NemesisUltra έγραψε: |
τα 266 ειναι απο πιο μεγαλο μοντελο και ποσο κανουν??? |
NemesisUltra έγραψε: |
τα 266 ειναι απο πιο μεγαλο μοντελο και ποσο κανουν??? |
RoadRunner122 έγραψε: |
Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.
Κι επειδή θα ρωτήσεις ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.
Κι επειδή θα ρωτήσεις ![]() |
S16 έγραψε: | ||
θα χρειαστει να αλλάξει και η τρόμπα? Υ.Γ. τόσο χρόνια διαβάζω γι΄ αυτη την αντλια και σαφές συμπέρασμα δεν εχω καταφέρει να βγάλω. ![]() ![]() |
NemesisUltra έγραψε: |
οχι 14 speedlyne εχω εδω τι να κανω ? και ζαντα δεν αλαζω με τπτ
μονο αν βρω την ιδια 15 αλλα δεν νομιζω θα μεινω με αυτες το 14 το καλο!!! για πες φιλε |
greenpug106 έγραψε: |
Αυτό είναι προσωπική άποψη του καθενός φίλε.
Απλά βάζοντας μεγαλύτερες δαγκάνες παρατηρείς μεγαλύτερη κίνηση του πεντάλ. Αν αυτό σε ενοχλεί τόσο τότε βάζεις και μεγαλύτερη αντλία. Όπως είπα πιο πάνω με το set up του 307 η κίνηση είναι ελαφρώς μικρότερη παρά του Gti-6. |
S16 έγραψε: | ||
Δηλαδη με τα 266 θα εχω μικρότερη κίνηση του πεντάλ σε σχέση με 283? Είναι μονο θεμα διαδρομής ή και δύναμης που πρέπει να βάλεις στο πεντάλ? |
NemesisUltra έγραψε: |
παιδια ποσο κανουν οι τριπυτοι δισκοι για μπρως πισω και ποσο κανουν τα τακακια ferodo ds2500 για το 106? |
NemesisUltra έγραψε: |
Εσυ Κωστα τι εχεις στο 106 σου? και ποσα αλογα εχεις σταματαει το αμαξι |
pugman έγραψε: |
...τώρα που έχω μείνει από μπροστινά φρένα (δίσκοι και τακάκια για αλλαγή) είναι καλύτερα να βάλω:
α)τα μαμάτα β)στην ίδια διάσταση uprated δίσκους-τακάκια (πχ brembo ή τι άλλο?) γ)μεγαλύτερη διάσταση δαγκανών-δίσκων από μεγαλύτερο μοντέλο Υπόψιν ότι έχω τις μαμάτες 14ρες 106gti ζάντες. Το αμάξι το σκίζω αραιά και που, οπότε σπάνια θα τεθεί θέμα υπερθέρμανσης, αλλά όταν πατάω το φρένο θέλω να...σταματάει (κάτι το οποίο δε συμβαίνει τώρα. Όταν πατάω απότομα φρένο με φοβίζει μερικές φορές-μήπως επειδή παλιώνουν? δε θυμάμαι πως ήταν όταν ήταν καινούργια τα φρένα...) Α, έχω και μεταλλικά σωληνάκια! Δε μου λέτε, τα υγρά φρένων κάθε πότε θέλουν αλλαγή? παίζουν σημαντικό ρόλο κι αυτά ε? θενκς ιν αντβάνς! |
Lef205 έγραψε: |
Με δισκους μην ασχοληθεις πολυ, παρε οτι πιο φθηνο βρεις στην αγορα. Απο τακακι πολλοι προτεινουν για καθημερινη χρηση φεροντο 2500, εγω στο αγωνιστικο μου οταν ειχα νορμαλ φρενα καταλαβα φρεναρισμα με φεροντο 3000 που στο δικο μου ποδι τουλαχιστον παροτι πιο σκληρα απο τα 2500 ηταν διαθεσιμα απο το πρωτο φρεναρισμα σε σχεση με τα 2500 και φυσικα κρατουσαν πιο πολυ. Οσο αφορα τη μεγαλυτερη διασταση κατα τη γνωμη μου ειναι λιγο μυθος το θεμα, αν εχεις σωλινακια αεροπορικου και καλο τακακι μια χαρα φρεναρεις και με την εργοστασιακη διασταση. Γιατι οι περισσοτεροι πανε σε μεγαλυτερη διασταση χωρις να εχουν ασχοληθει να βαλουν καλα υλικα τριβης,σωλινακια και σωστα υγρα στην εργοστασικη διασταση. |
S16 έγραψε: |
χαζεύοντας στο site της peugeot sport είδα οτι οι δαγκάνες της AP που δίνει για το mini A group κάνουν 285 € η μία.
