geo106xs έγραψε: |
Προγραμμα απ'οτι βλεπω δεν εχεις,θα δεις μεγαλη διαφορα εστω και με καλη κονσερβα!
Θα διαφωνησω στα 7ρια μπουζι με το 11ρι διακενο! Αντε σαν ψυχροτητα παλευεται,το διακενο ομως ειναι υπερβολη για εργοστασιακο πολλαπλασιαστη. Αναμενουμε τη συνεχεια στις βελτιωσεις! ![]() |
vassat έγραψε: |
Κάποιες ερωτήσεις:
- Τροχαλια στροφαλου, Τροχαλια δυναμου, από που μπορεί να προμηθευτεί κανείς; - Η Μιζα C2 VTs, τι όφελος έχεις; - Τα Powerflex black (ενδιαμεσες βασεις ψαλιδιων) δεν είναι λίγο "too much";;;γιατί όχι οι απλές;;; υπάρχει από κάποιον άλλο χρήστη εμπειρία; Στο διαδίκτυο υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις -εν γένει- για τα Powerflex... - Η απάντηση για τα μπουζί αναμένεται με ενδιαφέρον!!! / Β |
geo106xs έγραψε: |
Ψυχροτερα μπουζι βαζουμε οταν εχουμε αυξησει και τη συμπιεση,καθως εχουν υψηλοτερη θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου,ενω ειναι και σχεδιασμενα να λειτουργουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες.
Το μεγαλυτερο διακενο ειναι αποτελεσματικο οταν και ο πολλαπλασιαστης ειναι ισχυροτερος. Κρατα τα 7ρια αφου τα πηρες,απλα αλλαξε το διακενο με ενα φιλερ γυρω στο 0.85-0.9. Αναφορικα με τη συμπιεση του κινητηρα σου,αν ειναι ιδια ή εστω με μικρη αποκλιση ανα κυλινδρο ειναι θετικο,το νουμερο βεβαια που σου εδειξαν δεν ειναι και τοσο θετικο,καθως 12bar μεταφραζονται σε 175psi,τη στιγμη που ενα "υγιες" μηχανικο συνολο πρεπει να σου δειξει απο 210-225 psi. Πραγμα που σημαινει οτι ενδεχομενως εχει συσσωρευμενα καταλοιπα καυσης στις βαλβιδες ή ειναι αρκετα φθαρμενο! |
Pughell έγραψε: |
Δηλαδη αν αυξησεις το πυρομετρο,δεν βαζεις πιο ψυχρα μπουζι? |
Pughell έγραψε: |
Επισης απο που προκυπτει το οτι ο πολλαπλασιαστης δεν επαρκει για 1,1 διακενο; ![]() |
geo106xs έγραψε: |
Ολα εγω θα τα πω; ![]() |
geo106xs έγραψε: |
Καπου το ειχα διαβασει και μαλιστα μου ειχε κανει εντυπωση η αιτιολογηση που εδιναν του οτι χρειαζεται μεγαλυτερη ταση για να περασει το κενο ο σπινθηρας. Φαινεται να μη συμφωνεις βεβαια και θα ηθελα να μας δωσεις τα φωτα σου για το τι οντως ισχυει! ![]() |
Vlaik έγραψε: |
...Στις μπουκαλες μπροστα πρεπει να γινουν επισκευη και σεταρισμα, εχουμε καποιον καλο στην Θεσσαλονικη πλην του Jamsport; ... |
geo106xs έγραψε: |
Συνονοματε,γιατινδε δοκιμαζεις στην εισαγωγη bmc cda; Σε συνδιασμο με σωληνα στη μασκα εχει απιστευτα αποτελεσματα!
Πεταλουδα για το σταδιο που εισαι καλη ειναι και η εργοστασιακη αρκει να τη βελτιωσεις στα σημεια που χρειαζεται χωρις υπερβολες. |
SAXO N2 έγραψε: |
αποστατες είναι 26mm ανα πλευρα ή συνολικα?
μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης. Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο.. επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο. |
SAXO N2 έγραψε: |
μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης. Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο.. επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο. |
Pughell έγραψε: | ||
Μπορεις να το τεκμηριωσεις αυτο; Δηλαδη με ποιον τροπο το μικροτερο ηλεκτρικο τοξο κανει καλυτερη καυση απο ενα μεγαλυτερο; |
SAXO N2 έγραψε: |
Οι αμερικανοι,αν μιλας για αυτοκίνητα 5000cc και βενζίνες με 90 octania το τελεαυταιο που τους νοιαζει είναι τι διακενο θα βαλουν στα μοτερ τους. |
SAXO N2 έγραψε: |
αν μιλας για peugeot sport μοτερ στα 1600cc το μακρυνο 2000,ενα διακενο 0,8mm φανταζε εξωγηινη τεχνολογια. |
SAXO N2 έγραψε: |
κάθε μοτερ μπορει να βολευεται διαφορετικα.Στο ιδιο μοτερ με συμβατικο καυσιμο θελω πχ διακενο 1,0mm γιατι με υγραεριο θελω 0,8mm και όχι 1,1mm συμφωνα με το μεγαλο τοξο που λες? |
SAXO N2 έγραψε: |
από αυτό το site εχεις ψωνισει? με ενδιαφερουν καποια τακακια που εχει σε καλη τιμη. Αλλα δεν ξερω γαλλικαι και δεν ξερω αν φερνει ελλαδα. |
geo106xs έγραψε: |
Τα σκληρα ελατηρια τι τα θες; πιστευω τσαμπα θα ταλαιπωρεις το valvetrain...
Η κεφαλη των j4 εχει πολυ ψωμι για βελτιωση, στην περιοχη του bowl ειδικα εχει πολυ εντονα σκαλια! Στου αδερφου μου το σαξο την εφτιαξα μονος χρησιμοποιοντας dremel για να εξαλειψω τα σκαλοπατια ενω τον υπολοιπο αυλο τον εκανα ολο στο χερι! Οπτικα φαινοταν πολυ ωραια δουλεια, το αν αξιζε ομως δε το ξερω ![]() Στο αδελφο φορουμ(saxosportclub) παιζουν και φωτο. |
MEMsound έγραψε: |
ωραιότατα! |
christos_99 έγραψε: |
Εχεις σφαξει κεφαλη? Δεν εξηγειτε το σφιξιμο μετα τις 7200rpm....
Μην κανεις το ιδιο λαθος και στο swap με το jp4. Στην επομενη μετρηση, πηγαινε απ τους Παππες που εχουν maha 3K, μην ριξεις ευθυνες στο jp4 ομως... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το συγκεκριμενο Mustang που χρησιμοποιειτε ως μετρο συγκρισης,ειναι για τα μπαζα,αυτο εννοει ο Χρηστος.
Του Παππέ δεν ειναι Maha,ειναι Superflow,Maha εχει μονον ο Παυλος(Garage) στην πολη μας. |
geo106xs έγραψε: |
Μηπως το γεγονος οτι ολοι φευγουν ευχαριστημενοι απο το dyno, ειναι λιγο ανησυχητικο; ![]() |
Vlaik έγραψε: | ||
Για εξηγησε μου, για πιο λογο το βγαζεις για τα μπαζα;;; Αποδεδειγμενα πραγματα και οχι επειδη δεν σου αρεσε το dyno ή κατι αλλο φυσικα... Εχω κανει εκει 6 dyno-day και εχουν μετρηθει σχεδον 400 αυτοκινητα, με τα παραπονα για το dyno να ειναι μετρημενα στα δακτυλα του ενος χεριου!!! |
Vlaik έγραψε: | ||
Ολα ειναι μετρημενα και σε αλλα dyno και ερχονται με χαμογελα και φευγουν με ενα κινητο στο χερι γιατι δεν βγαζουν αλογα!!! ![]() Tα σωστα αυτοκινητα θα δειξουν τα ιδια αλογα σε ολα τα dyno :D |
Vlaik έγραψε: |
Για εξηγησε μου, για πιο λογο το βγαζεις για τα μπαζα;;;
Αποδεδειγμενα πραγματα και οχι επειδη δεν σου αρεσε το dyno ή κατι αλλο φυσικα... |
petran_x13 έγραψε: |
Με τα καλούδια που έχεις τον jp4 και εισαγωγή c2 αν το ψάξετε καλά θα έχει ωραίο αποτέλεσμα. Στον jp4 θα κάνεις τσέπες στα πιστόνια για τους 743 η σφυριά?
Έχω δει μερικά βίντεο σου στο YouTube. Πάντως ενώ ΦΠΕ το αμαξι ήταν πολλά υποσχόμενο, πλέων με τους 743 δεν με ενθουσιάζει. μικρό το κακό βέβαια αφού ήδη έχεις άγραφο, πεταλούδα κτλ και πας για νέο setup. |
Pughell έγραψε: | ||||
Ρώτα τον Λιατη που μετρησε και στου Παυλου(να σου πει). Ευχαριστημενοι ειστε γιατί θελετε να κανετε μετρηση με 20 ευρω και να δειτε αλογα 2jz,οχι γιατι σας νοιαζει να εχετε πραγματικες ενδειξεις του αυτοκινητου σας,για τον ιδιο ακριβως λογο που οι 8 στους 10 απο εσας που μετρατε εκεί,δεν πατε να κανετε ενα πριν/μετα αλλά φεύγετε ευχαριστημενοι με οτι σας βγαλει. Ελπιζω να σε καλυψα... |
christos_99 έγραψε: | ||
Οταν μετριεται σε αυτου του ειδους τα δυναμομετρα(της πιατσας και των κοντροστεκιων δλδ), C2 VTS με μονον ενα τελικο και βγαζει 130hp χαμηλο, και μετα παταμε με το πρωην 16αρι δικο μου(ποτε μετρημενο, πες το απο φοβο, πες το οπως θες, δεν ανεβηκα ποτε σε dyno), που ημουν set up vts, ραλλοεκκεντρα, ολοσωμη, μπεκ 206RC και 14/60 και του κανω 2,5 αυτοκινητα Σινδο. 2ο C2 παλι VTS ολοκληρωμενο ΦΠΕ*ολοσωμη με χταποδι* και βγαζει 135hp και του κανω 1.5 αυτοκινητο Ασσηρο, ε τοτε οχι, δεν ειναι αξιοπιστο παραδειγμα, για βραβειο ανοιχτης παλαμης ισως υγ το 2ο C2 VTS, ο ιδιοκτητης εφυγε μετα το dyno μ ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια, μετα την Ασσηρο κερασε μπυριτσα ![]() |
Vlaik έγραψε: |
Αρχικα δεν κανει 20euro, κατα δευτερον ο Λιατης εχει να μετρησει εκει πανω ακομα οταν ειχε το λευκο το ραλλυ... Οποτε δεν μου λεει κατι δυστυχως! |
Pughell έγραψε: | ||
20 ευρω δεν δωσατε στο dynoday που μαζεψε τα κερατα του απο κόσμο οπως λες? Για τον Λιατη,κοψε γιατι εφτασες σε φουρκετα,εχει μετρησει το μαυρο μολις έβαλε τους pts επανω... Για την ιστορια του θεματος,γιατι πρεπει να παιρνουμε το συγκεκριμενο δυναμομετρο της πλάκας ως μέτρο συγκρισης και προσπαθεις να μας πείσεις οτι ειναι και αξιοπιστο ως προς τα νουμερα του; |
Vlaik έγραψε: |
Τα μετρησατε αυτα τα αυτοκινητα στα καπακια σε αλλο dyno;
Γιατι αν μιλαμε για πατημα απο σταση πανε περιπατο τα αλογα... |
christos_99 έγραψε: | ||
Για την ιστορια, τα c2 ειχαν μετρησει στον rtmg. Το 2ο C2, αφου δεν πιστευε το 1.5 αμαξι διαφορα, πηγε maha Κοζανη Κοπανιδη και μετρησε και εκει και εβγαλε 131. Σε ατμοσφαιρικο με μορφη ΦΠΕ δεν το λες και μικρη διαφορα... Και οχι, δεν ηταν το δικο μου 206 κανενα καλα φτιαγμενο, μεχρι και τον ιδιο προγραμματιστη ειχαμε, ο οποιος ειναι και μελος εδω, ουτε ειχα κανενα σφιχτο μοτερ φρεσκο απο επισκευη. Απλα αν παρουμε παραδειγμα και σαν βαση την μετρηση στον rtmg, αν ανεβαινα εκει πανω θα μου εβγαζε 140, σου φαινεται λογικο νουμερο για ραλλισια εκκεντρα και ηλεκτρικα bosch 206?? Δεν νομιζω... |
Vlaik έγραψε: |
Oποτε αν καταλαβαινω σωστα, αυτο που εβγαλε 135 στο mustang (θυμασαι ροδα ποσα εγραψε;) πηρε σε maha στην κοζανη και εβγαλε 131; |
Vlaik έγραψε: |
offtopic συζητηση αλλα εχει ενδιαφερον ειλκιρινα μιλαω, αν οντως δεν μετραει σωστα σε λιγα αλογα να ψαχτουμε για αλλου! |
christos_99 έγραψε: | ||||
Ακριβως!
Ε μα τι σου λεμε τοσο καιρο! ![]() |
christos_99 έγραψε: | ||||
Ακριβως!
Ε μα τι σου λεμε τοσο καιρο! ![]() |
Vlaik έγραψε: |
Ροδα στο mustang ποσο εδειξε; |
Vlaik έγραψε: |
Για του Πατακου aka SpTunes ποια η αποψη σας; |