Sidobre έγραψε: |
-'Η θα πρέπει να σου φιάξει ο μηχανικός σου να ταιριάζει η πολλαπλή εισαγωγής και τα μπεκ του 106 με πατέντα πάνω στην κεφαλή του 206... (δύσκολο αλλά απ΄όσο ξέρω εφικτό) |
Pughell έγραψε: |
Ειπαμε,του 206... ![]() |
Παράθεση: |
2.Οι αυλοί του 206 είναι οντως μακρύτεροι απο του 206 πραγμα που απο μονο του βοηθά την λειτουργία στις χαμηλομεσαίες στροφές. |
pugsang έγραψε: |
...και ραντεβου στη Λαμια να τελειωνουμε... |
Pughell έγραψε: | ||
Πιο μακρια απο Λαμια δεν πας ρε Max; ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
...(ευτυχως που δε διαβαζουν γυναικες τετοια φορουμ) |
Παράθεση: |
The general rule is that you should begin with a runner length of 17.8 cm for a 10,000 rpm peak torque location, from the intake opening to the plenum chamber. You add 4.3 cm to the runner length for every 1000 rpm that you want the peak torque to occur before the 10,000 rpm.
|
Pughell έγραψε: |
Σχετικα με τον ογκο,αυτο το μετρησα απλα γεμιζοντας τες με νερο και τις δυο.Πολυ ευκολη και απλη λυση για να δεις... ![]() |
pugsang έγραψε: | ||
Βασικά καλά έκανες και γέμισες την πολλαπλή του 206 με νερό. Μόνο για ποτηστήρι κάνει...... ![]() |
volvos έγραψε: |
δηλαδη το μοναδικο δυνατο πλεον μοτερ με τετοια εισαγωγη ειναι το δικο μου???? ![]() ![]() ![]() ![]() ξερω ξερω ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
RALLOS8 έγραψε: |
2)φιλτρο λαδιου μαζι με το ψυγειο του.
|
volvos έγραψε: |
μιλαμε παντα για τον ανταπτορα που βιδωνει πανω το φιλτρο λαδιου και λειτουργει σα ψυκτρα σωστα?
νομιζω οτι στο 206 δεν ισχυει αυτο. πιθανον ξαρα να ειναι οπως το λες. |
volvos έγραψε: |
μιλαμε παντα για τον ανταπτορα που βιδωνει πανω το φιλτρο λαδιου και λειτουργει σα ψυκτρα σωστα?
νομιζω οτι στο 206 δεν ισχυει αυτο. πιθανον ξαρα να ειναι οπως το λες. |
Touristas έγραψε: |
Βάζης ποιο κοντό φίλτρο λαδιού ![]() |