PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 0-100 206cc

gianic - Τετ 02 Μάρ 2005, 23:11:25
Θέμα δημοσίευσης: 0-100 206cc
Σας παραθετω το εξης απ το peugeot.gr

206cc

Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 193
Επιτάχυνση (0-100 km/h) 11,2
Απόβαρο (kg) 1140

307

Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 190
Επιτάχυνση (0-100 km/h) 10,6
Απόβαρο (kg) 1193

γιατι αυτη η διαφορα στο 0-100 με το 307 απο τη στιγμη που ειναι και πιο βαρυ ?

μηπως φταινε οι θεομακρες σχεσεις μας ?
shiba - Τετ 02 Μάρ 2005, 23:49:49
Θέμα δημοσίευσης:
γιαννη τα 307ειναι πολυ χειροτερα σε 0-100 απο οτι τα δικα μασ cc..σε ολα τα περιοδικα που εχω το δινουνε απο 12,6 εωσ 13,2.και τελικη 191
Baphomet - Πεμ 03 Μάρ 2005, 01:51:27
Θέμα δημοσίευσης:
το 206CC 1.6, το 307 1.6 και το 206 1.4 16V ειναι μαζι περιπου 0-100. η διαφορα ειναι ελάχιστη και μεταξυ αυτων των αυτοκινητων εξαρταται πλεον απο τον οδηγο κατα μεγαλυτερο ποσοστο το πιο παιρνει κεφαλι σε μια κοντριτσα...
gianic - Πεμ 03 Μάρ 2005, 02:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλα μιλαμε για εργοστασιακες τιμες . και 0.6 δευτ. διαφορα ειναι αξιοσημειωτη.
για σκεφτειται 7.9 και 8.5 !
DrJekyll - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:09:59
Θέμα δημοσίευσης: !!!
Παράθεση:
shiba
γιαννη τα 307ειναι πολυ χειροτερα σε 0-100 απο οτι τα δικα μασ cc..σε ολα τα περιοδικα που εχω το δινουνε απο 12,6 εωσ 13,2.και τελικη 191

Όχι...Το 307 έχει 0-100 σε 22'' (ασυμπλεκτάριστα Puke right ) μάζι με το Smart...ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ??? Πάτε καλά??
Και εγω γιατί την προηγούμενη εβδομάδα (με αλλαγμένο μόνο φίλτρο ελευθέρας και τελικό) τάισα μακαρονάδα σε Mazda MX5 1.6 (με 2 άτομα μέσα το MAZDA - οχι οχι δεν ήταν παλαιστές)???Και το έδινε τέρματα όπως & εγω......και έπαθα πλάκα πως τον είχα για την πλάκα μου....
Σε πιο περιοδικό το διάβασες αυτό ρε συ Shiba????Γιατί εγω σε όλα όσα έχω διαβάσει το ανώτατο το δίνουν 11".....
Demis - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:15:30
Θέμα δημοσίευσης:
307Lusifer δεν υπαρχει ουτε μια πιθανοτητα να παρεις Mx-5 σκεψου πως ειναι κοντα στα 1000kg και να βγαζει καθαρα 115.....Εχω ανοιξει για δοκιμη με ενα Μχ τελικιασμενοι και οι 2 μεχρι την τριτη κοντα στα 130kh και ηταν συνεχως μπροστα μου.Αυτος stock και εγω εξατμιση, σκουπα.... Rolling eyes
DrJekyll - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:33:59
Θέμα δημοσίευσης:
Demi...
Δεν σου κάνω πλάκα για το περιστατικό...Τον είχα (διαφορά στην πίσω μου ρόδα)....
Έχουμε και λέμε βάρος Mazda MX5, 1035 kgr...+ τα δύο άτομα (άντρας & γυναίκα) 80kgr + 60kgr = 1175kgr...
307 μαζί με εμένα .... 1175kgr (4τροχοί) + 80kgr = 1255...

Ίσως να ήταν και θέμα οδηγού, Demi...
overgr - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:36:56
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει και Mazda MX5 1,6 με 90 (ή 95) άλογα. Μήπως ήταν κανένα τέτοιο?
DrJekyll - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:45:42
Θέμα δημοσίευσης: ...
Θυμάμαι πολύ καλά overgr....
Στάνταρ ήταν το καινούργιο...
Wink Και μου έκανε τρομερή εντύπωση οτι τον έφαγα...Δεν το περίμενα.....Ίσως ήταν θέμα οδηγού γιατί δεν αρχίσαμε με μαρσαρίσματα και τέτοια.....Κανονικά από τις 1000 στροφές και όσο δεν τον άκουγα να αλλάζει...το πάταγα και εγω μέχρι τέρμα.....
Demis - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:46:46
Θέμα δημοσίευσης:
Lusifer μην βαζεις μονο τα kg/ps σαν μετρο συγκρισης παιζει και πολυ σημαντικο ρολο η επιταγχυνση πο δινει το εργοτασιο στο καθε αμαξι.Ηταν καινουριο ή παλιο mx ?Γιατι οπως ειπε και ο over υπαρχουν παλια 92-95 με 90ps....αυτα σιγουρα ανετα αλλα τα καινουρια δεν το πιστευω.... Smile
DrJekyll - Πεμ 03 Μάρ 2005, 11:54:35
Θέμα δημοσίευσης: ...
Τι να σας πω ρε παιδιά...
Λοιπόν θα κάνω το άλλο...
Τυχαίνει να έχει το καινούργιο το MX5 κολλητός μου....
Θα του πω έτσι από περιέργεια να τα στήσουμε μαζί και θα σας πω εντυπώσεις... Afroman
Demis - Πεμ 03 Μάρ 2005, 13:30:33
Θέμα δημοσίευσης:
Lucifer οι ζαντες που εβαλες 16αρες με τι λαστιχο?
DrJekyll - Πεμ 03 Μάρ 2005, 13:49:41
Θέμα δημοσίευσης: ...
Demi.... Embarassed Embarassed Embarassed

Δεν άντεξα με τις 15" αλουμινίου της μαμά...Έμπαινα σε στροφή και μου πήγαινε κατευθείαν με τα τέσσερα - α λα γαλλικά - μεν, πολύ εύκολα δε....
Έτσι λοιπόν δεν έβαλα 16" γιατί θα ήταν μικρή σαν αλλαγή....
17" έβαλα...Το ξέρω οτι παίζει να έχασα λίγο..Αλλά τα κρατήματα που έχω τώρα είναι απλά απίστευτα σε σχέση με πριν..και εκτός αυτού, έχω βλέψεις για αύξηση ιπποδύναμης (δεν έχω αποφασίσει ποιον τρόπο ακριβώς...ατμόσφαιρα - turbo - αλλαγή κινητήρα από 307cc 180ps...)

Κοίτα εδώ για φωτό και θα καταλάβεις...http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=2688&start=440
Όσο για λάστιχο, έβαλα 215/45/17...Και ναι, ξέρω ότι είμαι κατά -1,4% μικρότερος από πριν ή 9 χιλιοστά σε διάμετρο....αλλά δεν είναι καλύτερη από αλλαγή σε 205/50/17 ή 225/45/17 που στην πρώτη είναι πιο μεγάλο το λάστιχο (άρα πιο βαρύ) και στην δεύτερη πιο χοντρό (αντε γεια τελική...)???

Α!..για το λάστιχο...Είναι μάρκας τα Stunner Scudo (Θυγατρική της Marangoni)
http://www.stunner.it
και παρ' όλο που με κράζανε όλοι οι φίλοι μου με ατάκες "τι πας και βάζεις ρε Μ@λ@κ@" εγω τα προτίμησα γιατί μου τα σύστησε πολύ έμπιστο άτομο και με έχουν βγάλει τα μάτια Shocked απο την απόδοσή τους...Το μόνο κακό για άλλους - καλό για άλλους είναι ότι είναι πολύ μαλακά (ζεσταίνονται εύκολα).... Wink
volvos - Πεμ 03 Μάρ 2005, 14:11:40
Θέμα δημοσίευσης:
lucifer αυτα ελεγε και κολλητος με kelly σε γκολφ 17αρια.......ο οποιος τα ειχε και με μια κελλυ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
ελα πες του μου ομως και σε 5000-8000χλμ........
DrJekyll - Πεμ 03 Μάρ 2005, 14:30:11
Θέμα δημοσίευσης: Έχουμε ξεφύγει από το θεεεεεεεεεεμααααααααα!!!!
...
Πανάγο τ'αγόριμο!!! Razz
Ελπίζω να έχεις άδικο και να μην τα αλλάξω το καλοκαίρι...Θα σου πω με ειλικρίνεια εντυπώσεις σε ένα εξάμηνο...εδω θα είμαστε....
Αλλά...Άλλο Ιταλία....ΑΛΛΟ ΒΟΥΡΓΟΥΝΔΙΑ...και άλλο Αυστραλία (Kelly Tyres - A good deal on a great tyre Puke right )

Έχουμε ξεφύγει από το θεεεεεεεεεεμααααααααα!!!!
shiba - Πεμ 03 Μάρ 2005, 14:58:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: !!!
307Lucifer έγραψε:
Παράθεση:
shiba
γιαννη τα 307ειναι πολυ χειροτερα σε 0-100 απο οτι τα δικα μασ cc..σε ολα τα περιοδικα που εχω το δινουνε απο 12,6 εωσ 13,2.και τελικη 191

Όχι...Το 307 έχει 0-100 σε 22'' (ασυμπλεκτάριστα Puke right ) μάζι με το Smart...ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ??? Πάτε καλά??
Και εγω γιατί την προηγούμενη εβδομάδα (με αλλαγμένο μόνο φίλτρο ελευθέρας και τελικό) τάισα μακαρονάδα σε Mazda MX5 1.6 (με 2 άτομα μέσα το MAZDA - οχι οχι δεν ήταν παλαιστές)???Και το έδινε τέρματα όπως & εγω......και έπαθα πλάκα πως τον είχα για την πλάκα μου....
Σε πιο περιοδικό το διάβασες αυτό ρε συ Shiba????Γιατί εγω σε όλα όσα έχω διαβάσει το ανώτατο το δίνουν 11".....
λαθοσ δικο μου που δεν το ανεφερα..για το 307cc εννοουσα...
DrJekyll - Πεμ 03 Μάρ 2005, 15:09:07
Θέμα δημοσίευσης: ....
OK!
No offense Shiba! Απλά και εμένα μου έκανε τρελλή εντύπωση το 12,6"-13,2"... Shocked
LEFT - Πεμ 03 Μάρ 2005, 18:36:10
Θέμα δημοσίευσης:
LUCIFER φιλαρακο μου σου τα εχουν πρηξει ετσι.....!Βαλε και εσυ οπως θα κανω και εγω εναν ωραιοτατο RC 180 αλογατα και γαμα τους το κερατο .....και ασε να λενε για 0-100 κανα λεπτο και για 0-190 στις 12 παρα!Αντε ρε παιδια σοβαρευτητε και διαβαστε και τιποτε πιο εγκυρο!Ακου το 307 1.6 16V πιο αργο απο το 206 cc 1.6 16v!Φιλοι cc ολοι πρεπει να παραδεχτητε οτι οταν τσιπησατε το τουτου σας δεν το διαλεξατε για την σβελταδα του στο γκαζι αλλα......για να γκομενιζεται καλυτερα!Λοιπον δεν μπορει ενα αυτοκινητο και δη γαλλικο να τα εχει ολα!Το cc ειναι cc και το 3θυρο ,3θυρο!Λοιπον παρτε τα στατιστικα σας και μαθενεται
307 1.6 16V 0-100 σε 10,6'
206 cc 1.6 16V 0-100 σε 11,2'
MAZDA MX5 ειναι 110 αλογα και οχι 115 και γιατι αραγε σε κανεναν επισημο καταλογο η προσπεκτους η κυρια MAZDA δεν αναγραφει επιδοση 0-100 εεεε?????
Αυτα μην δινεται λανθασμενες πληροφοριες......
φτιαξτε πρωτα το μοτερ σας και μετα θα τρωτε αρκετα αυτοκινητα απο αυτα που κυκλοφορουν και οχι μονο στα 0-100 για 0,5 και 1 sec
Αυτα !Ελπιζω να εγινα αντιληπτος και οχι παρεξηγισιμος!
Χαιρετω απαντες Γαλλοφιλους και Γαλλοιδιοκτητες
shiba - Πεμ 03 Μάρ 2005, 18:45:44
Θέμα δημοσίευσης:
LEFT έγραψε:
LUCIFER φιλαρακο μου σου τα εχουν πρηξει ετσι.....!Βαλε και εσυ οπως θα κανω και εγω εναν ωραιοτατο RC 180 αλογατα και γαμα τους το κερατο .....και ασε να λενε για 0-100 κανα λεπτο και για 0-190 στις 12 παρα!Αντε ρε παιδια σοβαρευτητε και διαβαστε και τιποτε πιο εγκυρο!Ακου το 307 1.6 16V πιο αργο απο το 206 cc 1.6 16v!Φιλοι cc ολοι πρεπει να παραδεχτητε οτι οταν τσιπησατε το τουτου σας δεν το διαλεξατε για την σβελταδα του στο γκαζι αλλα......για να γκομενιζεται καλυτερα!Λοιπον δεν μπορει ενα αυτοκινητο και δη γαλλικο να τα εχει ολα!Το cc ειναι cc και το 3θυρο ,3θυρο!Λοιπον παρτε τα στατιστικα σας και μαθενεται
307 1.6 16V 0-100 σε 10,6'
206 cc 1.6 16V 0-100 σε 11,2'
MAZDA MX5 ειναι 110 αλογα και οχι 115 και γιατι αραγε σε κανεναν επισημο καταλογο η προσπεκτους η κυρια MAZDA δεν αναγραφει επιδοση 0-100 εεεε?????
Αυτα μην δινεται λανθασμενες πληροφοριες......
φτιαξτε πρωτα το μοτερ σας και μετα θα τρωτε αρκετα αυτοκινητα απο αυτα που κυκλοφορουν και οχι μονο στα 0-100 για 0,5 και 1 sec
Αυτα !Ελπιζω να εγινα αντιληπτος και οχι παρεξηγισιμος!
Χαιρετω απαντες Γαλλοφιλους και Γαλλοιδιοκτητες
λοιπον φιλε λευτερη πιστευω οτι ολοι oi ccαδεσ το παιρνουνε καθαρα για λογουσ αισθητικησ..και μενα το πρωτο που με ενδιαφερει ειναι να ναι ομορφο εξω και μετα ολα τα αλλα..οχι οτι θα με χαλουσε καποτε να το εκανα καμια 20αρια αλογα πιοδυνατο...αλλωστε με 21000 ευρω αν δεν ηθελα καμπριο θα μπορουσα καλλιστα να βαζα αλλα 3000 και να επαιρνα ενα αρκετα δυνατο εργαλειο..ετσι δεν ειναι?
kimon - Πεμ 03 Μάρ 2005, 19:28:37
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά χωρίς παρεξήγηση, είναι πολύ δύσκολο το 307cc με 17άρα ζάντα να έχει ΑΝΕΤΑ όπως αναφέρθηκε το mx 5 το καινούριο.

Τρια είναι τα πιθανά σενάρια:

1. Ο οδηγός του mazda ήταν κουλός,
2. Οι επιβάτες του mazda (αφού δεν ήταν παλαιστές) είχαν βαρύ κόκκαλο,
3. Το mazda έκανε πλάκα.

Σχετικά με τις επιταχύνσεις, κάνει λάθος όποιος λέει ότι η mazda δεν δίνει επιταχύνσεις για το mx5. Συγκεκριμένα για το 1.6 δίνει 9.7 sec τα 100.
Σαν κάτοχος mx5, αλλά και 206, έχω να πω ότι το μαμά mx 1.6 δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, δεν περνάει τα 106 rallye (που ισχυρίζονται κάποιοι κάτοχοι mx), αλλά δεν ξεφτυλίζεται από μαμά 307cc και εδικά με τέτοια ζάντα.
gianic - Πεμ 03 Μάρ 2005, 20:14:33
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Αντε ρε παιδια σοβαρευτητε και διαβαστε και τιποτε πιο εγκυρο!Ακου το 307 1.6 16V πιο αργο απο το 206 cc 1.6 16v!Φιλοι cc ολοι πρεπει να παραδεχτητε οτι οταν τσιπησατε το τουτου σας δεν το διαλεξατε για την σβελταδα του στο γκαζι αλλα......για να γκομενιζεται καλυτερα!Λοιπον δεν μπορει ενα αυτοκινητο και δη γαλλικο να τα εχει ολα!Το cc ειναι cc και το 3θυρο ,3θυρο!Λοιπον παρτε τα στατιστικα σας και μαθενεται
307 1.6 16V 0-100 σε 10,6'
206 cc 1.6 16V 0-100 σε 11,2'


ενω το τριθυρο 307 το παιρνει καποιος που θελει γκαζια ε ?
οκ καλη φαση . κι εγω που ειχα την υποψια οτι το παιρνουν κατα κυριο ποσοστο οικογενειαρχες .Rolling eyes
Το χεσατε το τοπικ .Mad
Το θεμα δεν ηταν να τα συγκρινουμε αλλα να βρουμε το λογο για τον οποιο ισχυουν οι διαφορες . και στο κατω κατω το 307 ειναι πιο βαρυ . Περιμενω Cool
LEFT - Πεμ 03 Μάρ 2005, 22:56:33
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Shiba συμφωνω απολυτα μαζι σου γιατι το εθεσες πολυ σωστα και ωραια!Οπως σωστα διευκρινησες θα μπορουσες και εσυ και εγω με λιγα παραπανω χρηματα να παρουμε ενα κλασικο κοντραμαξο!Λοιπον για να ξεκαθαρισω την θεση μου θελω να εξηγησω οτι το cc το πηρα κυριως για καθημερινη χρηση και για να κανω την πλακα μου οσο αναφορα το(απο ολους εδω μεσα ποθητο) tuning (κυριως Design) αλλωστε γι'αυτο γουσταρω και αυτο το Forum.Αν θελω γκαζια εχω και αλλο πολυ πιο γρηγορο.Ο λογος που το επελεξα ειναι απλα οτι μου αρεσε σε design και ....μου εκανε κλικ .Τελος παντων ο καθενας μπορει να ξυπνησει αυριο το πρωι και κα***σει να φτιαξει το αμαξι του,δεν αντιλεγω σε αυτο αλλα να λεμε ρε παιδια σωστα πραγματα!Δεν ξερω τι πως γιατι αλλα το 307 3θυρο για οικογενιαρχες που λεει ο φιλος Γιαννης ειναι πιο γρηγορο απο το 206 cc!Τωρα η εξηγηση μπορει να δοθει απο την ρυθμιση των σχεσεων η και απο το κεντρο βαρους του αυτοκινητου!!!Σκεφτητε και ερευνηστε λιγο αυτα τα δυο και ειμαι σιγουρος οτι θα βρειτε ακρη!Οσο για τον φιλαρακο μας τον Κιμων απλως θα του επισημανουμε οτι δεν αναφερομαστε στο 307 cc,και τον περιμενουμε να ερθει στην συζητηση!Χαιρετω παιδες! Laughing Laughing Laughing
gianic - Πεμ 03 Μάρ 2005, 23:06:26
Θέμα δημοσίευσης:
so what ? το μονο οικογενειακο αυτοκινητο ειναι που ειναι πιο γρηγορο .απο το 206 cc ? εχω μια λιστα να σου αραδιασω ! τελοσπαντων αν ειναι οντωςοι σχεσεις παω καρφωτος για κορωνοπηνιο ! Twisted evil
LEFT - Πεμ 03 Μάρ 2005, 23:16:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα μιλας σωστα ρε συ γιαννη!Φωναξε το ρε φιλε: εχω cc και γουσταρω!Αυτο ειναι και στα α**ιδια σου ποιος ειναι πιο γρηγορος ,εσυ γουσταρεις να τα φτιαξεις! Αντε φιλε αν μαθω και εγω κατι θα σου πω οκ!
gianic - Πεμ 03 Μάρ 2005, 23:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
χαχα λες να κομπλεξαριζομαι που εχω 206cc ?
LEFT - Πεμ 03 Μάρ 2005, 23:29:50
Θέμα δημοσίευσης:
Χαχα λες να κομπλεξαρομαι κι εγω που εχω cc??Οχι βεβαια και ειδικα το τωρα την ανοιξη που θα τα ξαναανοιξουμε.....!εεεεε???Συμφωνεις?
gianic - Πεμ 03 Μάρ 2005, 23:32:09
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι η εποχη μας ! αλλα αν δω κι εσενα ανοιχτο τοτε θα κομπλεξαριστω σιγουρα !
LEFT - Πεμ 03 Μάρ 2005, 23:35:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ασε ρε συ μια χαρα ειναι το αμαξι σου! Κοιτα να το χαρεις οπως το χαιρομαι και εγω γιατι τελικα ειναι απολαυση το Coupe Cabriolet!
Laughing Laughing
Recifees - Παρ 04 Μάρ 2005, 00:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
......307 1.6 16V 0-100 σε 10,6'
206 cc 1.6 16V 0-100 σε 11,2'
....
ενω το τριθυρο 307 το παιρνει καποιος που θελει γκαζια ε ?
οκ καλη φαση . κι εγω που ειχα την υποψια οτι το παιρνουν κατα κυριο ποσοστο οικογενειαρχες .Rolling eyes
Το χεσατε το τοπικ .Mad
Το θεμα δεν ηταν να τα συγκρινουμε αλλα να βρουμε το λογο για τον οποιο ισχυουν οι διαφορες . και στο κατω κατω το 307 ειναι πιο βαρυ . Περιμενω Cool

Tο τρίθυρο 307 το παίρνουν άτομα που :
1.θέλουν χώρους και αρκετή άνεση σε συνδυασμό με πάνω του μέσου όρου επιδόσεις και κράτημα
2.Ατομα με βλέψεις προς οικογένεια
3.Ατομα που έχουν οικογένεια στην αρχή 1-2 παιδιά και οι δύο λιγότερες πόρτες γλυτώνουν απο πολλούς μπελάδες .Αυτό πίστεψέ με είναι πραγματικότητα .

γιατί είναι πιο γρήγορο ?
απλά είναι πιο μαζεμένες οι σχέσεις ιδαίτερα οι 2 πρώτες και με σαφώς καλύτερο επιλογέα (εδώ έχουν σιχτιρίσει πολλοί 1600 206 είτε ανοικτοί είτε κλειστοί Evil )
Το κορωνοπηνίο είναι μια αρκετά καλή επιλογή ,χωρίς παρενέργειες και με αποτελέσματα σίγουρα και επαναλήψιμα και όχι αμφίροπα όπως κάποιες μαιμουδιές σε κινητήρα απο φιδολόγους -εγώ απλά μάζεψα τα φράγκα πότε θα το πάρω και θα το βάλω είναι το θέμα..Υπάρχουν άλλωστε και πολύ καλές επιλογές όπως αναφέρονται εδω μέσα και πραγματικά έχουν περάσει πολύ ψάξιμο αλλά άλλο ανοικτό άλλο κλειστό . Wink
Καλός ο πορωτικός ήχος αλλά αν λείπει η οροφή και θέλεις να ηρεμήσεις απολαυσεις την βόλτα τότε......
DrJekyll - Παρ 04 Μάρ 2005, 09:26:45
Θέμα δημοσίευσης: ...
Λοιπόν Φίλε Κίμων....ΜΟυ φαίνεται ότι, δεν τα διάβασες καλά τα παραπάνω... Razz

1. Δεν έχω cc (άλλο τώρα αν θα ήθελα να έχω - άλλο θέμα... Razz )
Έχω το 307 1.6 σε 3d...
2. Το 1.6 της Peugeot βγάζει ¨μαμά¨ 115 άλογα...και όπως άναλύω πιο επάνω (στα κιλά) είμαστε πολύ κοντά με το MX5 (όταν αυτό έχει 2 επιβάτες και εγω είμαι μόνος μου...)
3. Όταν το έστησα μαζί του φορούσα 15άρες...την προηγούμενη εβδομάδα έβαλα 17άρες...Και ναι είμαι σίγουρος ότι τώρα με τις 17άρες δεν θα τον έχω αλλά θα τον περνάω από πάνω στις στροφές....

Λευτέρη!!!!
΄Θα το ψάξω πολύ για τον 2.0 με τα 180....Είναι η πλέον αξιόπιστη λύση...Και με ΜΕΓΑΑΑΑΛΕΣ προοπτικές!!!!
Demis - Παρ 04 Μάρ 2005, 10:07:24
Θέμα δημοσίευσης:
Left δηλαδη τι θες να μας πεις τωρα,οτι παιρνεις το 206cc και παιρνεις και το mx-5.....δε σε πιστευω ρε φιλε.... Laughing
Dεν ξερω με ανοιχτο 307 δεν το εχω παει ποτε αλλα με κλειστο δε το κοβω να με παιρνει...unfortunately....
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Παρ 04 Μάρ 2005, 10:38:21
Θέμα δημοσίευσης: καμπριο
παιδια μην ξεχνατε οτι ολα τα καμπριο εχουν διαφερετικα δεσιματα απο τα απλα αυτοκινητα οποτε καταλαβενετε οτι εχουμε και αυξημενο βαρος, εγω δε νομιζω οτι υπαρχει θεμα για πιο κοντες σχεσεισ
LEFT - Παρ 04 Μάρ 2005, 11:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΗΤΣΟ!!!
Μιλαμε για πολυ μεγαλες προοπτικες!Μιλαμε δηλαδη για μελλοντικα 300 αλογατα και πανω!
DEMI!!!!
Ρε φιλε τι να σου πω τωρα!Ξερεις κατι που μου την δινει ειναι να το παιζει καποιος ΞΕΡΟΛΑΣ!Εγω προσωπικα δεν ειπα οτι εχω ανοιξει με κανενα mx5 ο Μιτσαρας το ανοιξε το θεμα!Το ξανατονιζω μιλαμε παντα για το 307 3doors 1.6 16V.
Τα ειμαμε χθες και με τον Gianni cc kai αφου του το εξηγησα του ανθρωπου ,και το σκεφτηκε και μονος του καταληξαμε οτι ειναι γεγονος
αυτο που λεμε εδω μεσα!
Καλημερα παιδες! Very happy
gianic - Παρ 04 Μάρ 2005, 11:51:58
Θέμα δημοσίευσης:
ρε LEFT τι μου εξηγησες ? εγω το πηρα απ την αρχη σαν δεδομενο οτι το 307 ειναι πιο γρηγορο ! ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ !

no offense ετσι ? Laughing
LEFT - Παρ 04 Μάρ 2005, 12:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη με εχετε μπερδεψει,δεν θελω διενεξεις και δεν θα κατσω να πεισω κανεναν για τα δεδομενα και αυτονοητα αποχωρω απο το τοπικ αυτο!
Χαιρετω! Laughing
kimon - Παρ 04 Μάρ 2005, 18:47:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: ...
307Lucifer έγραψε:
Λοιπόν Φίλε Κίμων....ΜΟυ φαίνεται ότι, δεν τα διάβασες καλά τα παραπάνω... Razz

1. Δεν έχω cc (άλλο τώρα αν θα ήθελα να έχω - άλλο θέμα... Razz )
Έχω το 307 1.6 σε 3d...
2. Το 1.6 της Peugeot βγάζει ¨μαμά¨ 115 άλογα...και όπως άναλύω πιο επάνω (στα κιλά) είμαστε πολύ κοντά με το MX5 (όταν αυτό έχει 2 επιβάτες και εγω είμαι μόνος μου...)
3. Όταν το έστησα μαζί του φορούσα 15άρες...την προηγούμενη εβδομάδα έβαλα 17άρες...Και ναι είμαι σίγουρος ότι τώρα με τις 17άρες δεν θα τον έχω αλλά θα τον περνάω από πάνω στις στροφές....

Λευτέρη!!!!
΄Θα το ψάξω πολύ για τον 2.0 με τα 180....Είναι η πλέον αξιόπιστη λύση...Και με ΜΕΓΑΑΑΑΛΕΣ προοπτικές!!!!


Αγαπητέ φίλε είσαι πολυυυυυυύ αισιόδοξος για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σου και μάλλον δεν ξέρεις καθόλου το μουχου όταν λες ότι θα το περνάς απο πάνω στις στροφές. Το mazda είναι απίστευτο σε τέτοιες διαδρομές και παρότι ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει peugeot, σου λέω ότι δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης, είναι άλλη κατηγορία...
Lef205 - Σαβ 05 Μάρ 2005, 16:36:10
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω τι λετε για τις επιδοσεις του 206 παντως χτες το βραδυ κερασα μια κουπα τσαγακι ενα φιλο μου με μια 147 1.6 120 γιατι ειχε βραχνιασει με τις μα.....κιες που ελεγε για τις επιδοσεις της μπεμπας μου!Η αληθεια ειναι βεβαια πως μετα το τριτο ανοιγμα αρχιζε να μυριζει το δισκοπλατο μου αλλα δεν το κανουμε θεμα!Παντως οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου εξαρτωνται απο πολλους παραγοντες οπως καιρικες συνθηκες πιεση και κατασταση ελαστικων και αυτοκινητου κατασταση οδοστρωματος και φυσικα ικανοτητες οδηγου!Κατα τη γνωμη μου οι επιδοσεις που καταγραφονται στις πισω σελιδες πριοδικων εισικου τυπου δεν ειναι απολυτα αντιπροσωπευτικες.Προσωπικα εμπιστευομαι τις επιδοσεις που καταγραφτηκαν σε τεστς.
shiba - Σαβ 05 Μάρ 2005, 17:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
FIΛΕ ΛΕΥΤΕΡΗ Η 147 ΤΙ ΜΕ ΤΑ 120 ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΕ 0-100 ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ..ΑΡΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΗΤΑΝ ΛΟΓΟ ΚΑΛΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ..ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΄΄ΑΓΡΙΕΨΕΙ΄΄ΤΟ CC ΣΟΥ..ΦΙΛΙΚΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ
overgr - Σαβ 05 Μάρ 2005, 20:26:31
Θέμα δημοσίευσης:
Από προσωπική εμπειρία σας διαβεβαιώ ότι η 147 είναι σημαντικά πιο γρήγορη!
Lef205 - Κυρ 06 Μάρ 2005, 06:21:23
Θέμα δημοσίευσης:
Tο 206 μου εχει σκουπα εξατμιση.Παντως το ιδιο show επαναληφθηκε πριν απο λιγη ωρα με τα γνωστα αποτελεσματα!Πιστευει οτι μια μπουκωμενη φιλτροχοανη και ενα σαπιο τελικο κανουν τη διαφορα!Παντως ολα ειναι θεμα εκκινησης.Με μια καλη εκκινηση εστω και για λιγα δευτερολεπτα μπορεις να "λαχταρισεις" πολυ ακριβοτερους συνδυασμους!
STELIOS - Κυρ 06 Μάρ 2005, 11:23:51
Θέμα δημοσίευσης:
Σ'αυτη τη κοντρα παιζουν πολλα. Πρωτα απ'ολα η 147 ειναι βαρια και με μακριες σχεσεις αλλα και το 206cc ειναι γυρο στα 150 κιλα πιο βαρυ απ'το κλειστο αδερφακι του. Αυτο που σιγουρα παιζει ρολο ειναι πως η ALFA RΟΜΕΟ με το Traction Control αναμενο χανει στην εκκινηση. Ισως ο φιλος σου πιστευει το αντιθετο και δεν το κλεινει μηπως τον βοηθησει ? Παντως παιζει και πολυ σημαντικο ρολο ο οδηγος.
shiba - Κυρ 06 Μάρ 2005, 14:14:48
Θέμα δημοσίευσης:
paidia παντωσ απο ηχο ο κινητηρασ τησ 147 ( τι) μουγκριζει...ενα απιστευτο θορυβο κανει η ρημαδα..νομιζεισ οτι απο μεσα κρυβει 200 αλογα τουλαχιστον..πολυ ψαρωτικο
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Δευ 07 Μάρ 2005, 09:46:38
Θέμα δημοσίευσης: 147
Χωρισ να θελω να κατηγορησω τα ιταλικα και συγκεκριμενα την 147 με τα 120 αλογα, δεν ειναι και κανα τρομερο αυτοκινητο παντοσ σε δυναμομετρησεισ που εχουν γινει κατα καιρουσ βγαζει λιγοτερα αλογα αποσα λενε το συνηθιζουν οι Ιταλοι, παιδια μην κολατε στα αλογα το θεμα ειναι πωσ βγαζει τα αλογα το αυτοκινητο στο δρομο εγω πιστευω ενα 206 ή ενα 307 1600 με ενα απλο πειραγμα εισαγωγη, εξατμιση κτλ. τησ πετασ τα ματια εξω Twisted evil
overgr - Δευ 07 Μάρ 2005, 09:59:12
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
τησ πετασ τα ματια εξω

χωρίς παρεξήγηση... προφανώς δεν την έχεις οδηγήσει!
shiba - Δευ 07 Μάρ 2005, 15:32:03
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε αντωνη αν σε βαλω σε εναν φιλο μου που εχει την συγκεκριμενη 147 θα καταλαβεισ τι σου λεω..σου ειπα δεν ειναι κανενα super αμαξι αλλα παρα πολυ νευρικο ...
-=N4X=- - Δευ 07 Μάρ 2005, 17:18:19
Θέμα δημοσίευσης:
Oσο αφορα την 147 με τα 120 που την εχει ξαδερφος εδω στην Λαρισα τουλαχιστον τα κλειστα 206 δεν τα πιανει λογω βαρους.
ΑΠο εκει κ περα καλη ειναι για τσαρκα το βραδακι κ μεσα εχει αρκετη πολυτελεια αλλα δεν ειναι αμαξι να το στησεις στα φαναρια με τπτ.
Αδικειτε παρα πολυ απο το βαρος του...οσο για τον κινητηρα που ακουγετε ωραια στην αρχη μετα τα 30.000-40.000χλμ αν την ακουσεις να την σκιζουν κοπανανε ολα μεσα...
shiba - Δευ 07 Μάρ 2005, 21:12:24
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
κοπανανε ολα μεσα...
ειπαμε οι γαιδαροι τον πετεινο κεφαλα.. Very happy Very happy εστω για τουσ ccαδεσ
Lef205 - Δευ 07 Μάρ 2005, 21:32:00
Θέμα δημοσίευσης:
shiba έγραψε:
-=N4X=- έγραψε:
κοπανανε ολα μεσα...
ειπαμε οι γαιδαροι τον πετεινο κεφαλα.. Very happy Very happy εστω για τουσ ccαδεσ

Eμεις τουλαχιστον απολαυμανουμε ουρανο! Very happy
shiba - Δευ 07 Μάρ 2005, 22:05:23
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
shiba έγραψε:
-=N4X=- έγραψε:
κοπανανε ολα μεσα...
ειπαμε οι γαιδαροι τον πετεινο κεφαλα.. Very happy Very happy εστω για τουσ ccαδεσ

Eμεις τουλαχιστον απολαυμανουμε ουρανο! Very happy
σωστοσ.........
LEFT - Δευ 07 Μάρ 2005, 22:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
.....ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΜΕ ΟΛΟΙ !!! Cool Laughing
gianic - Τρι 08 Μάρ 2005, 00:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
αμεσως ρε να μας κανεις λιωμα παλι . μια το τιμονι μια η κουδουνιστρα μας !
παρακαλω τους moderators να banαρουν τον LEFT γιατι μου δημιουργει ψυχοκομπλεξικα προβλήματα ! Mad Very happy Very happy Very happy Very happy
shiba - Τρι 08 Μάρ 2005, 00:27:54
Θέμα δημοσίευσης:
ελα ρε γιαννακη δεν μασαμε εμεισ οι 206ccαδεσ..ασε τον λευτερη να λεει Twisted evil Twisted evil ..εμεισ ειμαστε η κορυφη Very happy Very happy Very happy
shiba - Τρι 08 Μάρ 2005, 00:28:34
Θέμα δημοσίευσης:
ελα ρε γιαννακη δεν μασαμε εμεισ οι 206ccαδεσ..ασε τον λευτερη να λεει Twisted evil Twisted evil ..εμεισ ειμαστε η κορυφη Very happy Very happy Very happy
gianic - Τρι 08 Μάρ 2005, 12:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
οντως εμεις εχουμε και ενα 11,2 στα 0-100 αυτοι τι εχουν 15.9 ? αντε και με το κορωνοπηνιο να πεσουμε κατω απο 11 ! χιχιχι Laughing Laughing Laughing
LEFT - Τρι 08 Μάρ 2005, 14:41:37
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως παιδες πραγματι ολα τα 206 εχουν τριξιματα ρε γα**το!Πιστευω πως οφειλεται στο σκληρο πλαστικο απο το οποιο ειναι τα ταμπλο τους φτιαγμενα.Οσο για τα 0-100 το δικο μου 307 cc χρονομετρημενο 27 συνεχομενες φορες μου το βγαλανε στα 11-11,2.Και απο οτι μου ειπανε οφειλεται σε τρεις λογους : η δυναμομετρηση μου βγηκε 118,8 αλογα παρακαλω(προφανως και απο καλο στρωσιμο),τελικο και καλα τοποθετημενη σκουπα!Τωρα βεβαια εχω και πιο γρηγορο γερμανικο roadstar που καλυτερα να μην σε πετυχω γιατι με 5,3 τα 0-100 ...ε θα το στειλεις για απλυτα to 11,2!!!Αυτα για καποιους που μιλανε για επιταχυνσεις..........!
Χαιρετω φιλικα!
LEFT - Τρι 08 Μάρ 2005, 14:46:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παρ'ολα αυτα εγω θελω να τονισω οτι μου αρεσει εξισου το 206 cc ,και αφηστε μερικους μαλ**ες? με 307 να λενε αλλα!
Laughing
gianic - Τρι 08 Μάρ 2005, 14:57:09
Θέμα δημοσίευσης:
αληθεια ποιο εχεις ?
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Τετ 09 Μάρ 2005, 15:04:56
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Oσο αφορα την 147 με τα 120 που την εχει ξαδερφος εδω στην Λαρισα τουλαχιστον τα κλειστα 206 δεν τα πιανει λογω βαρους.
ΑΠο εκει κ περα καλη ειναι για τσαρκα το βραδακι κ μεσα εχει αρκετη πολυτελεια αλλα δεν ειναι αμαξι να το στησεις στα φαναρια με τπτ.
Αδικειτε παρα πολυ απο το βαρος του...οσο για τον κινητηρα που ακουγετε ωραια στην αρχη μετα τα 30.000-40.000χλμ αν την ακουσεις να την σκιζουν κοπανανε ολα μεσα...


Θα συμφωνησω με τον φιλο σιγουρα εχουνε φοβερο ντιζαιν και αυτο δεν το συζηταμε καθολου, εγω εχω συναδελφο που εχει την 146 1600cc παιδια το αυτοκινητο εχει κανει 40.000χλμ και ακουγετε σαν ξεχαρβαλιασμενη συμφωνω οτι εχουνε νευρο αλλα μεχρι εκει καμια σχεση με τα γαλλικα ασε που το συγκεκριμενο εχει παρει και τον χειροτερο δεικτη ασφαλειασ 3 αστερια. Παιδια χωρισ να παρεξηγηθω μονο ντιζαιν εχουνε μεσα και εξω βεβαια τιποτα παραπανω
DrJekyll - Τετ 09 Μάρ 2005, 15:34:12
Θέμα δημοσίευσης: ....
Παράθεση:
και αφηστε μερικους μαλ**ες? με 307 να λενε αλλα!

Κααααι ποιοοόν εννοείς Lefty???? Evil Evil Evil


Κίμων!!!!
Έχω να σου πω τα εξής για το ποιό είναι πιο γρήγορο σε κλειστή διαδρομή....(ΜΧ5 ή 307 - 206)
Δεν λέω καλό στήσιμο το ΜΧ5 (εμπρος κινητήρας - πίσω κίνηση)....
ΑΛΛΑ δεν μπορούν όλοι να οδηγήσουν πισωκίνητα αυτοκίνητα το ίδιο εύκολα και πόσο μάλλον στην ελληνική άσφαλτο....
Το πισωκίνητο δεν θα σε συγχωρήσει το ίδιο εύκολα όσο ένα προσθιοκίνητο....(σε πισωκίνητο έμαθα να οδηγώ, Alfa GTV)
Άλλο να πηγαίνεις με τα τέσσερα στην στροφή ΚΑΙ ΑΛΛΟ με κολλιές...Πίστεψε με δεν είναι κάρτ το ΜΧ5 - δεν πάει με τα τέσσερα...Εχω πετύχει πολλές φορές ΜΧ5 σε στροφές στην Χαλκιδική και κολλώνουν άσχημα.....
Γενικά , στην οδήγηση σε στροφές παίζει πολύ ΜΕΓΓΑΑΑΑΛΛΟ ρόλο ο οδηγός...Ποτέ δεν είπα οτι θα τα περνάω από πάνω επείδη το 307 θα πηγαίνει μόνο του....

kimon - Τετ 09 Μάρ 2005, 19:05:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ Lucifer δεν αμφιβάλω ότι αν εσύ είσαι ο Schumi και ο άλλος η γιαγιά μου, θα την περάσεις ακόμα και αν οδηγάς skoda favorit και εκείνη Porsche.

ΑΛΛΑ, σε περίπτωση που μιλάμε για οδηγούς του ίδιου περίπου επιπέδου, δεν μπορείς να περάσεις από επάνω (όπως έγραψες) από mx5 και ειδικά με 17άρες ζάντες και σε δρόμο με στροφές. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Ειλικρινά θα μπορούσα να σκανάρω και να περάσω εδώ μέσα άπειρα άρθρα όποιου περιοδικού (ελληνικού ή ξένου) θέλεις για να σου αποδείξω τι λένε οι ειδικοί για το στήσιμο του mx5 και ειδικά την συμπεριφορά του στις στροφές. Ακόμα μπορώ να σου στείλω τα dvd του Evo για τα μαθήματα drift τα οποία γίνονται με mx5 και rx8 για το πως μπορεί να πάει στις στροφές. Συμφωνώ ωστόσο ότι το 307 είναι σαφώς ευκολότερο για τον άπειρο στις στροφές, αλλά πίστεψε με το mx5 στα χέρια ανθρώπου που ξέρει, είναι άλλη κατηγορία, άλλη κλάση. Πίστεψε με, δεν είμαι κοντράκιας, αισθάνομαι πάντως ότι ξέρω να το χειρίζομαι, αλλά έχω δει mx5 στο δρόμο που ζωγράφιζαν και τρόμαζαν τους απέξω.

Άποψη μου για να κλείνω και να μην πρήζω και τους άλλους: Ο μέσος οδηγός κινείται γρηγορότερα με το 307, ο γνώστης ζωγραφίζει με το mx5 και τσακίζει πραγματικά ισχυρότερα αυτοκίνητα στις στροφές, δεν συγκρίνεται καν με το 307, είναι άλλη κατηγορία στο δρόμο.

Για να μην παρεξηγηθώ, είμαι λάτρης των peugeot, έμαθα να οδηγάω σε ένα 304, το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα 205, μετά 306 και τώρα έχω και ένα 206. Ξέρω για ποιά εταιρεία μιλάω και για το κράτημα των αυτοκινήτων αυτών.
kimon - Τετ 09 Μάρ 2005, 21:13:08
Θέμα δημοσίευσης:
Και by the way για να σου θυμήσω για ποιό αυτοκίνητο λες ότι περνάς από πάνω σε στροφές (και μάλιστα με 17 ζάντα), μπορείς να δεις και αυτό:

Best Handling Car 2003

http://www.elisetalk.com/forums/showthread.php?threadid=3101&perpage=20&pagenumber=1
LEFT - Τετ 09 Μάρ 2005, 21:38:10
Θέμα δημοσίευσης:
Mitsara μου δεν μιλαγα για καποιον συγκεκριμενο!Γενικα το ειπα!
Χαιρετω!
Demis - Πεμ 10 Μάρ 2005, 10:08:12
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="kimon"]

ΑΛΛΑ, σε περίπτωση που μιλάμε για οδηγούς του ίδιου περίπου επιπέδου, δεν μπορείς να περάσεις από επάνω (όπως έγραψες) από mx5 και ειδικά με 17άρες ζάντες και σε δρόμο με στροφές. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
[/quote]

Kimon Οσο αφορα το θεμα 17αρες ζαντες που αναφερεις εισαι λαθος επειδη και εγω σε λιγες μερες 17αρες θα βαλω και επειδη το εχω ψαξει τρελα το θεμα δεν παιζει κανενα ρολο η 17αρα..ΓΙατι ?
Γιατι οταν βαλεις 17αρα τι κανεις,μεγαλωνεις την ακτινα της ζαντας και βαζεις μικροτερο σε προφιλ λαστιχο ενοοντας 205 που ειναι το standart αλλα θα βαλεις 40αρι προφιλ και ερχεσε ακριβως στο ιδιο με τι 15αρα και το 55 προφιλ...Think of it...γιατι και εγω αυτο που λες νομιζα πριν μαθω...
Δεν χανεις ουτε τελικη,ουτε το 0-100 σου...
Demis - Πεμ 10 Μάρ 2005, 10:12:44
Θέμα δημοσίευσης:
Και κατι που ξεχασα..Mx-5 δεν περναμε τουλαχιστον για τα 206cc μιλαω με τιποτα εφοσον και με τη προυποθεση παντα πως ειναι stock και τα δυο ετσι..Σχεδον 200Kg ελαφρυτερο ειναι το mx και με διαφορετικη γεωμετρια και ανοιγματα...Αλλος ο σχεδιασμος της MAzda και αλλος της Peugeot....
Παντα χωρις παρεξηγηση...
DrJekyll - Πεμ 10 Μάρ 2005, 10:26:47
Θέμα δημοσίευσης: ....
Τέσπα...για να το τελειώνω (όχι δεν θέλω να έχω την τελευταία κουβέντα... Razz )....
Μπέρδεψες τα λόγια μου...
1. Σου είπα ότι έχει καλό στήσιμο το MX5...όχι ότι είναι μπαρούφα....
2. Σίγουρα δεν είμαι Schumi αλλά οδηγόντας από μικρός kart έχω εμπειρία πολύ μεγαλύτερη από αυτή ενος μέσου βουτυρομπεμπέ που ο μπαμπάς του πήρε MX5...(No offense - δεν εννοώ εσένα γιατί δεν σε έχω δει να οδηγάς... - εννοώ αυτούς που έχω κοντράρει μέχρι τώρα...)
3. Για να στο πω αλλιώς....Αν κόντραρα κάποιον στο ίδιο επίπεδο
και πάντα σε ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ δεν θα μου ξέφευγε εύκολα....

Πάντα Φιλικά Twisted evil
kimon - Πεμ 10 Μάρ 2005, 18:23:20
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Lucifer, τώρα δεν έχω λόγο να διαφωνήσω μαζί σου. Βουτυρομπεμπέδες υπάρχουν πολλοί σε mx5, αλλά ο υποφαινόμενος έπρεπε να περάσει τα 30 και να δουλέψει πολύ για να το αποκτήσει...

Φίλε Demis, η 17 ζάντα είναι πολύ πιο βαριά από την 15 και τουλάχιστον στα mx 5 που ξέρω έχει (σημαντικές) απώλειες σε επιδόσεις (νομίζω όχι σε τελικές).
LEFT - Πεμ 10 Μάρ 2005, 21:23:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαρταται απο τι ζαντα θα βαλεις Κιμωνα!!
Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr