Vaggelis έγραψε: |
..... έναν τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα της ΒΜW, απόδοσης 170 ίππων, |
Παράθεση: |
...αγνώστου έως τώρα κυβισμού... |
MEMsound (ολίγον πιο πάνω...) έγραψε: |
.....A new engine, the fruit of cooperation between the PSA Peugeot Citroen and BMW Group, is introduced by Peugeot for the first time at the prototype stage on this concept car: this turbo-charged 4-cylinder petrol engine with direct injection has sixteen valves and two overhead camshafts and is packed with ultra-modern technical features. On this version it develops a maximum power of 125 kW (more than 170 bhp for less than 500 kg!) and a maximum torque of 240 Nm..... |
brz20 έγραψε: |
Παιδια ειναι ο αντικαταστατης.Εχει το 7 πισω που το διχνει.Θυμηθητε οτι ονομαζει τα μοντελα της με την μορφη x0y.Το x διχνει την κατηγορια και το y την γενια.Το οτι προκειτε να κυκλοφορει ταυτοχρονα ειναι θεμα marketing.Εφοσον πουλαει το κρατανε.Οτι και να πουμε ειναι πολυ καλο σχεδιαστικα. |
volvos έγραψε: |
εμένα πάντως μου φαίνεται οτι η πεζο θα γυρισει πιο γρηγορα στα ραλλυ και στη κορυφη των μπροσθιοκινητων hatch ![]() |
vinman έγραψε: |
![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Δεν έχω ιδέα.
Αλλά ο EW10J4 στην "S" έκδοσή του (=RC) έχει ήδη υποστεί tuning για να αποδώσει αυτά που αποδίδει, οπότε μάλλον μιλάμε για νέο μοτερ ... Βέβαια επειδή μιλάμε για αγωνιστική έκδοση του 207 πρέπει να συγκρίνουμε με το αντίστοιχο αγωνιστικό 206 RC (βλ RC groupN και RCC) Που και εκεί όμως η ισχύς παίζει στα 210~220ps από όσο γνωρίζω και αν δεν κάνω λάθος. ![]() |
volvos έγραψε: |
χαρη μην εισαι απολυτος...δες το κλιο που και αξονα εχει και ηλεκτρικο τιμονι! |
Sidobre έγραψε: | ||
Kαλά δεν θυμάται κανείς πόσο έβγαζε το 306 Maxi ????? http://peugeotrallye.free.fr/accueil/article.php3?id_article=25 |
Sidobre έγραψε: | ||
Kαλά δεν θυμάται κανείς πόσο έβγαζε το 306 Maxi ????? http://peugeotrallye.free.fr/accueil/article.php3?id_article=25 |
MEMsound έγραψε: |
αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααυτά είναι:
http://photos207.online.fr/1677.jpg |
MEMsound έγραψε: |
Τάσο κια το εργοστασιακό έχει αυτό το κενό.
Η διαφορά είναι αλλού. Στην πλάγια τοποθέτηση του ψηγείου. ![]() |
Sidobre έγραψε: |
http://photos207.online.fr/1793.jpg
Ναι αλλά παρατήρησε και εδώ το κενό που της προσφέρουν, σε αντίθεση με το εργοστασιακό μοντέλο που δεν έχει καμία τρύπα μπροστά... ![]() Εdit: Eπίσης το S2000 έχει ωραίους καθρέπτες!!! ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Αυτό εννοώ ρε ούρδα. ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ, που σημαίνει ότι αλλάζουν τα πράγματα για να εκμεταλευτούν το κενό ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!!! 207 S2000 ![]() Type : EW10J4S Emplacement : Transversal Avant Cylindrée : 1998 cc Nombre de cylindres : 4 Puissance : 280 ch DIN Couple : 250 Nm Régime maxi : 8500 tr/min Injection : Magneti Marelli Admission : Mono papillon Nombre de soupapes : 16 |
MEMsound έγραψε: |
![]() ![]() ααααααα ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.feline207.net/site/modules/myalbum0/viewcat.php?num=40&cid=5 |
MEMsound έγραψε: |
ρίξτε μια ματιά και σε αυτό...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Όλα τα λευκά207μωρά στην πίστα...
http://www.feline207.net/site/modules/news/article.php?storyid=79 |
vinman έγραψε: | ||
![]() Θα σε προτείνω για τη διαφήμιση του Rol.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Αυτό που μου άρεσε περισσότερο στο LW είναι το βάρος του ![]() ![]() ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Και εγω που νομιζα οτι σου αρεσε ο πλοουυυσιος εξοπλισμος του... ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
family foto...
http://www.tuningfever.fr/Photos/u_13307/258915_max.jpg γαμάτη ![]() |
Παράθεση: |
Ένα από τα στοιχεία που είχαν ενδιαφέρον στο Ράλλυ της Πορτογαλίας, ήταν και η μάχη στην κατηγορία Ν. Ελέω της αλλαγής των τεχνικών κανονισμών και της παρουσίας των αυτοκινήτων προδιαγραφών S2000, μόνο λίγοι δεν ήταν αυτοί που είχαν την περιέργεια να παρατηρήσουν τις διαφορές των δύο κατηγοριών, με μοναδικό κριτήριο και γνώμονα το χρονόμετρο. Ποιο ήταν τελικά το αποτέλεσμα; Παρατηρώντας τους χρόνους των ιδικών διαδρομών μία προς-προς μία, καταγράφουμε. Σε 14 ε.δ. τον ταχύτερο χρόνο έκαναν αυτοκίνητα S2000, ενώ μόλις σε 4 εκ αυτών Ν/4! Εντυπωσιακό στοιχείο; Σίγουρα, ναι! Χαρακτηριστικό, είναι το γεγονός ότι τις 12 εκ αυτών κέρδισε ο Bruno Magalhaes με το Peugeot 207 S2000, ο οποίος ήταν και ο νικητής του πρώτου γύρου του Πορτογαλικού Πρωταθλήματος. Ο Πορτογάλος οδηγός μπορεί να έχασε την πρώτη, σούπερ ειδική, αλλά στη συνέχεια ήταν ανίκητος. Σίγουρα, η γνώση του δρόμου έπαιξε το ρόλο της, όμως οι επιδόσεις του ιδίου, αλλά και του Peugeot 207 S2000 ήταν εντυπωσιακές. Ειδικά, αν αναλογιστεί κανείς ότι είχε να αντιμετωπίσει ισχυρούς συνδυασμούς με τετρακίνητα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, όπως ο Patrick Flodin και ο Eyvind Brynildsen, γνωστοί μας από τη συμμετοχή τους σε αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Όμως, ο Magalhaes στάθηκε άτυχος, αφού στην έκτη ε.δ. και ενώ προηγούταν με άνεση στον αγώνα, εγκατέλειψε από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Συγκεκριμένα, το σύστημα μετάδοσης ράγισε, κάτι που προκάλεσε προβληματισμό στους ανθρώπους της Peugeot Sport. Βλέπετε, από το συγκεκριμένο πρόβλημα εγκατέλειψε και ο Jimi Joge στο Ράλλυ της Σουηδίας, ενώ το ίδιο ακριβώς συνέβη και μία εβδομάδα σε δοκιμές της ομάδας στην Ισπανίας. Τελικά, πα ρόλη την εγκατάλειψη του στο πρώτο σκέλος, ο Magalhaes τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία Ν, πίσω από τον Patrick Flodin, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις, όσον αφορά τον ίδιο, αλλά και σχετικά με τις επιδόσεις των S2000 απέναντι στα Ν/4. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι το Πρωτάθλημα της Πορτογαλίας, παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον όσον αφορά τα S2000, αφού τρία αυτοκίνητα(!) ακολουθούν το θεσμό, συγκεκριμένα δύο Punto και ένα Peugeot._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr) |
Stevon έγραψε: |
http://photos207.online.fr/5548.jpg
|
SnakeMJK έγραψε: | ||
Δεν είναι πολύ γλυκούλι γυμνό; ![]() ![]() ![]() |
Stevon έγραψε: |
http://photos207.online.fr/4368.jpg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
booster έγραψε: |
Αυτός άραγε τι έχει βάλει? Τελικά τα δικά μας δεν πάνε μία, ο μόνος τρόπος για να'ακούγονται έτσι είναι να βάλουμε μπρος κανά αλυσοπρίονο ![]() http://www.youtube.com/watch?v=6XAHIqF6G7g http://www.youtube.com/watch?v=4bfT2SVwmz8 |
power έγραψε: |
Ο τύπος έχει βάλει φιλτροχοάνη της pipercross
http://www.youtube.com/watch?v=Sis-ZEMXe4g&feature=related |
MEMsound έγραψε: |
Καλώς ηρθες Λευτέρη
Θα σε παρακαλεσω να γράφεις μόνο με μικρά: ![]() ![]() Εκ της MOD Team MEMsound |
booster έγραψε: |
Αυτός άραγε τι έχει βάλει? Τελικά τα δικά μας δεν πάνε μία, ο μόνος τρόπος για να'ακούγονται έτσι είναι να βάλουμε μπρος κανά αλυσοπρίονο ![]() http://www.youtube.com/watch?v=6XAHIqF6G7g http://www.youtube.com/watch?v=4bfT2SVwmz8 |
booster έγραψε: |
Για παράδειγμα:
Ηλεκτρονικό γκάζι και έλλειψη απόκρισης |
booster έγραψε: |
Ηλεκτρικό τιμόνι αντί για υδραυλικό |
booster έγραψε: |
Μηδενικός ήχος από το κινητήρα (αυτό είναι οκ για τα κανονικά αμάξια, αλλά στα γρήγορα θα μπορούσαν να έχουν αφήσει κάτι) |
booster έγραψε: |
ESP να υπάρχει αλλά να απενεργοποιείται για όποιο θέλει |
Jim207GT έγραψε: |
ESP: Η μεγαλύτερη για μένα χαζομάρα που έκανε η Peugeot. |
Jim207GT έγραψε: |
Ας έβγαινε τελείως OFF κάτι που είναι πανεύκολο μέσω τηλεφόρτωσης χωρίς καμία μετατροπή. Μήπως να κάναμε κανα γράμμα όλοι μαζί να το ζητάμε |
booster έγραψε: |
(sorry Steve εννούσα, όχι volvo) |
bagosgt έγραψε: |
....απλα βαζεις μυαλο κ προχωρας.πηγαμε σε 1000 κ παμε για το καινουριο(καλα να ειμαστε) ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
τα τελευταία αυτά ποστ θα τα μεταφέρω κάπου άλλου που να είναι πιο σχετικά... ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Αντε και στον δρόμο.. ![]() ![]() |
ath7 έγραψε: |
Μπωρει το S2000 να το αγωρασει οποιος θελει καθαρα αγωνιαρικο?
Ξερουμε σε τι τιμη παιζει? ΥΣ.Δεν εχω διαβασει ολες τις σελιδες! |
Steve έγραψε: |
Διάβασε τες και θα σου λυθεί η απορία. |
nOkpos έγραψε: |
Το Peugeot 207 Super 2000 προορίζεται για τα τοπικά πρωταθλήματα, τόσο για τις επίσημες αντιπροσωπείες όσο και για τους ιδιώτες. |
Stevon έγραψε: |
Εμένα πάντως μου άρεσε αυτό......
Tarif et livraison * Voiture + Kit non monté : environ 17 000 € HT * Voiture + Kit monté : environ 20 000 € HT + Kit Boutique * arceau * baquet + harnais * coupe-circuit * extincteur * volant * amortisseurs Έεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε????? Πόλεμος....... ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
plaka kaneis??????????
αφου εναι το μισο σε εξοπλισμο πως καταφεραν και ειναι ακριβοτερο |
ath7 έγραψε: |
Μπωρει το S2000 να το αγωρασει οποιος θελει καθαρα αγωνιαρικο?
Ξερουμε σε τι τιμη παιζει? ΥΣ.Δεν εχω διαβασει ολες τις σελιδες! |
volvos έγραψε: |
σπυρο ειναι φιλος σου θα μας κανει καλυτερη τιμη?
βολτα-τεστ ντραιβ μπορω να κανω?? αν παντως ενδιαφερεται να τον πληρωσω σε μετοχες αεγεκ ειμαι μεσα ![]() |
sps έγραψε: | ||
Ενδιαφερεσαι ή ετσι ρωτας? Παντως εχει γυρω στα 270.000 ευρω και αν το παρεις απο πεζω σπορτ θα περιμενεις πολλους μηνες μεχρι να το παρεις! Αν ομως βιαζεσαι, σου εχω ετοιμη τη λυση, πουλαει ο Κοπετσκι το δικο του, ειναι χαρτι το αμαξι, πολυ καλη ευκαιρια! |
nidosan έγραψε: |
Not too bad. To βλέπω να κυκλοφορεί εντός ολίγου στους δρόμους μας σε άσπρο με άσπρες ζάντες, κανένα κάρμπον καπώ, πρόγραμμα, βαμμένες δαγκάνες και λίστες με τους "σπόνσορες" στις πόρτες....
![]() Προσωπικά θα το προτιμούσα χωρίς τα stripes και τα λιονταράκια αν το έπαιρνα για καθημερινό αυτ/το αλλά γούστα είναι αυτά. |
kane έγραψε: |
μποντυ κιτ λεει... η λαρισα δν πεθαινει ποτε τελικα... ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Δε μπορούν να βγάλουν προς ευρεία κατανάλωση το γαμώS2000 bodykit να πάω να κλείσω ένα 207 αύριο... ![]() |
tasos_vl έγραψε: | ||
δεν πας να το κλείσεις? --> http://www.peugeotsport-racingshop.com/Catalogue/Pno002_01.aspx?nom=207 να μην πω περιττά πράματα.... όποιος έχει λεφτά ας ξεκινήσει!!! |
tasos_vl έγραψε: |
Παιδιά θέλει πολλά φράγκα για να στίσεις ενα s2000..... έχασα λίγο τη μπάλα στο site που έχει την μετατροπή.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
20 ζαντες 2500.....
καντε γρουπ μπαι. |