p206xs2 έγραψε: |
Ευχαριστώ Γιώργο για την πληροφορία.
Θα ήθελα αν γνωρίζεις ή κάποιος άλλος πόσο τελικιάζει το όχημα(εννοώ κοντερίσια Km/h) και σε πόσες στροφές γίνεται αυτό;Ακόμα δεν το έχω τελικιάσει με 5η σχέση, εννοώ για το 1600 16V. Θα τα λέμε συχνά! |
p206xs2 έγραψε: |
Ευχαριστώ Γιώργο για την πληροφορία.
Θα ήθελα αν γνωρίζεις ή κάποιος άλλος πόσο τελικιάζει το όχημα(εννοώ κοντερίσια Km/h) και σε πόσες στροφές γίνεται αυτό;Ακόμα δεν το έχω τελικιάσει με 5η σχέση, εννοώ για το 1600 16V. Θα τα λέμε συχνά! |
p206xs2 έγραψε: |
Φίλε Πάνο όταν λες ότι παραπάνω από 6100 στροφές με 5η δεν έχεις δει, εννοείς ότι δεν πάει παραπάνω δηλαδή τερματίζει ή εσύ δεν το έχεις κοιτάξει πάνω από αυτές τις στροφές; |
Judger έγραψε: | ||
ER ,σε ευθεια με αναμενο A/C δεν ανεβαζε παραπανω απο 6100. Βεβαια ειχα τη σκουπα επανω,αλλα και παλι δεν νομιζω να ανεβαζε αλλο. Τωρα αν καποιος αλλος 1600αρις εχει δει κατι παραπανω...δεν ξερω.. Σε κατηφορα ισως να ανεβαζε λιγο ακομα.. |
pezomania έγραψε: | ||||
Στην κατηφόρα που είναι στο ΣΕΙΡΙΟ, οι σαλ ήταν 6400-6500 και το κοντέρ έδειχνε (νομίζω, γιατί με τέτοια χλμετρα δεν κοίταγα και πολύ το κοντέρ) 218-220. |
p206xs2 έγραψε: |
Πάνο γιατί το 55άρι προφίλ και το multiplexing να επηρεάσουν την τελική μου;Δηλαδή 110 άλογα δεν θα δείχνουν 210 στην ευθεία; (κοντερίσια πάντα).Τι λες; |
sps έγραψε: |
Αναρωτιεμαι μηπως στα xs2 δεν εχουν αλλαξει μετρητη χιλιομετρων σε σχεση με xs1 που φοραγε 50 ρι προφιλ,οποτε αν βαλω 50 προφιλ,θα διακοσαρισω και εγω,χωρις αποκλιση.
|
Δημήτριος έγραψε: |
Από την στιγμή που ο κινητήρας βγάζει την μέγιστη ιπποδύναμή του στις 5700 με 5800 r.p.m., ΔΕΝ είναι δυνατόν να τις περάσει αυτές τις στροφές με 5η στο κιβώτιο... Μήπως φοράτε διαφορετική διάσταση ελαστικών; (δηλαδή κοντύτερο προφίλ, με ίδια διάσταση πλάτους) |
nasos έγραψε: | ||
Εχεις δει καμία δυναμομέτρηση, να κοφτιάζει το μοτέρ στις στροφές της maximum ιπποδύναμης; Ισως να εννοείς κάτι άλλο, αλλά το παραπάνω είναι λίγο "γειά σας"... ![]() ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Ναι αλλά η θερμοκρασία λαδιών είναι πολύ χαμήλή!Πάντα έτσι είναι? |
nasos έγραψε: |
Εχεις δει καμία δυναμομέτρηση, να κοφτιάζει το μοτέρ στις στροφές της maximum ιπποδύναμης; Ισως να εννοείς κάτι άλλο, αλλά το παραπάνω είναι λίγο "γειά σας"... ![]() |
nasos έγραψε: |
Σου παραθέτω μια δική μου φωτογραφία, με τελείως μαμά αυτοκίνητο. Τα λάστιχα είναι 205/45/16, αλλά δεν επηρεάζει την συνολική διάμετρο (άλλωστε μαμά τις πήρα τις ζάντες από Peugeot).
