climbonice έγραψε: |
Το σφάλμα "Side lamp(s) fault" συνεχίζει να ανάβει όποτε του καπνίσει αλλά δεν προλάβαμε να το δούμε διεξοδικά γιατί ήθελε χρόνο και δε μπορούσα ν' αφήσω το αυτοκίνητο μέσα. |
Gr13 έγραψε: |
Εγώ λέω δεν μαζευόμαστε όλοι με 207 αμάξια που είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε προβλήματα(Και είμαστε και πολλοί) και να κάνουμε μια μήνυση στην πεζό η να στείλουμε ονομαστική λίστα παραπόνων.Μπας και τους ταρακουνήσουμε λίγο με τα χάρβαλα που μας πούλησαν για αμάξια. |
Steve έγραψε: | ||
|
Gr13 έγραψε: |
Εγώ λέω δεν μαζευόμαστε όλοι με 207 αμάξια που είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε προβλήματα(Και είμαστε και πολλοί) και να κάνουμε μια μήνυση στην πεζό η να στείλουμε ονομαστική λίστα παραπόνων.Μπας και τους ταρακουνήσουμε λίγο με τα χάρβαλα που μας πούλησαν για αμάξια. |
Gr13 έγραψε: |
Από το να καθόμαστε άπραγοι κάτι είναι και αυτό.Τουλάχιστον θα το ξανασκεφτούνε.Μια ζωή αυτό πληρώνουμε ότι κανένας δεν κάνει τίποτα για το συμφέρον του. |
Gr13 έγραψε: | ||||
Από το να καθόμαστε άπραγοι κάτι είναι και αυτό.Τουλάχιστον θα το ξανασκεφτούνε.Μια ζωή αυτό πληρώνουμε ότι κανένας δεν κάνει τίποτα για το συμφέρον του. |
mechanic έγραψε: | ||||||
Φιλε μου να σου πω κατι? καθαρα απο τεχνικης σκοπιας. το αμαξακι αυτο ειναι αρκετα καλοφτιαγμενο και εχει δωθει μεγαλο βαρος στην ποιοτητα της κατασκευης του (κατα τα γαλλικα μετρα και σταθμα) Το να πεσεις σε αστοχια υλικου ειναι το μονο ευκολο αλλα οχι βεβαια συχνο φαινομενο. Απο εκει και επειτα κατα 80% φταιει η συντηρηση του αυτοκινητου καθως (οχι μονο για την πεζω) οι εταιριες δεν ακολουθουν το λεγομενο preventing maintenance αλλα κινουνται (ειδηκα στην ελλαδα) με γνωμονα το πως θα σε χρεωσουν παραπανω. για παραδειγμα...... ξερουν οτι τα μοτερ βγαλανε προβλημα στο χρονισμο? δεν κανουν ανακλυση, αλλα περιμενουν να κλεισει η εγγυηση λεγοντας σου οτι ειναι "φυσιολογικο" και μετα οταν φθασει η κατασταση στο "αμην" θα σου πουνε πληρωσε για να στο φτιαξουμε... εκει ποιος φταιει? το "σαραβαλο" πεζω η το after sales blexing? και αυτο ειναι ενα απλο παραδειγμα καθως το πραγμα τραβαει μακρυτερα.......... εδω η ρενω ειχε 2 εκατομυρια ευρω διαθεσει στην ελληνικη αντιπροσωπια για το προγραμμμα "καλη θεληση" ωστε αν σε καποιον τελιωνε η εγγυηση αλλα ειτε ηταν "καλος" πελατης ειτε ειτε ειτε.... του καλυπτε στο 100% το κοστος της επισκευης (να σου θυμισω τι ειχε