kamatsos έγραψε: |
![]() 306 RACE 167 PS....CLIO 172 PS....RC 178 PS....CLIO NEW 182 PS.... TI AΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ![]() ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ RC 200 PS ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΣΗΜΕΡΑ 178 PS ΑΥΡΙΟ 186 PS TO CLIO ΜΕΤΑ 189 ΤΟ PC. ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΗ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣE ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΑΙ ΕΝΑ HONDA TYPE R 200 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ PS ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΙΤ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗΣ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 220 PS ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ... 200 PS ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΕΞΑΡΙ ΣΑΖΜΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ |
kamatsos έγραψε: |
![]() 306 RACE 167 PS....CLIO 172 PS....RC 178 PS....CLIO NEW 182 PS.... TI AΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ![]() ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ RC 200 PS ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΣΗΜΕΡΑ 178 PS ΑΥΡΙΟ 186 PS TO CLIO ΜΕΤΑ 189 ΤΟ PC. ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΗ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣE ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΑΙ ΕΝΑ HONDA TYPE R 200 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ PS ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΙΤ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗΣ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 220 PS ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ... 200 PS ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΕΞΑΡΙ ΣΑΖΜΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ |
Daloup-man έγραψε: | ||
Και ποιός σου είπε οτι δεν θα το παίρναμε ????????????????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
petrskar έγραψε: | ||||
προδότη εσυ... ![]() η αλήθεια είναι πως αν ηταν να παρω 2.0 κι εγώ θα προτιμούσα το type-r από το rc. |
Daloup-man έγραψε: |
Εγώ ρε μάγκες δεν έχω οδηγήσει ούτε το type-r ούτε το rc ούτε το focus RS ούτε το Mini το S,γι'αυτό θα σας πω αυτά που έχω διαβάσει σε DRIVE κ EVO!!!
Το Type-r είναι ταχύτερο από το mini,το leon 20v και άλλα μέσα στη πίστα!!! Στο δρόμο είναι κλάσεις άνωτερο από ΟΛΟΥΣ τους ανταγωνιστές του!!! Τρανή απόδειξη οτι το συγκρίνουν με turbάτα και εννίοτε τα βαράει!!! Με το RC,το οποίο μου αρέσει αρκετά,απλά δεν συγκρίνεται!!!! Αν και το στήσιμο του RC είναι ... γαλλικό στα καλύτερα του,του Ιάπωνα είναι τέλειο!!! (έτσι λένε τα περιοδικά) Το οτι μετά από 5-6 συγκριτικά με πολλά μοντέλα οι συντάκτες καταλήγουν στο ... αλήτικο type-r ... ε κάτι μου λέει!!! Αν είχε την ομορφιά του 206 και εγώ 30.000€ ...... Αχ αχ αχ .... ![]() ![]() ![]() |
Droemmen έγραψε: |
Μόνο σε 'μενα το Type R μοιάζει με χαμηλωμένο πολυμορφικό? ![]() ![]() |
Ελατός έγραψε: |
5000 ευρώ διαφορά για 20 άλογα....
καλά είναι RC + 5000 ευρώ = ? |
kamatsos έγραψε: | ||
![]() ΤΟ RC ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 180 ΑΛΟΓΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ TYPE R ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΗΚΑ ....GTI.... |
Ελατός έγραψε: |
5000 ευρώ διαφορά για 20 άλογα....
