Mox_21 έγραψε: |
ayto leo oti to ibiza exei to turbo kai to RC einai atmosfairiko.
ara to FR einai pio ropato kai pio grigoro . e? ti les? exei kanenas edo RC na mou pei entiposeis? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω αναμεσα στα 2 αυτοκινητα θα εβαζα και ενα τριτο....RENAULT CLIO SPORT 182 hp το καινουργιο.
Παντως αναμεσα σε TURBO και ατμοσφαιρικο θα διαλεγα ατμοσφαιρικο δαγκωτο. Το Turbo εχει ξεσπασμα δυναμης και αρκετο LAG.Σε κλειστη διαδρομη το ατμοσφαιρικο ειναι αλλου. Και οπως ειπανε παραπανω....Μονο που ειναι SEAT......Στην Πυρα αμεσως. |
Ο Κολημμένος... έγραψε: |
Εγω αναμεσα στα 2 αυτοκινητα θα εβαζα και ενα τριτο....RENAULT CLIO SPORT 182 hp το καινουργιο.
Παντως αναμεσα σε TURBO και ατμοσφαιρικο θα διαλεγα ατμοσφαιρικο δαγκωτο. Το Turbo εχει ξεσπασμα δυναμης και αρκετο LAG.Σε κλειστη διαδρομη το ατμοσφαιρικο ειναι αλλου. Και οπως ειπανε παραπανω....Μονο που ειναι SEAT......Στην Πυρα αμεσως. |
Mox_21 έγραψε: |
ok entaksei to RC einai pio eidiko apo to FR.Mporei na einai kia pio grigoro
alla apo poiotita kataskevis?ti lete pio einai pio kalo? diazo oli tin imera to forum kai vlepo oti oloi exoun polla problimata me to 206. akoma kai kainourgia exoun problimata. ti exete na pite gia to RC ,pistevete oti tha bgazei the same problems? i einai alli kataskevi? edo den einai kanenas gramenos me kana RC na mas pei? Oloi mas ftoxadakia eimaste? ![]() kanenas pronomiouxos den yparxei? ![]() |
Daloup-man έγραψε: |
Αφού παιζεις στα 20κάτι χιλιάρικα,γιατί δεν κοιτάς και προς Ιταλία μεριά???
Για 147 σου λέω!!! Βέβαια είσαι "καλομαθημένος" -> 106gti αλλά . . . Και με λίγα ευρά παραπάνω type-R! Από τα δυο που λες πάντως για αρκετούς λόγους 206RC !!! |
πΕτΡοS έγραψε: | ||
20+κατι έχει φτάσει να κανει το 1.6!!! θα αφησει τα διλιτρα και τα τουρμπο να παρει το 1.6 το ΙΤΑΛΙΚΟ! κατ'εμε...No way... ΥΓ έλα τσατ αντρεα ![]() |
Daloup-man έγραψε: | ||||
γιατί ρε συ πόσο κάνει η δίλιτρη??? Πάνω από 28.000??? Πίστευα οτι κάνει εκεί γύρω γι'αυτό το πρότεινα!!! Άσε που είναι και πολύ όμορφη!!! |
Tomcat έγραψε: |
ΙΒΙΖΑ χμμμμ :
Πάμε το τραγουδάκι... : Hτάνε μια βαρκούλα παιδιά , ητάνε μια βαρκούλα.... |
kanelj έγραψε: | ||
ρε βλ@κ@ αυτο ειναι το: "ητανε μια ψαροβαρκα ...." και ειναι νησιωτικο ρε τουρτααααα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "ητανε ενα μικρο καραβι " μηπως ηθελες να πεις ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: | ||
Δεν λέω καλό... αλλα τα λέμε στο πρώτο service... Μπορεις να το συντηρήσεις ? ΡΕΜΕΣ είναι αυτη... ![]() |
Kouzman έγραψε: |
και που εισαι ακομα που το 182 ειναι ακομα πιο στημενο και υπαρχει και το option Cup που εχει καλυτερη ακομα αναρτηση και ειναι πιο ελαφρυ...
Μαλλον το RC εχει ποοολυ δυσκολους αντιπαλους... |
nasos έγραψε: |
Σαν τυχερός πρώην κάτοχος Ibiza (1.4 GTi 1998-2002), άτυχος κάτοχος 206 (CC 2002-2004) και ευτυχής μελλοντικός κάτοχος Seat (Leon Cupra από αύριο-μεθαύριο μέχρι όσο αντέξει) θα πω το εξής:
Πραγματικά πλέον ΛΥΠΑΜΑΙ αυτούς που έχουν 206. Και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά δυστυχώς... Η απότομη προσγείωση στην πραγματικότητα στις επισκέψεις στα (ο Θεός να τα κάνει) εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Peugeot σε συνδυασμό με τα απίστευτα προβλήματα που βγάζουν, και πάντα σε συνδυασμό με τους ανίδεους τεχνικούς που δεν ξέρουν/θέλουν να τα αντιμετωπίσουν, θα σε ξενερώσει απότομα. Δεν λέω, το παιχνιδιάρικο 206 στις στροφές θα μου λείψει. Αλλά ως εκεί! Δεν θα μου λείψει τίποτα άλλο. Και με λύπη μου λέω, πως το ότι αύριο θα το δώσω δεν με στεναχωρεί καθόλου. Εγω προσωπικά δεν θα έπαιρνα turbo, αλλά αν τίθεται θέμα επιλογής FR/RC... FR, κι ας πετάει μούτρα, κι ας μην είναι τόσο παιχνιδιάρικο, κι ας έχει 27 άλογα λιγότερα. Τουλάχιστον στα περισσότερα συνεργεία της Seat, και ειδικά στον Μακρή που πήγαινα χρόνια, οι άνθρωποι γνωρίζουν τα προβλήματα και πως πρέπει να τα αντιμετωπίσουν, σε βλέπουν σαν άνθρωπο και όχι σαν βλάκα, και οι τιμές είναι μια χαρά. Σκέψου το πολύ καλά... Οσον αφορά τους φίλους που γράψανε για την τετρακίνηση, αν και άσχετη με το FR, έκανα test drive το Leon που θα πάρω και το στρίψιμό του ήταν αλλού. Οπότε πιάστε κανένα άλλο θέμα, γιατί καμιά φορά "όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια". ![]() |
Skull έγραψε: |
Ρε φιλε Νασο επειδη ειχες προβληματα με ενα,αντε δυο το πολυ,συνεργεια της peugeot δεν σημαινει οτι ολο εχουν προβλημα! ![]() ![]() |
Skull έγραψε: |
Επιρεαζεσε πολυ με το συνεργειο που πηγαινες παλια το seat σου οπως επιρεαζομε και εγω με το δικο μου συνεργειο που παω τον γαλλο μου(πεζο) και πηγαινει και το citroen του πατερα μου χρονια τωρα και ειμαι εντελως ευχαρηστημενος! ![]() |
Skull έγραψε: |
Λοιπον δεν νομιζω αυτο να ειναι κυριο κριτηριο επιλογης ενος αυτοκινητου! ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
... |
πΕτΡοS έγραψε: |
1/ ... |
πΕτΡοS έγραψε: |
2/ Το Leon Cupra θα το συγκρίνεις με το RC και όχι με αυτο που έχεις εσύ τώρα και μετά να μας πεις τι φτάνει η αλεπού και τι κανει κρεμαστάρια. Για τις στροφές μιλάω πάντα... |
πΕτΡοS έγραψε: |
3/... |
πΕτΡοS έγραψε: |
ΥΓ και τέλοσπάντων το FR είναι μια κλάσση κάτω απο το RC σε ότι κι αν το συγκρίνεις...μη τα βάζουμε στην ίδια ζυγαριά.... |
nasos έγραψε: |
Θα μου επιτρέψεις να έχω προσωπική άποψη γι'αυτό. Αλλωστε δεν σκίζω τα ρούχα μου πως τα Peugeot είναι κουδουνίστρες και τα Seat τέλεια, πιστεύω να το έκανα σαφές στα post μου. Σκίζω τα ρούχα μου όμως πως στην Peugeot δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα πέρα από το ν'αλλάξουν μια λάμπα, ενώ σε άλλες (στην Seat πχ που γνωρίζω), ξέρουν να κάνουν διάγνωση ενός προβλήματος συνήθως ΑΜΕΣΩΣ. Εκεί είναι η μεγάλη μας διαφορά. Δεν πήρα αυτοκίνητο πιστεύοντας πως δεν θα βγάλει κάποιο πρόβλημα πριν λήξει η εγγύηση, προς Θεού! |