![]() |
angelos-n έγραψε: |
Egw proswpika se ena apo ta polla taxidia pou exw kanei me to peugeot kai ston kalytero dromo (athina-thessalonik) giati synithws taxideyw sta giannena stin patrida mou eblepa karfwmeno 200 kai me to zori 205 me 5i gazi sto patwma 2 atoma mesa kai kana 2 balitses. To amaxi bebaia eixe 5000 kmh. Kanena problima me thermokrasia. Kai den eixa allaxei ladia akoma allaxa sta 5500kmh. I apopsi sas? |
kaisaras96 έγραψε: |
Eγω εχω 25000 χλμ και απο αμορτισερ ειμαι ετσι κι ετσι.
Αλλα δεν συγκρινεται με τιποτα με το Ιμπιζα του αδερφου μου,ιδιως τωρα με την αναρτηση πας με οσα μπορει η μηχανη συνεχεια λες και δεν συμβαινει τιποτα. |
Pughell έγραψε: |
Μητσο try another car!Θα δεις οτι το 206,και το 106 εννοειται,ειναι σαν φτερο στον ανεμο... ![]() ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Πάντως αν οδηγήσετε το Focus του άλλου φίλου μου (όχι κανενός άλλου ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: | ||
Focus...Επετρεψε μου να διαφωνησω!!! Το εχω οδηγησει (το 1.6 face lift Trendline) σε τρια ταξιδια Πατρα-Αθηνα, Αθηνα-Πυργος και Πύργος-Πατρα και δεν με εντυπωσιασε!!! Δε λεω καλα παει και σταθερο ειναι μεχρι την τελικη(195 κοντερατα, δεν παει παραπανω...) αλλα του λειπει κατι!!! Το 307 ειναι πολυ καλυτερο γενικως...ειδικα στο ταξιδι!!! στα στροφιλικια παω πασο...εκει δειχνει το δρομο το Focus!!! |
DimiP έγραψε: |
[
δεν καταλαβαινω γιατι δεν σε εντυπωσιασε !!!! εγω με αυτα θα εντυπωσιαζομουν. |
overgr έγραψε: |
....αν οδηγήσετε την Alfa 147, .....Το αμάξι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. |
Miltellas έγραψε: | ||
Λογικό για μένα. Απόλυτα λογικό! Διπλά ψαλίδια μπρος πίσω. Ο σχεδιασμός της ανάρτησης δεν χωράει σύγκριση παρά μόνο με αυτοκίνητα αγώνων πίστας (συμπεριλαμβανομένης και της F1)... |
Pughell έγραψε: |
Μητσο try another car!Θα δεις οτι το 206,και το 106 εννοειται,ειναι σαν φτερο στον ανεμο... ![]() ![]() |
overgr έγραψε: |
Παιδιά, επειδή αναφέρθηκαν τα focus, astra, golf, bmw 316ci, 307 κ.ο.κ.,
αν οδηγήσετε την Alfa 147, θα καταλάβετε τη διαφορά. Απέχει έτη φωτός από τα παραπάνω αυτοκίνητα είτε μιλάμε για στροφιλίκια, είτε μιλάμε για Εθνική οδό. Το αμάξι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. |
kaisaras96 έγραψε: |
.... γονατο με δυο εγκαρσιους και ενα διαμηκη συνδεσμους(κατι κοντινο στο Mc Pherson)Tετοια αναρτηση φορουσαν ολες οι Corolles απο το 84 και αλλαξε μονο στις νεες που εχουν ημιακαμπτο αξονα. Ενταξει καλο αυτοκινητο η 147 αλλα πολυ υποστροφικο,ιδιως σε μικρες ταχυτητες...... |
Pughell έγραψε: |