καλά είναι RC + 5000 ευρώ = ? |
Pughell έγραψε: |
Και ομως πολυ καλος φιλος ο οποιος εχει και καλες σχεσεις με τον ειδικο τυπο,οδηγησε σημερα ενα Type R και ειπε οτι δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο ωστε να ξεχωριζει αισθητα απο το 206...Απο κρατημα τιποτα το ιδιαιτερο καθως γλυστραει πολυ,δεν εχει καλη κατευθυντικοτητα στο πατα-ασε της στροφης ωστε να το τοποθετησεις οπως θες και οσο αφορα το μοτερ ειπε χαρακτηριστικα οτι σερνεται μεγαλοπρεπως μεχρι τις 5000! ![]() Το παιδι οδηγαει ενα πολυ ψαγμενο 106 GTi και σε καμια περιπτωση δεν ειναι κατα της Honda.Απλα αυτα διεκρινε...Παρολα αυτα ειπε θεικα λογια για το Focus RS.Ηταν στην πιστα των Σερρων με το Drive και εκει εγινε και το test drive.Αυτα... ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Άλλο ένα θέμα, για ακόμη μια φορά, στο σωστό μέρος.....
(Άν δεν κάνω λάθος, βρισκόμαστε στον τομέα "Μηχανικές Βελτιώσεις - Tuning"....) Για να λήγει το θέμα, σας παραπέμπω στα πρόσφατα συγκριτικά τέστ στην πίστα, όπου το RC ήταν μπροστά άπό Type-R, Cooper-S, Clio κλπ Στην υγειά μας, πάντα τέτοια..... ![]() ![]() ![]() |
kamatsos έγραψε: |
ΓΙΑ ΤΟ TYPE R ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΡΟΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΙΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ.
ΤΟ RC ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΥΡΟ ΤΟΥ TYPE R. |
Ελατός έγραψε: |
Τώρα μην αρχίσουμε να τσακωνόμαστε για 2 αυτοκίνητα που ούτε καν οδηγήσαμε, σαν σχολιαρόπαιδα...
Αντε μπράβο, όλοι στα δωμάτιά σας τώρα και το πρωί θα σας πάρω από ένα Type R και RC του Mister P... |
Droemmen έγραψε: | ||
κι όμως φίλε μου προσωπικά τα έχω οδηγήσει και τα συμπεράσματα μου ήταν τα παραπάνω, όμως επειδή έχεις δίκιο και αυτά ουδεμία σχέση έχουν με το 206 club ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα παιδιά και σταματώ εδώ... |
Droemmen έγραψε: | ||
"βλακείες"? να μιλάς καλύτερα και να σέβεσαι κάθε άποψη, ακόμα και διαφορετική από την δική σου. Το Type R είναι ΨΟΦΙΟ (για τους ίππους του) κάτω από τις 5000 rmp και σε μετρήσεις και σε αίσθηση, αν όντως το έχεις οδηγήσει θα το ξέρεις. Ανεβασμένο πάνω από τις 5000 rmp σκοτώνει είναι αλήθεια, αλλά κρίμα δεν είναι ένα κορυφαίο κατα τα άλλα αυτοκίνητο να χάνει σε ρεπριζ από (σχεδόν όλα τα αντιστοιχα αλλά ακόμα και από βελτιωμένα 1600άρια?) ![]() Όσο για τα υπόλοιπα που έχει "ΣΕ ΚΟΝΤΡΑ TYPE R ME 106 RALLY (165 PS ME ΔΙΑΦΩΡΙΚΟ 13/59) ΤΟ 106 ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ" τα είπες όλα. Τέλος, τα 206 RC, Focus ST κλπ. έχουν διαφορετικό προσανατολισμό από το Type R γι'αυτό και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ τους. |
PHSYBORG έγραψε: |
Ποσα βγαζει η 1η του ? |
Ελατός έγραψε: | ||
69χλμ .....!! |
kamatsos έγραψε: |
![]() ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤ/ΤΟ ΕΧΕΙ 200 PS ΚΑΙ ΚΟΦΤΗ 8300+ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΜΕ 3000rmp.ΓΙΑΤΙ ΤΟ TYPE R ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ....CLIO RS-206 RC ΚΑΙ TYPE R ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΤΙΛ. ΤΟ CLUB ΕΙΝΑΙ 206 CLUB ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΑΙ ΚΑΙ Τ'ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΑΙ ΤΟ RC ΑΚΟΜΗ ΠΟΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ |
klain έγραψε: |
.. ας κάνει κάποιος ένα θέμα με τον δωδεκάλογο της οικονομικής οδήγησης γιατί τελευταία έχω την εντύπωση ότι αρχίζω να γίνομαι κολλητός με τον βενζινά! ![]() |
ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε: |
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΓΩ ΘΑ ΘΕΣΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΜΗΡΟΥΤΣΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ!!!
ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ AUDI S3!!!!!! |
ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε: |
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΧΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΑΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ. ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ.
ΤΟ S3 EXEI ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΚΑΛΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ.... ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ.... |
ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε: |
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΓΩ ΘΑ ΘΕΣΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΜΗΡΟΥΤΣΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ!!!
ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ AUDI S3!!!!!! |
Droemmen έγραψε: |
Το Type R είναι ΨΟΦΙΟ (για τους ίππους του) κάτω από τις 5000 rmp και σε μετρήσεις και σε αίσθηση, αν όντως το έχεις οδηγήσει θα το ξέρεις.
Ανεβασμένο πάνω από τις 5000 rmp σκοτώνει είναι αλήθεια, αλλά κρίμα δεν είναι ένα κορυφαίο κατα τα άλλα αυτοκίνητο να χάνει σε ρεπριζ από (σχεδόν όλα τα αντιστοιχα αλλά ακόμα και από βελτιωμένα 1600άρια?) ![]() Όσο για τα υπόλοιπα που έχει "ΣΕ ΚΟΝΤΡΑ TYPE R ME 106 RALLY (165 PS ME ΔΙΑΦΩΡΙΚΟ 13/59) ΤΟ 106 ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ" τα είπες όλα. Τέλος, τα 206 RC, Focus ST κλπ. έχουν διαφορετικό προσανατολισμό από το Type R γι'αυτό και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ τους. |
Daloup-man έγραψε: |
Βέβαια μπορεί να μην συγκρίνεται σε ρεπριζ με το RC ή το ST αλλά όταν αυτά θα φορτώνουν την 3η το Type-r θα είναι στο κόφτη της 2ας.....
Εξάλλου τα V.Tecια δεν είναι για να πηγαίνουν μέ 4.000rpm!!! Όταν όλοι έχουν κόφτη στις 6.500 αυτά έχουν άλλες 2000rpm οι οποίες είναι πολύ πολύ σημαντικές!!!! Τώρα σε σχέση με το πειραγμένο Rallάκι μάλλον δεν είδατε οτι αυτό ήταν στημένο καθαρά κοντράδικα και είναι και 300-400 kg ελαφρύτερο!!! Προσωπικά πιστεύω οτι το Type-r αφήνει πολλά μοντέλα της κατηγορίας του και παραπάνω κατηγοριών πολύ πίσω!!! Είναι το τελευταίο-μέχρι τώρα-ΑΛΗΘΙΝΟ gti !!!! Αυτά... |
Droemmen έγραψε: | ||
Μα και η 147 μου κάτω από τις 4000 στροφές είναι ψόφια, αυτό δεν σημαίνει ότι πάω πάντα με 6000 για να έχω δύναμη, ακόμα κι αν στροφάρει ο κινητήρας μέχρι 7800, (8000 για το Type R). Δεν έχουν όλοι κόφτη στις 6500! πχ. οι εργοστασιακές 147 έχουν στις 7300... Όσο για το ραλί (χωρίς βέβαια να είναι ενδεικτικό αυτό) εκτός από τα 300 κιλά ελαφρύτερο υπολειπόταν και σε 35 άλογα, τέλος πάντων... και τέλος δεν κατηγορώ το Type R απλά τονίζω μια από τις αδυναμίες του. Όσο για τα υπόλοιπα Vtec δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο από (ωφέλιμες) στροφές πχ ο 1.6 του Civic έχει μεγ. ιπποδύναμη στις 5600, όταν πχ o VVTi της Corolla την έχει στις 6000 ή ο TS της Alfa στις 6200...Το Type R είναι όντως το τελευταίο-μέχρι τώρα-ΑΛΗΘΙΝΟ gti, αλλά σε δρόμο δεν συγκρίνεται με focus RS, RC κλπ που είναι σταθερότερα, πιο πολιτισμένα... και βέβαια δεν νομίζω πως οι περισσότεροι απ'αυτούς που έχουν Type R πάνε κάθε σαββατοκύριακο σε πίστες ![]() Όσο για τα γαλλικά άλογα, δεν νομίζω πως η Peugeot δεν μπορούσε να βγάλει ένα αυτοκίνητο με 200+ άλογα, αλλά το θέμα είναι κατά πόσο αυτό θα πήγαινε στην αγορά! γιατί καλώς ή κακώς όλα εκεί οδηγούν... Η Peugeot δεν στοχεύει στο group των 30000 Ευρώ και πάνω, αλλά σε μία μικρότερη κατηγορία που της αποφέρει περισσότερα κέρδη! Δείτε που έδινε και συνεχίζει να δίνει την προσοχή της, στα λεγόμενα μικρά gti, άσχετα αν ακόμα περιμένουμε τον διάδοχο του Rallye. Όχι δεν πιστεύω ότι θα βγει δευτερο rallye, απλά κάτι παρόμοιου προσανατολισμού και όμορφου σπορ σχεδιασμού, θα ήταν ΟΚ ![]() |
Daloup-man έγραψε: |
Μάλλον θα εννοείς το καινούργιο Civic ε???
Αν ναι,λάβε υπ'όψη σου οτι το νέο 1,6 civic v.tec έχει έναν εκκεντροφόρο!!! Αν εννοείς αυτό με τα 160hp ή το crx v.tec κάνεις λάθος,γιατί η μεγ.ιπποδύναμη εμφανίζεται πολύ πιο ψηλά!!! Όσο για το συγκεκριμένο rallye έχει αναλογία kg/hp 5,1 και το type-r περίπου 6!!! Για την peugeot δεν εκφέρω γνώμη γιατί δεν μπορώ να ξέρω την πολιτική της!!! Τέλος θα σε-σας παραπέμψω στο τεύχος 4 του περιοδικού EVO!(συκριτική Type-r,Corolla T-sport,Leon Cupra R,Mini S,Audi S3,Golf Gti και έτσι για την ιστορία Clio williams)! Λένε το Type-r σε δρόμο και πίστα είναι η κορυφή!!! |
Droemmen έγραψε: |
Βέβαια μιλάω για το καινούριο Civic, το ότι έχει ένα εκκεντροφόρο είναι γνωστό όπως και το γιατί έχει μόνο έναν ![]() Δεν γνωρίζω για civic 1.6 με 160 άλογα ![]() Το Rallye είναι κάτω από 900 κιλά? γιατί αυτή η αναλογία ισχύει για 850 κιλα! Αν ναι πάω πάσο, αν και επιμένω πως το Type R είναι υπερεκτιμημένο κι αυτό λόγω της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς του. |
Daloup-man έγραψε: |
Γιατί έχει έναν ακκεντροφόρο??? Κ εγώ αναμένω το νεο crx πως κ πως!!! Αν σκεφτούμε οτι το 206 είναι περίπου 950-1000kg τότε περίπου τόσο θα είναι το rallye!!! Θα δούμε και άλλες δοκιμές του Type-r να έχουμε πλήρη άποψη!! |
kamatsos έγραψε: |
ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΕΝΑ 206 RC ΜΕ 200 PS 6αρι ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ 4000,00 ΑΚΟΜΑ. |
Droemmen έγραψε: | ||
Φίλος μηχανικός που εργάζεται στο Χαιρετάκη λέει πως τα παλιά μοτέρ με δυο εκκεντροφόρους, είχαν πρόβλημα στο σωστό άνοιγμα-χρονισμό της εισαγωγής πράγμα που επιβάρυναν οι πολλές στροφές στον κινητήρα με αποτέλεσμα να χρειάζονται συνέχεια ρύθμιση! το πρόβλημα ήταν έντονο στους πιο απαιτητικούς ![]() ![]() Στο νέο Crx που ετοιμάζεται υποστηρίζουν ότι το έχουν διορθώσει... Ακούστε κι αυτό: Οι φήμες λένε ότι η βασική έκδοση του Crx θα ξεκινά από τα 1.0 με 100 άλογα, 1.6 με 160 άλογα και βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 900 κιλά! Αν είναι αλήθεια οι επόμενες εκδόσεις που θα βρίσκονται? ![]() |
