PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Μοτέρ από 206 1,6 16ν σε 106 S.O.S. ΠΟΛΥ S.O.S.

RALLOS8 - Τετ 21 Φεβ 2007, 13:56:21
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Μοτέρ από 206 1,6 16ν σε 106 S.O.S. ΠΟΛΥ S.O.S.
το θεμα ειναι ως εξης.εχω ενα ραλυ 8βαλβιδο 1600 και θελω να του βαλω 16βαλβιδο.βρηκα ενα μοτερ απο ραλυ 1000 ευρω και ενα απο 206 800 ευρω χωρις εκγεφαλο το και μου δινει και την εισαγωγη του ραλυ.το 206 ειναι 2004 μοντελο και εχει και πολυ λιγοτερα χλμ.αν το παρω και του βαλω τους εκκεντροφορους του ραλυ και την εξαγωγη ολοκληρη θα φτασω τα αλογα του ραλυ(εξατμιση και εκκεντροφορους τους εχω ειδη)εχω και τον εγκεφαλο τριφυσσο απο ραλυ μπορω να τον βαλω στην πλεξουδα του 206 η θελω αλλη πλεξουδα.
μου ειπαν οτι η κεφαλι του 206 ειναι καλυτερη λογο μεγαλυτερων αυλων και βαλβιδων καθως και τα πιστονια ειναι καλυτερα απο θεμα αντοχης και οι μπιελες ελαφρυτερες
volvos - Τετ 21 Φεβ 2007, 14:07:25
Θέμα δημοσίευσης:
AN Μπορεις να παρεις ενα μοτερ 206 να του βαλεις τη πεταλουδα τη μηχανικη του 106 με τον αναλογο εγκεφαλο και εκκεντροφορους απο 106 +εξατμιση απο 106 ολα αυτα στο δικο σου τοτε θα εισαι παραπανω απο τα 122 του 106. θα σου στοιχισει κατι παραπανω απο ενα μοτερ απο 106 αλλα θα εχεις μια γερη βαση για πολλα αλογα στο μελλον.

ολα τα καλα 106 φορανε σωθικα και κεφαλη απο 206 Cool
Pughell - Τετ 21 Φεβ 2007, 14:11:46
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως σου ειπε ο Παναγιωτης,παρε το μοτερ του 206 και εισαγωγη/πεταλουδα,μπεκιερα/μπεκ,εκκεντροφορους/γραναζια και πολλαπλη εξαγωγης απο το 106 και ακομα και σε μαμα μορφη θα εισαι πανω απο 135. Wink

Το εχει κανει ο μηχανικος μου σε ενα ΦΠΕ 106 και παει μαζι με πολλα μπουμπακια... Shocked

Δεν σε χαλασε,ε; Wink
MEMsound - Τετ 21 Φεβ 2007, 14:12:44
Θέμα δημοσίευσης:
θα συμφωνήσω 100% Wink

Αφού υπάρχει ο τρίφυσος εγκέφαλος του ραλλυ τα πράγματα είναι πιο ευκολα.
Pughell - Τετ 21 Φεβ 2007, 14:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
Και μονοφυσο να ηταν ακριβως το ιδιο πραγμα ειναι. Very happy

Μακραν η καλυτερη βελτιωση,ασε που θα εχει και λιγοτερα απο τα μισα χλμ απο το ραλλισιο μοτερ. Wink
Sidobre - Τετ 21 Φεβ 2007, 16:42:32
Θέμα δημοσίευσης:
Γίνεται μηχανικό το γκάζι, αλλά θα χρειαστείς ένα από τα δύο πράγματα:

-'Η θα πρέπει να σου φιάξει ο μηχανικός σου να ταιριάζει η πολλαπλή εισαγωγής και τα μπεκ του 106 με πατέντα πάνω στην κεφαλή του 206... (δύσκολο αλλά απ΄όσο ξέρω εφικτό)

-Η θα πρέπει να βάλεις την εισαγωγή του 206 με τα μπεκ και να φιάξεις πρόγραμμα στον εγκέφαλο που έχεις για να παίξει σωστά΄μαζί με ένα πλακάκι για να τοποθετήσεις την πεταλούδα από το ραλλύ.

Η πλεξούδα κάνει, αλλά θέλει τροποποίηση.

Δεν ξέρω όμως αν αυτή η πλεξούδα μπαίνει στο ραλλύ. Συγκεκριμένα η φίσα που πιάνει στο ρύγχος δεν νομίζω να είναι η ίδια. Πιο πιθανό μου φαίνεται να χρησιμοποιήσεις πλεξούδα από ραλλύ... Wink
volvos - Τετ 21 Φεβ 2007, 16:53:43
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

-'Η θα πρέπει να σου φιάξει ο μηχανικός σου να ταιριάζει η πολλαπλή εισαγωγής και τα μπεκ του 106 με πατέντα πάνω στην κεφαλή του 206... (δύσκολο αλλά απ΄όσο ξέρω εφικτό)