γινει με τους διασημους πολλαπλασιαστες?) τα λεφτα αυτα οπως και πολλα αλλα απλα φαγωθηκαν απο τους γνωστους αγνωστους... και ειναι και αλλες εταιριες με απλυτα... το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει αυτοκινητο και μηχανημα κατ'επεκταση που να μην βγαζει προβληματα. ειδηκα οσο μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης εχουν η αν εχεις πεσει σε εποχη που η κατασκευαστρια εταιρια θελει να κανει "οικονομια".... οπως και να εχει παντως σαραβαλα καλως η κακως δεν βγαινουν στην αγορα, "σαραβαλο" ειναι το αφτερ sales σερβις που εχει ως γνωμονα το πως θα μας υπερχρεωνει. τελος... κατα 20% φταιει και το δικο μας χερακι ποδαρακι κτλ..... τροπος χρησης ποιοτητες βενζινης, πειραματισμοι με διαφορους τυπους λαδιου πλην του καταληλου, ιταλικο/γαλλικο-κινεζικο στρωσιμο και φυσικα τυφλη εμπιστοσυνη σε λαθος ατομα ειτε λεγονται μηχανικοι ειτε δεν ξερω και εγω τι αλλο, οι οποιοι ειτε δυναμωνοντας το η απλα συντηρωντας το, το καημενο περνει την κατω βολτα.... Εγω θα ημουν μεσα σε μια κινηση οσο αναφορα την ποιοτητα του αφτεr sales και της αντιμετωπισης μας ως πελατες εκει ναι... αλλα απο εκει και επειτα και χωρις να εχει να κανει αν εχουμε πεζω η καποια αλλη μαρκα, δεν θεωρω οτι εχουμε σαραβαλα... το GTR που εχω στο ματι για αργοτερα αν κανεις εκινηση με απενεργοποιημενο το traction control υπαρχουν περιπτωσεις που κουρεψε γραναζια στο σασμαν του..... τι παει να πει? να σου αναφερω προβληματα που βγαλανε και βγαζουνε ακριβα αμαξια? μην την ψαχνεις ενα ποιοτικο και δη σπορ αμαξι εχει αμεση αναγκη ενα καλο σερβις σε τετοιο βαθμο που θα επρεπε να καθοριζει και τον παραγοντα πιθανης αγορας του η οχι... |
climbonice έγραψε: |
Το Peugeot μου θα το πουλούσα ούτως ή άλλως αναγκαστικά λόγω αλλαγής στην οικογενειακή μου κατάσταση (δυστυχώς το CC δε μπορεί να αντεπεξέλθει σε... οικογενειακές υποχρεώσεις). Προγραμμάτιζα να το πουλήσω σε ενάμιση χρόνο. Τα τελευταία γεγονότα με αναγκάζουν να επισπεύσω την πώληση μέχρι τέλους του έτους.
Λόγω κακής εμπειρίας το επόμενό μου αυτοκίνητο δεν θα είναι Peugeot. Θεωρώ πολύ σημαντικό και επιβεβλημένο να γίνει μια ομαδική επιστολή (χωρίς να εμπλέκεται πουθενά το Club) προς τη Lion Hellas με κοινοποίηση στην Peugeot στη Γαλλία. Έτσι, και αν η επιστολή αυτή πέσει στα κατάλληλα χέρια, μπορεί να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
φιλε mechanic εχω διαφορετικη αποψη για το θεμα....