kamatsos έγραψε: |
![]() |
kamatsos έγραψε: |
![]() |
DIMSAV έγραψε: |
ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΑΡΥΝΤΙΚΟ ΟΤΙ ΤΟ RC ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 2-5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΛΑΙΕΣ ΔΡΑΧΜΟΥΛΕΣ.ΤΟ RC ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ GTI ΜΕ TYPE-R,COOPER S KAI S3(ΜΑΜΙΣΙΟ) ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ,ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ,ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ,ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΕΣ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΛΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΟ HONTA KAI TO MINI ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΡΤΗΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΗ,ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΤΑΝ ΖΟΡΙΣΕΙΣ ΤΟ S3 ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο HALDEX ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΟΡΙΣΕΙΣ,ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 8/10 ΤΟ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΡΕΜΡΙΖ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΔΙΛΙΤΡΟ 206 ΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΜΕΝΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΟΥΤΕ TO MINI OYTE TO TYPE-R ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ 6ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ S2000 ΘΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ,Η ΜΙΚΡΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ,ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΑΛΑΦΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ,ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΥΤΕ ΣΦΗΝΑ ΔΕΝ ΜΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΛΙΩΣΕΙ. ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ RC,FOCUS ST170,CLIO RS,ALFA 147 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΟΔΗΓΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ. |
DIMSAV έγραψε: |
ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΑΡΥΝΤΙΚΟ ΟΤΙ ΤΟ RC ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 2-5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΛΑΙΕΣ ΔΡΑΧΜΟΥΛΕΣ.ΤΟ RC ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ GTI ΜΕ TYPE-R,COOPER S KAI S3(ΜΑΜΙΣΙΟ) ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ,ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ,ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ,ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΕΣ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΛΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΟ HONTA KAI TO MINI ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΡΤΗΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΗ,ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΤΑΝ ΖΟΡΙΣΕΙΣ ΤΟ S3 ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο HALDEX ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΟΡΙΣΕΙΣ,ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 8/10 ΤΟ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΡΕΜΡΙΖ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΔΙΛΙΤΡΟ 206 ΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΜΕΝΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΟΥΤΕ TO MINI OYTE TO TYPE-R ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ 6ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ S2000 ΘΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ,Η ΜΙΚΡΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ,ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΑΛΑΦΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ,ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΥΤΕ ΣΦΗΝΑ ΔΕΝ ΜΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΛΙΩΣΕΙ. ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ RC,FOCUS ST170,CLIO RS,ALFA 147 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΟΔΗΓΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ. |
Kaisaras96 έγραψε: |
καινουργιο αμαξωμα(εχουν περασει πολλα χρονια απο το πρωτο 206) |
mick206 έγραψε: |
υ.γ:Ένα είναι το σίγουρο! Ότι και να έχουν κάποιοι! Όσα άλογα κι αν έχουν δεν θα σταματήσουν ποτέ να βελτιώνουν το αμάξι τους! |
kamatsos έγραψε: |
![]() ΤΟ RC ΑΝ ΗΤΑΝ 185-190 PS ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΟΥΡΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΙΣ. ...ΦΙΛΙΚΑ... |
gskarmou έγραψε: |
Mε 30000 ευρω πάνω -κάτω παίρνεις μεταχειρισμένο ΕVO 5/Subaru STi θέλει ψάξιμο όμως ...και βγάζεις όλα σου τα απωθημένα
και σε στροφές και σε ευθείες - παίρνεις μια απλή 3αρα και της βάζεις κινητήρα και αναρτήσεις απο Μ3 με λιγότερα απο 30000 .Τι λαβαίνεις απο αυτό δεν το συζητάμε Για όσους γουστάρουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και ΠΟΛΛΑ ΓΚΑΖΙΑ αν έψαχνα όμως κάτι πιο καθημερινό ,διακριτικό με μικρές σχετικά διαστάσεις και σύμμαχό μου όταν πάιρνω τα βουνά ,στροφιλίκια και λοιπές καταστάσεις τότε ένα RC θα ήταν πρώτη επιλογή . |
Ntinos έγραψε: |
gia M3 8a milas vevea gia E36 pou den itan kai tipota idiaitero (~265-300hp) pou kai pali me 30,000 euro den kalypteis olo to kostos agoras afou ena aplo 3ari exei 15-20,000 euro metaxeira. |
Ntinos έγραψε: |
netblaster έγραψε: |
Συμφωνω μαζι σου εν μερει!!! Το θεμα ειναι οτι οτι "αλητικο" αυτοκινητο κιαν βγηκα στην ελληνικη αγορα εγινε αναρπαστο!!! Γιατι ηταν συνηθως μικρο, φτηνο και εκανε οοοτι ηθελε ενας νεος ενθουσιωδης οδηγος!!! Στην Ευρωπη ομως οι "βολιδες" δεν εχουν την ιδια ανταποκριση απο το κοινο, καθως υπαρχουν μοντελα μεγαλυτερων κατηγοριων και ιδιου χαρακτηρα που μπορουν να αγορασουν!!! Και αν το κοιταξεις και απο αλλη μερια θα δεις οτι οι "ανησυχοι" τυποι τεινουν να εξαφανιστουν!!! Δεν εξηγειται αλλιως η