κατι προβληματάκια που υπήρχαν παλιότερα με το θεμα της τοποθέτησης έχουν λυθει; οι απλοί δίσκοι οι 266 μπαίνουν κανονικά με αυτες τις δαγκάνες; απο θεμα offset αλλάζει κάτι; |
black7monster έγραψε: |
Παιδια θα ηθελα τα φωτα σας,εχω βρει 4πιστονα brembo 283χιλ για 106 μεταχειρισμενα μαζι με δισκοπλακες,τακακια,σωληνακια σε καλη κατασταση με αρκετο ψωμι ακομη.Τιμη 600 ε.Καλη ειναι η τιμη η εχετε καμια εναλλακτικη για τα φρενα??? |
Pughell έγραψε: |
Απλα προσοχη καθως οι 266 δεν αντεχουν στα θερμικα φορτια που δεχεται το συγκεκριμενο συνολο με αποτελεσμα να στραβωνουν ευκολα. ![]() Για αυτο και οι γνησιοι AP κανουν περι τα 400Ε ο ενας. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Για αυτο και οι γνησιοι AP κανουν περι τα 400Ε ο ενας. ![]() |
kane έγραψε: | ||
270 απο πεζο σπορ,κατα τον γιωργο |
glf έγραψε: |
εγώ φοράω δισκόπλακες των.. 50 ευρώ Στέλιο και δεν παθαίνουν τίποτα ![]() |
iceage έγραψε: | ||||
|
Pughell έγραψε: |
Αν θυμαμαι καλα ο Τιμος φορουσε τετοιους και γκρινιαζε. ![]() |
NemesisUltra έγραψε: |
αυτό σκέφτομαι 247 ειμαι ακομα
το έχω βαρύνει το σύστημα τώρα με τις 16' και σκέφτομαι ότι και πάλι με 266 set με "χαρακτους" καλους δίσκους και DS2500 κυριλέ θα είμαι το 283 σαφώς καλύτερο θα είναι αν και δεν ξέρω αλλα το θέμα με το pedal θα αλλάξει κάτι και το βάρος τους είναι πιο μεγάλο θα επιβαρύνω τα άκρα ακόμα πιο πολύ αν και θα με ευχαριστούσε εννοείτε να φοράω 283 αλλα μια άποψη θα με βοηθούσε από το γκαγκαστάθη θα είναι ότι πρέπει εννοείτε (Σταυρο ποσο .... τοσο καιρο μου το ψηνεις .. και καινουργια να τα παρω φτηνα ειναι απο γκαγκα) |
NemesisUltra έγραψε: |
και το δικό μου δεν έχει abs! και τώρα σκέφτομαι για 4"τραπιστονα" και αν δεν βρω 266απλα μπορώ να πάρω σύστημα abs και να το εφαρμόσω στο "ραλο" είναι δύσκολο η δαπανηρό |
teo106 16v 2001 έγραψε: |
...εκτος απο το φαγωμα σε καποιο αυτακι της δαγκανας οπως οταν βαζουμε δαγκανες 283 απο 307 διλιτρο?. |
kane έγραψε: |
ερωτηση:
Δειτε λιγο εδω: http://www.psa-evolution.com/Merc%20dischi%2026_283.htm Βλεπω καλα? ο ιταλος ζηταει για δισκους 283Χ26 με μπελ 450ε ??? |
nik_marin έγραψε: | ||
λίγα είναι? |
kane έγραψε: |
εσυ πηγες κι εβαλες στο κουβα 16ρες και σε πειραξαν τα 283...
