με 1100 ευρω τα παιρνεις εργοστασιακα Supersprint, γιατι να παρεις χειροποιητα και να ρισκαρεις? |
Nick_Dask έγραψε: |
File mou petro xiropiita pisteuw einai i kaliterisi kai enas logos parapanw pou ta ebala xiropiita einai giati foraw ekedroforw kai exei gini roiki exelixi kai anebi i sibiesi kai meton kataliti pou ipes esy paei 1250euro....min mou les lipwn oti einai pola ta 1100 gia teliko,meseo,kataliti(americat bazi kai o popai) kai xtapodi....ase pou exei kai trelo ixo me pola skasimatakia ![]() ![]() ![]() |
sps έγραψε: | ||
Tι εγινε Νικο πηγες στο site??? ![]() ![]() |
Nick_Dask έγραψε: |
emena to amaxi mou ebgale 127 ston troxo opou ayta einai 147hp...emena i gnomi mou einai xiropiita esena supersprint den iparxi logos na trelenese gnomes einai autes! |
Nick_Dask έγραψε: |
emena to amaxi mou ebgale 127 ston troxo opou ayta einai 147hp... |
Nick_Dask έγραψε: |
Eixa erthi stin pita gnorisa arketa atoma alla esena den nomizw oti se gnorisa anyway opote thes stile minima na kanonisoume kamia bolta na pw kai egw se alla 2 me 3 peugeot na pame boltoula oloi parea!!!
Perimenw minima....... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tony έγραψε: |
Pedes tou Nick_Dask pistevo einai para poly grigoro gia 1600ari. Emena mou erikse kolona kai pige kai na me skotosi ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ενημερωτικα,η Supersprint εβγαλε επιτελους χταποδι για το 16αρι 206 το οποιο αντικαθιστα και τον καταλυτη και μαζι με μεσαιο και τελικο καζανι δινει 14 αλογα. ![]() |
pugsang έγραψε: |
![]() 802801 Manifold Stainless steel Πατε στο http://www.supersprint.it να δειτε ολα τα προϊόντα |
Kouzman έγραψε: |
μακη νομιζω πως λες λιγα 3 χιλιαρικα... |
kaisaras96 έγραψε: | ||
To κιτ δεν φαινεται να εχει καταλυτη,οποτε ειναι λιγο παρανομο,αλλωστε και το χταποδι λεει στο site,για αγωνιστικη χρηση. Της bosal νομιζω δεν εχει ερθει ακομα και μαλλον θα δινει 10αλογα αλλα με καταλυτη. 5 αλογα για τον καταλυτη ειναι πιστευω ρεαλιστικο νουμερο,οποτε οι υποσχεσεις τον δυο εταιριων ακουγονται λογικες. Εχω κι εγω ακουσει απο δυο πηγες-μαστορες οτι με τους εκκεντροφορους απο rallye ξεπερνας τα 120 αλογα....και με τον ενα που μιλησα προσωπικα,ελεγε για φιλτρο,εξατμιση,εκκεντροφοροι 125 αλογα,νομιζω ο AVCweber ηταν Να ρωτησω κατι ακομα η εισαγωγη του ραλλυ δεν ειναι πιο ελευθερη? Μπαινει σε μας,με το multiplexing,ταιριαζουν οι αιθητηρες? Να το κανουμε σιγα σιγα ραλλισιο τον κινητηρα ![]() |
PANIKOS έγραψε: |
το μοτερ λυσσαγε στη φασαρια και εστω κιάν ειχα σανιδωμενο το γκαζι σε ολη την διαδρομη
δεν καταφερα με τιποτα να ξεπερασω τα 165 χλμ/ωρα. |
PHSYBORG έγραψε: |
Με μαμα προγραμμα κ σκουπα+τελικο βλεπω 180 τελικη με 1,4 κ στο 1600 το τελικο χωρις μεσαιο κ με σκουπα εκοψε ( 210 τελικη το 1.6) 30-40 Κhm? ![]() |
lucifer έγραψε: | ||
αυτο που γνωριζω προσωπικα ειναι πως οταν εβαλα μονο τη σκουπα μπορει το γκαζι να ζωντανεψε λιγο στα χαμηλα αλλα στις τελικες μου εκοψε αρκετα.απο οτι εχω ακουσει στις υψηλες ταχυτητες μπαινει πιο πολυς αερας με τη σκουπα με συνεπειες φτοχοτερου μιγματος στο θαλαμο καυσης. |
Judger έγραψε: | ||||
Κώστα,ωραία και όμορφα τα λές,αλλα εδω μιλάμε για απίστευτες απώλειες...Το 1600αρι το 206,με 4άρτη χτυπάει πανεύκολα κόφτη στα 185 χλμ (αν θυμάμε καλά).Μόλις κουμπώσεις 5η και επιμείνεις λίγο στο γκάζι,έρχονται και τα 200. Αν έχεις στη διάθεση σου δρόμο,και διατηρήσεις το πόδι σου στη μοκέτα,έρχονται και τα 210. Αυτα συνέβαιναν στο δικό μου το 1600αρι ,με σκούπα-τελικό. Θα ήθελα,αν είναι εύκολο στον φίλο PANIKO να μας εξηγήσει λιγο παραπάνω αυτο το ''165 χλμ/ώρα'' γιατι μου φαίνετε τουλάχιστον απίστευτο. Μήπως ήθελε να γράψει 195 χλμ/ώρα??Λέω μήπως... |
Ydwr έγραψε: |
Και ρωταω τωρα εγω.
Αυτο το στεγνωμα στις ψηλες δεν μπορει να εξαλειφθει μεσω προγραμματος ![]() ![]() Γι΄αυτο το λογο δεν πας να βαλεις προγραμμα ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
οπως εχει χιλιοαναφερθει η σκουπα το μπουκωνει ψηλα λογω πολυ αερα και ειδικα εθνικη.....
και ερωτω... αν με καποιο τροπο φτιαχναμε ενα κλαπετο που θα κλεινει τη μιση εισοδο π.χ της σκουπας στα ταξιακια ....... καλα δεν θα ηταν? |
volvos έγραψε: |
διαφωνω. η εισαγωγη της σκουπας ειναι σε σχημα γαμα με ανοιγμα 4-5 εκατοστα υψος επι 30 πλατος... και πιανει συνηθως κατω απο μετωπη. αν το πλατος γινει απο 30 - 15 ειναι σαν να μετατρεπουμε το γαμα σε ευθυγραμμο σωληνα που οδηγει πανω στη χοανη της σκουπας....αρα δεν ενοχλουμε τη ροη...
και βεβαια σε καμια περιπτωση δεν ειναι λυση το προγραμμα γιατι μετα θα θελουμε και εκεντροφορους και εξατμιση και πεταλουδα και και και .... παει πολυ μακρια η βαλιτσα και για τους πιο πολλους ισως δεν αξιζει. αν βαλουμε καποιον με προγραμμα και χοανη και καποιο αλλο μονο με προγραμμα μαζι θα γελατε με τη διαφορα ειδικα σε σταση και οχι ρεπριζ........ ![]() |
volvos έγραψε: |
h σκουπα ειναι ουσιαστικα μια χοανη μεσα σε ενα ειδικα σχεδιασμενο αεραγωγο για μεγιστη δυνατη αεροδυνακικη αποδοση και βελτιστοποιηση της παροχης για αυτο και λεγεται σκουπα .ειναι ενα χονι ππου συλλεγει αερα ...
στις μεγαλες ταχυτητες δεν εχεις αναγκη απο ενα τετοιο συλλεκτη γιατι αυτο απιτυγχανεται απο τη ταχυτητα του αυτοκινητου αρα εκει τι θελεις??? ενα φιλτροκουτι π.χ που να δινει ακριβως τον αερα που μπορει να μπει. αρα σκεψου να εχεις στην αθηνα μια σκουπα που με ενα μαγικο τροπο στην εθνικη θα μετρεπεται σε χοανη η οποια εμπρος της εχει ενα στενο σωληνα σφηνωμενο ο οποιος θα δινει ακριβως τον αερα που μπορει να διαχειριστει το afm αρα και το μοτερ.... δεν ειναι δυσκολο ενα εσωτερικο κινουμενο διαφραγμα μεσα στη σκουπα θελει. |
Val έγραψε: |
Τελικα τι ειναι καλυτερο για το 1,6 GTi?? Σκουπα η φιλτροχωανη??
Εχω ακουστα οτι η σκουπα ειναι ιδανικη για ολα τα Peugeot... Eκτος αν επεσα σε ραδιο αρβυλα............... ![]() |