Kouzman έγραψε: |
συνεχιζοντας το οργιο των μετατροπων δεν μπορουμε να αφησουμε και τα φρενα απο εξω...
Το κιτακι που θα μπει ειναι το κιτακι που βαλανε στο project... Galfer 4πιστονες δαγκανες με 292mm διαιρουμενη δισκοπλακα... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
νομιζω η συμφωνια κλειστηκε για 800 ευροπουλα, λογω του πακεοτυ της μετατροπης... ακριβως δεν ξερω γιατι τα φρενα τα κανονισε ο αδερφος μου... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω ετοιμαζω απο 206 CUP τα ALCON 4 PISTONS της PEUGEOTSPORT με 1700 ευρα τιμες αγωνιζομενων.Κορυφη τα ALCON.Τετοια φοραει KITCAR ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ και MEGANE MAXI .κτλ |
GIANNIS206 έγραψε: |
Και το "δικό"μας 206 φοράει τέτοια φρένα!Γκάνος-Νικολαίδης με συμετοχή και στο τελευταίο ACROPOLIS! |
glf έγραψε: | ||
Τέτοια να του λες, να πορώνεται.... |
andreas έγραψε: |
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ 1.400ΑΡΗΣ! ![]() ![]() ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΠΑΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 1.000€(ΑΝΑΛΟΓΑ Κ ΤΑ ΦΡΕΝΑ,ΕΤΣΙ!)! ![]() |
sps έγραψε: |
1000 ευρω +/- τα τετραπιστονα |
volvos έγραψε: |
exei ενα ωραιοτατο σετακι η πεζο σπορτ ap
290 που χωραει και σε15αρες για το xs το οποιο νομιζω οτι ειναι σχεδον ιδιο και για rc (exei Ιδια διασταση δισκοπλακας) και βγαινει πιο φτηνα απο του rc gr.N κανα 1300αρακι αν θυμαμαι.... και δε θελει 1000% τιποτα απο μουαγιε προσθηκες κλπ κλπ.... το εχω συζητησει στο παρελθον με ντινο |
Lef205 έγραψε: |
Σημερα τοποθετησα το κιτ τετραπιστονων φρενων της AP Racing στο αυτοκινητο μου. Το κιτ περιλαμβανει: - 4 πιστονες δαγκανες - δισκους 270 χιλιοστων - τακακια ferodo ds 4003 Συνολικο κοστος αγορας 1200 ευρω. |
volvos έγραψε: |
για να καταλαβετε η τετραπιστονη δαγκανα του λευτερη ηταν αισθητα πιο βαρια στο χαρι απο τη δικια μου 283 ![]() |
volvos έγραψε: |
μιλαω για τις μπρεμπο τις 4πιστονες...
για της πεζο δε με ενδιαφερει καθως και να γλυτωσεις 5δραχμες στην αγορα(που δεν...) θα τα πληρωσεις σε τακακια που δεν υπαρχουν πολλες επιλογες... και στο αναρτωμενο βαρος που θα ειναι ντουβαρια |
Lef205 έγραψε: | ||
Στο site της η brembo ποσο αναφερει οτι ειναι οι δισκοπλακες της 283χ ποσο? Αν εινα Χ 24 τοτε παιρνεις δαγκανουλα μπρεμπο, τακακι της αγορας, σου στελνει ο ντινος και ενα σετ δισκοπλακες 283 τα περνας πανω και τερμα, ειναι σαν αυτο που εκανα εγω με τις δικες μου απλα "ενα νουμερο πανω" τωρα οσο αναφορα bell floating κλπ οταν το κανεις αγωνιστικο κιτ καρ βλεπουμε κατα τα αλλα διαφορα δεν . . . Αν και επιμενω οτι ευ αξιζει να βαλεις τα φρενα μου ακριβως συν του οτι θα εχεις το θετικο του "αερα" μεταξυ δαγκανας και ζαντας που ειναι πολυ χρησιμο για αερισμο των φρενων στην πιστα, ασε που σε καποιο κουρνιασμα (φτου φτου μακρια απον εμας κλπ) η ζαντα αν στραβωσει δεν παιρνει αμπαριζα και τη δαγκανα. |
volvos έγραψε: |
ζαμπονιαρη μανθο η δαγκαν που δινει στο κιτ της η μπρεμπο στα 283 σετ της δεν ειναι ιδια με τη δαγκανα που δινει η πεζο στο 406 κουπε...
αυτο ποτε θα το καταλαβεις? |
MEMsound έγραψε: |
Για ποιες brembo από όλες λες?
Απλές brembo που θα χρειαστούν πλακάκι για να μπουν ή για αυτές του 406? |
volvos έγραψε: |
και αυτες οι δαγκανες της μπρεμπο πιθανοτατα λογω του ορθιου αποστατη-πλακακιου που εχει και του φαρδους της να μη θελει τιποτα για να μπει |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Εγω εχω παρει τα brembo με τους 305 δισκους αλλα δεν τα εχω βαλει ακομα! δοκιμασα στην 16αρα αλλα θελει προσθηκες, οποτε τα αφησα οταν θα μπει η 18αρα! Καποιος τα ειχε βαλει μου φαινεται αυτα τα φρενα; Εντυπωσεις; ![]() |
MEMsound έγραψε: |
.....ALLOY WHEEL INCHES DIAMETER THAT WILL BE USED FOR THIS GALFER KIT. (ex. 7x16 or 7.5x17 etc.)..... ![]() |
bakclima έγραψε: |
επιτελους μετα απο 4 μηνες φοραω τα 4πιστονα τις ps, κουμπωσαν κατευθειαν στη ζαντα του rc, χωρις πλακακια και προσθηκες, το μονο εξτρα ηταν 2 σωληνακια αεροπορικου τυπου. Πρωτες εντυπωσεις αστροτα και κρυα ιδια συμπεριφορα με του rc, ζεστα πολυ μεγαλυτερη διαφορα, απλα μενει να τα στροσω να δω τα πραγματικα αποτελεσματα ![]() |
MEMsound έγραψε: |
εδω πχ την εχουν βάλει με 290mm δισκο.
http://www.205v6.com/ |
Steve έγραψε: |
Εσύ από 406V6 έβαλες στο servicebox? |
MEMsound έγραψε: | ||
ναι ![]() |
MEMsound έγραψε: |
.............. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
μάλλον έχουν στραβώσει οι δίσκοι μου. Αυριο που θα το πάω για ζυγοστάθμιση θα σιγουρευτώ ![]() οπότε αν αλλάξω δίσκους λέω να βάλω τους καλούς ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ειναι παχουλές οι άτιμες... ![]() ετσι όπως το είδες τι αποστάτη επρεπε να χρησιμοποιήσεις για μπορέσεις να τις βάλεις? |
MEMsound έγραψε: |
άρα για να μπουν στο 106
με δισκόπλακα από 283 307 και με ζάντα από 306 gti 6 (οφφσετ 19 σωστα?) θέλει αποστάτη γυρω στο 1 cm το θέμα είναι ότι οι ακτίνες στην συγκεκριμένη ζάντα πάνε "προς τα μέσα" αντίθετα με μια ζάντα που οι ακτίνες θα είναι πιο έξω τα πράγματα θα ειναι πιο ευκολα... χμμμμμ πάντως για να μπουν στο 206 με την μαμά ζάντα του 1,6 gti θα χρειάζονται αποστάτη 20+mm... πράγμα "λίγο" κάπως... ![]() ![]() |
greenpug106 έγραψε: |
....Εδώ είναι σε 205 με ζάντα που αφήνει χώρο αρκετο
http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/A032Rfitted-1.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/oz_clearance_2.jpg |
MEMsound έγραψε: | ||
κάτι τέτοιο εννοούσα... αν οι ακτίνες τις ζάντας δεν μπαίνουν προς τα μέσα τα πράγματα ειναι πολύ πιο απλά... ![]() ![]() ![]() τις εχεις ακόμα τις δαγκάνες? ή θυμάσαι πόσο τις ειχες πάρει? υ.γ. ασχετο πολύ όμορφο το 106 σου με τις μαυρες ζάντες/φανάρια... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
κατάλαβα
θα μετρήσω ενα 2 πραγματάκια στο δικό μου να δω αν μπορούν να μπουν (και με ποιες ζάντες) ![]() με βάση αυτό: http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/106%20GTi%202001/Picture022.jpg πρέπει να έχω απόσταση μεταξύ δίσκου και εσωτερικού ζάντας: 14,5 - 9 = 5,5cm +2mm (μιας και ο δισκος 283 ειναι 26mm πλάτος και όχι 22όπως ο 266) οπότε για να είμαστε και σχετικά άνετοι βάλε +5mm άρα να εχω από την 266 μέχρι μέσα ακτίνας ζάντας 6~6,5cm... χλωμό το κόβω αλλά δεν χάνουμε και τίποτα να μετρήσουμε... ![]() |
greenpug106 έγραψε: |
οι δαγκάνες κάθονται σχεδόν στη ρίζα της ακτίνας
Βρήκα και μερικές φώτος των μετρήσεων ![]() όπως φαίνεται η απόσταση στην ακτίνα ήταν 8εκ http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/Picture028.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/Picture027.jpg |
106 amaliada έγραψε: | ||
ευχαριστο φιλε....για αυτην την δουλεια το θελω....για να δω και καποιες αλλες γνωμες...????? |
106 amaliada έγραψε: | ||||
??????????????????? |
Pughell έγραψε: |
Τωρα για το βαρος,οντως ειναι ενα προβλημα αλλα ποσο μεγαλη διαφορα μπορει να εχουν σε σχεση με τα 280; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οσο για τις ζαντες,προβλημα χωρου δεν θα εχεις σιγουρα! ![]() ![]() Ωραιες οι π@#τανες παντως... ![]() |
Touristas έγραψε: |
Επίσης αυτό για το Steve που λέει πως δεν θα έχει πρόβλημα με την 17αρα ζάντα ας το ξεχάσει καλύτερα. Για το κιτ τις Brembo που λέω σε 206 RC μπήκε και δεν καθότανε η ζάντα με την καμία οπότε και μπήκαν προσθήκες. |
Pughell έγραψε: |
Ισως του Σταυρου να ειναι περιπτωση ρε καθως οι Team Dynamics εχουν αρκετο χωρο... ![]() |
Steve έγραψε: | ||
ΑΦΘΟΝΟ |
MEMsound έγραψε: |
900 κομπλε δισκοι 300κατι + τακακια (τι πάστα τακακια?) + δαγκανες + πλακάκια τοποθέτησης (ή οτι άλλο χρειαστεί) ????
