ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Πανε μια βολτα στον Κρασουλη ή στον Λιολιο να σου πουνε ρε Πανο σιγουρα.Εδω τωρα που ρωτας δηλαδη τι περιμενεις |
Touristas έγραψε: |
Η λογική λέει ότι το κιβώτιο κουμπώνει επάνω στο μοτέρ
ΒΕ3/6 είναι ο κωδικός για το εξάρι ΒΕ4 είναι ο κωδικός του νέου κιβωτίου , αυτό που φοράνε τα 1.6 16V και τα 2λιτρα Η βάσεις του κιβωτίου που βιδώνει επάνω στο μοτέρ είναι ίδιες ! |
Touristas έγραψε: |
Η λογική λέει ότι το κιβώτιο κουμπώνει επάνω στο μοτέρ
ΒΕ3/6 είναι ο κωδικός για το εξάρι ΒΕ4 είναι ο κωδικός του νέου κιβωτίου , αυτό που φοράνε τα 1.6 16V και τα 2λιτρα Η βάσεις του κιβωτίου που βιδώνει επάνω στο μοτέρ είναι ίδιες ! |
Touristas έγραψε: |
Το πρόβλημα είναι ότι μάλλον θα βρίσκει ο τροχός στο τέρμα δεξιά επάνω στο κιβώτιο.
Όποιος έχει οδηγήσει 306 Gti/6 θα έχει προσέξει ότι το τιμόνι δεν κόβει πολύ. |
Recifees έγραψε: |
Το εξάρι πόσο μακρύτερο είναι απο το πεντάρι ? |
kanelj έγραψε: | ||
Ποσο πιο κοντο θελεις να πεις.... |
MEMsound. έγραψε: |
Πάντως όσοι είχατε έρθει στην Αναβαση Πορταριάς θα θυμάστε το ασπρο 206 που είχε κάνει ολόκληρη πατέντα για να βάλει 6αρι. Μήπως θυμάστε τι είχε κάνει??? |
Baphomet έγραψε: |
Γιάννη τελικά έμαθες τιποτα??
Απορίες: Τι ακριβώς είναι το σειριακό κιβώτιο?? ποιές οι διαφορές του στην χρήση, στην φθορά, στην οικονομία κτλ από το απλό κιβώτιο? |
kanelj έγραψε: | ||
Απλα δεν το συζηταμε καν! Καλυτερα να επαιρνες πρωτα το σασμαν και μετα το αυτοκινητο λογω τιμης... |
Lef205 έγραψε: | ||||
Πετρο μου το σειριακο κιβωτιο,ειναι ονομα και πραγμα!Δηλαδη οι ταχυτητες στη σειρα!Φαντασου εναν πυργολεβιε που παει μονο προς τα πανω (τη μερια του ταμπλο) και προς τα κατω(μερια καθισματων)λεβιες πανω ανεβαζεις ταχυτητα(πχ απο δευτερα τριτη) λεβιες κατω κατεβαζεις ταχυτητα(πχ απο τριτη δευτερα),αυτα τα σασμαν ταιριαζουν πιο πολυ σε αγωνιστικη χρηση,ειναι συνηθως πολυ "κοντα" και μερικες φορες ευαισθητα και θελουν πολλες φορες προσοχη στη χρηση τους.Εχω ακουσει οτι ενα εξαρι σειριακο αρχιζει απο περιπου 10.000 ευρω. Οσο αναφορα την οικονομια,καταλαβαινεις πως μονο αυτη δεν κανει και ειναι και θορυβωδες. Παντως παιδια θεωρω εξαιρετικα δυσκολο να βρεθει εξαρι σασμαν διοτι και το μοτερ ειναι επιεικως δυσευρετο.Φυσικα δεν ξερω την περιπτωση του αν βρεθει εστω και ενα τετοιο σασμαν,να γινει καποια αντιγραφη.ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ παντα. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Σειριακο.......
Τραβοντας προς την μερια των καθισματων ανεβαζει ταχυτητες και σμπρωχνοντας προς το ταμπλο κατεβαζει. |
kanelj έγραψε: | ||
Σωστος Αν και εχω την εντυπωση οτι σε μερικα ΙΧ που εχουν σειριακο κιβωτιο απο εργοστασιο ειναι και αναποδα.....νομιζω...! |
kanelj έγραψε: |
για κοιτα λιγο καλυτερα το σχεδιο του γραμματος "H"
H |
Baphomet έγραψε: |
το Η τι είναι?? |
Baphomet έγραψε: |
το Η τι είναι?? |
Lef205 έγραψε: |
..........Εχω ακουσει οτι ενα εξαρι σειριακο αρχιζει απο περιπου 10.000 ευρω.
............. |
Ronin έγραψε: |
Υπάρχει κινητήρας της σειράς EW που να εφοδιάζετε απο το εργοστάσιο με 6άρι κιβώτιο?
Γνωρίζει κανείς? |
Sinanai έγραψε: |
Τι ετοιμάζεις χαζομπαμπά |
Pughell έγραψε: |
Μπαινει αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να στο δωσει σκετο. |
silo έγραψε: |
το μπλοκε του κανε μπαινει σε μενα? |
Pughell έγραψε: |
Ναι,αυτο το RC ειναι Αρη.
Χιλιομετρα στον κοφτη θα τα δεις απο το turn zero ρε... Παντως ακομα και με 6η(απο οτι προλαβε και μου ειπε ο Προφητης) ταξιδευεις ανετα και δεν εχει καμια σχεση με την κοντη 6η που εχει το Clio RS(αυτο μου εδωσε σαν παραδειγμα ο Προφητης,αυτο αναφερω). |
MEMsound έγραψε: |
καπου τα ειχα υπολογησει/γραψει για τις διαφορες σε καθε σχεση
στο περιπου 1η ιδια 2α 5% κοντυτερη 3η 10% >> 4η 10-15% >> 5η 15+% >> 6η πιο μακρια απο την μαμα 5η θα κοιταξω να τα βρω |
Pughell έγραψε: |
Ναι,αυτο το RC ειναι Αρη.
Χιλιομετρα στον κοφτη θα τα δεις απο το turn zero ρε... Παντως ακομα και με 6η(απο οτι προλαβε και μου ειπε ο Προφητης) ταξιδευεις ανετα και δεν εχει καμια σχεση με την κοντη 6η που εχει το Clio RS(αυτο μου εδωσε σαν παραδειγμα ο Προφητης,αυτο αναφερω). |
Ghost Dog έγραψε: |
Με λεβιε τι κανατε??? Βασικα με ενδιαφερει πιο πολυ ποσα βγαζει 1η/ 2α /3η για το βουνο..... |
silo έγραψε: |
-6η 153,6 ,250 τελικη?που στην κατηφορα της καρδιας? |
kane έγραψε: |
καλά ρε μλκ, πως τον βάλατε το χέρι να βάλει πάνω ΒΕ;
Μωρέ μπράβο. Εχω ελπίδες να μου φτιάξει την αντλία δηλ και να μου αλλάξει ανάρτηση!!! |
Pughell έγραψε: |
Με κοφτη 7300,λαστιχα 205/40/17 συμφωνα με το turnzero τα νουμερα ειναι λιγο μικροτερα,παλι ομως πολυ κοντα σε αυτα που εβαλε ο Κωστας.
-1η 41,8 -2η 65,3 -3η 86,3 -4η 106,4 -5η 128,4 -6η 153,6 Σε μιλια υποψιν,ε! |
silo έγραψε: |
-6η 153,6 ,250 τελικη?που στην κατηφορα της καρδιας? |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Kαλη φαση, αν και για μενα το ιδανικο θα ηταν να εμενε 1η και 2α ως εχει........ Κωστα, το εβγαλες στο δρομο????? Ποιες οι εντυπωσεις σου??? (οχι για το μπλοκε, για το 6αρι λεω...... )
Μ@λ@κ@, 9 στα 10 post σου ειναι οφτοπικ......... Παντως, με το δικο μου τα ακουμπαω τα 250 και χτυπαει κοφτη που σημαινει οτι εχει ακομα να δωσει.... |
Pughell έγραψε: |
Αφου σχεδον ιδια ειναι ρε,τι διαφορα ειδες για να μεινει η 1η-2α του 206; |
Pughell έγραψε: |
Δηλαδη εσυ τι περιμενεις να γινει μονον με ενα 6αρι ρε,να βγαζει 12 στο 400αρι;
Λογικα για να λεει ο Κωστας οτι εγινε σαν SaxoRallο,το συγκρινει με το δικο του Saxo που μονον αργο δεν το λες... |
Pughell έγραψε: |
2α και ελαχιστο χειροφρενο και το μπλοκε σε συνδυασμο με την ροπη σε βγαζει ασπροπροσωπο. |
Pughell έγραψε: |
2α και ελαχιστο χειροφρενο και το μπλοκε σε συνδυασμο με την ροπη σε βγαζει ασπροπροσωπο. |
MEMsound έγραψε: |
το αυτό...
ιδιως αν η 2α ειναι λιγο πιο κοντη απ την μαμα... ακομα καλητερα... |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Ααααιιιιι μωρη τρελοκοτσιδου και'συ, αμεσως "το αυτο"................ |
Pughell έγραψε: |
... Με 2α,καθαρα λογο χιλιομετρων,η καροτσα θα φορτιστει τοσο εντονα και επειδη ακριβως δεν θα εχεις και το χαζοσπινιαρισμα της 1ης,ολο αυτο θα μεταφραστει σε προσφυση...
Και εγω παλιοτερα ετσι πιστευα(οτι με 1η περνας πολυ πιο γρηγορα) αλλα ειδα στην πραξη,σε ρυθμους αγωνα μαλιστα,οτι ναι μεν μας φαινεται αλλα στην πραξη δεεεεεν... |
Pughell έγραψε: |
Μπαααα,με την ελπιδα θα μεινεις... Εγω δεν ημουν καν εκει οταν το εκαναν,το εμαθα δια τηλεφωνου. |
silo έγραψε: |
Να τη χερεσαι ρε Στελιο! Να σου ζησει! |
silo έγραψε: |
του Κωστακη το saxo οντως πυροβολαει...πολυ καλο!
Στο δρομο το βγάλατε Στέλιο,να το δειτε το RC? |
kane έγραψε: | ||
οχι ρε μλκ, διορθώθηκε λίγο! Εκτός κι αν τον πέτυχα στις καλές του,χαχαχα. Εδώ μου κλεισε σαζμάν μανίσιο σε 2 μέρες μέσα, χωρις να τον ενοχλήσω καν. Είναι μπροστά σε λέω. |
kane έγραψε: |
Ρε στέλιο, θα ορκιζόμουν, πως γραφεις απ'του δυό λογαριασμούς εσύ και ερωταπαντάς στον εαυτό σου...
|
kane έγραψε: |
Εκτός πιά,αν τον έκανε τον κωστάκη ίδιο με σένα. |
kane έγραψε: |
Υ.Γ. το ΒΕ που εβαλες επάνω το πρώην δικό μου είναι; |
kane έγραψε: |
Ρε στέλιο, θα ορκιζόμουν, πως γραφεις απ'του δυό λογαριασμούς εσύ και ερωταπαντάς στον εαυτό σου...
Εκτός πιά,αν τον έκανε τον κωστάκη ίδιο με σένα. Υ.Γ. το ΒΕ που εβαλες επάνω το πρώην δικό μου είναι; |
teof40 έγραψε: |
Θελω να ρωτησω μπορει να μπει σε 206 rc το σασμαν χωρις να ανοιχτει?δλδ πρειε να μπει στην μαμα χελωνα ετσι λετε απο την αρχη του τοπικ.γιατι?μπορει να αλλαχθει οπως ειναι και να μην ανοιχτουν τα σασμαν? |
nickterc έγραψε: |
Σασμαν 6 απο 207 φ/λ μπαινει σε 206 ρψ?Ειναι το εξαρι το παλιο του 306? |
nickterc έγραψε: |
Σασμαν 6 απο 207 φ/λ μπαινει σε 206 ρψ?Ειναι το εξαρι το παλιο του 306? |
silo έγραψε: |
βλεπω ο μυθος με το 6αρι ακομα καλα κρατει! Το ψαξιμο,το κοστος και η ταλαιπωρια για να μπει σε 206 RC,δεν αξιζει να ασχοληθεις γιατι πολυ απλα δεν κερδιζεις και πολλα πραγματα! το πολυ 1 αμαξι αν και παλι εχω ενδοιασμους και οσον αφορα για μια καλη διαδρομη αναβαση πχ. το 5αρι ειναι πιο καλο! Στελιο μου ελειψες κραξε με λιγο!
|
MEMsound έγραψε: |
προκειμενου να γινει το 206 6ταχητο... |
Pughell έγραψε: |
Τα σωθικα του 6αριου δεν μπαινουν σε χελωνα 5αριου.
Η χελωνα του 6αριου εχει διαφορετικο μηκος. |
Pughell έγραψε: |
Να μου πει τι;
Δες κ/π για 5αρι σασμαν,δες και κ/π για 6αρι και μετα πες μου. https://www.pam-sport.fr/boites-de-vitesse-be-synchros/1009-couple-court-17x77-pour-boite-be45-synchros.html https://www.mk6.fr/peugeot-couple-court/1820-couple-court-peugeot-306-s16-bote-6-rapports-be3-6.html Οταν καναμε εδω το RC του Κωστα,το πινιον του 6αριου εφτανε στου διαολου την μανα,δεν γινεται να κλεισει με το καπακι του 5αριου. |
'Andy'-lag έγραψε: |
Δεδομένα γίνεται...!! Και σε 207 έχει γίνει... ΠΩΣ είναι το μόνο θέμα. |
MEMsound έγραψε: |
Ω Χ Ο Υ !
να σου πει πως το εκανε... ΑΦΟΥ το έκανε (και το έχω οδηγήσει το όχημα) |
Pughell έγραψε: | ||
Το σεναριο να μην καταλαβατε ποια τμηματα του 6αριου χρησιμοποιηθηκαν,το συζηταμε? |
MEMsound έγραψε: |
να ρωτησεις αλλα εδω
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=29788 |
MEMsound έγραψε: |
το λοιπόν μπήκε επιτέλους το 6αρι από 306gti6 σε 2λιτρο 206 (λεβιές με μοχλικό όπως όλα τα 206 και 306 όχι με συρματόσχοινα όπως του 206rc)
όλα λειτουργούν ωραιότατα το έχω κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα οπότε θα επανέλθω με εντυπώσεις στο μέλλον... γενικώς όλες οι ταχύτητες γεμίζουν ευκολότερα και ταχύτερα... Να ευχαριστήσω και τον Άργύρη (Touristas) για την επέμβαση μεταμόσχευσης σπλάχνων κιβωτίων αλλα και την Pavlidis Competition για όλες τις εργασίες κατεβάσματος/ανεβάσματος κιβωτίων αλλαγής συμπλέκτη κλπ κλπ Nice Work Guys! |