στροφη τις πλειοψηφειας των κατασκευαστων προς πιο μουντα η αλλιως "ασφαλεστερα" αυτοκινητα!!! Οσον αφορα τα ιαπωνικα αυτοκινητα τωρα ειναι πολυ καλα και ειδικα τελευταια εχουν κανει τεραστιες προοδους σε ολους τους τομεις!!! Ομως το κρατημα και γενικοτερα ο τροπος που κινειται ενα αυτοκινητο στο δρομο ανοικει στους ευρωπαιους!!! Αυτο ειναι πολυ απλο, αν παρεις ας πουμε μια Corolla, η ενα Civic και το βαλεις διπλα σε ενα αντιστοιχο ευρωπαικο οι διαφορες δεν θα ειναι δραματικες, αλλα στα σημεια υπερτερει ο Ευρωπαιος και ειδικα σε οριακες καταστασεις!!! Το Τype-R ειναι ειδικη κατασκευη και θα πρεπει να συγκρινεται με αντιστοιχου τυπου αυτοκινητα, οπως το Focus RS για παραδειγμα!!! Και μην μου πειτε οτι το RS δεν εχει το αλητικο πανω του?!?!?Το στησιμο του ειναι αρκετα καλυτερο απο του Type-R!!! Οι ιαπωνες βγαζουν πολυ καλα μοτερ απο την αλλη, αλλα με χαρακτηριστικα λειτουργιας που δεν αρεσουν σε ολους!!!Μιλαω για τα δυνατα μοτερ τους!!! Δεν μπορω να φανταστω καποιον που θα πηγαινει συνεχως με πανω απο 5000rpm μεσα στην πολη πχ!!! Δεν αμφιβαλει ομως κανεις στο γεγονος οτι τα μοτερ αυτα εχουν τεχνολογια που ειναι αξιοζηλευτη!!! Με λιγα λογια, ο καθε κατασκευαστης εχει εντοπισει το κοινο του και φτιαχνει αυτοκινητα μονο γιαυτο!!! Και οσον αφορα για ανοργασμικοτητα των ευρωπαιων θυμιζω καποιες κατασκευες οπως Μ3, Μ5, Leon CupraR, TT, RS4, RS, S3, RC, 306 S16, Xsara VTS, Clio V6...και αλλα πολλα!!! |
netblaster έγραψε: | ||
Ο gskarmou προφανως εννοουσε οτι με λιγοτερο απο 30000e κανεις τι μετατροπη!!! Παντως το προηγουμενο M3 εβγαζε στην ευρωπαικη εκδοση 321ps!!! Οσο για τα γιαπωνεζικα που αναφερεις Civic, Crx, ναι μεν ανεβαζουν τα αλογα σα στραγαλια, ειδικα αν πληρωσεις και το κατι παραπανω, αλλα δε στριβουν οπως ενα αντιστοιχο γαλλικο η μια Μ3(αυτη ειναι και αλλη κατηγορια)!!! Ειναι μονο για ευθειες!!! Μην αναφερετε τωρα Skyline και αλλα τετοια, μιλαμε παντα για αυτοκινητα που αγοραζονται!!! |
Ntinos έγραψε: |
106 1,3 rallye (poli xamili ropi 10,3 kila kai 100 aloga) 106 1,6 rallye (mexri tis 4000 apla kalo) 205 1,9 gti-1,3 rallye kai ta 2 me poli ligi ropi stis xamiles strofes epeidi STROFARANE-ITAN ALHTIKA,ANTRIKA AMAKSIA ston tropo pou doulevane.tin odigisi gia olous kai ropi xamila MAS THN EVALAN STO MYALO KATI ANORGASMIKA AMAKSAKIA APO THN GERMANIA-KSYPNISTE GIATI H PEUGEOT THNEI NA GINEI VW. |
Ntinos έγραψε: |
EGW DHLWNW FAN TWN ALHTIKWN AYTOKINHTWN KAI THS MH FILIKHS SYMPERIFORAS KAI DHLWNW OTI TO EPOMENO AMAKSI MOU 8A EINAI HONDA-MAZDA-SUBARU-MITSUBISHI-TOYOTA....kai giati oxi?kalitera ta lefta mou na pane sena kataskeuasti me perivallontologikes eves8isies-TERASTIA EREYNA-EKSELIKSI se olous tous tomeis kai EIDIKA STHN YVRIDIKI TEXNOLOGIA kai oxi se enan YPOPSIFIO ANORGASMIKO EVRWPAIO pou vlepei oti to mellon tis autokinisis einai o kinitiras DIESEL ![]() |
gskarmou έγραψε: |
Και μιας και το μαμήσαμε το θέμα πάλι πίσω στο RC...