τα μισα 207 ειχαν προβλημα με αντλιες νερου,με τεντωτηρες,με πολαπλασιαστες.με το σασμαν,με ρουλεμαν διαφορικου,βασεις κινητηρα,με σκαστρες,με το χτυπημα στην πισω πορτα...και αλλα που δεν θυμαμαι τωρα και ουτε αστοχια υλικου λεγετε αυτο γιατι αστοχια λεγετε οταν υπαρχει καποιο μικρο ποσοστο σε προβληματα... οχι κι ετσι ομως και που το ειδες οτι "ειναι αρκετα καλοφτιαγμενο και εχει δωθει μεγαλο βαρος στην ποιοτητα της κατασκευης" αφου ολα λιγο πολυ τριζουν? ειχαμε και αλλα αυτοκινητα και ξερουμε αν και ποσο ζημιαρικα ηταν αυτα |
franch_power έγραψε: |
Φίλε γιώργο την σκάστρα στα πόσα χλμ την άλλαξες που κ πόσο πήγε το μαλλί! |
kostas207cc έγραψε: |
γεια σασ παιδια.ακουω παραπονα απο πολλους για το 207.δουλευα σε συνεργειο 5 χρονια και συνεχιζω απο χομπι μονος.γενικα τα πεζο περα απο ηλεκτρολογικα και ψιλοπροβληματα δεν βγαζουν τιποτα ανησυχητικο.το 207 δε ειναι η αλλαγη τησ peugeot σε νεο επιπεδο ανωτερο.εχει στιβαρη κατασκευη και γενικα εινα καλοφτιαγμενο.εχω το 207cc οταν το πηρα οπως καθε καμπριο τονιζω καθε καμπριο εχει τριγμους που αν δεν ασχοληθεισ δεν θα φυγουν και σκεφτητε τι δρομους εχοθμε.μεσα σε ενα χρονο εχω 60000 χιλομετρα!και δεν τριζει τιποτα!!αλλα ασχολουμαι μαζεμα ρυθμισμα γρασακι σιλικονη στα λαστιχα περιποιηση γενικα.δεν εχω κανενα προβλημα.προσεχω το αμαξι προπαντων στην οδηγηση.ακουω για διαρροες παιδια οτν στα συνεργεια το στουμπωνουν στο λαδι εστω και 200ml παραπανω ε καπποια στιγμα θα δακρυζουν.οταν ενα αμαξι 1600 εχει 200 αλογα ε κατι θα βγαλει και το κυνηγας συνεχεια.το 207 εινα τρομερο αμαξι.και οσοι εχυν καμπριο να ηρεμησουν το αμαξι ειναι μια χαρα ζηταει οτι καθε καμπριο!!και συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα οσοι γραφυμε εδω υποτιθεται αγαπαμε το αμαξι και ξερουμε πεντε βασικα πραγματα!φιλοσ παραπανω λεει γαι δισκους και τακακια ναι απραδεκτοι στην λιον αλλα μια κυριακη σκυψε στην ροδα ριξε μια ματια.αφου ξερεις πως ειναι στην ελλαδα αν γινοταν τιποτα αυτοι στην λιον χεστηκανε.φροντιστε τα αμαξια σας μονοι σασ πρωτα μην περιμενετε απο κανεναν να ασχοληθει με αγαπη για το δικο σασ αυτοκινητο.σπανια δε υπαρχουν και ανθρωποι με μερακι και αγαπη.οπως ο ανδρικοπουλος στην λαμια που δεν εχω δει τεττοιο μηχανικο πουθενα.φροντιστε και ελενχετε το αμαξι σας.και τα πεζο ειναι παρεξηγημενα ειναι μια χαρα!!ξερετε τι προβληματα εχουν τα vw τα bmw???μιλαμε για προβληματα οχι δακρυσε λαδακι εδω πω πω τι παθαμε.χαλια το αμαξι πετα πεταμα.σιγα την ζημια.ηρεμια λιγο αμαξια ειναι.και οπιοσ νομιζει θα παρει αμαξι και δεν θα ζητησει το πραμικρο ας παρει πατινι.θα στειλετε επιστολη με τι????τριζει το καμπριο????σωπα??προτοφανεσ για καμπριο!εμ αν ετριξε την πρωτη φορα το αφησες και μαζευτηκαν οι θορυβοι???αν στο service μονο λαδια μπουζι ετοιμος.την μαζευανε??την λυπαινανε??εγω καθε service τρωω κανα 2 ωρο με την οροφη αλλα τσιμουδια απο θορυβους.ο αλλος φιλοσ που του αναβει faylt για λαμπα.αλλαξε μια λαμπα δεν παει να πει οτι επειδη αναβει ειναι οκ.εκεφαλος αμεσως.το μονο προβλημα που ειχαν τα 207 ηταν στην τροχαλια στρουφαλου και το διορθωσαν.ηρεμηστε αμαξια ειναι και δεν εχω δει σοβαρα προβληματα.επιστολεσ επειδη τριζουν τα καμπριο και λαμπακια καμμενα και κανενα δακρυ απο τσιμουχα μονο γελαι θα τουσ φερουν οπωσ και σε μενα.συγνωμη κιολασ αλλα τα εχω παρρει λεει ο πιο πανω για πολλαπλασιαστες ποια 207 αλλαξαν πολλαπλασιαστες 5,8???δεν υπαρχει golf που να μην εχει αλλαξει!σασμαν τι σασμαν???κανουμε τον βατανεν και φταει το σασμαν??τριζει η πισω πορτα πως το ανεχτηκες??δυο δεκαρουλες και μαζεμα ειναι δυσκολο??ελεος!ολα αυτα εεινα κακη συντηρηση!νερωμενες βενζινες λακκουβες και φταει το αμαξι??τρομπα νερου??ετυχε σε 2 εδω μεσα και??για αυτο εχει εγγυηση.λογικα ολα μηχανηματα ειναι.δεν υπαρχει αμαξι χωρις προβληματα.απλα στην ελλαδα κλαιγομαστε συνεχεια ενω δεν υπαρχουν μηχανικοι να συντηρουνε το αμαξι σωστα(εκτοσ απο λιγους).λαδια μπουζια ετοιμο. |
Gr13 έγραψε: | ||
Έχεις κάποιο δίκιο στο ότι πρέπει να ασχολούμαστε και λίγο μονοι μας με το αμάξι μας,αλλα όταν δεν έχεις την γνώσει να το κανεις η τον χρόνο και επιλέον σκας τα χρήματα σου σε ένα εξουσιοδοτημένο θα πρέπει να γίνεται σωστή δουλειά και αν δεν ξέρουν τι να κάνουν ας το κλείσουν η να βρούν άτομα που να ξέρουν.Εγώ το είχα πάει σε μια εβδομάδα ούτε εγώ ξέρω πόσες φορες για το ίδιο πρόβλημα που μου έβγαζε στο check το βάζαν το κομπιούτερ ,και έλεγαν μπορεί να είναι ο αισθητήρας,να αλλάξουμε την "ασφαλειοθικη" μπορεί να φταίει και αυτή και ότι άλλο θες ακόμα.Φυσικά δεν άλλαξα τίποτα από όσα μου είπαν και μετά από ψάξιμο δικό μου είδα ότι είχε λασκάρει ο σωλήνας που πάει αέρα στην τουρμπίνα και λογικά τράβαγε ζεστό από την μηχανή και γι αυτό το πρόβλημα που μου έβγαζε.Δηλαδή για κάτι που είναι μπροστά στα ματια σου με το που ανοίξεις το καπό,τέλος πάντων εδώ και αρκετό καιρό δεν έχω κανένα πρόβλημα.Ευτυχώς τα αλλα προβληματάκια που μου έβγαλε τα πρόλαβα στην εγγύηση.Όσο για την οροφή μια φορα χρειάστηκε να την πάω για ρύθμιση και από τότε κάνω την λίπανση μονος μου και όλα καλά.Απλά πιστεύω ότι κάποια από τα προβλήματα που μου έβγαλε θα μπορούσε να τα είχε αποφύγει η εταιρία και όχι για να προλάβει τον ανταγωνισμό να το δώσει με χωρίς καλο έλεγχο. |
climbonice έγραψε: |
Να σου δώσω ένα απλό παράδειγμα διαφοράς στην ποιότητα των υπηρεσιών; Πας το CC σου για service στην Peugeot και ζητάς να σου κάνουν συντήρηση στην οροφή και το παραλαμβάνεις μες στο γράσο με δαχτυλιές στον ουρανό (ευτυχώς που είναι πλαστικό και πλένεται εύκολα) και μες τη βρώμα. Πας στην Toyota για service και παραλαμβάνεις το αυτοκίνητό σου πλυμένο μέσα - έξω! Θα μου πεις εκεί κολλάς; Όχι, αλλά σου αναφέρω μια λεπτομέρεια που μαζί με άλλα πράγματα δημιουργεί αυτό που στα βιβλία Διοίκησης Επιχειρήσεων αναφέρεται ως "Συνολική Ικανοποίηση Πελάτη". Από το service της Toyota, Audi, VW, BMW, Mercedes, Ford κ.α. φεύγεις με ένα αίσθημα ικανοποίησης για τις υπηρεσίες που σου παρασχέθηκαν και όχι με το αίσθημα "πάλι με κορόιδεψαν". Ναι και σε άλλες εταιρείες τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα και μάλιστα περισσότερα, αλλά η αντιμετώπιση που έχουν ως πελάτες είναι τελείως διαφορετική. Υ.Γ.: Θα διαφωνήσω με το "όλα τα κάμπριο τρίζουν". Καμία Mercedes SLK δεν τρίζει, όπως και κανένα Opel Astra twintop ή Volkswagen EOS. Επίσης στο Club Ford ιδιοκτήτης Focus CC αναφέρει ότι του αντικατέστησαν το αυτοκίνητό του, στα πλαίσια της εγγύησης, με ολοκαίνουριο επειδή... έτριζε η οροφή και έβαζε νερά (το after sales που λέγαμε πιο πάνω). |
Puzzle έγραψε: |
Πραγματικα κανενα προβληματακι με το αυτοκινητο..το πηρα 2007 εχω κανει 50000χλμ και εχουμε και λεμε...
πρωτος μηνας κατεβασμα σασμαν 2 φορες, δεν πηγαινε απο 5 σε νεκρα... επειτα στο χρονο..αλλαγη χταποδι καταλυτη και τα σχετικα.. μετα 3 μερες στο συνεργειο να βρουμε τι βαραγε λες και εσπαγε το αμαξι..τελικα ηταν η οροφη οταν εκοβες τερμα δεξια το αμαξι και ανεβαινες σε παρκινγκ κτλ... μετα 3 μερες μεσα γιατι το αμαξι εσβηνε απο μονο του...εβαζα νεκρα παταγα φρενο και εσβηνε το αμαξι συνεχεια μεχρι να ζεσταθει..αλλαγη σε καλωδιωσεις κτλ με συννενοηση με τη γαλλια... τελικα εχει περασει ενας χρονος..δεν μου εχει βγαλει τωρα τπτ ε και τωρα 2 φορες με αναμμενο το aircooler μου εχει σβησει απο μονο του..δεν αντεξε.. Κατα τ'αλλα πολυ καλη η εμπειρια μου μαζι του...το μονο καλο οτι δεν τριζει η οροφη γιατι την προσεχω σαν τα ματια μου..περα απο το δυνατο χτυπημα που ανεφερα... Και ναι ολα τα cabrio τριζουν..αυτη την παραφιλολογια μου την ελεγαν και τα αστερια στο συνεργειο... 4 χρονια ο πατερας μου το eos...60000 χλμ..ανεβαινει στα κατσαβραχα που μενει χωματοδρομος,,, ποτε δεν εχει ακουστει το παραμικρο κιχ..ποτε δεν εχει βαλει λιπαντικα μαλ***ες και σκ**α...τι να λεμε τωρα... και κυριως δεν εχει παει ποτε για κατι αλλο στο συνεργειο περα απο το service... Αψογο το cc μου...22,000 και τα κατα ευχαριστηθηκα...ανοιγω τον ουρανο το απολαυμβανω και αναβω κερια μην αρχιζει και μου σβηνει μονο του..!!! Αι ρε απο εδω...με τη πρωτη ευκαιρια πουλημα και παμε γι αλλα..!!! After Sales ειστε φορ δε πουτς!!!!! |
recife_rallye έγραψε: |
Δυστυχως δεν εχουμε ολοι πληρη γνωση του τι αυτοκινητο εχουμε και πως να το φροντιζουμε...και ενα ακομη χειροτερο,το οτι τα χανουμε με την πρωτη στραβη και δεν αναρωτιομαστε καν τι ειναι αυτο που μπορει να προκαλει το προβλημα..