στελιο αφου το εχετε κανει αυτο εκει πανω, στο εν λογω θεμα τι φτιαξατε?
Sidobre - Τετ 21 Φεβ 2007, 16:56:07
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'όσο ξέρω εγώ, έχει άλλες βίδες στήριξης (δεν ταιριάζουν) και δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος αν οι θέσεις των αυλών είναι 100%
volvos - Τετ 21 Φεβ 2007, 17:17:14
Θέμα δημοσίευσης:
apo οσο θυμαμαι ο μακης ελεγε οτι οι αυλοι ειναι οκ και οτι ηταν λιγο διαφορετικες 2 ή 3 βιδες στηριξης της πολλαπλης εισαγωγης που ηθελε να ανοιξεις νεες στο καπακι. . .
RALLOS8 - Τετ 21 Φεβ 2007, 21:28:06
Θέμα δημοσίευσης:
ειμαι πολυ χαρουμενος γι αυτα που μου λετε.οι εκκεντυροφοροι που εχω ειναι reprofile αν και δεν ξερω στοιχεια και ο εγκεφαλος ειναι τριφυσος με προγραμμα.το μοτερ τελικα μου το δινει με την πλεξουδα του ραλυ συν την πλεξουδα του 206 και προσπαθει να μου βρει και εισαγωγη απο ραλυ.ρε γαμοτο εχει 50 εισαγωγες στο μαγαζι και απο ραλυ δεν ειναι καμια.τι αλλη εισαγωγη θα μπορουσα να βαλω.μου δινει και την εισαγωγη του 206.
απο οτι ρωτησα η δουλεια του μηχανικου ειναι ευκολη.του ηλεκτρολογου μου ειπαν οτι εχει λιγο ζορι γιατι το δικο μου ειναι μονοφυσο και ειναι λιγο μπερδεμα να μπει ο τριφυσος.
RALLOS8 - Τετ 21 Φεβ 2007, 22:15:34
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει διαφορα αναμεσα στο μοτερ του 206 με του 307 σε αλογα και ροπη?

μου ειπαν να βαλω και τα ωστηρια του ραλλυ.τι διαφορα παιζει?
περιμενω τα φωτα σας.

και αλλη απορια μου γεννηθικε.το 106 εχει κοφτη στις 7300 το 206 ξερω οτι εχει λιγοτερ.ποσο λιγοτερο και δεν θα υπαρξει προβλημα με την αξιοπιστια του μοτερ αν θα δουλευει με παραπανο κοφτη?
απαντηστε μου..............
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 11:49:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ο κορμος του 206 μπαινει χωρις καμια μετατροπη,ταιριαζει κουτι. Wink

Απο εκει και μετα η κεφαλη,για να μπουν τα ραλλισια πραγματα επανω,θελει τροχισμα ενα μικρο κομματακι για να μπουν οι ραλλισιοι εκκεντροφοροι.
Η εισαγωγη βιδωνει απλα με λιγοτερες βιδες απο τις εργοστασιακες,η εξαγωγη κανονικα,οι αισθητηρες ταιριαζουν χωρις τιποτα αλλο.
Ε,εμεινε και τιποτα αλλο; Laughing

Η ραλλισια μπεκιερα ταιριαζει κανινικα μαζι με τα μπεκ της. Wink
Τωρα αν θελεις να βαλεις εισαγωγη απο 206,μπαινει αλλα θελει πολυ γαμησι καθως ειναι πολυ δυσκολο να στηριξεις σωστα τα μπεκ... Sad
Γινεται παντως... Smile


Σχετικα με την δουλεια του ηλεκτρολογου,ειναι ΓΑ**ΣΕ τα πικρα για να συνδεθει ο τριφυσος. Sad

Οσο για τον κοφτη,μην αγχωνεσαι...Το συγκεκριμενο μοτερακι γυριζει μια χαρα οσο και το ραλλισιο. Wink
Εχει και το πλεονεκτημα των ελαφρυτερων μπιελων αναλογικα με τις ραλλισιες. Very happy
RALLOS8 - Τρι 27 Φεβ 2007, 10:44:42
Θέμα δημοσίευσης:
εισαγωγη ποια ειναι καλυτερη του 206 η του 106.μαζι με το μοτερ μου εδωσε την εισαγωγη του 206 κομπλε και μια πεταλουδα απο rallye.ειναι καλυτερο να βρω εισαγωγη απο rallye η να τεριαξω την πεταλουδα του 106.και με τα μπεκ τι να κανω ποια να βαλω?
Pughell - Τρι 27 Φεβ 2007, 10:56:15
Θέμα δημοσίευσης:
Του 206 ειναι πιο καλη απλα θα χρειαστει να κανεις ανταπτορα-πλακακι για να ταιριαξεις την πεταλουδα του Rallye... Confused

Μπεκ βαζεις ραλλισια...Εναλλακτικα ταιριαζουν και απο Renault K4M/K4J(1400/1600 16v) ή απο το VAG group τα μπεκ απο το 14αρι μοτερ με τα 100 αλογατα που εχουν κοστος αγορας κοντα στα 40Ε το ενα,καινουργια ομως.
RALLOS8 - Δευ 12 Μάρ 2007, 00:39:15
Θέμα δημοσίευσης:
ρα παιδια μπορει να με βοηθησει καποιος στο πια εισαγωγη ειναι καλυτερη.του 206 η του 106.με πεταλουδα απο 106 μηχανικη και στις δυο περιπτωσεις μιλαμε παντα.
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 09:11:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ειπαμε,του 206... Rolling eyes
Sidobre - Δευ 12 Μάρ 2007, 14:36:25
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ειπαμε,του 206... Rolling eyes


Για όποιον θέλει να κάνει οικονομία ναι.

Για για να μην φιάχνεις πλακάκια, αντάπτορες και λοιπά, αλλά για να έχεις και καλή ροή ψηλά (7.000+) προτίμησε του ραλλύ. Επίσης τα ελατηρια των βαλβίδων του ραλλύ.
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 14:41:48
Θέμα δημοσίευσης:
Του 106 ειναι χειροτερη ψηλα... Rolling eyes
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 14:47:43
Θέμα δημοσίευσης:
Και μαλιστα για να εξηγησω το γιατι,η εισαγωγη του 206 εχει ιδιο μηκος με του 106,σχεδον ιδια χωρητικοτητα στο plenum αλλα ελαφρως μεγαλυτερους σε διαμετρο αυλους. Smile
pugsang - Δευ 12 Μάρ 2007, 15:07:57
Θέμα δημοσίευσης:
Πρέπει στην Θεσαλλονικη τωρα τελευταια να εχουν κυκλοφορήσει μπουγάτσες με ναρκωτικά......


Τι λες ρε γιατρε? Ποιος σου τα είπε εσένα αυτα τα πράγματα? Θες να μας τρελλάνεις τελείως? Εχουν ίδιο μήκος οι αυλοί του 106 με του 206?? Γιατι είναι καλύτερη η εισαγωγή του 206 ψηλά???

Δωσε μου τεκμηριωμένη απάντηση και θα αρχίσω μετά τις σφαλιάρες
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 15:39:10
Θέμα δημοσίευσης:
Τι γιατι ρε Max; Very happy

Σε μηκος ειναι διαφορετικοι; Question
Ολοιδιοι ειναι,μονο το plenum αλλαζει ελαφρως...
Τα μετρησα το περασμενο καλοκαιρι που "επαιζε" ενα σεναριο να κανω 16v το δικο μου.
Ειναι και πιο μεγαλοι σε διατομη μαλιστα. Wink

Σχετικα με το γιατι ειναι καλυτερη,απλα στην πραξη φανηκε αυτο.Οταν βαλαμε δοκιμαστικα την εισαγωγη σε καποια εκκεντροφορατα μοτερ,γενικα δουλευε καλυτερα σε ολο το φασμα.

Εσεις την δοκιμασατε και δεν σας αρεσε; Rolling eyes
volvos - Δευ 12 Μάρ 2007, 15:45:48
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ηξερα οτι οι αυλοι του 206 ειναι κανα ποντο μακρυτεροι απο του 106 την εισαγωγη...

αλλα ρε στελιο και ιδιο μηκος να ειναι, αν εχουν διαφορετικη διαμετρο τι λεμε τωρα?θα εχουν ιδια παροχη?

επισης θυμαμαι που λεγαμε με αργυρη οτι μεσα στο πλενουμ του 206 η εισαγωγη εχει καποια διαφραγματακια που φροντιζουν να κατευθυνουν-στρωματοποιουν την ροη...αυτο η λογικη λεει οτι βοηθα παρα πολυ σε χαμηλες ταχυτητες αλλα ψηλα που η ταχυτητα του αερα αυξανεται και δεν εχει αναγκη απο βοηθεια αυτα κοβουν....
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 15:49:42
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο πιο μακριοι οι αυλοι τοσο περισσοτερο οφελειται το ψηλο φασμα.
Για αυτο και το 13αρι εχει κατι αυλους μισο μετρο με plenum σαν θερμοσιφωνο,για να μπορει να δουλευει παντου(οσο εφικτο ειναι αυτο). Wink
Για αυτο και η αλουμινενια εισαγωγη εκτος απο ευθυγραμμη ειναι και με αυλους γουρουνια. Rolling eyes

Απλο... Smile
volvos - Δευ 12 Μάρ 2007, 15:52:37
Θέμα δημοσίευσης:
εεεεεεεεεεεεεεε αναποδα το ειπα ρε θελει επιστημη?

εννοειται οτι του 106 ειναι μακρυτεροι...
το θεμα ειναι και φαρδυτεροι οντως?

λογικα θα επρεπε να ειναι στενοτεροι και μακρυτεροι...


(ευτυχως που δε διαβαζουν γυναικες τετοια φορουμ)
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 15:56:16
Θέμα δημοσίευσης:
Του 206 ειναι φαρδυτεροι και με ιδιο μηκος(τουλαχιστον που τους μετρησα εγω).

Ειχα μια σπασμενη εισαγωγη απο 106 απο backfire και μου εδωσε και μια απο 206 ο μηχανικος μου να την κανω οτι θελω.
Ε,μετρησα την σπασμενη,εσφαξα και την αλλη και τις μετρησα,για αυτο το λεω. Wink
pugsang - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
1. Τα εχεις κανει μπαχαλο στο μυαλό σου. Οσο πιο κοντοι αυλοί τόσο καλύτερα ψηλά. Τσεκάρισε το και τα ξαναλέμε. Tip of the day: Σκέψου τα 4πετάλουδα μοτερ....
2.Οι αυλοί του 206 είναι οντως μακρύτεροι απο του 206 πραγμα που απο μονο του βοηθά την λειτουργία στις χαμηλομεσαίες στροφές.
3.Πως βρήκες οτι εχουν το ιδιο όγκο τα plenum? Τα κύβισες ή μήπως εχεις διάγραμμα ροικότητας / rpm? Έχεις συμπεριλάβει και τις εσωτερικές ανωμαλίες ή διαμορφώσεις στην μετρηση?
4.Ναι τις δοκιμάσαμε και δεν μας έκαναν.
5.Βρες μου ενα 206 ή εστω 106 με εισαγωγή απο 206 που να κρατάει δύναμη πάνω απο τις 7000. (και φερτο μου να το ράψω να τελειωνει η σύγχυση)
6. Μηπως ξέχασες να μετρήσεις και το εσωτερικό τους πάτημα στο plenum?
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα με το μηκος των αυλων, οσο πιο μακριοι ειναι οι αυλοι τοσο μεγαλυτερη ταχυτητα δινουν(απλη φυσικη) και βεβαιως οσο πιο μεγαλη διαμετρο εχουν,τοσο μεγαλυτερη και η παροχη.
Σχετικα με τα 4πεταλουδα,βρηκα καποιους ανθρωπους(οχι ελληνες) που μαλιστα κοβουν και τον "καθρεφτη" για να βαλουν μεγαλυτερο μηκος καθως χωρις αυτο το φασμα παει περιπατο. Rolling eyes

Παράθεση:
2.Οι αυλοί του 206 είναι οντως μακρύτεροι απο του 206 πραγμα που απο μονο του βοηθά την λειτουργία στις χαμηλομεσαίες στροφές.


Question Question Question



Σχετικα με τον ογκο,αυτο το μετρησα απλα γεμιζοντας τες με νερο και τις δυο.Πολυ ευκολη και απλη λυση για να δεις... Very happy

Απο εκει και περα για το αν κραταει δυναμη,εχω 2-3 παραδειγματα δυναμομετρημενων 106/Saxo που την δυναμη την εχουν πανω απο τις 7000,και ενα ΦΠΕ τριφυσο μαλιστα με κορμο/κεφαλη 206 που βγαζει αλογα στις 7000 και τα κραταει σταθερα χωρις να χανει πανω απο 8-10,μεχρι τον κοφτη.




Οσο για το ραψιμο,τελικα εχετε κολλημα αν σας πει καποιος εξω απο την Αθηνα οτι φτιαχνονται και εκει δυνατα μοτερ που σε καποιες περιπτωσεις ειναι δυνατοτερα απο τα δικα σας,ε; Laughing Laughing Laughing
pugsang - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια...

Επειδη είμαι κολλημένος...

Πιασε ενα καλο 206 , 106 και οτι αλλο φοραει his mother pussy επανω με εισαγωγη 206, δωστου και 3000 και ραντεβου στη Λαμια να τελειωνουμε
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:26:20
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχως επειδη ουτε μου περισσευουν χρηματα αλλα και επειδη συγκρινουμε εντελως ανομοια πραγματα(εκκεντροφοροι,εξατμισεις,σασμαν,κλπ), παρε ενα ΦΕ TU5J4,παρε και ενα ΦΕ TU5J4P με τα ραλλισια πραγματα επανω(εκκεντροφορους,ελατηρια) σε σκαφος 106 παντα,βαλτα διπλα διπλα και δες... Rolling eyes
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
...και ραντεβου στη Λαμια να τελειωνουμε...


Πιο μακρια απο Λαμια δεν πας ρε Max; Laughing Laughing Laughing
volvos - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:27:49
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο αυτο που λεει ο μακης εχει δικιο...

οσο πιο μακρυς ειναι ο αυλος τοσο πιο στρωματοποιημενη ειναι η ροη αρα τοσο καλυτερα δουλευει στις μεσσαιες που γινεται το μεγαλο μπαχαλο..
αυτος ο μακρυς αυλος ομως προκαλει τυρβωδη ροη στις υψηλες ταχυτητες που προκαλειται πολυ ευκολα αποκολληση του αερα απο τα πλαινα τοιχωματα...απλη μηχανικη ρευστων ρε παιδια

οταν ειναι κοντος ο αυλος σε βοηθα να βαζεις αερα πολυ στις υψηλες καθως δε προλαβαινεις να εχεις τετοια φαινομενα.

τα τετραπεταλουδα το εχω ακουσει και εγω οτι στο εξωτερικο προσπαθουν να μακραινουν τα χωνια οσο γινεται...αλλα ρε στελιο μηπως αυτο το κανουν για να μπορεσουν να γεμισουν τη καμπυλη και οχι για τη μεγιστη δυνατη ιπποδυναμη?
pugsang - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:28:47
Θέμα δημοσίευσης:
Κατσε ρε φιλε...

Δεν είπες οτι έχετε καλα δυνατα εκκεντροφοράτα με εισαγωγή απο 206 που κρατανε δύναμη ψηλά? Φερε μου 1


Τεσπα..

Δειξ τους την δυναμομέτρηση μου (δεν ειναι κρυφη - ξερεις που θα την βρεις) και πες τους να την κανουν κορνιζα στο σαλονι γιατι δεν προκειται ποτε να την δουν στον ξυπνιο τους.
pugsang - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:30:21
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
pugsang έγραψε:
...και ραντεβου στη Λαμια να τελειωνουμε...


Πιο μακρια απο Λαμια δεν πας ρε Max; Laughing Laughing Laughing


Ε μην καιμε και τσαμπα βενζινες.... Και επειδη δεν εχω διαβατήριο δεν παω πανω απο την Λαμία (ετσι για να δεις ποσο κολλημένος είμαι) Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Pughell - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:36:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Max τωρα τι θες να σου πω,για αλλους που τους εταξαν αλογα-παραλογα και ποτε δεν δουλεψαν σωστα; Confused

Ενταξει,και οι τοιχοι το ξερουν αλλα δεν ειναι αναγκη να δυσφημιζουμε "στον αερα"...
Μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε. Wink






Πανο σχετικα με τα 4πεταλουδα και το μηκος τους,απλα θελουν ενα γεματο φασμα μεχρι τις 8000-8500 και οχι τα 3 αλογα στις 14000.
Τα μηχανακια που ανεβαζουν 14000 εχουν εντελως διαφορετικη φιλοσοφια για αυτο και δεν εχουν μακρια σωματα.
Απλα μετα μπλεκεις με φαινομενα υποπιεσης στην εισαγωγη,κλπ που ειναι και δυσκολα και αποτελουν κυριως lab projects... Confused
xrisa-xs - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:39:35
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
...(ευτυχως που δε διαβαζουν γυναικες τετοια φορουμ)


και όμως διαβάζουμε Wink
pugsang - Δευ 12 Μάρ 2007, 16:40:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν σε καταλαβα ρε φίλε..
Ποιον δυσφήμισα??