αν ναι (και εισαι 100% σιγουρος οτι κουμπώνουν...) πάρτα... |
alkone έγραψε: |
Το συγκεκριμένο σετ ταιριάζει κ σε 207 GT?? |
MEMsound έγραψε: |
οι 207ακηδες μιας και εχετε 17" το καλήτερο που χετε να κανετε ειναι Peugeot Sport... |
206kwn έγραψε: |
μιλαμε για 5000 εουρος και πανω το ζευγαρι? ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
για μενα ειναι μια χαρα επιλογη για οποιον δεν ειναι κανιβαλος και με το μισο κοστος απο τα πεζο σπορτ που φτανουν 1400 (μειον εκτπωση) |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Είστε μακάκες...
Λεφτά τέλος... Θα μείνω με τα 283... |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Δεν παίρνω και όρκο... |
kane έγραψε: |
ε νταξει ειναι παλι ρε...1000ε παρα κατι ψιλα.
Αν σκεφτεις οτι τα πς 207 εχουν 1435 με την εκπτωση σας καμμια 20%, ητοι 1148 ε καλυτερα να παρετε πς... |
Pughell έγραψε: | ||
+1 |
Sidobre έγραψε: |
Οποιος ξέρει γαλλικά ας μας διαφωτίσει Ετσι όπως το κατάλαβα οι δαγκάνες είναι από Megane RS και βρίσκει ο τύπος αποστάτες για τα υπόλοιπα; |
Παράθεση: |
kit brembo 4 pistons of megane NEW RS better than the clamps of brembo GT and larger than those of 406 coupe!
sold with holds adaptatrices on measure. adaptation: Peugeot 106,206,306,… Citroen saxo, C2,… assembles itself with discs in 283mm to pass in 15' or 302mm on Renault: R 5, R 11, CLIO Williams with disc in 280mm price: 680€ (clamps, holds, screws and bolts) plates brembo +50€ possibility of selling with discs, hose connections aviat, brake fluid, plates PS: soon d' other models of hold available for audi/VW… |
Sidobre έγραψε: |
Τους αποστάτες λογικά τους βρίσκουμε (μπορεί και από την ίδια την brembo) |
Steve έγραψε: | ||
|
Sidobre έγραψε: |
Οι αποστάτες αυτοί είναι προς πώληση και ξεχωριστά |
jc_333 έγραψε: |
I really cannot comment if they will fit your specific car and rims due to the needed caliper clearance needed. Mate runs the Oz crono with 28mm offset and must use a 5mm spacer as rim design will not give the clearance. If the rim design was those from team dynamics they allow for massive brakes on 15". |
Παράθεση: |
UK Only
We only deliver within the UK and Ireland. |
Παράθεση: |
This product was added to our catalog on Friday 17 March, 2006. |
Sidobre έγραψε: |
Με 500 ευρώ + μεταφορικά τετραπίστονες ε; (αντε και τα τακάκια)
Αντε γειά! Ελπίζω να μείνει και η ισοτιμία 4-5 μήνες έτσι ![]() |
Steve έγραψε: |
http://www.jmcmotorsport.co.uk/product_info.php?manufacturers_id=17&products_id=809 ![]() |
BILLY. έγραψε: |
Δεν τίθεται θέμα ραγίσματος εκτός αν ο δίσκος έχει τρύπες. Η διαφορα ενός δίσκου 21mm με έναν 28mm δέν είναι τόσο στο πάχος που έχουν τα μάγουλα του δίσκου αλλά στο διάκενο που έχουν αυτά μεταξύ τους. Άν σκεφτεσαι να το βάζεις πίστα για πολλούς γύρους τότε θα σε βοηθήσει το πάχος για να έχεις καλύτερη ψύξη. Όμως το αυξημένο πάχος έχει και αυξημένο βάρος άρα αναρτώμενη και περιστεφόμενη μάζα όπως λέει και ο μάνθος. |
Κώδικας: |
00004246W8 ΚΙΤ ΜΠΡ.ΔΙΣΚΩΝ 144,82 EUR
00004400P6 ΚΥΛ.ΔΑΓΚΑΝΑΣ 237,58 EUR 00004400P7 ΚΥΛ.ΔΑΓΚΑΝΑΣ 237,58 EUR 0000440464 ΖΕΥΚΤ.ΔΑΓΚΑΝ. 32,98 EUR 0000440465 ΖΕΥΚΤ.ΔΑΓΚΑΝ. 32,98 EUR 685,94 EUR |
Sidobre έγραψε: |
Γνωρίζουμε του 807 με τον V6 ποιά brembo φοράει; Δεν είναι ίδια με του 406.
Κωδικοί δαγκάνας: 4401 F4 και 4401 F5. Δίσκος 310mm x 32 (!) http://img142.imageshack.us/img142/2103/dsc00028ld3.jpg |
MEMsound έγραψε: |
δεν ξέρω αλλά για να δουμε αν μας "κάνει" βρες λίγο διαστάσεις ζάντας (πλάτος διάμετρος οφφσετ) που φοραει το 807 |
MEMsound έγραψε: |
επίσης για να μπει σε 15άρα θέλει τσεκαρισμα για εξωτερικη διάμετρο δαγκανας και προσοχη στην επιλογής της ζάντας... |
MEMsound έγραψε: |
απ την άλλη η galfer "και καλά" εχει προσφορα αυτό τον καιρό 4πιστονα με 1200ε κομπλε δισκοι/τακακια/δακγκανες/πλακακι/σωνηνακια/υγρα |
MEMsound έγραψε: |
για όσους δεν σας φτάνουν τα μαμα 266 (απορω που το χετε καταφέρει αυτό) |
volvos έγραψε: |
θελετε 2 σετ τακακια οπερ 129χ2 και δυο δισκους οπερ αλλα 62χ2
αρα εισαι στα 950 περιπου χωρις φορους και χωρις μεταφορικα... μη τα κουραζετε και πολυ οτι και να κανετε ειστε καπου στα 1200 για 283 δηλαδη στη τιμη της πεζο σπορτ προσωπικα παντως θα εβαζα πιο ψηλα στη προτιμηση μου οποιο σετ εχει πλευστη δισκοπλακα (διαιρουμενη δηλαδη σε μπελ και δισκο) και οποια δαγκανα επαιρνε και αλλα τακακια εκτος φεροντο π.χ χοκ-παγκιντ που ειεναι παλι φτηνοτερα και καλυτερα απο φεροντο (στα ιδια λεφτα) |
MEMsound έγραψε: |
του 807 που τις εχεις σε σχεδιάγραμμα? |
volvos έγραψε: |
65 εχει η μια η δισκοπλακα τασο |
Sidobre έγραψε: |
Μια ερώτηση μένει, αν σε αυτές τις δαγκάνες μπαίνει και ο 283 δίσκος (γιατί να μην μπαίνει...) |
Sidobre έγραψε: |
Μια ερώτηση μένει, αν σε αυτές τις δαγκάνες μπαίνει και ο 283 δίσκος (γιατί να μην μπαίνει...) |
Sidobre έγραψε: |
Υπάρχει ακόμα και η υπόθεση ότι με σωστή ζάντα μπορείς να φτάσεις 302χιλιοστά όριο με 4πίστονη σε 15άρα, αλλά φιλερ τελείως). |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
volvos έγραψε: |
an Μιλαμε για τα φρενα του τζαλεντζ στο pdf Που λεγαμε στα μπουζι εχει οφσετ ζαντων και νομιζω οτι ειναι 25 |
Sidobre έγραψε: |
Γνωρίζουμε του 807 με τον V6 ποιά brembo φοράει; Δεν είναι ίδια με του 406.
Κωδικοί δαγκάνας: 4401 F4 και 4401 F5. Δίσκος 310mm x 32 (!) http://img142.imageshack.us/img142/2103/dsc00028ld3.jpg |
Sidobre έγραψε: |
7,00 J16, 5 μπουλόνια, 27 Offset |
volvos έγραψε: |
αν γινοταν να μπουν oi ap σε 283-26 δισκο νομιζω οτι θα ηταν το τελειο ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Έρχομαι σε καμιά ώρα να εξηγήσω με διαγράμματα ![]()
|
Touristas έγραψε: |
Τώρα ή έχουν κάνει κάποιο λάθος στην εικόνα ή η δαγκάνα έρχεται και με κάτι άλλο μαζί το οποίο δεν φαίνεται. |
volvos έγραψε: |
E logiko 807 τριλιτρα πρεπει να εχει καθε βδομαδα απο ενα στη λαιον ![]() |
volvos έγραψε: |
σορι παιδακια αλλα ολες αυτες οι λυσεις ειναι μπαλαμουτια
αν ειναι να τροχιζουμε δισκους και τακακια για να μπουν χεσε ψηλα και αγναντευε ![]() |
Pughell έγραψε: |
Και πως θα τα ομολογκαρεις εσυ τα Alcon ομορφια μου; ![]() |
volvos έγραψε: |
συνηθως βαζουν forged biller superlite willwood
ΠΟυ ειναι σφηρηλατες και πολυ ελαφριες ![]() |
Giwrgos έγραψε: |
Μα μόνο τα alcon μου ομολογκάρει στο saxo για groupA αγορίνα ![]() Πανελλήνιο πλέον τρέχω με ότι θέλω... μόνο στο πανευρωπαϊκό θέλει την ομολογκέ λύση ![]() Τα AP που τρέχανε cup με την πατέντα που κάνουνε και παίρνει τον 266 δίσκο κάνουνε δουλειά? |
f1pilot έγραψε: |
Βασίλη επειδή κατα καιρούς έχω φέρει και billet dynalite και Forged billet superlite (από την πρώτη ίσως να σου βρω ένα σετ, οι δεύτερες είναι πολύ καλύτερες σαν δαγκάνες) αυτό που εννοώ είναι ότι σαν κατασκευή είναι αρκετά απλοϊκή και όταν λέω δεν είναι δεμένη εννοώ ότι θα έχεις flex στο σώμα τις δαγκάνας, βέβαια κάπου εδώ μπαίνει και το τι δίνεις τι παίρνεις και σαν value for money πιστεύω θα αξίζει. Απλώς λέω ότι όλες οι 4πίστονες προφανώς δεν είναι ίδιες. Μάθε τη διάμετρο του master cylinder που έχει η μαμα αντλία λοιπόν και τι διάμετρο πιστονιού της δαγκάνας σου τώρα. Το πρόβλημα με τα μεγάλα πιστόνια είναι ότι ενώ κερδίζεις σε clamping force αλλάζεις για να το πω απλά την κλίμακα πολλαπλασιαμού της δύναμης που εσύ ασκείς στο πενταλ δηλαδή την ελάχιστη υποδιαίρεση που μπορείς να δώσεις input με το πόδι σου (αν δεν θα αλλάξεις κάτι στο πενταλ του φρένου σου). Αυτό πρακτικά θα σου δώσει ισχυρα μεν φρένα αλλά με πολύ κακό Modulation που είναι τουλάχιστον εξίσου σημαντικό στην πίστα με την απόλυτη επιβραδυντική ικανότητα. Έτσι θα έχεις ένα αυτοκίνητο που θα πατας φρένο και δεν θα πιάνει και θα πατας λίγο ακόμα και θα μπλοκάρει. Πρέπει να υπολογίσεις με βάση τα πιστόνια της δαγκάνας που θέλεις να βάλεις τι αντλία χρειάζεσαι ή το αντίστροφο (λαμβάνοντας υπόψη και το μοχλικό του πενταλ σου). Επίσης, μην υποτιμάτε την αξία ενός πραγματικά καλής σχεδίασης δίσκου βέβαια είναι το κόστος στη μέση θα μου πεις. Ελπίζω να αποδειχτεί επαρκής ο 275χ25 (τσέκαρε λίγο τα κανάλια και το διάκενο δίσκου). Ελπίζω το 3000 να σε σώσει (αν και νομίζω έχει και ds1.11 για αυτή τη δαγκάνα πλέον) ![]() Δεν θυμάμαι τις διαστάσεις πιστονιών που έχει σαν option η willwood αυτή τη στιγμή και δεν έχω χρόνο να το κοιτάξω αλλά από την εμπειρία μου με αυτές προτίμησε τη μικρή διάμετρο πιστονιού και βάλε τη μεγαλύτερη αντλία που μπορείς, θα βαρύνει το πεντάλ σου αλλά αυτό αν ξεπεράσεις το αρχικό σοκ είναι ακόμα καλύτερο. Ο πίσω άξονας με τα δισκόφρενα δεν είναι σίγουρο ότι θα βοηθήσει πάρα πολύ, είναι κάτι που έχει να κάνει με το πόσα κιλά έχει πλεον το μεταποιημένο σταρλετ σου στον πίσω άξονα και πόσα κιλά μένουν πλεον στο 1+g επιβράδυνσης. Φίλε Bronx παίζει ρόλο πέρα από το αν χωράνε στις ζάντες προφανώς και το offset της δαγκάνας ως προς το δίσκο. |
Touristas έγραψε: |
Αν αυτές οι δαγκάνες είναι από 406 ή 607 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ τις έχω δοκιμάσει στο δικό μου θέλει σχεδόν 4 δάχτυλα αποστάση. |
Giwrgos έγραψε: | ||
Μα μόνο τα alcon μου ομολογκάρει στο saxo για groupA αγορίνα ![]() Πανελλήνιο πλέον τρέχω με ότι θέλω... μόνο στο πανευρωπαϊκό θέλει την ομολογκέ λύση ![]() Τα AP που τρέχανε cup με την πατέντα που κάνουνε και παίρνει τον 266 δίσκο κάνουνε δουλειά? |
MEMsound έγραψε: |
.............................
........................................ και φιλερ με την μαμα ζαντα του 206rc χωρις αποστατη... |
Touristas έγραψε: |
..................................................
............................................. , και όπως έχετε δει οι περισσότεροι το κενό ανάμεσα σε δαγκάνα είναι οριακό στο να μην ακουμπήσουν μεταξύ τους. |
Touristas έγραψε: |
Το πρόβλημα δεν είναι το πώς θα πιάσεις την δαγκάνα αλλά το πώς θα βάλεις τη ζάντα μετά.
Του 406 και του 607 βιδώνουν επάνω στο άκρο χωρίς πλακάκι με της μαμά βίδες και σε 283 δισκόπλακα. |
Touristas έγραψε: |
Μα εγώ δεν είπα πως δεν κάνουν αλλά ότι δεν μπαίνει η ζάντα.
Και το έγραψα και πριν πως κάνουν στους 283 δίσκους. Εγώ τέτοιο αποστάτη στο αμάξι δεν θα έβαζα με την καμία πάντως. |
Touristas έγραψε: |
Μα εγώ δεν είπα πως δεν κάνουν αλλά ότι δεν μπαίνει η ζάντα.
Και το έγραψα και πριν πως κάνουν στους 283 δίσκους. Εγώ τέτοιο αποστάτη στο αμάξι δεν θα έβαζα με την καμία πάντως. |
Touristas έγραψε: |
μιλήσαμε με τον Τάσο στο τηλέφωνο εχτές και βγάλαμε άκρη. ![]() ![]() ![]() |
greenpug106 έγραψε: |
Πιθανόν αυτό να σας ενδιαφέρει... |
MEMsound έγραψε: |
αν εβαζε κάποιος αποστατη μεταξυ μουγιε και δαγκανας μαζι με πιο μακριές βιδες) ωστε η δαγκάνα να πάει "πιο μέσα" θα ηταν ασφαλές? |
Sidobre έγραψε: |
Εδώ φαίνεται και ο αποστάτης
![]() |
Steve έγραψε: |
Ε φυσικά, διότι μελετήσαμε τί ζάντες θα βάλουμε...
Δεν έχουμε όρεξη να ψάχνουμε δισκόπλακες να τις κόβουμε για να τις κάνουμε αποστάτες! Έχουμε και μια αξιοπρέπεια ![]() Θα στείλετε καμια δαγκάνα εδώ πάνω να την προβάρουμε, ή θα σας ...? |
Touristas έγραψε: |
Κακά κατάλαβε….. ![]() http://www.206info.co.uk/ForumsPro/viewtopic/t=44443/finish=15/start=0.html |
Touristas έγραψε: |
Αν αυτές οι δαγκάνες είναι από 406 ή 607 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ τις έχω δοκιμάσει στο δικό μου θέλει σχεδόν 4 δάχτυλα αποστάση. |
MEMsound έγραψε: | ||||
αρα κουκουρουκου 15mm* αποστατη ζαντας θέλει και οχι 4 δαχτυλα που μου ελεγες παλια http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=195712#195712 και που ξαναγραψες τωρα http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=293393#293393
οκ το δικό σου εχει ετ31 αντι ετ28 που χει το rc αλλά και πάλι πάμε 15+3=18mm εκτός και αν εχεις πολυ λεπτά δάκτυλα!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Έχω 3 ολόκληρα εκατοστά χώρο, επιπλέον από την μαμά δαγκάνα
![]() Στείλτε μου ένα ζεύγος ![]() |
Touristas έγραψε: |
Καλά βάλε την δαγκάνα επάνω πρώτα και μετά δες τι καινό έχεις |
fynos έγραψε: |
Τα κίτρινα γράμματα μπορούν να φύγουν από την μέση ? |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Αργύρη ζύγισα τα εργοστασιακά 283... Μάντεψε!!!
Τα καινούρια είναι 5.5 κιλά ελαφρύτερα!!!!! |
Touristas έγραψε: |
Η καλύτερη λύση που για εμένα αξίζει τα λεφτά και με το παραπάνω.