μιλώντας για μετατροπές και λοιπά το 6αρι του 306 δεν μπαίνει στους δίλιτρους των 206 ? εκτός και αν δεν χωράει ... |
Δημήτριος έγραψε: |
Κορωνίδα αυτής της νοοτροπίας είναι το απύθμενης καφρίλας και κρετινισμού περιοδικό που ονομάζεται BURN OUT. |
netblaster έγραψε: | ||
Και MAX Power, και Power Techniques και δωστε αλογα (και παραδειγματα) στο λαο ναχει...Περιοδικα κυριολεκτικα out of space!!! :alien: ![]() |
netblaster έγραψε: | ||
Και MAX Power, και Power Techniques και δωστε αλογα (και παραδειγματα) στο λαο ναχει...Περιοδικα κυριολεκτικα out of space!!! :alien: ![]() |
BUBA έγραψε: |
![]() ![]() |
BUBA έγραψε: |
Ημαρτον ρε παιδες! |
mick206 έγραψε: | ||||||
Αντιθετως ! Αντι να αγορασω και 4 Τροχους και Playboy παιρνω ενα Burn Out και ειμαι κομπλε! ![]() ![]()
Εσύ τέκνον μου θα σωθείς!!! Εύγε!! Άγνωσται οι βούλαι του Θεού στα καθημερινά αμαρτήματα που μας υποθάλπει ο Σατανάς! ![]() ![]() ![]() Αμαρτωλοί!! Θα πάτε στην κόλαση!! Μετανοήστε!!! ![]() ![]() ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Λοιπόν εγώ δεν θεωρώ τον εαυτό μου φανατικό της sport οδήγησης, αν και μου αρέσει να διολισθαίνω σε πλαγιολισθήσεις!!! ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Δηλώνω fun της τεχνολογίας και μου αρέσει πολύ να οδηγώ ένα αυτοκίνητο το οποίο υιοθετεί την τελευταία λέξη της (όχι ότι το RC την έχει αλλά λέμε τώρα).. |
netblaster έγραψε: |
Το 1.6 16ν εχει 0-400 σε 16,8" με ταχυτητα 133,4km/h
και 0-1000 σε 30,9" με ταχυτητα 166,2km/h!!! Το 1.4 8ν δεν ξερω... ![]() |
gskarmou έγραψε: |
Δηλαδή όλοι αυτοί που αγοράζουν κατι γερμανικά εκατομμυρίων και ανακαλύπτουν μετα απο κάποια χρόνια ότι το αυτοκινητό τους έχει π.χ αυτόματους υαλοκαθαριστήρες ![]() ![]() ![]() ![]() Παραφράζω υπογραφή άλλου μέλους.. <<Δεν έχει σημασία πόση τεχνολογία έχει το αυτοκινητό σου αλλα πόση μπορείς να χρησιμοποιήσεις>> ..............δικαιώματα στον netblaster...... |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Όταν λέω τεχνολογία δεν εννοώ επουσιώδεις ανέσεις (όπως αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες), αλλά υβριδική τεχνολογία, μεταβλητή συμπίεση, άμεσος ψεκασμός, φτωχά μίγματα, ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες και γενικά τεχνολογίες που μιλάνε στην καρδιά του μηχανολόγου!!! ![]() ![]() ![]() |
kamatsos έγραψε: |
![]() 206 RC (στην παρενθεση σε τα μετρα) 0-100 7,5"(109) 0-120 10"(184) 0-140 13"(294) 0-160 17,1"(457) 0-180 23,1"(742) 0-200 30,6"(1140) ΡΕΠΡΙΖ ΜΕ 5ταχ. 80-120 12" 80-150 21" 140-160 7,3" 140-200 30,1" CLIO RS 0-100 7.1"(107) 0-120 10"(195) 0-140 13"(303) 0-160 18"(511) 0-180 29.1"(1033) 0-200 40.3"(1653) ΡΕΠΡΙΖ ΜΕ 5ταχ. 80-120 11,9" 80-150 22,5" 140-160 8,1" 140-200 33" ΤΟ 206 RC ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΤΙΣ ΨΥΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟ CIVIC TAPE R. 0-100 7"(104) 0-120 9.2"(171) 0-140 12.2"(281) 0-160 15.9"(431) 0-180 21.7"(708) 0-200 28.8"(1073) ΡΕΠΡΙΖ 80-120 9,3"με 5ταχ. 12"με 6ταχ. 80-150 16,9"με 5ταχ. 22,7"με 6ταχ. 140-160 5,6"με 5ταχ. 8'με 6ταχ. 140-200 19,9"με 5ταχ. 36,2με 6ταχ. |