nasos έγραψε: |
Σαν τυχερός πρώην κάτοχος Ibiza (1.4 GTi 1998-2002), άτυχος κάτοχος 206 (CC 2002-2004) και ευτυχής μελλοντικός κάτοχος Seat (Leon Cupra από αύριο-μεθαύριο μέχρι όσο αντέξει) θα πω το εξής:
Πραγματικά πλέον ΛΥΠΑΜΑΙ αυτούς που έχουν 206. Και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά δυστυχώς... Η απότομη προσγείωση στην πραγματικότητα στις επισκέψεις στα (ο Θεός να τα κάνει) εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Peugeot σε συνδυασμό με τα απίστευτα προβλήματα που βγάζουν, και πάντα σε συνδυασμό με τους ανίδεους τεχνικούς που δεν ξέρουν/θέλουν να τα αντιμετωπίσουν, θα σε ξενερώσει απότομα. Δεν λέω, το παιχνιδιάρικο 206 στις στροφές θα μου λείψει. Αλλά ως εκεί! Δεν θα μου λείψει τίποτα άλλο. Και με λύπη μου λέω, πως το ότι αύριο θα το δώσω δεν με στεναχωρεί καθόλου. Εγω προσωπικά δεν θα έπαιρνα turbo, αλλά αν τίθεται θέμα επιλογής FR/RC... FR, κι ας πετάει μούτρα, κι ας μην είναι τόσο παιχνιδιάρικο, κι ας έχει 27 άλογα λιγότερα. Τουλάχιστον στα περισσότερα συνεργεία της Seat, και ειδικά στον Μακρή που πήγαινα χρόνια, οι άνθρωποι γνωρίζουν τα προβλήματα και πως πρέπει να τα αντιμετωπίσουν, σε βλέπουν σαν άνθρωπο και όχι σαν βλάκα, και οι τιμές είναι μια χαρά. Σκέψου το πολύ καλά... Οσον αφορά τους φίλους που γράψανε για την τετρακίνηση, αν και άσχετη με το FR, έκανα test drive το Leon που θα πάρω και το στρίψιμό του ήταν αλλού. Οπότε πιάστε κανένα άλλο θέμα, γιατί καμιά φορά "όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια". ![]() |
Georginos έγραψε: |
1] ΤΟ CUPRA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 4χ4. ΤΟ ( HALDEX ) ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ LEON 1.8T 20VT 4 KAI OXI ΣΤΟ CUPRA. ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ Η ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΑΜΑΞΙΑ Η ΣΤΟ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΟ CUPRA. |
Georginos έγραψε: |
2] ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ RC ΠΕΡΙΠΟΥ 5 ΜΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ CC ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ 1 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΗΤΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΥΨΗΛΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. |
Georginos έγραψε: |
3] ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΠΩΣ Η SEAT AΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣ ΟΤΙ ΕΝΑ SEAT EXEI 30000EURO KAI ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ AUDI S3 EXEI 40000EURO ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΕΧΕΙ 30000 ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 40000? ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΜΑΞΙΑ, Η ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΗΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. |
Georginos έγραψε: |
4] ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.....ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΣΤΟ ΕΝΑ ΣΟΥ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ ΜΕ ΚΑΦΕΔΑΚΙ.....ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.. ![]() |
Georginos έγραψε: |
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ CUPRA.... ΚΑΛΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΥΠΕΙΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΙΖΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΗ ΩΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ.....ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ Η ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ..... ![]() |
Georginos έγραψε: |
ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΛΕΩ ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΣ........ΕΧΟ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΕ SEAT KAI ΞΕΡΩ.... ![]() |
gskarmou έγραψε: |
ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ SEAT ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ![]() ![]() ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΡΗΣΗ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ,EYXOMAI ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟ .... |
nasos έγραψε: |
Θα μου επιτρέψεις να έχω προσωπική άποψη γι'αυτό. Αλλωστε δεν σκίζω τα ρούχα μου πως τα Peugeot είναι κουδουνίστρες και τα Seat τέλεια, πιστεύω να το έκανα σαφές στα post μου. Σκίζω τα ρούχα μου όμως πως στην Peugeot δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα πέρα από το ν'αλλάξουν μια λάμπα, ενώ σε άλλες (στην Seat πχ που γνωρίζω), ξέρουν να κάνουν διάγνωση ενός προβλήματος συνήθως ΑΜΕΣΩΣ. Εκεί είναι η μεγάλη μας διαφορά. Δεν πήρα αυτοκίνητο πιστεύοντας πως δεν θα βγάλει κάποιο πρόβλημα πριν λήξει η εγγύηση, προς Θεού! |
Georginos έγραψε: |
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ RC ΠΕΡΙΠΟΥ 5 ΜΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ CC ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ 1 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΗΤΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΥΨΗΛΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. |
nasos έγραψε: |
Αν είναι στην Θεσσαλονίκη, πες το στον φίλο που βρήκε τα στοιχεία μου από εδώ και μιλάγαμε πριν 1-2 ώρες μισή ώρα στο κινητό, ανταλλάσοντας απόψεις και πως θα κινηθεί νομικά ενάντια στην Peugeot. ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Γιατί το μοναδικό πρόβλημα που -επίσημα- διαγνώστηκε, ήταν ότι αγόρασε λάθος αυτοκίνητο και το μετάνιωσε! Το Peugeot μια χαρά δούλευε. |
Sidobre έγραψε: |
Οσο για τα προβλήματά που σου παρουσίασε το CC...
α. Η επίσημη διάγνωση/θέση της Lion Hellas ποιά ήταν; Εχει σημασία! |
Sidobre έγραψε: |
β. Ποια θεωρείς ότι είναι η συμμετοχή σου στα προβλήματα; |
Sidobre έγραψε: |
Και κάτι τελευταίο. Είπες ότι κανένας δεν πρότεινε συνεργείο στο παιδί που ψάχνει. Σκέφτηκες ότι κανένας δεν προτείνει για λόγους διαφήμισης κλπ κλπ; Γιατί τουλάχιστον εγώ έχω και μια λίστα αρκετά μεγάλη με φοβερά αξιόλογα εξουσιοδοτημένα που αν μη τι άλλο κάνουν την δουλειά τους πιστοποιημένα και άριστα. |
Sidobre έγραψε: |
Αλλά επουδενί δεν σου φταίει ένας ολόκληρος όμιλος να τον δυσφημείς επειδή προσωπικά συνάντησες κάποια προβλήματα. Αποψή μου πάντα. |
nasos έγραψε: | ||
Το ότι έχει αλλάξει 7 βάσεις μηχανής σε 8 μήνες, σημαίνει ότι αγόρασε λάθος αυτοκίνητο. Συμφωνούμε... ![]() |
nasos έγραψε: | ||
Δεν ασχολήθηκα καν. Για μένα η επίσημη θέση της, είναι αυτή που βλέπω μέσω των εξουσιοδοτημένων συνεργείων της. |
nasos έγραψε: | ||
Μηδέν. Αν λέγαμε για γρατζούνισμα από δευτέρα σε τρίτη στις 6200, θα έλεγα ΝΑΙ, δίνω άφεση αμαρτιών. |
nasos έγραψε: | ||
Μα εδώ κάποιος μου είπε γιατί δεν ρώτησα στο forum να μου πει κάποιος ένα καλό συνεργείο!!! Αλλωστε τα forums που ασχολούνται μόνο με συγκεκριμένα αυτοκίνητα, νομίζω αυτό τον σκοπό εξυπηρετούν. Ν'ανταλλάσουν όλοι μεταξύ τους καλές και κακές εμπειρίες. |
nasos έγραψε: | ||
Σεβαστή η άποψή σου, αλλά επειδή ήμουν πελάτης τους, τους έχω δώσει τα ωραία μου λεφτά και με απογοητεύσανε οικτρά, πιστεύω πως έχω κι εγώ κάθε δικαίωμα να τους δυσφημήσω όποτε μου δίνετε η ευκαιρία. |
alemao έγραψε: |
1. Όσον αφορά το θέμα του τοπικ, πιστεύω ότι το Ibiza υπερτερεί λόγω τιμής. Με 3.000 ευρώπουλα το κάνεις να στρίβει όπως το RC και ακόμα καλύτερα ![]() Με τα χρήματα του RC θα προτιμούσα να παρω το LEON 1.8Τ (κάπου 25.000 euro νομιζω) |
alemao έγραψε: |
2. Αν ήμουν στην θέση του Νάσου και είχα την ίδια αντιμετώπιση, θα έκανα το ίδιο πράγμα, ανεξάρτητα αν ήταν peugeot, ή Honda (Σαρακάκης ![]() Όταν αγόρασα το rallye έτρεμα στην ιδέα ότι θα είχα μόνο 1 χρόνο εγγύηση (δεν πήρα το ποιοτικότερο αμάξι), αλλά σκεφτόμουν "μπρός στα κάλη, τι είν' ο πόνος" ![]() ![]() Νάσο εύχομαι καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο το νέο σου αυτοκίνητο ![]() |
Παράθεση: |
Για να μην είμαι οff topic, Δεν θα διάλεγα κανένα αμάξι από τα 2, αλλά θα έφερνα ένα Mitsubishi Lancer EVO από έξω (Γερμανία) τώρα που καταργήθηκαν και τα τεκμήρια. Θα είμουν έτσι ο καλύτερος του χωριού! |
alemao έγραψε: |
συνάντησα ένα λευκό Evo Tommi Makinen edition |
nasos έγραψε: | ||
Την γ******ε τη συζήτηση τώρα... |
hlias έγραψε: |
xeretw ta melh tou 206 club.
grafw edw to prwto mou post giati diabasa polles ashnartisies pou pragmatika me ebgalan apo ta rouxa mou. ektos bebaia an ola auta ta "kala" pou grafetai gia ta 206 einai pragmata kai sthxeia pou THA THELATE na exetai. opote paw paso. blepeati sta oneira tou kathenos den mporei kaneis na epembei ![]() ![]() katarxhn h sugkrish den stekh. theletai sugkrish? to neo cupra r me to rc. ekei omws den sumferei giati to rc einai makran pisw. kapoios milhse gia thn poiothta twn 206 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() xwria ta problhmata me mpilioforous kai sazman. allos eipe oti to leon to 4kinhto einai epikundino!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() me thn timh tou rc perneis AUTOKINHTO ME @@ kai oxi koubadaki (blepe rc). timh tou rc 24620 thn stigmh pou to LEON exei 23555, to OCTAVIA RS 24900 kai to neo IBIZACUPRA R 24000 peripou. pou kai ta 3 einai klaseis anwtera apo to rc. ektos ton allwn ante beltiwse ena rc kai ante beltiwse to cupra. me polu mikrotero kostos exeis polla perissotera aloga + axiopistia. ta poblhmata sta ibiza einai sugkekrimena kai uparxei lush. se ola ta sunergeia thn xeroun kai ftiaxnoun to problhma amesws. antitheta me ta peugeot pas sto sunergeio kai perimeneis meta apo dehseis ston theo tou 206 na sou broun to problhma. milaw exontas sugkekrimena stoixeia. mhn eiste kolimenoi me ta 206. koitaxte kathara kai anoixta. |
teoman έγραψε: | ||
Φίλε Ηλία κατ'αρχήν καλώς όρισες στο 206club. Είναι απολύτως φυσικό κάθε μάνα να παινεύει περισσότερο από όλα το δικό της παιδί.Έτσι λοιπόν στην σελίδα που μπήκες είναι λογικό να υπάρχουν κάποιες απόψεις περισσότερο "παινευτικές" για το αυτοκίνητο που αγαπάμε.Όλες οι γνώμες,ακόμα και η δική σου, είτε είναι καλές είτε είναι κακές,είναι απολύτως σεβαστές,φτάνει η κριτική που γίνεται να είναι καλοπροαίρετη και στοιχειοθετημένη. Εσύ αντιθέτως γίνεσαι επιθετικός,χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος. Αν θα ήθελες να συνεχίσουμε την συζήτηση,θα πρέπει να κινηθείς σε πιο ήπια πλαίσια,σεβόμενος τον χώρο... |
alemao έγραψε: |
παντως εγώ δεν θα έδινα 8 μύρια για να αγοράσω οποιοδήποτε peugeot ![]() 4 που δώσαμε και πολλά είναι για τα κουβαδάκια μας ![]() |
hlias έγραψε: | ||
enas sunhditopoihmenos peugakias. sumfwnw |
alemao έγραψε: | ||||
και για τα seat το ίδιο ισχύει, και για τα fiat το ιδιο ισχυει ![]() σε ένα φιλο με golf του πέσανε προχτές και τα 2 παράθυρα (μιλαμε για γερμανικη ποιοτητα,ε ![]() ![]() ![]() ![]() παρε ενα evo να βρεις την υγεια σου! |
hlias έγραψε: |
...sunexizetai na me karafliazetai alla den sxoliazw. einai san na milaw me pitsirikia.
me thn timh tou rc perneis AUTOKINHTO ME @@ kai oxi koubadaki (blepe rc). timh tou rc 24620 thn stigmh pou to LEON exei 23555, to OCTAVIA RS 24900 kai to neo IBIZACUPRA R 24000 peripou. pou kai ta 3 einai klaseis anwtera apo to rc. |
freestyler έγραψε: |
paidakia to rc einai komataki akrivo alla pisteyw oti opoios to parei de tha to metaniwsei katholoy!! tha exei ta provlhmatakia toy, afoy einai fysiko gia agwnistika aytokinhta... isws k oxi, alla den pisteyw oti paizei rolo k poly... nomizeis taso oti to evo poy tha vreis (metaxeirismeno =sxismeno) tha einai aksiopisto? mporei k oxi sxismeno alla sigoyra ta problhmata poy tha paroysiasei tha einai poly pio sovara k tha varynoyn poly perissotero thn tseph soy... kanw lathos? k phgaine gia service ena evo na deis thn glyka.... oson afora to fr ap to rc mhn trelathoyme.... de tha sygkrinoyme twra atmosfairika aloga me tourbata... pantws afoy eipate oloi tha pw k gw ti tha kana me 25-30000 eurw.... tha psaxna gia ena escort cosworth se kalh katastash(pragmataki dyskolo) h' mia integrale .... ayta einai amaksia.... pantws emena to 206 moy den to allazw me kanena ibiza.... k mono poy to blepw apo makrya niwthw paneytyxhs poy eimai katoxos toy... erwtas einai aytos... |
gskarmou έγραψε: |
Σας πέρασε κανένα απο την εξωτερική την ώρα που ιδρώνατε να κρατηθήτε στο δρόμο?? Πιθανών |
gskarmou έγραψε: |
Υ.Γ αυτή η γκαρσονιέρα δίδεται με θυληκό έξτρα??? . |
Sidobre έγραψε: |
H μεγάλη διαφορά είναι ότι ένας κουβά πολυτελείας, χωράει με άνεση 1 ή άντε μετα βίας 2 θυλικά... Στην γκαρσονιέρα με τα ίδια λεφτά μπορείς να βάλεις αρκετά παραπάνω ![]() ![]() ![]() Που να πάρεις και δυάρι! |
Droemmen έγραψε: |
Για τους φίλους με τα Seat...
Ξέρετε τι κάνει η τετρακίνηση στο όριο? Η Seat ποιόν από τους κινητήρες που υπάρχουν στα αυτοκίνητα της κατασκευάζει? Η "τετρακίνηση" (γιατί Haldex δεν είναι πραγματική τετρακίνηση) των Seat είναι δημιούργημα της Seat? To Top Gun πόσα άλογα βγάζει? Τις αναρτήσεις, ελατήρια, καμπερ και γενικότερο στήσιμο των Seat από ποιά αυτοκίνητα (ίδιας πλατφόρμας) τις έχουν αντιγράψει? Γιατί τα Seat δεν πουλάνε στην Ισπανία? Γιατί στο Ibiza του ξάδερφου ακόμα δεν ανοίγουν τα παράθυρα μετά την τρίτη αλλαγή του γρύλου του παραθύρου? Γιατί στο ίδιο Ibiza όταν πατάς κόρνα ανοίγουν τα φλας? Γιατί στη διαφήμιση του Leon στο τέλος λέει από 1.4 έως 225 άλογα? και όχι από 1.4 έως 1.8? Μήπως διότι η μαμά VW έχει θέσει κάποια όρια στις "ανοχές" της και το 1.8 δεν ακούγεται τόσο "σπορ"? ...και τέλος πού θα ήταν η Seat χωρίς την VW? ![]() |
George20vt έγραψε: |
Όσο για την τετρακίνηση με Haldex, σαφώς και είναι πραγματική τετρακίνηση. Το ότι δεν μεταφέρει ροπή στους πίσω τροχούς εάν δεν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης δεν την καθιστά τετρακίνηση-μαϊμού. Αντίθετα βοηθά στο να μην καταπονούνται τα μηχανικά μέρη μετάδοσης χωρίς λόγο και στο να μένει η κατανάλωση σε normal επίπεδα. Το ότι έχει και μειονεκτήματα όπως νευρικότητα στην εμπλοκή της σε οριακές καταστάσεις είναι γνωστό. Ο λόγος που τοποθετείται όμως δεν είναι για να στρίβεις συνέχεια τέζα (υπάρχουν και τα Impreza για αυτό) αλλά για να κάνουν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο ακόμη καλύτερο και ασφαλέστερο για τον μέσο οδηγό. |
alemao έγραψε: |
σε ένα φιλο με golf του πέσανε προχτές και τα 2 παράθυρα (μιλαμε για γερμανικη ποιοτητα,ε ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Γιατί μόνο ο Ελληνας θα έβρισκε τρόπο για να βγάλει εύκολα χρήματα χωρίς κόπο ... οπότε δεν μπορούμε να μιλήσουμε για Γερμανική ποιότητα σε ελληνικά VW ... |
Droemmen έγραψε: |
Αρχικά να ξεκαθαρίσω πως καμία διάθεση για "πόλεμο" δεν υπάρχει από μέρους μου τουλάχιστον -γιατί για κάποιους άλλους αυτό δεν ισχύει, δεν αναφέρομαι φυσικά σ'εσένα-.
Όσο αφορά το Haldex θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, για το αν καθιστά πραγματική τετρακίνηση, αυτό ίσως έχει να κάνει με το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας την έννοια αυτή. Καθώς έχουν περάσει από τα χέρια μου πολλά 20VT4 -δυστυχώς ακόμα κανένα Cupra 225- η αίσθηση ούτε καν στις εκκινήσεις -για στροφές ούτε λόγος- δεν έχει να κάνει με αυτή της μόνιμης τετρακίνησης. Επίσης δεν νομίζω πως η πλειοψηφία των οδηγών 20VT4 είναι οικογενειάρχες που αναζητούν την ενεργητική ασφάλεια -που αναμφισβήτητα παρέχει- αν και αισθητικά σίγουρα υπερέχει των Impreza, Evo (προσωπική εκτίμηση) και γι'αυτό πολλοί το προτιμούν, αλλά πολλοί νεαροί άπειροι συνήθως οδηγοί που στην επικίνδυνη -για'μένα- εμπλοκή του Haldex ψάχνουν τις μπαριέρες. Όσο για τον σπορτιφ προσανατολισμό που θέλει η VW να δώσει στην Seat και τον πολυτελή στην Skoda, επέτρεψέ μου ν'αμφιβάλω για την ειλικρίνεια-τιμιότητα των προθέσεων της, γνωστές οι μαρκετίστικες πρακτικές των Γερμανών. Πιστέυω πως μια τιμιότερη προσέγγιση του αγοραστικού κοινού από πλευράς Seat (βλέπε ομόσταβλη Skoda) δεν θα έβλαπτε κανέναν, αλλά αντίθετα θα είχε την δυνατότητα να προσεγγίσει περισσότερους σκεπτόμενους αγοραστές. Τέλος να σημειώσω ότι ουδέποτε είχα την πρόθεση ν'ασχοληθώ με την διαμάχη που ξέσπασε, απλά κάποια στιγμή πρέπει να μπει φρένο στην φαντασία και λογοδιάρρια μερικών ΟΠΑΔΩΝ που άρχισαν να κάνουν άτοπες συγκρίσεις μεταξύ άσχετων με το θέμα αυτοκινήτων και εταιριών από το πουθενά. ![]() Υγ. Αν θέλετε ακούστε μια παρότρυνση -δεν νομίζω πως είμαι άξιος να δίνω συμβουλές ![]() Υγ2. (εντός θέματος ![]() ![]() |
Judger έγραψε: | ||
Νικόλα μου,σου είναι εύκολο να το εξηγήσεις λίγο αυτό ?? |
Vini έγραψε: | ||||
Πανεύκολο, Μόνο στην Ελλάδα έρχονται όλα τα αυτοκίνητα του VW Group με πλαστικό δρομέα και βάση στήριξης των ηλεκτρικών παραθύρων. Οταν ανοιγοκλείνει το παράθυρο στο χτύπημα στην βάση ... κοπανάει άσχημα ... και κάθε χρόνο την σπάει ... οπότε ή σπάει όλη η βάση ή σπάει και το παράθυρο μαζί με την πτώση. Οπότε πάει από εγγύηση σε εγγύηση ... Η πλαστική βάση και μηχανισμός κοστίζει περί τα 60euro ... Στην υπόλοιπη Ευρώπη ... όλα διαθέτουν την μεταλλική βάση με τον μεταλλικό δρομέα που η VW τον χρεώνει 300euro εξτρά ... To φαινόμενο είναι ποιο υπαρκτό στα Golf γιατί αυτά εκτός των άλλων φορούν την βάση του Lupo το οποίο όμως έχει και μκρότερα τζάμια με μικρότερο βάρος και καταπόνηση ... Στο Golf όμως και χειρότερα στο 3πορτο ... τα τζάμια είναι μεγαλύτερα ... το βάρος περισσότερο ... και το κοπάνημα ... πονάει ... Η λύση που δίνουν τα συνεργεία του group είναι η αλλαγή σε μεταλλικό (300euro+εργασία) ή η σταδιακή σε κάθοδο κίνηση του παραθύρου , ώστε να μην χτυπάει με ταχύτητα στην βάση ... ![]() ![]() |
Mox_21 έγραψε: |
Gia xara kai pali se olous.
eimai katoxos enos 106 gti alla skeftomai na allakso amaksaki. Gia peite mou eseis pou kserete kalitera, Ibiza FR? or 206 RC? Ti einai pio kalo? To ena exei Turbo to alla einai atmosfairiko. Eyxaristo kai please boitheiste me ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Απορω τι σκ**α αμαξι πηρα ρε γμτ.Αντε να περασει ο καιρος να δουμε. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Καλα ολα αυτα αλλα.....Αν εχεις περιπου 20.000 ευρο λες..Ε δεν παω στα 26 περιπου κουτσα στραβα και να παρω εκει οτι παιζει ![]() |
Droemmen έγραψε: |
Για τους φίλους με τα Seat...
Ξέρετε τι κάνει η τετρακίνηση στο όριο? Η Seat ποιόν από τους κινητήρες που υπάρχουν στα αυτοκίνητα της κατασκευάζει? Η "τετρακίνηση" (γιατί Haldex δεν είναι πραγματική τετρακίνηση) των Seat είναι δημιούργημα της Seat? To Top Gun πόσα άλογα βγάζει? Τις αναρτήσεις, ελατήρια, καμπερ και γενικότερο στήσιμο των Seat από ποιά αυτοκίνητα (ίδιας πλατφόρμας) τις έχουν αντιγράψει? Γιατί τα Seat δεν πουλάνε στην Ισπανία? Γιατί στο Ibiza του ξάδερφου ακόμα δεν ανοίγουν τα παράθυρα μετά την τρίτη αλλαγή του γρύλου του παραθύρου? Γιατί στο ίδιο Ibiza όταν πατάς κόρνα ανοίγουν τα φλας? Γιατί στη διαφήμιση του Leon στο τέλος λέει από 1.4 έως 225 άλογα? και όχι από 1.4 έως 1.8? Μήπως διότι η μαμά VW έχει θέσει κάποια όρια στις "ανοχές" της και το 1.8 δεν ακούγεται τόσο "σπορ"? ...και τέλος πού θα ήταν η Seat χωρίς την VW? ![]() |
Vaggelis έγραψε: | ||
To είπες μόνος σου Νικόλα..... ![]() ![]() ![]() |
Ntinos έγραψε: |
Δεν θελω να ταχθω υπερ της seat αλλα μηπως γνωριζεις οτι πλεον ολες οι μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι πλεον συναρμολογητες? Νομιζεις οτι τις αναρτησεις η τα συστηματα του νεου σου πεζο τις κατασκευαζει η εταιρια?η γενικα τιποτα πανω σταμαξι εκτος απο την μηχανη και αυτες σε γραμμες που κατασκευαζονται και αλλωνων εταιριων? Ξερεις τι εστι valeo η delphi?δεν πουλανε τακακια και φαναρια που νομιζει ο Ελληνας. Καλως ηρθατε στον 21 αιωνα που ταμαξια απλα ερχονται σε κουτες και στις γραμμες συναρμολογησης την ωρα που απαιτουνται και οχι χωρις να υπαρχει παραγγελια απο τους προμηθευτες. |
Παράθεση: |
Και αυτα περι κοινης πλατφορμας και μηχανικων μερων τα εχει ξεκινησει η Πεζο πρωτη για να ξερετε με την Σιτροεν και υστερα το γκρουπ τις Φιατ και αργοτερα η vw με πρωτη την audi. |
Παράθεση: |
Και μακαρι στην Ελλαδα να ειχαμε και εμεις μια Ελληνικη seat να παραγει Ελληνικα αμαξια με ανταλλακτικα απο καποια αλλη εταιρια.Το οτι κατορθωσε η Ισπανια να βαλει τις αυτοκινητοβιομηχανιες μεσα στην χωρα ειναι προς τιμην της οπως και η skoda τα ιδια. Επισης σχετικα με το haldex, νομιζεις οτι ενα συστημα τετρακινησης σε real time ειναι επικυνδινο?σε ποια χρηση?στο να μπεις με τα 4 στα λιμανακια στο πεταλο?γιατι στην καθημερινη οδηγηση στην Ελλαδα κατα την γνωμη μου ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.Ξερεις ποιοι το καθιστουν επικυνδινο το συστημα?αυτοι που πανε και κανουν τα vw 300-400 αλογα και μετα τα παρκαρουν σε κολωνες επειδη ειναι ασχετοι και νομιζουν οτι η τετρακινηση ειναι πανακεια.Για παρε και ενα subaru με αληθινη τετρακινηση και ξεπερασε τα ορια του να δεις πως αντιδραει. και οσο για την διαφημιση ΘΥΜΙΣΟΥ ΛΙΓΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΣΙΤΡΟΕΝ που διαφημιζε πριν λιγα χρονια 'παρτε αμαξι με 0% προκαταβολη 60 ατοκες δοσεις και 0% επιτοκιο' και βεβαια ηταν το καθενα αλλο προγραμμα χρηματοδοτησης.Τα διαφημιστικα κολπα αστε τα απεξω καλιτερα ειναι για τους ασχετους που ακουνε 1,4 με 225 αλογα και τρεχουν να το αγορασουν. Επισης ρωτας αν η τετρακινηση της seat ειναι δημιουργημα της seat και σε ρωταω εγω ειναι μηπως της vw? ενας προμηθευτης ειναι με συμβολαιο εξελιξης τετρακινησης για μοντελα του group,δεν τα φτιαχνει μονη της.ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.οι εταιρειες ειναι πλεον δικτυα (networks). βρισκουν τον προμηθευτη,κλεινουν τα συμβολαια και αυτος παραδιδει.ΑΜΑ γνωριζατε ποσα συστηματα μοιραζονται πλεον ΟΛΑ ταμαξια ανεξαρτητου εταιριας θα βρισκοσασταν προ εκπληξεων αφου τις πατεντες για πολλες καινοτομιες στα σημερινα αμαξια τις κρατανε 4-5 μεγαλοι προμηθευτες οπως η deplhi η valeo η bosch η continental κ.α (οχι ουτε η continental φτιαχνει λαστιχα μονο η η bosch ψυγεια) |
Droemmen έγραψε: |
.......................... Υγ3. Μπράβο στη Seat που κάνει αυτό που κάποτε έκανε η Peugeot. Μικρά, απλά και φτηνά γρήγορα αυτοκίνητα. Υγ4. Αυτοί που πήραν το Top Gun θα πρέπει να νιώθουν το λιγότερο βλάκες, τώρα με το FR. ![]() |
gskarmou έγραψε: | ||
