STELIOS έγραψε: |
Tα ελαστικά προδιαγραφών DOT τι ειναι ? |
STELIOS έγραψε: |
Tα ελαστικά προδιαγραφών DOT τι ειναι ? |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Τι ωρα ειναι την Κυριακη; Μαλλον θα ειμαι Αθηνα και θα ερθω. Οσοι λενε οτι ειναι μεσα εννοουν με το αμαξι; |
Touristas έγραψε: |
Tourist is in to ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Μονο την Τεταρτη θα ερθω αυθημερων Αθηνα για το Kart Challenge. |
Baphomet έγραψε: |
Ας ειδοποιησει καποιος τον Ζήση!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Να ρωτήσω κάτι που είμαι περίεργος.. Τα 80 ευρώ είναι μόνο για την λισάνς; Δηλαδή αν έχεις ετήσια πόσα πληρώνεις; |
Baphomet έγραψε: |
Εκπληκτικές εμφανίσεις από τον Sidobre και τον p206mike!!! Χίλια μπράβο και στους 2!! στο 1.03 ο Μιχάλης και στο 1.01 ο Τάσος αρκετά φυλαγμένοι και όχι με τέλειες γραμμές, έβαλαν υποθήκη για ακόμη μεγαλύτερους χρόνους στο μέλλον!! ο Τάσος 4ος κατηγορίας και 6ος γενικής!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Baphomet έγραψε: |
Αντε και στο επόμενο με πολλές συμμετοχές... |
shark_zak έγραψε: |
στην μικρη κατηγορια τι εγινε... ![]() εχουμε ελπιδες αν σκευτουμε να το βαλουμε την επομενη φορα... ![]() |
Ronin έγραψε: |
Πολλά μπράβο στον Πρόεδρο και στον Αντιπρόεδρο.
Μας εκπροσώπισαν επάξια στο event. Το επόμενο trofeo πότε είναι ? |
MEMsound έγραψε: | ||
Κυριακή 10-07-2005 πάλι στις Αφίδνες Μόνο που εκείνο το ΣΚ θα είμαστε Λευκάδα.... γα**το.... ![]() ![]() Υπομονή μέχρι το Σεπτέμβρη λοιπόν.... που θα χει σωθεί και η νύφη.... Υ.Γ. Πρέπει να δείτε το βιντεο του αγώνα... ![]() ![]() Σύντομα θα το έχετε σε dvd... ![]() ![]() |
Baphomet έγραψε: |
ακυρο το ΙΑΜΕ...οντως εχει τροφεο. ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
χαχαχαχα Ρε τι παιδί είσαι συ! Το ανακοίνωσε ο κ.Ροκκος την ώρα της απονομής..... ![]() ![]() Υ.Γ. η αλήθεια είναι ότι με 'χουν πιάσει "τα διαολια μου" και θέλω να τρέξω και 'γω και σχεδόν το σκέφτομαι για το αν θα ακολουθήσω στο tour ή θα πάω καμια βόλτα στις Αφίδνες.... |
Sidobre έγραψε: |
Νομίζω ότι ήταν κάτι το εκπληκτικό!
Ηταν σαν να βρήκαμε το ιδανικό στοιχείο για τα αυτοκίνητά μας (αλλά και το ιδανικό στοιχείο για τους οδηγούς τους). |
Sidobre έγραψε: | ||||
Nα κάτσεις φρόνιμα και να περιμένεις να βγει η ανακοίνωση για το δοκιμαστικό μας χωρίς χρονόμετρα. Θα προπονηθούμε και... θα τους κουφάνουμε! (Θέλω να πιστεύω ότι μπορώ το 0:59) |
Vaggelis έγραψε: |
Από οτι διάβασα, η πίστα βγήκε με 2α στο κιβώτιο, οπότε σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο του 206 και με ένα σωστό-καλό στήσιμο και ένα καλό σετάκι λάστιχα, ακόμα και τα 1400 έχουν δικαίωμα στο "όνειρο", λόγω της ικανοποιητικής τους ροπής..........
Λές;;;;;;;;; |
BTS έγραψε: | ||
To φώναζα εγώ ο έρμος...κατεβείτε σε ένα F2F, έστω και με μαμά χιλιάρι. Αξίζει η εμπειρία του "αγώνα". Αυτά που μαθαίνεις σε 3-4 γύρους σε αυτές τις συνθήκες δεν τα μαθαίνεις με 10 χρόνια στους δρόμους. ![]() |
p206Mike έγραψε: |
Μάνθο απ ότι φάνηκε την Δευτέρα είχα πρόβλημα τελικά.... |
MEMsound έγραψε: |
....Ο δε Μιχάλης με τα λάστιχά σου πιστέυω πως θα ήταν χαλαρά στα χαμηλά 1:02 μη σου πω και ψηλά 1:01....ίσως και πιο κάτω... |
MEMsound έγραψε: |
Αυτό που αναρωτιέμαι είναι τι λάθος έκανες και δεν μπορούσες να κρατηθείς στο εσωτερικό του κάτω πέταλου. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Και απ' έξω αυτό ακριβώς φαίνεται.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο θα πάμε Σεπτέμβριο για "μάθημα".... Πάντως δεν ξέρω τι έκανε ο Μιχάλης στο κάτω πέταλο και είναι κολλήμενος στο έσω κερμπ αλλά πρέπει να το κάνουμε και 'μεις. ![]() Παρεπιπτόντως Μιχάλης, Πάνος κλπ κλπ 2λιτροι πότε παραγγέλνουμε μπλοκέ??? Σκεφτείτε με την ροπή του 2λιτρου για πότε θα δουλεύει το μπλοκέ και πως θα βγαίνουμε από τις στροφές... |
Ronin έγραψε: |
Αν το έκανε και ο Τάσος,θα παραμίλαγαν τα χρονόμετρα...
Όσο για το μπλοκέ...Μπαααα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Εγώ με 2 καινούργια Nero είμαι έτοιμος ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
Εγώ λέω....να μην το σκέφτεσαι άλλο! Απλά να έρθεις! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
(Θέλω να πιστεύω ότι μπορώ το 0:59) |
vinman έγραψε: |
Παντως τον Σεπτεμβρη ειμαι και εγω μεσα... ![]() ![]() ![]() παντως μεσα θα μπω... ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Επαιρνα λάθος την αριστερή και δεν ανοιγόμουνα και μετά δεν είχα την ροπή να με "μαζέψει" το μπλοκέ. Εκεί πρέπει να έχανα πάνω από δευτερόλεπτο. |
MEMsound έγραψε: | ||
κρουαζιέρα εννοείς.... χιχιχιχιχιχιχι ![]() ![]() ![]() ![]() Σοβαρά τώρα θεωρώ ότι μπορείς να γυρήσεις γύρω στο 1:08 χαλαρά. ![]() Αρκεί να εκμεταλευτείς την ροπή σου σωστά καθώς και το πολύ καλό πάτημα του 407. |
vinman έγραψε: |
Δεν ξερω ποσο πισω θα με κρατησει το μη απενεργοποιουμενο esp... ![]() ![]() Οσο για τον χρονο...ειλικρινα δεν με νοιαζει....αρκει που θα παρω την χαρα και την ικανοποιηση οτι θα πατησω πιστα..... ![]() ![]() Για μενα που δεν εχω ενα αυτοκινητο με την ευελιξια και τις δυνατοτητες των δικων σας πιστευω οτι και μονο που θα ''μυρισω'' πιστα μου φτανει... ![]() ![]() ![]() |
Steve, ο τρελο1400μπλοκαδουρας... έγραψε: |
......Ε, αν δε σου κάνει το PS Club Challenge, θα κάνουμε ένα PSTCC (Peugeot Sport Touring Car Championship) να γουστάρεις |
Steve, ο τρελο1400μπλοκαδουρας... έγραψε: |
......Τότε εγώ με το 60-70% της συνολικής σου ιπποδύναμης, τί να πώ? |
MEMsound έγραψε: |
Δεν ξέρω πόσο ενοχλητικό είναι το δικό σου ESP αλλά το δικό μου από το λίγο που το έχω δοκιμάσει δεν είναι εκνευριστικό (βέβαια το δικό απενεργοποιείται τελείως αν θέλω, που θα θέλω...)
|
MEMsound έγραψε: |
Μακάρι να μαζευτούν πολλοί 407άρηδες και γω σας το οργανώνω...! |
Steve έγραψε: |
Μάνο, λόγω του ότι κάναμε ταυτόχρονα το post, σε μπριζώνω λίγο δείχνοντας σου αυτό: ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Εμενα παντως μου αρεσε η ασπρη ζαντα του Tασου. Τελικα παει πολυ με το Sidobre αυτο το στιλ ζαντας. Αστα... ψηνωμαι τωρα κ'εγω παλι....
|
Steve έγραψε: |
By the way, where exactly is "Αιφίδνες"? |
Steve έγραψε: |
Την 1η μου να την αφήσεις εκεί που είναι Καραμήτρο... Ε Καραμήτρο ![]() Σου ξηγηθώ και σένα ένα Armani... ![]() By the way, where exactly is "Αιφίδνες"? |
Vaggelis έγραψε: |
Μετράει δηλαδή ο συνολικός χρόνος και όχι ο καλύτερος των 4 γύρων....
Άρα πρέπει να κρατήσεις ρυθμό και στους 4 γύρους.... |
Vaggelis έγραψε: |
Μετράει δηλαδή ο συνολικός χρόνος και όχι ο καλύτερος των 4 γύρων....
Άρα πρέπει να κρατήσεις ρυθμό και στους 4 γύρους.... |
elias έγραψε: |
Λίγο άσχετο αλλά μέχρι ποια ταχύτητα μπορείς να φτάσεις στην πίστα? |
Baphomet έγραψε: |
κάποια αυτοκίνητα έβαζαν και 3η στην ευθεία. ίσως να φταίει η διαταξη του κιβωτίου τους, πάντως αρκετά αλφα ρομέο και σίγουρα το civic έβαζαν 3η. |
Sidobre έγραψε: | ||
To Civic ήταν GrA με θεόκοντο σασμάν. |
Sidobre έγραψε: | ||
Στην ευθεία είμουν με "σπασμένη" δευτέρα. Που σημαίνει από 90-100χλμ, ανάλογα με το πόσο καλά έβγαινες από την στροφή πριν την ευθεία. Ισως να αναιβαίνει και λίγο ακόμα... |
alemao έγραψε: | ||||
Γειά σου ρε Τάσοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ραλιάρη ![]() ![]() Τα πεζάκια μας μέχρι 100 μπορούν να πιάσουν εκεί πέρα (αν μιλάμε για την ίδια φορά και χάραξη πίστας με αυτή που έτρεξα στα 2 Drift Challenge). Όταν δοκίμασα να βάλω 3η μετά την γραμμή τερματισμού και πριν την δεξιά στροφή (μπρος από την κερκίδα) έχανα σε χρόνο... Μήπως να το γυρίζαμε σε σειριακό ![]() |
alemao έγραψε: |
και έκανε κάπου 0:56 |
MEMsound έγραψε: |
από όσο είδα απέξω ο Τάσος δεν έβαλε 1η πουθενά ενώ ο Μιχάλης δεν πρέπει καν να το σκέφτηκε....
Όμως ένα 1400αρι "ψιλογαργαλημένο" (όπως ακουγόταν όχι turbo, ατμοσφαιρικό ήταν) και με 17αρες Almera sedan που έτρεξε, στα δύο πέταλα (το κάτω και το πάνω) κατέβαζε 1η και την κόφτιαζε αλλά δεν ξέρω κατά πόσο κέρδιζε χρόνο από αυτό. Πάντως έκανε πολύ καλό χρόνο γύρου, γύρω στα στα χαμυλά 1:04 αν θυμάμαι καλά. ![]() |
El Sid έγραψε: |
Εχω την αίσθηση ότι κανένα 206 δεν θα κατεβάζει 1η (εντάξει κανένα 1,1 ίσως...) αλλά με καλή φόρα και σωστή γραμμή με 2α βγαίνει άνετα. Τα Peugeot έχουν γενικά κοντές σχέσεις... |
christhehealer έγραψε: | ||
Όποιος κατεβάσει 1η έστω και σε πέταλο το μόνο που θα καταφέρει είναι να κόψει την φόρα του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο. Aν "κρεμάσει" ο κινητήρας και χρειάζεται 1η για ν' ανεβάσει στροφές [μην ξεχνάμε ότι δεν έχουμε M3 με τις τεράσιες ροπές] σημαίνει πολύ φρένο, πολύ περισσότερο απ' όσο χρειάζεται και για πολύ χρόνο. O σωστός τρόπος είναι πολύ δυνατά το φρένο [να μας κολλήσει η μούρη στο παρμπρίζ] για πολύ λίγο χρονικό διάστημα. Kερδίζεις σε χρόνο γιατί κόβεις ταχύτητα χωρίς να ρίχνεις τις στροφές, συνεπώς έχεις γκάζια για να βγεις και "φυλάς" και τα φρένα αφού δεν γυρίζει ο δίσκος με το τακάκι κολημένο πάνω του ώστε να ζεσταίνεται-φθείρεται [ και ένας λόγος να ουρλιάζει ο Πρόεδρος κάθε φορά που μπαίνει στο αυτοκινητό μου] Aυτό ιχύει για όλα τ' αυτοκίνητα. Aπό Imreza 330 μέχρι Avensis και πάει λέγοντας. |
christhehealer έγραψε: |
Άρα τι μένει; Ο δρόμος του Θεού, που λέει ο Θείος [το πρώτο μου post στην σελίδα] ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
ο δρόμος του Θεού τελικά, ποιός είναι;;; |
Baphomet έγραψε: |
Τα κουβαδάκια σας και στην παραλια να δουμε τι ψαρια πιανει ο καθεις... ![]() |
Vaggelis έγραψε: | ||
για ψάρεμα θα πάμε;;;;; και εγώ που νόμιζα οτι θα γίνει ένα time-trial σε πίστα..... |
SnakeMJK έγραψε: |
Ναι, αλλά επειδή θα μπούμε οι περισσότεροι πρώτη φορά σε πίστα... Μήπως είμαστε εμείς τα ψάρια; Και αν ισχύει αυτό... Ποιος θα μας ψαρέψει;;; ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
.....Ποιος θα μας ψαρέψει;;; ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
[Περίπτωση Βου (κάτοχοι Peugeot εξοπλισμένα με Α-Μπε-Ες)
....οδηγεί και στον πάτο του Ranking List, καθώς τελικά ενώ αποφεύγεται το μπλοκάρισμα, χάνεται χρόνος γιατί οι στροφές του κινητήρα θα πέσουν αρκετά ο δρόμος του Θεού τελικά, ποιός είναι;;; το σωστό φρενάρισμα πρίν την κούρμπα, το γκάζι στην είσοδο της στροφής και τα υπόλοιπα αναλαμβάνει η σωστή έμπνευση/επιλογή του ιδιοκτήτη του Peugeot στον εξοπλισμό set up αναρτήσεων/ελαστικών και χαμηλής φθοράς των τελευταίων, που μπορεί να φέρει και ένα ταπεινό 1400αράκι σε θέση που θα κάνει κάποια μάτια να τριφτούν.... |
Baphomet έγραψε: |
εκεί κανείς δεν έχει πρόβλημα να πηγαίνει τέζα όμως ε? |
Lef205 έγραψε: |
Στα μεγαρα με το 205 μια φορα που προσπαθησα να κανω αυτο που ειπε ο θειος χρηστος ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Kαταρχήν δεν είμαι "Θείος". Mου λείπουν καμιά 15αριά πρωταθλήματα αγώνων αυτοκινήτου... Kατά δεύτερον δεν φρενάρουμε ποτέ με τους τροχούς υπό γωνία. Γιατί πάλι θα μας φταίνε άλλα από αυτά που έχουμε κάνει λάθος. |