207 GT HRAKLEIO έγραψε: |
Γειά σας παιδιά!!
Πρίν 2 ώρες περίπου πήγα να βάλω μπρός το αυτοκίνητο μου (207GT), και : ακούστηκε το χαρακτηριστικό "μπίπ"(προβλήματος), άναψε το λαμπάκι (κίτρινο θαυμαστικό) και στον πίνακα ενδείξεων μου έβγαλε την εξής ένδηξη: check engine oil level (κάτι με την στάθμη του λαδιού μάλλον).. Άλλαξα λάδια στα 20.000 χλμ και τώρα έχω 26.500.. Άπο βδομάδα έχω σκοπό να αλλάξω λάδια ετσι κ αλλιώς (το είχα στο πρόγραμμα).. Το έχει ξανασυναντήσει κανείς στο 207 του GT/ RALLYE /RC ? Να προσθέσω λίγο λαδάκι ή να μην το κινήσω καθόλου και απο βδομάδα να το πάω αντιπροσωπεία..????? Τσέκαρα τη στάθμη του λαδιού και φαίνετε οτι έχει λάδι μεσα αλλα δεν μπορώ να καταλάβω πόσο περίπου έχει..Είναι σίγουρα κοντά στο δεύτερο σημαδάκι του δείκτη.. |
dimkeras έγραψε: |
Άλλαξα λάδια στα 70.000, προχθές με 74.900 άναψε η ίδια ένδειξη. Από το σκίσιμο ήταν βέβαια (και συμπλήρωσα 850ml μέχρι να φτάσει στην πάνω μπίλια ![]() |
android έγραψε: |
δεν το πατε συνεχεια ταπα κ το καλομαθατε ![]() βεβεα εχω 25000 χλμ οταν φτασω στα 70000 δεν ξερω τι θα γινετε |
tasos207RC έγραψε: |
Να τονισω οτι εχω 3 χρονια δωρεαν service. |
broulis έγραψε: | ||
Πως έγινε αυτό ρε φίλε?Ποιά αντιπροσωπέια στο έκανε?Καλή φάση...Εμέις μάλλον στο πηγάδι κάναμε πιπι???????? ![]() ![]() ![]() |
tasos207RC έγραψε: |
Δεν χρεωθηκα κατι εξτρα,απλα αυτο ηταν το δωρο που μου εκαναν.Το πρωτο service μου ειχαν πει στα 20,000,αλλα οταν πηγα στην αντιπροσωπεια για τα λαδια μου ειπε ο μηχανικος απο μονος του να κανω service αφου εχω κλεισει 6μηνο.
Στον Πετιμεζα πηγα,στην Γρ.Λαμπρακη. Υ.Γ. Το λαμπακι τελικα εσβησε. |
tasos207RC έγραψε: |
Τελικα στο βιβλιαρακι που μου εχουν δωσει δεν λεει κατι για πρωτο service στα 20,000.Δηλαδη δεν εχει καποιους ορους συγκεκριμενους.Sorry για το spam. |
tasos207RC έγραψε: |
Επειδη δεν κανω πολλα χιλιομετρα λογω δουλειας,μαλλον θα πηγαινω καθε 6 μηνες.Τωρα για τα λαδια εχετε να προτεινεται κατι?Ειναι καλυτερο να παρω εγω δικα μου? |
tasos207RC έγραψε: |
Το service περιλαμβανει εργασια κ ανταλλακτικα,εκτος και αν εχουν φθαρει νωριτερα λογω κακης χρησης.Δηλαδη αν εγω ειμαι ολο γκαζι-φρενο κ λιωσω τα τακακια πολυ γρηγορα,τοτε δεν θα τα καλυψουν αυτοι.Ας μου βαλουν αυτοι τωρα τα δικα τους κ στην επομενη αλλαγη που θα εχω περισσοτερα χιλιομετρα,θα βαλω ενα πολυ καλο λαδακι. |
GeoMel έγραψε: |
Παιδια λιγο τα φωτα σας. Θεωρειτε φυσιολογικονα καει λαδι σχεδον απο το μαξιμουμ μεχρι την ειδοποιηση check engine oil level μεσα σε 3500 χιλιομετρα?
Τα χιλιομετρα εχουν γινει με σχετικη πιεση (ουτε κοφτες αλλα ουτε και πολυ χαμηλες στροφες). και το ρωταω αυτο γιατι πριν απο 5 μηνες περιπου συμπληρωσα λαδι μετα το σερβις του καλοκαιριου (24000 χλμ περιπου) και απο τοτε μου εχει βγαλει την ενδειξη για συμπληρωμα λαδιου 2 φορες! μια στα 25640χλμ (οπου μου ελεγξαν την σταθμη του λαδιου μετα απο 1000χλμ οπου μου ειπαν οτι ηταν σε φυσιολογικα επιπεδα) και μια τωρα στα 29100 χλμ. Η αντιπροσωπεια μου λεει οτι ειναι φυσιολογικο το καψιμο του λαδιου αλλα χωρις να ξερω και πολλα απο μηχανικης αποψης μου φαινεται λιγο μεγαλη η ποσοτητα. Και η κακο ειναι οτι σε 1 μηνα τελειωνει και η εγγυηση. |
GeoMel έγραψε: |
Το ξαναπηγα στην αντιπροσωπεια για να το ελεγξουν. Μου εβαλαν λαδι μεχρι το μαξιμουν και πηγα μετα απο 1000 χιλιομετρα παλι για οπου η σταθμη επεσε λιγο πιο κατω απο τη μεση. Εκαψε δηλαδη περιπου 530 ml του λιτρου. Και τωρα περιμενω να ξαναπαω σε αλλα 1000 για να επαληθευσουν οτι καιει παραπανω λαδι. |
tammy έγραψε: | ||
φιλε ποσα km εχει το αμαξι σου? |
GeoMel έγραψε: |
Το ξαναπηγα στην αντιπροσωπεια για να το ελεγξουν. Μου εβαλαν λαδι μεχρι το μαξιμουν και πηγα μετα απο 1000 χιλιομετρα παλι για οπου η σταθμη επεσε λιγο πιο κατω απο τη μεση. Εκαψε δηλαδη περιπου 530 ml του λιτρου. Και τωρα περιμενω να ξαναπαω σε αλλα 1000 για να επαληθευσουν οτι καιει παραπανω λαδι. |
GeoMel έγραψε: |
παρασκευη πηγα για 2ο ελεγχο που συμπληρωσαν 400ml. Και σημερα με πηραν απο την LION οπου μεσα σε 10 μερες μου τοποθετουν καινουργιο κινητηρα ![]() |
mrkaza έγραψε: | ||
Οποτε εχεις 10 μερες να το σκισεις χωρις τυψεις ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Τί στο δι@ολο, πατάτες τηγανίζει? Άντε, γράψτε χιλιομετράκια να δούμε τί κάνουν και οι υπόλοιποι γκαζολάτρεις... |
mrkaza έγραψε: | ||
Μπα κατι σε ψαρικο καθως οταν αυτο τηγανιζει ο οδηγος συνδεετε με ορο που εχει μεσα Viagra :D Μηπως τι θηκη με το λαστιχο πισω την εχει για αυτο ? να βαζεις τα λαδια γιατι που ξερεις αν πας μακρια θα σου χρειαστουν ![]() ![]() |
hitman έγραψε: |
εμενα παιδια απο τα 40.000 χλμ μεχρι τωρα που εχει 50.000 εφτασε να καιει 1 λιτρο στα 1.200 χλμ περιπου! με αποτελεσμα το μοτερ να παει για αλλαγη σε λιγες μερες.Επειδη το αμαξι ειναι εκτος εγγυησης εδω και 5 μηνες θα μου καλυψει η peugeot το 40% του κοστους....