Στέκομαι σε αυτά τα δύο. Μικρά απλά φθηνά και γρήγορα ???Σαν το FR ??? 20βάλβιδο και τούρμπο με Εsp ?? Συγνώμμη αλλά αυτό δεν μου κάνει σε απλότητα ή φθήνια.Γρήγορο ναι ΟΚ. Με αυτά τα στοιχεία όλοι αποκτούν ταχύτητα εν ευθεία . Οσο για το αίσθημα βλακείας των κατόχων Τop Gun υπάρχουν πάντα και οι μαντράδες με άφθονα μοτέρ 20V Turbo . ![]() |
George20vt έγραψε: |
... Η ουσία για εμένα είναι ότι στα 18.500 ευρώ το FR είναι μία παραπάνω από τίμια πρόταση με έναν κινητήρα διαμάντι που εντός εγγυήσεως και με κάτι παραπάνω από 1000 ευρώ (βλ. Revo από Seat Force) φτάνει τα 210hp με το καλημέρα και χωρίς άλλες αλλαγές. Ταυτόχρονα σε ταξιδεύει άνετα, χωράει το καρότσι του παιδιού σου και στρίβει αξιοπρεπέστατα. Το RC από την άλλη βρίσκεται προφανώς στη δική του κλάση από πλευράς στησίματος και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Τα επιπλέον χρήματα όμως που απαιτούνται για την αγορά του δεν είναι λίγα και η εξελιξιμότητα του κινητήρα πολύ ακριβότερη... |
Droemmen έγραψε: |
Λοιπόν φίλε Ntino,
α) όλες οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου θα δωθούν εαν απλά διαβάσεις τα προηγούμενα posts περι τεχνολογίας - τεχνογνωσίας της Seat. Αυτά θα έπρεπε να τα πεις σ'αυτούς που πήραν Seat και νομίζουν ότι έχουν Ferrari. Εγώ απλά τόνισα ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Seat δεν είναι δημιούργημα της, αλλά "δανεική" από την VW, δεν είπα ότι είναι κακό αυτό. β) Δεν έχω peugeot εδώ και δύο χρόνια. γ) Η Ισπανία έβαλε τις αυτοκινητοβιομηχανίες μέσα? Μάλλον η VW αποφάσισε ότι δεν πουλάει αρκετά στις νεαρότερες ηλικίες και αποφάσισε 1) να σώσει την Seat από τον αφανισμό και 2) να φτιάξει μια εταιρία αντίστοιχη της Alfa Romeo για το VW group. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική της Ισπανίας περι επιχειρήσεων, η οποία παρεπιμπτόντως δεν είναι και η καλύτερη και δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την ελληνική. δ) Οι αναρτήσεις δεν είναι peugeot, αλλά οι προδιαγραφές τους, το στήσιμό τους, η γεωμετρία τους κλπ είναι στημένες από αυτήν και την κάθε εταιρία, πράγμα που δεν κάνει η Seat γιατί τις προδιαγραφές τις δίνει η μαμά VW, (ίσως και για να μην υπάρξει εσωτερικός ανταγωνισμός, αλλά σαν γεγονός ισχύει) ε) Τα περί κοινών μηχανικών μερών δεν ισχύουν στην περίπτωση του Fiat group (μέχρι τώρα), τουλάχιστον σε ότι αφορά τους κινητήρες. Στα υπόλοιπα group, ακόμα και σε μεμονωμένες εταιρίες ισχύει αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει αυτό με αυτό που συζητάμε. Εγώ απλά είπα ότι τα συγχαρητήρια δεν -θα πρέπει να - πάνε στην Seat. ζ) Όσο αφορά το Haldex, οδηγώ συχνά και 1.8 Τ και Sti και ναι, οι αντιδράσεις του Haldex είναι πολύ πιο απότομες από το σύστημα της Subaru (ακόμα και με αυτή τη διαφορά ιπποδύναμης), αν κι εγώ δεν έκανα καμία σύγκριση μεταξύ τους. Μίλησα απλά για τετρακίνηση. Για το μέσο οδηγό είναι απλά ΧΡΗΣΙΜΗ. η) Δεν είναι απαραίτητο ένα αυτοκίνητο να έχει 300 άλογα για να βγει από το δρόμο. Βγαίνει εξίσου εύκολα και με τα μισά ή ακόμα λιγότερα, δεν λέμε κάτι διαφορετικό. θ) Περί διαφημιστικών κόλπων, λέμε πάλι το ίδιο πράγμα. και τέλος και βέβαια γνωρίζω ότι πολλά από τα σημερινά τεχνολογικά επιτεύγματα της αυτοκίνησης είναι shared, αλλά και πάλι δεν θα έπρεπε να το αναφέρεις σε μένα αυτό, αλλά στους λοιπούς που επειδή ΕΤΥΧΕ να πάρουν ένα αυτοκίνητο συγκεκριμένης εταιρίας, νομίζουν ότι αυτή είναι και η "καλύτερη" στον κόσμο. Υγ1. το πλαίσιο του FR δεν είναι μέτριο. ![]() Υγ2. Το clio 182 είναι απλά super! συγχαρητήρια. ![]() Υγ3. Μπράβο στη Seat που κάνει αυτό που κάποτε έκανε η Peugeot. Μικρά, απλά και φτηνά γρήγορα αυτοκίνητα. Υγ4. Αυτοί που πήραν το Top Gun θα πρέπει να νιώθουν το λιγότερο βλάκες, τώρα με το FR. ![]() |
gskarmou έγραψε: |
Οσο για το αίσθημα βλακείας των κατόχων Τop Gun υπάρχουν πάντα και οι μαντράδες με άφθονα μοτέρ 20V Turbo . ![]() |
Droemmen έγραψε: |
Υγ4. Αυτοί που πήραν το Top Gun θα πρέπει να νιώθουν το λιγότερο βλάκες, τώρα με το FR. |
Droemmen έγραψε: |
Οι αναρτήσεις δεν είναι peugeot, αλλά οι προδιαγραφές τους, το στήσιμό τους, η γεωμετρία τους κλπ είναι στημένες από αυτήν και την κάθε εταιρία, πράγμα που δεν κάνει η Seat γιατί τις προδιαγραφές τις δίνει η μαμά VW, (ίσως και για να μην υπάρξει εσωτερικός ανταγωνισμός, αλλά σαν γεγονός ισχύει) |
Droemmen έγραψε: |
γ) Η Ισπανία έβαλε τις αυτοκινητοβιομηχανίες μέσα? Μάλλον η VW αποφάσισε ότι δεν πουλάει αρκετά στις νεαρότερες ηλικίες και αποφάσισε 1) να σώσει την Seat από τον αφανισμό και 2) να φτιάξει μια εταιρία αντίστοιχη της Alfa Romeo για το VW group. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική της Ισπανίας περι επιχειρήσεων, η οποία παρεπιμπτόντως δεν είναι και η καλύτερη και δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την ελληνική. |
Ntinos έγραψε: |
...με ενα μετριο πλαισιο, σπορ αναρτησεις ,φουλ εξοπλισμο και κακο look. |
George20vt έγραψε: | ||
Μόνο με 3-4K ευρώ αγορά εκτός τα περαστικά και χωρίς τα υπόλοιπα απαιτούμενα όπως φρένα, αναρτήσεις κλπ κλπ κλπ δεν είναι και η πιο συμφέρουσα λύση ![]() |
Droemmen έγραψε: | ||||
Μα ένα αυτοκίνητο με καλό πλαίσιο, συμπεριφορά κλπ.. με 1800 κυβικά turbo και λίγο παραπάνω από 18000 ευρώ είναι φτηνό, αν δούμε που είναι ο ανταγωνισμός που στην προκειμένη περίπτωση απλά δεν υπάρχει. Ο κινητήρας είναι πραγματικά από τους πιο απλούς και αξιόπιστους σε tuning όπως έχουν αναφέρει και άλλοι. Το ESP είναι κάτι που έχει ακόμα και το αυτοκίνητο της κουτσής Μαρίας ![]() Εντάξει για τους μαντράδες το δέχομαι, αλλά δεν είναι το ίδιο να έχεις ένα καινούριο αυτοκίνητο με εργοστασιακή αξιοπιστία, από ένα που έχει γίνει μετατροπή και μάλιστα θα κοστίσει και περισσότερα χρήματα από το εργοστασιακό ![]() |
TONY PAP έγραψε: | ||
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ![]() |
Παράθεση: |
Λίγη υπομονή να κυκλοφορήσουν αρκετά FR στους Ελληνικούς δρόμους και θα φανεί εάν το πλαίσιο είναι "λίγο" για τον 20vt. Πάντως ο χαρακτηρισμός "μέτριο" είναι κατά τη γνώμη μου λίγο υπερβολικός. Μπορεί να μη διεκδικεί τις δάφνες του "κορυφαίου", αλλά αυτό δεν το εντάσει αυτομάτως στις "μετριότητες". Να θυμίσω ότι ο 20vt είχε φορεθεί ευρέως στο προηγούμενης γενιάς Ibiza που αν και με πλαίσιο με σαφώς μικρότερες δυνατότητες έδωσε άριστα δείγματα γραφής ακόμη και επί Ελληνικού εδάφους |
gskarmou έγραψε: |
Οσο αφορά την απλότητα και την φθήνια είχα υπόψη το Ραλλύ ![]() Για το ESP άστο καλύτερα δεν θα πάρω προτιμώ να οδηγώ ένα αυτοκίνητο σπόρ εγώ και όχι τα καλώδια ![]() ![]() ![]() ![]() Δηλαδή όλοι αυτοί που θα βάλουν χέρι στο μοτέρ του FR θα δώσουν και αξιοπιστία εκτός της δύναμης ![]() |
George20vt έγραψε: |
Θές να πεις ότι η VW παρουσιάστηκε σαν ο ανιδιοτελής σωτήρας της προβληματικής Seat και ότι ο Γερμανικός κολοσσός νοιάστηκε για να περισώσει τις θέσεις εργασίας κάποιων Ισπανών πολιτών; Σαφώς και χρειαζόταν το VAG μία ανανέωση στο νεανικό προφίλ των προϊόντων του όπως σωστά είπες και η εξαγορά της Seat ήταν μία πολύ μελετημένη κίνηση που θα απέφερε μελλοντικά τεράστια κέρδη. |
Droemmen έγραψε: |
.........
Συμφωνώ για το rallye κι εγώ θα προτιμούσα ένα κινητήρα με 120+ άλογα και αμάξωμα όχι βαρύτερο από 1000 κιλά, αλλά οι εποχές αλλάζουν. Δεν νομίζω ότι είναι πολύπλοκος ένας πολυφορεμένος κινητήρας turbo 10ετίας που τον ξέρουν οι πάντες από μηχανικούς εως και τους κατόχους. |
Droemmen έγραψε: |
Όσο για το esp σίγουρα θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αν είχε διακόπτη απενεργοποίησης, πιστεύω όμως ότι είναι και χρήσιμο για τις δύσκολες ώρες. |
Droemmen έγραψε: |
Η αξιοπιστία του μοτερ είναι δεδομένη, και σε εργοστασιακά επίπεδα και σε επίπεδο "επώνυμου" tuning (Seat Force κλπ), τώρα αν ο κάθε άσχετος βάλει χέρι προφανώς τα αποτελέσματα θα είναι "άτυχα", αλλά γι'αυτό δεν φταίει ο κινητήρας. |
Droemmen έγραψε: |
Πάντως οι πρώτες κριτικές μιλάνε για πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλά και "ακούραστα" φρένα, και γενικά έχουν καλές εντυπώσεις. Δεν νομίζω επίσης ότι οι δυνατότητες του πλαισίου κρίνονται από το τι θα συμβεί αν δώσουμε στον κινητήρα +100 άλογα. Σ'αυτή την περίπτωση δεν θα ευθύνεται κανένας παρά ο ιδιοκτήτης, αν δεν "λάβει τα μέτρα του". Εντάξει έναν επαναπρογραμματισμό στα 180 τον "σηκώνει" (σύμφωνα με το Autocar), για παραπάνω δεν ξέρω.
|