Nikos(Vini) έγραψε: |
ωχ!
εγώ γιατί τώρα ανησυχώ και έχω την εντύπωση ότι πάλι όλα γίνονται για τα φράγκα ? ? ? ![]() τι είχε η 98άρα και την καταργούν ... Ισχυρίζονται δηλαδή ότι η 100άρα θα είναι 100 ? ? ? ? ![]() άραγε αυτή η ριμάδα 100άρα θα έχει και τα ρημάδια τα καθαριστικά μέσα ? ? ? ![]() |
konstantinos έγραψε: |
Είσαι πάντα ο εαυτός σου... και έτσι σε αγαπάμε!!!! |
vaggelis έγραψε: |
Όλες αυτές οι βενζίνες είναι 98+ ή 99+ οκτανίων και βάζουν και κάποια βελτιωτικά πρόσθετα.... |
DimiP έγραψε: |
κατι μου λεει οτι παλι καποιοι βαλαν στοχο την τσεπη μας...
καλα τα λεει ο vini δηλ. τι τους πειραζε η 98αρα βενζινουλα που και ποιο φθηνη ηταν και στο κατω κατω αν δεν ηταν 98 οκτανια τουλαχ. δεν την ακριβοπληρωνες λες και τωρα η 100αρα τους ξερει κανεις αν θα ειναι 100 οκτανια... αλλα και λιγο φθηνοτερη απο την BPultimate να ειναι και παλι ακριβη θα ειναι . ασε που δεν δειαρκει και πολυ. εγω οταν την ειχα δοκιμασει ειχα ενθουσιαστει στην αρχη αλλα μετα καταλαβα οτι εφευγε σαν νερακι... καταργουν την μεσαια κατηγορια λοιπον (λεγε με 98οκτανια) και σε αναγκαζουν να πας στην ακριβη 100αρα, γιατι ποιος θα πεσει στην 95αρα οταν εβαζε 98;;; με την ωυχολογια του Ελληνα ...μαλλον κανεις. σε λιγο βλεπω τη Sell να πουλαει μονο την racing των 1.07 Ε /lt. και μετα απο κανα 2μηνο θα κανουν και μια ωραια αυξησουλα στα καυσιμα και θα το φτασουν Ευρω και λιτρο! και εις αλλα με υγεια... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() αυτη την εποχη βαζω ΕΤΕΚΑ superplus που λενε οτι ειναι 98 οκτανια και με καποια καθαριστικα... ξερει κανεις αν αληθευει αυτο;;τιμη σημερα : 82.4 λεπτα/lt !! |
DimiP έγραψε: |
ολοι απο 1 δυιλιστηριο παιρνουν αλλοστε.... εχχεχε |
DimiP έγραψε: |
αυτη την εποχη βαζω ΕΤΕΚΑ superplus που λενε οτι ειναι 98 οκτανια και με καποια καθαριστικα...
ξερει κανεις αν αληθευει αυτο;; . . . η τιμη σημερα : 82.4 λεπτα/lt !! |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
αρχηγέ μου !!!! ... τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται ... Και εγώ ΕΤΕΚΑ με 80λεπτά ... Απλά περίφημη ... Είχα ακούσει παλιότερα ότι ήταν η 1η στην Ελλάδα με βελτιωτικά πρόσθετα ... αλλά ίσως να είναι ψιλομούφα ... Πάντως η ΕΤΕΚΑ με έχει σώσει ... ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Οπότε βάλε ΕΚΟ που είναι φθηνότερη από 0,80
μέχρι να διαφημιστεί και ακριβήνει ![]() Στην καινοιύργια μου γειτονια πρόλαβα και δοκίμασα και AEGEAN superplus με 0,71 !!!! και το αμάξι δούλευε μια χαρά (και σίγουρα πολύ καλύτερα από απλή SHELL ή ΒΡ). Μάλιστα η AEGEAN είχε και τα μπουκαλάκια-καθαριστικά της ΤΕΧΑΚΟ αλλά δεν παίρνει πιστωτική μόνο cash (φτου). |
chatasos έγραψε: |
Πάνω που το είχα γυρίσει στην 98άρα της ΕΚΟ γιατί η ultimate μου είχε κάτσει ακριβή, μου τα χάλασε και αυτή.
Τελικά, θέλουμε - δεν θέλουμε, σε λίγο καιρό, θα βάζουμε 99-100 και θα πληρώνουμε και 1+ ευρώ για κάθε λίτρο. |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Παιδιά τι λέτε τώρα... Από την στιγμή που κοστίζει κάτω από 0,90 το λίτρο, εννοείται ότι συμφέρει... Μόλις κάψω την Ultimate που έχω τώρα, θα πάω να αγοράσω μια δεξαμενή 2000 λίτρων για να έχω πάντα την ΕΚΟ 100 σε απόθεμα... ![]() ![]() ![]() |
Ntinos έγραψε: |
εγω νομιζω πως υστερα και απο το ταξιδι που εκανα απο Ελλαδα στην Αγγλια οτι πρεπει να ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι που αυτη τη στιγμη βαζουμε βενζινη με λιγοτερο απο 1 ευρω το λιτρο 100 οκτανιων την στιγμη που σε οποια χωρα και να σταματησα εβαλα απαραδεκτης ποιοτητας βενζινη με τιμη ανω των 1,05 95 οκτανιων.μολις μου τελειωσε η bp 100 που ειχα φουλαρει στην πατρα εκλαιγα πραγματικα απο θεμα αποδοσης...
και μην σχολιασω την Αγγλικη ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ 95αρα με τιμη 1,15 που εδω και 3 εβδομαδες βαζω εδω περα και το αμαξι την κανει πραγματικα γαργαρα αφου οι καταναλωσεις εχουν χτυπησει παλι τα 10 λτ/100 χλμ στην τραχεια αγγλικη ασφαλτο (και αυτη απαραδεκτη σε ποιοτητα κυλισης και με πολλα μπαλωματα και λακουβες παρακαλω...) |
Ntinos έγραψε: |
EVERYTHING THAT HAS A BEGINNING HAS AN END
5/11/2003 |
Δημήτριος έγραψε: |
...Λοιπόν τι λέγαμε; Α Ναι! Για την 100άρα της ΕΚΟ... |
Vaggelis έγραψε: |
Νίκο, το να έχει κάποια βενζίνη 100 οκτάνια, είναι σαν να μου λες οτι δεν έχει απώλειες στην καύση (100 οκτάνια=100% καύση)
.... |
petrskar έγραψε: |
Διαβάζουμε συνεχως και λεμε ολοι οτι νοθευουν την 100αρα με απλη αμολυβδη. Μα κι εμεις αν εχουμε βαλει κανονικη αμολυβδη και με σχεδον αδειο ρεζερβουαρ παμε να γεμισουμε με 100αρα δε την νοθευουμε με τα λιγα λιτρα απλης που εχουν απομεινει στο ρεζερβουαρ? Δηλαδη αν εχουμε 5 λιτρα απλης βενζινης στο ρεζερβουαρ και παμε και γεμισουμε 100αρα με χωρητικοτητα 50lt μιλάμε για νοθευμενο καυσιμο κατα 10%. Αυτοι οι βενζινάδες που τις νοθευανε και φαγανε πρόστιμα είχαν 7% απλη αμόλυβδη μεσα στην 100αρα. Με άλλα λόγια ή θα βάζουμε πάντα την ίδια βενζίνη (ισως και απο το ίδιο πρατηριο) ή γαμηστε το. Αν κανω λάθος διορθώστε με, δε γνωρίζω πολλά, απλα σκεφτηκα λογικά. |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Κοίτα, άλλο να το κάνεις εν γνώσει σου και άλλο εν αγνοία σου... Υπάρχει Διαφορά... ![]() ![]() |
petrskar έγραψε: |
ναι σιγουρα, απλα μια διαπιστωση εκανα... παντως εγω με το που θα το παρω το αμαξι θα βαζω μια βενζινη μονο και οσο μπορω απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο και εμπιστευομαι καπως... |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Και 'γώ όταν πρόκειται να αλλάξω τύπο βενζίνης (από 100άρα BP σε 100άρα ΕΚΟ ![]() Βέβαια θα το σταματήσω αυτό αφού καλό είναι να μην αφήνουμε την στάθμη του ρεζερβουάρ να πέφτει πολύ... |
petrskar έγραψε: | ||||
τελικα παιδια 100 εκο 100bp ή 99shell??? |
TONY PAP έγραψε: |
φίλε petrkar καλορίζικο το 16v 90hp, να μας πεις τις εντυπωσεις σου αφου το στρωσεις με το καλό και άφοβα μπορείς να βάζεις 100αρα ΕΚΟ είτε BP ultimate που και πολύ καλές είναι και πιο οικονομικές από το 1,10 ευρω της shell99. ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Αλήθεια τα 90 άλογα που τα βρήκες;
Στο μέλλον οι σημερινοί 1,4 8v κινητήρες της Peugeot θα αντικατασταθούν από 1,4 16v κινητήρες με 90τόσα άλογα... Μήπως αυτό το "μέλλον" έγινε "παρόν"; |
mick206 έγραψε: | ||
Το "μέλλον" έγινε "παρόν".Έτσι ακριβώς όπως το είπες φίλε Δημήτριε! Στην έκθεση αυτοκινήτου η Peugeot είχε βγάλει μπαλονάκια που το διαφήμιζαν συνέχεια... ![]() άσχετο αλλά τα μπαλονάκια γίνανε ανάρπαστα! Γιατί άραγε;;;; ![]() ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
Παντως επειδη ο θειος μου δουλευει ως οδηγος στη Shell μου εχει πει οτι όλες μα όλες οι βενζινες που πωλουνται στην Ελλαδα ειναι απο το ιδιο καζανι...εκτος απο τη VPower και τη ΒP Ultimate!!! |
ΝetΒlaster έγραψε: |
Φιλε Δημητρη λεγοντας απο το "ιδιο καζανι" εννοουσε οτι ολες οι φιρμες γεμιζουν τα βυτια τους (αυτα που μεταφερουν το καυσιμο στα πρατηρια) απο το ιδιο "βαρελι"!!! Και το εχω δει κεγω...Συγκεκριμενα, οταν πηγα μια φορα μαζι του για να "γεμισει" ειδα αλλα τρια φορτηγα, 2 της ΒΡ και ενα της ΕΚΟ, να "γεμιζουν" απο την ιδια ακριβως δεξαμενη!!! Τοτε τον ρωτησα και μου ειπε αυτο που εγραψα παραπανω!!! |
Miltellas έγραψε: |
..... Το κάθε διυλιστήριο έχει το δικό του καύσιμο. Οπότε σε όσες εταιρίες και να δώσει κάυσιμο ένα διυλιστήριο, θα είναι το ίδιο καύσιμο. Όμως, κάθε εταιρία πλέον βάζει τα δικά της χημικά πρόσθετα στο καύσιμο και μας δίνει το δικό της αποτέλεσμα. Η ΒΡ Ultimate και Shell VPower εισάγωνται. Αυτό όμως δίνει πλεονέκτημα στην ΕΚΟ που είναι εγχώρια και μπορεί να παράγει εφάμιλλης ποιότητας 100άρα με λιγότερο κόστος για τον καταναλωτή. Όταν αγοράζουμε ΕΚΟ Κίνητρον κάνουμε δύο επιπλεόν καλά: 1ον στην τσέπη μας και 2ον στην χώρα μας. ![]() Η αλήθεια είναι ότι από καλή 98άρα σε 100άρα τα πρακτικά οφέλη είναι μηδαμινά. Θεωρητικά όσοι με αναβαθμισμένη αναπνοή (σκούπα ή φιλτροχοάνη) "βλέπουν" μεγαλύτερη διαφορά από τους άλλους. Ακόμη περισσότερο φυσικά όσοι έχουν ανεβασμένη συμπίεση ή αν έχουν βελτιώσει εσωτερικά τον κινητήρα. Πάντως με την 100άρα της ΕΚΟ είμαι πολύ ευχαριστημένος. ... |
206xs έγραψε: |
Θέλω σύντομα να κάνω τεστ 100άρας μαζί με βελτιωτικό οκτανίων που θεωρητικά θα την κάνει 110!! |
206xs έγραψε: |
Εγώ στο προηγούμενο 206 είχα προβλήματα ΠΑΝΤΑ με οποιαδήποτε Shell αντίθετα με BP και ΕΚΟ. Η ΕΚΟ σύμφωνα και με τεστ που έγινε πρόσφατα σε περιοδικό είναι καλύτερη της Ultimate όμως η τελευταία έχει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα: μυρίζει διαφορετικά οπότε είναι δύσκολη η νοθεία της. Σε ταξίδι που έχω δοκιμάσει και τις δύο είδα μεγάλη διαφορά με την Κίνιτρον όπου το 1400 8βάλβιδο έπιασε για πρώτη φορά στη ζωή του τα 190! Τώρα στο καινούργιο το κάμπριο δίλιτρο βάζω 100αρα πάντα είτε Ultimate είτε Κίνιτρον δεν έχω δει σημαντικές διαφορές μεταξύ τους αλλά δεν ξέρω σε σχέση με απλή αφου δεν έχω βάλει ποτέ 95αρα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Επίσης απο ότι μου είπε ένας φίλος μηχανολόγος εφόσον οι κινητήρες μας είναι φτιαγμένοι να λειτουργούν με 95 οκτάνια τα 100 επιφέρουν βελτίωση στην ιποδύναμη και τη ροπή κατα 5% περίπου κάτι που νομίζω έχει φανεί και σε δυναμομετρήσεις στα περιοδικά. Για μένα σε 8βάλβιδο κινητήρα που δεν δουλεύει πολύ ψηλά δεν αξίζει να βάζεις 100άρα αντίθετα σε 16βάλβιδο πρέπει να κάνει διαφορά. Αυτό το βλέπεις και απο το γεγονός οτι σε μηχανάκια που είναι πολύστροφα οι βενζίνες αυτές κάνουν τεράστια διαφορά (απο ότι μου λένε όλοι οι μηχανόβιοι φίλοι μου). Οπότε αν οδηγείς το αυτοκίνητο ψηλά στις 5-6 χιλ στροφές βάζε 100άρα αλιώς η διαφορά είναι τα καθαριστικά που πλέον υπάρχουν και στις απλές βενζίνες. Θέλω σύντομα να κάνω τεστ 100άρας μαζί με βελτιωτικό οκτανίων που θεωρητικά θα την κάνει 110!! |
Vaggelis έγραψε: |
Όταν μιλάμε για το πόσα οκτάνια έχει μια βενζίνη,εννοούμε ουσιαστικά την απόδοσή της, δηλαδή για παράδειγμα μια βενζίνη 95 οκτανίων, έχει maximum 95% απόδοση και 5% απώλειες λόγω των "knocks" του κινητήρα.... Άρα μια βενζίνη μπορεί θεωρητικά να φτάσει τα 100 οκτάνια (πράγμα αδύνατο, γιατί πάντα υπάρχουν κάποιες απώλειες...) Οι νέες βενζίνες Ultimate, Kinitron, Racing φτάνουν τα 99+ οκτάνια με την βοήθεια βελτιωτικών.... |
XASOS έγραψε: | ||
paei polu panw apo 100..... |
Vaggelis έγραψε: |
Όταν μιλάμε για το πόσα οκτάνια έχει μια βενζίνη,εννοούμε ουσιαστικά την απόδοσή της, δηλαδή για παράδειγμα μια βενζίνη 95 οκτανίων, έχει maximum 95% απόδοση και 5% απώλειες λόγω των "knocks" του κινητήρα.... |
Vaggelis έγραψε: |
Άρα μια βενζίνη μπορεί θεωρητικά να φτάσει τα 100 οκτάνια (πράγμα αδύνατο, γιατί πάντα υπάρχουν κάποιες απώλειες...)
Οι νέες βενζίνες Ultimate, Kinitron, Racing φτάνουν τα 99+ οκτάνια με την βοήθεια βελτιωτικών.... |
voudas έγραψε: |
οπότε η μικρή (2-3%) βελτίωση που βλέπουμε (αν βλέπουμε) με 100άρες βενζίνες είναι γιατί απουσιάζει η μείωση απόδοσης από την όποια αυτοανάφλεξη παρουσιάζουν οι 95άρες? ή και σε κάτι άλλο? |
volvos έγραψε: |
Σήμερα αρκετές θεωρίες έχουν αναπτυχθεί για το πώς πρέπει να είναι κατανεμημένο το καύσιμο κατά τη στιγμή της έναυσης (σπινθηρισμού),με πιο παραδεκτή αυτήν που προτείνει ανομοιογενή σύσταση μίγματος πλουσιότερου σε καύσιμο κοντά στη θέση έναυσης (μπουζί) και φτωχότερου στα τοιχώματα του κυλίνδρου. |
Steve έγραψε: |
Όντως το θέμα έχει ξεφύγει.
Τί παρατήρησα? Τεράστια διαφορά μεταξύ της διαδρομής. Η BP σε σχέση με την ΕΚΟ στα ίδια οκτάνια (95) μου φάνηκε πιο ψόφια! Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω, πάντως ένα είναι σίγουρο: θα προτιμώ ΕΚΟ από εδώ και μπρος και από άποψης οικονομικής (€0,95 η Vpower95 και €0.87 η ΕΚΟ95) και από άποψης επιδόσεων (το αμάξι επιταχύνει καλύτερα και πιάνει καλύτερα μεγάλες ταχύτητες). Όσο για τα "καθαριστικά" και τα υπόλοιπα που έχει η Vpower, ας τα βάλει ο Schumacher... Εγώ θα καθαρίζω ότι χρειάζεται στο 3μηνο ή στο 6μηνο... ![]() |
volvos έγραψε: |
http://www.ypan.gr/flash_fuel/kafsima/PROSTIMA.htm
για δεστε και αυτο.......... |
volvos έγραψε: |
δεκτον απλα πολλες φορες υπαρχουν καποιοι που θελουν να δουν το πραγμα ποιο φιλολογικα...
περαν ολων των αλλων επειδη εκανα την διπλωματικη μου στο εργαστηριο τεχνολογιας καυσιμων και λιπαντικων του εμπ και τα εζησα ολα αυτα απο μεσα το μονο που μπορω να πω παιδια ειναι οτι ολα ειναι μπουρδες..... οι διαφορες αναμεσα στις βενζινες σαν καυσιμα των εταιρειων ειναι πρακτικα ανυπαρκτες για ολους εμας και αδυνατο να τις εντοπισουμε σαν καταναλλωτες... ολα ειναι θεμα πρατηριου δηλαδη του ποσο καινουργιες δεξαμενες εχει και τι νοθεια θελει να κανει και τι ελεγχο εχει απο την ιδια την εταιρεια που τον προμηθευει....επισης να ξερετε οτι ειναι αδυνατο οικονομικα να ζησει ενα πρατηριο ΧΩΡΙΣ νοθεια στα καυσιμα του ................. αρα το θεμα ειναι απο ποιο πρατηριο βαζεις και ποσο λιγη νοθεια κανει αυτος... ολα τα αλλα ειναι για αναλλωνουμε φαια ουσια.... |