petrskar έγραψε: |
Οι ζάντες (σιδερένιες) είναι το αδύνατο μου σημείο εμφανησιακά καθώς δε δείχνει καθόλου το αμαξι χωρίς αλουμινίου και δε φαίνονται και τα πίσω δισκόφρενα ![]() Τα ελαστικά μαμα ήταν τα γνωστά continental 195/55 15 85H τα οποία δεν είναι και ότι καλύτερο σαν ελαστικό αλλά για την ώρα καλά τα πάνε (δεν έχουν ζοριστεί και καθόλου). |
zzzleepy έγραψε: |
Μάλιστα.... Δηλαδή το 1.4 16V τώρα έρχεται με πίσω δισκόφρενα και 195/55/15 ελαστικά... Τι μου λες... Σαν το 1.6 16v. Κι όταν λες ότι τα εμπρός φώτα είναι διαφορετικά τι εννοείς; Δεν τα έχω προσέξει ποτέ. Τι είναι, πιο σχιστά;
Αλλά 9,4 λίτρα στα 100km; Μακριά από μας... ![]() |
teoman έγραψε: | ||
Είναι πλέον διαφανή τα μπροστά φώτα-όπως και στα 1600 |
zzzleepy έγραψε: |
Κι εμένα διάφανα είναι τα εμπρός φώτα... ![]() Εμένα καίει περίπου 8 λίτρα μεικτά... Όπως και να το κάνεις, ένα λίτρο είναι ένα λίτρο... |
argonaftis έγραψε: |
Εγώ το έχω 10 μέρες και ειμαι ακόμα στα 10,8 - 11.Την έχω φτάσει και στα 9,6 αλλά μόνο μια φορά.Ελπίζω με τον καιρό να βελτιωθεί η κατάσταση ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Ετσι .. έτσι.
Επίσης οταν έκανα καθημερινά Πατήσια - Γκάζι είχα τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω μέση κατανάλωση απο το Μοσχάτο - Γλυφάδα. Σίγουρα καλορίζικο και καλοτάξιδο ![]() Από κιβώτιο και συμπλέκτη πως πας ? Η όπισθεν μπαίνει εύκολα και αθόρυβα ? |
teoman έγραψε: | ||
Είναι πλέον διαφανή τα μπροστά φώτα-όπως και στα 1600 |
TONY PAP έγραψε: |
Ετσι .. έτσι.
Επίσης οταν έκανα καθημερινά Πατήσια - Γκάζι είχα τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω μέση κατανάλωση απο το Μοσχάτο - Γλυφάδα. Σίγουρα καλορίζικο και καλοτάξιδο ![]() Από κιβώτιο και συμπλέκτη πως πας ? Η όπισθεν μπαίνει εύκολα και αθόρυβα ? |
BUBA έγραψε: |
Ασημι το πηρες ? Φανταζομαι εχει τα διακριτικα GTI στο πλαι και τις 5ακτινες ζαντες για να σε καταλαβω αμα σε πετυχω πουθενα στην περιοχη |
pappaki έγραψε: |
Έχω το 206 1.6 εδώ και 25 μέρες περίπου ,η κατανάλωση δεν πέφτει κάτω από 9,8 με τίποτα έχω κάνει τα πάντα ![]() |
petrskar έγραψε: |
σας επαναφέρω στην τάξη |
zzzleepy έγραψε: |
Αλλά 9,4 λίτρα στα 100km; Μακριά από μας... ![]() |
max έγραψε: | ||
Ποσο σου καιει εσενα δηλαδη?Εγω που εχω το 1,1 μεσα στην πολη μου καιει απο 9,5-10 λιτρα και μιλαω για νορμαλ οδηγηση χωρις σκισιμο. |
max έγραψε: | ||
Ποσο σου καιει εσενα δηλαδη?Εγω που εχω το 1,1 μεσα στην πολη μου καιει απο 9,5-10 λιτρα και μιλαω για νορμαλ οδηγηση χωρις σκισιμο. |
petrskar έγραψε: |
ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....
μετά από 450χμλ ήρθε το δεύτερο γέμισμα με ΕΚΟ 100. το αυτοκίνητο συνεχίζει απροβληματιστα το στρώσιμο του. όλα βαίνουν καλώς μέχρι τώρα και τα μόνα "-" που έχω παρατηρήσει έχουν να κάνουν με το ηχοσύστημα (πάνω απο 19-20 το volume ο ήχος είναι χαλια ακομα και με μπασσα στο 0) και με τα παράθυρα τα οποία αν δεν είναι τέρμα κάτω ή τέρμα επάνω τρίζουν σαν διαολισμένα σε κάθε ανατάραξη. Επίσης έχω ένα ερώτημα προς εσάς... Όταν βάζω πρώτη (είτε εν κινησει είτε από στάση) και ξεκινάω οι στροφές ανεβαίνουν εν ριπή οφθαλμού ενώ τα χμλ ακολουθούν αντιστρόφως ανάλογη πορεία. Με άλλα λόγια η πρώτη μου ανεβάζει στροφές χωρίς να ανεβάζει ανάλογα την ταχύτητα. Δεν έκατσα να το ψάξω πολύ, δηλαδή να δω στο κοντερ την σχέση στοφών και χμλ, αλλά έτσι νιώθω. Θα το κοιτάξω καλύτερα και θα σας πω...Ξέρετε πάντως γιατι συμβαίνει αυτο? Είναι λογικό? |
TONY PAP έγραψε: |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ.
Περίεργη αίσθηση ε? |
netblaster έγραψε: |
Αυτη ειναι η απαντηση σου Πετρο!!! Αυτο το ηλεκτρονικο μαραφετι, τι το ηθελαν??? Οσο για τα παραθυρα θα πρεπει να τα συνηθισεις!!! Στο εργοστασιακο ηχοσηστημα αυτο που φταιει περισσοτερο για τον ηχο που ακους ειναι τα εργοστασιακα ηχεια, τα οποια ειναι "χαρτινα"!!! Οχι οτι ο ενισχυτης της πηγης ειναι δυνατος αλλα, τα ηχεια ειναι...για πεταμα!!! Να κατι που θα πρεπει να αρχισεις να σκεφτεσαι να το αλλαξεις!!! Μη νομιζεις οτι τα ηχεια ειναι προβλημα μονο στο δικο σου η μονο στα πεζο, τα περισσοτερα εργοστασιακα ειναι για πεταμα!!! |
petrskar έγραψε: | ||
μαμησε τα!! !@!$@^%#^$%& δε βαριέσαι, θα το συνηθίσω... |
Petros έγραψε: | ||||
Πράγματι θα το συνηθίσεις (αφού θα έχεις ρίξει βέβαια τα μπινελίκια σου). Το ξέρεις όμως ότι το ηλεκτρονικό γκάζι, δε σου επιτρέπει να ανεβάζεις απότομα στροφές έως ότου ο κινητήτας φτάσει σε ικανοποιητική θερμοκρασία λειτουργίας και το λάδι αποκτήσει κανονική κυκλοφορία; Σπαστικό μεν, αλλά σωστό! |
petrskar έγραψε: | ||||||
το διαπίστωσα αυτό που λες Πέτρο. Όντως σωστό! όλα μια συνηθεια είναι πάντως οπότε οκ θα είμαι... |
TONY PAP έγραψε: | ||||
Πολύ είναι για νορμαλ οδήγηση. Μήπως είσαι συνέχεια μποτιλιαρισμένος και έχεις λίγο ξαφούσκωτα λάστιχα ? |
petrskar έγραψε: |
τα μόνα "-" που έχω παρατηρήσει έχουν να κάνουν με το ηχοσύστημα (πάνω απο 19-20 το volume ο ήχος είναι χαλια ακομα και με μπασσα στο 0) και με τα παράθυρα τα οποία αν δεν είναι τέρμα κάτω ή τέρμα επάνω τρίζουν σαν διαολισμένα σε κάθε ανατάραξη.
|
kanelj έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() το κανει και σε αλλους αυτο ![]() εγω που το εχω με κουτες και ενισχυτες τα μονα που δεν τριζουν ειναι τα τζαμια ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: | ||||
Προφανως ο Πετρος δεν εννοει οτι τριζουν απο τα "μπαπα-μπουπα" αλλα, απο τις ελευθερες καταδυσεις των τροχων στις λακουβες των "ΑΘηνα2004" δρομων!!! |
FRAPEOLE έγραψε: |
ΠΕΤΡΟ εχω την εντυπωση οτι εχεις πολυ κοντο σασμαν ![]() Βαλε 5η και δες ποσα χιλιομετρα εχεις στης 1000 στροφες... Εγω ειχα 34χλμ.--Ουτε πολυ κοντο ,ουτε και μακρυ Ας το δοκιμασουν και αλλοι.Ειναι αρκετα ενδεικτικη μετρηση... |
petrskar έγραψε: |
κανενα σχόλιο...?? ![]() |
TONY PAP έγραψε: | ||
Γιατί δεν τις βλέπουμε ? |
TONY PAP έγραψε: | ||
Γιατί δεν τις βλέπουμε ? |
Lion80 έγραψε: |
Λοιπόν φίλε Πέτρο είναι κουκλί!!!!Μεγιά για άλλη μια φορά!!!!!Το μαύρο χρωματάκι του πάει γάντι!!!!(Το χω παραγγείλει και γω σε μπλε Recife).Πιστεύω τα πιο ωραία χρώματα είναι αυτα τα 2 ![]() ![]() |
mick206 έγραψε: |
Εγώ παρατήρησα το φιλτροκούτι στύλ Yaris δίπλα απο τη μηχανή...
Χμμμμ.... πάνε οι σκούπες και τα σεα μεα δηλαδή... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Νωe έγραψε: | ||
μπα Μιχαλη...... ολο κ κατι τα βγαλουν παλι....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FRAPEOLE έγραψε: |
ΠΕΤΡΟ εχω την εντυπωση οτι εχεις πολυ κοντο σασμαν ![]() Βαλε 5η και δες ποσα χιλιομετρα εχεις στης 1000 στροφες... Εγω ειχα 34χλμ.--Ουτε πολυ κοντο ,ουτε και μακρυ Ας το δοκιμασουν και αλλοι.Ειναι αρκετα ενδεικτικη μετρηση... |
FRAPEOLE έγραψε: |
οτι εχεις αρκετα κοντο κιβωτιακι και εισαι μπερεκετι.. ![]() ![]() ![]() Καμια σχεση με τα προηγουμενα 206-βαλλαν μυαλο οι γαλλοι.... |
Daloup-man έγραψε: |
Εννοεί οτι είναι καλύτερο από το δικό μου!!!
Στο είπα και χθες οτι πρέπει να είναι πιο κοντές οι σχέσεις σου!!! Είναι καλύτερο πάντως! ![]() ![]() |
Daloup-man έγραψε: |
Είχα ανοικτό το clima να ξεθολώσουν τα τζάμια αν και μετά το άνοιξα 3-4 φορές με το Γιώργο!!! ![]() ![]() ![]() Δίκιο έχεις πάντως για τα 15 διαφορά!!! Αν και εγώ τους μετράω ΟΛΟΥΣ . . . στον Διόνυσο-Πεντέλη !!!!! ![]() ![]() ![]() |
Daloup-man έγραψε: |
Ετοιμάσου . . . .
Θα κατέβουμε καμιά μέρα-μάλλον βράδυ γιατί θα μας γ..ήσουν-όλοι μαζί και θα γίνει πανικός!!!! Ο ένας θα φεύγει αριστερά,ο άλλος δεξιά . . . Τ-Ρ-Ε-Λ-Λ-Α !!!!! |
Daloup-man έγραψε: |
Αν και εγώ τους μετράω ΟΛΟΥΣ . . . στον Διόνυσο-Πεντέλη !!!!! ![]() ![]() ![]() |
Daloup-man έγραψε: |
Ουπς !!!!!
Τσίμπισε και ο δεύτερος!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
petrskar έγραψε: |
να μερικές φωτο απο το τουτου...
(ναι αυτο παρκαρισμένο δίπλα ειναι focus rs ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Εμένα πάντως περισσότερο απ'όλα μ'άρεσαν τα λευκά όργανα με τους κόκκινους δείκτες... Μούρλια... Λέτε; Το κακό είναι ότι εμένα έχει λευκογαλάζιους δείκτες και άμα βάλω μόνο τα καντράν μάλλον δε θα φαίνεται τίποτα... Άραγε πόσο να θέλουν για να μου το αλλάξουν όλο; |
netblaster έγραψε: |
Κιετσι μια χαρα ειναι...Τωρα προσπαθω κιεγω να πεισω τον πατηρ μπας και βοηθησει να παρω 206 1.4 16ν!!! Μπορει να ειναι στην παραγωγη αρκετα χρονακια, αλλα τι να πω ρε παιδια...βλεπετε πουθενα το χρονια του??? |
petrskar έγραψε: | ||
ασημί είναι..όχι άσπρα! |
Alex έγραψε: |
Ετσι το βλεπεις και ετσι ειναι. Δεν ειναι τυχαιο οτι αυτη την ομορφια η πεζο προσπαθησε να την "προτυποποιησει" και να την μοιρασει σε ολα τα αλλα μοντελα.
Αν εξαιρεσουμε τις διαφορες εμπορικες παραλλαγες που εμενα προσωπικα δε μου κανουν μεγαλη αισθηση, το αποκορυφωμα ειναι στα 2 πρωτοτυπα. Το spades και το diamonds (ετσι λεγονται, ε?) |
petrskar έγραψε: | ||
καλά είσαι... ![]() |
petrskar έγραψε: |
Σήμερα έπιασα τα πρώτα 1000km καθώς έκανα ένα μίνι ταξιδάκι μέχρι την Λιβαδειά και πίσω. Το αυτοκίνητο είναι άνετο στην εθνική. Το έφτασα μέχρι 150 και δε το ζόρισα περαιτέρω λόγο στρωσίματος. Την περισσότερη ώρα στην ευθεία πήγαινα με 135km/h και 4.000 στροφές (με 3 άτομα).
Γέμισα το ρεζερβουάρ, μηδένισα τον μετρητη κατανάλωσης και έκανα πρώτα 20 χιλιόμετρα μεσα στην κίνηση. Ο μ.ο. ήταν 11,5. Όταν γύρισα από την λιβαδειά είχα 8! Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά από την οδική συμπεριφορά και την ροπή του αυτοκινήτου (τραβαγε παντου ακόμα και με 5η). Το μόνο που την χάλασε είναι οτι διαπίστωσα ότι ένα σημείο την επένδυσης πίσω από την ζώνη του συνοδηγού έχει ξηλωθει... ![]() ![]() ![]() |
zzzleepy έγραψε: | ||||
Ό,τι και να είναι ΤΑ ΘΕΛΩ! ![]() |
Ntinos έγραψε: | ||
ηθελα να πω κατι για το στρωσιμο και ειναι και ευκαιρια μιας και ακομα εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα,και η εννοια ειναι παρεξηγημενη στα καινουργια αυτοκινητα. ολα τα καινουργια αυτοκινητα εχουν δουλεμενους κινητηρες και δεν χρειαζονται στρωσιμο της εννοιας παω σιγα. στρωσιμο κανεις για να φτιαξουν ανοχες ολα τα μεταλλικα μερη και ιδιαιτερα του κιβωτιου που ειναι το μονο αδουλευτο την ωρα που το παιρνεις. καλο στρωσιμο γινεται με μεικτες διαδρομες και τακτικες αλλαγες ταχυτητων με γεμισματα (οχι κοφτες,αλλα μετα απο καποια χιλιομετρα να το στροφαρεις αρκετα -5000σ.α.λ) επισης ναπροσεχεις να μην κρεμαει ο κινητηρας επειδη δεν ηθελες να το ζορισεις. τελος καλο θα ειναι μετα τα 1500χλμ να το ανοιξεις αν βρεθεις σε εθνικη για μικρο χρονικο διαστημα (170-180) χωρις βεβαια να το ζορισεις πολυ. ο κινητηρας πρεπει να συνηθισει το στροφαρισμα γιατι αν κανεις 3000χλμ και μετα ξαφνικα το πας κοφτες ειναι το χειροτερο (και μπορει να σου μεινει στο χερι) |
Petros έγραψε: |
Aυτά βέβαια με το "κοντό" κιβώτιο του XS. |
netblaster έγραψε: |
Το XS και το QS που θεωρουνται τα πιο σπορτιφ σε χαρακτηρα εχουν πιο κοντο κιβωτιο σε σχεση με τα colorline και XT και επιπλεον πισω δισκους!!! Τωρα εχω την εντυπωση οτι το κιβωτιο πρεπει να ειναι πιο κοντο (οχι σε ολες τις σχεσεις ομως...) σε σχεση με αυτο του 1.4 8ν!!! Δε νομιζω ομως οτι ειναι κοντυτερο κιαπαυτο του 1.1?!?!?!? ![]() ![]() Υποψιν παντως οτι το 11.7" το πετυχε με μοτερ καινουριο και οχι "ανοιγμενο", με δυο ατομα μεσα + το βαρος απο τα οργανα μετρησεων!!! Υπολογιστε δηλαδη οτι με ενα καλο στρωσιμο και μετα απο κανα 5000 km μπορει να πεσει κανα 3αρι δεκατα!!! Ε μεχρι τοτε ολο και κανα φιλτρακι θαχει μπει, καμια εξατμισουλα...Αρα μιλαμε για 0-100 γυρω στο 11!!! Δεν εχει αδικο η πεζο που δινει 10.9" τελικα!!! |
Lion80 έγραψε: |
Εδώ και 10 μέρες περίπου είμαι κι εγώ κάτοχος ενός 206XS 1.4 (16V) !!! ![]() Τον Ιανουάριο του 2002 είχα αγοράσει το 206XS 1.4 (8V) που μάλιστα ήταν από τα πρώτα με multiplex ,ABS,clima κ.α. Ηταν δηλαδή αυτό που λέγαμε XS2.Με το προηγούμενο είχα κάνει περίπου 44000χλμ. μέχρι πριν 15 μέρες όπου και το πούλησα.Γενικά είχα μείνει αρκέτα ευχαριστημένος αφού γνώριζα τα όρια του αυτοκινήτου.Πάντα όμως είχα το παράπονο με τα λίγα άλογα.Όχι πως δεν απέδιδε πολύ καλά -εν συγκρίσει με την ιπποδύναμη του- αλλά να...του έλειπε αυτό το κάτι παραπάνω. Ε, τώρα με το νέο 16V τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά!!!Όχι τόσο στα πετάγματα και στις προσπεράσεις που είναι λογικό να υπερτερεί, όσο στην σταθερότητα,το φρενάρισμα και γενικά την αίσθηση πως οδηγείς ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο ακόμη πιο ασφαλές.Ανεβάζει στροφές πραγματικά αδιαμαρτύρητα και εχεί πολύ πιο ωραίο ήχο απο το 8V.Αν και ο 8V πρέπει να είχε μικρότερης έντασης ήχο ο 16V κινητήρας ακούγεται υπέροχα!!! Όσο για το προηγούμενο ενω είχα βάλει πολυ καλά ελαστικά (Pilot Exalto 185/60/14) , άλλες αναρτήσεις (bilstein) , άλλα ελατήρια (3ποντα H/R) και είχα δει καταπληκτική βελτίωση,το νέο φοράει πιο σκληρές αναρτήσεις από το παλιό(8V) μαμά ,πιό μαλακά απο Bilstein-HR αλλά έχει βρεί την χρυσή τομή (σύμφωνα πάντα με τα δικά μου γούστα) άνεσης-ασφάλειας!! Πιστεύω λοιπόν πως η Peugeot έκανα μία καταπληκτική κίνηση στα 1.4 !!!Μέχρι στιγμής έχω κάνει γύρω στα 1000χλμ (λόγω κάποιων ταξιδιών στην επαρχία...αλλό που δεν ήθελα ![]() ![]() |
o Antoine έγραψε: |
Πόση διαφορά πλήρωσες για την αγορά του 16V; Εννοώ πόσο πούλησες το παλιό και πόσο σου κόστισε το καινούριο... |
zzzleepy έγραψε: |
Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα φίλε μου... ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Όχι ρε, μαύρο και πάλι μαύρο... Πω, πω είμαι σε μεγάλο δίλημμα... ![]() Δε χάνω όμως και τίποτα να κάνω μια ερώτηση όπως λες... Ε, ρε πάλι σε έξοδα μας βλέπω... Θα θέλει και ζαντολάστιχα πάλι μετά, άστα να πάνε... Από την άλλη λέω, γιατί αυτή τη διαφορά να μην τη δώσω αργότερα για ένα κινητήρα από rallye ή 1.6 XS; Θα μου πεις το μαμά είναι μαμά (=αξιοπιστία) αλλά και η μετατροπή έχει την τάβλα της (το τ με κ)... ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Δυστυχώς δε μας παίρνει (οικονομικά) και για τα δυο, γι'αυτό και είμαι σε δίλημμα... Κάτσε, η αδερφή μου μόλις πήρε δίπλωμα... ![]() ![]() |
petrskar έγραψε: |
σημερα. αττική οδό. απόλυτη ευθεία. 190km/h με 4 άτομα στο αυτοκίνητο. και έπαιρνε κι άλλο. ![]() ![]() ![]() |
Lion80 έγραψε: | ||
Ωραία μου ακούγεται ![]() ![]() ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
Ωστε παει το ατιμο?!?!? Μαλιστα...Στις ποσες στροφες τα ειχε αυτα τα χιλιομετρα??? |
SnakeMJK έγραψε: |
190km/h στην αττική οδό;; Ραντάρ κλπ, τα έγραψες; ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
1) 9,2l λίτρα κατανάλωση;;; Να που βγήκαν τα άλογα ![]() ![]() 2) 190km/h στην αττική οδό;; Ραντάρ κλπ, τα έγραψες; ![]() |
Πέτρος έγραψε: |
2)Ραντάρ? Ποιά ραντάρ?? όλος ο κόσμος σαν τρελός πάει στην αττική οδό. Εγώ και με τα 190 που πηγαινα είδα 3 αυτοκινητα να με προσπερνανε (χαλαρα κιολας!!). Σιγά μην τους γραφουν όλους! Είναι να μη σου κατσει η μαλ***α... |
Daloup-man έγραψε: |
Α!!! Και πάντα ελέγχουν αστυνομικοί με ρανταρ!
Δεν υπάρχουν ρανταρ όπως λένε στις πινακίδες! |
netblaster έγραψε: |
Μην το λες Πετρο!!! Μου εχουν ερθει κατι ωραιες φωτογραφιες σπιτι απο τα φωτο ρανταρ...Μονο να ακουγατε τον πατερα μου!!! ![]() ![]() ![]() |