Για αυτο οποιος εχει προβλημα μην το αφησει... |
hitman έγραψε: |
Δεν μου ειχε καψει πανω απο 800 ml στα 10.000 χλμ.
το κοστος που μου ειπαν ειναι 5.255 ευρω!!! ολα μαζι. |
recife_rallye έγραψε: |
Οσον αφορα το λαμπακι μην τρελαινεστε χωρις λογο..αυτο το λαμπακι σου υπενθυμιζει οτι η σταθμη εχει πεσει λιγο κ πρεπει απλα ν το ελεγξεις..δν υπαρχει κανενας απολυτως κινδυνος..κινδυνος υπαρχει μονο οταν αναψει το κοκκινο λαμπακι του λαδιου που σημαινει πως η πιεση του λαδιου ειναι ανεπαρκης.. ![]() |
mrkaza έγραψε: |
Βασικά αν αναψει και εσυ εκεινη την στιγμη το εχεις "καψει" μεχρι να δεις τι αναψε θα εχεις παθει 9 εγκεφαλικα και 2 ανακοπες οταν δεις κατι με το λαδι παθενεις αλλα 2 |
CHRIS106 έγραψε: |
¨Οτι να ναι... Το πρωι του ανοιξα τον διακοπτη και εκτος του γνωστου check oil level μου εβγαλε και ''economy mode. Το εσβησα το ξαναανοιξα και οκ μετα.'' Τι στο καλο?? απο τωρα μπαταρια ή μηπως παιζει κατι αλλο?Δεν υπηρχε ουτε αναπτηρας ανοιχτος στο αυτοκινητο. Στην αντιπροσωπεια μου εεκλεισαν ραντεβου για 26-8 και μου ειπαν οτι αν το ξαναβγαλει να το φορτωσω στην οδικη και να το παω..... |
CHRIS106 έγραψε: |
Παντως για το economy mode εφοσον δεν υπαρχει κατι που να καταπονει την μπαταρια και εφοσον δεν δουλευω γενικα τπτ οταν ειναι σβηστο το αυτοκίνητο δεν μπορω να εξηγησω γιατι το βγαζει. Μου το εβγαλε παλι σημερα το πρωι..... θα αγορασω γεννητρια ![]() ![]() |
hitman έγραψε: |
εμενα παιδια απο τα 40.000 χλμ μεχρι τωρα που εχει 50.000 εφτασε να καιει 1 λιτρο στα 1.200 χλμ περιπου! με αποτελεσμα το μοτερ να παει για αλλαγη σε λιγες μερες.Επειδη το αμαξι ειναι εκτος εγγυησης εδω και 5 μηνες θα μου καλυψει η peugeot το 40% του κοστους....
Για αυτο οποιος εχει προβλημα μην το αφησει... |
mathanas έγραψε: |
Μα το πες μονος σου, ειναι GT δεν ειναι για αστικες μετακινησεις εκει το σκιζεις κανονικα το αμαξι οχι στην εθνικη ρομαντζα.... |
salex έγραψε: |
Βρε παιδιά, δοκιμάστε να αλλάξετε τύπο λαδιού.
Κάποιες συνταγές καίγονται πολύ ποιο εύκολα από τις άλλες, παρόλο που ονομαστικά έχουν την ιδια ρευστότητα. Δεν είναι απαραίτητο ότι χρειάζεται αντικατάσταση κινητήρα επειδή καίει λίγο λάδι. Γιατί 1 λίτρο στα 5000χλμ δεν θεωρείται πολύ για κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Από την εμπειρία μας, αλλάζοντας σύνθεση λαδιού βελτιώνεται ΠΟΛΥ η κατάσταση. Πόσο μάλλον που τα αυτοκίνητα που παρακολουθούμε είναι όλα βελτιωμένα και θα έπρεπε να καίνε πολύ περισσότερο λάδι από τα εργοστασιακά. Αλλά κατι τέτοιο δεν συμβαίνει. |
lionking(t) έγραψε: |
Μια απο τα ιδια και για εμενα,εκανα service στα 30.000 και μεχρι τα 37.500 μου αναψε check engine oil 4 φορες οπου και συμπληρωσα περιπου 4 λιτρα λαδι συνολικα.Παμε μαλλον για αλλαγη κινητηρα. |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: | ||
εγω ψηφιζω να πας αμεσως...και πιστευω πως και λαδι να αλλαξεις θα δεις μικρη διαφορα αλλα παλι θα καει μιας και εσυ μας μιλας για τρελη καταναλωση ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
crusader έγραψε: |
Μου είπαν να ελέγχω - συμπληρώνω ανα 5.000χλμ και ανα 10.000χλμ να αλλάζω. Όλα αυτά μέχρι τα 30.000 περίπου όπου ο κατασκευαστής λέει ότι σταματάει να καίει..... ![]() |
makis106 έγραψε: |
...Δηλαδή εμένα που στα 27000 δεν καίει τίποτα, λες να αρχίσει στα 30000 ![]() ![]() ![]() ![]() |
dimkeras έγραψε: |
@ makis106
Το δικό μου είναι λίγο "αρχαίο", 04/2007. Το κακό είναι πως κανείς δεν αναλαμβάνει να βρει το πρόβλημα. Μου πρότειναν από την εταιρεία 3 μετρήσεις ανά 1.000km στο λάδι, και σε περίπτωση που βρεθεί να καίει πάνω από 0,5 λίτρα να γίνει αντικατάσταση κινητήρα (είμαι εκτός εγγύησης όμως από το Μάιο) με 60% επιβάρυνση δική μου και 40% Πεζώ. Catch the egg and give it a haircut (Πιάσ' τ' αυγό και κούρεψ' το!) |
mrkaza έγραψε: |
Εβαλες 1 λιτρο χωρις να δεις ποσο εχει καψει στο περιπου απο το δεικτη ? γιατι και το πολυ λαδι ανεβαζει πιεση λαδιου αν δεν κανω λαθος ![]() Economy mode μπένει παντα αν το αφησεις με το κλειδη για κανενα 10λεπτο αν θυμαμε καλα . πρωτη φωρα το ειδα οταν εβαλα να φορτισω μπαταρια απο αναπτηρα δευτερη οταν ειχα την μπλαφωνιερα αναμενη και διαβαζα για κατι για τσεκαρε την μπλαφονιερα και οτι δεν εχεις ξεχασει κλειδια οσο εβαζες λαδια ψηριζες το αμαξι κτλ κτλ. Α ναι μου το κανει και αν παω να το πλεινω και εχω τι μουσικη μα να το πληνω θελω του λεω οχι θα μινεις μου απαντα κτλ κτλ . Ειναι σπαστικο αλλα σε σωζη οταν κανεις τι βλακεια ![]() |
mrkaza έγραψε: |
![]() Θα ξεκινησω βολτες περιφερειακο.... |
CHRIS106 έγραψε: | ||
και πως καταλαβαινεις οτι εχει μαζεψει λαδι η τουρμπινα? |
mrkaza έγραψε: |
Ποιο ευκολα θα δοκιμαζα αυτα http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/4304.pdf παρα κατι σε 10/40 που ειναι σιγουρο οτι δε κανουν απο την PEUGEOT τουλαχιστον αυτα υπερκαλιπτουν αυτα που πρωτινει αλλα και παλι δε θα τα εβαζα θα το φοβομουν ![]() |
salex έγραψε: |
Δημοσθένη, δοκίμασε πάντως και τα 10/40. Από πλευράς κατασκευαστή αναφέρονται ως διαθέσιμα προς χρήση σε θερμό κλίμα όπως της Ελλάδας.
Υπάρχει σχετική αναφορά στο servicebox, όταν γυρίσω με το καλό θα ανεβάσω την εικόνα της. Σίγουρα είναι ύποπτο ότι καίει 1 λίτρο σε τόσο μικρό διάστημα. Κάπου πρέπει να πηγαίνει! |
power έγραψε: |
Γνωριζει κανεις που μπορω να βρω λαδια fuchs? |
dimkeras έγραψε: | ||
Στέλιο, θα με ενδιέφερε αυτό που λες. Προχθές πάντως που λύσαμε κολάρο εισαγωγής από τουρμπίνα, είχε λαδάκι μέσα. Επίσης της τελευταίες μέρες (δε ξέρω πόσο καιρό συνέβαινε) παρατήρησα ένα κροτάλισμα στο άφημα του γκαζιού ή σε απότομα βυθίσματα με χαμηλές στροφές. Αλλά κάπου λέει Τουρίστας ότι συντονίζει το αξονάκι της wastegate. Επίσης παρατηρώ πτώση της απόδοσης, από 5krpm και πάνω ζορίζεται πάρα πολύ να ανεβάσει, σε σχέση με πριν. (Βρε, λες να έχω μπουκώσει με τίποτα κεραμικά από τον καταλύτη? να τον έκανα κομμάτια και κροταλίζουν? ή λέω @@ριές και φταίει πάλι η βαλβίδα στοπ?) |
dimkeras έγραψε: |
Στέλιο, θα με ενδιέφερε αυτό που λες. Προχθές πάντως που λύσαμε κολάρο εισαγωγής από τουρμπίνα, είχε λαδάκι μέσα. |
mathanas έγραψε: |
Παντως σε ποια λογικη μπορει να στηριχτει το να σκιζεις ενα μοτερ και να καιει λιγοτερο λαδι απο οτι να το πας χαλαρα ??? |
mathanas έγραψε: |
Μονο στο αν καποιος εννοει χαλαρα να το δουλευει με 4-5 στις 1500 και να ανεβαινει ανηφορα και να λεει το παω χαλαρα |
mathanas έγραψε: |
Η αλλαγη λαδιου μπορει να παιζει αλλα απο 0,5 lt στο μηδεν ??? |
mathanas έγραψε: |
Τον σκουπιζεις καλα, το βουτας μεσα και τον βγαζεις, μετα ακουμπας το δακτυλο σου και το σηκωνεις σιγα σιγα εκει που αρχιζει να ειναι λερωμενο... |
Gr13 έγραψε: |
Ελεος παίδες πάλι CHECK ENGINE OIL LEVEL,μου το είχε ξαναβγάλει οταν είχα 28000 χιλιομετρα και τώρα πάλι τα ιδια και έχω 33000 χιλιόμετρα,Ελεος σε λίγοθα βάζω περισότερες φορές λάδι παρά βενζίνη.Μήπως είναι δίχρονο? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
drdino έγραψε: |
Να ρωτήσω κάτι, τα λάδια σας δεν τα ελέγχετε τακτικά; ![]() Σε αυτά τα 5k χλμ πόσο καίει; |
ayrton έγραψε: |
Εχθές που είπα να τσεκάρω τα λάδια ειδα το εξής: απο τα 21.700 που τα είχα αλλάξει μέχρι τα 27.050 που είμαι τωρα δηλαδή 5.350 χλμ συμπλήρωσα 0.600ml λάδι. Φυσιολογικό η όχι παιδιά? |
kos_argyris έγραψε: | ||
Φυσιολογικότατο.. |
ayrton έγραψε: | ||||
Το εύχομαι ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||||||
χμμμ εγώ που δεν καίω τίποτα? δεν μπορώ να πω ότι το σκίζω κάθε μέρα, αλλά τουλάχιστον αυτό δεν είναι εμφανές στον δείκτη λαδιών... μάλλον θα καίω κάτι αλλά απειροελάχιστο. |
ayrton έγραψε: | ||||||||
Δεν καίς τίποτα? καλα οκ. Δεν υπάρχει μοτέρ τετοιου τίπου με λαδι 5-30 που να μη καίει τίποτα. η φυσιολογικη φθορα του λαδιου πρέπει να υπαρχει και ειναι νορμαλ για προστατευεται το μοτερ. τωρα τα δεν καιω τίποτα.....οκ εντάξει. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||||
|
sotiris-gt έγραψε: |
Συμπλήρωσα λοιπόν λάδι μέχρι να σταματήσει να βγάζει την ένδειξη (περίπου 400ml). |
bagosgt έγραψε: |
με 400ml δε νομιζω να πηγαινει απο το min στο max.υπαρχουν ποστ που λενε ποσο θελει απο το μιν στο μαξ. |
Puzzle έγραψε: |
Ειναι απλα τα πραγματα...
Παρτε λαδια απο το club η απο γνωστο χονδρεμπορα... 5 λιτρα 50 ευρουλακια... Τραβατε στο βενζιναδικο...5 ευρω η αλλαγη... Συνολο 55... Κοστος σε αντιπροσωπεια 100-120 ευρω..!!! 55 ευρουλακια+ φιλτρο καθε 2 αλλαγες καθε 7000-10,000 χλμ δεν το βρισκω τοσο τρελλο ποσο...και εχετε και το κεφαλι σας ησυχο..!!! |
android έγραψε: | ||
δεν το πηγες στο full δλδ? ποσα χλμ εχεις κανει μ αυτα τα λαδια?μηπως γιναν πετρελαιο κ θες καινουρια? |
sotiris-gt έγραψε: | ||||
Σήμερα το ξαναμέτρησα με τον κινητήρα κρύο πλέον (αν και είναι τραγική η διάταξη για την μέτρηση της στάθμης). Το λάδι βρίσκεται στην μέση της 2ης μεταλλικής μπίλιας. Αυτό δεν είναι το max? Γιατί συνεχίζει και μου βγάζει ένδειξη χαμηλής στάθμης?? Μήπως πρέπει να είναι πάνω από την μπίλια? |
spyros_rallye έγραψε: |
Επειδη μου αναψε και εμενα το oil level check για πρωτη φορα στα 80.000, μαλλον ειναι ο αισθητηρας γιατι λαδι εχει κανονικα και ειναι πριν 10.000 αλλαγμενα, ξερει κανεις διαδικασια αλλαγης αισθητηρα και κοστος? |
leonidasthess έγραψε: |
Γεια χαρα παιδια,
Πριν 1000 χλμ έκανα service και ο μηχανικός μου έβαλε 10-50 λάδια. Τώρα μετα απο 1 ταξίδι, μου έβγαλε την ένδειξη check engine oil. Η σταθμη είναι πάνω απο την δεύτερη μπίλια η στην μέση της μπιλιας (δεν θυμάμαι ακριβώς). Τι να κάνω;; |
leonidasthess έγραψε: |
Η σταθμη είναι πάνω απο την δεύτερη μπίλια η στην μέση της μπιλιας (δεν θυμάμαι ακριβώς). |
DENMARK έγραψε: |
Ναι εντάξει……. Και φυσικά έχεις δίκιο Μάκη…. ![]() Το έγραψα Check engine oil……. Χωρίς το» level» για να του δείξω όπως είπες ότι το 10-50 είναι ακατάλληλο για τον THP ![]() |
leonidasthess έγραψε: |
Είναι λίγο πάνω απο το 2 μπαλάκι...Τώρα ψάχνω να βρω βενζινάδικο να βάλω 0-30!
Και όταν πήγα να μέτρηση το λάδι,φαινόταν ότι είχε πολυ λάδι! Ακόμα και στο δεύτερο μπαλάκι,έχει πολυ λάδι! Edit: Ρε παιδια όταν βάζω μπρος το αμάξι σβήνει το θαυμαστικο και είναι οκ... Μήπως τελικα είναι κάτι άλλο;; |
vasilisalessia έγραψε: |
εχει παρατηρηθει οτι με τα λαδια 5 30 το συγκεκριμενο μοτερ δε λιπαινεται σωστα με αποτελεσμα σοβαρες βλαβες τουρμπινας και επικαθησεις στο μοτερ κ.α.κανε οτι καταλαβαινεις αλλα μετα εαν το αμαξι βγαλει προβληματα ελατηριων αναθυμιασεων κλπ μη αρχισουμε παλι να λεμε οτι ειναι προβληματικα κλπ.εχει χιλιοσυζητηθει το θεμα εδω μεσα.ψαξε και θα το βρεις.τα συγκεκριμενα μοτερ χρειαζονται τη φροντιδα που τους αρμοζει |
N207r έγραψε: |
φιλε μ εβαζα 5-30 (mobil 1 esp) κ οι αναθιμιασεις ηταν εντονες k οταν παγωνε το μοτερ οι αναθιμιασεις ηταν παχιες αυτες που εβλεπα στο κουλερ η στην αγελαδα.. με τα 0-30 τοταλ/ελφ εχω βαλει κ τα 2 απλα δεν εχω αναθιμιασεις + καιει λιγοτερο + παει λιγο καλυτερα + πιο αθορυβο.. τα 5-30 εβαζα για 30.000 κμχ μεχρι που καταλαβα τι μαλ***α εκανα.. |
vasilisalessia έγραψε: |
οχι σωστη λιπανση ρε φιλε μου δε σημαινει σπαει το τουρμπο με τη μια.απλα το πυρωνει σε σημειο να ανεβαζει πιο ψηλες θερμοκρασιες.δεν φτανει ευκολα δε σημαινει οτι δε φτανει...!ενω με καποιο αλλο πιο λεπτο φτανει.και υπαρχουνε και 0 30 πολυ καλα για αυτες τις μηχανες.και γιατι να μη το προστατεψεις απο νωρις εαν μπορεις να το κανεις?οσο για τις επικαθισεις γιατι να μη το κανεις αυτο αφου μια καλη ποιοτητα λαδιου παιζει ρολο?για πιο λογο?εσυ η ο οποιοδηποτε ιδιοκτητης θα πληρωσει τη τυχον βλαβη.και ξερουμε πολυ καλα οτι λιγες φορες αποδιδουμε τη βλαβη σε λαθος λιπαντικο...μια εταιρεια βαζει ενα εξωδες που μπορει να λειπουργησει ο κινητητρας.αλλα δε σου λεει ποτε βαλε καλυετρα αυτο γιατι αν δε το βαλεις μπορει σε 100000χλμ να σου βγαλει βλαβη η να σου βουλωσει καμμια διοδο παροχης λαδιου η ξερω γω.και οταν μετα ακους τα ωστηρια να κανουνε θορυβο....και δε τα ακους μετα απο 30000χλμ.αλλα μετα απο 80000 και βαλε..και δεν ειμαστε ολοι μηχανικοι να ανοιγουμε μηχανες κλπ. |
vasilisalessia έγραψε: |
δε δημιουργητε καμμια παρεξηγηση φιλε μου.οποιος διαβαζει και ειναι προσεχτικος βλεπει το δικο μου ποστ βλεπει το δικο σου βλεπει και ολων των αλλων και ειναι ελευθερος να αποφασισει και να φερθει στο αμαξι του οπως θελει.κανεις δε βριζει η κανει διαφημιση εδω μεσα.ολοι μας λεμε την αποψη μας.ασχετα αν ειναι αντιθετη.για εμενα ειναι τα 0 30 καλυτερα πολυ ωραια.για εσενα οχι.το λες το λεω και οκ.δε χρειαζεται να προσεχουμε σε κατι νομιζω περα απο τα στοιχειωδη σεβασμου και ελευθερης γνωμης. |
makis106 έγραψε: |
Μάλιστα! Εσυ δλδ πιστευεις οτι οι αναθυμιάσεις που παραγει ενας κινητηρας, και τα λάδια που μεταφέρουν αυτες εξαρτόνται απο τον τυπο του λιπαντικού! Δηλαδη με τα 5-30 οι αναθυμιασεις κουβαλανε λαδια ενω με τα 0-30 όχι? Για να ξερουμε τι λεμε. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
συγνωμη Μακη, δεν θελω να στην πω( εχω δει πολλα ποστ σου και σε πολλα συμφωνω μαζι σου, αλλά εδω νομιζω οτι κανεις λιγο λαθος, εκτος αν δεν καταλαβα εγω καλα) να ξεκαθαρισουμε κατι οι αναθυμιασεις τι ειναι? ![]() απο τι αποτελούνται? ![]() |
makis106 έγραψε: |
.....Ο όγκος αυτος λοιπον όπως ειναι φυσικο θα συμπαρασυρει και την αναλογη ποσοτητα λαδιού.... |
makis106 έγραψε: |
Αν εχεις ακουσει για παραδειγμα περιπτωσεις οπου καποιοι παρατηρησαν πολλα λαδια στις αναθυμιασεις που τυχαινει να ειχαν εξω, και τελικα διαπιστωσαν σπασμενο έμβολο (μακρια απο 'μας!)... αυτο εγινε γιατι διεφευγαν πολλα καυσαερια πλεον απο τον κυλινδρο, αυξηθηκε κατακορυφα ο ογκος των αναθυμιασεων και παρασυρονταν μεγαλη ποσοτητα λαδιών. |
leonidasthess έγραψε: |
Γεια χαρά παιδιά,
Πάνε 3-4 μέρες που άλλαξα τα λάδια και όλα είναι οκ. Πρέπει να κάνω κάτι άλλο? Να αλλάξω και το φίλτρο μήπως? Διότι εγω άλλαξα μονο τα λάδια της μηχανής! |
leonidasthess έγραψε: |
207 cc turbo.
Μου είχαν βάλει κατα λάθος τα 10-50 και πήγα και τα άλλαξα με 5-30. Πρέπει να αλλάξω κάτι άλλο? |
DENMARK έγραψε: |
Οκ ρε συ…… όλα καλά…. ![]() Απλώς θυμήσου όσο πιο γρήγορα μπορέσεις 0-30 total quartz αλλαγή μαζί με το φίλτρο, και σε περίπου 1000 χιλ αλλαγή και τα δυο και από εκεί και πέρα 0-30 σε κάθε αλλαγή |
broulis έγραψε: |
Εμένα το αυτοκίνητο είναι 5/2009. Για τα πρώτα 30.000χλμ δεν είχε κανένα θέμα με λάδια. Στις 33.000 άναψε το πρώτο λαμπάκι.Συμπληρώθηκε λάδι ξανά μετά απο 5.000χλμ λαμπάκι. Το τρίτο λαμπάκι ήρθε μετά απο 3.000χλμ.Κάνω service και μου λέει ο μηχανικός να κάνω 1000χλμ και να το πάω για μέτρηση.Έτσι και έγινε. Έκανα 1000 πιο πιεσμένα χλμ απο το κανονικό( αύξησα τη μέση κατανάλωση απο 9.6/100 στα 10.6/100) και το πήγα σήμερα το πρωί για μέτρηση.Αποτέλεσμα, είχε κάψει καμιά 600γραμμαρια.Ο μηχανικός είπε ότι έχει βγει μια ανακοίνωση απο την εταιρία ότι εαν είσαι σε αυτά τα επίπεδα κατανάλωσης και δεν έχεις ξεπεράσει τα 80.000χλμ( έχω 42.000) σου ανοιγουν δωρεαν το καπάκι της κεφαλής και επιδιορθώνουν τη ζημιά...Περιμένω να δω την απάντηση της Peugεot.Διαφορετικά το κόστος επισκευής είναι τουλάχιστον 500ευρώ και εργατικά όσο σε χρεώσει το συνεργείο...Όπως και στα mini έτσι και στο 207 όλο το θέμα είναι απο τους οδηγούς των βαλβίδων... ![]() |
Globalzero έγραψε: |
και εγω αφου αρχισε μετα τα 25000 να καιει λαδι σαν τρελο(απο τη στιγμη που εβαλα τα TOTAL inceo ecs) και αφου εκανα αλλαγη κινητηρα ΠΛΕΟΝ εβαλα total 9000 0W30...
ΑΛΛΑ δυσκολευομαι να πιστευψω οτι η μαμα Peugeot χαλαει ετσι το ονομα της και προτείνει ενα λάδι που αποδεδειγμένα οπως λες εσυ δημιουργει μεσομακροπροθεσμα προβλημα στο μοτερ. Οπως προειπα βαζω πλεον 0W30 αλλα μου φαινεται εξωπραγματικο για εταιρια παγκοσμιου βεληνεκους και μαλιστα αφου εχει μια πολιτικη αλλαγης του μοτερ σχετικα χαλαρη.. Οκ να υποθεσω οτι τις τοπικες αντιπροσωποιες και συνεργεια τους συμφερει αλλα τη Peugeot?Για του ρυπους δε μπορουσαν δλδ με αλλο τροπο να βγαλουν eyro 4? |
mechanic έγραψε: |
Το μειονεκτημα του 0-30 ειναι οτι θετει ενα "μικρο εμποδιο" στις εκπομπες ρυπων,
οποτε αναγκαστικα πρεπει να βαλουν στη λιστα των λιπαντικων ενα λιπαντικο με low emission ικανοτητες. Ετσι με αυτο περνανε τις δοκιμες και παιρνουν τις εγκρισεις που χρειαζονται;) Ριξε μια ματια στα face lift 207 RC που δινει 0-30 αλλα και το καινουργιο low saps και τρεχα γυρευε 5-30... Το πραγμα ειναι πολυ πολυπλοκοτερο απο οτι επιφανιακα φαινεται. Εξαλου προβλημα δεν βγαινει απο τη μια στιγμη στην αλλη... πχ αν καποιος βαζει το καστρολ long life 5-30 (και το αλλαζει πολυ συχνα και δεν το ζοριζει ηδιαιτερα) σιγουρα δεν ειναι σωστη κινηση, αλλα θα βγαλει προβληματα τουρμπηνες/οδηγους κτλ... και συγκριτικα πολυ αργοτερα απο καποιον που το ζοριζει και τα αλλαζει πχ καθε 10.000χλμ Κοιταξτε, και βαλβολινη να βαλετε το μοτερ δεν θα σπασει με τη μια. (Συγνωμη για αυτο που θα πω, δεν θελω να προσβαλω κανεναν αλλα γενικα το κεφαλαιο "λιπανση" απαιτει πραγματικες γνωσεις που ελαχιστοτατοι τις εχουν για αυτο και δεν μπορει να γινει σωστη συζητηση) Οποιος βαζει 5-30 ειναι επιηκως ασχετος, ή ημιμαθης ή παραπλανημενος ή ξερει τι γινεται και εχει καποια ωφελη τιποτα αλλο, απλες μηχανολογικες κουβεντες... Καθως για σκεφτειτε λιγο το εξης... τι καλυτερο για την "πιατσα" των απανταχου συνεργειων/μηχανικων/ επισημων και μη απο το να πεταει σιγα σιγα και ωραια προβληματα ενα μοτερ που εχει πουλησει σαν ζεστο ψωμι???????? Και μαλιστα δεν σε αφηνει στο δρομο, αλλα σου ερχεται σιγα σιγα το προβλημα και καποια δεδομενη στιγμη δινεις το 500ρικο στην επισκευη βριζωντας το προβληματικο μοτερ και ευχαριστωντας τον μηχανικο σου που "σε εφτιαξε" ![]() Παιδια ξυπνηστε και μην εισαστε προβατα ![]() Το μαρκετιν ειναι κατι πολυ δυνατο, πολυ ποιο πανω απο τον καθεναν μας... Και να πω τη μαυρη μου αληθεια, αν ειχα μερηδιο απο την "πιτα" της αγορας ισως και να μασαγα λιγο τα λογια μου. Και οπως παλαιοτερα ειχα δεχθει καποια τηλεφωνηματα του στιλ "μην τους ξυπνας γιατι μας κοβεις το ψωμι" Ναι εχουν δηκιο, η αγορα πρεπει να κινειται, αν τα αμαξια σας δεν βγαζουν προβληματα και το μονο που χρειαζονται ειναι αλλαγη μπουζι και λαδια που θα τα εχετε αγορασει απο το εμπαυ, ξερετε ποσο θα μειωθει ο τζιρος της αγορας σε αυτη την κατηγορια???? Οποτε καλα κανει και υπαρχει το 5-30 οπως καλα κανουν καποιες αντιπροσωπιες και βαζουν ημισυνθετικο (δηλαδη ορυκτελαιο) 10-40 σε ΤΣΙ μοτερ. Και βαλβονινες 80αρες να βαλουν ακομα καλυτερα... Αν δεν χαλασουν τα ρημαδια και "προβληματικα" μοτερ δεν θα θελουν φτιαξημο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: |
Eτσι κ αλλιώς τι κερδίζουν απο κεφαλές και αλλαγμένα μοτερ καλυμμένα απο εγγύηση, ακόμη και αν αυτες εχουν λήξει??? Ουτε μπορω να δεχτω οτι η Peugeot εχει μεριμνήσει για τους απανταχού συνεργειάδες, προφανώς τους έχει χεσμένους! |
akis1976 έγραψε: |
Φαντάζομαι οτι τα μοτέρ που αλλάζει και η κεφαλές εντός εγγύησης είναι πολυ λιγότερα απο ολα τα αλλα προβλήματα που μπορεί να βγάζει λόγο ακατάλληλου λαδιού,και τα πληρώνει ο καθένας μας απο την τσέπη του. |
akis1976 έγραψε: |
Οι απανταχού συνεργειαδες απλά ακολουθούν αυτό που κάνει η αντιπροσωπεία σε 3 συνεργεία που είχα ρωτήσει μου είχαν πει 5w30 βάζει η αντιπροσωπεία 5w30 βάζουμε και εμείς! |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Τι να πω, πραγματικά είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος (δεν το λέω σε καμία περίπτωση για να σε διαβάλλω) ότι thp κινητήρας δεν χρειάστηκε χρόνισμα για 60.000km. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Τι να πω, πραγματικά είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος (δεν το λέω σε καμία περίπτωση για να σε διαβάλλω) ότι thp κινητήρας δεν χρειάστηκε χρόνισμα για 60.000km. Και ουσιαστικά η μόνη διαφορά είναι το λάδι, έτσι;
Προσωπικά με δύο διαφορετικά 5w30 που δοκίμασα δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Οπότε, αν και από τους πλέον δύσπιστους, λέω να δοκιμάσω τα 0w30. Εξ'άλλου δεν έχω να χάσω τίποτα. Υ.Γ. Το δικό σου είναι αυτό στο car βρε σύ; Κάπως μου είχε κάτσει ότι είχες μαύρο. Καλοδιατηρημένο δείχνει και παρεμπιπτόντως καλοπούλητο . |
mechanic έγραψε: |
Και το μοτερακι αν το δειτε πως ανοιγει και ποσο ευκολα κοφταρει θα νομιζετε οτι εχω κανα light προγραμμα. Οπως και ποσο λιγο καιει αν τυχον το οδηγησω ηρεμα, (σε χαλαρη διαδρομη δεν καιει πανω απο 4κατι λιτρα/100χλμ μεσο ορο) Εσωτερικα ειναι 5καθαρο και γενικοτερα ειναι σε τετοια κατασταση που με τιποτα δεν το πιστευεις οτι εχει ηδη γραψει 60.000χλμ... ... |
mathanas έγραψε: | ||
ολα να τα πιστεψω αλλα οτι καις 4 lt στα 100km Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Ε Τ Α Ι ![]() |
mitsos 306 έγραψε: |
για το θεμα 5-30 η 0-30 λαδι
το πρωτο νουμερο νομιζω ειναι για το κρυο και το δευτερο ειναι για το ζεστο. οποτε στο ζεστο κινητηρα και τα δυο εχουν το ιδιο ιξωδες |
mitsos 306 έγραψε: |
να το γυρισω σε 0-30 τοταλ? |
mitsos 306 έγραψε: |
περα απο την πλακα φαντασου οτι το εβαζα και για καλυτερο! |
mitsos 306 έγραψε: |
για το θεμα 5-30 η 0-30 λαδι
το πρωτο νουμερο νομιζω ειναι για το κρυο και το δευτερο ειναι για το ζεστο. οποτε στο ζεστο κινητηρα και τα δυο εχουν το ιδιο ιξωδες |
Παράθεση: |
τι ακριβως συμβολιζουν οι μοναδες mm2/s? τετραγωνικα χιλιοστα ανα δευτερολεπτο? |
makis106 έγραψε: |
Για μια αντιπροσωπεία είναι ρουτίνα αυτο το θέμα ακομη και για ΤΗΡ πλέον. |
mitsos 306 έγραψε: | ||
Για την λαιον(τουλαχιστον τησ θεσσαλονικησ...) τιποτα δεν ειναι ρουτινα, με τουσ πυροτεχνουργουσ που εχουν... |
makis106 έγραψε: |
Ο κινητήρας σου μπορει να καταναλώνει λάδι απο 3 πιθανά σημεία. Οδηγοί βαλβίδων, έμβολα, τουρμπίνα.
Με την κεφαλή είσαι κομπλέ. Απο έμβολα/ελατήρια δεν δειχνουν να μασάνε τα μοτερ. Μετα μένει η τουρμπίνα σου. την τσεκάρανε για διαρροή απο τον συμπιεστή? (αν και πρακτικά είναι αδύνατο να την τσεκάρουν όσο πεφτουν στην εισαγωγή οι αναθυμιάσεις αυτούσιες, αλλα δεν παυει να ειναι μια πολυ πιθανή αιτία...) |
bagos έγραψε: |
τσιμουχακια κ οδηγους αλλαξες?δειχνουν να εχουν θεμα τα δικα μας εκει.αν τα καταναλωνε απο τα εμβολα,θα το εβλεπες στα μπουζι. |
kostasvti έγραψε: |
Και ενώ κάθε μέρα το περνώ απο το καθιερωμένο πάρκινγκ μου, με το που βάζω μπροστά check oil και σβήνει στα καπακια. Περιμένω να ζεσταθουν τα λάδια, τίποτα με 2-3 σβήσε άναψε. Τσακαρω λάδια ηταν στη μέση. Συμπληρώνω μισο λίτρο πάλι τίποτα. Μετα απο στάθμευση 8 ωρών στη δουλεια, στο σχολασμα το τσεκ δεν ξανααναψε ποτε.. Τι μπορεί να φταίει; Το ψύχος; Οτι όντως ήθελε λάδια; Υπόψιν τα αλλαξα castrol 5-30 στα 50 και φλερταρω με τα 59. |
android έγραψε: |
Για αυτο σκουζω,οταν ακουω
Μου αναψε λαμπακι Δεν ειδα ποσο εχει Αλλα αφου αναβει στο 1 λιτρο Εριξα 1 λιτρο μεσα Πολυ πιθανο καποιο ηλεκτρικο σκαλωμα. |
N207r έγραψε: |
Τι λάδια του βάζεις μέχρι τώρα? |
marios_207_GT έγραψε: |
Καλημέρα παιδια, μου αναψε ενδειξη για σταθμη λαδιου ενω εχει ακομα 350 ml για να φθασει στο min, κανονικα στο 1 lt δεν αναβει, επειδη μαλλον θα κανω αλλαγη και δεν θα τα συμπληρωσω θελω να ρωτησω το εξης, να παω σε 0-30 τωρα στα 70.000km ? ή θα τα ρουφαει σαν τρελο, τωρα θελει 1 λιτρο ανα 3500-4000km. Σκεφτομαι μηπως ειναι αργα πλεον για να γυρισουμε σε 0-30 και η "ζημια" εχει γινει χωρις γυρισμο. |
mechanic έγραψε: |
Τωρα αν καποιος βεβαια εχει ανοιξει τα διακενα στο μοτερ του και βαζοντας τοταλ 9000 ενερτζι 0-30 και με ηρεμη οδηγηση εχει πολυ υψηλη καταναλωση λαδιου (μονο ετσι εισαι σιγουρος οτι το μοτερ σου εχει θεμα) η ειναι απο 40κιλος 300αρης και ανω τοτε και υπο αλλες προυποθεσεις πρεπει να παει στο τοταλ κουαρτζ 9000 5-40 ενερτζι και οχι σε καποιο κωλο 5-30. |
kostasvti έγραψε: |
Από ότι φαίνεται τα προβλήματα δεν λύθηκαν έτσι ...εύκολα. Η ένδειξη ξαναεμφανίστηκε μετά από 700 χλμ περίπου (ταξίδι, φορτωμένος) αλλά όχι ιδιαίτερο σκίσιμο. Πρίν από τα 700 είχε χάσει περίπου 300ml, και τώρα μετά τα 700 υπολογίζω ότι θέλει 200-250 όπως βλέπω τη ντίζα.
Τι γίνεται ρε παιδιά? Χρησιμοποιώ ανέκαθεν 5-30. Τα έχω δοκιμάσει όλα total, castrol, motul. Διάβασα στις προηγούμενες σελίδες πως το καλύτερο θα ήταν 0-30. Θα λύσει αυτό το πρόβλημα καψίματος λαδιού? Μήπως όπως προείπε ο @salex να δοκιμάσω 10-40? Το αμάξι έχει 68000χλμ. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι πως το πρόβλημα το βγάζει στο μεταβατικό στάδιο αλλαγής λαδιών που δεν έχω αλλάξει φίλτρο (το αλλάζω ανά μια αλλάγη). Έχει δοκιμάσει κάποιος κάτι που να ''περιόρισε'' το πρόβλημα? |
marios_207_GT έγραψε: |
Παιδια προσοχη απο που αγοραζετε λαδια εγω διαπιστωσα οτι το καστρολ σε εμπορο ηταν "παλιο" μπορει να εχει χασει τα "συστατικα" του να το πω κι ετσι, δεν ξερω, μπορω να πω σε pm σε καποιον για ποιον μιλαω και να παει να το δει, εχει ημερομηνια πανω, ασχετα οτι μυριζομαι νοθεια με τις τιμες που εχει. |
marios_207_GT έγραψε: |
Παιδια προσοχη απο που αγοραζετε λαδια εγω διαπιστωσα οτι το καστρολ σε εμπορο ηταν "παλιο" μπορει να εχει χασει τα "συστατικα" του να το πω κι ετσι, δεν ξερω, μπορω να πω σε pm σε καποιον για ποιον μιλαω και να παει να το δει, εχει ημερομηνια πανω, ασχετα οτι μυριζομαι νοθεια με τις τιμες που εχει. |
marios_207_GT έγραψε: |
Φιλε μου εγω προσωπικα επειδη εχω θεμα με οσους κοροιδευουν εμενα και αλλους καταναλωτες ψαχνω χημικο μηχανικο να μου κανει δωρεαν την αναλυση, εαν λεω, εαν το λαδι που πουλαει ο εμπορος που αναφερομαι εχει εστω και μια μικρη διαφορα με αυτο που πουλιετε 18+ ευρω το λιτρο σε μεγαλο καταστημα, θα ξεκινησω καταγγελιες. Δεν το συνεχιζω αλλο, για να μην κανω και δησφημιση, οποιος θελει να του πω τι εχω διαπιστωσει μεχρι τωρα και με αποδειξεις σε pm.
Υ.Γ προσφατα μου εδωσε λαδι του 2010. δεν ξερω αν παθαινει κατι αλλα καλυτερα να μου λεει εχει 10ε/λιτρο το λαδι του 2010 αμα θες λαδι Ιουνιος του 2013 πληρωσε το στο πρακτικερ 18 ευρω, δεν το λεει ομως |
broulis έγραψε: |
Λοιπόν σήμερα μετά απο κανα μήνα που είχε κάνει η αντιπροσωπεία το αίτημα εγκρίθηκε απο την Peugeot να αλλαχθέι το καπάκι κεφαλής στο 207 rallye που έχω. Το κόστος ανέρχεται στα 2900 ευρώ και θα το καλύψει εξωλοκλήρου η Peugeot. Να υπενθυμίσω ότι το 207 μου είναι αγορά 5/2009 και έχει 46.500 χλμ. Ελπίζω μετά απο αυτό να τελειώσει το θέμα της κατανάλωσης λαδιού το οποίο είχε φτάσει να είναι περίπου 1.3lit/3000khm.( λάδι Total 5/30).
|
Gotcha έγραψε: |
Οπα, γιατι εγω εχω 85000 μεχρι τωρα, και μετα απο καθε αλλαγη λαδιων, δεν καιει σταγονα μεχρι τα πρωτα 3000-4000 κμ (με τα φρεσκα λαδια) - αντε να καψει 200μλ μεχρι τα 3000 και μετα μεχρι τα 8000 συμπληρωνω και αλλα 800μλ. |
broulis έγραψε: | ||
Κατανάλωση λαδιού μέρος 2 Αφου αλλάχτηκε η κεφαλή όπως γράφω παραπάνω...η κατανάλωση συνεχίστηκε. Λαμπάκι στα 4000( μαμα) και ξανά λαμπάκι στα 2000( με πρόγραμμα 1ο Στάδιο). Τα βάλαμε κάτω με το μηχανικό μου και είπαμε να αλλάξουμε ελατήρια με κόστος κανα 600ευρώ...εύχομαι να τελειώσει το θέμα εκει. Εσείς στη θέση μου τι θα κάνατε? |
N207r έγραψε: |
κ όταν με το καλό το πάρεις στην μασχάλη |
broulis έγραψε: |
Εαν φτάσει στα επιπεδα 1lt/1000 χλμ θα μπεί χέρι στο μοτέρ... |
Downhill έγραψε: |
ουπς τωρα ειδα οτι ειναι παλιο το ποστ...
τι σκ**α μου ηρθε ειδοποιηση στο μειλ? |
Atmovat έγραψε: |
Καλησπέρα παιδιά,πρόσφατα μου άναψε το λαμπάκι check oil level και όντως ήταν στο minimum το λάδι.Επειδή θέλω να κάνω service σε καμια 40αρα ημέρες τώρα απλώς πρόσθεσα λάδι.Όμως συνεχίζει να ανάβει.Υπάρχει περίπτωση να ανάβει λόγω παραπάνω ποσόστητας λαδιού;
Ευχαριστώ |
stelmanious έγραψε: |
οταν λειπει λαδι το check oil μενει μονιμα αναμμενο ή σβηνει κατα την κινηση?Στον δεικτη λαδιου που πρεπει να ειναι(δεν εννοω στο μαξ -φουλ) ![]() |
DimiP έγραψε: |
μηπως παιζει ρολο (προς το χειροτερο) η χρηση μεσα στην πολη με μικρες αποστασεις καθημερινα και χωρις μεγαλες ταχυτητες ; |
salex έγραψε: | ||
Ναι γιατί η κατανάλωση λαδιού εξαρτάται περισσότερο από τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ και λιγότερο από τα χιλιόμετρα μετακίνησης. |
action_peugeot έγραψε: |
Μια επισκευή στο μοτέρ και το πρόβλημα λύνεται.
Όσο για τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα έχει βρεθεί και το πρόβλημα του ρεταρισματος από την κεφαλή. |
DimiP έγραψε: | ||
απο που προκυπτει οτι το μοτερ θελει επισκευη ; και τι εννοουμε επισκευη ; |
recife_rallye έγραψε: | ||||
Προκυπτει απ το οτι καταναλωνεις λαδι ενδεχομενως παραπανω απ οσο ειναι λογικο. Κοιτα,σε παρα πολλες περιπτωσεις το προβλημα με την καταναλωση λαδιου δεν προερχονταν απο καψιμο του κινητηρα,αλλα απο διαρροες.Βεβαιωσου πως τσιμουχες στροφαλου-τσιμουχακια βαλβιδων και φλαντζες καπακι βαλβιδων και βασης λαδιου δεν εχουν διαρροη και υστερα προχωρας σε αντικατασταση ελατηριων εμβολων οπως οριζεται η επισκευη που ανεφερε ο φιλος μας παραπανω. |
action_peugeot έγραψε: |
Πόσα λάδια καταναλώνει στα 10000 χιλιόμετρα.
Όλα?? |
salex έγραψε: |
Βέβαια, αφού λάδι τα ΤΗΡ καίνε από τα ελατήρια εμβόλων, όχι από το καπάκι... Ξυπνήστε βρε παιδιά. |
salex έγραψε: |
Βέβαια, αφού λάδι τα ΤΗΡ καίνε από τα ελατήρια εμβόλων, όχι από το καπάκι... Ξυπνήστε βρε παιδιά. |