Τα πράγματα είναι Peugeot Sport ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||||
Τα ''μαμα'' είναι 32κιλά +-1χωρίς τακάκια τα ΑP 27+-1 με τακάκια και κούτες ![]() Δυστηχώς δεν κάθισα να τα ζυγίσω ξεχωριστά, από αυτά που γράφεις τα δικά σου είναι πιό ελαφριά απόλα... γιατί παραπονιέσαι για τό τιμόνι.?? ![]() ![]() Οποιος θέλει κωδικούς ας δεί στο site της πεζό σπόρ...206 RC GRA στην παρουσίαση θα βρεί αναλυτικά pdf για το κίτ και όχι μόνο. Ναι γλυκέ μου μέτρησα έμβολα αλλά δεν σου λέω..... ![]() ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||||||
Eλα Μητσε να βλεπω ομολογκε πραματα στο οπλο!!!! ![]() ![]() ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Δυστηχώς δεν κάθισα να τα ζυγίσω ξεχωριστά, από αυτά που γράφεις τα δικά σου είναι πιό ελαφριά απόλα... γιατί παραπονιέσαι για τό τιμόνι.?? ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
terata κωδικος RA19703-00
http://www.peugeotsport-racingshop.com/Data/Fiches/10%20Kit%20freins%20avant%20asphalte%20206%20RC%20Gr%20A.pdf H TIMH EINAI XΩΡΙΣ ΦΠΑ |
fynos έγραψε: | ||
Δεν θα έπρεπε να τα έχουν και εδώ ? http://www.apracing.com/index.asp |
Steve έγραψε: |
Λίγο άσχετο-σχετικό...
Για τις 4πίστονες του 406 σε 206 μία είναι η λύση για τις ζάντες που μπορούνε να μπούνε σε 15": Kosei K1 με offset ΕΤ17 σε 7,0x15" (ναι, αυτές που είναι για 106!) (εκτός κι αν έχουμε υπ' όψιν άλλες ζάντες που να έχουν τις ίδιες προδιαγραφές) Τις δοκίμασα την Κυριακή στις Σέρρες και έχουν άφθονο χώρο για τα 4πίστονα ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
Υ.Γ. οι kosei symfvna me mikerrcbrgp στραβωνουν πολυ ευκολα..... |
volvos έγραψε: |
ΟΧΙ ΕΔΩ ΠΑΙΔΑΚΙΑ... |
volvos έγραψε: |
gia γραψε στο αλλο τοπικ με τι τετραπιστονες κοστη κλπ ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ε γιατι δεν τους ρωτας τι προτίνουν οι ιδιοι? |
MEMsound έγραψε: |
ε γιατι δεν τους ρωτας τι προτίνουν οι ιδιοι? |
MEMsound έγραψε: |
By the way...
http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/206Brakes.html ενημερωτικά για μπουσουλα... |
MEMsound έγραψε: |
δεν το εγραψα για εσενα αλλα γενικα μιας και ειναι πολυ κατατοπιστικό...
15άρες η 14άρες ζαντες φορας? |
S16 έγραψε: |
θα με βόλευε παρα πολύ να πάρω δαγκάνες που να κάθονται ακριβώς πάνω στο μαμά γόνατο. Σκέγτομαι και τις AP που δινει η PS για το mini group A, αλλα εκεί δεν ξέρω τι παίζει με τις δισκόπλακες. Κάτι είχα διαβάσει για αποστάτες.
Το θεωρω πάντως εξαιρετικά δύσκολο να φτιαχνούν αποστάτες με τόση ακρίβεια που απαιτείται. Ίσως κάνω λάθος... ![]() |
iceage έγραψε: |
Η απάντηση βρίσκεται ΕΔΩ. |
S16 έγραψε: |
επίσης χρειάζονται και αυτα (τα τετραπίστονα) διαφορετική αντλία? |
fynos έγραψε: |
Κ. Αργύρη..... με έχει πιάσει μια φαγούρα...
![]() Τα σωληνάκια υψηλής είναι τα ίδια με του 206 ? Τα ρακόρ γιατί τα έχει ? το σωληνάκι που έχει το αυτοκίνητο τελειώνει σε θηλυκό ? Για να κατασκευάσει κάποιος σωληνάκια υψηλής . . . θα πρέπει να λύσει το υπάρχον ? |
fynos έγραψε: |
Κ. Αργύρη..... με έχει πιάσει μια φαγούρα...
![]() Τα σωληνάκια υψηλής είναι τα ίδια με του 206 ? Τα ρακόρ γιατί τα έχει ? το σωληνάκι που έχει το αυτοκίνητο τελειώνει σε θηλυκό ? Για να κατασκευάσει κάποιος σωληνάκια υψηλής . . . θα πρέπει να λύσει το υπάρχον ? |
fynos έγραψε: |
Κ. Αργύρη..... με έχει πιάσει μια φαγούρα...
![]() Τα σωληνάκια υψηλής είναι τα ίδια με του 206 ? Τα ρακόρ γιατί τα έχει ? το σωληνάκι που έχει το αυτοκίνητο τελειώνει σε θηλυκό ? Για να κατασκευάσει κάποιος σωληνάκια υψηλής . . . θα πρέπει να λύσει το υπάρχον ? |
fynos έγραψε: |
Κ. Αργύρη..... με έχει πιάσει μια φαγούρα...
![]() Για να κατασκευάσει κάποιος σωληνάκια υψηλής . . . θα πρέπει να λύσει το υπάρχον ? |
volvos έγραψε: |
AYTA TA Ap ειναι για 106 και θελουν οφσετ 15 . |
Steve έγραψε: |
Με λίγα λόγια παίρνουμε 4πίστονα για 15" που δουλεύουν και με την εργοστασιακή τρόμπα φρένων, με £748 + £38 = £786 = 840.307 EUR (περίπου με την τρέχουσα ισοτιμία) ο καθένας μας και τα έχουμε σε 2 εργάσιμες (48 ώρες λένε). |
volvos έγραψε: |
συν οτι εχεις το μεγαλο ατου της διαιρουμενης δισκοπλακας |
nik_marin έγραψε: |
http://cgi.ebay.co.uk/406-coupe-BREMBO-BRAKE-CALIPER_W0QQitemZ180340930588QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item180340930588&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 |
Παράθεση: |
I ONLY HAVE DRIVER SIDE FRONT-I DO NOT HAVE A PAIR. |
volvos έγραψε: |
Hi
yes the kit includes pads you can choose from street, to track and full race. Kind Regards Brent Turner Sales Manager www.compbrake.co.uk Tel: 01772 696700 Fax: 01772 322275 |
Κώδικας: |
http://www.saxosportsclub.com/ForumsPro/viewtopic/t=45650.html |
Steve έγραψε: |
Είπανε 3 άτομα από 3 μαλ***ες ο καθένας, και στους 2 τους αλλάξανε τα πράγματα που παραγγείλανε και μετά μείνανε ευχαριστημένοι.. |
Steve έγραψε: |
Μην διαβάζεις μόνο ότι θες. |
blue_rallye έγραψε: |
Για να δουμε αυτο που λετε,ενδιαφερον!
Αυτα εδω πως τα βλεπετε? http://www.jmcmotorsport.co.uk/product_info.php?manufacturers_id=17&products_id=809 |
sps έγραψε: |
To kit της combake για το 206 ειναι αυτο:
![]() |
MEMsound έγραψε: |
αυτα τα πεζοσπορισια δεν φοραει ο Λεφ205 στο μπλε? |
volvos έγραψε: |
εγω μιλαω για αυτα που δινει στο 206 xs με 292 δισκο καιεχουν 1400+ ![]() |
akis23 έγραψε: |
Εισαι σιγουρος πως μπαινουν χωρις παιδεμα? Σαν ποιοτητα τα φρενα της Wilwood ειναι πολυ καλα. |
blue_rallye έγραψε: |
Και εγω ειπα για αυτα τα φρενα για 106-willwood αλλα κανεις δεν ηξερε να απαντησει!
Η τιμη παντως ειναι πολυ χαμηλη,καινουργια 4pot, με δισκοπλακες 283x21,ανταπτορες για τη τοποθετηση. 300 euro!!! http://www.jmcmotorsport.co.uk/product_info.php?manufacturers_id=17&products_id=809 http://www.jmcmotorsport.co.uk/popup_image.php?pID=809 |
Steve έγραψε: |
Τις σιδερένιες θα τις πετάξεις θες δε θες ![]() |
volvos έγραψε: |
ποιος μπορει να αναλαβει επικοινωνια με αγγλους. να τους εξηγησει οτι θελουμε μερικα σετακια αλλα χρειαζομαστε ενα πρωτα απο ολα για να δουμε ποιοτητα-αντοχη εφαρμογη και οφσετ οτι ειναι οκ??????? |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
kane έγραψε: |
δν εχεις βαρεθει σταυρε τις ρητορικες ερωτησεις?
Ξεκινα τον ιντερνετικό διάλογο τωρα. Υ.Γ. αυτες οι εξατμισεις,ακομα ναρθουν??? ![]() |
volvos έγραψε: |
εγω το κσεφτομαι οτι τους λεμε
κυριοι θελουμε 1+4 στο πρωτο δε μας κανετε εκπτωση καμια και αν πανε ολα καλα και ειμαστε ευχαιστημενοι θα μας τη κανετε στη τιμη των επομενων 4 οταν μας τα στειλετε . τι λετε? |
Sidobre έγραψε: |
Ρε Τάκη, πάρτα να τελειώνουμε και αν δεν σου μπαίνουν λόγω offset, θα τα πάρω εγώ!
http://www.mk6.fr/index.php?saisie=8&id_produit=1816 (το κανονίζουμε και με peugeot αμα θες με την έκπτωση...) |
volvos έγραψε: |
akra δισκος ιιδια...
σε βλεπω να σκαω με 2-3 ζαντες ναδοκιμασουμε ![]() |
volvos έγραψε: |
αν διαβασεις προσεκτικα θα δεις οτι το 207-206 εχουν οφσετ 27 στη ζαντα |
Jim207GT έγραψε: |
Άντε βρές όμως ζάντα 7χ17 με 15. Μου φαίνετε Κ1 έχουν 15 και με τα μπράστα της βάζεις ότι δαγκάνα γουστάρεις. |
volvos έγραψε: |
απο τη πεζο σπορτ μου απαντησαν οτι τα φρενα τους τα 292 μπαινουν μονο στην 6.5χ15 με οφσετ 22 που πουλανε
αει στο διαολο ολοι τους ![]() |
Steve έγραψε: |
Κάνουν σε 206, δεν ξέρουμε όμως αν κάνουν στις ζάντες σου ![]() |
Πάνος έγραψε: | ||
|
Πάνος έγραψε: |
Στα γρηγορα μιας και δενε χω διαβασει προηγουμενα.
Αυτα κανουν σε 206; " http://img10.imageshack.us/img10/5306/406u.th.jpg φρενα τετραπιστονα willwood μαζί με 283mm δίσκους και αντάπτορες για 106/saxo. " |
Arvas έγραψε: | ||
Δεν εχει σημασια αν θα κουμπωνουν... το θεμα ειναι αν θα φρεναρουν... Γι αυτες τις δαγκανες γραφουν πολλα ασχημα σε διαφορα φορουμ... Αν θελεις wilwood προσανατολισου στις midilight http://www.rallydesign.co.uk/index.php?cPath=562_563_570 |
Πάνος έγραψε: |
Αυτα κανουν σε 206;
Στο 206 δηλαδη μπορουν να μπουν αυτα που δειχνει για 205; ή θα γυρισουμε στην προηγουμενη κουβεντα του τακη με τα offset και λοιπες βλακειες και αλλαγες ζαντων και παει λεγοντας. ![]() |
Πάνος έγραψε: |
brake pads or hoses.
Mε αυτο τι εννοει ο ποιητης; |
Jim207GT έγραψε: |
Τα 207 1.6Τ έχουν 25 offset τα μικρότερα μοντέλα έχουν άλλο. Επίσης μπαίνει και 15αρι offset άνετα με 205 ελαστικό και φαίνεται και κούκλα μιας και πίσω ειδικά είναι πολύ μέσα οι τροχοί. Άμα δείτε το δικό μου με 215 θα καταλάβετε. Άντε βρές όμως ζάντα 7χ17 με 15. Μου φαίνετε Κ1 έχουν 15 και με τα μπράστα της βάζεις ότι δαγκάνα γουστάρεις. |
volvos έγραψε: |
το ελεγα και εγω στο μανθο οτι οταν ειδα φωτο απο ιντερνετ ηταν ιδια η δαγκανα του βενζινα. δε ξερω γιατι επιμενει μανθος οτι δεν ειναι αν βαλει φωτο θα το δουμε. |
venzinas έγραψε: |
κινεζικα μιλας ρε τακη..τη ειναι τα pagid 4.2 εκτος αν λες στον αλλο μανθο |
bakclima έγραψε: |
ο κωσταντινου αυτα φορουσε, με διαιρουμενους δισκους σε 17αρες, αλλα πλεον φορα 15αρες και εγω πηρα τα φρενα του. |
bakclima έγραψε: |
ετσι, ετσι |
bakclima έγραψε: |
στη κοζανη ![]() |
nik_marin έγραψε: |
![]() |
venzinas έγραψε: |
Για να καταλαβα θα ψαξω δηλαδη για δισκους απο 406? κανουν οι δικοι αφτη στο saxo???το λεω μηπως αλαζη το καρε και ο αφαλος....
α και κατι ακομα το γρασο που διχνει στη φοτο μαζι με τα τακακια για που ειναι ?(μαλον φανταζομε για το που οταν ειναι να πληρωσεις) |
kane έγραψε: |
Προς τους γνώστες...
Σκεφτομαι για τις δαγκάνες του 406 κι εγω. Δισκους πρεπει υποχρεωτικα να πάρω του 206 ΡΣ (283χ26) ή μπορώ να τοποθετησω κι άλλους? Τακάκι οπως μου πε ο στιβ παιρνω για 406 (λογικο). |
kane έγραψε: |
Υ.Γ. γιωργο δηλ υπαρχουν δαγκανες που δν ειναι σκονη-προυφ? |
kane έγραψε: |
δεν νομιζω ναναι τετοιες οι καπισιες...μπελα δν εχουμε,μπελα θα βαλουμε στο κεφαλι μας. |
iceage έγραψε: | ||
Μάλλον θα ξέρει πιθανόν ο Λεφ, που τις έχει βάλει παλαιότερα. |
kane έγραψε: |
Υ.Γ. αποτι ειδα στο καταλογο ορεκα 206 ΡΣ και 406 φορανε ιδιους δισκους, 283χ26... |
kane έγραψε: |
Δισκους πρεπει υποχρεωτικα να πάρω του 206 ΡΣ (283χ26) ή μπορώ να τοποθετησω κι άλλους? |
Steve έγραψε: |
και όχι 266 που είναι οι καπίσιες. |
iceage έγραψε: | ||
Οι εν λόγω δαγκάνες είναι κατασκευασμένες για δίσκο της AP 270mm, αλλά δεν γνωρίζω το πάχος(μπορεί να μας πει κάποιος που τις έβαλε?). |
iceage έγραψε: |
Ο δίσκος 266 είναι σε greek edition. Και για να μην υπάρχουν θέματα αναφέρω ότι για να δουλέψουν με αυτούς τους δίσκους 266 Χ 22 πρέπει να πλανίσουμε τα αυτάκια της δαγκάνας κατά 4mm για να μπορούν να συνεργαστούν με τους δίσκους. |
iceage έγραψε: |
Αλλά δεν συζητάω την ποιότητα κατασκευής και αντοχής της εν λόγω δαγκάνας με καμία θνητή πολιτική δαγκάνα της BREMBO. |
Steve έγραψε: |
μισή μερίδα έχει το τακάκι και μισή η δαγκάνα στο φρενάρισμα. |
iceage έγραψε: |
Αν και τα δύο είναι θεόσκληρα δεν έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα. |
iceage έγραψε: |
ΑΑΑ και ΤΥΡΙ μην συγκρίνεις πολιτικά μοντέλα με full competition δεν υπάρχει σημείο σύγκρισης πουθενά. |
Steve έγραψε: |
Αν ήταν full competition, θα ήταν WRC.
Μπετό. |
Volvos έγραψε: |
καλυτερα ενα σετ 3000 |
iceage έγραψε: |
Θεωρείς ότι η συγκεκριμένη δαγκάνα υστερεί σε κατασκευή και εξέληση από μία δαγκάνα που προορίζεται για WRC/S1600 και συναφή κατασκευές, τηρουμένω των αναλογιών πάντα? |
Κώδικας: |
Freins:
- Etrier 4 pistons AP Racing 106 mini grA nu => 1,9kg - disque avant origine très usé => 3.8Kg - disque avant gr.n Zimmermann neuf => 3.1Kg - disque avant Brembo Max neuf => 4.250kg - disque avant 266x20.5 brembo max neuf => 4.450 Kg - disque avant 266x20.5 brembo "lisse" neuf => 4.6Kg - disque sur bol alcon 266x20.5 => 3.6Kg - disque AP Racing 270x22 => 4,8kg -Maitre Cylindre acier d'origine 1600XSi en 20 => 1.100Kg -MC alu en 23.8 => 0.400Kg - bloc hydraulique + calc ABS et son support + 4 capteurs de roue et visserie => 4.5 kg - Écrans thermiques disques AR + visserie : 0.950 kg |
bakclima έγραψε: |
επιτελους μετα απο 4 μηνες φοραω τα 4πιστονα τις ps, κουμπωσαν κατευθειαν στη ζαντα του rc, χωρις πλακακια και προσθηκες, το μονο εξτρα ηταν 2 σωληνακια αεροπορικου τυπου. Πρωτες εντυπωσεις αστροτα και κρυα ιδια συμπεριφορα με του rc, ζεστα πολυ μεγαλυτερη διαφορα, απλα μενει να τα στροσω να δω τα πραγματικα αποτελεσματα ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
αυτα που ποσταρα εγω στο τοπικ για το γκρουπ μπαι ειναι πιο ομορφα |
Road_Runner έγραψε: |
αυτα που ποσταρα εγω στο τοπικ για το γκρουπ μπαι ειναι πιο ομορφα |
Pughell έγραψε: |
Αρη,τελικα μαυρες δαγκανες επρεπε να σου φερω,οι κοκκινες δεν μου αρεσουν τοσο πολυ. ![]() |
volvos έγραψε: |
πιστευω αρη οταν με αυτα τα φρενα θα μπορεις να φρεναρεις μεγαρα μετα τη ταμπελα των 50....
α ξεχασα δε μπαινεις πιστα εσυ. τα θες μονο για κοντρες στη παραλιακη τρομαρα σου |
kane έγραψε: |
καλυψη αποκρυψη,κοκκινες δαγκανες,κοκκινο αυτ/το.
Με γεια σου! |
MEMsound έγραψε: |
@τζον
4+4+1+1=10 οχι 12 ![]() ![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Αυτό το "αχρείαστα", μόλις αναβαθμίσει κάποιος τα φρένα του, δεν το καταλαβαίνω... Δε φρενάρουμε μόνο για να αποφύγουμε τράκο ρε παίδες.
Καλόσκιστα Μάνθε! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
το αυτο ![]() ![]() ![]() ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
και το εκείνο! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
αν δω οτι στην πορεία μου σπάει τα @@... θα δω τι μπορω να κάνω... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
... αλλα, χωρις παρεξηγηση, επειδη με την νυφη ειμαι σκατοκολλημενος...την εχουν οδηγησει ελαχιστοι και αφου πρωτα τους εχω τσεκαρει πως οδηγουν (να με εχουν κάνει βολτα με το δικο τους) |
MEMsound έγραψε: |
@νικολας, βολτα το κανονιζουμε, αλλα, χωρις παρεξηγηση, επειδη με την νυφη ειμαι σκατοκολλημενος...την εχουν οδηγησει ελαχιστοι και αφου πρωτα τους εχω τσεκαρει πως οδηγουν (να με εχουν κάνει βολτα με το δικο τους) |
MEMsound έγραψε: |
το βασικοτερο ομως ειναι οτι η τοποθετηση των νεων υγρων με τον τροπο που την καναμε εγινε 100% επιτυχημενα και δεν υπαρχει οποιδηποτε δυσλειτουργία. |
iceage έγραψε: | ||
Πάλι καλά που είχα καλό κάθισμα. |
ParisMcridis έγραψε: |
εχουν διαφορετικη αποσταση οι τρυπρες στα αυτακια της δαγκανας και δε κανουν.Γιατι δε σου αρεσουν του 406 v6 ειναι ακριβως τα ιδια.Και χρειαζονται δισκο 283χ26 η 288χ28 |
nido έγραψε: |
Σκέφτομαι ότι ίσως δεν θα ήταν τρομερά παράλογο να πάμε σε λίγο μικρότερης εξωτερικής διαμέτρου δίσκους στο ίδιο πάχος (ας πούμε 305-310mm), σκέτους, με φτιαχτές αλουμινένιες "καμπάνες". Η AP φτιάχνει μέχρι και με χάραξη J-hook και φτιάχνουν κι άλλοι σε πιο οικονομικές τιμές (π.χ. HiSpec) για AP φρένα.
Από την άλλη, το κέρδος στο βάρος & την πολική αδράνεια δεν είναι κάτι το τρομερό σε σχέση με το σύνολο της περιστρεφόμενης & μη αναρτώμενης μάζας της ρόδας..... Έχει κάνει κανείς καμιά τέτοια "πατέντα"? |
nido έγραψε: |
ΑΛΛΑ δεν θεωρούμε ό,τι καλύτερο [για λόγους μεγάλου μη αναρτώμενου βάρους & πολικής ροπής αδράνειας] να πάμε στους δίσκους αυτούς σε αμάξι 1100 κιλών |
iceage έγραψε: |
Μετά σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο θα μετρήσεις την μέγιστη απόσταση του τακακιού (υπολογίζοντας +2mm) από το κέντρο και μετά στην μικρότερη (υπολογίζοντας -2mm) |
Steve έγραψε: | ||
Χαίρομαι που σκέφτεσαι τέτοια πράματα για το πολιτικό σου αμάξι... ![]() |
Παράθεση: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=17987 Σκέψου ότι έχουν μόλις μισό κιλό διαφορά με την δαγκάνα την BREMBO η οποία είναι πιο βαρυά της AP. Και επειδή δεν τα έχω φωτογραφία, τώρα στο αγωνιστικό που βάλαμε τα φρένα που θέλεις, και είχε τα εργοστασιακά 283mm, η διαφορά είναι 1 κιλό σε κάθε άκρο παραπάνω, και για εμένα δεν είναι καν ούτε άξιο συζήτησης σε σχέση με αυτά που προσφέρει το φρένο. ![]() |
nido έγραψε: |
Ωραία... 1 κιλό... Υποθέτω αυτό όπως τα δίνει η PS, με τους 1-piece rotors 325x28, σωστά? |
nido έγραψε: |
Όμορφα.
Πίσω τι βάλατε? |
nido έγραψε: |
Και τι τρόμπα? |
nido έγραψε: |
(παρεμπιπτόντως, εκείνες τις χειροποίητες ντίζες για το κιβώτιο τις δοκιμάσατε?) |
volvos έγραψε: |
Wrong....tha to deis protes boltes.ti patisa k ego...to megalo argei na doulepsei psila |
RoadRunner122 έγραψε: |
Σεβρό? Σέβρο? Σέρβο την τρέλλα μου!!! |
RoadRunner122 έγραψε: |
Σεβρό? Σέβρο? Σέρβο την τρέλλα μου!!! |
volvos έγραψε: |
νικο αν δε καταργησεις abs-esp δε κανεις απολυτως τιποτα. το αφηνεις ως εχει εσυ... |
nido έγραψε: |
Καλά, το "ρβ" εύκολα γίνεται "βρ" όταν γράφεις, ο άλλος που επέμενε ότι η κρεμαγιέρα λέγεται "κρεμαΡγιέρα"?!...
![]() (νομίζω στο forum των 4Τ) |
volvos έγραψε: |
βαζεις σερβο πεζο σπορτ και επειδη καθεται περιεργα καταργεις το δοχειο 206 και βαζεις απο 106 με λιγο ζορισμα αλλα κουμπωνει οκ. τα εχω γραψει χρονια τωρα αλλα δε με παρακολουθειτεεε ![]() |
nido έγραψε: | ||
Τι εννοείς "σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο"? Δεν έχει κάποια κλίση, κάθετη στον άξονα του τροχού είναι η δαγκάνα. Το ερώτημα είναι πόσο "μέσα" σε σχέση με τη μέγιστη διάμετρο που "καλύπτει" το τακάκι μπορείς -και αξίζει- να πας (προφανώς με ασφάλεια). Αν το αποφασίσεις, εύκολα βρίσκεις τη διάμετρο του δίσκου που σου κάνει. |
iceage έγραψε: | ||||
Τα ζευγάρια των πιστονιών δεν έχουν και τα 2 την ίδια απόσταση από το κέντρο του τροχού. Το ένα ζευγάρι έχει μεγαλύτερη απόσταση για να μπορείς να βάλεις δίσκο με μεγαλύτερη ενεργή επιφάνεια. |
nido έγραψε: | ||||||
Για τις συγκεκριμένες δαγκάνες το λες Γιώργο, που συζητάμε (βλ. φωτό, ζευγάρια πιστονιών 1 & 2 με Φ38.1 & Φ41.3 mm), ή γενικά? ![]() |
volvos έγραψε: |
ττο ειχα παρει χαμπαρι στις πολυ γρηγορες μεγαρα που ενω ηταν φορτισμενο το αμαξι με πολλες σαλ και εστριβες ξαφνικα ηθελες πολλα φρενα για κλειστη και ξαφνικα πετρωνε ψηλα το πενταλ. δε το ειχα παρατηρησει αλλου.
τελικα οφειλοταν στο μαμα σερβο που λογω μεγαλου μεγεθους αδειαζε και δε προλαβαινε να γεμισει μαλλον...δεν παιρνω ορκο. αλλα με το μικρο σεβρο εστρωσε και αισθηση και αποδοση εκει ψηλα... |
nido έγραψε: |
Τι λέτε για το εξής:
Έστω ότι έχουμε βρει "τσάμπα" τις δαγκάνες που δίνει η PS για το 206RCC (AP racing) που πάνε πακέτο με μονοκόματους δίσκους 325x28mm, και μπαίνουν στα άκρα μας χωρίς να βρίσκουν πουθενά στις ζάντες, χωρίς αποστάτες, κλπ (=καθαρή λύση), ΑΛΛΑ δεν θεωρούμε ό,τι καλύτερο [για λόγους μεγάλου μη αναρτώμενου βάρους & πολικής ροπής αδράνειας] να πάμε στους δίσκους αυτούς σε αμάξι 1100 κιλών (αν και σίγουρα θα μας βγάζουν "παλικάρι" όποτε τους χρειαστούμε, κι ας έχουμε και 4 επιβάτες μέσα κι ας φρενάρουμε τέρμα από τα 200+ για να αποφύγουμε γαϊδαρο που αποφάσισε να διασχίσει το δρόμο!). Σκέφτομαι ότι ίσως δεν θα ήταν τρομερά παράλογο να πάμε σε λίγο μικρότερης εξωτερικής διαμέτρου δίσκους στο ίδιο πάχος (ας πούμε 305-310mm), σκέτους, με φτιαχτές αλουμινένιες "καμπάνες". Η AP φτιάχνει μέχρι και με χάραξη J-hook και φτιάχνουν κι άλλοι σε πιο οικονομικές τιμές (π.χ. HiSpec) για AP φρένα. Από την άλλη, το κέρδος στο βάρος & την πολική αδράνεια δεν είναι κάτι το τρομερό σε σχέση με το σύνολο της περιστρεφόμενης & μη αναρτώμενης μάζας της ρόδας..... Έχει κάνει κανείς καμιά τέτοια "πατέντα"? |
nido έγραψε: |
Από την άλλη, το κέρδος στο βάρος & την πολική αδράνεια δεν είναι κάτι το τρομερό σε σχέση με το σύνολο της περιστρεφόμενης & μη αναρτώμενης μάζας της ρόδας..... |
nido έγραψε: |
Παναγιώτη το κράμα που χρησιμοποιείς για τις καμπάνες δέχεται ανοδίωση?
(από περιέργεια, ασχέτως πόσο νόημα έχει κάτι τέτοιο) |
nido έγραψε: |
Κατατοπιστικότατος. ![]() Οι βιδίτσες με τις οποίες βιδώνεις τις αλουμινένιες καμπάνες στους δίσκους τι το ιδιαίτερο [πρέπει να] έχουν? Και στην περίπτωση των πλευστών τα ελάσματα (δεν ξέρω πώς λεγονται) που επιτρέπουν τη διαστολή/συστολή χωρίς να δίνουν κραδασμούς κλπ... |
MEMsound έγραψε: |
respect κ.Παναγιώτη για τις πολυ χρησιμες πληροφορίες!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nido έγραψε: |
+1 στο Μάνθο. ![]() ![]() Ευχαριστώ! Οι βιδιτσες, τα παξιμαδια, κλπ πρεπει να αλλαζονται οταν καποιος θελει να αλλαξει δισκους και δε μπορουν να ξαναχρησιμοποιηθουν οπως μπουλονια τροχων, σωστα? |
nido έγραψε: |
Επίσης κάτι που σκεφτόμουν χθες... Έχω οδηγήσει κατά καιρούς διάφορα αμάξια με 4πίστονα, αλλά μόλις ένα 206 (με 292mm δίσκους) στο οποίο ενώ είχα από πολύ νωρίς την αίσθηση ότι το αμάξι θα φρενάρει ό,τι και να κάνω κι όσο και να το κουράσω, δεν είχα αίσθηση πόσο οριακά φρενάρει η ουρά του, με μαμά δαγκάνες-δίσκους και καλύτερο τακάκι (δε θυμάμαι τι, πάει καιρός). Προφανώς όσο ισχυρότερα γίνονται τα εμπρός, με καλά ελαστικά και καλη αναρτηση σε καλή άσφαλτο, τόσο λιγότερο χρειάζεσαι τα πίσω σε οριακό φρενάρισμα λόγω μεγαλύτερης φόρτισης του μπροστινού άξονα, αλλά πώς επιβεβαιώνουμε ότι έχουμε όσο γίνεται πιο σωστή κατανομή [για συγκερκιμένες συνθήκες] όταν αλλάξουν διάμετροι δίσκων, πιστόνια, υλικά τριβής, κλπ, κλπ? |
21 quadra έγραψε: |
...............[/url] |
nido έγραψε: |
Στις 2 καμπανάτες δισκόπλακες δώρο μια ακόμα, για να τη χαζεύετε! ![]() |
kp61 έγραψε: | ||
κι εσενα τι σε εχουμε???? ![]() πλακα πλακα να αναφερω οτι το 205 εχει μεταμορφωθει απο φρενα αλλαζοντας μονο τους δισκους, απο απλους σε bell, και με τοποθετηση ferondo ds. να σημειωθει οτι δεν μπορουσα να ανεβω ουτε σε χιλιοστα δισκων, αλλα ουτε και σε αριθμο εμβολων, λογω της 13αρας ζαντας....και με την παραπανω λυση απλα σωθηκα! φωτο απ τα κομψοτεχνηματα εχει ο μαστρο-παναγιωτης, αν θελει να βαλει. |
Ghost Dog έγραψε: |
Aν εχεις βρει "τσάμπα" τις δαγκάνες που δίνει η PS για το 206RCC (AP racing), χτυπα τες και παιξε με αυτές, ειτε βαζοντας τα 325 της PS, ειτε φτιαχνοντας μια διαιρουμενη που να ταιριαζει...... Εγω προτιμησα το κιτακι με τις CP5100-1034, (που έχουν και dust seals ) Αν το πιασεις στα χερια σου θα παθεις ΣΟK από το ποσο ελαφρια είναι!!! Καμια σχεση με τις γκουμουτσες του RCC! |
'Andy'-lag έγραψε: |
Λοιπόν κύριοι. Γράφω σε αυτό το topic μιας και η δουλειά του ανθρώπου που με βοήθησε σε αυτό που ήθελα να κάνω, φαίνεται ακριβώς από πάνω. Σήμερα λοιπόν, πήγα από τον ΚΥΡΙΟ (δεν το γράφω τυχαία με κεφαλαία) Παναγιώτη για να αλλάξω τους μαμά RC διάστασης δίσκους 302x28 και να βάλουμε 330x30 με αλουμινένια bell. Μόνο ευχαριστώ και μπράβο μπορώ να πω, τόσο για τη δουλειά του όσο και για τις πληροφορίες-γνώσεις που πήρα από τον άνθρωπο. Πρόκειται για ΣΩΣΤΟ επαγγελματία και με τη συμβολή του υιού του Στέφανου για την τοποθέτηση, η κατάσταση απογειώνεται. Παρόλο που συναντήσαμε κάποιες δυσκολίες λόγω του οτι δεν ήθελα να αλλάξω δαγκάνες, ήταν και οι δυο πρόθυμοι να κάνουν οτι χρειάζεται για να τοποθετηθούν τα πάντα ΑΡΙΣΤΑ στη θέση τους και λειτουργικά. Ο κ.Παναγιώτης κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές με ακρίβεια δεκάτου του χιλιοστού, και ο Στέφανος βάζοντας και βγάζοντας οτι χρειαζόταν αρκετές φορές. Σε αντίθεση με ορισμένους "επαγγελματίες" που μόνος τους σκοπός είναι να γεμίσουν την τσέπη τους. Το αποτέλεσμα είναι άψογο, αλλά από θέμα απόδοσης και διαφορών θα γράψω περισσότερα μόλις πατήσουν καλά τα τακάκια στους νέους δίσκους. Το μόνο που διαπίστωσα αμέσως είναι οτι οι 330 που τοποθετήσαμε είναι μακράν πιο ελαφριοί ακόμα και από τους 283 που φορούσε το RALLYE. Κύριε Παναγιώτη ελπίζω να πάνε όλα καλά και να υλοποιηθούν όοοοοοοοοοολες αυτές οι φανταστικές ιδέες που έχετε στο μυαλό σας, και να μας προσφέρετε όσα περισσότερα πράγματα μπορείτε. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
'Andy'-lag έγραψε: |
Λοιπόν κύριοι. Γράφω σε αυτό το topic μιας και η δουλειά του ανθρώπου που με βοήθησε σε αυτό που ήθελα να κάνω, φαίνεται ακριβώς από πάνω. Σήμερα λοιπόν, πήγα από τον ΚΥΡΙΟ (δεν το γράφω τυχαία με κεφαλαία) Παναγιώτη για να αλλάξω τους μαμά RC διάστασης δίσκους 302x28 και να βάλουμε 330x30 με αλουμινένια bell. Μόνο ευχαριστώ και μπράβο μπορώ να πω, τόσο για τη δουλειά του όσο και για τις πληροφορίες-γνώσεις που πήρα από τον άνθρωπο. Πρόκειται για ΣΩΣΤΟ επαγγελματία και με τη συμβολή του υιού του Στέφανου για την τοποθέτηση, η κατάσταση απογειώνεται. Παρόλο που συναντήσαμε κάποιες δυσκολίες λόγω του οτι δεν ήθελα να αλλάξω δαγκάνες, ήταν και οι δυο πρόθυμοι να κάνουν οτι χρειάζεται για να τοποθετηθούν τα πάντα ΑΡΙΣΤΑ στη θέση τους και λειτουργικά. Ο κ.Παναγιώτης κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές με ακρίβεια δεκάτου του χιλιοστού, και ο Στέφανος βάζοντας και βγάζοντας οτι χρειαζόταν αρκετές φορές. Σε αντίθεση με ορισμένους "επαγγελματίες" που μόνος τους σκοπός είναι να γεμίσουν την τσέπη τους. Το αποτέλεσμα είναι άψογο, αλλά από θέμα απόδοσης και διαφορών θα γράψω περισσότερα μόλις πατήσουν καλά τα τακάκια στους νέους δίσκους. Το μόνο που διαπίστωσα αμέσως είναι οτι οι 330 που τοποθετήσαμε είναι μακράν πιο ελαφριοί ακόμα και από τους 283 που φορούσε το RALLYE. Κύριε Παναγιώτη ελπίζω να πάνε όλα καλά και να υλοποιηθούν όοοοοοοοοοολες αυτές οι φανταστικές ιδέες που έχετε στο μυαλό σας, και να μας προσφέρετε όσα περισσότερα πράγματα μπορείτε. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ParisMcridis έγραψε: |
Μιας και είδα τις ωραίες δουλειές και τους διαιρουμενους δισκους
Προετρεψα ένα φιλο να φτιάξει φρένα στον κ Παναγιώτη. Εξωπραγματικά δύσκολο κιτ με δαγκανα από κλιο ρς και διαιρούμενο από μερσεντες 330χ28... Ξεκινήσαμε με τις μετρήσεις και μετά από μιάμιση βδομάδα είχαμε έτοιμο το πρώτο μπελ με δίσκο για δοκιμή....στη δοκιμή ο δίσκος έβρισκε στο μπαλάκι του ψαλιδιου από λάθος μέτρηση.μετά από άλλη μια βδομάδα αναμονή φτιανεται καινούργιο Μπελ και μπαίνει ο δίσκος σωστά....αλλά ακόμα ανταπτορες για τις δαγκάνες δεν είχαν γίνει. Η αναμονή παρατείνεται για ακόμα μια βδομάδα να ετοιμαστούν οι ανταπτορες Και όταν παραδίδονται στο συνεργείο που θα έβαζε τα φρένα πάλι τα μέτρα ήταν λάθος.ήθελαν ακόμα διόρθωση... Δυστυχώς 1 μήνα και τα φρένα ακόμα δεν είναι ετοιμα και δεν είδαμε διάθεση για τρέξιμο από μέρος του παρά τα λάθη. Προσωπικά στο μηχανουργειο που έφτιαξε τα δικά μου φρενα του σαικου και του Κωστάκη πάνω απο 3 μέρες δεν είχαν πάρει οι ανταπτορες Και με μια μόνο μέτρηση. |
21 quadra έγραψε: |
Είχα γράψει κάτι και χάθηκαν, επανέρχομαι. Πάρι καλησπέρα διάβασα τα παράπονα σου και έχεις απόλυτα δίκηο, αλλά με ρίχνεις στον χρόνο της καθυστέρησης αφού σας είχα πεί ότι από τη στιγμή που θα έχω τους δίσκους στα χέρια μου θα παραλάβετε μετά από 2 εβδομάδες, άρα η καθυστέρηση ήταν 15 ημέρες και όχι 1 μήνας, όπως και όταν λες ότι δεν είδες διάθεση τρεξίματος εκ μέρους μου δηλαδή τι εννοείς ακριβώς ? Ήσουνα εδώ μαζί μου να δείς τι έκανα ? ¨η όταν ήρθες με τον Κώστα δεν είπες ούτε ένα γειά όταν όταν ήρθες ούτε όταν έφυγες, γιατί Πάρι ? τι σου έκανα ? Μήπως σου μίλησα άσχημα ? Με αδικείς και δεν το δέχομαι, άλλο η καθυστέρηση που ο Κώστας είχε κάθε λόγο να μου τα χώσει και προς τιμή του δεν το έκανε εσύ γιατί είχες αυτή τη συμπεριφορά ? Ολες τις μερες σας μιλουσα μεχρι και την τελευταια μερα που ησασταν πολυ φαουλ γιατι μπορουσατε να πειτε απο δευτερα και οχι οσο πιο αργα σημερα.. Δεν διευκρινίζεις ότι τα bell που ξανάφτιαξα δεν τα ξαναπλήρώσατε και ούτε σαν ζητήθηκαν επιπλέον χρήματ;α, ήταν δικό μου το λάθος και θα ήταν φάουλ αν ζητούσα 1€ περισσότερο, το αναφέρω γιατί είναι μετέωρο όπως το αναφέρεις και δεν πρέπει να δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις. Τους δίσκους της Merc όπως ανέφερες δεν αναφέρεις ποιός του επέλεξε για να ταιριάξουν, η επιλογή αυτή χρειάζεται αρκετό χρόνο, ΟΚ δεν μετράει στον χρόνο της καθυστέρησης γιατί είχε προηγηθεί η επιλογή για να τους αγοράσετε, αλλά είναι και αυτή μια δουλειά που απαιτεί γνώσεις, συνήθως τα μηχανουργεία ζητάνε σχέδια μετά οποία θα δουλέψουν για να κατασκευάσουν ότι τους ζητηθεί και τα οποία προφανώς δεν έχουν τις γνώσεις ούτε και τον χρόνο να ψάξουν εκείνα τα πράγματα που ταιριάζουν, απλή αναφορά ότι δεν έχει γίνει καμμία αρπαχτή σε βάρος σας όπως αιωρείται εδώ. Περα απο την καθυστερηση και τα λαθη δεν αναφερω κατι αλλο...αρα δεν εγινε και κατι αλλο.Αν υπηρχαν και αλλα παραπονα θα τα ειχα αναφερει. σε ρωτάω και θέλω την ειλικρινή σου απάντηση, γιατί δεν προτιμήσατε το πολύ καλό και γρήγορο μηχανουργείο που είχατε και άριστες εντυπώσεις από τις προηγούμενες δουλειές στα δικά σας φρένα ? Μήπως ζήτησε αρκετά περισσότερα χρήματα ? Μήπως ζήτησε σχέδια ? μήπως ζήτησε να του πάτε τα πράγματα ταιριαγμένα επιλέγοντας εσείς τους δίσκους ή ότι άλλο ή ζήτησε όλα τα παραπάνω μαζί ? Απλή ερώτηση που αναζητά απλές και έντιμες απαντήσεις, περιμένω λοιπόν. Δυστυχως λογο προβληματων υγειας ειναι κλειστο... Ξαναλέω ότι ευθύνομαι για την καθυστέρηση και δείχνοντας ότι το αναγνωρίαζω έφυγα την Παρασκευή με τον κακό χαμό από την Αγ.Παρασκευή και πήγα στους Αγ.Αναργύρους τα φρένα στο συνεργείο του Κώστα που είχε το αυτοκίνητο, αυτό επειδή είπες να τα λέμε όλα, αλλιώς δεν θα έκανα την αναφορά. Αναγνωρίζοντας την καθυστέρηση από το δικό μου λάθος ζήτησα επανειλημένα συγγνώμη από τον Κώστα και σε ευχαριστώ για την προτίμηση που έδειξες σε εμένα, αν ο Κώστας έχει κάποιο παράπονο από τη δουλειά μου εξαιρώντας την καθυστέρηση, είμαι εδώ για να το διορθώσω όπως του είπα και στο τηλέφωνο, ότι προκύψει έχω την ευθύνη. Χωρίς να κάνω παράπονα που τα αναφέρεις εδώ, όλα πρέπει να λέγονται όπως είπες, θα προτιμούσα να μου είχες κάνει και ένα τηλέφωνο να μου εκφράσεις τα όποια παράπονα, τέλος πάντων σημεία των καιρών είναι αυτά, νάσαι καλά, καλό βράδυ. Αυτά είναι τα Bell οι δίσκοι και οι αντάπτορες που ταλαιπώρησα τον Κώστα χωρίς να το επιδιώξω, ο οποίος Κώστας σαν τεχνικός μπορεί να κατανοήσει ότι λάθη γίνονται άθελα και επέδειξε στωϊκότητα γιατί γνωρίζει από τα λάθη της μουτζούρας και καταλαβαίνει ότι ορισμένα πράγματα δεν γίνονται με διπλό κλίκ, ευχαριστώ Κώστα για την υπομονή και συγγνώμη. ΥΓ/ Αυτό που με παραξενεύει Πάρι είναι η τιμωρητική σου διάθεση για την καθυστέρηση λίγων ημερών χωρίς να αναφέρεις όλες τις λεπτομέρειες, πχ όταν ειδοποίησα να έρθει ο Κώστας για την δοκιμή δεν μπορούσε και ήρθε 2ή3 ημέρες μετά πράγμα φυσικό γιατί απλά δεν μπορούσε, με στήνεις στον τοίχο γιατί καθυστέρησα, υπάρχουν και άλλες δουλειές που τρέχουν και η μια συνδέεται με την επόμενη, σε όλους μας συμβαίνουν και αναποδιές και καθυστερούμε. Θα σε δικαιολογούσα αν είχες παράπονα από την συμπεριφορά μου, από την ποιότητα της δουλειάς ή από κάτι που υποσχέθηκα και δεν το έκανα, επειδή δεν είμαι γραμμένος και δεν μπαίνω σε όλα τα φόρα αν με εκθέσης και αλλού θα ήθελα να με ειδοποιήσης σε πιό φόρουμ θα παραπονεθείς ώστε να μπορέσω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, μια καθυστέρηση έτυχε και έγινε και όχι κανένα έγκλημα καθωσιώσεως, όπως είπες να λέμε και τα καλά και τα κακά. Τιμωρητικη διαθεση ειναι τα παραπονα? Θα μπορουσε να ειχε γινει μια πολυ ωραια παρουσιαση (και εδω αλλα και στο φορουμ με τα οπελ)χωρις παραπονα αν δεν υπηρχαν...Θα την κανω μολις ολοκληρωθει το προτζεκτ και φυγει το αμαξι απο το συνεργειο ετοιμο..Αλλα εχω μαθει να λεω και τα καλα και τα κακα. |
ParisMcridis έγραψε: | ||
Κοιτα εγω ειμαι στο σταδιο που μπορω να καταλαβω τι οφσετ εχει ο δισκος τι επιφανεια τακακι χρειαζεται και τι οφσετ ζαντα πρεπει να εχεις για να χωρεσει η οποια δαγκανα.Δεν εχω φτιαξει εγω ανταπτορες πχ. Ανεφερα μονο για τους ανταπτορες που δεδομενου οτι εχει δισκο δεν ειναι κατι δυσκολο να γινει...αυτο εχω δει αυτο αναφερω. |
ParisMcridis έγραψε: |
Κ Παναγιωτη ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ το μηχανουργείο...το εχω πει 3 φορες.
Συγνωμη που ανεφερα ενα παραπονο βλεπω μονο δεκτο δεν ειναι και παει αλλου το θεμα. οποτε πειτε οτι εκανα λαθος...τα σβηνω ολα.... |
nido έγραψε: | ||
![]() |