Βασικα απο οτι λενε το Focus εχει ακομα πιο καλο στησιμο και απο το 306 το οποιο αν οντως ειναι αληθεια ουτε 206 ουτε 106 εχουν ελπιδα... ![]() |
Droemmen έγραψε: |
Όσο για οδική συμπεριφορά μην συγκρίνετε Ιαπωνέζικα, και γενικά ανατολικά με Γαλλικά και Ιταλικά, ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει σύγκριση (Ήμαρτον)... |
Droemmen έγραψε: |
Βέβαια ακόμα και σήμερα Ευρωπαικά δεν συγκρίνονται σε θέμα αξιοπιστίας με Ιαπωνικά (δυστυχώς)
![]() ![]() ![]() Τέλος (ναι επιτέλους!) ευχαριστώ για το καλωσόρισμα! ΥΓ. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται όχι μόνο από περιοδικά αλλά και από αγώνες... |
Miltellas έγραψε: |
Αν και στους αγώνες δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας όπως θα έχεις προσέξει. Η αξιοπιστία εξάλλου δεν είναι ζήτημα τεχνολογίας αλλά επιμέλειας κατά (και μετά) την παραγωγή και εδώ είναι που οι Ιάπωνες βρίσκονται στο στοιχείο τους (λόγω ιδιοσυγκρασίας). Καλώς όρισες, χρειαζόμασταν οπωσδήποτε έναν Αλφίστα... ![]() ![]() |
Droemmen έγραψε: |
..........είναι καλό να ξέρω οτι ακόμα και τώρα που άλλαξα αυτοκίνητο και απαρνήθηκα το 306 μου και ακόμα παλιότερα την Corolla, μπορούν να ακούγονται οι απόψεις μου σ'αυτό το site. |
Droemmen έγραψε: |
[Ίσως να έχεις δίκιο για την ιδιοσυγκρασία τους, αλλά ρε γα**το νομίζω έχουν και καλύτερο After Care τουλάχιστον η Toyota που έχω εμπειρία ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Και ευτυχώς που δεν έχουμε VW... |
p206xs2 έγραψε: |
Τελικά που είναι κατά μέσο όρο η αλήθεια;Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι με multiplexing; και αν είναι αυτό διαφοροποιεί τα νούμερα της ισχύος και ροπής;
Τέλος πόσο τελικιάζει το όχημα(εννοώ κοντερίσια Km/h) και σε πόσες στροφές γίνεται αυτό; |
gskarmou έγραψε: |
Συγνώμμη αλλά αν δεν κάνω λάθος όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρονται σε συγκριση με το 206 1,6 είναι μια -δύο κατηγορίες μεγαλύτερα απο άποψη μεγέθους -το μόνο που είναι ίδιο είναι το Ιμπιζα!!!!
...... Σε καμία περιπτωση όμως δεν θα σύγκρινα τα οδικά τους χαρακτηριστικά με αυτά του Πέζουλα γιατι πολύ απλά δεν είναι της κατηγορίας του . |
FRAPEOLE έγραψε: |
...Δεν νομιζω πως αφηνωντας το γκαζι πανω στη στροφη η 147 σου ΥΠΟΣΤΡΕΦΕΙ-----μαλλον μπερδευτικες |
FRAPEOLE έγραψε: |
Ναι αλλα η υποστροφη που προκυπτει δεν οφειλεται στο αφημα του γκαζιου αλλα στα περισσοτερα χιλιομετρα στη στροφη συμφωνα με το αυτοκινητο- οδοστρωμα-λαστιχα κτλ............................. |
Droemmen έγραψε: |
Παιδιά η πρόθεσή μου δεν ήταν να ξεκινήσω καποιου είδους ανταγωνισμό μεταξύ Ιαπωνέζικών Ευρωπαικών (ειδικά Γαλλικών + Ιταλικών) αλλά απλά να πω την γνώμη μου.
Όσο για το αν πολλά 'Ιαπωνεζικα' πλεον εβαλαν γυαλια σε πολλα Ιταλικα και Γαλλικα για το πως πρεπει να συμπεριφερονται στο δρομο δεν θα συγκρίνουμε αυτοκίνητα 28000 Euro με αυτοκίνητα 24200 Euro...(Civic type R - 206 RC). Ούτε και τετρακίνηση (impreza, evo κλπ) με μπροστά - πίσω κίνηση (καμία σχέση). Εχώ οδηγήσει evo και μάλιστα όχι "normal" έκδοση αλλά σε έκδοση 450+ ίππων (αυτό που παρουσιάστηκε στο Power Ιουνίου ή Αυγούστου - sorry αλλά δεν θυμάμαι τευχος) και πραγματικά είναι εξωπραγματικό αυτοκίνητο αλλά λόγω βελτίωσης είχε καλύτερη ανάρτηση αλλό κινητήρα, επιπλέον αντιστρεπτικές κλπ... Τα ανωτέρω τα συγκρίνεις αν θέλεις με τις νέες Alfa Autodelta 400+ ίππων 4WD να δεις ποιος βγαίνει νικητής (!). Όσο για Honda S2000 (είναι καλύτερο από Alfa GTV 2.5 V6? μάλλον όχι!), όσο για Nissan skyline κλπ υπάρχουν κάποια "αυτοκίνητα" με όνομα Ferrari, Lamborghini - "οι μικρές 300 ίππων" (μοναδικές λόγω κέντρου βάρους) που δεν τίθεται θέμα σύγκρισης... Όπως δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ 206 - Yaris, 307 - Corolla και 406 - Avensis (αν και τα παραπάνω Γαλλικά είναι ΠΟΛΛΑ χρόνια παλιότερα). Σίγουρα οι Ιάπωνες έχουν κάνει πολλά βήματα μπροστά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν φτάσει εκεί που μπορούν... Τα τελευταία είναι λόγια του προέδρου της Nissan στην παρουσίαση του concept ΝΧ (450+ ίππων) που σε μερικά χρόνια θα μπει σε πραγματική μάχη με Ferrari... Όσο για το INTEGRA TYPE-R (κυκλοφορούν 3 νομίζω στην Ελλάδα) έχεις δίκιο έιναι πολύ καλό (στις στροφές) αλλά μέχρι εκεί, αν μπορέσει κανένας να το ξεκινήσει με τέρμα γκάζι και να πάει ευθεία θεωρείται Σουμαχερ! Το μόνο που δεν είπα είναι η Toyota Supra εκεί σταματάω χαλαρά (πραγματικό καθαρόαιμο και από κάθε άποψη αντίστοιχο Ferrari). Βέβαια ακόμα και σήμερα Ευρωπαικά δεν συγκρίνονται σε θέμα αξιοπιστίας με Ιαπωνικά (δυστυχώς) ![]() ![]() ![]() Τέλος (ναι επιτέλους!) ευχαριστώ για το καλωσόρισμα! ΥΓ. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται όχι μόνο από περιοδικά αλλά και από αγώνες... |
Ntinos έγραψε: |
1.δεν συκριναμε 4κινητο με μπροστο-κινητο η πισω-κινητο.απλα αναφερα καποιες Ιαπωνικες κατασκευες αξιολογες. 2.το Τype-R τελικα με ποιο αμαξι συγκρινεται?μηπως με το 307 των 180 ιππων?εκει μαλλον θα υπαρχει μεγαλο χασμα στις επιδοσεις. 3.Ποια Λαμπο εχει 300 ιππους?μην τρελαθουμε...500 θες να πεις εχει η 'μικρη' 4.Οι νεες μικρες Φερραρι (και ειμαι και Σουμαχερικος απο το 94) απο τον ξενο τυπο εχουν παρει κατα καιρους πολυ πικροχολα σχολια (γιαυτο που θα μπορουσαν να γινουν και δεν ειναι πια...)Εχεις διαβασει κακο σχολιο ποτε για Skyline?ασε που ειπα ο φονεας των Πορσε...και ηταν 5.Τι να συγκρινω με τις Αutodelta?απο ποτε η Αλφα απεκτησε τετρακινητα στην γκαμα της?μηπως τωρα που ειδαν οτι οργιασαν οι Ιαπωνες με τα τετρακινητα τερατακια τους?και μην πει κανεις περι Audi γιατι τα Ιαπωνεζικα ειναι τα μονα πλεον με 3 διαφορικα (αυτο που ξεκινησε η Audi στα ραλλυ και δεν εβαλε ποτε στην παραγωγη). πως να συγκρινω κατι που δεν εχω πιασει στα χερια μου βεβαια και μπορει να μην πιασω ποτε?βλεπωντας τις σχεδιαστικες προδιαγραφες μονο..Μηπως εδω πας εσυ να συγκρινεις ανομοια πραγματα (400 με 280 ιππους)? 6.ναι το S2000 ειναι καλιτερο κατα την γνωμη μου απο την GTV.πολυ καλιτερο κατα την αποψη μου (και ειναι και 4 χρονια μοντελο πλεον...)ειναι Αντρικο αμαξι. 7.406 με Avensis?καλα εδω παμε να συγκρινουμε ενα αμαξι του 1996 με ενα του 2003.με το προηγουμενο αν εννοεις ναι το 406 ειναι καλιτερο αλλα μιλαμε για 7 χρονια πισω σε μια εποχη που η Ιαπωνια εχασε το παιχνιδι στην μεσαια κατηγορια. 8.Εδω βαση του συλογισμου μου θα παω υπερ της Ευρωπης οπως ειπα και στο προηγουμενο ποστ.Ιαπωνεζικο καθαροαιμο δεν περιμενω να δω ποτε στο επιπεδο μιας Φερραρι.για τους λογους που ανεφερα χτες.Δεν βγαινουν καθαροαιμα αμαξια απο γραμμες παραγωγης ελεγχομενες απο managers και συστηματα οπως το S.P.C το J.I.T το T.Q.M κτλ 9.ο Καρολος Γκοσν τι περιμενες να δηλωσει για τα Ιαπωνεζικα,ενας ανθρωπος βαλμενος απο τη ρενο στην nissan που εφτασε να οδηγησει τη nissan να φτιαξει αμαξια ΙΔΙΑ με τα Ρενο για να πουλησουν (δεστε το καινουργιο αλμερα που πανε να βγαλουν).Ο ανθρωπος αυτος εφαρμοσε καλα το smart engineering αλλα καπου αρχισε να χανεται η ταυτοτητα της nissan (το ιδιο εκανε η πεζο στη σιτροεν στα 80's) 10.καλα κανει το integra και δεν παει ευθεια με τερμα γκαζι.γιαυτο ειναι Αντρικο αμαξι και οχι φλωρια.θελει χερια για να παει και αυτο ειναι καλο για μενα (και για σενα σαν Αλφιστι παραδοσιακο ελπιζω και οχι με τη νεα φουρνια του πουλαω μια Αλφα με καλυμα απο το ατελιε της και μηχανικα μερι απο την Φιατ κτλ...μηπως η 155 ηταν Αλφα?) κανενα καθαρο σπορ αμαξι δεν ξεκιναει με τερμα γκαζι και παει ευθεια. δεν ειμαι Ιαπωνο-φιλος απλα οι Ιαπωνες εβαλαν τα supercars(μια γευση τουλαχιστον) στα σπιτια των μισθωτων.η Ευρωπη τωρα πολεμαει ακομα Υ.Γ 1 Ξεχασες το Honda NSX το ποιο κοντινο σε Ιταλικο supercar απο την Ανατολη στημενο απο τον αειμνηστο Ayrton Υ.Γ 2 εγω ειδα στους αγωνες και μαλιστα προσφατα στη Ριτσωνα ενα type-r (Καραθανασης αν θυμαμαι καλα) με ενα ρολ-κειτζ να βαζει τα γυαλια σε Γαλλικες κατασκευες φορτωμενες με πολλα ευρω (βλ.clio 2.0 Παντελακη που εχει μεχρι και σειριακο σασμαν).οι αγωνες δεν ειναι παντα κριτηριο αφου ο ΟΔΗΓΟΣ παιζει τον κυριο και βασικο ρολο...(βλ και Σουμαχερ με Φερραρι,εχετε αναρωτηθει ποσα θα σηκωνε η Φερραρι με τον Σουμαχερ αντιπαλο?εγω πολλες φορες...κανενα...τον Μικαελ ε...) Υ.Γ 2 τελικα ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ για το 206xs1 &2??? ![]() ![]() ![]() Φιλικα Παντοτε |
FRAPEOLE έγραψε: |
Δημητρη καλωςηρθες και απο εμενα............................................... ![]() Δεν νομιζω πως αφηνωντας το γκαζι πανω στη στροφη η 147 σου ΥΠΟΣΤΡΕΦΕΙ-----μαλλον μπερδευτικες |
Droemmen έγραψε: |
(με απενεργοποιημένα VDC-ASR ![]() |
netblaster έγραψε: | ||
Μα δε νομιζω οτι απενεργοποιουνται τελειως τα ηλεκτρονικα στις Αλφα!!! |
Droemmen έγραψε: |
Το πρόβλημα μέχρι τώρα ήταν στο VDC αλλά η νέα διοίκηση της Alfa πήρε επιτέλους την απόφαση να φερθεί έξυπνα και να δώσει πρόγραμμα (της Autodelta ουσιαστικά) που απενεργοποιεί το VDC! ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Kι όμως γι αυτό και έχει ενδιαφέρον η σύγκριση, γιατί είναι από διάφορες κατηγορίες και συγκρίνω απλά και μόνο την οδηγησιμότητά τους και τίποτα άλλο. Δεν κοίταξα ποιό είναι πιο άνετο ή πιο ευρύχωρο, αλλά ποιό μου αρέσει πιο πολύ να οδηγάω. Απλά και μόνο! Και στην ουσία το αυτοκίνητο που αναδεικνύεται είναι η Alfa 156. Γιατί παρ'ότι λιμουζίνα σου δίνει έντονα την αίσθηση ότι φτιάχτηκε για τον οδηγό και όχι για τους επιβάτες και μάλιστα για τον οδηγό που ξέρει να εκτιμάει την σωστή επικοινωνία με το αυτοκίνητό του. Κι αυτό είναι κατόρθωμα για αυτοκίνητο του μεγέθους της και στα λεφτά της. Από τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα που δοκίμασα, αυτά που αισθάνθηκα ότι κατασκευάστηκαν για μένα αναφέρονται με τη σειρά που μου άρεσαν. Για να φέρω το 206 μου στην 1η θέση (και χωρίς να καταφέρω να εκθρονίσω το Rallye) χρειάστηκε να επέμβω με προσοχή και επιμέλεια στην ανάρτηση (και με απόλυτη επιτυχία για τα δεδομένα μου). |
gskarmou έγραψε: |
...Απλά σε μένα φαινεται άδικο το να συγκρίνεται ένα μικρομεσαίο 1,6 με αυτοκίνητα μεγαλύτερα και με περιθώρια για διαφορετική εξέλιξη ![]() |
FRAPEOLE έγραψε: |
Εχεις δικιο......................Παρεπιπτοντως σημερα δοκιμασα το εξης......Σε αριστερη με 2α πιεσα για υποστροφη και τραβηξα χειροφρενο για να τη σπασω...ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ-Στιγμιαιο γλιστρημα με τα τεσσερα και αμεσως μετα ακαριαια υπερστροφη και αφθονο αναποδο...........................ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ---Ουσιαστικο κανενα παρα μονο αφθονο θεαμα................................ΠΟΡΙΣΜΑ--Αμα δεν μπαινει οτι και να κανεις......................................... ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Πάντος την χάσαμε λίγο την μπάλα σε αυτό το τόπικ! ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Η συμπεριφορα ενος καλου πισωκινητου δεν μπορει να συγκριθει με κανενα μπροστοκινητο! |
Miltellas έγραψε: |
Έχεις δίκιο Γιάννη...
Το συμπέρασμα που βγαίνει μέχρι τώρα είναι ότι όταν χάσεις τη μούρη του 206 1.6 16V μαθαίνεις όλη την αλήθεια γι αυτό! ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Στην πράξη αυτή είναι βασική σωτήρια κίνηση όταν χάσεις τη μούρη. Εύκολα το λες αλλά δύσκολα το κάνεις όταν χρειαστεί. Θέλει κότσια αλλά να έχεις και το χάρισμα. Και φυσικά αυτοσυγκέντρωση, η αφηρημάδα είναι ο χειρότερος οδηγός... |
Miltellas έγραψε: |
Έχεις δίκιο Γιάννη...
Το συμπέρασμα που βγαίνει μέχρι τώρα είναι ότι όταν χάσεις τη μούρη του 206 1.6 16V μαθαίνεις όλη την αλήθεια γι αυτό! ![]() |
sps έγραψε: | ||
Κωστα μην εισαι τοσο απολυτος: 1) Με τη λογικη σου, και ενα "καλο" μπροστινοκινητο δεν μπορει να συγκριθει με ενα πισωκινητο. 2) Εχεις οδηγησει καλα πισωκινητα και το στηριζεις αυτο? Και αν ναι ποια ειναι αυτα τα καλα πισωκινητα? (μιλαμε παντα για λογικα αμαξια σε κοστος ετσι?,μη μου αναφερεις καμια πορσε ![]() 3) Επειδη ουτε εγω εχω οδηγησει καλα πισωκινητα,ή μπροστινοκινητα καλα,ομως μπορω να σου αναφερω καποια,οπως 205 gti, clio williams, 306 race klp, βρες μου εσυ ενα πισωκινητο με ιδια αναλογια κιλων ανα ιππο,που να μπορει να τα ακολουθηση σε μια ειδικη δαδρομη. Η οδικη συμπεριφορα τους ειναι τοσο τελεια που σου επιτρεπει να κανεις χροναρες(αρκει να εισαι και καλος οδηγος) Και απο θεμα απολαυσης οδηγικης,τετοια αμαξια σου προσφερουν αφθονη,εκτος αν θεωρεις/θεωρειτε πως απολαυση ειναι μονο τα παντιλικια,που προσωπικα για μενα δεν εχει να κανει με την ιδεα της σπορ οδηγησης. |
sps έγραψε: | ||
Κωστα μην εισαι τοσο απολυτος: 1) Με τη λογικη σου, και ενα "καλο" μπροστινοκινητο δεν μπορει να συγκριθει με ενα πισωκινητο. 2) Εχεις οδηγησει καλα πισωκινητα και το στηριζεις αυτο? Και αν ναι ποια ειναι αυτα τα καλα πισωκινητα? (μιλαμε παντα για λογικα αμαξια σε κοστος ετσι?,μη μου αναφερεις καμια πορσε ![]() 3) Επειδη ουτε εγω εχω οδηγησει καλα πισωκινητα,ή μπροστινοκινητα καλα,ομως μπορω να σου αναφερω καποια,οπως 205 gti, clio williams, 306 race klp, βρες μου εσυ ενα πισωκινητο με ιδια αναλογια κιλων ανα ιππο,που να μπορει να τα ακολουθηση σε μια ειδικη δαδρομη. Η οδικη συμπεριφορα τους ειναι τοσο τελεια που σου επιτρεπει να κανεις χροναρες(αρκει να εισαι και καλος οδηγος) Και απο θεμα απολαυσης οδηγικης,τετοια αμαξια σου προσφερουν αφθονη,εκτος αν θεωρεις/θεωρειτε πως απολαυση ειναι μονο τα παντιλικια,που προσωπικα για μενα δεν εχει να κανει με την ιδεα της σπορ οδηγησης. |
kaisaras96 έγραψε: |
Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω.... |
Sidobre έγραψε: | ||||
Bασικά αν δεν έχεις υδραυλικό χειρόφρενο τότε αυτή η κίνηση ίσως να είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι! Καλύτερα να μάθεις να πατάς αριστερό φρένο και την κατάλληλη στιγμή ενώ θα είσαι τερμα γκάζι, θα τσιμπήσεις το φρενάκι σου με το αριστερό και θα φέρεις το αυτοκίνητο εκεί που θέλεις... ... Μόνο που προϋποθέτει κάτι: ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ (Eγώ ακόμα το δουλεύω το ρημάδι και ακόμα τσαρουχώνω σαν μ@@@@κας) |
Δημήτριος έγραψε: |
ΔΕΝ είναι δυνατόν να τις περάσει αυτές τις στροφές με 5η στο κιβώτιο... |
XASOS έγραψε: | ||
ειναι! |
kaisaras96 έγραψε: |
Καταρχην δεν με νοιαζει οπως ξερεις καθολου ο χρονος.... Απο την αλλη δοκιμασα να κυνηγησω το ταπεινο MX5 1,6 με το 206,κοντα στα καλαβρυτα αν θυμασαι και καταλαβα οτι δεν γινεται. Το οτι δεν υπαρχουν πισωκινητα δεν σημαινει οτι ειναι πιο αργα απο τα μπροστοκινητα Πισωκινητο σημαινει καλη κατανομη βαρους... αρα ισοροπιμενη οδικη συμπεριφορα... Ο Χοιδας οταν εγραφε οτι ενα αυτοκινητο με κατανομη βαρους διαφορετικη του 50-50 μπορει να ειναι ουδετερο μονο υπο προυποθεσεις και οχι παντα,κατι παραπανω ξερει. Το Type R εχει την καλυτερη απο ολα τα μπροστοκινητα,τυχαιο? Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω.... |
Miltellas έγραψε: |
Γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ελκτικής πρόσφυσης όταν οι ίπποι ξεπεράσουν τους 300 περίπου.
Φέρε την ταχύτερη και πιο καλοστημένη Porsche για να πιάσει το 306 Maxi σε στροφιλίκι... Ούτε στον ύπνο της! Η μπροστινή κίνηση είναι ό,τι καλύτερο για αλλεπάλληλες στροφές. Επειδή όμως η μπροστινή κίνηση συγχωρεί στο όριο λιγότερα λάθη από ότι η πίσω γι αυτό και ο οδηγός του μπροσθοκίνητου πρέπει να τα έχει τετρακόσια. Γιατί αν χάσεις τη μούρη τα έχεις χάσει όλα. Γι αυτό και η επιδιωκόμενη οδηγική συμπεριφορά ενός αγωνιστικού εμπροσθοκίνητου είναι η υπερστροφική, για να μην χάνεις εύκολα τιμόνι. Στο "Οδηγικές Αναζητήσεις " έχουμε γράψει αρκετά πράγματα. Η υποστροφή σε ένα μπροσθοκίνητο "τελειώνει" και τον καλύτερο οδηγό, εξαναγκάζοντάς τον συχνά σε μοναδικές-αδιέξοδες-συγκεκριμένες επιλογές οδήγησης. Αντιθέτως στο πισωκίνητο ο θεωρητικά καλύτερος οδηγός έχει πάντα ευέλικτες επιλογές. Το πισωκίνητο παλεύεται και στην πιο ακραία κατάσταση. Γι αυτό και το πισωκίνητο είναι πιο fun to drive. Μπορείς με ένα μπροσθοκίνητο να πηγαίνεις αργά και να διασκεδάζεις; Δύσκολο, κι αν το κάνεις θα είναι πολύ κουραστικό και μάταιο (πχ χειρόφρενα, άσκοπα σπιναρίσματα). |
kaisaras96 έγραψε: |
Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω.... |
STELIOS έγραψε: |
1) Το προσθιοκινητο ειναι το ασφαλεστερο για τον μεσο οδηγο 2) Το προσθιοκινητο εξοικονομει χωρο και μηχανηκα μερη (κιβωτιο, μεταδωση, αξωνες) 3) Τα υπεραυτοκινητα εχουν εξ-ορισμου ΠΟΛΛΑ αλογα. Τα εμπρος λαστιχα δεν μπορουν να μεταφερουν δυναμη και ταυτοχρονως να στριβουν το αμαξι οταν αυτη η δυναμη ειναι πολυ μεγαλη. Στα υπεραυτοκινητα, τα πισω λαστιχα μεταφερουν τη δυναμη στο δρομο αφηνοντας τα εμπρος να στριβουν το αμαξι. |
kaisaras96 έγραψε: |
Αν βαλεις το 306Maxi βαζω την Porche και παμε οπου θες αλλα δεν θα σε περιμενω..... ![]() ![]() ![]() ![]() |