Ασε μας ρε μιχαλη!!!! ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Με τα 266 και μαμα τακακια,παρα τις ζαντες που ειναι αρκετα καλες,τα φρενα αναβουν για πλακα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οπως πολυ σωστα ειπε ο Μανθος,αν τα φρενα δεν τα θελεις για μοστρα αλλα για σενα,τοτε στην προκειμενη περιπτωση του 106(πασης φυσης),τα 266mm με καλα δισκοτακακια ειναι υπεραρκετα. ![]() |
z@ck! έγραψε: |
τα σωληνακια υψηλης θα μου κανουν και στα 266? τα ιδια ρακορ εχουν? |
nsne έγραψε: |
παιδια υπαρχει δαγκανα ps για τους 266?αν ναι σε τι διαφερει απο τις bosch? |
nsne έγραψε: |
Eχω σε 14αρες τις 266,δεν ξερω αν μπορω να φορεσω τις ps.Tις εχει δοκιμασει κανεις? |
nsne έγραψε: |
Eχω σε 14αρες τις 266,δεν ξερω αν μπορω να φορεσω τις ps.Tις εχει δοκιμασει κανεις? |
nsne έγραψε: |
Eχω σε 14αρες τις 266,δεν ξερω αν μπορω να φορεσω τις ps.Tις εχει δοκιμασει κανεις? |
groupN έγραψε: |
οι 266 χωρανε σε σιδερενιες 14'' ραλισιες; |
RoadRunner122 έγραψε: |
Οι συμβατικές δαγκάνες με δίσκο 266 χωράνε κανονικά σε 14ρες ραλλόζαντες 14x6" (από 106 S2). |
iceage έγραψε: |
Ζητήτε σετ κολαούζα Μ12 Χ 1,5 για χρήση το ΣΚ.
@RR122 : Ετοιμάσου έρχομαι. |
nsne έγραψε: |
Eχω σε 14αρες τις 266,δεν ξερω αν μπορω να φορεσω τις ps.Tις εχει δοκιμασει κανεις? |
Jean έγραψε: |
Ξέρει κανένας αν η αντλία ABS με τις δυο εξόδους μπορεί να γίνει με δυο?
Δηλαδή από την απέναντι μεριά που είναι κλειστές η τρύπες. |
z@ck! έγραψε: |
... ειμαι ο μονος που "τελειωνω" τα ds2500 ?? ![]() ![]() μου συμβαινει συχνα.... ![]() συμβαινει σε κανεναν αλλο.. σε s1 καροτσα?? η ειμαι τοσο "καμενος¨..??.... (που σιγουρα ειμαι... ![]() ![]() |
z@ck! έγραψε: |
... ειμαι ο μονος που "τελειωνω" τα ds2500 ?? ![]() ![]() μου συμβαινει συχνα.... ![]() συμβαινει σε κανεναν αλλο.. σε s1 καροτσα?? η ειμαι τοσο "καμενος¨..??.... (που σιγουρα ειμαι... ![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Εγώ προτιμώ Διόνυσο, λόγω πιο νορμάλ ταχυτήτων... Γενικά δεν ψήνομαι να στρίβω σε δρόμο με άπειρα, που Πεντέλη στρίβεις με άπειρα χλμ. Επίσης δε μου φαίνεται τόσο γλυστερός... Τέσπα, μην οφφτοπικίζω...
Γιατί δε δοκιμάζεις bendix και 2.5; |
MEMsound έγραψε: |
το 10 του ενος με το 10 του αλλουνου διαφερουν...
αλλα το 10 για καθε δρομο ειναι οπως και να χει "με την ταυτοτητα στο στομα" τωρα το αν θα σε βγαλουν με μυτοτσιμπηδο απο μεσα ή σε ενα κομματι δε νομιζω οτι εχει σημασία... ![]() ![]() ![]() ![]() επι των φρενων τωρα... εγω θα σου ελεγα 266 με δσ2500 και φθηνους δισκους... επισης για τα "ραλυ με 247" (αν καταλαβα μιλας για αγωνιστικα) αν μιλαμε για δσ3000+ και θερμικα επεξεργασμενους δισκους ε δεν τιθεται θεμα...αλλωστε οι περισσότερες ειδικές εχουν λιγα φρενα - δεν ειναι κατηφορικες (ως επι το πλειστον) - ε και σε για οσες ειναι υπαρχουν τα ομολογκε 4ποτ του 106 με τους αντιστοιχους δισκους (γυρω στα 800πλεον οι δαγκανες + κανα 100αρι τα τακακια _ κανα 500αρι οι ΠΣ δισκοι) |
MEMsound έγραψε: |
ή ακομα και ενα παππους με οραση πολυ κατω απο "10/10" (τι ωραια που παιζω με τα νουμερα) και "αντε χε-λο-ου..." |
MEMsound έγραψε: |
το να λυσεις την δαγκανα και να καθαρισεις τις γλυστρες τους δεν ειναι επιστημη
πιστευω οτι αμαασχοληθεις θα τα καταφερεις μια χαρα και δεν θα χεις μονοπαντο (δυστυχως αυτο ομως θα το καταλαβεις μονο οταν αλλαξεις τακακι κι αρχισουν να ξανατρωγονται - και αναλογα αν τρωγονται το ιδιο μεσα εξω θα δεις πως παει κλπ κλπ κλπ) |
MEMsound έγραψε: |
με 48ε που εχουν οι 266 βενδιχ απο Ντινο...ας στραβωνουν οποτε θελουν... εεεε κι εσυ μην κανεις 2 ειδικες την εβδομαδα...ελεος... ![]() εγω πάντως στην νυφη μιας φορα εχω αλλαξει τους μαμα 266 (στις 70000κατι κμ) και απο τοτε εχω βενδιχ (τωρα 105000) με δσ2500 (μεχρι πριν ουτε 1000 οπου και ειχαν φαγωθει κατα το ημισι οποτε και τα αλλαξα με δανεικα used... ΑΤΕ - τα οποια ειναι αθλια - μεχρι να αξιωθω να βαλω τα "αλλα"... ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
προφανως και αξιζουν...αφου δεν θες να αλλαξεις διασταση
αλλα οχι με πρεμιερ... θα σου δωσουν διαρκεια οπως και τα 2500 οχι ομως περισσότερη δυναμη πεδησης |
z@ck! έγραψε: |
σαν γνησιος καφτης ειμαι εντελως καφρος ... μερικοι το ξερετε ηδη...
τεσπα.. η διαδρομη μου ειναι απο εθνικη στην μαλακασα μεχρι σχεδον κατω Ωρωπο, η οποια ειναι κατηφορα... Την ξερω σαν την παλαμη μου και επειδη ειναι καταβαση κατα 1/2 - 2/3, στην επιστροφη μου λιγο πριν στριψω για να μπω στην περιοχη που μενω , εχω μια καλη ευθεια (περιπου) - κατηφορα στην οποια πολλες φορες πιανω αρκετα μεγαλες ταχυτητες ( τελικες ταχυτητες πολλων εγροστασιακων αυτοκινητων) + οτι πολλες φορες πριν εχω κανει παρομοιες ταρζανιες , τα φρενα εχουν μεγαλη χρηση με μεγαλες απαιτησεις σε πολυ μικρες αποστασεις.... (πολλες φορες το κανω και επιτηδες, οχι γιατι χρειαζοταν ![]() τεσπα τις πιο πολλες φορες που εχω το προβλημα, μου παρουσιαζεται στην τελικη ευθεια - κατηφορα που κανω 160-180 -> 90-πανω σε δεξια στροφη καπακια 30-0 αριστερη στροφη για να μπω στον δρομο μου... και ολα αυτα τα φρενα ειναι το πολυ.. αλλα παρα πολυ 100 μετρα! ε .... εκει τελειωνουν... επεισης να πω οτι εχω μακρυ σασμαν ... οποτε τα κατεβασματα μου δεν ειναι και τοσο τραγικα... με σειρα 5η->4η ελαχιστα πριν την στροφη->3->2 αμεσως μετα την στροφη για να παρω την επομενη 90αρα με τρελο χαντακι κατηφορα-αναποδη κλιση.... ..... ...... .... μηπως ειναι παραλογος..?.. |
NemesisUltra έγραψε: |
τι να κανω ρε παιδια με τα φρενα
το αμαξι ειχε πανω τρυπιτους απλα εγ εβαλα υψηλης πανω και σκεφτομε τι αλλο να κανω γτ με τα εκεντρα μονο δεν σταματουσε δεν προλαβαινω να σταματησω χαχαχα και που να το παρω τωρα που το προχωρησα θα ειναι ακομα μεγαλυτερο το προβλημα λεω να παρω καινουργια φρενα αλλα πια να παρω ABS δεν εχει το 106 μου |
TOMMI έγραψε: |
για να βαλεις φρενα 266 κοβεις λιγο τα αυτα της δαγκανας και μπαινει σαν εργοστασιακια ? οι δισκοπλακες μπαινουν επισης η θελουν και αυτες τριπιμα για να μπουν ? |
MEMsound έγραψε: |
ΤΟΜΜΙ... πες του οτι ειναι ασχετος...
αγοραζεις 2 δαγκανες απο 206 για 266δισκο προσοχη υπαρχουν δισκοι -> 266mm (διαμετρο) χ 22μμ (παχος) αλλα και -> 266mm χ 20,5mm και αντιστοιχες δαγκανες εσυ ζητας 266χ22 δισκο και αντιστοιχη δαγκανα για 266χ22 δισκο και τα τακακια για αυτην την δαγκανα τα παιρνεις ολλα μαζι αγγαλία και πας και τα βαζεις ΧΩΡΙΣ να πειραξεις οτιδηποτε αλλο το 247 δεν εχει καμμια σχεση με το 266 σε δυναμη κλπ κλπ |
MEMsound έγραψε: |
το θεμα ειναι το κοστος τους - των διαιρουμενων εννοω...
ιδιως στις μτικρες διαμτερτους οταν οχ 1 ζευγαρι "μαμα" 247 / 266 εχουν κατω απο 50ε... επισης για να μιλάς για μη στραβωμα θες πλευστους διαιρουμενους και οχι απλα βιδωτους ροτορες σε αλουμινενια κεντρα το συζητουσα προσφατως με ενα μηχανουργειο που εχει φτιαξει για το αγωνιστικο του και το κοστος ειναι ,αλλον "απαγορευτικο" για πολιτικο αμαξι |
volvos έγραψε: |
90eyrv takakia mia xara...εχεις σκεφτει να βαλεις σωληνες να φερεις αερα στα φρενα? |
RoadRunner122 έγραψε: |
Γιάννη, θέλεις μόλις λύσω δίσκους να στους δώσω να τους δοκιμάσεις να έχεις μέτρο σύγκρισης? Brembo χαρ/τρυπ (φτιαχτοί). Απ'όσα setup είχα δοκιμάσει ήταν ότι πιό ανθεκτικό. |
Pughell έγραψε: |
Επειδη το θεμα το συζητησα αρκετα με τον Γιαννη,δεν ειναι θεμα δισκου αλλα τροπου οδηγησης...
Ο Γιαννης κυριολεκτικα "ανεβαινει" στο πενταλ οποτε δεν επαρκει η διαμετρος του δισκου,οχι το υλικο. ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Ποιό λάδι ξέπλυνε? ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Αυτο που λεει ο εορτάζων με βρίσκει σύμφωνο ως προς την λογική. Μαλιστα ειχαμε πει πως αν ειχα ds3000 πιθανώς να μην αναβε τοσο ευκολα λογω του μεγαλυτερου συντελεστη τριβής. Βεβαια αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορεις να σαι σιγουρος. |
tony_l έγραψε: | ||
Μα βρε συ Γιάννη ο μεγαλύτερος συντελεστής τριβής συνεπάγεται και μεγαλύτερα ποσά μεταδιδόμενης θερμότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο δίσκος σου θα "άναβε" πιο εύκολα απ' ότι με DS2500. Αυτό που θα πετύχαινες με τα DS3000 είναι να αποδίδει το τακάκι καλύτερα (λόγω καλύτερου κράματος) σε αυτές τις θερμοκρασίες. Κάνω κάπου λάθος; |
plaketokofths έγραψε: | ||||
Δεν ξέρω αν κανεις λάθος, πιθανώς και οχι γιατι δεν ειμαι και πολύ σχετικός. Αλλά στο μυαλό μου εχω οτι εφοσον ο συντελεστής ειναι μεγαλύτερος, ειναι και μεγαλύτερο το "δάγκωμα" αρα πχ αν θες χ χρονο για 150kph to 100kph με α συντελεστη, με >α θες χ-y χρόνο. Kοντολογίς η επιβράδυνση ειναι ερχεται πιο γρηγορα αρα και μειώνεται ο χρονος φρεναρισματος και συνάμα η επαφή τακακι-δισκος. Οχι δλδ οτι δεν ισχυει αυτο που λες, πιστευω ισχυει αλλα μαζι με αυτο θα μειωθεί και ο χρόνος φρεναρισματος. |
volvos έγραψε: |
A. O σωληνας πρεπει να ειναι σε συγκεκριμενο σημειο
Β. με 75αλογα στην ευθεια της ζαχαρως δεν επιανες τα 150 αρα πως να ζορισεις φρενα τριχωτη αδερφαρα? |
reselie-206 έγραψε: | ||||||
Ναι αλλα με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής ανεβαίνει γεωμετρικά η θερμοκρασία σε σχέση με το χρόνο... Παράδειγμα όταν πατάς για πολύ ώρα λίγο φρένο σε σχέση με το να κάνεις ένα 100-0 ![]() |
Pughell έγραψε: |
Καλα,το μελανιασμα πολυ πιθανον να ειναι και επειδη ξεπλυνε ο αλλος το λαδι που ειχαν αλλα ασχετα με αυτο,η πολυ "επαγγελματικη" χρηση του πενταλ θελει και αναλογα "επαγγελματικα" υλικα τριβης,με οτι συνεπαγεται αυτο βεβαια... ![]() |
plaketokofths έγραψε: | ||
|
RoadRunner122 έγραψε: | ||||
Εγώ σε όσους δίσκους έχω χρησιμοποιησει, το λάδι το ξεπλαίνω με brake cleaner... μου ακούγεται τελείως κουλό να μελανιάζει ο δίσκος επειδή δεν έχει λάδι το οποίο ούτως ή άλλως καίγεται στις επιφάνειες που πατάνε τα τακάκια ![]() Βασικά το πάτε όλο το θέμα ανάποδα. Κανονικά επιλέγεις το setup σου σύμφωνα με το τρόπο οδήγησής σου ή/και τη διαδρομή ώστε τα φρένα σου να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις σου. Ο Γιάννης, κάνει το ανάποδο. Προσπαθεί να προσαρμόσει τον τρόπο οδήγησής του στο setup που χρησιμοποιεί τώρα, το οποίο όμως δε μπορεί να αντεπεξέλθει και γι'αυτό υπάρχουν και αυτά τα συνεπακόλουθα... |
Παράθεση: |
Most aftermarket discs are packaged with an oil coating to prevent rust during transport and storage. Very few fitment centres properly remove this coating and as a result there is a film of oil left on the discs when fitted. This oil film contaminates the brake pads, acts as a lubricant and can substantially reduce brake performance. |
drdino έγραψε: | ||
http://www.powerbrake.co.za/prod_discs/discs.htm
Kαι εγώ πάντως πρώτη φορά ακούω αυτήν την θεωρία. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τα Performance με τα 2500αρια δεν εχουν καμια απολυτως σχεση,μην τρελλαθουμε.. |
Randy έγραψε: |
Το θέμα είναι κατά πόσο συνεργάζονται τα DS2500 με τους Bendix. |
Jean έγραψε: |
Σκέφτομαι για τρυπητούς δίσκους στην 247 διάμετρο. Αλλά είδα έξω ότι ραγίζουν. Αυτό έχει να κάνει με την ποιότητα του δίσκου με την ανάλογη χρίση η λόγο μικρής διαμέτρου και αδυναμία ψύξης? |
RoadRunner122 έγραψε: |
Άρα βάλε ένα σετ δίσκους brembo (απλούς) ή zimmerman (οι bendix στραβώνουν σχ.εύκολα) σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000.