Εμεις τα ριχνουμε ολα στο αμαξι και λεμε ''βρε τι χαρχαλο πηγα και πηρα''..βρε για σοβαρευτειτε λεω γω μερικοι!! |
recife_rallye έγραψε: |
Δυστυχως δεν εχουμε ολοι πληρη γνωση του τι αυτοκινητο εχουμε και πως να το φροντιζουμε...και ενα ακομη χειροτερο,το οτι τα χανουμε με την πρωτη στραβη και δεν αναρωτιομαστε καν τι ειναι αυτο που μπορει να προκαλει το προβλημα..
Εμεις τα ριχνουμε ολα στο αμαξι και λεμε ''βρε τι χαρχαλο πηγα και πηρα''..βρε για σοβαρευτειτε λεω γω μερικοι!! |
vagelis207 έγραψε: |
Ρε παιδια μην ξαναπαιρνετε πεζο,ειπαμε ειναι μπουρδελα!Παρτε κατι πιο ποιοτικο σε vag opel η ford!
Πεστε μου μια μαρκα που δεν βγαζει προληματα! Το after sales της πεζω ειπαμε οτι ειναι για τον πουτσο αλλα τα αυτοκινητα οχι. Φιλε Gr 13 πιστευω οτι αν δεν ειχες προγραμμα δεν θα ειχες ολα αυτα τα προβληματα.Ο κινητηρας της πεζο εχει 3 χρονια σχεδον που κυκλοφορει ενω αυτος του οpc εχει αρκετα χρονια σε κυκλοφορια και εχει μπει σε πολλα μοντελα με διαφορες υποδυναμεις.Οποτε εχεις και επιλογες για καποιο αξιοπιστο προγραμμα.Χωρια που τεχνολογικα ειναι πιο απλος απο αυτον της πεζω.Στο πεζο δεν υπαρχει τεχνογνωσια ακομα γιατι ο κινητηρας ειναι νεος και αρκετα πολυπλοκος και πιστευω οτι με τα προγραμματα τωρα δεν ξερεις τι θα σου ξημερωσει. Θυμασαι μηπως οταν ο 1.8Τ του vag ητανε καινουριος ποσα μοτερ ειχαν παρει στα χερια και ποσα ειχαν προβληματα απο προγραμματα επειδη δεν υπηρχε τεχνογνωσια?Τωρα ομως σε αυτο το μοτερ μπορεις να βαλεις ενα αξιοπιστο προγραμμα.Πως εισαι 100% σιγουρος οτι δεν φταιει το προγραμμα?Κοιταξε στις βλαβες,οπου υπαρχει προβλημα με μοτερ, το 80% φοραει προγραμα δεν νομιζω οτι ειναι τυχαιο.Οσο ησουν μαμα ειχες καποιο προβλημα? Αυτη ειναι η αποψη μου.Φιλικα παντα. |
climbonice έγραψε: |
Από την αρχή δεν ήθελα να θέσω θέμα αξιοπιστίας των αυτοκινήτων μας, ήθελα περισσότερο να επικεντρωθούμε στις υπηρεσίες μετά την πώληση και όχι στο αρχικό προϊόν αυτό κάθε αυτό. Ο λόγος ήταν ότι για τέτοια θέματα δεν έχει νόημα να μιλάμε από προσωπική εμπειρία ή από ιστορίες που έχουμε ακούσει από φίλους μας κτλ.
Για να ξεπεράσουμε λοιπόν αυτό το σκόπελο κάθισα και έφτιαξα κάποιους πίνακες και γραφήματα που αφορούν την αξιοπιστία και σας τους παραθέτω. Τα στοιχεία τα έχω πάρει από τη WarrantyDirect η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες που ασχολούνται με την επέκταση των εργοστασιακών εγγυήσεων αυτοκινήτων. Ο λόγος που χρησιμοποίησα τα συγκεκριμένα στοιχεία και όχι στοιχεία από "έρευνες" (ο Θεός να τις κάνει) που κάνουν διάφορα περιοδικά κατά καιρούς είναι προφανής. Οι συγκεκριμένες εταιρείες δουλεύουν ως εξής: συλλέγουν στοιχεία από δεκάδες εκατοντάδες εξουσιοδοτημένα συνεργεία όλων των μαρκών και μοντέλων αυτοκινήτων, παρακολουθούν τα αυτοκίνητα για μεγάλο χρονικό διάστημα (κατά μέσο όρο 5 έτη και πάνω από 50.000 χλμ) και καταγράφουν κάθε ζημιά, αλλά και το κόστος αποκατάστασης αυτής. Στη συνέχεια διεξάγουν στατιστικές μελέτες προκειμένου να υπολογίσουν την πιθανότητα βλάβης αλλά και το ενδεχόμενο κόστος αυτής, ώστε να υπολογίσουν το ασφάλιστρο κάθε αυτοκινήτου. Εάν κάνουν λάθος υπολογισμό και κοστολογίσουν χαμηλό ασφάλιστρο σε ένα ζημιάρικο αυτοκίνητο, τότε μπαίνουν μέσα (το αντίθετο λάθος δεν τους επηρεάζει άμεσα αλλά μόνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους). Γίνεται κατανοητό λοιπόν ότι τα στοιχεία που σας παραθέτω είναι αποτέλεσμα σοβαρής επιστημονικής έρευνας και όχι άρπα κόλα. Ο πρώτος πίνακας δείχνει το συνολικό δείκτη αξιοπιστίας ο οποίος προκύπτει από πολλές παραμέτρους (πιθανότητα βλάβης σε: κινητήρα, ηλεκτρικά, κλιματισμός, ανάρτηση και άξονες, σύστημα πέδησης, σύστημα ψύξης, κόστος ανταλλακτικών, κόστος εργασίας κτλ). Όσο μικρότερος είναι ο δείκτης, τόσο πιο αξιόπιστο το αυτοκίνητο. Εδώ πολλοί αρχικά θα αναρωτηθούν πώς γίνεται π.χ. η Audi να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις και η Skoda στις πρώτες, αφού και οι δύο μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Η εξήγηση είναι η τεράστια διαφορά στο μέσο κόστος επισκευής (Audi 414 λίρες, Skoda 215 λίρες). Οι επόμενοι πίνακες είναι ενδεικτικοί και απαρτίζουν όπως είπαμε μέρος του πρώτου δείκτη. Κατά σειρά που εμφανίζονται είναι: Πιθανότητα βλάβης στον κινητήρα, στα ηλεκτρικά και μέσο κόστος επισκευής. Βλέπουμε λοιπόν ότι τα Peugeot είναι αποδεδειγμένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα (σε συνδυασμό πάντα και με το χαμηλό κόστος επισκευής). Το πρόβλημά μας λοιπόν δεν είναι ότι τα αυτοκίνητά μας παρουσιάζουν πολλά προβλήματα, αλλά το ότι όταν αυτά τα προβλήματα παρουσιάζονται, οι μηχανικοί της Peugeot κοιτούν τα αυτοκίνητά μας ξύνοντας το κεφάλι τους και μη ξέροντας πώς να το αντιμετωπίσουν. Και εκεί χαλάει η όλη εικόνα. Το πρόβλημα λοιπόν της Peugeot (και επιμένω εκεί πρέπει να εστιάσουμε) είναι ότι έχει ένα καλό προϊόν το οποίο όμως δε μπορεί να υποστηρίξει (τουλάχιστον στην Ελλάδα). Και φυσικά ο απλός καταναλωτής/αγοραστής δε φταίει σε τίποτα να υφίσταται αυτήν την ταλαιπωρία η οποία μελλοντικά μεταφράζεται σε χαμένους πελάτες, τόσο επειδή οι ίδιοι δεν πρόκειται να ξαναγοράσουν Peugeot αλλά και λόγω της αρνητικής φημολογίας που δημιουργείται. Ακολουθήστε το link για να δείτε τους πίνακες: http://docs.google.com/fileview?id=0B2Rm7SDPZt_KZTQ5NDBlNGQtNjdkNy00ZDFiLTk4MDMtYTU2OWI0MjM0Y2Jk&hl=en |
king207cc έγραψε: | ||
ωραία θα πάω να πάρω ένα suzuki liana να ησυχάσω! |
Gr13 έγραψε: | ||||
++++ δεν τίθεται θέμα προβλήματοϛ από το πρόγραμμα γιατί είχα και πριν από αυτό αρκετά παρομοια προβληματακια. όσο για το αστρα σε πληροφορω ότι ήταν το δευτερο opc που φτιαχθκε στην χώρα και από τα πρώτα που αγοραστηκαν,οποτε δεν υπήρχε ούτε σε αυτό τεχνογνωσεια. Το άστρα σχεδόν με το που στρώθηκε πήγε για ανβάθμιση,και φτιλαχτηκε παράληλος εκεινη την στιγμή.Επιπλέον το κλιό που ειναι και αυτό γαλλικό φοράει πρόγραμμα εδώ και χρόνια μαζί με άλλα πραγματάκια και δεν εχει βγάλει τίποτα. |
climbonice έγραψε: |
...το δεξί λαμπάκι στα πίσω φώτα πορείας πότε ανάβει και πότε όχι! ...ή το λαμπάκι φταίει ή κάποια επαφή... |
climbonice έγραψε: |
Άρη είναι έτσι όπως τα λες. Συμφωνώ 100% μαζί σου.
Εν τω μεταξύ φαίνεται πως σήμερα έληξε το θέμα με το "Side lamp(s) faulted". Το αυτοκίνητο μπήκε στο διαγνωστικό και αλλάχτηκε η προβληματική λάμπα. Τουλάχιστον καθώς επέστρεφα από το συνεργείο το σφάλμα δεν άναψε ούτε μία φορά! Παρεμπιπτόντως κι επειδή κι εγώ τα σχεδόν τρία χρόνια που έχω το 207 έχω γυρίσει ουκ ολίγα εξουσιοδοτημένα της Peugeot, το συγκεκριμένο που πηγαίνω τελευταία με έχει αφήσει περισσότερο ικανοποιημένο από τα υπόλοιπα. Οι άνθρωποι είναι φιλικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν, ενώ στα θετικά συγκαταλέγω ότι ο ένας εκ των μαστόρων έχει ένα 207 Rallye, οπότε θέλοντας και μη κάτι παραπάνω θα ξέρει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κατά το τελευταίο μάλιστα service έμεινα έκπληκτος όταν είδα το CC να με περιμένει αστραφτερό σαν να βγήκε μόλις από την έκθεση (τα έχω γράψει και πιο πάνω). Δεν ξέρω αν είναι σωστό να κατονομάσω το συνεργείο οπότε όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μου στείλει pm. Κοίτα να δεις που τώρα που αλλάζω αυτοκίνητο βρήκα συνεργείο... |