Nikel έγραψε: |
1. Pempto mpek kai parallilos egkefallos ![]() ![]() 2. Eksatmisi ![]() ![]() ![]() 3. Ekkentroforoi ![]() ![]() ![]() 4. Roiki ekseliksi kinitira ![]() ![]() ![]() 5. Planisma kapaki ![]() ![]() ![]() 6. Pios veltiotis ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
4.Η ροϊκή εξέλιξη αναφέρεται στο καπακι που με ειδική κατεργασία μεγαλώνουν και λειαίνουν τους αυλούς εισαγωγής για καλύτερη και ταχύτερη ροή του μίγματος προς τον θάλαμο καύσης.Πολύ λεπτη εργασία που πρέπει να γίνεται απο μαιτρ του είδους αλλιως μπορεί να γίνει & χειρότερο απο πριν
5.Με το πλάνισμα αφαιρούνται καποια δέκατα υλικού απο το καπακι με σκοπο να ανεβει η συμπίεση.Πολυ σημαντικό για να μπορεσουν να δουλέψουν οι νεοι εκκεντροφόροι αλλιως σε καθε αλλαγή ταχύτητας οι στροφές θα πέφτουν πιο χαμηλά απ οτι πρέπει. |
pugsang έγραψε: |
Τι θελεις να πεις οτι δεν εχει καθόλου φίλτρο??? Ουτε καν φιλτροχοάνη???8O 8O 8O |
pugsang έγραψε: |
Sidobre:
Στο 206 η πεταλούδα ελέγχεται απο τον εγκέφαλο για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση.Δυστυχώς δεν μπορείς να παίξεις με την πεταλούδα οπως με το 106 που είναι με ντίζα.Ολα ξεκινάνε απο την επαναχαρτογράφηση του εγκεφάλου με σκοπο την μείωση της υστέρησης κατα το αποτομο πάτημα του γκαζιού.Δεν ξέρω αν πρεπει να αλλαχτει και το μοτερακι της πεταλούδας.Στα 106 ρυθμίζουν την γωνια ανοίγματος της πεταλούδας και επεμβαίνουν στις βελόνες στήριξης στο σωμα για να ειναι πιο γρήγορη.Παντως το πολυ καργάρισμα της ντίζας δεν κανει καλό αφου λέγεται οτι απο εκει προέρχεται το ασταθές ρελαντί. Με δεδομένο οτι η πεταλούδα εισαγωγής του 206 1.6 16V ειναι ιδια με του 106 16V δεν αξίζει να επέμβεις αφου ειναι ικανοποιητικού μεγέθους.Για τους 8V μια αλουμινένια εισαγωγή απο το 13αρι Rallye ειναι must λογω καλου μεγέθους πεταλούδας.Ασε που ειναι και value for money αν την παρεις απο Λιοσιων μεριά.(παλιατζίδικα) |
pezomania έγραψε: |
(Ο SIDOBRE ΘΑ ΘΥΜΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ) ΜΕ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΣΚΟΥΠΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ XS ΤΙΜΕΣ ΙΣΧΥΟΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 160HP ![]() ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΑΡΕΘΕΣΩ, ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ! |
Nikel έγραψε: |
NOS here I come........ |
christhehealer έγραψε: |
Tο πλεονέκτημα του SuperCharger έναντι των άλλων αναβαθμήσεων είναι ότι δεν χρειάζεται απαραίτητα να κατεβάσεις τον κινητήρα. Kαι φράγκα σε πρώτο στάδιο περίπου 300.000. Tζάπα πράγμα σε σχέση με αυτό που πέρνεις. |
christhehealer έγραψε: |
(εγώ είναι κατά και θα το εξηγήσω κάποια στιγμή σε άλλο topic) |
Miltellas έγραψε: |
Με την μετατροπή ενός 1.4 σε Turbo υπάρχει διπλό πρόβλημα.
1) Το γεγονός της αναξιοπιστίας. Τα Punto GT έχουν αποδειχθεί αναξιόπιστα στο βαρύ πόδι. Γιατί να είναι αξιόπιστη μία μετατροπή ενός 1.4 που η αρχική κατασκευή ξεκινά από τους 75 ίππους; Είναι τυχαίο που τα λίγα κυβικά με Turbo αποσύρθηκαν από την αγορά; Μην ακούς που διάφοροι λένε ότι 0.5bar δεν είναι μεγάλη πίεση. Είναι αρκετή για να σου φάει τον κινητήρα πρόωρα! Και έστω ότι τελικά η βελτίωση είναι αξιόπιστη... 2) Το κόστος της μετατροπής θα ξεφύγει το 1 μύριο και θα φτάσει άνετα στο 1.5 μύριο. Τότε γιατί να μην βάλεις έναν 1.6 είτε από τον μεγαλύτερο αδερφό είτε από το Ραλλάκι με τα 120-127 αφηνιασμένα αλόγατα που ίσως βγεί ακόμα φθηνότερος; |
Slash έγραψε: |
Σκέφτομαι να βάλω τον 2λιτρο,να του κάνω ένα ρεκτιφιέ και να ανεβάσω κυβικά,σφυρίλατα πιστόνια,να του κάτσω πάνω και έναν ευμεγέθη Garrettόσαυρο, 2 δίλιτρες φιάλες νίτρο με σύστημα άμεσου ψεκασμού NOS, για να κερνάω τσαγάκια στα γνωστά στέκια αλα Fast And Furious. Λέτε να πιάσω το Ice Tea ως χορηγό; ![]() Make me a superstar It don't matter who you areeeeeeeee..... (Saliva) |
DIMIP έγραψε: |
καλα, καλα ονειρευτειτε 2λιτρους εσεις.
Τα νεα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ τα ειδατε; για 2λιτρο θελεις 300+ ευρω ονειρευτειτε, ονειρευτειτε, χρρρρ,χχχρρρ...........πσσσςςςςςς.... |
Slash έγραψε: |
Η άδειά μου λέει 1360cc. Η κατηγορία αλλάζει στα 1358. Δηλαδή πόσο μ***ες ,κ****τες και γα****οι είναι. Να πληρώνουμε όλοι σαν τα δίλιτρα 146 ευρώπουλα. ΤΙ ΕΙΝΑΙ 2cc; Ούτε μια τρίχα κυβικό. Αλλά στην Ελλάδα δεν είσαι; Όλες οι ανωμαλίες εδώ συμβαίνουν. Και καλά για να απλοποιηθεί ο Κώδικας Βιβλίων και Στοιχείων. Σιγά μη μας δώσουν και Αθεώρητα βάσει της Α.Υ.Ο. **** ![]() P.S. Sorry,απλά με το που είδα τις νέες τιμές τα χρειάστηκα λίγο. |
theflame έγραψε: | ||
Και μετά σου λένε ότι θα πέσουν τα τεκμήρια. Αυτό ξαφνικά το ξέχασαν! ![]() ![]() Για να μην ανοίξω το στόμα μου για το πετρέλαιο!!!! ![]() |
~FoCuS~ έγραψε: |
an kai exetai ta neura sas me ta kainourgia metra ![]() ![]() ![]() 206 prwin 1,4 me mixani apo rallye kai arketo gargalima deite to aksizei |
Kouzman έγραψε: |
επισης τι εννεις προγραμμα 1ο σταδιο? απο ποτε τα χωριζουν τα προγραμματα σε σταδια? το σωστο προγραμμα παντα φτιαχνεται αναλογα με τις υπολοιπες μετατροπες του μοτερ... αυατα τα σημειωνω για να μην μας πιανουνε κωτσους και μας υποσχονται αλογα λες και ειναι στραγαλια... φιλικα Kouzman (Γιαννης) |
Kouzman έγραψε: |
αν δεν φορας τουλαχιστο 270 μοιρες εκκεντροφορους, δεν εχεις πλανισει καπακι για να εχεις συμπιεση τουλαχιστο 11:1 τα 160 δεν προκειται να τα δεις ουτε στο πιο "φιλικο" δυναμομετρο...
επισης τι εννεις προγραμμα 1ο σταδιο? απο ποτε τα χωριζουν τα προγραμματα σε σταδια? το σωστο προγραμμα παντα φτιαχνεται αναλογα με τις υπολοιπες μετατροπες του μοτερ... αυατα τα σημειωνω για να μην μας πιανουνε κωτσους και μας υποσχονται αλογα λες και ειναι στραγαλια... φιλικα Kouzman (Γιαννης) |
bebis206vts έγραψε: |
Το συνεργειο ειναι Π. Φαληρο, οδ. Φαιακων. ονομα Σακης. Αν θελεις περισσοτερες πληροφοριες στειλε π.μ.
Το αυτοκολητο το πηρα απο την Κουρτοδου 98 στις τρεις γεφυρες.. 15 ευρω! |
bebis206vts έγραψε: |
......και τα 900 κιλα που ειμαι θα εχω καλες αρκετα καλες επιδοσεις.
|
Kouzman έγραψε: |
φιλε speedy100...μην κολλας στον χαρακτηρισμο 1ο σταδιο... υπαρχουν εργοστασιακοι εγκεφαλοι που πραγματι εχουν σταδια βελτιωσης αναλογα τα υπολοιπα του μοτερ αλλα δεν βρισκονται σε μοτερ των peugeot... |
BUBA έγραψε: | ||
Πως κατεβηκες στα 900 ![]() ![]() |
bebis206vts έγραψε: |
Μαλλον δεν εχεις δει τις Φωτο που ειχα στο gallery... Αν τις παρατηρησεις θα δεις οτι εχω κανει αρκετες "ελαφρυνσεις".... Κοινως τα εχω πεταξει ολα εξω!!! |
bebis206vts έγραψε: |
Ευχαριστω Χρηστο!!! Αυτες οι φωτο ειναι παλιες ομως.. Σε λιγες ημερες θα δημοσιευσω τις καινουργιες.. Περιμενω μια καλη μερα εδω στο νησι για να γινει η φωτογραφηση.. |