|
BTS έγραψε: | ||
Αυτό. ![]() Εναλλακτικά (επειδή πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψεις, εφ' όσον πας για άλλο αυτοκίνητο), ΟΕΜ τακάκια Textar, πολύ καλή ποιότητα και διάρκεια ζωής. |
Παράθεση: |
σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000. |
Randy έγραψε: | ||
Και νομίζεις οι Brembo οι απλές κιόλας θα αντέξουν στα απανωτά πατήματα? Γιατί επειδή είναι Brembo? |
Jean έγραψε: |
Γιάννη οι τρυπητές σου brembo ήταν? |
plaketokofths έγραψε: |
Θέμη δεν διαφωνώ οτι θα έχεις πιο "δυνατό" φρένο αλλά νομίζω για σπορ οδήγηση η εργοστασιακή διάσταση σε συνδυασμό με σωληνάκια υψηλής κι ενα καλό υγρό είναι πέρα από ικανοποιητικά. Προσωπικά προτείνω:
Δισκούς (κλασσικούς οχι τρυπητούς, χαρακτούς κτλ), σωληνάκια υψηλής, καλό υγρό & τακάκι ds2,5 ή mintex 1144. Προσωπικά δεν έμεινα παραπονεμένος ακόμα και σε χρήση πίστας. |
sotos 106xs έγραψε: |
Επαναφέρω το topic για ερώτηση :
Στο XSi θα αλλαχτούνε σύντομα φρένα (δίσκοι-τακάκια) κυρίως λόγω παλαιότητας αλλά και σχετικής φθοράς μετά απο πολλά χρόνια - κινείται μια φορά τον μήνα και άν... Δεν θα γίνει κάποια αναβάθμιση,απλά θα μπεί κάτι καλό/αξιοπρεπές που θα είναι κοντά ή καλύτερο απο τα εργοστασιακά φρένα. Οι δίσκοι θα είναι σίγουρα Brembo ''απλοί'' (νομίζω όλα τα 106 με αεριζόμενους φοράνε ίδιους), στα τακάκια είμαστε ανάμεσα σε Textar, Bosch και Ferodo Premier. Ο εργοστασιακός κωδικός για τακάκια XSi είναι 4252.64 τα οποία δεν υπάρχουν πλέον. Για τον συγκεκριμένο κωδικό τα τακάκια που δίνουν είναι τα εξής : Textar 2090603 (46euro) και αρκετά δύσκολο να βρεθούν, βρίσκω τα 2090506 τα οποία είναι για τον κωδικό 4252.65 που φοράνε τα απλά 14άρια και η τιμή τους είναι στα 25euro,στο site της Textar δείχνουν σχεδόν ίδια αλλά η μεγάλη διαφορά τιμής και ο διαφορετικός κωδικός αντιστοιχείας με μπερδεύουν. Μετά πάμε στα Bosch 0986460983 (29euro) τα οποία και τα δίνει μόνο για XSi 1.4/1.6 και Rallye 1.3, στις απλές εκδόσεις δίνει διαφορετικό κωδικό και υπάρχουν αλλά εκτός από δίσκους που έχω δοκιμάσει, για τακάκια δεν έχω άποψη. Τέλος είναι τα Ferodo Premier FDB719 (22euro) που επίσης δεν έχω βάλει ποτέ. Άν δεν βρεθούνε τελικά τα Textar 2090603 η επόμενη λύση μάλλον θα είναι τα Bosch(είναι τα αμέσως ακριβότερα). Όποιος έχει γνώμη ή που γνωρίζει ή έχει δοκιμάσει κάτι απο τα παραπάνω ας μας διαφωτίσει ![]() |
christos_99 έγραψε: |
Τα ferodo premier τα εβαλα πριν 2 περιπου μηνες σε δισκους 266 σε 206. Δεν ειδα σημαντικη διαφορα, ισα ισα το αντιθετο μπορω να πω. Αλλαξα μαζι και υγρα φρενων σε ferοdo 5.1 εγινε και εξαερισμος κλπ, η διαφορα που ειδα ειναι πως για τα "απροοπτα-αποτομα" φρεναρισματα θελει αρκετα παραπανω πιεση στο πεταλ απ οτι τα μαμα. Κατα τ αλλα ειναι τιμια για τα λεφτα τους, συγκεκριμενα στα ιδια χρηματα ομως θα προτιμουσα ξανα τα μαμα |
iceage έγραψε: |
Όχι τεξταρ |
plaketokofths έγραψε: |
Α. Έχει κάποιος εμπειρία από CL RC6?
B. Κάποιο μαγαζί (ελληνικό ή εξωτερικού) για mintex 1144 ή CL RC6 με καλές τιμές? |