Αν θελεις παρε με τηλ να τα πούμε...
Sidobre - Δευ 12 Μάρ 2007, 19:17:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πάρτε και ένα δωράκι...

Μελέτη ιδιαίτερα στην δεύτερη σελίδα Wink

http://www.team-integra.net/sections/articles/showArticle.asp?ArticleID=466

Ιδιαίτερα αυτό:

Παράθεση:
The general rule is that you should begin with a runner length of 17.8 cm for a 10,000 rpm peak torque location, from the intake opening to the plenum chamber. You add 4.3 cm to the runner length for every 1000 rpm that you want the peak torque to occur before the 10,000 rpm.

RALLOS8 - Τρι 13 Μάρ 2007, 06:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα.για να κανω λιγο πιο σαφη την αρχικη μου ερωτηση.εγω θελω το μοτερ μου να δουλευει οσο καλυτερα γινετε χαμηλα γιατι οταν θα ειμαι πεωην 8βαλβιδος δεν θα θελω να λισμονηση το ξεσπασμα του 8βαλβιδου χαμηλα.αν ειναι μικρη η διαφορα ψηλα και μεγαλυτερη χαμηλα ποια εισαγωγη να προτημισω?

και κατι αλλο λογο του οτι εχω χρονια μαηχανη και συχνα πυκνα την πειραζω(ειναι yamaha r6 99 με καρπμυλατερ)η πιο κοντη αυλοι στο μηχανακι δινουν καλυτερα χαμηλα και πολυ καλυτερη αποκριση στο γκαζι.
pugsang - Τρι 13 Μάρ 2007, 12:57:46
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Σχετικα με τον ογκο,αυτο το μετρησα απλα γεμιζοντας τες με νερο και τις δυο.Πολυ ευκολη και απλη λυση για να δεις... Very happy


Βασικά καλά έκανες και γέμισες την πολλαπλή του 206 με νερό. Μόνο για ποτηστήρι κάνει...... Very happy
Pugobios - Τρι 13 Μάρ 2007, 14:34:44
Θέμα δημοσίευσης:
Να υποθέσω ότι όλα αυτα που λέτε έχουν σημασια όταν πρόκειτε για ατμοσφαιρικό μοτέρ έτσι Scratch Σε περίπτωση τουρμπίνας τι παίζει?
Pughell - Τρι 13 Μάρ 2007, 16:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Pughell έγραψε:

Σχετικα με τον ογκο,αυτο το μετρησα απλα γεμιζοντας τες με νερο και τις δυο.Πολυ ευκολη και απλη λυση για να δεις... Very happy


Βασικά καλά έκανες και γέμισες την πολλαπλή του 206 με νερό. Μόνο για ποτηστήρι κάνει...... Very happy


Εσυ ζηλευεις που δεν μπορεσες να βαλεις τετοια εισαγωγη και το εχεις απωθημενο... Laughing Laughing Laughing
pugsang - Τρι 13 Μάρ 2007, 16:22:20
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb right
volvos - Τρι 13 Μάρ 2007, 16:41:19
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη το μοναδικο δυνατο πλεον μοτερ με τετοια εισαγωγη ειναι το δικο μου???? Laughing Laughing Laughing Laughing

ξερω ξερω
Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat
RALLOS8 - Τετ 14 Μάρ 2007, 06:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
δηλαδη το μοναδικο δυνατο πλεον μοτερ με τετοια εισαγωγη ειναι το δικο μου???? Laughing Laughing Laughing Laughing

ξερω ξερω
Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat


καλημερα.τι εισαγωγη εχεις εσυ στο δικο σου?206 η 106?αν εχεις 206 με τι πεταλουδα και μπεκ?
RALLOS8 - Δευ 19 Μάρ 2007, 23:33:05
Θέμα δημοσίευσης:
αλλη μια ερωτηση.το μοτερ του 206 που πηρα ειχε πανω και τον κομπρεσορα του air codition.ξερει αν αυτος ο κομπρεσορασ ειναι ιδιος με του 106 η θα χρειαστω κομπρεσορα απο 106?
Touristas - Τρι 20 Μάρ 2007, 08:03:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι ίδιοι έχουν διαφορά στης σωλήνες.
Θα πρέπει επίσης να αλλάξεις και την βάση του συμπιεστή μιας και είναι διαφορετικός και στων τρόπο που πιάνει επάνω στο μοτέρ.
Pughell - Τρι 20 Μάρ 2007, 08:58:09
Θέμα δημοσίευσης:
Η βαση ιδια ειναι ρε... Rolling eyes
Ο κομπρεσσορας μονο ειναι διαφορετικος. Confused
Touristas - Τρι 20 Μάρ 2007, 09:28:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι είναι ίδια.
Δεν έχουν καμία σχέσει άσχετα εάν πιάνουν με των ίδιο τρόπο επάνω στο μοτέρ.
Για το 106 ο κωδικός είναι 6453X3 και 6453FW
για το 206 ο κωδικός είναι 6453EG και 6453KG
Pughell - Τρι 20 Μάρ 2007, 10:05:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ο μηχανικος μου παντως που εβαλε κομπρεσσορα 106 σε κορμο 206 εβαλε ακριβως την ιδια βαση...
Συγκεκριμενα ολοι οι TU5 εχουν ιδια βαση καθως ο κορμος ειναι ολοιδιος εκτος και αν μεταβαλλονται οι βασεις του κομπρεσσορα. Sad

Ο κομπρεσσορας απο Saxo παντως,μαζι με την βαση του,κουμπωσαν πανω σε κορμο 206 χωρις να χρειαστει τιποτα αλλο. Confused
volvos - Τρι 20 Μάρ 2007, 10:14:19
Θέμα δημοσίευσης:
EΣΕΙΣ ΕΚΕΙ πανω τα εχετε κανει πουτανα μου φαινεται...

τι 106-206-306 ολα ιδια τα βλεπετε και τα μπουρδουκλωνετε...
τι πραμα ειναι αυτο?
ρε μπας και σας βαζουν τιποτα μεσα στις μπουγατσες? Laughing
Pughell - Τρι 20 Μάρ 2007, 11:47:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αρνταν! Laughing Laughing Laughing
Touristas - Τρι 20 Μάρ 2007, 11:53:53
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είπε κανείς ότι ο κορμός δεν είναι ίδιος αλλά η βάσης για το συμπιεστή είναι διαφορετικές όπως και οι συμπιεστές ΔΕΝ είναι όλοι ίδιοι.
Επίσης στα τελευταία 206 οι βίδες του συμπιεστή μπαίνουν κάθετα ως προς το μοτέρ και όχι παράλληλα.
Pughell - Τρι 20 Μάρ 2007, 12:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
Στα πολυ τελευταια δεν ξερω τι εκαναν καθως το τελευταιο που επεσε στην υποληψη μου ηταν κατασκευης του 2005 αλλα ηταν ιδιο με τα 2002-2003. Sad
RALLOS8 - Τετ 21 Μάρ 2007, 18:08:51
Θέμα δημοσίευσης:
απο τι αλλο μπορω να βαλω κομπρεσορα απο μικροτερες εκδοσης 106 η saxo μπορω να βαλω?θα ειναι ιδιος?
RALLOS8 - Πεμ 22 Μάρ 2007, 17:54:24
Θέμα δημοσίευσης:
ξερει καποιος να μου πει αν κανει τελικα απο καποιο μικροτερο μοτερ?
Touristas - Πεμ 22 Μάρ 2007, 21:38:27
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν είχες A/C μπορείς να βάλεις των ίδιο συμπιεστή για να μην έχεις πρόβλημα με της σωλήνες
RALLOS8 - Πεμ 22 Μάρ 2007, 23:52:24
Θέμα δημοσίευσης:
δεν καταλαβα τι θες να πεις.το μοτερ που πηρα ειναι απο 206 και ειχε πανω το συμπιεστη.βρηκα ολα τα υπολοιπα πραγματα απο αιρ κοντισιον 106 rallye.το δικο μου ειναι 8βαλβιδο και δεν εχω λαθολου αιρκοντισιον και τωρα που θα του βαλω το μοτερ θελω να το βαλω.
Touristas - Παρ 23 Μάρ 2007, 07:18:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν ο συμπιεστής είναι έτσι τότε η σωλήνες που έχεις βρει κάνουν.

RALLOS8 - Παρ 23 Μάρ 2007, 10:59:07
Θέμα δημοσίευσης:
OK ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
RALLOS8 - Τρι 27 Μάρ 2007, 18:00:11
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια δεν μπορω να βρω με τιποτα εισαγωγη απο rallye.το μονο που μου μενει ειναι να βρω καποιο τροπο να βαλω την πεταλουδα απο το rallye στην εισαγωγη του 206 και να βρω και μπεκ με μπεκιερα και να τα προσαρμοσω και αυτα.υπαρχει καποιος που να εχει κανει κατι παρομοιο να με βοηθησει καπως.
volvos - Τρι 27 Μάρ 2007, 18:07:40
Θέμα δημοσίευσης:
o sidobre εχει βαλει πεταλουδα 106 σε εισαγωγη απο 206...
αυτο γινεται ενα πλακακι ειναι η ιστορια.
το θεμα ειναι με τα μπεκ τι θα κανεις που πρεπει να βαλεις του 106 και δε ξερω αν μπαινουν(λογικα γινεται απο οσο ειχε πει ο Pughell) και αντε βρες τα...
Pughell - Τετ 28 Μάρ 2007, 08:54:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε μπεκ βρισκεις...
Το θεμα ειναι να τα στηριξεις... Confused Εκει εχει αρκετο γαμησι. Sad
DIMCHRI - Τετ 28 Μάρ 2007, 09:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι όπως το πάτε εσείς θα τον κάνετε κολητό όλων των μηχανικών της ελλάδος....
DIMCHRI - Τετ 28 Μάρ 2007, 09:48:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μπήκα στον κόπο και διάβασα και τις 4 σελίδες και κατάλαβα ότι αγόρασες το 206 μοτέρ.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Οπότε συνέχισε να μας λες βήμα προς βήμα τι προβλήματα αντιμετωπίζεις και όταν τελειώσεις το πρότζεκτ σου κάνε μας και μια συνολική αποτίμηση του τι έκανες....πόσο σου κόστισε κτλ κτλ, για να μπορούν διάφοροι μελλοντικοι - υποψήφιοι που θέλουν να κάνουν μετατροπή να δουν πόσο σου κόστισε και τι δυσκολίες αντιμετώπισες... Wink
RALLOS8 - Τετ 28 Μάρ 2007, 17:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
το εχω παρει και μεχρι ωρα δεν το εχω μετανιωσει.δεν βιαζομαι να το βαλω αλλα οταν θα πω οτι το βαζω πανω θα πρεπει να ειναι ολα ετοιμα και να μην προκυψη κατι την τελευταια στιγμη.δουλευω σε καραβι και δεν εχω πολυ χρονο οταν πω οτι ειναι ετοιμο να το βαλω για να ψαχνομαι με προβληματακια της τελευταιας στιγμης.
μεχρι τωρα εχω βαλει χωρις προβλημα πανω στο μοτερ
1)πολλαπλη εξαγωγης
2)φιλτρο λαδιου μαζι με το ψυγειο του.
3)καρτερ
4)εχω λυση την κεφαλι για να βαλω εκκεντροφορους και ελατηρια(και δοκοιμασα και κανουν και τα αλουμινενια καπακια της κεφαλης του 106 για να ειναι ακριβως ιδια και εμφανισιακα.και τα γραναζια φυσικα θα βαλω.
5)απο ηλεκτρολογικα εχω τα παντα απο 3φυσο 106 και ο ηλεκτρολογος μου ειπε οτι ειναι ψιλοπακετο αλλα το εχει ξανακανει.(το δικο μου ειναι rallye 8v)

και το μονο προβλημα που εχω ειναι με την εισαγωγη.

αν το δοκοιμασει καποιος ας μου πει πως το εκανε.το πλακακι ειναι ετοιμο...δεν εχω και μπεκιερα να κανω το πειραμα...........
antonios16V - Τετ 28 Μάρ 2007, 21:33:35
Θέμα δημοσίευσης:
RALLOS8 έγραψε:
2)φιλτρο λαδιου μαζι με το ψυγειο του.


Μια παρενθεση,αν το μοτερ TU5JP4 εχει συμπιεστη κλιματιστικου το ψυγειο λαδιου δεν χωραει.
volvos - Τετ 28 Μάρ 2007, 21:39:45
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι αντωνη?
οταν λες ψυγειο εννοεις τη ψυκτρα λαδιου του 106?
γιατι στο δικο μου μια χαρα φαινεται να μπαινει αν καποιος μου βρει τη βιδααααααααα
antonios16V - Τετ 28 Μάρ 2007, 21:52:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βαλεις το ψυγειακι το φιλτρο βγαινει πιο εξω και βρισκει πανω στην αλουμινενια σωληνα του αιρ-κοντισιον.
Την βιδα μπορεις να την παρεις σαν ανταλακτικο 8-10 ευρω εχει.
volvos - Τετ 28 Μάρ 2007, 21:58:03
Θέμα δημοσίευσης:
μιλαμε παντα για τον ανταπτορα που βιδωνει πανω το φιλτρο λαδιου και λειτουργει σα ψυκτρα σωστα?

νομιζω οτι στο 206 δεν ισχυει αυτο. πιθανον ξαρα να ειναι οπως το λες.
RALLOS8 - Τετ 28 Μάρ 2007, 22:28:34
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια κουμπωνει μια χαρα το ψυγειακι του λαδιου χωρις κανενα προβλημα.δεν ειναι πανω στο αμαξι αλλα απο οτι ειδα δεν θα υπαρξει προβλαμα με τις σωληνωσεις του αιρ κοντισιον.


η εισαγωγη ειναι το μονο ουσιαστικο προβλημα...
antonios16V - Τετ 28 Μάρ 2007, 23:29:13
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μιλαμε παντα για τον ανταπτορα που βιδωνει πανω το φιλτρο λαδιου και λειτουργει σα ψυκτρα σωστα?

νομιζω οτι στο 206 δεν ισχυει αυτο. πιθανον ξαρα να ειναι οπως το λες.


Αν μπορεις ανεβασε μια φωτογραφια το χωρο γυρω απο τον συμπιεστη απο το δικο σου.
RALLOS8 - Τετ 28 Μάρ 2007, 23:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
θα προσπαθισω.αν και ειναι δυσκολο γιατι ειμαι σε καραβι.ισως στειλω καποιο φιλο.
παντως δεν παιζει καποιο προβλημα στην τοποθετηση...
volvos - Πεμ 29 Μάρ 2007, 08:00:29
Θέμα δημοσίευσης:
αντωνη...αν μπορεις γραψε σε καποιο αλλο τοπικ σχετικο και για τη μετατροπη σου με τα μπουμπακια ...ειναι ενδιαφερον!
RALLOS8 - Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:49:11
Θέμα δημοσίευσης:
κανεις καμια λυση για το προβλημα με την εισαγωγη?
antonios16V - Πεμ 29 Μάρ 2007, 19:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μιλαμε παντα για τον ανταπτορα που βιδωνει πανω το φιλτρο λαδιου και λειτουργει σα ψυκτρα σωστα?

νομιζω οτι στο 206 δεν ισχυει αυτο. πιθανον ξαρα να ειναι οπως το λες.


Αυτο εδω εννοω



Αν βαλω το ψυγειακι το φιλτρο θα πλησιασει την σωληνα και δεν υπαρχει χωρος ωστε να το ξεβιδωνω-βιδωνω. Sad
Touristas - Πεμ 29 Μάρ 2007, 19:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
Βάζης ποιο κοντό φίλτρο λαδιού Wink
antonios16V - Πεμ 29 Μάρ 2007, 19:35:40
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Βάζης ποιο κοντό φίλτρο λαδιού Wink


Υπαρχει?
Απο πιο αμαξι?
Touristas - Πεμ 29 Μάρ 2007, 19:37:30
Θέμα δημοσίευσης:
Από Renault.
Αλλά λογικά θα υπάρχει και στο εμπόριο
RALLOS8 - Παρ 30 Μάρ 2007, 08:26:58
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια υπαρχει και πιο κοντο φιλτρο.ειναι για 106 μου ειπαν...

κενενας κανενα κολπακι για την εισαγωγη....pughel που εισαι?????????
Pughell - Παρ 30 Μάρ 2007, 21:51:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,βγαζει η Purflux και ειναι ακριβως το μισο απο το εργοστασιακο του 106. Wink

Σχετικα με την εισαγωγη,τι θες να μαθεις; Sad
RALLOS8 - Δευ 02 Απρ 2007, 23:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
αφου δεν βρισκω κομπλε εισαγωγη απο rallye πως θα βαλω την μπεκιερα του 106 στην εισαγωγη του 206.(αν παλει κανενας εχει εισαγωγη απο 106 και την δενει ας με βγαλει απο τον κοπο.)την πεταλουδα τπυ 106 την εχω.
Pughell - Τρι 03 Απρ 2007, 07:51:21
Θέμα δημοσίευσης:
Κανε υπομονη ρε,ολο και καποια θα βρεθει... Sad
RALLOS8 - Τετ 25 Απρ 2007, 23:32:51
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα.τωρα που βρεθηκε η εισαγωγη βρεθηκε αλλο προβλημα.πηγα να την βιδοσω οι κατω σειρα με βιδες ταιριαζει απολυτα.υπαρχει και μια μεσαια βιδα 13αρα που και για αυτη βρεθηκε η λυση τροχισα λιγο το πλαστικο της εισαγωγης και ταιριαξαι.με της δυο της πανω σειρας εχω προβλημα που δεν ταιριαζουν με τιποτα.
καποια λυση?
RALLOS8 - Πεμ 26 Απρ 2007, 22:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα.τελικα λυυηκε και το προβλημα με τις 2 πανω 10αρες.
τωρα βρηκα μια τρελη απορια.την λυση μου την ειπε ενα παιδι που εχει κανει την μετατροπη και μου εστειλε φωτογραφιες.
το δικο του το μοτερ εχει την κατω σεια με τις 4ερης 10αρες βιδες και αναμεσα τους εχουν και απο μια 13αρα(συνολο 3 με λαμακια)το δικο μου το μοτερ εχει τις 4ερης 10αρες στην κατω σειρα και μονι μια 13αρα με λαμακι ακριβως στο κεντρο αναμεσα τους.
ξερει καποιος τι παιζει?
υπαρχει αυτη η διαφορα αναμεσα σε 206 1600 16V?
παιρναναι πολλα αο το μυαλο μου?γιατι τα δυο μοτερ εχουν αυτη την διαφορα?
RALLOS8 - Πεμ 26 Απρ 2007, 23:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
το μοτερ του 206 1600 16v τι κωδικο-τυπο κινητηρα πρεπει να γραφει πανω???????
Pughell - Παρ 27 Απρ 2007, 09:04:16
Θέμα δημοσίευσης:
Κανε ενα τηλεφωνο εδω 2310 548199 και ζητα τον Βασιλη.
Πες του οτι εισαι φιλος του Στελιου,εκτος Θεσσαλονικης,και οτι εχεις προβλημα με τις βιδες της εισαγωγης.
Ελπιζω να σε βοηθησει. Wink

Ο κωδικος του μοτερ 206 ειναι NFU αν δεν κανω λαθος... Confused
RALLOS8 - Παρ 27 Απρ 2007, 11:10:59
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα.σε ευχαριστω πολυ στελιο.το προβλημα με τις βιδες και την τοποθετηση το ελυσα.
η απορια που εχω ειναι οτι το μοτερ του παιδιου που μου ειπε την λυση εχει δυο βιδες παραπανο (13αρες)που το δικο μου δεν τις εχει και με ανγχωνει μηπως παιζει τιποτα με το μοτερ.
πχ να ειναι 14αρι 16 v?
Sidobre - Παρ 27 Απρ 2007, 11:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το μοτέρ σου είναι έτσι:
http://www.psclub.gr/imagepn/tu5jp4.jpg

Τότε είναι το σωστό.
RALLOS8 - Παρ 27 Απρ 2007, 19:28:43
Θέμα δημοσίευσης:
εμφανισιακα ειναι ακριβως ετσι και ο κωδικος που εχει πανω ειναι NFU .......
πολυ χαιρομαι.κατι αλλο για την εμφανιση του μοτερ δικοιμασα και τα αλουμινενια καπακια της κεφαλης του 106 και ταιριαζουν απολυτα....και δεν εχει και διαφορα στο ματι.
volvos - Τρι 15 Ιαν 2008, 21:21:19
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ ψωμι
λιγο φοσυκωμενα νουμερα αλλα ενδιαφεροντα σχολια......


προσεξτε το ages5........
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr